motor

Vad motorosok

3764

A Gas 1996-ban ismerte fel, hogy a motorverseny, a MotoGP mennyire látványos sportág, és mennyire népszerű a fiatalok körében. A gyorsasági motorsport fellegvárában olyan értékeket fedezett fel a márka, amelyek a Gasnál is megtalálhatóak, mint például a dinamizmus és az eltökéltség.

1997-ben a divatmárka Valentino Rossinak köszönhetően megnyerte a százhuszonöt köbcentisek versenyének világbajnoki címét. A tizenkét évvel ezelőtti győzelem csak a kezdet volt, hiszen a Gas a világ legjobb motorversenyzőivel, a hivatalos Repsol Honda csapattal és a HRC munkatársaival együtt óriási tekintélyt vívott ki azóta. A Gas hosszú évek óta olyan minőségi ruházattal látja el "családot", amely stílusos, funkcionális, kényelmes és a márka jellemző motívumai is megtalálhatók a szettekben.

Motoros szerkók itt!



olvass tovább

Utcai gyilkosok

5885

Tudjuk, hogy egy egy tonnás vasdarab életveszélyes fegyver, és nem mindegy, hogy kinek a kezébe adunk jogosítványt, de most a WHO számszerűsítette a megdöbbentő adatokat. A képen grafikusan is megjelenítették az elrettentő számokat, de nem látható túl jól, úgyhogy összefoglaljuk.

Évente 1.3 millió ember hal meg közlekedési balesetben, és további 50 millió sérül meg. Ha az eddig megfigyelhető tendencia változatlanul folytatódik, 2030-ra ez a szám 2.4 millióra emelkedik, s ezzel az ötödik vezető halálnemmé válik, maga mögé utasítva az AIDS-et, a tüdőrákot vagy a cukorbetegséget. A halálesetek nagyobb százaléka a szegényebb országokban történik, a tragikus kimenetelű balesetek 60 százaléka az alábbi országokban esik meg: India, Kína, Oroszország, Brazília, Irán, Mexikó, Indonézia, Dél-Afrika, Egyiptom. Az autóbalesetben meghaltak fele gyalogos, biciklis vagy motoros. A 15 és 29 év közöttiek között ez a legfőbb halálozási ok.

Forrás: nghealthcareeurope.com

Motor Hermès-bőrből

6828

Magenta Gucci bicikli? Rendben van: a retrós sznobságra ugyan nincs mentség, de legalább környezetbarát, ha pedig egy nagyon gazdag ember ettől pattan bicajra, ám legyen. Ugyanezzel azonban már nem tudjuk megnyugtatni a zöldeket a dizájner kétkerekűek újabb evolúciós lépcsőfoka esetében: a Yamaha és a Hermès közös motort tervezett, méghozzá egy teljesen egyedi vonalvezetésű, javarészt (azaz indokolatlan helyeken is) bőrrel borított, átszámolva majdnem hat és félmillió forintos árcédulával ellátott V-Maxot. A kissé bizarr, állítólag elit megjelenés mellett a gyártó hangsúlyozza a jármű "érzelmi erejét". Ezt mi nem értjük, de biztosak vagyunk benne, hogy a kedves olvasók között többen is lesznek, akik beruháznak majd egy ilyenre és megosztják velünk, mit is jelent mindez. További képek és infók itt.