microphone hair

Új idők jönnek

7030

Az egyre több vásárlót és nézelődőt vonzó Stylewalker Night, az elsősorban a divatszakmát megszólító Fashion Video Festival és a sokak által vitatott Budapest Fashion Week mellett múlt héten új kezdeményezés indult. Az eddig elsősorban belvárosi dizájnboltként ismert Catwalk azonos nevű saját márkájának tervezői összefogtak a Microphone Hair alternatív stílust képviselő mesterfodrászaival és Bálint Sára divattervezővel. A cél egy  nemzetközi színvonalú, a hazai megszokottól – főleg a sminkben és hajban, meg persze a ruhákban – eltérő divatbemutató volt, amit egy eszement elektrobuli követett. A Catwalk-lányok, Bánkövy Kata és Baja Zsú szerint ez csak a változások kezdete…

 

Nem vettetek részt a Stylewalker Night-on. Miért?
Zsú: Kizárólag a bemutató és a buli miatt. Nagyon sokat dolgoztunk rajta és egy hatalmas profi csapat állt össze. Sajnos, én az egészből semmit sem láttam, mert hátul álltam, de a visszajelzések csak jók. Mindenki azt mondja, hogy nagyon profi és színvonalas volt, ezt viszont a csapatnak köszönhetjük. Rengetegen kellettünk ehhez, hogy ilyen profin összejöjjön minden.

Azt hirdetitek, hogy ez nem csak egyszeri esemény volt, hanem egy sorozat része.
Zsú: Alapból csak egy őszi bemutatót szerettünk volna, de aztán továbbgondoltuk a dolgot. A Microphone Hair is szeretett volna egy bemutatót és mi is, és sokkal egyszerűbb összehozni valamit, ha összefogunk és támogatjuk egymást akár lelkiekben, akár a munkában. Ez soha nem lesz egy fashion week. Most az a terv, hogy minden szezonban rendezünk egy hajshow-val egybekötött bemutatót, amelyen a Catwalk aktuális kollekciója mellett a társtervezőnk is bemutatkozhat. Idén ősszel Bálint Sára volt az, akinek imádjuk a kötött ruháit.

Miért akartok társtervezővel dolgozni?
Zsú: Szerintem sokkal több embert bevonz, ha egyszerre több dologgal jelenünk meg. Sárát azért választottuk, mert mi nagyon nem vagyunk jók a téli dolgokban, és kellett egy kötős, aki ebben nagyon jó.
Kata: Másrészt szeretnénk túllépni a bolton és elérni, hogy a Catwalkra ne csak mint üzletre, hanem mint brandre gondoljanak.



olvass tovább