HotCot

A határidő rossz, értem?

8412

Kreatív körökben legendák keringenek az értetlen, macerás, rossz ízléssel megáldott, zsarnok ügyfelekről, akik mindenbe bele akarnak szólni, függetlenül a szakértelmüktől. Bár nyilván nekik is megvannak a maguk szempontjai, az egyébként jobb sorsra érdemes reklámszakemberek szerint ők a felelősek az ugyanolyan mosópor- és autóreklámokért, a rikító, ötvenágú csillagba applikált AKCIÓ! feliratokért a termékek mellett. Az egyik legmenőbb magyar ügynökség, a Café Creative úgy döntött, tesz valamit az ügy érdekében és megérteti az ügyfelekkel, hogy nem az ő hibájuk, ha párnapos határidővel nem végzik el ugyanazt a munkát, amihez pár hétre lenne szükség.

Az ötlet egyszerű, a kísérletet bemutató videó pedig elmagyaráz mindent. Bementek egy osztályterembe, megkérték a gyerekeket, hogy fejezzenek be egy megkezdett rajzot tíz másodperc, majd tíz perc alatt. Az eredmény magáért beszél. A kisfilm egyébként bekerült a legrangosabb európai reklámfesztivál, a Golden Drum döntőjébe.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások