Hirdetés

Divat

A duci nők hizlalják a divatot

7567

Ducinak lenni már nem ciki, ha pedig a ducit plus-size-nak nevezzük, egyenesen trendi. Már nemcsak a rajongók ezreivel büszkélkedő duci divatbloggerek skandálják – egyébként teljesen jogosan –, hogy divatosan öltözködni bármekkora súllyal lehet. A kifutók és a magazinok urai is beálltak a sorba, a plus-size bemutatók és lapszámok egyre elterjedtebbek. A divatot ipari körülmények között előállító fast-fashion cégek meg csak magukban mosolyognak: a nagy test ugyanis nemcsak nagyobb élvezetet, hanem az eddiginél nagyobb vásárlóerőt is jelent, ami menekülőút lehet a döglődőnek kikiáltott divatipar számára. Éljen a molettdivat!

Hirdetés

Bár a molett szóval azért van egy kis bajom: csöppet sem trendi és elég pejoratív. Az agyam a molett szóval azokat az üzleteket kapcsolja össze, ahol fantáziátlan konfekcióruhákat árulnak a legrosszabb kategóriából. Ezek fazonban és színben köszönőviszonyban sincsenek azzal, amit úgy hívunk: divatos. Ezek a molettáru-üzletek szerencsére kihalófélben vannak, hiszen egy bizonyos koron és hozzáálláson kívül nincs olyan magát nőnek gondoló ember, aki hajlandó pénzt áldozni a sztendereken sorakozó darabokért. Most valami egészen másról van szó! Ami egyébként teljesen evidens lenne, arra a divatipar csak most ébredt rá: kellenek a nagyméretű és egyben divatos ruhák. Miért? A magyarázat egyszerű.

Nem mondunk senkinek újat azzal – hiszen volt már szó róla nálunk is elégszer –, hogy egyre több a túlsúlyos vagy elhízott ember világszerte. (És itt most nem az alkati sajátosságokról, a kicsivel vastagabb derékról, a nagy ciciről, vagy az örökölt idomokról beszélünk, hanem tényleg az elhízásról.) És mivel egyre több kövér ember van, egyre többször látjuk őket divatos helyzetben, egyre inkább tolódik az ideál a modellalkatúról a normál súlyú nők felé – egy angliai adat szerint például a Nagy-Britanniában idén eladott ruhák egynegyede 44-es méretű vagy annál nagyobb lesz. Anglia vezető elemzőcége, a Verdict szerint a nők 6 százalékkal többet, összesen 4,9 milliárd fontot költenek nagyméretű ruhákra. Hogy még egy kicsit a számoknál maradjunk: az előzetes becslések szerint a plus-size ruhák a teljes brit ruhapiaci eladások 23,2 százalékát teszik majd ki idén. Ugyanez 2006-ban 18,7 százalék volt. Az a fast-fashion cég tehát, amelyik még több bevételt szeretne (tippem szerint mindegyik), szépen rááll a nagyméretű ruhák gyártására. De nem csak arra, hanem a többi rétegkollekcióra is – így szaporodik majd a gyermek- és a kismamaruhák kínálata.

Persze, eddig is voltak ducikra specializálódott boltok, de ahogy a cikk elején is írtam, ezek inkább az idősebbeket szolgálják ki. Már akinek megfelel a kommersz stílus. A Verdict egyik szóvivőjétől az Independent online kiadása azt idézte, hogy a ducidivat-piac jelenleg elsősorban az idősebb korosztály igényeit elégíti ki. Ha belegondolunk, ők azért általában ragaszkodnak a klasszikus vonalvezetéshez és nem szívelik a divat egyre merészebb és agresszívabb húzásait. A nyomás azonban hatalmas: az elemzők szerint egyre erősebb a fiatal, trendi és duci vásárlók igénye. Az elemzők szerint a jövőben valószínűleg kicsit lassul majd a plus-size piac növekedése, mert az egészségtudat visszafogja majd az elhízás terjedését. A hanyatlástól viszont nem kell tartaniuk. Már csak azért sem, mert lehet ugyan, hogy idővel kevesebb lesz az elhízott ember, az idősek száma viszont növekszik. És ha belegondolunk, a korral a nők és a férfiak – főleg, ha nem figyelnek oda – egyre csak híznak. Angliában a nők átlagosan 82,6, a magyar nők átlagosan 76 évig élnek.

Hirdetés
Hirdetés
Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások
1
Mar
24
LadyGray írta:
Dehogy tolódik...vagy két hét alatt kifordult a világ a sarkából? Kétlem...számok ide vagy oda..
06:00
2
Mar
24
spadri írta:
Azért azokat a lábakat nem kellene mutogatni. Az enyémek sem néznek ki valami jól, nem is veszek fel minit.
06:40
3
Mar
24
ismeretlen írta:
Most komolyan, ha már Copy+Paste-el szedegetitek össze a cikk darabjait, legalább arra figyeljetek már, hogy a mondat közepén ne legyen egy nagybetű, ez annyira GÁÁÁÁÁZ!!!!!!!!!
07:09
4
Mar
24
CyrilAyris írta:
Kár, hogy a divat csak szélsőségekben tud gondolkodni. Nem jó a 40 kilós, anorexiás modell, de ez az újabb 'majdnem egy mázsa' sem. Az arany középutat kellene megtalálni, magasságtól függően sztem kb. 50-70 kg között van az egészséges, úgymond ideális testsúly, ilyen modelleket mégsem látok. Az a baj, hogy úgy látom, egyre inkább kezd ez az egész kövértéma abba az irányba eltolódni, hogy vállaljuk fel önmagunkat, legyünk büszkék a testünkre, nézzen ki az bárhogy. Ez csak abban az esetben állja meg a helyét, akin max. 10 kiló felesleg van, mert azzal még együtt lehet élni egészségkárosodás nélkül (szóval az még úgy elfér, na, max. az esztétikai érzékeket zavarja), de efelett már egészségtelen. És most pont őértük van ez a kampány. A fenti képen szereplő lánynak már nem ártana fogynia valamennyit. Nem a divat, meg a társadalmi elvárások miatt, hanem az egészsége érdekében.
A valódi üzenetnek annak kellene lennie, hogy egy bizonyos mértékig (tehát nem 40, de nem is 90-100) minden nőnek el kellene fogadnia a testét, mert azok pont attól szépek, hogy mások. Hogy valakinek kerekebb a feneke, a másiknak viszont a dekoltázsa a szebb, de mégis, mind a kettő sugározhat, mert érzi, hogy szép. Na, hát így. Sokkal boldogabbak lennének a nők.
07:30
5
Mar
24
Adriana válasza írására:
:-)
07:39
6
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
:-)
07:45
7
Mar
24
ismeretlen írta:
"a plus-size ruhák a teljes brit ruhapiaci eladások 23,2 százalékát teszik majd ki idén."

Talán azért van ez, mert az emberek nagy része túlsúlyos, és hiába mutogatnak nekik vékony modelleket, azért nekik is fel kell venni valamit. Sosem értettem pl. a New Yorkert, ahová ha véletlen bemegyek, csak spakát vagy cipőt vehetek magamnak, mert a legnagyobb méretű ruháik is legfeljebb egy colos kamaszra mennek rá. Ez mitől üzlet? Nagy méreteket áruló ruhabolt is aránytalanul kevés van ahhoz képest, hogy mennyi a nagydarab ember (és itt most nem csupán az elhízottakról van szó, hanem mindenkiről, mert az emberek egyre magasabbak és egyre nagyobbak). A C&A-ban is három nyomorult fogason vannak 2XL-nél nagyobb ruhák, mindig elkapkodják őket. Nem gondoltak még esetleg arra, hogy mennyiségben bővítsék a kínálatot?
07:51
8
Mar
24
Adriana válasza írására:
Múltkor megláttam egy B-Box üzletben nagyon jó mintájú pólókat. Bementünk a férjemmel, akartam venni neki. Erre a csaj mutogat ilyen 60 kilós fiúkra való méretet. Mondom neki: férfiméret nincs? Hát az volt a férfiméret náluk. :-S
08:51
9
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Hát azért a zuram se kicsi,de nagy ritkán becsúszik egy póló onnan XL vagy XXL-esben:D
09:25
10
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Ja,ez meg attól üzlet,h a mai tini fiúkák 40 kilók vasággyal,mert "ez a divat"...pppfff...szar lehet a mai lányoknak,nehéz lehet olyan fiút találni,akinek nagyobb a segge az övétől...:d
09:26
11
Mar
24
http://www.curvesandchaos.com/ ez a blog jó.
A képen látható hölgy nem tudja méltósággal viselni adottságait, és a magassarkú cipőt az ő helyében nem venném fel, iszonyatosan terhelheti a lábát meg a csípőjét. A ruháának a felső része jól áll neki, viszont kicsit rövid. Összeségében, a molett nők megteremthetnék maguknak a saját divatjukat, mert sosem fog nekik jól állni az, ami a vékonyaknak.
Nekem például nagyon vékony a csuklóm, nem hordhatok nagy színes karkötőket, hatalmas számlapú órákat, mert egyszerűen rajtam röhejes lenne. Ha kövér lennék, akkor ilyesmiket viselnék, meg nagy színes kendőket.
Az tényleg rossz, hogy a szélsőségek lesznek divatosak, mert egyik sem egészséges, Nem létezik normális kismama divat, csak valami izé, amire rákényszerül az ember jobb híjján. Pl. egy 38as méretű nő kismamának továbbra is 38as marad pl. vállban vagy akár csípőben, csak a törzse mentén változik, ezt pedig nem követik a ruhák.
Gyerekdivat szerintem van, illetve nem megfelelő, mert kisfelnőttes ruhákat adnak a babákra, amik cukik, de nem kényelmesek nekik, a kisgyerekeknek meg tizenéveseknek való fekete-lila, vagy szürke - korukhoz képest koravén ruhákat. (http://www.heelarious.com/stella.php)
09:44
12
Mar
24
Adriana válaszaBoribonAnnipanni írására:
Plusz ez a súly a cipőt is terheli, és igen gyorsan csúnyán fog kinézni/mozogni a sarka.
09:49
13
Mar
24
BoribonAnnipanni válaszaAdriana írására:
tényleg kár lenne a cipőért..
10:10
14
Mar
24
daya válasza írására:
A C&A-ban eléggé el vannak tolva a méretek, mindenbe 1-2 mérettel kisebb felirat van, mint az valójában lenne... (pl.: 93-as csípőn nem kéne lötyögni a 36-os nadrágnak...)
Nyáron amúgy még erősebben megfigyelhető az önbizalomnövelő méretezés.
10:11
15
Mar
24
daya írta:
Egyébként elegem van a molett mizériából. Igazán elkezdhetnének a normál testalkat reklámozásával foglalkozni.
A 30-40 kg plusszal rendelkezők meg inkább fogyjanak le, mielőtt tönkremegy a szerveztük és egy valag pénzébe kerülnek az egészségügynek.
10:14
16
Mar
24
frm írta:
Nem kell a duci (=kövér).

Kövérnek lenni átok és nem áldás. Nem hinném, hogy lenne olyan kövér ember, aki nem cserélné el alakját önként és dalolva egy átlagos, egészségesen vékony alkatért. Még ha néhányan azt is mondják, hogy jól érzik magukat a bőrükben... rossz lehet a másodikra is lihegve felmenni.

Védjegyet csinálni meg inkább előnyös vagy különleges tulajdonságból kellene.
10:27
17
Mar
24
mosszka írta:
Hát nem tudom. Nekem ugyanazt sugallja ha molett nőket kell néznem a kifutón mint ha gebéket, úúúristen csak soha ne legyek ilyen....
Könyörgöm ez már nem molett hanem kövér, és ők sem egészségesebbek mint a túl vékonyak. Elég szomorú, hogy egyre több az elhízott ember, és nem hiszem hogy az a megoldás, hogy most már tudnak divatosan öltözni. Ideje lenne a "normális" súlyt reklámozni.
10:32
18
Mar
24
tein írta:
az utolsó mondatot nem értem, miért lett odadobva. sokféle elmélet van a fejemben, de nem veszem észre az ésszerű összefüggést az előtte levő dolgok és a mondat között. plusz furcsa egy szóra azt mondani, hogy nem trendi. :) pejoratívnak lehet pejoratív, de azért nem kedvelni, mert ciki, régies..? fura. egyébként nekem van egy nagyon túlsúlyos barátnőm, nagyon szép arca van, és jó ízlése. a súlyát figyelembe véve tud irtó szépen, csinosan, divatosan felöltözni, előfordul, hogy néha irigykedem is a szettjére. :) anglia amúgy nem viszonyítási alap, mert minden nagyobb. én rendszeresen 34-es (!!) ruhákat vettem ott (jó is volt az önbizalmamnak), holott általában 36-38 a méretem. szóval mondjuk aki ott 44-es, az itthon 52-es.

papi nem nagydarab, magas, de vékonyabb, olyan 80 kiló. bementünk a springfield-be nadrágért, bevitt a szerinte méretből próbálni, hát, a combján nem ment föl a cucc. pálcikalábra tervezték 16 éves korig. ki is akadtunk. én már nem is próbálok ilyen boltokban venni nadrágot, mert bőgve jövök ki: az egybelányok jól járnak, akinek van dereka, csípője, az nem, mert fenékben jó, combban jó a nadrág, de a csípőcsontom szélessége miatt nem tudom összegombolni. el van mind szabva (baszva). jó is lesz, ha a ruhafogas tizenhat éves-spektrumon kívül is észreveszik az alkatokat, ideje volt felébredni.
10:32
19
Mar
24
marmalade írta:
"Nem mondunk senkinek újat azzal – hiszen volt már szó róla nálunk is elégszer -, hogy egyre több a túlsúlyos vagy elhízott ember világszerte. (És itt most nem az alkati sajátosságokról, a kicsivel vastagabb derékról, a nagy ciciről vagy az örökölt idomokról beszélünk, hanem tényleg az elhízásról.) És mivel egyre több kövér ember van, egyre többször látjuk őket divatos helyzetben, egyre inkább tolódik az ideál a modellalkatúról a normál súlyú nők felé.."

Talán inkább tenni kéne valamit az ellen, hogy elhízzon az ember... Jó, nem lehet mindenki vékony, de ne adjuk már a lovat az egészségtelen életmód alá még ezzel is. A duciság meg nem tudom mióta számít normális testalkatnak.. A képen látható hölgy alkata abszolút nem normális. Bár ez ízlés kérdése... A divattervezőket meg nem értem, vagy túl sovány, vagy duci... Lassan ciki lesz normális -egészséges- testalkatúnak lenni. A sovány modelleket anyukám azzal magyarázta, hogy mivel nagyon drága anyagokkal dolgoznak a tervezők, szeretnének minél kevesebbet venni egy anyagból, azért kellenek a sovány modellek.. Ezt én elhiszem neki, mert dolgozott már több divattervezővel is... Kár, hogy ez is csak a pénzről szól.
10:49
20
Mar
24
ismeretlen válaszadaya írására:
Én nem tapasztaltam ezt.
10:49
21
Mar
24
ismeretlen válaszamarmalade írására:
"Talán inkább tenni kéne valamit az ellen, hogy elhízzon az ember..."

És amíg tesz, addig járjon meztelenül vagy feszülő, több számmal kisebb ruhában?
10:50
22
Mar
24
ismeretlen válaszafrm írására:
"egy átlagos, egészségesen vékony alkatért."

Na, itt a baj. Az emberek azt hiszik, hogy az egészséges, az vékony. Ostobaság. Ha választhatnék, hogy 40 kiló plusz vagy 10 mínusz legyen rajtam, előbbit választanám.
10:53
23
Mar
24
ismeretlen válaszamosszka írására:
A normális súlyt azért nem reklámozzák, mert az nem elég hatásvadász. Ha megfigyeled, mostanában semmi sem lehet divatos, ami normális.
10:54
24
Mar
24
daya válasza írására:
Legalább lenne motivációja:D
10:55
25
Mar
24
ismeretlen válaszadaya írására:
Ugye tudod, hogy ez ostobaság?

Tetszik vagy sem, sok a túlsúlyos ember, és a legtöbbjük nem fog lefogyni.
10:56
26
Mar
24
daya válasza írására:
Ugye tudod hogy vicc volt... (segítek a smile akarta ezt jelképezni, ami a végén volt látható)
11:01
27
Mar
24
marmalade válasza írására:
Ez e megelőzést jelenti, nem azt amikor már fogyni kell... és nem, nem kell meztelenül vagy feszülő ruhákban járnia, hanem az alkatának megfelelő ruhákban. Sajnálom, kövezzetek meg nyugodtan, de egy kövér (nem pár kiló plusszal rendelkező emberekről beszélek, az még akár esztétikus is lehet, ha arányos..) nőn soha nem fog olyan jól mutatni ugyanaz a ruha, mint egy egészséges testalkatún. Nem soványon,hanem egészségesen.
11:02
28
Mar
24
ismeretlen válaszafrm írására:
Én is a "molettek" (francokat azok) táborát erősítem. Én jól érzem magam, igaz tavaly nyáron ledobtam egy tizest. Még szeretnék fogyni, de nem megerőltetve, az tuti. Annyira nem érdekel, h szenvedjek érte.

Az, meg h ki megy fel lihegve a másodikra, erőnlét és nem súly kérdése. Én hamarabb érek fel a negyedikre, mint a lift, és minden probléma nélkül.
És kétlem, h annyira egészségtelen lennék, mert sose kapok el semmilyen náthát vagy influenzát, simán hordok magassarkút, és még csak nem is eszem sokat. Adott egy hajlam, amivel ha nézem a csokit is kúsznak fel a kilók :)
11:07
29
Mar
24
marmalade válasza írására:
Én megértem, hogy van olyan, aki bizonyos okokból nem tud lefogyni.. Ezért is írtam, hogy nem lehet mindenki vékony. Nem ezzel van a gond, hanem azzal, hogy úgy állítják be a túlsúlyt, mintha nem okozna problémát. Pedig a legtöbb túlsúlyos nem azért lett az, mert betegsége van vagy ilyen az alkata, hanem mert nem figyel arra, hogy mit eszik, vagy lusta megmozdulni. Sokkal kevesebb nagydarab ember lenne, ha csak a betegség, vagy genetika miatt elhízott emberek lennének ducik. Ők is öltözhetnek csinosan, az alkatuknak megfelelően, csak a divatnak nem kéne ezt preferálni, ugyanúgy, ahogy a soványat sem.
11:08
30
Mar
24
ismeretlen válaszamarmalade írására:
Járnának az alkatuknak megfelelő ruhában, ha lenne. Ehelyett van a duciknak kitalált bolt, ahonnan még a nagymamám se venne fel semmit.
Én szerencsére még némi keresgélés után a "normál" boltban is találok cuccot, de pl anyukám már régen nem. Neki mindene vékony, kivéve a hasát. És mindig ajánlják rá a szarokat. Nem véletlenül megyek vele vásárolni, mert szerencsétlenre minden ódivatú hülyeésget rá akarnak adni.
11:09
31
Mar
24
ismeretlen válaszamarmalade írására:
A divat ezt nem preferálja, csak végre őket is emberszámba veszi, és elhiszi, h ők is szeretnének divatosan kinézni.
11:10
32
Mar
24
nyufi írta:
a divat kedvéért se nem leszek anorexiás, se nem fogom felhízlalni magam.
inkább maradok 50-54 kg között, boldogan :D
11:15
33
Mar
24
ismeretlen válaszamarmalade írására:
"úgy állítják be a túlsúlyt, mintha nem okozna problémát."

Ki tett ilyet és hol?

Hogy a divat mit preferál, azt mindenki leszarja, akinek egy csepp esze van.
11:17
34
Mar
24
marmalade válasza írására:
Hidd el nekem, az egész CSAK a pénzről szól, és nem arról, hogy emberszámba vesznek. Sajnos leszarják, hogy milyen az alkatod, nekik csak és kizárólag az a lényeg, hogy minél több pénz folyjon a zsebükbe. Hidd el tudom, mert anyukám női szabó, és több ismert és kevésbé ismert divattervezőnek dolgozott már. Még a saját alkalmazottaikat is leszarják, kidolgoztatják a belüket, és bezsebelik a nagy pénzeket. Egyáltalán nem érdekli őket, hogy téged, vagy bárki mást emberszámba vegyenek. Nekik a vásárlók csak eszközök, akikből megélnek. Egyébként én is látom, hogy milyen szörnyű ruhákat próbálnak eladni a ducibbaknak.. Néha még nekem is nehéz normális nadrágot vennem, mert ugyan én vékony vagyok, nem fatörzs alkatú, és általában ami combban jó lenne, az a csípőmre kicsi. =/
11:17
35
Mar
24
marmalade válasza írására:
Mindenhol ezt látni... A kifutókon majd összeesnek a modellek, aztán az újságokban meg a tévében, meg kb mindenhol azt látni, hogy "jaj nem baj a túlsúlyos vagy, fogadd el magad, nem kell lefogyni". Nagyon szép, ha az ember el tudja magát fogadni, csak ha már valaki tényleg túlsúlyos, annak nem ezt kellene mondani SZERINTEM.
11:23
36
Mar
24
marmalade válaszamarmalade írására:
Ja, az utolsó mondatoddal teljesen egyetértek. A baj csak az, hogy a legtöbben nem szarják le.
11:24
37
Mar
24
ismeretlen válaszadaya írására:
Viccnek sem volt jó.
11:36
38
Mar
24
bubzi írta:
nemazér, de azokat a tinótérdeket tényleg nem kéne mutogatni...
11:38
39
Mar
24
ismeretlen válaszamarmalade írására:
Nem is kell, hogy ugyanazt a ruhát felvegye. Nem egy kövér (nem molett, nem duci, nem "telt") nőt ismerek, aki kifejezetten izgalmasan, esztétikusan, nőiesen tud kinézni, és ennek persze csak egy része a ruha. Természetesen nem úgy öltöznek, ahogy ez a szerencsétlen itt a képen.
11:39
40
Mar
24
ismeretlen válaszamarmalade írására:
Tudom, de érted. Szerintem a legtöbb nagydarab embernek ez a kezdeményezés pozitív üzenetet hordoz. Nekem is, hiába a pénzről szól. Tudod hányszor találtam már ellenállhatatlan darabokat, csak mind 20 kilós emberre volt szabva? Ebben a témában úgy gondolkozok, h nem érdekel ki gazdagszik meg belőle, de végre egyenrangú lehetek a múmiákkal.
11:40
41
Mar
24
ismeretlen válaszabubzi írására:
Mert egy ducinak kötelessége mindig mindenét eltakarni, ami nem tökéletes, igaz? Mi ne hordjunk feszülős cuccot, mert nektek nem tetszik? Mi ne hordjunk rövid szoknyát, mert nektek nem tetszik? Francokat. Mindenki randa egy kicsit, mindenkin lenne mit eltakarni.
11:43
42
Mar
24
marmalade válasza írására:
Én is ismerek ilyet, tényleg jól öltözködik és azt mondja, hogy ő jól érzi magát úgy, aztán a következő percben meg már azt meséli, hogy strandra nem mer kimenni, és a saját barátja előtt sem hajlandó levetkőzni. Szeretkezni csak töksötétben hajlandó, és akkor is csak alul akar lenni... Szerintem ez senkinek nem jó. Bár vannak olyanok is, akiknek ez nem okoz gondot.
11:46
43
Mar
24
bubzi válasza írására:
nyugodtan hordjon, amit csak akar: feszülőset, rövidet, hasvillantósat, bármit, amiben jól érzi magát. én meg nyugodtan formálok róla véleményt. és nem, nem fogok odamenni hozzá az utcán, hogy "hé, te, minek vetted ezt fel? baromi hülyén nézel ki benne.", de tetszeni azért nem fog, ha megengeded.
11:47
44
Mar
24
ismeretlen válaszabubzi írására:
Tudod, a vélemény olyan, mint a segg. Mindekinek van, de senki se kíváncsi a másikéra...:P

Igen, formálhatsz, csak baromi idegesítő ezt hallani, h jajj, a duci ilyet ne vegyen fel, meg olyat ne vegyen fel. Miért nincs soha egy lista arról, h a vékonyak mit ne vegyenek fel? Nekik is csak a magukra aggatott ruhák fele áll jól, csak nem veszik észre.
Nyáron több segget látni a buszon az ülő lányoknál, mint egy nudista strandon....
11:50
45
Mar
24
marmalade válasza írására:
Igen, értem. :) Mondjuk azoknak, akik tényleg kövérek elsősorban az egészségük miatt kellene aggódni, nem a kinézetük miatt. Nekem is csak azért van bajom ezzel a divat dologgal, mert teljesen elferdíti az embereket.. A teljesen normális alkatú lányismerőseim csontsoványra akarnak fogyni, mert kövérnek érzik magukat, a kövéreket meg nem érdekli, hogy az egészségük fog rámenni.
11:51
46
Mar
24
marmalade válasza írására:
Mi meg hallgatjuk bőven, hogy anorexiás libák vagyunk. :D
11:52
47
Mar
24
tein válaszabubzi írására:
szerintem például egy leggings az ilyesmire tökéletes. és csinos a nő, de amit el kell takarni, mert kevésbé szép/nem esztétikus, az el van takarva.
11:53
48
Mar
24
bubzi válasza írására:
reggel óta vért iszol, vagy mi van? :D

látom, te ilyen seggfixált lehetsz :DDD
11:54
49
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Nem azért,de a képen lévő leány sokkal izlésesebben nézne ki,ha a ruha a térd alatt végzödne-közvetlenül!!!és nem egy ilyen cipőt adtak volna rá,ami kb. az 50 kilósaknak áll jól,vékony bokával!Még én se veszek fel iylen cipőt,pedig azért akkora nem vagyok.Nem arról van szó,h csak zsákban járjon,hanem,h izlésesen oldja meg a budoárt...ezt meg lehet ugy is,h nem azt hordjuk nagy méretben,amit a vékonyabb nők.
11:56
50
Mar
24
sugarwall válasza írására:
elég szar a példa. :D
11:57
51
Mar
24
ismeretlen válaszamarmalade írására:
Nem, tudom mi a normál alak. Csak a mai emberek már nagyon nem. A kedvencem, mikor a normál alkatú lánynak van egy PICI kis pocija. Tudod, ami tök normális. Az meg rinyál, h kövér.....
11:57
52
Mar
24
ismeretlen válaszabubzi írására:
Hogy mi vagyok?:D
11:58
53
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Rendben,vegye fel nyugodtan a csípőgatyát,de aztán ne csodálkozzon,ha melléhány,mert kivillan a kőműves dekoltázs...
11:58
54
Mar
24
ismeretlen válaszamarmalade írására:
Akkor nem ugyanarról beszélünk.
11:58
55
Mar
24
bubzi válaszatein írására:
pontosan.
én eléggé vékony vagyok, de minit eszemben sincs felvenni (pl. munkába) leggings nélkül. nem kell feleslegesen borzolni a kedélyeket :)
11:58
56
Mar
24
ismeretlen válaszasugarwall írására:
Nézz szét. Lassan olyan csípőgatyák vannak, h még állva is kilóg belőle a valaga az embernek. A leülésről meg max álmodozni lehet. Bár, a wc-n már le se kell tolni :P
11:58
57
Mar
24
daya válasza írására:
A vékonyakra is van ilyen lista, nekik sem áll jól minden. Sőt képzeld a normál súlyúaknak sem, egyéni alkat kérdése, hogy kinek mi áll jól és mit kéne felvennie.
Pl egy rövid lábú, csípőben erősebb lány, ha normál súlyú, akkor se vegyen fel felhajtókás csípő nadrágot széles övvel, mert még aránytalanabb lesz (és mégis mennyien felveszik). Vagy egy normál alkatú lánynak is simán bevághat egy naci derékban és "szép" elefántfüleket csinál... azt sem kéne felvenni, de megteszik -sajnos.
11:58
58
Mar
24
marmalade válasza írására:
Éppen erről beszélek, hogy engem is ez zavar.
11:59
59
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Mármint VALAKI melléhány...
11:59
60
Mar
24
bubzi válasza írására:
"a vélemény olyan, mint a segg"

"Nyáron több segget látni a buszon"
11:59
61
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Megvan a maga szépsége egy vastagabb deréknak, karnak, combnak. Sokkal esztétikusabbak, mint a kiálló csontok. Ami itt látható a képen, az már persze túlzás.
12:00
62
Mar
24
ismeretlen válaszatein írására:
Én valamiért hányok a leggingstől.
12:01
63
Mar
24
sugarwall válasza írására:
arra gondoltam, hogy senki nem kíváncsi más seggére. az én seggemre pedig bizton tudom, hogy van aki kíváncsi. :D a példa szar.
12:01
64
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Arra írtam, h MINDEN lány olyat hord. Akár vékony, akár nem. És mindegyiknek kint van a sejhaja. Akár vékony, akár nem. És sztem tök mindegy, h milyen a lány alkata, egyik se kíváncsi a másik hátsójára.

Vannak olyan csípőgatyák, amikben nem lóg ki az embernek semmilye. Csak nem azt kéne nézni, h épphogy eltakarja a nunijukat, mert manapság ezt hiszik csípőgatyának.
Aztán meg csodálkoznak, h be van gyulladva a veséjük és meddők.

Nekem is van, de nem lóg ki belőle a fenekem. Hopp, akarom mondani a pici popóm. Nekem az van XD :D
12:02
65
Mar
24
ismeretlen válaszabubzi írására:
Jólvan na :D
12:02
66
Mar
24
ismeretlen válaszatein írására:
Mr. Divat szerint a kövérek leggingset se horhatnak, mert csak erősíti a lábukat.
12:04
67
Mar
24
ismeretlen válaszasugarwall írására:
Nem a pasidra gondoltam. Az a véleményedet is kikéri. De a két házzal odébb lakó Mariska néni már nem.
12:05
68
Mar
24
ismeretlen írta:
Feladom.
12:05
69
Mar
24
marmalade válasza írására:
A kettő között van ám átmenet... :D Egyébként értem miről beszélsz. Múltkor ment előttem két kb 15-17 éves lány, és olyan soványak voltak, hogy a combjuk volt olyan "vastag", mint az én vádlim, pedig van aki rám is azt mondja, hogy felszedhetnék pár kilót.. Semmi formájuk nem volt, görnyedtek voltak, a fenekük helyén ilyen lapos löttyedt kis valami volt.. Igazából szerintem az a baj a fiatal lányokkal, hogy csak tökéletes alakot akarnak, és ezt azzal próbálják elérni, hogy nem esznek, ahelyett, hogy sportolnának. Legalábbis én a környezetemben ezt látom.
12:06
70
Mar
24
sugarwall válasza írására:
nem a pasimra gondolok. egyéni szocprobléma, ha senki nem kíváncsi se a seggedre, se a véleményedre. :D
12:07
71
Mar
24
ismeretlen válaszamarmalade írására:
A combjuk közt elfért 3 elefánt?
12:07
72
Mar
24
tein válasza írására:
feketét miért ne hordhatnának? a mintás maradjon a boltban, de egy egyszínűvel/sötéttel nem tudom, mi lehet a baj. egy ilyen ruha alá, mint a képen, pont jó finomításnak.
12:08
73
Mar
24
sugarwall válaszasugarwall írására:
mellesleg megjegyzem, sosincs ki a seggem semmiből. de azért még van, aki kíváncsi lenne rá.
12:08
74
Mar
24
ismeretlen válaszasugarwall írására:
-.- Te most lettél hülye, vagy így születtél?
12:08
75
Mar
24
tein válasza írására:
meg egy hatökrös szekér
12:09
76
Mar
24
sugarwall válaszatein írására:
szerintem is. van egy barátnőm, aki duci, és tökéletesen csinosan fel tud öltözni, a csupasz bőr viszont nem esztétikus egy ilyen formán. bár sok más formán sem, súlytól függetlenül.
12:09
77
Mar
24
marmalade válasza írására:
Igen, tátongott egy kis lyuk közöttük, ha erre gondolsz. :D
12:09
78
Mar
24
ismeretlen válaszatein írására:
Felőlem meg mindenki azt hord amit akar, legfeljebb hangosan kiröhögöm az utcán. Igen, én ilyen kis genyó vagyok, és ki szoktam röhögni az idétlen embereket.

De hidd el, olvass utána, mindenhol szajkózzák h a vékony lányokon kívül az emberek felejtsék el a leggingset.
12:10
79
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Besegítünk neki!
12:10
80
Mar
24
sugarwall válasza írására:
születési rendellenesség, és nagyon büszkén viselem, köszönöm. ahogyan a seggemet is. kár, hogy Te nem.
12:10
81
Mar
24
tein válasza írására:
talán nem hánysz jobban, mint a nagyon vastag, nem formás, csupasz lábtól.
12:11
82
Mar
24
ismeretlen írta:
Az egyik barátnőm magas. Relatíve magas. Jó, hozzám képest szinte mindenki magas :D
A lényeg, h rá a próbababa méret is nagy. Állandóan eszik, de semmi. Amióta van pasija, hízott pár kilót. Úgy örült neki. Aztán rájött, h az egész a fenekére ment.
Eddig egy hét volt magára találnia ruhákat. Mostmár kettő.
12:12
83
Mar
24
ismeretlen válaszasugarwall írására:
Én is viselem az enyémet. Segg nélkül elég nehéz lenne. Sőt, letenni is nehéz lenne. De nem mutogatom. Mert ami az egyikenk szép, az a másiknak taszító. Szerintem van aki a te seggeedtől is okádna. Mint ahogy van, aki az enyémtől. De van aki a tiédet imádja. És van, aki ez enyémet. Ennyi.
12:14
84
Mar
24
Phitonissa válasza írására:
Te aztán korrekt vagy! A vékony/átlagos nők büdös parasztok, ha van véleményük a ducikról, bár azt intelligens módon magukban tartják.

Te azonban vagány csaj vagy, nem félsz pofán röhögni bárkit az utcán, és még büszke is vagy rá! Gratulálok.
12:16
85
Mar
24
ismeretlen válaszatein írására:
Akkor nyáron ne fussunk össze :)
Tavaly végre rászántam magam egy miniszoknyára. Sose mertem felvenni, mert h az nekem nem áll jól. Mert h ilyen meg olyan a lábam. Aztán rájöttem, h sz@rok mások véleményére és vettem egyet. Imádom. Végre én is "szellőzök" nyáron :D
12:17
86
Mar
24
sugarwall válasza írására:
ki mondta, hogy mutogatom a seggem? okádni pedig táncsak nem okádna senki tőle.
az előző kommentedre visszatérve: az, aki hangosan kiröhög más embereket az utcán, egy önértékelési gondokkal küzdő bunkó. úgyhogy vagy légy elfogadóbb, vagy halkabban érvelj a kövérlányokhajrá téma mellett.
semmi bajom a ducikkal, mielőtt rám támadnál. csak veled.
12:19
87
Mar
24
ismeretlen válaszaPhitonissa írására:
Mindenkiek van véleménye midenkiről. Ez mindig is így volt és így is lesz. Csak idegesítő, h mindenhol azt hallani, h a ducik bálnák, fogyjanak le, azok nem jó nők, sőt nem is nők, stb.
Nem, nem félek bárkit is kinevetni. De nem azokat szoktam, akiken csípőgatya van vagy ilyenek. Hanem a tényleg nevetségeseket. Amire már nem tudsz mit mondani, csak h borzalmas.
12:20
88
Mar
24
ismeretlen válaszasugarwall írására:
Engem vagy imádni lehet, vagy utálni. Rég rájöttem. Megszoksz vagy megszöksz. Ennyi.

Nem mondtam h mutogatod. És hidd el, van olyan ember a földön, aki hányna tőle. Mindig van olyan, legalább egy, akinek valami nem tetszik.
12:22
89
Mar
24
sugarwall írta:
Ti láttatok már embert egy szimpla fenék látványától hányni? :D :D
12:24
90
Mar
24
tein válasza írására:
mondjuk én elég rendes gyerek vagyok, nem fogok senkit lehányni, ha kint van a hasa/lába/fél segge/leggingset visel/balerinát/dominatopánt/nyáron sálat/lepkét a fülében. akkor fogom lehányni, ha ordenáré módon viselkedik, a kinézetét pont leszarom. úgyhogy felőlem nyugodtan szellőzhetsz tovább. :)
12:25
91
Mar
24
sugarwall válasza írására:
egyébként van itt egy cikk, és rakás ember, és az egész PONT nem arról szól, hogy a ducik bálnák, nem jó nők, és nem tudnak öltözködni.
az egyik legszebb barátnőm igenis duci.

mondjuk biztos sokat dob a kisugárzásán, hogy nem használja a segg és okádék szavakat felváltva. :D
12:28
92
Mar
24
Phitonissa válaszasugarwall írására:
Háááát....Legközelebb megmutatod a segged? XD
12:39
93
Mar
24
sugarwall válaszaPhitonissa írására:
csak ha megígéred, hogy nem OKÁDOD le :D mert az csúnya lenne, biztos visszahánynék. :D :)
12:40
94
Mar
24
ismeretlen válaszasugarwall írására:
A kisugárzás az kisugárzás. Amiről te beszélsz, az már megítélés.
A kisugárzását abból állapítod meg vkről, h ránézel.

És mondom, megszoksz vagy megszöksz. Engem azért kedvelnek és utálnak annyian, mert nem rejtem véka alá a véleményem. Nem véletlenül én vagyok az első számú tanácsadó az ismeretségi körömben. Akár pozitív, akár negatív a véleményem, azt kertelés nélkül elmondom. És mindig jó, ha van egy ilyen ember körülötted.
12:47
95
Mar
24
daya válasza írására:
Ez csak akkor ér valamit, ha van annyira egészben, hogy nem a saját frusztrációit vetíti a környezetére, mint "véleményt".
12:48
96
Mar
24
Phitonissa válasza írására:
Bubzi (43) "nyugodtan hordjon, amit csak akar: feszülőset, rövidet, hasvillantósat, bármit, amiben jól érzi magát. én meg nyugodtan formálok róla véleményt. és nem, nem fogok odamenni hozzá az utcán, hogy "hé, te, minek vetted ezt fel? baromi hülyén nézel ki benne.", de tetszeni azért nem fog, ha megengeded.
"

Candyqueen (78)" Felőlem meg mindenki azt hord amit akar, legfeljebb hangosan kiröhögöm az utcán. Igen, én ilyen kis genyó vagyok, és ki szoktam röhögni az idétlen embereket.

De hidd el, olvass utána, mindenhol szajkózzák h a vékony lányokon kívül az emberek felejtsék el a leggingset.
"
Candyqueen(87): "Mindenkiek van véleménye midenkiről. Ez mindig is így volt és így is lesz. Csak idegesítő, h mindenhol azt hallani, h a ducik bálnák, fogyjanak le, azok nem jó nők, sőt nem is nők, stb.


A más szemében a gerendát, a sajátomban a szálkát sem tipikus esete vagy. Igazából azzal van bajod, hogy azt hiszed,itt bárki azt mondta,hogy a ducik nem lehetnek vonzó, esztétikus nők. TE MAGAD nem érzed ezt, és mástól várod a visszaigazolást. Ezért támadsz rögtön a "Múmiákra"

(nem, nem vettem magamra, mivel nem vagyok múmia, a 38-40-es méretemmel)

A rendelésnek vége.
"
12:49
97
Mar
24
Phitonissa válaszasugarwall írására:
Attól függ mennyit iszom előtte! ;-) Annyit,hogy szépnek lássam, vagy annyit,h. már mindegy lesz, ésha azt mondják 'savanyúcukor', akkkor is behányok! XD
12:51
98
Mar
24
XsaraPicassa írta:
EZT A NŐT NEM LEHET JÓL FELÖLTÖZTETNI
12:52
99
Mar
24
ismeretlen válaszaPhitonissa írására:
Én se megyek oda senkihez, annyit nem ér egyik se. :P

Meglátom a sajátomban még a porszemet is, csak nem vallom be. A hibáim felsorolását megtartom magamnak.
12:54
100
Mar
24
sugarwall válaszaPhitonissa írására:
van ilyen szuperképességed? :D királyvagy :D :D
12:54
101
Mar
24
Phitonissa válasza írására:
Sehol nem írtam,hogy odamész hozzá....

"legfeljebb hangosan kiröhögöm az utcán"
12:58
102
Mar
24
XsaraPicassa válaszafrm írására:
mennyire igaz..és egy ilyen test nem épp vonzó amikor a lényegre kerül a sor.
12:58
103
Mar
24
ismeretlen válaszaXsaraPicassa írására:
Erről kérdezd meg azt a több millió férfit, aki szerint csak a duci nő az igazi nő :P
13:01
104
Mar
24
Phitonissa válaszaXsaraPicassa írására:
Dehogynem! 4 db spanyolfal kell hozzá! XD (Amúgy általában nem vagyok ekkora paraszt, csak felvettem a ritmust!;-) )
13:02
105
Mar
24
ismeretlen válaszaPhitonissa írására:
Tudod, vanak azok az emberek, akik annyira megbotránkoztatóak vagy idétlenek, h mindeki összesúg mögöttük az utcán és kineveti őket. Én is ezt teszem, csak a szemébe. Mert nem vagyok tahó, h a háta mögött tegyem.
13:03
106
Mar
24
sugarwall válaszaXsaraPicassa írására:
hát ha már a lényegre kerül a sor, csak vonzó az. egyébként gondolom nem kerül sor rá. vagyis nehezen tudom elképzelni, hogy ruhában gyerünknyomjukcsinosvagy, és mihelyst levetkőzik ajjaj inkább ne. :D
13:03
107
Mar
24
sugarwall válasza írására:
és gondolom elégedetten nyugtázod, hogy lám, nem csak te festesz szarul. :D gratulálok.
amúgy valami istenhátamögöttifaluban laksz? olyan helyen szokás ezt művelni.
13:05
108
Mar
24
ismeretlen válaszasugarwall írására:
azért stílusban Te sem vagy semmi.
13:09
109
Mar
24
ismeretlen válaszasugarwall írására:
Nem, azt szoktam nyugtázni, h mennyivel jobban nézek ki egy csomó embernél :P

Városi gyerek vagyok, itt születtem és itt is halok meg. Ez a világ legjobb városa.
13:09
110
Mar
24
sugarwall válasza írására:
idézném Phito-t:"Amúgy általában nem vagyok ekkora paraszt, csak felvettem a ritmust"
13:10
111
Mar
24
Phitonissa válasza írására:
Mást megbántani a véleményeddel nem az őszinteség és az intelligencia, hanem épp ellenkezőleg, a tahóság jele.

Én is megállapítom MAGAMBAN sokszor, amikor 100+os lányokon látok miniszoknyát, hogy biztosan csak 30*40-es tükre van otthon,amibe max. derékig fér el. Továbbá,hogy "És még én nem merek minit hordani".

Bizonyára rád is tettek már megjegyzéseket, amik,ha nem is volt valóságalapjuk azért nagyon rosszul tudnak esni.

Lehet, hogy ismeretlen szó számodra az, hogy 'empátia'. Tudod, amikor beleképzeljük magunkat a másik helyébe.

(A te esetedben pl, ha egy csapat 34-36os méretű csípőgatyás fruska könnycsorgatva telibe röhögne, amikor te öntudatosan vonulsz a miniszoknyádban...)

Na EZÉRT nem nyilvánítunk véleményt úton- útfélen, még ha oly' kibírhatatlanul nevetséges is a látvány.
13:13
112
Mar
24
sugarwall válaszaPhitonissa írására:
köszönjük szépen mindannyiunk nevében.
13:17
113
Mar
24
Phitonissa válaszasugarwall írására:
Illemtanóra vége....


Bocs, ma nem vagyok olyan zen hangulatban mint általában. Pedig nem jellemző rám az 'észosztás'.
13:19
114
Mar
24
LadyGray írta:
Mondjuk az tény, hogy a túlsúlyos nőknek is meg kéne teremteni a lehetőséget, hogy normálisan -urambocsá' divatosan- tudjanak felöltözni. (Ezzel nem azt akarom mondani, hogy akin sok a fölösleg, az maradjon is úgy, de nem hiszem hogy akinek az egészsége rovására megy a dolog az ruhák miatt akar lefogyni; legalábbis elenyésző mértékben befolyásolja.) Mert ugye, az mindenkit taszít, ha egy kipárnázott hölgyemény kötözöttsonkát csinál magából. A kényszer nagy úr....pont tegnap beszélgettem erről a párommal.
13:22
115
Mar
24
ismeretlen válaszaPhitonissa írására:
Tettek, csak nem érdekel. Kinevetem őket. Ennyi. Évek során megtanultam ezt nem felvenni.
13:33
116
Mar
24
LadyGray válaszasugarwall írására:
Nekem multkor majdnem sikerült, attól amit panci belinkelt fb-n..:D
13:38
117
Mar
24
Phitonissa válasza írására:
Ójahperszeee....és 'odabent' is így történt...

Mert az egy dolog,hogy mit mutatunk a világnak. De engem nem kell meggyőznöd. (Nem is hagynám magam.) A te dolgod, én nem vagyok sem a barátod, sem a terapeutád.
13:44
118
Mar
24
ismeretlen írta:
Azért még 2011-ben sem trendi ducinak lenni.Én is lelkesen küzdök a kilóimmal néha.Pl mostanra sikerült leadni,ami karácsony és szilveszter között felszaladt a nagy otthonlétben...:D
Amúgy én azt díjaznám,ha az ember alakját vennék figyelembe.Pl nadrág lenne rövid és hosszú lábra is,mert nem hinném,hogy törpe vagyok 170 centivel,és mégis minden farmer hosszú.Vagy ha egy ingnél/blúznál figyelembe vennék,hogy van akinek nagy a bögye,meg van akinek kicsi.Mer ha megveszem a 2 mérettel nagyobbat,ami a bögyömre feljön,akkor úgy fogok kinézni,mintha egy sátrat hordanék,ha meg a kisebbet,akkor meg nemtom begombolni,ami hétköznapokon annyira nem zavar,mer aláveszek egy fekete toppot,oszt csókolom,de konferencián pl k. égő...:)
13:45
119
Mar
24
sugarwall válaszaLadyGray írására:
ó nem láttam, mi volt az? :D
13:55
120
Mar
24
ismeretlen válaszatein írására:
Egyszer láttam egy nagyon csinos lányt "leggingsben".A gond csak az volt vele,hogy amit ő leggingsnek vélt,az lábfej nélküli harisnya volt,a felsője pedig derékig ért,úgyhogy csak úgy rikított alóla a fehér bugyija.:D
13:55
121
Mar
24
daya válasza írására:
A farmer tipikusan az, amiből még létezik külön lábhossz méretezés, bár tényleg szegényes a választék az üzletekben.
Az inges dologgal egyetértek, küzdök vele én is rendesen.
13:56
122
Mar
24
bubzi válasza írására:
sátrat :DDDD

bocsánat, de ezen nagyon nevettem :)))
13:56
123
Mar
24
bubzi válasza írására:
gyájjj!
ehhez az passzol nagyon, ha közben úgy közlekedik a röhejes szerelésében, mint egy dáma...
13:57
124
Mar
24
ismeretlen válaszaPhitonissa írására:
Kisebb koromban még zavart. Bent. Ettől (is) lettem depressziós. Mára már nem zavar, mert tudom, h mindenkiél értékesebb vagyok :P
14:04
125
Mar
24
ismeretlen írta:
*mindekinél
14:04
126
Mar
24
ismeretlen válaszadaya írására:
Hm...hát írhattam volna gyakorlatilag bármilyen nadrágot,ami hosszú (úgy értem,hogy nem rövid gatya vagy 3/4-es).Márkát tudsz mondani,hogy melyikből van rövid/hosszú lábra való?Tényleg érdekel.:)
14:12
127
Mar
24
ismeretlen válaszabubzi írására:
Nem p.:D
De halál komolyan mondom.Olyan egybealakom lesz,és tényleg,mint egy sátor...
Néha még az is jobban áll,ha az ember ingét magamra rántom (pedig ő még hozzám képest is szépen megtermett).:D
Tavaly kb 2 hónapig kerestem egy normális blúzt,ami vállalható egy konferencián,és a végén azt vittem el,amit még a gimis ballagásomra varrattunk,pedig Isten lássa lelkemet az ára már nem is érdekelt,csak legyen jó!:D
14:16
128
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
"Mindenki randa egy kicsit, mindenkin lenne mit eltakarni."
Azért vannak kivételek ha nem is sok(persze ki mit tart csúnyának vagy épp szépnek,esztétikusnak) én inkább úgy fogalmaznék,hogy nincs olyan ruha,farmer,felső stb. ami mindenkinek jól áll és valóban sokan röhejesen tudnak felöltözni nem beszélve az olyan cuccokról ami senkinek nem áll jól.
14:19
129
Mar
24
ismeretlen válaszabubzi írására:
Te is láttad?:D:D:D
14:20
130
Mar
24
spadri válaszaBoribonAnnipanni írására:
Nincs kismamadivat? Életemben olyan nőies nem voltam, mint akkor, szoknyában, szövetnadrágban, blúzokban.
Gyerekruha is van aranyos, ne mondd már, hogy nincs. Soha nem öltöztetem minifelnőttnek a gyereket.
14:34
131
Mar
24
LadyGray válasza írására:
Pont ugyanezekkel a problémákkal küzdök. -mármint nadrághossz és felső méret- mostanában -iagz az nem márkás és csak a kényszer visz rá sokszor- rendelni szoktam a bonprix.hu-ról...ott pl sok nadrág van 3 féle hosszban.
14:45
132
Mar
24
donci válasza írására:
*mindenkinél* lesz az ; )
14:51
133
Mar
24
LadyGray válaszasugarwall írására:
báh...ha akarod megkeresem neked, bár nem szeretném újra látni...XD
14:52
134
Mar
24
sugarwall válaszaLadyGray írására:
na jó. :D mára elég sokkot kaptam. :)
15:00
135
Mar
24
daya válasza írására:
mustang, levis, néha még a tescosból is:) Két méret van rajta pl W30 L32, akkor 30 széles 32 hosszú
15:05
136
Mar
24
ismeretlen válaszaLadyGray írására:
Háhá,mondom én!Köszi!:)
Amúgy márkásat én sem szoktam venni,de most elhatároztam,hogy hajlandó vagyok egy számomra fájó összeget kifizetni egy tisztességes farmerért ill. egy szövetgatyáért/ceruzaszoknyáért,mer kell.:)
Rendelni viszont nem merek,mer ilyenek a paramétereim:
mellben kb 42-44
derék 38
csípőbőség 40-42 (bár most,hogy fogytam 8 kilót valószínű arányosan kicsit kisebb vagyok mindenhol,haha!):)))
15:13
137
Mar
24
LadyGray válasza írására:
ruhát nem rendelek, felsőből a nagyobbat rendeltem eddig, van amikor mellényúlok, de akkor visszaküldöm -eddig mindíg rendben visszaadták a pénzt!- és rendelek másik méretet. Nadrágból eddig...huh 1 farmert meg 3 szövetnadrágot rendeltem, mindet imádom:) (abból a kisebbet) van mérettáblázat is;)
15:18
138
Mar
24
ismeretlen válaszadonci írására:
Az akart az lenni :D
15:18
139
Mar
24
LadyGray válaszasugarwall írására:
hah, köszi, hogy megkímélsz;D
15:19
140
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Az tuti, h olyan nincs, ami mindekinek jó. :)
Most, h kicsit jobb az idő, megint előkerültek az ejtett ülepű nadrágok. Ma is láttam vagy 3 lánykát olyanban. Az a vicces, h akárhány pasit kérdeztem meg, mindegyik azt mondta, h borzalmas :D
Az sztem pont az a kategória, ami senkinek se áll jól :)
15:21
141
Mar
24
janeavril írta:
Mint a hülye kis óvodások, te jó ég! Mindenki törődjön a maga dolgával, seggével, alakjával, öltözködésével...
Ezt meg hagyjuk már, hogy ki kerül többe az egészségügynek...nem tudom, kinél olvastam, de kiver a víz ezektől az álokos megjegyzésektől.
15:24
142
Mar
24
janeavril válasza írására:
Nekem van egy olyanom. Extra nőies kis darab- nagy virágok vannak rajta. Jól áll, komolyan.
15:26
143
Mar
24
daya válasza írására:
Nekem a legjobb farmerjaim turkálóból vannak, valamint a tescoban vásárolt is tök jó fazon és jól bírja. A C&A-s-ba és promodosba csalódtam, kitágul nagyon sőt az utóbbi el is csavarodott.
Érdemes kimenni outletbe, egész jó áron vannak mustangok, valamint amikor a tatuumban akció van ott is ki lehet fogni jókat (nem túl hosszú száruak és derékban szűkebb fazonok)
15:26
144
Mar
24
ismeretlen válaszadaya írására:
Köszi!:)
15:27
145
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Pont ez jutott eszembe miután válaszoltam a hozzászólásodra. Azok a nadrágok borzalmasak:(
15:27
146
Mar
24
ismeretlen válaszadaya írására:
És ismét csak köszi!:)
15:28
147
Mar
24
ismeretlen válaszajaneavril írására:
A viráos cuccokat szeretem. De ezzel a nadrággal sose leszek kibékülve. Mintha az illető, akin van, maga alá csinált volna egy igazán istenes adagot :D
15:32
148
Mar
24
BoribonAnnipanni válaszaspadri írására:
XS S-es a méretem, az XS-es kismamanadrágok lötyögősek voltak mindig, a szoknyák stílusa koravén, szövetgatyát mondjuk nem hordok sem terhesen sem nem terhesen, és az ízületek meglazulása miatt magassarkút sem. Pl. a Brendon kismamakatalógusában semmi nőiességet nem találok, olyan pólók vannak, amilyet én alapból nem hordok. Persze nőiesnek érzik magukat a nők, de tuti nem a ruhák miatt. Szerencsére ez csak 10 hónap, akár minimális befektetéssel is meg lehet oldani, ha már semmi érdemlegeset nem árulnak.

A gyerekruhákat meg nagyon akkurátusan meg kell válogatni, én a saját gyerekeimnek szoktam vásárolni, meg a rokonságban, lányok fiúk vegyesen 1-től 8 éves korig, nem egyszerű kényelmes, jó minőségű, tartós é praktikusan kezelhető darabokat találni. Ott van mondjuk egy 8 éves kislány, 130centis méretben 2 napig kerestem neki dzsekit, mert 90%ban gyűrt műbőr fekete motorosdzsekiszerűséget árultak, ami a hasa közepéig ért volna. De a 4 évesemnek sem volt könnyű szánkózáshoz anorákot találni, kis tündibündi műbundák csillámpónikkal voltak dögivel.
15:32
149
Mar
24
janeavril válasza írására:
Hát, ez nem olyan. Mert hogy olyat, nyilván nem vennék fel. :-) egyszerűen tök jó a szabása, mert ejtett ülepű, viszont nagyon könnyű az anyag, ezért inkább csak egy szellős, bő nadrágnak tűnik, nem pedig beszarósnak.
15:35
150
Mar
24
menta írta:
most paraszt leszek, de 'nem az alkati sajátosságokról, a kicsivel vastagabb derékról, a nagy ciciről vagy az örökölt idomokról beszélünk, hanem tényleg az elhízásról' szóval aki tényleg el van hízva, az előbb fogyjon le, mert egészségtelen és csúnya, aztán divatoljon.
15:39
151
Mar
24
ismeretlen válaszajaneavril írására:
Ha nem feszül a lábadra, akkor inkább olyan töröknacis, az még oké. Na de amikor feszül és csak az ülepe himbálódzik...:D
15:40
152
Mar
24
ismeretlen írta:
Most nem azért, de amúgy frenetikus ötlet volt egy bokapántos cipellőt adni a vastag vádlihoz.
A többihez meg inkább nem fűzök semmit, mert nem tudnám úrinő módjára megfogalmazni.
15:48
153
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Ez pont olyan amikor te mondtad azt,hogy vékony nők semmire nem jók,úgyhogy cssst!
15:51
154
Mar
24
tein válasza írására:
böhöhö. DIVATDIKTÁTOR! :)
15:54
155
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Ezt elég volt elképzelni:)
16:11
156
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Gyenge.
16:24
157
Mar
24
ismeretlen válaszatein írására:
Hát, nem tudom. Vastag, nem formás lábra inkább rendes nadrágot húzzanak, ne feszülős leggingst.
17:05
158
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Ne utánozz engem. Neked ez nem áll jól.
17:12
159
Mar
24
donci írta:
méghogy nem àll jol a bikini! ;D

http://www.geschichteinchronologie.ch/med/DrDAdamo/stoffwechsel-bei-uebergewicht-gemaess-blutgruppe-d/dicke-frauen.jpg
17:13
160
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Nem úgy tűnik.
17:15
161
Mar
24
frm válasza írására:
Én pedig ha választhatnék, hogy 85 évig éljek vagy 65-ig, szintén az előbbit választanám.
17:59
162
Mar
24
ismeretlen válaszafrm írására:
Nincs összefüggés.
18:01
163
Mar
24
donci válasza írására:
Héééékàs, ez meg az én dumàm volt! ; )
18:07
164
Mar
24
donci válasza írására:
Igen, lengö bö nadràgot! Vagy tegye gipszbe. : )
18:08
165
Mar
24
frm írta:
Amerikában hamarosan felnő az első generáció, ami a kövérség miatt várhatóan rövidebb ideig fog élni, mint a szüleik.

Van összefüggés. Szia.
18:09
166
Mar
24
Nyemcova írta:
34-es vagyok, mindig ennyi voltam. sok olyan üzlet van, ahol nincsenek ekkora méretű ruhák, csak 36-ostól felfelé, de 42-es ruhákat mindig látok, szóval most miről is beszélünk?! Minus-size is lesz?
18:29
167
Mar
24
nyufi válasza írására:
:D
19:11
168
Mar
24
nyufi válaszadonci írására:
jesszus, donci, mivel sokkolod te a népet? :D
19:12
169
Mar
24
XsaraPicassa válaszaPhitonissa írására:
a parasztbeszólások a szomorú igazságot tükrözik
19:15
170
Mar
24
chloe írta:
szerintem minden ember hülyén néz ki hátulról. mármint meztelenül. a seggük miatt, egészen mókás. a ruhákkal meg ki foglalkozik, jézusom, úgyis meghalunk.
19:18
171
Mar
24
chloe írta:
amúgy van egy hasonló felsőm (ruhám). kicsit szökik rólam (leesik) a nyakkivágásán keresztül, olyan nagy. nem is tudom hol lehet.
19:29
172
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Ó, nem tudtam h ez (mi is?) a te védjegyed...
19:36
173
Mar
24
chloe válasza írására:
a new yorkerrel van valami, mert a női részlegen meg az van, hogy s-es bugyit veszek a hatalmas SEGGEMRE.
19:41
174
Mar
24
ismeretlen válaszadonci írására:
A fürdőrusás képünk;) Most mé kell kitenni ország-világ elé? :DDD
20:06
175
Mar
24
Lunabunny válasza írására:
Hát szerintem egy pasinak ne legyen nagyobb a segge mint a nőjéé. Mmmm...na jó én a soványakra bukom mondjuk.
20:33
176
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
tévedtem,nem vagy méltó sarah conornak :D
20:34
177
Mar
24
BoribonAnnipanni válaszaNyemcova írására:
valaha volt, talán van is, petite fashion-nek nevezték
( http://www.fashion-era.com/image_planning/petite_fashion_problems.htm )

ilyen CA-, new yorkerszerű boltokban nincs. Téged is küldtek már ki boltból, mert nem vagy konfekcióméret? ;-)
20:46
178
Mar
24
ismeretlen írta:
amazon: http://www.napiszar.com/wp-content/uploads/2011/03/005.jpg
21:33
179
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
Azt hittem valami izmos nő lesz a képen.Tévedtem:D
22:16
180
Mar
24
ismeretlen válaszafrm írására:
Sok anerorexiás is van,meg sportmániás.Mindegyik végletre rengeteg a példa.
22:21
181
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
azaz anorexiás,bocsi.
22:28
182
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
igazad van,rakhattam volna idézőjelbe :)
22:28
183
Mar
24
ismeretlen írta:
http://www.stop.hu/articles/article.php?id=847049
22:31
184
Mar
24
ismeretlen válasza írására:
:-)
22:31
185
Mar
24
Sargabogre válasza írására:
Uhuu, miért jön fel itt mindig a segg téma? Agyhalál :D
Szóval. Miaz, hogy borzalmas? :) Kinek mi. Neked a csípőnacik ( hozzáteszem nem hordok csípőnacit, egyáltalán nacikat se nagyon, csak rövideket vagy magasderekúakat, szóval nem ezért védem őket) valakinek meg azok a csajszik akik latex leggingsbe passzírozzák a szép vastag combjaikat. Hozzászólásaidból ítélve engem lehet, hogy nevetségesnek tartanál :D Kíváncsi lennék rád nagyon amúgy. Nem küldesz egy képet? Küldök én is cserébe. ^^
23:00
186
Mar
25
ismeretlen válaszadonci írására:
Nem emlékszem ilyenre tőled. :-)
00:10
187
Mar
25
ismeretlen válaszafrm írására:
Kit érdekel Amerika? A túlsúly nem jelent automatikusan rövidebb életet. Pláne nem, ha az alultápláltakkal hasonlítjuk össze a túlsúlyosakat.
00:11
188
Mar
25
ismeretlen válaszachloe írására:
Ne önreklámozz!
00:12
189
Mar
25
Adriana válaszamarmalade írására:
Na ez az. Csak pont leszarjuk. :-)
08:11
190
Mar
25
Adriana válasza írására:
Egy szép harisnya szerintem sokkal gusztább.
08:13
191
Mar
25
Adriana válaszasugarwall írására:
:-D
08:16
192
Mar
25
Adriana válaszaPhitonissa írására:
Találkozunk Hegyalján?
08:19
193
Mar
25
Adriana válasza írására:
Nyehnyehnyehhhh, az kemény!
08:23
194
Mar
25
Adriana válasza írására:
Levi's. Pl. Mondjuk azt írja, hogy 25/32. Akkor az rám jó. Mert 25 a konfekcióméret, 32 a lábszárhossz. De a 33-as lábából le kell vágni, az csak a 15 centis magassarkúmhoz jó. :-D
08:26
195
Mar
25
Adriana válaszaNyemcova írására:
No, igen. 34-es kosztümöt pedig még sosem láttam. Pedig egy-két garnitúra elkélne.
08:30
196
Mar
25
Adriana válaszaBoribonAnnipanni írására:
Engem csak kiröhögtek, mikor estélyit akartam venni az esküvőmre. Végül egy 32-es mérettel leptek meg az egyik boltban. :o
08:31
197
Mar
25
BoribonAnnipanni válaszaAdriana írására:
És mondták azt is, hogy növekedj még mielőtt férjhez mennél? :S
Annyit tudnék erről mesélni! Egy eladó azt mondta nekem,hogy a méretezés tolódik el évről évre.
09:20
198
Mar
25
ismeretlen válasza írására:
Az arrogancia. Férfinak jól is állhat, ha műveltséggel, szellemességgel párosul, de ha buta, frusztrált, önellentmondó fröcsögésben nyilvánul meg akkor - pláne egy nőnek - pocsékul áll.
09:21
199
Mar
25
ismeretlen válaszaLunabunny írására:
Jaj Luna,nyilván nem szó szerint kell érteni:D Egy filmben volt amugy:)
09:41
200
Mar
25
ismeretlen válaszachloe írására:
Ezt jó tudni,ha netán fájna a fogam egyre is...:D
09:41
201
Mar
25
ismeretlen válaszaAdriana írására:
A fekete harisnya a legjobb barátom.;)
10:18
202
Mar
25
ismeretlen válaszaAdriana írására:
Köszi!Még várok egy kicsit,mert még le akarok dobni vagy 5-6 kilót,és az kb 2 méretet jelent,de utána szerzek egy levist,eskü!:D
10:20
203
Mar
25
donci válasza írására:
Dehogynem! Még régebben irtam Szerelmesnek, hogy ne utànozzon téged, mert neki nem àll jol!
Erre te vissza is kérdeztél, hogy "miért, nekem jol àll?"
10:22
204
Mar
25
Adriana válasza írására:
:-) ok. Nem tudom, hol laksz, de a biatorbágyi outletet javasolnám. Tavaly 3 db Levi's-t vettem 6.000 ft-ért ott...
10:46
205
Mar
25
Adriana válaszaBoribonAnnipanni írására:
Azt nem, szerencsére. Bunkó banda. :-S
10:47
206
Mar
25
Adriana válasza írására:
Én a mintásakat is kedvelem, de mindenképp sötét alapon valami. Csík, kocka, rombusz... :-)
10:49
207
Mar
25
CyrilAyris írta:
Parázs vita alakult ki olyan dologról, amin a külföldiek csak röhögnének :) Egyedülálló módon a magyarokra jellemző az, hogy az utcán jól megnézik maguknak a másik embert (főleg a nők) és aztán magukban szörnyülködnek rajta, hogy hát hogy lehet így felöltözni. Pl. Angliában sokkal durvábban öltöznek fel a nők, a 100+ kg-osak is miniszoknyában meg köldökig érő felsőkben járkálnak, és senkit nem érdekel, nem bámulják meg őket nyilvánvalóan. Azt kellene már végre elfogadni, hogy mindenki azt húz magára, amit akar, és ahhoz az öltözékhez senkinek semmi köze nincsen, ha vkit zavar a rengő háj, forduljon el.
(Persze most képmutatok, mert én is ilyen szörnyülködős vagyok, de igyekszem leállni erről)
13:03
208
Mar
25
CyrilAyris válasza írására:
Az ilyesmi csúnyán visszaüthet, pláne, ha mélyen legbelül el sem hiszed ezt magadról. Nem úgy tűnik, hogy leperegnének rólad ezek a dolgok, sztem inkább frusztrálnak, és ezért vagy mindig támadó állásban. Ez elég szomorú.
13:06
209
Mar
25
ismeretlen válaszaCyrilAyris írására:
Az tény, h amit kiskoromban kaptam, mély sebet hagyott, amit a mai napig nem tudtam feldolgozni. A mai kritikák a fülemig se érnek el, nemhogy felvegyem őket....
13:28
210
Mar
25
CyrilAyris válasza írására:
De ha így van, miért hagyod magad felidegesíteni?
13:46
211
Mar
25
ismeretlen válaszaCyrilAyris írására:
A való életben inkább tűrtőztetem magam. Néha a virtuálisban is sikerül, de itt legalább kiadom a sok hülyeséget, ami nap közben felgyülemlik.
13:52
212
Mar
25
Vanora válasza írására:
Szóval műveltség és szellemesség elegye, némi arroganciával? :) Eddig ezt csupán egyetlen férfiban találtam vonzónak, de ő is a fiktív Mr. Darcy. Az ilyesmit egész egyszerűen nem lehet erőltetni.
Nőben is létezik ilyen, bár az összetevők aránya eltér némileg.
13:55
213
Mar
25
Vanora írta:
Ó, ilyen térdeket (mint a képen)nem szabadna mutogatni, komolyan. Elrontja a felsőtest buja összhatását.
14:01
214
Mar
25
spadri válaszaBoribonAnnipanni írására:
Mammysticet hordtam blúzból, meg farmerszoknyát terhesen. Á, nincs az 10 hónap, csak ötre kell ruha ált., nem az elejétől nő a has intenzíven, ugye :) Utána és normál ruhákat hordtam. Nekem fiaim vannak, lányos ruhákhoz nem tudok hozzászólni. Nagy fantázia az nincs a fiúruhákban, de teszkóban, C&A-ban többnyire még mindig találtam nekik valamit. A kicsi vézna, neki nehéz nadrágot venni, az tény. Már úgy vagyunk, ha meglátunk valamit és jó, inkább megvesszük, mert ha keressük, úgysem lesz azonnal. Nálunk inkább a pénz szab határt, mert ami van és tetszik, az drága.
14:08
215
Mar
25
Lunabunny válasza írására:
Jóvanna. :D Mostanában nem vagyok humoromnál.
17:52
216
Mar
25
ismeretlen válaszadonci írására:
Ja... Nekem az ilyesmi hamar kihullik a fejemből, már nem emlékeztem rá.
18:47
217
Mar
25
ismeretlen válaszaVanora írására:
Erőltetni valóban nem érdemes.
18:48
218
Mar
25
chloe válasza írására:
nagyon mókás leopárd mintás darabok vannak leértékelve! olyan, mintha a segged egy vadmacska lenne!
21:50
219
Mar
26
ismeretlen válaszasugarwall írására:
Rulez :-)
03:40
220
Mar
26
ismeretlen válasza írására:
utoljára szólok... fejezd be az ilyen stílusú beszólogatást!
03:42
221
Mar
26
ismeretlen válaszadonci írására:
:-)
03:50
222
Mar
26
ismeretlen válasza írására:
Mert?
10:30
223
Mar
26
anniehall válaszamarmalade írására:
igaz! :)
15:57
224
Mar
26
anniehall válaszaLadyGray írására:
hát igen, a normális nagyméretű cuccok valóban hiányoznak az itthoni kínálatból. szerintem a legjobb és legnagyobb választék a fiatalos, divatos nagy méretű (44-es feletti) cuccokból talán még mindig a turikban van...mert Angliában persze gyártanak ilyet...alig várom már, hogy Mo-ra is bejöjjenek ezek az üzletek.
A mostani H&M kollekcióban ugyan van nagy méret, de egy szezonig nem sokat ér
és persze szerintem sem egészséges ez a női méret, de szerencsétlenek akkor is hagy járjanak már valamiben ami nem fekete és sátor, ha frusztráltak és emiatt csokival tömik magukat...vagy nem, csak éppen rossz a genetikájuk...szóval tökmindegy miért vannak elhízva, meg, hogy le akarnak-e, tudnak-e fogyni, azért nem kéne a frusztrációjukat még jobban erősíteni a csúnya ruhákkal

a miniszoknyáról meg az a véleményem, hogy bár a 36-os méretemhez én nem veszem fel, mert husi a combom és inkább mást emelek ki, de, ha valaki szeretné, hát vegye - függetlenül attól, hogy jól áll-e neki...a lényeg inkább az, hogy legyen ő is tisztában avval, hogy nem a legjobb választás, mert lehet, hogy inkább a dekoltázsát kéne kiemelnie, de szíve-joga azt venni fel amit akar
Az meg megint tipikusan magyar dolog, hogy a másikat kiröhögjük mit vesz fel...nem egy ismerősömtől hallom, akik kint élnek-éltek külföldön, hogy ott bármit felvehetnek anélkül, hogy attól kéne tartaniuk, hogy kinevetik őket az utcán, vagy akár csak megnézik őket...itthon még mindig ott tartunk, hogyha két színnél többet veszel fel, azt már megnézik
16:07
225
Mar
26
anniehall írta:
ja, és két tökjó "duciblog" - ismeritek?:

magyar:
http://plus-size-life.blogspot.com/

nem magyar:
http://www.curvesandchaos.com/
http://www.youngfatandfabulous.com/


16:14
226
Mar
26
katicabogar írta:
En egyetertek hogy sokan mar betegesen sovanyak, de attol meg nem ertek egyet azzal, hogy a koverseget hidtetjuk. Ha nem betegseg miatt kover valaki, akkor igazan tehet erte hogy ne legyen az...most nem a par kilorol beszelek, es a kepen lathato csajon sem csak par kilo van.
20:00
227
Mar
28
ree írta:
Angliában piacra dobták az M kosarú melltartót... Ott él a világon a legtöbb nagymellű nő.

Csak viszonyításképpen; nálunk már a G kosár is nagynak számít, K kosárnál nagyobb melltartót meg nem is lehet kapni...

A mell növekedése is az elhízásnak tudható be, meg a rengeteg magas hormontartalmú ételnek (pl a csirke is).
12:09
228
Apr
10
plussizelife írta:
Sziasztok!
Úgy látom sokan úgy fogják fel az ilyesmit, mintha ez "felmentene" minket kövér lányokat (igen én is az vagyok). Ez nem igaz. Az embert ne a divat motiválja, hogy fogyjon! Blogolok, és nem látom magam rondának, visszataszítónak. Felhagytam a drasztikus, veszélyes fogyókúrákkal, és igyekszem életmódot váltani. Ha megszereted és elfogadod magad, az segít, hogy jobb lehess! Akár vékonyabb is... ki, hogy szeretné.
http://plus-size-life.blogspot.com/
20:52
229
Apr
10
plussizelife válaszaanniehall írására:
Kedves Anniehall!
Örülök, hogy tetszik a blog!:)))))
20:56
Felhasználónév:
Jelszó:
Hirdetés
Hirdetés