cukorka

Cukorkán jelent meg

7676

Láttunk millió példát a rajongás elmebeteg fokára. Kozsó árverésre bocsátott hajtincse, a művészbejáró előtt fél napokat váró tinik, elájuló lányok a koncert első sorában, vallomásos levelek a börtönből Jodie Fosternek - ne is folytassuk. Láttunk ezenkívül egyszerre bizarr és fárasztó pillanatokat kérdéses hitelű isteni csodára. Jelent már meg Jézus a pirítóskenyéren és létezik egy szikla, amely a nap bizonyos pillanatában, megfelelő árnyékok esetén Szűz Mária arcát formázza. Most a két jelenség furcsa házasságának lehetünk tanúi. Nagy-Britanniában jelenleg heves láz dúl Kate Middleton és Vilmos herceg eljövendő esküvője körül, a helyzetet pedig minden élelmes (alkalmi) kereskedő igyekszik kihasználni. Értsd: eladnak mindent, aminek akár csak érintőleges köze is van a nagy eseményhez, méghozzá pofátlanul drágán.

A legújabb, gyakorlatilag diagnosztikus példa a Middleton arcára emlékeztető cukorka. Nem, nem a gyártó festette rá a menyasszony vonásait termékére. Egy fiatal pár a Jelly Bean Factory foltos cukorkái között fedezett fel egy szemet, amelyen mintha egy arc lenne, és mintha kicsit hasonlítana is a Middletonéra. Bár a hasonlóság kissé megkérdőjelezhető (ezt  mindenki eldöntheti a fenti kép alapján), remélik, hogy egy kellően elszánt gyűjtő még így is vevő lesz rá legalább 500 fontért - ennyiért pakolták fel ugyanis az eBayre. Őszintén reméljük, sikerül nekik.

A háromszázezer cukorka világa

8389

Kina Grannis amerikai-japán dalszerző-gitáros-énekesnő új dala, az In Your Arms kellemes és cuki, de nem akkora durranás, hogy elrepítse szerzőjét a biztos világhír felé (ahova egyébként is tart, mióta 2007-ben megnyert egy pályázatot és az egyik dalának részletét levetítették a Super Bowl reklámszünetében). Inkább a klipje lesz híres, az viszont valószínűleg igazi mémmé válik. Nem is áradozunk, nem is lőjük le a poént, elég annyi, hogy az általunk egyébként is szeretett és gyakran propagált stop-motion technikával készült, az énekes valódi, a hátteret viszont színes cukorkákbólszemekből rakták össze. Majdnem háromszázezerből. A három és fél perces videót egy profi kreatív csapat készítette. Huszonkét hónapon át. Nézzétek meg. (HD-ben, különben oda az egész!) Ha pedig megnéztétek, nézzétek meg az így-készült-videót is.