mellek

Ujjak a melleken

4140

A Wonderbra piacra dobta legújabb, pánt nélküli, tökéletes formát adó melltartóját a kivágott ruhás szezonra. Már ezerszer megbeszéltük, a melltartónak nem azért van pántja, hogy azt közszemlére tegyük, hanem azért, hogy legyen, ami tartsa a cickókat. Nem kell kivillantani a póló alól, és legkevésbé akkor, ha kivágott, netán teljesen ujj nélküli darabokban vagyunk. A szilikonpántot is elvetettük már sokszor, s láttuk, vannak olyan megoldások, mik csak körben tapadnak ránk, fölfele nem kapaszkodnak. Aki próbált már ilyet, tudja, hogy a többség csak arra jó, hogy az esetleges átlátszóságot megszűntesse, de a szóösszetétel -tartó részéhez vajmi kevés köze van. Tempós gyaloglás, táncolás, bringázás, zötykölődés kizárva, ilyenkor van az, hogy egész álló nap a melleiden rángatod fölfele a cuccot.

Erre kínál most tökéletes megoldást a Wonderbra, aminek neve még akkor is ismerősen cseng minden nő számára, ha soha nem volt szerencsénk eggyel személyesen megismerkedni. A titokról később, most nézzük az új cuccot. A tervezés kiindulópontja az volt, hogy a melltartónak úgy kell rögzítenie a ciciket, mint ahogy azt puszta kézzel tesszük, ha nem akarjuk, hogy lötyögjön. Éppen ezért komoly, két éves munka előzte meg a végeredményt, s a kész darabban valóban ujj-szerű képződmények vannak, mint ahogy az a képen is látható. Ezzel a megoldással gondolták kiküszöbölni az eddigi modellek lecsúszós-lelapítós hátrányait, a szuper cucc emel és tart - mondják. Tesztalanyok persze megerősítik az állítást.

De mitől lett a Wonderbra egykor az, ami? Mitől lett világhírű, mitől az egyik legismertebb és legjobban vágyott darab a fehérneműpiacon, még ha népszerűsége csökkent is a kilencvenes évek óta? A Wonderbra sikertörténete 1994-ben kezdődött, ekkor jelent meg a piacon az újszerű melltartó, amiből nem győztek annyit gyártani, hogy képesek legyenek kielégíteni a vásárlói igényeket. Akkoriban minden tizenötödik másodpercben eladtak egy darabot, és egy év alatt mintegy százhúsz millió dollárt kaszáltak vele. Az első darab mindazonáltal sokkal korábbra datálható, a "WonderBra - Push Up Plunge Bra" nevű terméket még 1963-ban tervezte meg egy kanadai dizájner, Louise Poirier. A Wonderbra mögött álló vállalatot pedig Sam és Sara Stein alapították FayeMiss Lingerie Company néven bő nyolcvan éve, 1927-ben.



olvass tovább