louis vuitton

Louis Vuitton ikonokkal kampányol

321

Az elmúlt húsz év modellikonjaival pózoltat a francia luxuscuccokat tervező Louis Vuitton, a 2008-as tavaszi/nyári kampányban. Csillogó sportautókon pózol Naomi Campbell, Eva Herzigova és Natalia Vodianova, Angela Lindvall, Stephanie Seymour és Claudia Schiffer. A kampány kreatív agya, Marc Jacobs szerint az az elképzelés, hogy a forró csajok hot roadokon pózolnak, nagyon cool. Szerintünk is átütő sikereket lehet elérni hat szuper modellel egy kampányon belül. Bár Jacobs ezt is kevesellte, azt mondta, ha ő vezetné a költségvetést legalább egy tucat szupermodellt használt volna.

Louis Vuitton - Core Values kampány

3951

Folytatódik a Louis Vuitton Core Values kampánya. Ezúttal a Holdra szállás 40. évfordulójának állítanak emléket. A reklámkampány szereplői Buzz Aldrin, aki Neil Armstrong partnere volt 1969-ben, vagyis ő a második ember, aki a Holdra lépett; Jim Lovell, aki az Apollo 13 parancsnoka volt, a balul elsült 1970-es akcióban (Az Apollo 13 célja a Holdon való leszállás a 80 km átmérőjű Fra Mauro kráterben. A háromtagú legénység küldetése meghiúsult, mert a küldetés harmadik napján, 321.860 kilométerre a Földtől robbanás történt az űrhajó műszaki egységében. Az Apollo a Holdat megkerülve sikeresen visszatért a Földre); illetve Sally Ride, az első amerikai nő, aki 1983-ban a Space Shuttle tagjaként a világűrben járt.

A képeket ezúttal is Annie Leibovitz készítette a Kaliforniai sivatagban.

A kampány régebbi képeit megnézhetitek itt.

Köszi mashKulture Juicy!

Ki jön velünk Párizsba?

4826

Csak nagyon keveseknek adathat meg, hogy első sorból nézzenek végig egy divatbemutatót bármelyik fashion weeken. Az újításokról híres Louis Vuitton most mindenki otthonába elhozza a 2010-es tavasz-nyári kollekciójának bemutatóját, hiszen a Facebookon élőben közvetítik az eseményt.

Október 7-én magyar idő szerint délután fél háromkor minden divat- és Marc Jacobs rajongó tapadjon a monitor elé, hiszen ekkor indul a videós élő kapcsolat a népszerű közösségi site-on. Ma már minden valamire való márka fent van a Facebookon, hiszen hatalmas reklámlehetőséget rejt az oldal, mi sem mutatja ezt jobban, minthogy a Louis Vuitton két hónap leforgása alatt több mint hatszázezer rajongóra tett szert. A márka hivatalos rajongói oldalát itt találjátok, legyetek rajongók, és ha érdekel a show, akkor ne felejtsetek el szerdán leülni a gép elé.

Lara páfrányágyon

5315

Tavaly mindkét szezonban az ikonikus popdíva, Madonna volt a Louis Vuitton kampányarca, ám a túlretusált mesterkélt képek nem mindenki tetszését nyerték el , de a kritikákhoz tegyük hozzá, a 2009-es tavasz-nyári kampány utómunkálatainak mértéke megegyezett más divatházak képeinek retusálásával. Ezeket a képeket a híres fotós, Steven Meisel készítette, a háttér egy francia bisztró volt, ahol Madonna különböző szexi pózokban állt a kamera előtt. A második alkalommal szintén Steven Meisel volt a fotós, de a 2009/2010-es őszi-téli kampányképek már túllőttek a célon - Madonna arca szinte a felismerhetetlenségig torzult a phostoshopos retus hatására. Ezek a képek inkább voltak rajzok, mint fényképek. Persze az általa viselt nyuszifüleknek, azért sikerült betörniük a divatba.

Madonna a 2009-es tavasz-nyári és a 2009/2010-es őszi-téli kampányképeken

A 2010-es tavasz-nyári szezon váltást hozott a Marc Jacobs által irányított divatház életében, hiszen Madonnát Lara Stone-ra cserélték. A kampányképeken mindenképpen a luxust, a természetet szerették volna érzékeltetni, a szeretet és a békesség jegyében, ehhez kerestek egy ikonikus, szexi szépséget, aki ráadásul nagyon modern. Marc Jacobs Lara Stone-t akarta, és meg is szerezte. A képek sokkal földhözragadtabbak, mint a Madonnáról készült téli fotók, de azért itt sincs hiány giccsben: van itt műgalamb, páfrány, művirág, és olyan rikító zöld szín, amit a természet sosem tudna produkálni.



olvass tovább

Eredeti hamisítvány

6374

Ha cipőről és táskáról van szó, akkor az ezekből szükséges darabok száma végtelen. A fő szempont a tartósság, praktikusság, és az sem árt, ha a célnak is megfelel. Persze, a divatőrültek ennyivel nem érik be. Valószínűleg kevesen vannak közöttük, akik ne vágynának egy különleges és egyedi darabra vagy egy méregdrága Louis Vuittonra, netalán Hermésre.

Ezekre sajnos nem mindenkinek futja, pedig jó lenne, ha egy-egy méregdrága kreáció alanyi jogon járna minden nőnek. A vágyakozó fehérnép többségének anyagi helyzetét ismerik a tervezők is, akik a hamisítványok helyett olyan óriási bevásárlótáskákat dobtak piacra, amihez inspirációt Andy Warhol művészete nyújtott. Az egyszerű „szatyrokat” a színek és az azokra nyomott Louis Vuitton tasik dobják fel, egyik oldalán „hamis”, a másikon pedig „tökéletes” feliratokkal viccessé téve. A kivitelezésben neves dizájnerek vettek részt. 

Fotó: Stylefrizz.com

Vuitton klasszikusai után már a Hermés Birkinjéből is beszerezhető a tökéletes utánzat. A koncepció tulajdonképpen hasonló a Birkin esetében is: a vászonból készült shopping bag a híres kézitáska képével lett díszítve. Sőt, tulajdonképpen azokra rá lettek varrva a fagyi- és egyéb élénk cukorkaszínekben pompázó táskák. Egy LV és egy Hermés táska alapdarab, de a horrorisztikus 4000 dolláros ár helyett, egy ilyen szatyorért "csak" 45 dollárt kell kicsengetnünk, és ennek még a nagybevásárlásnál is nagyobb hasznát veheti bárki. Bár valószínűleg ez is az ázsiai kontinens lakóinak keze munkáját dicséri, a kínai piacos verziónál biztosan ötletesebb és poénosabb. Környezettudatos fashionistáknak ez a szezon alapdarabja.