Divat

Maybelline-MOME-divatshow

7997

A Maybelline Magyarországon is trendteremtő dekorkozmetikai márkaként mostantól felkarolja a divatvilág ígéretes tehetségeit.

A Maybelline dekorkozmetikai márka és a MOME – Moholy-Nagy Művészeti Egyetem pályázatot írt ki 2011-re, a MOME Textiltervező Tanszékén diplomázó hallgatók körében.

A pályázat neve: Maybelline New York – MOME Tervezők Díja. A díj célja, hogy felhívja a figyelmet a fiatal tehetségekre, munkájukat, kreativitásukat minél többen megismerjék. A Maybelline ösztönözni szeretné a fiatal művészeket, valamint pályamunkáik bemutatásával példát állítani az új generációk elé. A diplomamunkák közül a zsűri 3 pályaművet választott ki,  és jutalmazta azokat.

Az egyetem végzős textiltervező hallgatóinak a munkáit az idén a Maybelline által támogatott divatshow-n ismerhette meg a szakma és a nagyközönség. Diplomamunkájukkal a hallgatók egyénileg választott témákat dolgoztak fel, melyek  között megtalálhatóak az autonóm kezdeményezések, amelyek már magukon viselik a fiatal tervezők kialakult stílusjegyeit, és a funkcionális tervezői feladatok megoldásait is. Idén a Múzeumok Éjszakáján 16 kezdő divattervező 80 öltözékkel lépett a nyilvánosság elé.

A 2011-es diploma bemutatót  támogató Maybelline New York sminkmárka a divatshow keretében bemutatta a Maybelline – MOME Alumni válogatást. A projekthez az egyetem korábbi hallgatóit kérték fel, hogy  a neves fiatal divattervezők készítsék el a Black Drama szempillaspirál által inspirált kollekciójukat. A Je Suis Belle, Mojzes Dóra és Pazicski Miklós egyedi alkotásait a közönség először a diploma bemutató show előtt láthatta.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások