Szépség

Pénztermelő piperék

6984

A nagy divatházak közül több is rendelkezik saját kozmetikai vonallal is. Az okokat tudja már mindenki, hiszen sokszor írtunk róla mi is. Hiába tűnik olyan kicsinek a feneketlen táskák és vállhangsúlyos ruhák árnyékában egy-egy rúzs vagy körömlakk, a „sok kicsi sokra megy” örökérvényű szabálya érvényesül és a bevételek nagy hányadát teszi ki az ezek eladásából származó pénz. A Marchesa divatház és a Le Métier de Beauté közös kollekciója 2010 szeptemberétől érhető el, nemrég pedig Diane Von Furstenberg divattervezőnő is bejelentette, hogy jövőre szeretne beszállni a szépségiparba. A StyleCaster összegyűjtötte azokat a nagynevű tervezőket, akik szerintük mind szeretnének egy szeletet a luxuskencék és elitpempők alkotta tortából. Némelyikük már rendelkezik saját illatvonallal vagy belekóstolt már a szépségiparba valamilyen formában, és valószínűleg a jövőben még többet találkozhatunk majd a nevükkel. Vagyis... jó lenne.

Itt van elsőként Michael Kors, aki több slágerillattal is büszkélkedhet. Egyik legnagyobb sikere a gigantikus gyémántgyűrűnek álcázott parfüm volt, amelynek létezett kevésbé ismert, limitált példányszámú parfümceruza változata is. A tervező egy ideje az Estée Lauder csoportot vette szárnya alá, és már nagyon itt az ideje, hogy valami újdonsággal jelentkezzen. Nos, ha minimum annyi ötlet lesz benne, mint a gyűrűben, akkor már rosszul nem járhatunk.

Tom Ford vörös rúdja (fotó: Fashionising.com)

A másik, akiről az a hír járja, hogy hamarosan még jobban elmerül a szépségiparban, az nem más, mint a filmrendezőként is nemrég debütált Tom Ford. A tervezőtől nem áll távol a luxus, hiszen sokáig volt a Gucci kreatív igazgatója, és rendelkezik saját illatmárkával is. Persze ennyivel nem elégedett meg. Áprilisban piacra dobta prémium kategóriás rúzsait, mondván, hogy a tökéletes, vörös színű ajkaknál egy nőnek nincs szüksége drámaibb kiegészítőre. Lehet vele egyetérteni és lehet ellenezni, mindenesetre a kollekció hatalmas siker volt, amin felbuzdulva alig egy hónapja újabb Tom Ford sminktriót tarthatnak a szerencsések a piperepolcukon. A Black Orchid Trio kollekció darabjait – a parfümöt, a körömlakkot és a rúzst – értelemszerűen a fekete orchidea  ihlette. Valószínűleg nem ez lesz a tervező utolsó szépségiparban tett kitekintője.

Black Orchid Trio (fotó: Fashionising.com)

Egy ideje szintén a szépségiparban is tevékenykedik Stella McCartney. A nagyon zöld, nagyon ökotudatos tervezőnő természetesen organikus termékekkel van jelen a piacon, ezenkívül saját parfümkollekciója is van. A bennfentesek szerint pont itt van az ideje, hogy tovább erősítse a luxus és az organikus termékek közötti kapcsolatot.

CARE Stella McCartney-től

Aki pedig hamarosan nagyon is belekóstolhat a szépségipar nyújtotta előnyökbe, az nem más, mint Alber Elbaz, a Lanvin művészeti igazgatója. A tervező és a H&M közös kollekciója pont ma debütál Magyarországon, ennek részeként a rajongók Lanvin-rúzsokkal is gazdagodhatnak. A kollekció négy darabból áll, melyek a nem túl fantáziadús Bordeaux, Red, Hot Pink és Old Rose névre hallgatnak. Van egy sejtésünk, ha Elbaz ráérez arra, hogy mennyit kapkodnak el az alacsony áron tartott sminkkollekcióból, akkor erre alapozva saját vonallal is előállhat hamarosan – meglovagolva a H&M okozta hájpot.

Lanvin for H&M rúzsok

És ha már itt tartunk, vajon melyik magyar tervezőről tudnátok elképzelni, hogy  parfüm- vagy sminkkollekcióval rukkol elő?

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások