reklámok

Fullasztó fények

7633

Az ember olyan, hogy falkába tömörül. Az ókor óta ezt hívják urbanizációnak. Csakhogy ezeket a városokat valahogy világítani is kell, minél nagyobbak, annál több lámpával, és minél szélesebbek az utak, annál erősebb izzókkal. Arról nem is beszélve, hogy az éjjeli fogyasztókra hajtó reklámipar sem tétlenkedik, gombamód szaporodnak a házak falára, tetejére, homlokzatokra applikált fényreklámok, amelyek egymást túllicitálva igyekeznek észrevetetni magukat. Úgy, hogy villognak, vagy úgy, hogy szimplán erősen világítanak, esetleg a kettő együtt. Budapest ugyan nem New York, vagy Tokió, ahol valóban nappali fények árasztják el a nagyobb tereket sötétedéskor, de a folyamat itt is megállíthatatlannak tűnik – főleg, hogy szabályozás sincs. Az eredmény? Megmutatjuk.



olvass tovább

Az asszonynak a konyhában a helye!

8154

Nem értjük ezt a fenenagy szabályozást a reklámok körül. Nem szabad cigarettázó embert mutatni, illetve azt sugallni, hogy a dohányzás örömet okoz? De hiszen a cigi nem ártalmas, viszont ellazít, ráadásul megmutatja az utat a férfi szívéhez – főleg, ha fenékig kivágott estélyiben kínáljuk meg. Bántja az emancipált nőket, hogy a mosópor- és mosószerreklámok szerint elég a boldogsághoz a könnyedén abszolvált házimunka? De hiszen elég! Különben is, miért akarna a nő kimozdulni a konyhából, nem származik abból semmi jó. Leszámítva persze az ágyban teljesítendő házastársi kötelességet.

Erről persze csak akkor lehet szó, ha előbb megszerzi a férfit, és aztán az élete végéig hálás lesz, hogy valakinek ő is kellett. Erre persze esélyünk sem lehet friss lehelet nélkül – ha erre nem figyelünk, imádatunk tárgya úgy hagy ott minket, hogy életünk végéig depressziósak leszünk. Ha pedig túl sok a házimunka, semmi gond, kérjük meg az urunkat, hogy vegyen nekünk egy pár négert, lehetőleg kellően beidomított példányokat, megbízható forrásból. Ha más nem, egy megtermett fekete asszonyság mindenképpen elkél, főleg, hogy nem csak isteni a kávéja és a palacsintája, de még viccesen is beszél.

olvass tovább

Erről álmodik a férfi?

8579

És most beszéljük meg Amerika legnagyobb sporteseményét, a Super Bowlt. Ne? Oké, de akkor legalább beszéljünk arról, ami - egy kicsit - minket is érint: a Super Bowl alatti reklámokról. Bár nyilvánvaló, hogy ugyanannyira szól a férfiaknak a világ legdrágábban eladott reklámideje, mint maga a mérkőzés, azért mindenki számára tanulságos lehet, hogy hogyan látják és láttatják az óriáscégek az erősebbik (?) nemet 2012-ben. Ezért összeválogattuk az idei SB legjobb szpotjait - mi is meglepődtünk, de mindegyik autóreklám. A tematikában egyébként előfordult még sör, okostelefon és más tévéadók, illetve -műsorok, természetesen főleg férfiaknak. Plusz egy H&M-reklám az új Beckham-fehérneműkről, amelyet nem értünk: a focistát látjuk, amint tetkóit domborítja, illetve megpróbál erotikusan kisugározni. Úgy tűnik, a ruhaboltláncnak fogalma sincs, kik ülnek ilyenkor a tévé előtt.

Elszabott ballagás

Kissé ostobán ordenáré geg egy félresiklott érettségi utáni ajándékozásról, ám még így is bőven szórakoztató. Egyrészt a gondtalan fehér ember tökéletes paródiáját látjuk harminc másodpercben, másrészt érdemes tudni, hogy az egész nulla dollárból készült.



olvass tovább