japán

Párnafejű japánok

538


Párnafejűek. Nem nagyon értjük, de hát na. Japánok...

Itt a japán kislány tekintet

1931

Megvan az anime világa ugye? Vagy bármi, ami japán és rajzolt, és vannak benne kislányok? Most végülis mindegy, hogy barátságos szörnyecskékkel játszanak vagy hatalmas szörnyekkel kufircolnak, a szemük mindig ugyanaz - csak épp mástól csillog vagy mástól könnyes. Ártatlan, nagyra nyílt, tág pupillájú mangaszemek ezek. Szuper hír, hogy már ezeket is beszerezheted a macskaszem vagy az albínószem mellé, ha megveszed az anime lencséket. 

Annyiban más, mint az eddigiek, hogy nem csak a pupilla méretét mutatja az aktuálisnál nagyobbnak, tehát nem csak belül módosít, de van egy külső gyűrű is, ami az íriszt nagyobbítja meg, így az egész szem nagyobbnak látszik. Kékben és barnában kapható, ázsiaicsaj fétises és mangapornós pasik örülhetnek.

Bérelj pasit!

3492

Összefüggésében értelmezni a japán embert és a japánok szexualitását komoly feladat lenne, de szeleteiben vizsgálva is épp elég érdekességgel szolgálhat. Már maga a tény, hogy nem döbbent értetlenséggel kezelik a szexualitást s annak női és férfi vonatkozását, legalábbis figyelemre méltó. Köztudott, hogy megszállottan dolgoznak, hogy megszállottan isznak, hogy megszállottan tesznek mindent, s szexhez való hozzáállásuk hasonlóan érthetetlen lehet az európai fejnek.  Felismerve és kihasználva a nők férfiakétól eltérő, de határozottan létező és kiaknázható igényeit, egyre több escort ügynökség kínál férfiakat társas programokra - vagy éppen szexre.

A már eddig is beváltan működő szórakoztató klubok és bárok mellett, ahol a női lélek és test kielégülésre talál, gombamód szaporodni kezdtek a férfikölcsönző ügynökségek, amelyek sem helyhez, sem időhöz nem kötve kínálják szolgáltatásaikat, azaz férfiakat - minden méretben és formában. Ez utóbbiak mindazonáltal sok nőnél nem is olyan fontosak, hisz elsősorban nem szexuális vágyaik kielégítésére veszik igénybe a hímeket, hanem társalkodónőnek, önbizalmuk építésére, hogy egy jóképű férfival büszkén végigmehessenek az utcán, és egyáltalán, hogy ne érezzék magukat magányosnak. A Shukan Post híradása szerint mintegy ezerötszáz hasonló ügynökség működik csak Kanton tartományban.

A vendégkörök a harmincas-ötvenes éveikben levő nőkből állnak, akik munka után háziasszonyok, feleségek, anyák, de egy-két órára szeretik magukat újra nőnek érezni annak minden külsőségével és játékával együtt. Az ügynökségek sikere a pontosságon és diszkréción kívül abban rejlik, hogy a nap bármely szakában rendelkezésre állnak, és küldik a megrendelt férfit, mindegy, hogy hajnali kettő vagy reggel nyolc van. A nők többnyire nem szexhez keresnek társat, hanem szórakoztató időtöltéshez igénylik a partnert. Egy kellemes vacsora folytatódhat masszázsban, kiköthetnek az ágyban, a férfi mindenben megrendelője rendelkezésére áll, de sokan csak beszélgetésre, klasszikus szerepjátékra vágynak.



olvass tovább

Állatságok és Loliták

3717

A japán tinédzserek stílusa enyhén szólva mindig egyedi volt. A legtöbb divatirányzat a nyugati kultúrákból táplálkozik, de mégis egyedülálló, kreatív és meghökkentő stílusokat alkottak. Ha azt mondjuk japán divat, akkor a legtöbbünknek beugrik egy tipikus kép, de persze ez nem ilyen egyszerű - több stílusirányzat van egyszerre jelen az országban. Külső szemlélőként nem biztos, hogy azonnal találunk különbségeket a színes öltözködési irányzatok között, pedig vannak szép számmal. Bemutatunk most pár olyat közülük, amit a japán lányok előszeretettel követnek, vagy követtek a közelmúltban!

Ganguro

Kezdjük a számunkra a legnagyobb megdöbbenést okozó csoporttal, a ganguróval. A ganguro szó szerint azt jelenti, barna nő. Ezek a lányok a japán hagyományoknak megfelelő hófehér bőrrel teljes mértékben szakítanak, konkrétan agyonszolizzák magukat. Az egyáltalán nem természetes barna színt aztán fehér hajjal, fehérre kent szájjal, és sötétre mázolt szemekkel párosítják. Kissé bizarr, de a ganguro tagjai szívesen ragasztanak matricákat és strasszokat az arcukra. Bár a stílusnak még most is vannak követői, 2001-től kezdve folyamatosan megy ki a divatból.



olvass tovább

A Péniszember mindent legyőz

3729

A daliás Kikkoman a Szója bolygóról érkezett, és kíméletlenül leszámol a japán konyha ádáz ellenségeivel, a Ketchuppal és a Majonézzel, ám egészséget és békét hoz minden becsületes szójaszószfogyasztónak - mindezt a nyolcvanas évek posztpunk/new wave dalaira emlékeztető zenei aláfestéssel teszi.

Igazság szerint persze Kikkoman alapvetően nem egy szuperizmos szuperhős, hanem egy régi japán szójaszószmárka: 1917-ben alapították a vállalatot nyolc nobai kereskedőcsalád egyesülésével, és a Kikkoman mára Japánban és az Egyesült Államokban is a legnépszerűbb termék lett a saját kategóriájában. A lent látható bizarr rajzfilm, amely a Yogatori nevű Flash-animátor monumentális műve - és egyáltalán nem a termék hivatalos reklámja -, a -man utótagra épülő szójátékot aknázza ki, megdobva a "kikko" és a "kikkou" szavak hasonló japán írásmódjára alapuló poénnal, ez utóbbi ugyanis azt jelenti, hogy pénisz.

De talán nem is ez az igazán érdekes számunkra: képzeljük el inkább azt, hogy a két galaktikus hős, Piros Arany és Erős Pista megérkezik a távoli Paprika bolygóról a Földre, majd emberfeletti képességeik révén egy másodperc alatt péppé zúzzák a gonosz Kikkomant és a gaz Dijoni Mustárt, közben pedig Vörös István és a Prognózis zeng róluk dicsőítő himnuszt. Na, az volna csak az igazán bizarr...