Szépség

Csókolózz, mint egy szupermodell!

7717

A DKNY nem mindennapi módon dobja piacra legújabb illatát. Lehet, hogy a reklámkampány még az illatnál is ütősebb lesz, ugyanis napjaink egyik legkeresettebb modellje, Anja Rubik mellett civileket is szeretnének bevonni a parfüm népszerűsítésébe.

A mai napon kerül a DKNY új női illata a boltokba. Nem véletlenül választották ki ezt a dátumot: április 22-e a Föld Napja, melynek fontosságára mindenki igyekszik saját eszköztárának megfelelően úgy felhívni a figyelmet, ahogy tudja. A márka a tiszta levegő mellett kampányol, méghozzá igen romantikus módon. Az álomszerű, filmbeillő jelenet főszereplői a lengyel modell, Anja Rubik és vőlegénye, Sasha Knezevic. A lávsztori csak annyiból áll, hogy a jegyespár a taxiban ragad egy New York-i dugó kellős közepén, mikor is végtelen csókolózásba kezdenek. Aztán hirtelen kipattannak a sárga taxijukból és az autó tetején folytatják a csókcsatát. Különös élmény lehetett a kampányfotózás Anja számára, hiszen most nem kellett megjátszania a szerelmet és a boldogságot.

A mai napon a szerencsés New York-i szerelmespárok is átélhetnek hasonló érzést. Az új parfüm megjelenése alkalmából egy hatalmas csókcsatát terveznek a Broadwayn a szervezők. És hogy mi ennek az üzenete? Hódíts DKNY parfümmel, és csókolózz az autók tetején, hogy azok inkább megálljanak, és ne is induljanak tovább, szennyezve a levegőt.  (Mondjuk ez csak akkor igaz, ha le is állítják a motort.) Kicsit talán erőltetett, de a kampányfotó bájából ez semmit sem von le.

Forrás: Stylefrizz.com

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások