Szépség

Itt a Jimmy Choo parfüm!

7175

A cipők császárának a nevével ezentúl nemcsak a cipőboltban találkozhatunk, hanem az illatszerboltok polcain is. Január 15-étől elérhető az első Jimmy Choo parfüm, amely nemes egyszerűséggel a tervező nevét viseli. Tamara Mellon szerint – aki a kreatív igazgatója és egyben társalapítója a Jimmy Choo márkának – ez volt a következő természetes lépés a luxusmárka számára.

Az illat állítólag különleges és egzotikus, ahogy a cipők ismertetőjegyévé is az extravagancia vált. A gyümölcsös, citrusos kategóriába sorolható esszencia, amelynek megalkotója Olivier Polge, olyan illatjegyeket tartalmaz, mint a tigris orchidea, az édes karamella és az indonéz pacsuli. A Choo-illat három évig készült, míg elnyerte a végleges változatot. Mellon nyilatkozata szerint az a cél, hogy a Choo-parfüm legyen minden nő vágyának tárgya. Erre utal a csábító üvegcse és a muranói üveg inspirálta csomagolás.

A kampány esetében kézenfekvő volt, hogy maga Mellon álljon modellt. A fotón szinte fedetlen mellkassal, hátrahajtott fejjel, kihívóan, szexisen és érzékien pózol – kicsit szájbarágósan üzenve, hogy az illat is ugyanezt az érzékiséget képviseli. Valószínűleg nem ez lesz az első és egyben utolsó Jimmy Choo parfüm, állítólag tervbe vették egy romantikus és egy dinamikus illat piacra dobását is.

Forrás: Fashionista.com

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások