Divat

Félmeztelen rocksztár a Paco Rabannénél

8395

Nem csoda, hogy szinte egyáltalán nem kap el minket már a hév akkor, ha egy-egy celebritás, popzenész, sztárocska -nevezzük akárhogyan őket-, szerepel ismert kozmetikai márkák kampányaiban és fotóin. Az egyenképek és agyonphotoshopolt arcok, testek között üdítő egy valódi ikont látni, ami nem tévedés, jelenleg Iggy Pop személyében valósult meg. A Paco Rabanne új arca a veterán legenda, aki félmeztelenül, fekete blézerben és aranyszínű, flitteres nadrágban pózol a kampányfotón.

A férfiakban és nőknek egyaránt legyártott parfümökhöz Jonas Ackerlund készített reklámot, a debütálás pedig januárra várható Franciaországban. Iggy amúgy egyáltalán nem zöldfülű a divatszakmában, dolgozott már a Versacevel, John Varvatosszal és az amerikai Barney’s-áruházzal. A Telegraph-nak adott 2010-es interjújában így nyilatkozott a kérdésről: “rajta tartom a szemem a divaton. Évente háromszor-négyszer az összes magazint átfésülöm, kutakodom a neten: “oké, mit gondol erről az Alexander McQueen”; “mi a helyzet Heidi Slimane-nal”; “oké, ez az a csávó, aki a flitteres gatyát csinálta a Balmainnél”. Teljesen képben vagyok.”  Úgy volt, hogy Carine Roitfeld (a francia Vogue ex-főszerkesztője, jelenleg szabadúszó stylist) a Barney’s-nak készül valamilyen közös produkcióval Iggy Poppal karöltve, de végül semmilyen hír nem érkezett a vállalattól a kollaboráció eredményéről. Imádjuk az első fotót és Iggy Popot is, nagyon örülnénk, ha végre hasonló kaliberű sztárokkal promoznák a nagy divatházak a parfümjeiket (képzeljünk csak el egy Mick Jaggerrel tarkított kampányt!)

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások