jil sander

Így könnyű

5092

Nem kell túlzottan divatfanatikusnak lennünk ahhoz, hogy felismerjük: a színésznők és modern kori celebek a reklámkampányok gyakran használt kellékei. Scarlett Johansson az idei Mango-lány, Vanessa Paradis az új Chanel rúzs arca, Jennifer Connelly pedig a modelleket megszégyenítő profizmussal reklámozta a Balenciaga ruhákat és cipőket. A művészvilág és a divat összemosódásán még nincs jogunk felháborodni, hiszen ez a kapcsolat már időtlen idők óta fennáll, sőt mi több, virágzik. Kialakulóban van azonban egy újabb trend, amit nem kisebb kampány, mint az új Jil Sander parfüm promója is remekül alátámaszt.

Az igazi Mirandák című írásunkban, Lilla már bemutatta a divatvilág nagyasszonyait, mi pedig elfantáziáltunk azon, hogy vajon milyen lehet beleszületni egy vérbeli divatdinasztiába. Julia Restoin Roitfeld bizonyára sokat tudna erről mesélni, hiszen édesanyja az a Carine Roitfeld, aki nem kisebb divatlap, mint a francia Vogue főszerkesztője. Julia minden neves divateseményen jelen van, természetesen a mamájával karöltve pózol a kamerák kereszttüzében, de az igazi nagydobása eddig váratott magára. A bécsi Kärtner Strasse-n sétálva felkaptam a fejem: Na ne! Julia pózolt előttem egy hatalmas plakáton, méghozzá a Douglas parfüméria kirakatában, Jil Sander legújabb parfümjét reklámozva. A felvétel persze gyönyörű, a csajsziról süt, hogy a vérében van mind a stílus, mind pedig a pózolás, de az már korántsem biztos, hogy a divat efféle "felhígulása" nem tölti el megrökönyödéssel a szkeptikus divatrajongókat. Lindsay Lohan az Ungaro ház művészeti vezetője, Mademoiselle Roitfeld pedig kampányarc lett, szerintetek folytatódik még a sor, és vajon örülünk mi ennek, vagy a szkeptikusok táborát erősítjük, akik elképedve nézik a nagy divatházak baklövéseit?

Sokszínű szépségtippek Milánóból

7480

A Milánói Divathét – miközben bemutatták a 2011-2012-es őszi-téli kollekciókat –sminkek és hajviseletek terén is különleges élményt nyújtott az érdeklődők számára. Természetesen az alapkoncepció továbbra is az 50-es, 60-as évek felidézése. Összességében igazán könnyedek, az őszi-téli szezon ellenére színesek és mozgalmasak a milánói kifutó trendjei.

Ami a sminket illeti, van itt minden. A klasszikus és drámai mélybordó rúzs igazán elegáns külsőt kölcsönöz viselőjének, ahogy a 60-as évekre jellemző divathullám nagyon vastag, fekete tusvonalának újragondolt verziója is igen erőteljes és kifejező. Kevésbé extrém, nappal is bátran bevethető sminket is viselt néhány modell. A Marninál például üde és friss levendula került az ajkakra és szemhéjra egyaránt. A Dolce & Gabbana bemutató modelljein a szemhéjtus nappali, lágyított, szürkés változatát figyelhettük meg. A vad és erős tus ellenzőinek, a kevésbé bevállalós, de ugyanakkor trendkövető nőknek kifejezetten ezt ajánljuk. Jil Sander modelljei a tus fiatalos és vidámabb verziót mutatták be: fekete helyett kék kihúzást alkalmaztak.

olvass tovább