l\'oreal

J.Lo nagykövet lesz

7045

Jennifer Lopez, a negyvenes éveiben járó színész-énekesnő rengeteg teendője ellenére újabb felkérésnek tesz eleget a jövőben. Alighogy részt vett a Gucci jótékonysági kampányában – ahol ráadásul ikergyermekeit is fotóztatta magával   – újabb felkérésnek tesz eleget. Jennifer Lopezt a francia L'Oréal legújabb szépségnagykövetének nevezték ki. Többek között a kozmetikai márka új hajápolási termékcsaládját fogja népszerűsíteni.

A latin-amerikai szépség haja mindig tökéletesen mutat, dús és egészséges, nem kérdés, miért esett rá a választás. A L'Oréal egyik újdonsága az EverSleek, amelyhez Lopez a nevét és arcát adja. Az Ever család EverPure hajregeneráló termékeit is népszerűsíti, s emellett persze a Preference hajfestékeit és a Youth Code bőrápoló krémeket is.

A 2011-es évre már egy reklámspot is készült a sztárral, amelyben a L'Oréal sokkal intimebb hangot szeretne megütni a nézőkkel, különösen a nőkkel, mint eddig. Ez azért is különleges, mert Jennifer a saját szavaival szól majd hozzánk: egyenesen a kamerába néz. A bensőséges hangulat eléréséhez minden más speciális effektet is nélkülöztek a forgatáskor. A styling, a smink, a haj pedig kifejezetten Marc Anthony nejének készült, hogy igazán önmagát tudja adni a reklámfilmben. Természetesen a forgatás mellé fotózás is párosult. A kész film januári debütálása után februárban rántják majd le a leplet a kész fotókról.

Forrás: Stylelist.com. Fotó: JustJared.com.

Aimee igazán megérdemli

7425

Aimee Mullins is azok közé a hírességek közé fog tartozni, akik szájából elhangzik az ismerős szlogen: „Mert megérdemlem”. Tudjuk jól, a L'Oréal szépségnagykövete nem lehet akárki. A szépségükön túl a francia kozmetikai márkát képviselő nők mindegyike felmutatott már valami példaértékűt, ami miatt felnézhetünk rájuk. És Aimeenek valóban meg kellett küzdenie az álmaiért.



olvass tovább

Őszi sminktrendek

8174

Az idei, őszi sminktrendek bemutatását a L’Oreal Paris választékának szemügyre vételével kezdjük. A márka világszerte az egyik legismertebb dekorkozmetikai márka, Magyarországon is óriási népszerűségnek örvend évek óta, Facebook-oldaluk, ami virtuális szépségszalonként funkcionál, több mint húszezer tagot számlál. A L’Oreal az a brand, mely a legtöbbet költi kutatásokra és fejlesztésekre a kozmetikai iparban. Az elmúlt időkben számos nagyágyút, színészt, énekest sikerült megnyerniük nagykövetként, így tett hitet a márka mellett pl. Jennifer Lopez, Gwen Stefani, Freida Pinto, Diane Kruger vagy épp Hugh Laurie. Hamarosan a város különböző pontjain is találkoznatunk a L’Oreal szakembereivel Budapesten és vidéken egyaránt, útjára indul ugyanis a Budoár-projekt, az ingyenes és személyre szabott sminktanácsadás.

A friss kínálatból négy terméket próbáltunk ki és megosztjuk a tapasztalatainkat.



olvass tovább

Tudós nők a házban

8363

Hamarosan sokkal korábban jelezhető lesz az autoimmun és a rákos megbetegedések kialakulása. A világon ugyanis elsők között kezdte kutatni a sejtek közötti üzenetáramlásért felelős „postásokat” (vezikulákat) az a magyar kutatónő, akit a „L’Oréal–UNESCO A Nőkért és a Tudományért magyar ösztöndíj” elnevezésű program keretében tüntettek ki október 21-én a Magyar Tudományos Akadémián. Az egyedülálló, csak nőket elismerő ösztöndíjprogram célja, hogy a magyar kutatónők felkerüljenek a nemzetközi tudományos térképre. Az immunológus mellett egy csillagásznő és egy fiatal gyermekgyógyásznő részesült a 2011-es ösztöndíjban.