HotCot

Ízléstelen áljótékonykodás

8173

Mindjárt itt van szeptember 11-e, azaz Amerika testben-lélekben már javában a terrortámadás évfordulójára  készül - már amennyire lehet készülni az ilyesmire. Az biztos, hogy sokan nem tudják, mint jelent a méltó megemlékezés. Itt van rögtön a Lieb Családi Pincészet és az ő boraik, amelyek valószínűleg eséllyel pályázhatnak a minden idők legízléstelenebb marketingakciója címre. Liebék ugyanis kitalálták, hogy az évforduló alkalmából emlékborokat dobnak piacra, stílszerűen rögtön kettőt: a 9/11-es chardonnayt és a 9/11-es merlot-t. A sztorinak ezzel nincs vége: a további számmisztika jegyében mindkét fajta palackja 19,11 dollárba kerül (a 9,11 jobb lett volna, de nyilván anyagi buktát jelentett volna), továbbá úgy hirdetik őket, hogy a bennük lévő szőlő 90 mérfölddel a Ground Zerótól termett. Nem tudni, miért nem szólt nekik senki, hogy ezt nem kéne - ha már maguktól nem jöttek rá -, de a felháborodási hullám természetesen nem maradt el. Újabb zseniális húzásként Liebék ahelyett, hogy villámgyorsan bevonták volna az összes palackot, közölték: a bevétel egy részét felajánlják az emlékművet és a történeti dokumentumokat gondozó National September 11 Memorial and Museum javára. Nem árt azonban megjegyezni, hogy a múzeumnak bárki adakozhat közvetlenül is, és így meg sem kell venni a világ legcikibb borait.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások