szépségápolás

Kend magad Frida Kahlóval!

88

Vegyes érzéseket kelt a Frida Kahlo kozmetikai termékcsalád, mely Staten Islanden nyitotta meg széleskörű termékekkel rendelkező butikját. A gyártót a mexikói festőnő ihlette, akinek a  munkáját műveszettörténészek és feministák egyaránt elismerik. A kollekció száz százalékban természetes anyagokat tartalmazó szépségápoló szerekből áll, testápolókat, öregedésgátló krémeket, szappanokat, hajápolószereket készítettek a neve alatt.

Frida 1954-ben halt meg, és a Kahlo család nemrég megadta a jogokat, hogy Frida nevével terjesszék a kozmetikumokat. Az ügyvezető nyilatkozata szerint a festőnő levelei megváltoztatták az életét, ráadásul kiderült ezekből, hogy Frida aromaterápiás készítményekből kreált magának krémeket.

Fura, hogy a természetes külsejű, sajátos szemöldökű, bajszos nő a mai világban - műcici, műköröm, műszáj, amibe beleesik az eső - szépségikon lehet kozmetikumokon keresztül, de tény, hogy a természetes szépséget képviseli a műanyag divattal szemben. Arra azért kíváncsi lenék, Frida maga hogyan állna ehhez, hisz életét tekintve feminista élharcos, szabadságjogi aktivista és kommunista volt, tehát a márka kereskedelmi szempontjait valószínűleg elítélné.

Barbie tapasztalat a szépségszalonban

100

Nem titok, a most felnövő gyerekek gyorsan nőnek, és az újonnan nyílt Barbie bolt erre még rá is tesz egy lapáttal Buenos Airesben. Céljuk, hogy az évek során felgyülemlett Barbie tapasztalatot átadják a gyerekeknek. Barbie tapasztalat. Itt nem babákat árulnak, inkább teljesen kifordították ezt, gyerekeknek adják át a Barbie életérzést, 3-9 éves korú lányok naponta járnak barbie-s felújításra, akár 150 gyerek is megfordulhat a központban egy nap.  Az üzlet valójában egy szépségszalon, ami szolgáltatást kínál egy nagyméretű barbie házban, ahol a lányok csillogó frizurákat és sminkeket kapnak, babákkal játszhatnak, míg szüleik a Barbie kávézóban rózsaszínű desszertet esznek. Barbie szerepe és társadalmunkra gyakorolt hatása már így is eléggé támadott, gondoljunk csak az anorexiás és bulímiás kislányokra, hiszen ha a babának valóságos méretei lennének ilyen arányokkal, döbbennénk nagyokat. Arról nem beszélve, hogy bár hasonlítani akarunk rájuk, még nemi szerveik sincsenek.

MAC Originals

356

Vannak, akik úgy jók, ahogy vannak. Gondolj csak Audrey Hepburne-re, Dave Gahan-re, Björk-re, Madonna-ra vagy David Bowie-ra, azokra az emberekre, akiről az a szó jut eszedbe: eredeti. A MAC Originals kollekciójával ezek előtt a sztárok előtt tiszteleg, termékeivel pedig felidézi a nagyrészt már elfelejtett árnyalatokat és stílusokat. Jó utazást a múltba!

A képen a kampány arca, Carol Channing pózol, aki nem más, mint az Ízig-vérig modern Millie című film szereplőnője, aki Golden Globe-díjat kapott a legjobb epizódszereplő kategóriában, 1968-ban.

A termékeket januártól február végéig mindkét MAC üzletben beszerezheted.

Szemünk fénye

363

A szem a lélek tükre - vagy az előző napi bulié? A szemedet körülvevő érzékeny bőr hamar megadja magát, ha nem figyelsz rá kellően. Első lépésben próbálj  eleget aludni! Ha már az első lépés betartásával problémák adódnának, készülj fel olyan s.o.s. termékekkel, amik elhitetik a főnököddel, hogy hülyére pihented magad az éjszaka. 

Szemünk fénye