chloe sevigny

Rámarkolsz vagy mustrálod?

5919

Az a szín-, minta- és képkavalkád, amit az újságos standokon látunk, sok-sok ember megfeszített munkájának eredménye. Mikor ők, vagyis a szerkesztőkből, tördelőkből és művészeti vezetőkből álló team lapzártával kikapcsolja a számítógépet, nincs más dolguk, mint várni az eladási adatokat, no meg feltölteni a következő lapszámot, de ez most nem ide tartozik. Az, hogy ki, milyen ruhában, milyen pózban tekint ránk a címlapról nagyon is mérvadó, de az ugyanitt látható szöveggel is éppúgy el lehet adni a lapot mint egy világhírű színésznővel, sőt...

Ezzel el is érkeztünk a probléma velejéhez, ugyanis a hazai szűk és viszonylag kis piacon javarészt csak a külföldi sallangokkal találkozunk. Ha kézbe veszünk egy Cosmopoltitant, mindegy hogy Düsseldorfban vagyunk vagy épp Fokvárosban, a címlap biztosan ugyanúgy fest: miniruhába öltöztetett mosolygó híresség, aki egyik kezével enyhén felhúzza a ruhácskáját. Ezt a klisészerű kompozíciót viszonylag könnyen megunjuk, bár a magazin az impulzusvásárlókra is bőséggel épít, elég ha a 69 pozitúra, 120 randitipp, és a 99 sminktanács feliratozásra gondolunk. Kis szerencsével az is meglehet, hogy egy és ugyanazon fotó szerepel mindkét kiadványon, és nem a Cosmo az egyetlen magazin, aki így rotálja a képeket - bár az efféle újrafelhasználás teljesen érthető. A probléma nem is az azonos címlapokkal, vagy az egyező anyagokkal van, hanem a címlapi koncepciókkal, amiket többségünk már unásig ismerünk. Jó néhány magazinolvasással eltöltött év után már tudjuk jól, hogy melyek azok a lapok, amiket örömmel olvasgatunk, és melyekért nem adnánk többé egy fillért sem. Nevezzük ezt márkahűségnek, hiszen az, aki hónapról hónapra megvásárolja az adott glossy magazint, már nem feltétlenül a tartalom miatt teszi mindezt, hanem a megszokás a hűség, és az exkluzivitás érzése miatt, amit a vagyont érő cipők és táskák nézegetése nyújt. Van tehát egy márkahű olvasónk, aki joggal várja, hogy az amúgy többnyire jól sikerült címlapi fotót ne rejtsék mímes, dülöngélő betűhalmaz mögé, hiszen egy jó magazin a névvel adja el magát, pontosabban nem fél pusztán a nevével eladni magát.



olvass tovább

Öltözz pasinak!

7548

Nincs is annál szexisebb, mint mikor egy lány csupán egy férfiinget visel – hallottam már számtalan férfi ismerőstől, de a klasszikus romantikus filmek is folyamatosan ezt igazolják. Most néhány színésznő ezt a férfiviseletet gondolta tovább, megbolondítva egy másik maszkulin darabbal: a nyakkendővel.

Chloe Sevigny és Emma Watson is férfiasra vette a figurát. Ezekben a nyakkendős szettekben azonban még szexisebbek, mint egy kivágott, mindent látni engedő, semmi kis topban. Sevigny kisasszony leopárdmintás ruhát választott, de szerencsére ismeri az íratlan szabályt: ha az állatmintára voksolunk, akkor érdemes minden más tekintetben visszafogottságra törekedni. A vadállatminta vadságát a bő fazon feloldja, a zakó és a csokornyakkendő pedig igazán vagánnyá teszi. Emma is hasonló stílust képvisel: szexis, de fiús fazont választott. Az összeállítást egyébként nem „csak úgy” öltötte magára, hanem a Lancôme kampány fotózása alkalmából. Az eredmény tökéletes: a barackszínű blézer és a fehér ing komolyságát a fekete nyakkendő bolondítja meg igazán, de a csipkesortnak köszönhetően mégis romantikus és igazán nőies viselet.

Jenna Ushkowitz outfitje sikerült a legférfiasabbra: nem igazán tért el a klasszikus fehér ing és fekete nadrág összeállítástól, amit egy vékony fekete nyakkendő tesz teljessé. A koreai származású énekes-színésznő a legjobb bizonyíték arra, hogy aki stílusos és szexis, bármilyen ruhát is visel, meg tudja mutatni az egyéniségét. A fiús öltözék nagyon rock'n'rollos, és ezt korábban már olyan énekesnők is bizonyították, mint Juliette Lewis vagy Gwen Stefani.

Forrás: Stylelist.com, Fotók: Socialitelife.com, Onsugar.com

Chloe Sevigny arcmaszkkal segít

7651

Közeleg a Föld Napja (április 22.), és ebből az alkalomból egy különleges és limitált számban kapható kozmetikummal lepték el a Kiehl's üzleteit. A 159 éves múlttal rendelkező kozmetikai márka nem először kér fel ismert embereket az együttműködésre. Most Chloe Sevigny modell-színésznő a szerencsés. Igen, szerencsés, hiszen már egészen kislánykora óta imádja a Kiehl's termékeit, mivel kellemes emlékek fűzik azokhoz.  Nem is volt kérdéses, hogy vállalta a felkérést, különösen, hogy a bevétel nemes célt fog szolgálni.

A kozmetikai cég a Föld Napjára olyan arcmaszkot dob a piacra, amely nemcsak feszesíti a bőrt, de mélyen kitisztítja a pórusokat is. A különleges kiadás a Rare Earth nevet viseli. Az eladásokból befolyt összeggel a Kiehl's egy nonprofit segélyszervezet, a Waterkeeper munkáját támogatja majd.

olvass tovább