kampány

Őrült Vivienne

2835

A Baywatch csillaga, Pamela Anderson nem is olyan régen került bele egyik cikkünk galériájába. Pamela helyet kapott a Feslett nők című cikkben, ugyanis a Miamiban található Art Basel galériába bugyiban, pólóban, egy kötött sapkában és egy barackvirág színű Vivienne Westwood Melissa magassarkúban jelent meg, ami valljuk be elég lenge szett egy ilyen alkalomra. Pamela nemcsak, hogy viseli Vivienne Westwood ruháit, hanem ő lesz a következő kollekció kampányarca is, a tervezőnő és huszonöt évvel fiatalabb férje, Andreas Kronthaler mellett, mivel ők is helyet kapnak a plakátokon. A kampányfotókat, amelyek 2009 februárjában fognak debütálni világszerte a magazinokban a német divatfotós, Juergen Teller készítette.

Vivienne Westwood állítólag akkor figyelt fel a Baywatch sztárjára, mikor Pamela 2008 szeptemberében részt vett a tervezőnő 2009-es tavasz-nyári kollekciójának bemutatóján. Pamela a bemutatón nemcsak rejtélyesen álcázott kísérőjével, hanem szexi arany színű ruhájával is felhívta magára a tervező figyelmét, ekkor vetődött fel Vivienne-ben először az ötlet, hogy a színésznő legyen a következő kampány csillaga.

Katie az új Miu Miu lány

2981

Még 2008 őszén röppent fel a hír, hogy Katie Holmes lesz a Miu Miu kampányarca, aztán megerősítette a divatház az információkat, és novemberben el is készültek a kampány képei, melyek közül most egy nyilvánosságra került. A színésznő előtt olyan hírességek szerepeltek a Miu Miu kampányaiban, mint Kirsten Dunst, Laetitia Casta modell, Lindsay Lohan és Zhou Xun kínai színésznő.

A fotókat Katie Holmes amerikai színésznőről a török származású divat-fotóspáros Mert Alas és Marcus Piggott készítette. Szerintünk a Katie által viselt ruha a fényképen sokkal designosabbnak, szebbnek hat, mint a kifutón. A nyilvánosságra került kép hangulata elég erőteljes, akárcsak a ruha, a háttér is ókori hangulatot idéz, Katie pedig energikus, erős nőnek hat a képen. A csodás narancsos fények, a füstös erőteljes smink és a színésznő hátrafésült fiús haja tökéletes összhangot alkot. 

A nyilvánosságra került kampányfotó és a ruha a kifutón



olvass tovább

Pamela a kampányarc

3061

Már korábban hírt adunk az angol tervezőnő, Vivienne Westwood legújabb dobásáról, nevezetesen, hogy márkája következő kampányarcának Pamela Andersont választotta. Akkor azt lehetett tudni, hogy a Baywatch sztárja mellett Vivienne és férje is szerepelni fognak a plakátokon, a fényképeket pedig Juergen Teller készíti. Most láthatjuk a tervezőnő, a férje, a színésznő és a fotós közös munkájnak gyümölcsét. A képek elég viccesre sikerültek, merészek és formabontóak!

Klikk a többi fotóért!

Mentsük meg a tengeri cicákat!

3184

A PETA-ról már mi is írtunk párszor, ez az az állatvédelmi szervezet, ami mindig kitalál valami megdöbbentő, meghökkentő és igazán figyelemfelhívó kampányt az állatok védelmében, igen, ők azoka, akik lefestékszórózzák a bundásokat is. A PETA most a halak mellett áll ki!

Mindenki tisztában van vele, hogy a tengeri halászat és a tengerek, óceánok szennyezése hatalmas méreteket ölt, a nagyfokú zajszennyezés témáját pedig már mi is körbejártuk, de mégsem kapnak elég figyelmet a tengerek és az óceánok lakói. Olyan mértékű túlhalászat folyik, hogy az élővilág képtelen ugyanebben az ütemben szaporodni, azaz az állomány fogy. Az ipari halászat elől nem menekül semmi és semmi, a vontatott hálókon minden fönnakad, legyen az delfin, cápa, akármi, halak milliói.



olvass tovább

Sztárok az AIDS ellen

3783

A H&M ruházati üzletlánc ebben az évben is elindítja Designers Against AIDS (DAA) névre keresztelt kampányát. A kampányhoz limitált szériás pólók, pólóruhák tartoznak, amiket zenészek népszerűsítenek. A kampány sztárjai között idén olyanokat találunk mint Katy Perry, Roisin Murphy, Estelle, Yoko Ono, Dita Von Teese, Cyndi Lauper és a Tokio Hotel, akik plakátokon népszerűsítik a darabokat.

Az üzletlánc a fiatalok figyelmét szeretné felhívni a kampánnnyal az AIDSveszélyére és a védekezés fontosságára. A márka célközönsége a fiatal generáció, ezért a sztárok közreműködésével biztosan eljut a tinédzserekhez az üzenet. A figyelemfelhívás mellett jótékony célt is szolgál a kollekció. A száz százalék pamutból készült pólókból befolyt összeg huszonöt százalékát fordítja az üzletlánc az rettegett betegség elleni küzdelemre. 

A lányoknak és fiúknak szánt pólók ára 9,99, a pólóruháké pedig 14,99 font lesz, így széles a potenciális vásárlók köre, ráadásul a nyolcvanas évek stílusában készült, neonszínekkel tarkított darabok biztosan kelendőek lesznek. A limitált kollekció 2009. május 28-tól kapható, arról sajnos nincs információnk, hogy nálunk is megjelennek-e, lesznek-e, és ha igen, melyik üzletekben.