Szépség

A kozmetikumok gyémántja (X)

7826

Kaviár. Arany. Gyémánt. A luxus és a csillogás hívószavai. Vannak viszont olyan emberek, akiknek ezek a szavak nem a nagyvilági életformát és a pompát idézik fel elsőként, hanem a La Prairie különleges kozmetikumait. Ezek a krémeknek már aligha nevezhető csúcsszérumok ugyanis a legnemesebb anyagokkal szállnak szembe a bőrt érő káros hatások és az öregedési folyamatok ellen. A márkával a Marionnaud egyik üzletében, a törzsvásárlóknak tartott nyílt napon ismerkedtünk meg közelebbről.

Fotó: Neményi Márton

Bár az idő kerekének a megállítása és az öregedés elleni harc mikéntje évezredek óta kérdés az emberek számára, a választ csak a legmodernebb és legmagasabb szintű technológia adhatja meg. A svájci La Prairie cég az első volt azok között, akik a sejtek szintjén kezdtek foglalkozni az öregedéssel. Közel 80 évvel ezelőtt forradalmian új sejtkezelési programot fejlesztett ki az öregedési folyamatok késleltetésére. Paul Niehans professzor, a márka agya, új orvosi kifejezést adott a 20. századnak: sejtterápia. Ennek a gyakorlatát már az ókori Egyiptomban és Babilóniában is alkalmazták. Lényege, hogy élő sejtek befecskendezésével működésre ösztönzi a „megfáradt” szerveket. Amíg a korai kísérletezők a legendás „fiatalság forrása” után kutattak, az ő célja ennél sokkal gyakorlatiasabb volt: az ember képtelen sokkal tovább élni, de javíthat az életminőségén.

Fotó: Neményi Márton

A fiatalító, sejtterápiás kúrák már akkor számos hírességet vonzottak: Winston Churchill, Charles de Gaulle, Marlene Dietrich, Margaret Thatcher, Elton John és Julio Iglesias is hittek a svájci csodában. Az sem véletlen, hogy ennyi férfi érdeklődött a kezelések és később a krémek iránt. A rendezvényen a márka PR-menedzserétől megtudtuk, hogy a férfiak bizony sokkal hiúbbak, mint azt a nők gondolnák, és egyre több olyan igényes férfi él Magyarországon is, akinek fontos a magas színvonalú bőrápolás. A magyarországi törzsvásárló nők között számos hírességet említhetnénk, közöttük Pataki Ágit, az egykori topmodell pont akkor válogatott a La Prairie-termékek között, amikor mi is ott jártunk.

Megtudtuk azt is, hogy a La Prairie az elmúlt évtizedekben számos áttörő fejlesztéssel járult hozzá ahhoz, hogy a bőr minél tovább megőrizze szépségét. Ők volt az elsők, akik például először használtak tengeri forrásból származó regeneráló hatóanyagokat, például kaviárt – ezzel egyébként ma már alapozóik is készülnek. Nekik köszönhetjük a ma már mindenki számára ismerős AHA (alfa-hidroxi-sav) formulával felturbózott termékeket, ahogy ők gondoltak arra is először, hogy napfényvédelemmel látják el a szemkörnyékápolókat is. A La Prairie volt az első, amely különleges anyagokhoz is nyúlt, ilyen például az aranykolloid, amelyet kvarccal, folyékony kristályokkal és fényvisszaverő pigmentekkel fokoztak azért, hogy az arcbőr minden eddiginél ragyogóbb legyen. Legutóbbi innovációjuk a platina, amely először került kozmetikai termékbe, és segít fenntartani a bőr elektromos egyensúlyát, valamint egyedülálló ragyogást biztosít.

Fotó: Neményi Márton

Az haute couture kategóriás termékeknek természetesen gyönyörű csomagolás jár. A többszörösen díjazott külső pedig ez esetben tényleg nemcsak a fogyasztók csábításáról és a vevőcsalogatásról szól, hanem a tökéletes belső értékek megtestesüléséről a felszínen is.

Legyél Te is a Törzsvásárlónk! Amennyiben regisztrálsz az alábbi címen, újdonságainkról, ajándék akciónkról elsőként értesülhetsz.

laprairie@primorcosmetics.hu

Kapcsolódó cikkek: