Divat

Too sexy for my shoes

8950

Az hinnénk, Amerikában körülbelül minden belefér, ezért el sem hinnénk (ha nem a New York Post írná), hogy ott a szabadság és a szabadosság fellegvárának középpontjában, Manhattanben szedetnek le plakátokat, és tiltanának be taxis hirdetéseket, mert azok túl szexinek tűnnek.

Íme az inkrimált képek, melyek főszereplője a Victoria's Secret modell, Candice Swanepoel, néhány csinos férfi kollégája, pedig a statisztái.

A plakátok Brian Atwood új cipőboltjának őszi megnyitóját hírdetik. Az extravagáns tervező a tűsarkú combcsizmák elterjedésének egyik fő felelőse, a reklámok tökéletesen passzolnak a stílusához. Na meg persze az egész divatipar stílusához, hiszen az egész arról szól, hogy a fogyasztó minél szebb, szexisebb szeretne lenni. Ennél valószínűleg valamennyien láttunk már sokkal durvább kampányokat. Ahogy megalázóbbakat is.

 

És emlékszünk még erre a magyar gyöngyszemre?

 

Amellett, hogy ízléstelen, lopás, ráadásul vagy rendkívül alattomos, vagy írtózatosan buta. Az eredeti, Pamela Anderson reklám ugyanis épp a vegetáriánus étkezést igyekszik népszerűsíteni úgy, hogy egyenlőségjelet tesz önmaga (!) és az állatok közé, míg Magyarországon egy „kreatív” reklámguru és a megrendelője viccesnek találták párhuzamot vonni a vágóbaromfi és a nő között.

Azt minden esetre továbbra is nehéz megérteni, hogy miről szól valójában az Atwood kampány betiltása. Nehéz megemészteni, hogy egy szexuálisan túlfűtött képen egy nő dominál az alattvaló férfiak között? Vagy maga a dizájner akarta így elérni, hogy világszerte mindenütt szóba kerüljön?

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások