agyness deyn

Auuuuuucs!

5717

Régebben már összegyűjtöttünk nektek egy egész galériányi képet a zakózó modellekről, most azonban egy divatikon, szupermodell esett el a kifutón, természetesen a kamerák kereszttüzében.  Agyness Deyn a New York-i divathéten, Haiti megsegítésére rendezett divatbemutatón esett le sokcentis Burberry cipőjéről, de a történetben nem is ez a legérdekesebb, hanem ahogyan Agyness elhárította a kellemetlenséget: zavart mosolyok közepette kilépett a topánokból és mezítláb flangált végig a kifutón. Aranyos, nem?

Divatos testvérek

6084

A testvérek megjelenése a divatiparban már nem számít újdonságnak. A sor most újabb párral bővült.

Penelope és Monica Cruz, az Olsen ikrek, Sienna és Savannah Miller, Kate és Laura Mulleavy – a Rodarte tervezői - csupán annyiban hasonlítanak egymásra, hogy együtt tevékenykednek a divatiparban. A sort mostantól Agyness Deyn szupermodell és húga, Emily Deyn zárja, első saját kollekciójuk 2010. április 30-án lesz elérhető minden divatrajongó számára. A hugica először legjobb barátnőjével közösen szállt be a pólóbizniszbe, és kérdés nem volt, hogy hamar felfigyelnek rájuk az emberek, hiszen erős hátszelet kaptak a világ legkeresettebb modelljének személyében. 

Miután Agyness az Anna Sui bemutató után magára kapta a testvérétől ajándékba kapott darabot, a tervező gyerekei annyira beleszerettek a ruhadarabba, hogy majdhogynem lecibálták róla. Naná, hogy mindenki azt kérdezgette, honnan van az új szerelés – elvégre Agyness Deynről van szó, aki bármit vesz fel, az ikonikussá válik. Amikor az Uniqlo felkérte a modellt, hogy tervezzen saját kollekciót a cég neve alatt, Agyness nagylelkűen a testvérét is beajánlotta maga mellé. Az eredmény hamarosan látható, de a hír kapcsán eszembe jutott, hogy vajon mennyire ismernénk Monica Cruz, Savannah Miller vagy Emily Deyn nevét, ha nem lenne egy sikeres testvérük... Szerintetek mennyire ér a másik farvizén evezni?

Rebellis fétisünk

8151

A Martens-bakancsokat legalább névről mindenki ismeri. A kerek orrú, jellegzetes lábbeli a XX. század első felében egészségügyi célzattal született meg, hogy aztán 2010-ben kétszeresen is díjazzák New Yorkban, egyrészt az évtized ellenkulturális cipőviseleteként, másrészt az elmúlt idők legnépszerűbb férficipőjeként. Jó pár éve nem hallottunk a márkáról és korábbi dicsfénye is kissé megkopni látszott már. Úgy látszik, időben kapcsoltak a tulajdonosok és Agyness Deyn és Ash Stymest személyével ütős visszatérő kampányt rittyentettek.



olvass tovább