szépségipar

Pénztermelő piperék

6984

A nagy divatházak közül több is rendelkezik saját kozmetikai vonallal is. Az okokat tudja már mindenki, hiszen sokszor írtunk róla mi is. Hiába tűnik olyan kicsinek a feneketlen táskák és vállhangsúlyos ruhák árnyékában egy-egy rúzs vagy körömlakk, a „sok kicsi sokra megy” örökérvényű szabálya érvényesül és a bevételek nagy hányadát teszi ki az ezek eladásából származó pénz. A Marchesa divatház és a Le Métier de Beauté közös kollekciója 2010 szeptemberétől érhető el, nemrég pedig Diane Von Furstenberg divattervezőnő is bejelentette, hogy jövőre szeretne beszállni a szépségiparba. A StyleCaster összegyűjtötte azokat a nagynevű tervezőket, akik szerintük mind szeretnének egy szeletet a luxuskencék és elitpempők alkotta tortából. Némelyikük már rendelkezik saját illatvonallal vagy belekóstolt már a szépségiparba valamilyen formában, és valószínűleg a jövőben még többet találkozhatunk majd a nevükkel. Vagyis... jó lenne.

Itt van elsőként Michael Kors, aki több slágerillattal is büszkélkedhet. Egyik legnagyobb sikere a gigantikus gyémántgyűrűnek álcázott parfüm volt, amelynek létezett kevésbé ismert, limitált példányszámú parfümceruza változata is. A tervező egy ideje az Estée Lauder csoportot vette szárnya alá, és már nagyon itt az ideje, hogy valami újdonsággal jelentkezzen. Nos, ha minimum annyi ötlet lesz benne, mint a gyűrűben, akkor már rosszul nem járhatunk.

Tom Ford vörös rúdja (fotó: Fashionising.com)



olvass tovább