use

Palackozott divat

3826

Még április elején a USE és a Coca Cola Light közösen szervezett póló tervező akciója indulásakor hívtuk fel a figyelmeteket erre a kreatív versenyre. Az április 6-án kezdődött online tervezési program keretén belül azóta tizenhétezer pólóterv készült el mintegy tízezer regisztrált magyar felhasználónak köszönhetően. A verseny nagy, de nyugalom, május 31-ig még mindenkinek adva van a lehetőség, hogy megtervezze az egyik győztes, forgalomba kerülő pólómintát!  A hello you collection néven futó kezdeményezéssel a Coca Cola Light az olyan fiatal nőket akarja megcélozni, akik nem félnek a kreatív tevékenységektől, és divattervezőként is szívesen kipróbálnák magukat, ha te is ilyen vagy, akkor klikkelj és tervezz!

Kipróbáltuk

Egyik nap egy reggeli keretében a Use tervezőivel együtt mi is kipróbálhattuk az internetes tervezői felületet, és kiélhettük kreativitásunkat. A nagyon is könnyen használható program szinte végeláthatatlan számú póló tervezését teszi lehetővé, tényleg csak a fantáziánk szabhat határt. Mivel ahány nő annyiféle ízlés, már a pólótervezés elején választhatunk a sportos, az elegáns, a romantikus, az utcai vagy az extravagáns stílusok közül. Órákon keresztül lehet bámulni a monitort, és variálni a mintákkal, fazonokkal, formákkal és színekkel, nagyon szórakoztató.

A nyertes pályamunkákból egy mindenki számára elérhető kollekció jön létre nem kis hírnevet hozva ezzel az eddig lehet, hogy ismeretlen kreátornak, és e mellett a nyertesek öt darab felsővel, valamint egy százezer forintos személyre szabott USE unused szettel lesznek gazdagabbak.

Tervezgetők, pólók és a palack itt!

Egyedi palack

Miközben mi is belekóstolhattunk az online tervezői felületen a divattervezésbe, megtekinthettük a Coca Cola Ligth történetében az első magyar limitált szériás alupalackot is. A Tweed light névre keresztelt csomagolást a USE unused tervezői alkották meg. Hatalmas megtiszteltetés egyedi palackot tervezni a cukormentes colának, hiszen külföldön már olyan világhírű kreátorok álmodták újra az üveget, mint például Manolo Blahnik, Roberto Cavalli vagy Nathalie Rykiel.

A csillogó szürkés-ezüstös tyúkláb-mintás köntösről a következőt mondta Tóth András, a USE egyik tervezője: "Próbáltunk „ruhás” szemmel közelíteni ehhez a palackhoz. Ez a tyúkláb-minta abszolút klasszikus, az ötvenes-hatvanas évek francia divatjából származik és a mai napig jelen van. Miután mi nagyon sokszor dolgoztunk olyan elemekkel, amelyeket az ötvenes-hatvanas évekből emeltünk át a mába, ezért kézenfekvő volt olyan mintát keresni, amely ebben az időszakban alakult és élte virágkorát. Szerintem külön jót tesz a palacknak, hogy ezt a nagyon organikus, ívelt felületét megtöri egy viszonylag geometrikus minta."

Hello nyertesek

4046

A szakmai zsűri nagy nehezen, de kiválasztotta a húszezer pályamunka közül azt a nyertes tizenötöt, ami megvalósul egy limitált szériás kollekció keretében. Mintegy tízezer tervező négy kategóriában küldött be tervet a USE és a Coca Cola Light által közösen hirdetett versenyre. A sportos, elegáns, extravagáns, romantikus és utcai stílusból három-három kreáció kerül az őszi kollekcióba.

Nem véletlenül érkezett ennyi pályamunka, hiszen nagyon szórakoztató volt a tervezői felület, és az öt pólóért és a százezer forint értékű USE vásárlási utalványért is érdemes volt harcba szállni. A szakmai bírálóbizottság tagja voltak a USE divattervezői, Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András, mellettük pedig még Pócsik Anita, az InStyle főszerkesztője és Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketingigazgatója is beleszólt a végeredménybe. A technikai megvalósítás és a kreativitás mellett a kivitelezhetőség is fontos szempont volt a választáskor, valamint az is, hogy az egyes kreációk mennyire adják vissza a Coca Cola light és a USE formavilágát, hangulatát.

A USE tervezője Füzes Eszter a következőket mondta: "Nagyon sokan úgy álltak hozzá, hogy lehetett látni, hosszú órákat töltöttek el a programmal. Rengeteg opciót kipróbáltak, kombinálták a színeket, mintákat, számtalan rétegben egymásra építették azokat. Némelyik tervnél sokáig elemeztük, hogyan alkottak egészen új, egyedi motívumot a beépített mintákból. Nagyon, nagyon boldogok vagyunk, hogy ilyen kitűnő munkák születtek."

A galériában megnézhetitek mind a tizenöt nyertes tervet, köztük a mi Ritánk póló mintáját is! Gratulálunk Ritának, és persze a többi nyertesnek is!

A 15 nyertes terv itt!

A USE is kiárusít!

4298

A Je Suis Belle után a USE tervezőcsoportja is kiárusít, de ők a 2008-as tavasz-nyári mintakollekciójukat, aminek darabjai július 27. és 31. között harminc-negyven százalékkal lesznek olcsóbban megszerezhetőek a márka showroomjában!

A Hollywood-i sztárok USE-ban nyomulnak

4441

A Use facebookos oldalán értesültünk arról, hogy az amerikai színész- és énekesnő, Ashley Tisdale az augusztus 9-én megrendezett Teen Choice Awards-on egy Use ruhában jelent meg. Ashley a USE unused 2009-es resort, party kollekciójának egyik darabját viselte, ami Amerikában a Markedshowroom-ban kapható, így kerülhetett az ifjú sztárra a magyar designer csapat kreációja.



olvass tovább

Megérkezett!

4728

Megérkezett az új 2009/2010-es őszi-téli USE kollekció a showroomba (Budapest, V. ker. Szervita tér 5. II., 22-es csengő)! Menjetek, nézelődjetek!