Hirdetés
Test

Kés/Alatt

6809

„Őrültek mindig vannak” – fogalmazta meg dr. Sándor Imre plasztikai sebész azt a rövid és velős mondatot, amely a sajtóban rendszeresen megjelenő, ijesztgetésnek szánt, félresikerült plasztikai eljárások konklúziója is lehetne. A fenti mondat azon a kerekasztal-beszélgetésen hangzott el, amelyiken a plasztikai sebészet esztétikai részének legújabb trendjeiről volt szó. Megtudtuk például, hogy egyre népszerűbb a saját zsírok átcsoportosítása, hogy az aranyszállal történő arcfeszesítésnél van már sokkal jobb, és azt is, hogy ma már nem lehet gond, ha ebédidőben szottyan kedvünk ráncfeltölteni.

Hirdetés

A plasztikai sebészetet – főleg annak az esztétikai ágát – lehet szeretni és nem szeretni, elítélni és rajongani érte, rá sem gondolni és élni vele. Mielőtt elhamarkodottan példálóznánk Pamela Anderson sajnálatos módon egy időben közízlést formáló mellméretével, Donatella Versace és Meg Ryan borzalmasra pumpált szájával vagy Faye Dunaway simára vasalt arcával és örökké csodálkozó tekintetével, azért álljunk meg egy szóra! Valamikor a plasztikai sebészek kezdeményezték a szövettranszplantációt, amelyre ma már szinte az összes szervtranszplantációs vagy arcátültetés-műtét alapul. Ma a szakma ugyanilyen jelentőségteljes pillanat előtt áll: felfedezte, hogy az emberi zsírban több őssejt van, mint a csontvelőben vagy a levett köldökzsinórvérben. „Nagyon komoly meggyőződésem, hogy a jövő ebben van. A zsírból levehető saját őssejteket saját magunknak adjuk vissza gyógyítási célra, és nem a számos etikai vitát kiváltó embrionális őssejteket használjuk. Ez a jövőkép nemcsak a plasztikai sebészetet, hanem az egész orvostudományt is érinti” – állítja dr. Bajusz Huba, a szegedi Szent Gellért Magánklinika vezetője.

Kés/Alatt

Ami pedig a fent említett példákat illeti: mindig a plasztikai sebész feladata, hogy eldöntse, hajlandó-e ezeket az őrült ötleteket kiszolgálni vagy sem. „A mi szakmánk nem arról szól, hogy valaki bejön és megmondja, mit akar, én pedig megcsinálom. Ez nem fűszerbolt, hogy leveszem a kért dolgot a polcról és odaadom a vevőnek. Ha valaki lehetetlen kívánsággal jön, eleve el kell utasítani. A konzultáció során, amely minden beavatkozás legfontosabb része, fel kell mérni, hogy mik az igények, tudom-e ezeket teljesíteni, megértem-e azt, hogy a páciens mit szeretne, valóban fogom-e tudni azt nyújtani, amit ő szeretne. Ha tudunk kompromisszumot kötni, akkor szabad elvállalni a beavatkozást. Egyébként pedig azt kell mondani, hogy bocsánat, én csak egy plasztikai sebész vagyok, nem pedig varázsló” – mondja erre dr. Sándor Imre, majd hozzáteszi: „ Szerintem akkor jó egy beavatkozás eredménye, ha a barátok vagy ismerősök nem azt mondják, hogy „Jé, megoperáltak?”, hanem azt, hogy „De jól nézel ki!”. Adjon például egy arcplasztika egyfajta frissességet, üdeséget. A változás persze lehet, hogy években mérhető, de mégsem tűnik természetellenesnek.” Egy plasztikázott női mell például akkor szép a plasztikai sebészek szerint, ha egyrészt gyönyörű a formája, másrészt harmonikusan illeszkedik a testhez. Az alak, a testmagasság, a súly, a mellek elhelyezkedése, a váll és a csípő szélessége, a derék karcsúsága adta összkép meghatározza, hogy mekkora és milyen formájú mell illik a pácienshez.

A Pamela Anderson-korszaknak szerencsére lassan vége, a hollywoodi álomgyárból érkező másik trend viszont nagyon is él. A Kés/Alatt sorozat ebédidőben desszert helyett inkább botoxkezelést választó fiktív páciensei köztünk élnek – és egyre többen vannak. Leáldozóban vannak a plasztikai sebészetet korábban jellemző nagy, heroikus műtétek, amelyek után a páciens hetekig lábadozott és hónapokig bujdokolt az ismerősei elől. Ennek több oka is van: a plasztikai sebészet esztétikai része – luxusszolgáltatás lévén érzékenyen reagál a társadalmi, illetve a gazdasági változásokra. Az embereknek egyrészt kevesebb pénzük van nagy volumenű beavatkozások elvégeztetésére, másrészt kevesebb idejük van rá. Ugyanakkor a válság okozta sokk miatt ma már sokkal jobban megbecsülik a pénzkereseti forrásaikat és kevesebb ideig akarnak kiesni a pénzkeresetből. Olyan beavatkozásokat akarnak végeztetni, amelyek nem tartanak sokáig, akár ambuláns keretek között elvégezhetőek és minimális kockázattal produkálnak ragyogó eredményeket.

Egyre inkább elterjedtek a műtéti, szúrás vagy vágás nélküli technikák – amelyek a férfiak körében is egyre népszerűbbek. Ilyen például az Egyesült Államokban 2002 óta, Magyaroroszágon múlt évtől jelen lévő Thermage-technológia. A bőrfeszesítő orvosi eljárás során nem szúrnak át a bőrön, hanem kívülről, egy rádiófrekvencia segítségével végeznek hőkezelést, így indítva el a kollagén rostok termelést. A plasztikai sebészek által használt Thermage nem ugyanaz, mint amivel a kozmetikákban találkozni.

Ha már nagyobb elváltozásról van szó az arcon, akkor jön a képbe a fonalmódszer, amelyet egy grúz plasztikai sebész, Sulimanidze fedezett fel. Ő úgynevezett Aptos-szálat használt, amelyet aranyszál követett, ma viszont számos más, általában felszívódó anyagból készülő fonalat alkalmaznak a sebészek. A fonalakat ma már a csonthártyához rögzítik, és nemcsak a bőrt, hanem az alatta lévő réteget is megfeszítik vele. Az eredmény így hatásosabb és hosszabb távú, mint a korábbi fonalmódszerek esetén, ráadásul ez esetben sem kell órákig feküdni a műtőasztalon.

A ráncfeltöltés tekintetében ma egymás mellett létezik a hialuronsavas és a saját anyaggal (testzsírral) történő feltöltés, amelyet az orvosok előszeretettel kombinálnak. Egyetlen dolog viszont nem változott: bár a beszállítók és a gyártók rengeteg olyan anyagot produkálnak, amelyek nem felszívódók és a páciens szempontjából ezek kényelmes megoldásnak tűnnének, a plasztikai sebészek nemet mondanak rájuk. Mielőtt bárki arra gondolna, hogy a törzsvendégek számát kívánják növelni vagy a saját pénztárcájuk vastagsága érdekli őket, megkapjuk az ésszerű magyarázatot. Ha ne adj isten valamilyen komplikáció lép fel, akkor bizony szét kell szedni az adott régiót, hogy a szövetek közül morzsánként ki lehessen szedni a szövődményt okozó anyagot. Ezt pedig egyik orvos sem kockáztatja.

A testzsír óriási előnye azon kívül, hogy saját anyag, hogy egyrészt olyan mennyiségű anyagot tudnak visszajuttatni a testbe, amennyi eddig elképzelhetetlen volt. A másik, hogy az a 65-70 százaléknyi anyag, ami nem szívódik fel, tartósan – akár évekig – ott marad az adott helyen. A másik pedig, hogy újfajta feltöltési technika alakult ki. A töltőanyagot így nem egyszerre és egy  helyre, hanem több lépésben, különböző szövetmélységekbe, akár sejtcsoportonként adagolják a testbe, amely azért fontos, mert így a beadagolt zsírsejtek biztosan nem halnak el.

Teri Hatcher erőlködik (fotó: Acheshowbiz.com)

A plasztikai sebészet most tart ott, ahogy az átlagember képzeletében korábban is megjelent: rövid ideig tartó, minimális sebészeti beavatkozást igénylő, tökéletes eredményt produkáló eljárásokat vehetünk igénybe. Hiába az összeráncolt homlokát kéjes élvezettel mutogató és a botoxot tagadó Teri Hatcher, azért el ne higgyük már, hogy nem használ semmit. Olyan ez, mint a doppingolás – a hollywoodi sztárok mindig egy lépéssel előbb járnak és többet tudnak a legújabb trendekről, mint mi. Lehet, hogy a Született feleség erőlködve össze tudja ráncolni a homlokát, de nagy valószínűséggel ez azért van, mert rajta már a legújabb technikákat gyakorolják.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások
1
Oct
15
ismeretlen írta:
Ez tök jó, leszedetem a seggemből aztán benyomatom a szemem alá. :) Tök naturál az egész! :)
09:52
2
Oct
15
pancimanci írta:
Norma♥
Hát nem tudom...Lehet csináltatnék magamon valamit,ha olyan lenne a helyzet.Egy lány ismim botoxolt már meg szájába is tetetett valamit,irtó feszes volt a bőre.
10:01
3
Oct
15
Fogplasztika nincs? Nekem volt fogszabályzóm,de le kellett venni,mert kilazultak a fogaim,így az eredmény még nem tökéletes, a metszőfogaim között rés van (nem,nem az a mostanában "trendi" szünet oldalirányban,hanem hátrafelé:S)Na ha azt meg lehetne csináltatni műtéttel,és lenne rá pénzem, azt megcsináltatnám. De mást nem.
10:05
4
Oct
15
Na jó, ha idősebb koromban valami a koromhoz indokolttól is szarabbul nézne ki,akkor azt is megműttetném:D
10:06
5
Oct
15
ismeretlen írta:
Szerintem csak a bőrfelvarrás indokolt, ha az ember hirtelen lefogy és a bőr ott marad, azzal tényleg semmit nem lehet csinálni. (és ez alkati is, hogy a bőr mennyire rugalmas)
A ráncokat meg lehet előzni, sok alvás, sok folyadék, semmi cigi és pia. Szerintem én nem leszek durván ráncos. Persze a sok idióta celeb baszik a bőrére, sanyargatja magát, majd a botox úgyis kifeszesíti.

10:22
6
Oct
15
ismeretlen válasza írására:
* bőrfelvarrás és bőrlevágás vagy mi... Bocs, remélem értitek mire gondoltam.
10:23
7
Oct
15
pancimanci válasza írására:
Én spec a mellfelvarrásra gondoltam magamnak,ha szoptatás után csúnya lenne:S
10:29
8
Oct
15
ismeretlen válaszapancimanci írására:
Azt megengedem kislányom! :):)
10:30
9
Oct
15
pancimanci válasza írására:
Köszönöm anyám:D

És Heidi Montag,aki egy nap alatt vagy fél tucat mütétet csináltatott magán???Enyhén beteg a leány,elötte tök normálisan nézett ki,sztem vagy unatkozik vagy a volt férje köcsögsége miatt nem tud mit kezdeni magával...
http://www.heykobe.com/wp-content/uploads/2010/01/Heidi-Montag-Before-and-After-HeyKobe.jpg
10:39
10
Oct
15
pancimanci írta:
Aszem felvarratta a szemöldökét,az orrával is lett valami,a szájával, a mellét felfujták és a hátát is felvarratta(???).Barom.
10:40
11
Oct
15
pancimanci írta:
Ja, meg az arcába pumpáltatott
http://2.bp.blogspot.com/_4s7zzxB8FaA/THPhQrUWl-I/AAAAAAAABAc/XTQtCV3SECY/s1600/Heidi_Montag_Plastic_Surgery_Before_After.jpg
10:41
12
Oct
15
ismeretlen válaszapancimanci írására:
Tökéletes pornós lett belőle.
10:50
13
Oct
15
pancimanci válasza írására:
Na igen.
10:55
14
Oct
15
ismeretlen írta:
tetszik a cikk, bár a téma nem érint (még). ha később plasztikáztatnék, nagyon meggondolnám, hogy mit és miért.
egy barátnőm pl. felvarratta a melleit, mert lefogyott és nagyon megereszkedtek.
11:24
15
Oct
15
pancimanci válasza írására:
Tudsz erröl "mesélni" vmit?
11:36
16
Oct
15
Kiralylany84 írta:
Szinte biztos vagyok benne, hogy pár éven belül megcsináltatok 1-2 dolgot.



Szeretnék plasztikai sebész lenni.
11:40
17
Oct
15
pancimanci válaszaKiralylany84 írására:
He????
11:48
18
Oct
15
ismeretlen válaszapancimanci írására:
annyi a történet, hogy a már említett barátnőm elég könnyen hízik, és egy nehezebb korszaka után elhatározta, hogy jobban odafigyel magára és lefogy. sosem volt nagydarab, de jó húsban volt és emellett a mellei is nagyok. szóval miután leadott pár kilót nagyon jól nézett ki, de a mellei iszonyatosan megereszkedtek, lógtak, szinte már ráncos lett rajta a bőr. és bár nem saját pénzből (kb 19 éves volt akkor), de felvarratta, hogy hol/mennyiért azt nem tudom. és az eredmény meglepően jó lett, bár hetekig mozogni se nagyon tudott a varratok miatt, de állítólag megérte.
11:49
19
Oct
15
pancimanci válasza írására:
Akkor lehet "csak" varratni?Nem kell bele szilikon.
Aha,barátnőm is igy volt,de neki azóta is olyanok.
11:53
20
Oct
15
Kiralylany84 válaszapancimanci írására:
Melyik része háborított így fel? :)
11:55
21
Oct
15
ismeretlen válaszapancimanci írására:
nem, nem kell bele.
ugyanúgy lóg neki? igazából nem tudom, hogy felvarrás után meddig tart a feszesség, mert ha közben mondjuk megint változik a súlya az illetőnek akkor lőttek az egésznek gondolom.
11:56
22
Oct
15
pancimanci válaszaKiralylany84 írására:
Csodálkozom only:D
Hogy ez most vicc vagy komoly?:)
11:59
23
Oct
15
pancimanci válasza írására:
Igen:S
11:59
24
Oct
15
Kiralylany84 válaszapancimanci írására:
Mindkettő komoly. :)
12:03
25
Oct
15
pancimanci válaszaKiralylany84 írására:
Van gyomrod KL!:)
Akkor majd hozzád megyek:)Addig tanuld ki a témát:D Mire megszülök:)De ne drágán csináld majd:D
12:05
26
Oct
15
Kiralylany84 válaszapancimanci írására:
Egyébként nem bírom a nyers húst. Mármint az állati eredetűt. Az emberi nem zavar.

Na, most ez így elég morbidul hangzott...
12:09
27
Oct
15
mirkofiam írta:
Hát...ez biztos az orvosfóbiám miatt van, de én akkor fekszem műtőasztalra és akkor kaszaboljanak (vagy inkább akkor sem :P) ha beteg vagyok. Ilyen "felesleges" beavatkozásra én biztos nem mennék. Bár egy két dolgot helyre lehetne pofozni rajtam is, de nincs az az isten és nincs az a pénz, hogy életveszély nélkül műttessek. Inkább elfogadom magam olyannak, amilyen vagyok :P
12:15
28
Oct
15
sugarwall válaszaKiralylany84 írására:
igen, eléggé. :D
12:20
29
Oct
15
Kiralylany84 válaszasugarwall írására:
Nem szimpatizálok Hannibállal, becsszó. :)
12:24
30
Oct
15
ismeretlen válaszamirkofiam írására:
Az jutott eszembe, mennyire abszurd, hogy szülni nem mennének kórházba a nők, mert oda csak akkor ha betegek, de plasztikázás az rendben van. Fura egy kitekeredett világban élünk (vagy csak én vagyok helikopter)
12:28
31
Oct
15
sugarwall válaszaKiralylany84 írására:
na így csak még sokkal gyanúsabb lettél.... :D
12:28
32
Oct
15
mirkofiam válasza írására:
Mert a külső az első avagy a szépségért szenvedni kell. (mondjuk szerintem szenvedjen érte az, akinek két anyja van, ezt a kört kihagynám kösz.)
12:30
33
Oct
15
ismeretlen válaszamirkofiam írására:
Igen, tényleg néha rácsodálkozom a dolgokra, hogy néhányan milyen fájdalmakat képesek elviselni, hogy szépek legyenek, de pl. ha ugyanezt kéne tenniük a gyerekükért, akkor az már nem. Na de nem akarom továbbvinni a párhuzamot.

Igazából sajnálom azokat, akiknek ez a legfőbb problémájuk az életben, hogy mit hogyan alakíttassanak át, és azt hiszik ezzel több önbizalmuk lesz, vagy jobbá válik az életük. Mennyire nem is sejtik, hogy a legfontosabb dolog belül van, minden közhely nélkül. Sajnálom, hogy nem látják az élet meg a világ igazi lényegét.

12:33
34
Oct
15
sugarwall válasza írására:
hüm. igen.
ez pedig kicsit ám úgy tűnik, hogy a gyerekem életét kockára teszem, mert fuj kórház, de a saját szépségem, na azért bármit... hát érdekes. :S
12:37
35
Oct
15
LittleBlueBird válasza írására:
De csak a melle ereszkedett meg? máshol nem lógott a bőr? akkor nem lehet,hogy nem megfelelő melltartót választott edzéshez?? bár végeredményben ez semmin se változtat.
12:47
36
Oct
15
Kiralylany84 válaszasugarwall írására:
Már nem mosom le magamról (a vért).
12:48
37
Oct
15
LittleBlueBird válaszamirkofiam írására:
jaj, ez a szépségért meg kell szenvedni duma.....háááányszor hallgattam végig gyerekkoromban a reggeli fésülködéskor:D
12:51
38
Oct
15
LittleBlueBird válaszaLittleBlueBird írására:
(aztán inkább levágatták a hajam,én meg bőgtem:D)
12:52
39
Oct
15
ismeretlen válaszaLittleBlueBird írására:
ennyire részletesen nem tudom sajnos, szerintem a melle volt a leglátványosabban megereszkedve, gondolom ezért történt így. de valószínűleg ettől a műtéttől még nem lett tökéletes a helyzet.
12:59
40
Oct
15
Myna írta:
mondjuk az olyanokat megértem akik azért csináltatnak magukon plasztikai műtétet mert mondjuk megégett az arca vagy egyéb testrésze, illetve ha olyan dudor,bibircsók vagy ilyesmi van látható helyen ami zavaró..
13:09
41
Oct
15
LittleBlueBird válaszaKiralylany84 írására:
Én meg pont fordítva vagyok vele, állati eredetű hússal (pl. amivel a konyhában érintkezem) semmi bajom,még ha véres (pl. a csirkemáj) azzal sem.
De amikor a páromnak beleszaladt a pohár a kezébe mosogatás közben, akkor elsápadtam,elszédültem,hánytam...egyik barátnőm mutatta a képeket,amik szülés közben készültek róla, elsápadtam,elszédültem,hánytam...a fogorvosnál csak az ínyem vérzett egy icipicit,de már mikor megláttam,öklendeztem.
13:25
42
Oct
15
pancimanci válaszaKiralylany84 írására:
Jó kis agyvelő reggelire,mi?:D
13:31
43
Oct
15
Kiralylany84 válaszapancimanci írására:
Nyámi. :)
13:39
44
Oct
15
Kiralylany84 válaszaLittleBlueBird írására:
Nincs az a pénz, hogy megfogjam például a májat, de simán összedobok egy nyomókötést valakin. :)
13:40
45
Oct
15
pancimanci válaszaKiralylany84 írására:
Én egyiket se:S:S:S:S
13:49
46
Oct
15
ismeretlen válaszaKiralylany84 írására:
Akkor hogy főzöl? :-)
14:12
47
Oct
15
ismeretlen írta:
Na,akkor vágjunk bele:D
14:15
48
Oct
15
ismeretlen válaszaKiralylany84 írására:
Komoly? Én megcsinálom mindkettőt de a nyomókötés tényleg vonzóbb számomra is:)
14:17
49
Oct
15
Welmi írta:
Ha a gondolat erejével lehetne egy kis zsírt átcsoportosítani (és lenne átcsoportosítani valóm), akkor megtenném.
14:23
50
Oct
15
ismeretlen válasza írására:
:D:D
14:25
51
Oct
15
Kiralylany84 válasza írására:
Naugye. :)
14:25
52
Oct
15
ismeretlen írta:
Nyáron kivették a mandulámat. Akkor azt mondtam, az életben többet nem megyek műtőbe, ha egészségügyileg nem lesz indokolt, pláne nem fizetek érte.
Tudom, már nem is divat műteni, de na... engem aztán nem szúrnak, nem vágnak, nem simogatnak. :) :D
14:26
53
Oct
15
Kiralylany84 válasza írására:
Ennek van egy pazarul egyszerű módja. Nem főzök. :)
14:27
54
Oct
15
safweekly írta:
Hú, nekem egyszer műtötték a szemem (persze nem plasztika), azóta műtő közelébe sem akarok menni. A füleimmel sokáig nem voltam megbékélve, de aztán most vágtak nekem egy olyan rövid hajat, ami mellett nem zavaró, hogy eláll. Viszont valami "szebb" fogszabályzóra be fogok ruházni, majd ha egyszer sok pénzem lesz.
14:30
55
Oct
15
ismeretlen válaszaKiralylany84 írására:
Térdkalács, boka, váll visszahelyezése,ezek jöhetnek.
Szuri is jöhet, branül, dréncső és társai:)(ezektől se félek)
14:38
56
Oct
15
tein írta:
„A mi szakmánk nem arról szól, hogy valaki bejön és megmondja, mit akar, én pedig megcsinálom. Ez nem fűszerbolt, hogy leveszem a kért dolgot a polcról és odaadom a vevőnek. Ha valaki lehetetlen kívánsággal jön, eleve el kell utasítani."

khm. valószínűleg ezért van olyan sok kacsacsőrű emlős-fejű, dinnyemellű, csodálkozó szemöldökű, plasztikázott nő...
14:47
57
Oct
15
ismeretlen válaszatein írására:
Azért mert nem minden plasztikai sebész van ezen a véleményen.
14:50
58
Oct
15
tein válasza írására:
biztos így van (remélem, hogy így van :), de gyakran a pénz beszél szerintem.
15:03
59
Oct
15
Kiralylany84 válasza írására:
Az biztos, hogy előbb varrnék össze valakit mint, hogy kibelezzek egy csirkét. :)
15:04
60
Oct
15
ismeretlen válaszatein írására:
Sajnos:(
15:06
61
Oct
15
ismeretlen válaszaKiralylany84 írására:
:D
15:06
62
Oct
15
pancimanci írta:
Azért említsük meg Cocot is,Ice T rém gusztustalan seggű nejét is:S
Ő sem 100as,az biztos,műtétek elött töknormálisan nézett ki,most meg!...Booaaa
Van pasi,akinek ez tetszik???Nagy picsa,vááááá
Más szenved, h nagy a segge,ez meg direkt nagyittatja.
15:15
63
Oct
15
ismeretlen válaszatein írására:
Emlékszem jött egy nő zsírleszívásra,kb 35 éves volt és csak lustaságból választotta ezt mert egyáltalán nem volt vészes a hasa,se a combjai. A doki mondta neki vegyen inkább kondibérletet és ne zabáljon esténként.
(úgy tudom a nő elment máshoz mert a lustaság győzőtt) :D
15:17
64
Oct
15
ismeretlen válaszapancimanci írására:
bizony van akinek Coco tetszik,nem is kevesen.sztem olyan strapakanca feeling az a nő:D
15:18
65
Oct
15
pancimanci írta:
http://www.cocosworld.com/index2.html
15:18
66
Oct
15
pancimanci válasza írására:
Hát,én ha férfi lennék,lehánynám a picsáját.Mert az már nem is segg,hanem picsa:)
15:19
67
Oct
15
A.F.rétisas válaszapancimanci írására:
emmegki?
15:19
68
Oct
15
ismeretlen válaszapancimanci írására:
lol!!
15:20
69
Oct
15
mirkofiam válaszaLittleBlueBird írására:
Detto.Jó ég, előjöttek gyerekkori emlékeim, hogy a nagyanyám fésül reggelenként, nekem meg csorognak a könnyeim ...szerintem a mai napig ezért ilyen erős a hajam :D (ami nem öl meg az megerősít alapon :P)
15:27
70
Oct
15
pancimanci írta:
http://www.pickmeupnews.com/wp-content/uploads/2009/12/Coco-Twitter-5.jpg
http://www.2snaps.tv/files/images/coco_austin_sister_2_big.large.jpg
Blöööááááááá
15:27
71
Oct
15
pancimanci válaszaA.F.rétisas írására:
Ice T neje, ha a szilikonseggűt kérded
15:27
72
Oct
15
ismeretlen válaszapancimanci írására:
platformban guggolni:) még kép kedvéért se.
15:29
73
Oct
15
pancimanci írta:
http://www.cocoaustinpics.com/images/coco-beach-butt.jpg

VÁáááááááááááááá

http://farm3.static.flickr.com/2526/4225449349_ef54f02b9d.jpg
http://bossip.files.wordpress.com/2009/12/coco-booty1.jpg?w=450
A valóságban!
15:31
74
Oct
15
pancimanci válasza írására:
Ő abban gyúr,kéhlek!:D
http://cdn.idontlikeyouinthatway.com//pictures/20091014/Coco%20Twitter%20Pics/t/coco_twitter_2thumb.jpg
15:32
75
Oct
15
pancimanci írta:
Másik nem normális:
http://starcasm.net/wp-content/uploads/2009/09/FP_3579998_RIJ_CHANEL_PARTY_090909.jpg
15:33
76
Oct
15
ismeretlen válaszapancimanci írására:
ja,látszik is az eredmény:D

http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images01/9/l_f1d1d378f28ca8fc89be1701e91758cd.jpg
15:36
77
Oct
15
pancimanci írta:
Ice-T neje a műtétek elött:
http://videos.brokencurve.com.s3.amazonaws.com/c571a0ed74884d8ca2fa88e0934c263b.jpg
15:37
78
Oct
15
ismeretlen válaszapancimanci írására:
plusz bokától combosodik:)
15:40
79
Oct
15
donci írta:
Ha majd ugy érzem, hogy nem birok tükörbe nézni, akkor nem fogok sokat szarakodni.
16:34
80
Oct
15
hanyag válaszapancimanci írására:
Nagy kofferbe lehet jól pakolni...
16:43
81
Oct
15
pancimanci válaszahanyag írására:
Na, de ekkorába???:S
16:53
82
Oct
15
ismeretlen válasza írására:
Nekem is ez jutott eszembe. Úgy beszél itt mindenki a dologról ("később tuti megcsináltatok egy-két dolgot"), mintha csak a konyhabútor lecseréléséről lenne szó.
19:20
83
Oct
15
stacia válaszahanyag írására:
De ciki vele utazni.
19:21
84
Oct
15
Rancid írta:
A Kés/Alatt remekül mutat görbe tükröt. Sajnálom,hogy úgy elcseszték az utolsó évadot meg hogy vége van:(

Az orromat mindig meg akartam műttetni,mert utálom és nem tudom elfogadni. Egészségügyi okokból volt már két borzalmas orrműtétem,de a teljes eredményhez plasztikai műtét kell,amit ugye TB alapon nem vállaltak,mondván,hogy annyira nincs nagy gond..Csak hát 300 ezer a műtét.Szóval még várat magára,de amint lesz keresetem,meg fogom csináltatni. Ha pedig öregedni fogok,a botoxot biztos kipróbálom. Semmi ellenvetésem a műtéteket illetően,ha azt valaki egészséges önértékeléssel teszi. Ha már a 40. műtéten van túl,akkor el lehet gondolkodni,hogy valami nincs rendben.
19:46
85
Oct
15
ismeretlen írta:
Szerencsére ráncfeltöltésre még nincs szükségem, de nem hinném, hogy kipróbálnám. Nem hiányzik a botox és társai. Pár lehet, hogy húsz év múlva, mikor én is elkezdek ráncosodni, már jobb technikák lesznek, és nem kell idegmérget feskendezni a szövetekbe a ráncmentességhez...

Az orrműtétemről többször is részletesen meséltem, most kihagynám. Nem vagyok a plasztika ellen, de nem győzőm hangúlyozni a mértékletességet és az esztétikumot...
19:54
86
Oct
15
ismeretlen válasza írására:
Általában az otthonszülős anyukák annyira természetesség-pártiak, hogy nem mennek plasztikáztatni.
19:54
87
Oct
15
ismeretlen válaszaLittleBlueBird írására:
Hohó, hát még én, mikor a nagyanyám tépte a hajam, esténként meg mikor a befőttesgumit tépte ki belőle... :P
19:55
88
Oct
15
A.F.rétisas válaszapancimanci írására:
Nem tudom,11-esz hsz link
20:28
89
Oct
15
mirkofiam válaszapancimanci írására:
őőőőőőőőőőő nem jövök rá, ez műtét előtt vagy műtét után?
20:39
90
Oct
15
hanyag válaszastacia írására:
Ezt vékonypénzű modellek terjesztik.
Én így ismerem a folytatást: ha van mit.
21:19
91
Oct
15
Lunabunny válaszapancimanci írására:
Fujjj, Kori, mindig ezek a szörnyű linkjeid! :D
21:42
92
Oct
15
Lunabunny válaszapancimanci írására:
Hát ez hülye!
21:44
93
Oct
15
Lunabunny válaszapancimanci írására:
Uhh, hát nem is tudom melyik rondább, az igazi, vagy a retusált. :D
21:45
94
Oct
15
Lunabunny válaszahanyag írására:
De ciki vele utazni... :D
21:47
95
Oct
15
Lunabunny válaszapancimanci írására:
Na ezt utálom a legjobban! Mikor van egy szép csaj, és valami borzalmas guminőt faragtat magából. :S
21:48
96
Oct
15
Lunabunny válaszastacia írására:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaa...nemár, hogy megelőztél!!!! :D
21:48
97
Oct
15
Neela válaszamirkofiam írására:
Abszolút egyetértek. Ráadásul a kórházba tutira tűkkel is megszúrkálnak, ááááááá, még csak az kéne. O_O Nem is tudom, mit fogok csinálni, ha majd egyszer valami bajom lesz.
22:52
98
Oct
16
ismeretlen válaszaRancid írására:
A botoxot "kipróbálod"? Úgy beszélsz róla, mint egy érdekes ételről vagy borról. Beteges.
02:34
99
Oct
16
Engem ez éppen nagyon nem érdekel.
07:45
100
Oct
16
Rancid válasza írására:
A botox ma már nem nagy szám és közel sem akkora beavatkozás,mint egy mellműtét vagy egy arcfelvarrás. Amúgy egészségügyben is használják különböző betegség esetén...Nem hetente kell csinálni,lehet ésszel is. Persze ez férfiaknál más,másképp öregednek,egy nőnek azt hiszem nagyobb kihívás az öregedés..
09:21
101
Oct
16
LittleBlueBird válasza írására:
Jujj,tényleg!!! De minek raktak befőttesgumit a hajunkba,mikor tudták,hogy marha nehéz kiszedni?:D
09:29
102
Oct
16
bugyigumi írta:
Két emberről tudok az ismeretségi körömben, akik átestek plasztikai műtéten. Az egyik lánynak hatalmas természetes mellei voltak, de súlyos hát és gerincproblémákat okoztak neki, így orvosi javaslatra kicsinyíttetni kellett. Hát azért így is szembetűnő a dolog...:) de a problémái megszűntek.
Egy másik lány orrsövény műtéten esett át, és mivel meglehetősen hosszú orrnyerge volt (bár szerintem jól állt neki), összekötötte a kellemeset a hasznossal, és csináltatott egy fantasztikus (szerintem) krumpli orrot. Máig sem tudtam megszokni...:(

Én nem plasztikáztatnék magamon semmit. Nem vagyok tökéletes, de a plasztikai műtét után sem leszek az. :)Persze ha valakit baleset ér, vagy daganat következtében eltávolítják a mellét és újat plasztikáznak neki, az más...Ezek orvosi okok,és azt hiszem ilyenkor a tb is beszáll a dologba.

Az alakon tornával sokat lehet formálni, öltözködéssel és sminkkel, saját stílussal, sok mindent meg lehet oldani. A kisugárzás a lényeg.
Nagyanyám folyton cseszegetett, mert az egyik szemfogam furán fejlődött és kicsit előrébb áll, mint a többi. Cipeltek gyerekkoromba fogszabályzóra, de a doki megmondta, hogy nem lehet változtatni rajta mert maga a fog ferde. Aztán küldözgetett, hogy menjek és húzassam ki, vagy csiszoltassam le, tetessek koronát stb...Én az egyébként fantasztikusan erős fogaimat sajnáltam volna leköszörültetni, tehát a mai napig így maradt. A férjem imádja, és a jelenlegi fogorvosom is mindig mosolyog, mert az ő feleségének is ilyen...
10:21
103
Oct
16
janeavril írta:
Miért menő kurvának kinézni? nem fogom fel.
10:23
104
Oct
16
janeavril válaszabugyigumi írására:
Igen, az orvosi okokból történő műtétek teljesen normális, tök jó dolgok.
10:24
105
Oct
16
stacia válaszahanyag írására:
Én így ismerem a mondást:
'Nagy kufferbe jó pakolni, de ciki vele utazni.'
Egyébként fiútól hallottam, semmi modell meg ilyesmi:D
10:36
106
Oct
16
stacia válaszaLunabunny írására:
Bocs, nem bírtam kihyagni:D
10:36
107
Oct
16
stacia válaszabugyigumi írására:
Én voltam plasztikai sebésznél, anyajegyeket vett le. Előtte az Onkológiai intézetben vettek le kettőt, pocsékul néz ki a heg.(Meg is mondta a doki, itt életmentés folyik, tesznek a 'szépészetre.') Úgyhogy kerestem egy jónevű plasztikai sebészt, mivel az arcomról is kellett műteni egyet, gondoltam legalább normálisan nézzen ki a nyoma. Mit mondjak, nem lett szép. A műtéttel nem volt gond, csak a t.sebész elfelejtette figyelembe venni a sebgyógyulásnál azt, hogy a páciensnek milyen bőre is van. Így aztán a seb ahelyett hogy egy vékony vonal lenne, kb.2-3 mm-es árok. Az arcomon:( Nem vészes, de azért mégis. Úgyhogy ezek után ráncfelvarrásban nem gondolkodom:D
10:43
108
Oct
16
ismeretlen válaszaKiralylany84 írására:
Jól is nézne ki, ha a konkurenciával szimpatizálnál:D:D:D
11:05
109
Oct
16
ismeretlen válaszamirkofiam írására:
,,mondjuk szerintem szenvedjen érte az, akinek két anyja van, ezt a kört kihagynám kösz."

A ,,plasztikai sebészet" gyors fejlődésének köszönhetően manapság már ezt a ,,két anyja van" dolgok is könnyedén meg lehet oldani:)
11:06
110
Oct
16
ismeretlen válaszaKiralylany84 írására:
Lenyalogatod?:D
11:07
111
Oct
16
ismeretlen válaszaKiralylany84 írására:
És egy nyomókötést valaki máján?
11:07
112
Oct
16
ismeretlen válaszaKiralylany84 írására:
Ja, igaz is. Minek?:D A paleolit táplálkozás hívei úgyis azt mondják, h nyersen jobb a hús:D
11:09
113
Oct
16
ismeretlen válaszatein írására:
,,valószínűleg ezért van olyan sok kacsacsőrű emlős-fejű, dinnyemellű, csodálkozó szemöldökű, plasztikázott nő..."

Ezek úgy látszik bőségesen vannak a ,,polcon":)
11:10
114
Oct
16
ismeretlen válasza írására:
,,(úgy tudom a nő elment máshoz mert a lustaság győzőtt) :D"

Az esetek 90%-ban az győz...
11:11
115
Oct
16
ismeretlen válaszahanyag írására:
Abba a kofferba beleférne a fél falu...bár lehet h ez volt a célja...
11:12
116
Oct
16
ismeretlen válasza írására:
Akik így beszélnek magukról, talán nem is választja el őket olyan sok egy lecserélhető konyhabútortól...
11:13
117
Oct
16
ismeretlen válaszaRancid írására:
,,egy nőnek azt hiszem nagyobb kihívás az öregedés.."

Hát jah...hiúbb fajta a nő...
11:15
118
Oct
16
ismeretlen válaszastacia írására:
A sebhelyes arcú:D De legalább jól jön a melód során nem? Nem mernek annyira beléd kötni:)
11:17
119
Oct
16
ismeretlen válasza írására:
Hát ezek már csak ilyenek:D
11:48
120
Oct
16
bugyigumi válaszastacia írására:
Szegény...De a belső szépséged attól még megmaradt! :)
És a ráncok miatt sem kell aggódnod.Majd lesz még egy pár 2-3 mm-es árok...akkor az az egy már fel sem fog tűnni. :D
Amúgy szerintem az öregedésnek is megvan a maga szépsége. Nekem kifejezetten tetszenek a mosolygós kiegyensúlyozott, csuparánc 90 éves falusi nénik meg bácsik.
12:43
121
Oct
16
bugyigumi válasza írására:
Nem sz öregedéssel van a baj, hanem a lustasággal. Az öregedés lehet szép, ha valaki egészséges és kiegyensúlyozott.
Sajnos sok nő lusta. Aztán meg sír a szájuk...
12:46
122
Oct
16
hanyag válaszabugyigumi írására:
Az öregedésben semmi szép sincs. Tudomásul kell venni és kész. Az egyik legnagyobb probléma pont az egészség. A legritkább esetben marad meg.
Aki meg nem akar megöregedni, az fiatalon fog meghalni.
15:40
123
Oct
16
stacia válasza írására:
Nem mer' nem elég karakteres:D
Plasztikai sebésznek vacak munka, hentesnek viszont túl jó:D
17:23
124
Oct
16
stacia válaszabugyigumi írására:
Azért nem olyan szörnyű:)
Nah, attól még messze vagyok, hogy 90 éves legyek, de szerencsére ráncom sincs sok:)
17:25
125
Oct
16
stacia válaszahanyag írására:
Szerintem az öregedésben van szép dolog. Például, hogy az ember-jó esetben-egyre bölcsebb lesz. Másrészt pedig-mivel felnőnek a gyerekei-több ideje marad magára/a párjára/ a hobbijaira (nem kívánt törlendő!)
Én pl.-egyelőre-kifejezetten élvezem az 'öregedést', pedig má' egészséges se vagyok (de ez nem az öregedésből kifolyólag!)
17:28
126
Oct
16
hanyag válaszastacia írására:
Hát nem is tudom. A bölcsesség az elvileg igaz, várom is már nagyon…
A kérdés az, hogy ellensúlyozza-e a fizikális és/vagy szellemi hanyatlást.
Az üresfészek-effektus elkerüléséről az előrelátó ember időben gondoskodik…
17:59
127
Oct
16
ismeretlen válaszaLittleBlueBird írására:
Mer' a nagymamák már csak ilyenek. :) Egyébként azért, mert egyszerű volt és olcsó, emellett pedig funkcionális...
18:03
128
Oct
16
Lunabunny válaszastacia írására:
Nem gond. Én is fiútól hallottam. :)
19:00
129
Oct
16
Lunabunny válaszastacia írására:
Nekem is vannak jó kis hegek a hátamon, meg az oldalamon, és még mindig van vagy 4 anyajegy amit le kéne szedni. :S
19:02
130
Oct
16
chloe írta:
ú je
műcsecs
19:07
131
Oct
16
stacia válaszahanyag írására:
A fizikális és a szellemi hanyatlás nem szükségszerű. Sokmindent lehet tenni mindkettő ellen (és itt most nem a plasztikai beavatkozásokra gondolok:D)
20:19
132
Oct
16
stacia válaszaLunabunny írására:
Ha jól számolom, nekem 11 anyajegy-hegem van, többnyire a lábaimon, meg a derekamon. Nekem is kéne még leszedni egyet-kettőt, de most bekeményítettem, kizárólag azt szedetem le, amit muszáj. (bőrgyógyászt váltottam, mert az mindet leszedette, ami neki nem tetszett, a szövettana meg tök jó volt)
20:21
133
Oct
16
west.attitude írta:
Hát, nem tudom. Elvben nem ellenzem a plasztikázást, de úgy gondolom, hogy amíg sporttal, egészséges életmóddal lehet tenni az öregedés/"lógó" testrészek ellen, addig teljesen felesleges.

Egyébként természetesen igaz, hogy a szépség belülről fakad, és a kisugárzás a lényeg és blabla de amíg vki annyira elégedetlen a saját külsejével, hogy szinte fél emberek közé menni, attól azért ne várjuk el, hogy sugározzon :S

22:37
134
Oct
16
ismeretlen válaszastacia írására:
Nekem volt pár kiálló anyajegyem,9 éve lézerrel lettek eltávolítva,5-6 hónappal később már a helyüket sem tudtam megmutatni. Utáltam őket,nekem fóbiám van az ilyenektől,szemölcs,seprűvéna,visszér és társai,nem tehetek róla,előbb veszek vért magamtól, minthogy ilyenek legyenek rajtam:(
22:55
135
Oct
16
ismeretlen írta:
A témához meg: semmi bajom egyes plasztikai beavatkozásokkal. Nekem 3 volt,az egyik köldöksérv volt ami 1éves korom óta megvolt, nem is volt szép és féltem,h kizáródik,másrészt hamár műtét azt akartam h szép legyen a végeredmény és nem csak a funkcionális része legyen jó, ezért választottam plasztikai sebészt és ugyanazon a klinikán ugyanaz a doki végzett rajtam 2 mellműtétet,elsőre nem fért be az a cc amit szerettem volna, csak 2évvel később.
(a részletek nem lényegesek)
23:04
136
Oct
16
ismeretlen válaszapancimanci írására:
Kim hátsója (is) fel lett túrbózva:
http://enmg.hu/images/2010/07/kim_feneke1.jpg
23:18
137
Oct
16
west.attitude válasza írására:
úristen pedig ez a nő annyira szép. kár érte
23:24
138
Oct
16
Asperger írta:
Én a b@szott nagy homlokomat vetetném kisebbre vagy valami ilyesmi, mert így olyan mintha kopaszodnék, pedig nem. Nekem semmi bajom a plasztikai műtétekkel, se a kisebb beavatkozásokkal mint a botox. Viszont a fültágítóval sehogy nem tudok megbékélni. Nem lehet igaz hogy van aki arra vágyik hogy minél nagyobb legyen a fülcimpája és egy szilikonkarika legyen a közepén. És mit csinálnak majd később? Mert ezek 15 éves gyerekek. Mivan ha kinövik ahogy a többség és szeretnének normálisan kinézni? Milyen lesz pl egy esküvői fotón ha a menyasszonyak egy 5 centis lyuk tátong a fülcimpáján.
23:25
139
Oct
16
ismeretlen válaszawest.attitude írására:
az arcán is csináltak pár dolgot,a melleit is és nem győzi hangoztatni h mennyire imádja a testét,ok szeresse,én is szeretem a sajátom meg még jópáran.
Vajon milyen lehet azon a két implantátumon ülni?:)
23:45
140
Oct
16
ismeretlen válaszaAsperger írására:
Az tényleg muris és mennyi ilyet látni.(Az ok h egyes afrikai törzseknél vannak ilyenek és ehhez hasonlók) Én már azon se lepődőm meg mikor valakinek még a mellei közt is piercing van,nekem elég a köldökömben és tetoválásom sincs.Van pár ami tetszik de máson,magamra nem varratnék semmit.
23:50
141
Oct
16
ismeretlen írta:
voltak,vannak és lesznek is ilyenek:
http://www.femina.hu/terasz/szornyu_tettek_szepseg
23:54
142
Oct
17
menta válaszaRancid írására:
nálam valahol már az sem az egészséges önértékelés kategória, ha valaki annyira nem képes elfogadni egy testrészét, hogy mindenképpen változtatni akar rajta.
10:30
143
Oct
17
Vanora írta:
Lehet, hogy le leszek szólva, de én 18 évesen műttettem meg az orromat. Gyerekként elestem, eltört, és ferdén nőtt, görbe lett. Nem volt feltűnő az ismerőseim szerint, de magyarázd ezt egy kamaszlánynak! Hát, nem volt egy leányálom utána sokáig, de az eredmény annyira szép és annyira természetes lett, hogy senki nem mondja meg hogy nem ilyen volt. Pedig NAGYON nem ilyen volt. De semmi mást nem műttetnék meg!
11:21
144
Oct
17
ismeretlen válaszaAsperger írására:
,,Én a b@szott nagy homlokomat vetetném kisebbre"

Pedig úgy tartják, a nagy homlok az intelligencia jele...vagy valami ilyesmi...
11:52
145
Oct
17
ismeretlen válaszaAsperger írására:
,,Milyen lesz pl egy esküvői fotón ha a menyasszonyak egy 5 centis lyuk tátong a fülcimpáján."

Oda belé a fülinek a lyukjába akaszja az esküvői csokortot...Később meg majd hintázhatnak benne a gyerekek...tudod, minta fára kötött autógumi vagy traktorbelső...
11:54
146
Oct
17
ismeretlen válaszaAsperger írására:
,,Mivan ha kinövik ahogy a többség és szeretnének normálisan kinézni?"

Há mi lenne?:D:D:D Cseszhetik!:D:D
11:55
147
Oct
17
ismeretlen válaszaVanora írására:
,,Gyerekként elestem, eltört, és ferdén nőtt, görbe lett."

Miért szólnánk le? Ebben az esetben ezt teljesen megalapozott béavatkozás volt.
11:56
148
Oct
17
ismeretlen válaszaKiralylany84 írására:
Igen, ez is megoldás! Csak majd később lehet a férjed nem biztos, hogy örülni fog neki, ha nem főzöl neki. :-)
14:31
149
Oct
17
Rancid válasza írására:
Tán a külvilág meg a másik nem teszi azzá...
22:55
150
Oct
17
Rancid válaszamenta írására:
Nem vagyok elmebeteg és nem is látom torzan magam,egyszerűen nem tetszik és nem vagyok képes elfogadni,hogy ilyen.A két műtét után jobb lett egy fokkal és máris jobban érzem magam. Ha egyáltalán nem lenne ferde,boldog lennék. Én nem tartom ezt zavarnak...Megértem továbbá azokat is,akiknek pl. egyáltalán nincs melle vagy eláll a fülük és változtatnának/változtatnak.
22:57
151
Oct
18
ismeretlen válaszaRancid írására:
Egyértelműen testképzavaros vagy. Ennek egyik lényege, hogy a beteg nem érzi magát betegnek, teljesen normálisnak gondolja, hogy már kétszer átműtötték az orrát, de még mindig nem elég jó. Volt egy ilyen ismerősöm, félmilliót költött orrplasztikára (pedig SEMMI baj nem volt az orrával), széjjeltúrták az egész képét, de még mindig nem elégedett.

Túl jó dolgotok van, az itt a baj.
00:55
152
Oct
18
ismeretlen válaszaRancid írására:
Az öregedés nem egy kihívás, basszus, hanem egy természetes folyamat.
00:57
153
Oct
18
ismeretlen válaszabugyigumi írására:
Hosszú orrnyerget kicsinyíteni a kilencedik főbűn. (A nyolcadik a mellkisebbítés.)
00:58
154
Oct
18
ismeretlen válaszaRancid írására:
Természetesen, a csúnyagonosz férfiak az okai ennek is.
01:08
155
Oct
18
sziszuscicus válaszapancimanci írására:
Na, ezen én is erősen gondolkodom. A gyerek (aki egyébként ma 2 éves!!!!!!!:) ), egyik napról a másikra hagyta abba a szopizást, és amelyikből utoljára szopott este, az lejjebb van, mint a másik. Már nem ikrek:S
Meg a hasamat is megcsináltatnám, mert kötényhasam lett, nagyon csúnyán lóg a bőr.
Igazából ez addig felesleges, amíg az ember akar még gyereket. És én még akarok...
07:35
156
Oct
18
pancimanci válasza írására:
Ezeket tuti megcsippelték az űrgyíkok!
09:44
157
Oct
18
LittleBlueBird válaszasziszuscicus írására:
Nem biztos,hogy felesleges... valahol említetted,hogy kettő helyett ettél,ezért alakult ki a súlytöbblet, ha a másodiknál odafigyelsz,nem alakul ki újra.
18:09
158
Oct
18
Adriana válasza írására:
Majd olyan férje lesz, aki tud főzni.
19:23
159
Oct
18
Adriana válasza írására:
A nagyobbítás bezzeg nem, mi?
19:24
160
Oct
18
menta válaszaRancid írására:
nyugi, nem elmebetegeztelek le, de ami nálad még belefér az egészséges önértékelés kategóriába, az nálam már nem. ennyi.
19:32
161
Oct
18
Emu válaszaRancid írására:
Van az ugy, hogy egy jol sikerult mutet utan tovabbgondolja az ember, hogy akkor meg ezt es ezt is milyen jo lenne megcsinaltatni... Na ez a belenk nevelt "tokeletes" kep hajhaszasanak a betegsege. En se tudtam egy dologgal kiegyezni, megcsinaltattam es imadomXD de minden mas mar rajtam mulik es nem a sziken. Az ido mulasat majd en is szeretnem elrejteni, remelem, sok okos nem invaziv megoldast kitalalnak addig;-)
20:20
162
Oct
18
bugyigumi válasza írására:
Kicsinyíttetve E kosár...

Ki a kicsit nem becsüli, az simogassa...;P
21:20
163
Oct
18
ismeretlen válaszaAdriana írására:
Nem szeretem a műmelleket, így a nagyobbítást még kevésbé támogatom.
23:17
164
Oct
18
ismeretlen válaszaEmu írására:
Te mit csináltattál meg magadon?
23:18
165
Oct
19
Adriana válasza írására:
Na, jól van, mert én is ezt feltételeztem rólad.....
07:23
166
Oct
19
pipitanc írta:
nekem eletemben egyszer kellett a muto asztal ala fekudnom. no nem plasztikazasi okokbol. elotte is eliteltem a plasztikai sebeszetet,de amikor mutet elott-utan voltam vegkepp nem tudtam felfogni,hogy hogyan tud ennyi ember szinte csak szorakozasbol es buta indokokkal a muto asztal ala fekudni. annyira para az egesz hercehurca. raadasul a mumellek borzalmasan neznek ki szerintem. akar kicsik akar nagyok. a felpumpalt szajakrol es mimika nelkuli arcokrol pedig ne is beszeljunk.
09:44
167
Oct
19
Lunabunny válaszapipitanc írására:
A műtőasztal alá? :D Úgy nehéz lehetett megműteni. Tán inkább rá, nem? :)
10:46
168
Oct
19
ismeretlen válaszaLunabunny írására:
Biztos valami új eljárás:D
14:06
169
Oct
19
ismeretlen válaszapipitanc írására:
A plasztikai sebészet nem csak a műmellekről szól,van akit baleset miatt kell műteni van akinek mirigyelhalása van,lehetne sorolni.
Ja,kevés szép műmell van ez igaz,szépen meg lehet azt is csinálni a baj ott kezdődik h sokan olyan dokihoz mennek akinél még én is szebb melleket csinálok,nem tartják be az utasításokat stb. Ez a többi,nem csak a plasztikai műtétekre is vonatkozik.
Ahol enngem műtőttek,emlékszem volt egy fiatal srác akinek majdnem a fél mellkasát kellett potólni.Képet inkább nem mutatok.Egy igazán jó plaszikai sebész az ilyen kihívásokat szereti,egy mellműtét meg SZTEM jó buli.Mondom sztem, le nem mondanék róla.
De se ajakfeltöltést,se botoxot,se aranyszálat nem engednék.Kicsi a fülem az orrom is, ahhoz hozzá se nyúlnának:D
14:22
170
Oct
19
ismeretlen válaszabugyigumi írására:
Az igen!
14:39
171
Oct
19
ismeretlen válaszapancimanci írására:
Fergie arca is aranyos volt a műtétek elött,Jennifer Aniston meg az orrával nem volt kibékülve úgyhogy átfaragták neki:)
15:01
172
Oct
19
ismeretlen válaszapancimanci írására:
Kicsit mintha megváltozott volna és az új képeken látszik az is h kezdett fogyni (egy kis kilengés után hiszen soha nem volt rajta felesleg) a mellei meg szépen megnőttek.

http://www.celebrityplasticsurgery.tv/wp-content/uploads/2009/10/fergie-before-after.jpg

http://img9.indafoto.hu/1/3/33923_910c8aa6d76100df69a6ea11c2a39ed1/6582197_98ed72f5d087056a27790cce0a456979_m.jpg
15:12
173
Oct
19
ismeretlen válaszaRancid írására:
Csak a gyengéket:)
15:15
174
Oct
19
ismeretlen válaszaAdriana írására:
Az 10. :D
15:15
175
Oct
20
LadyGray írta:
Imádtam ezt a sorozatot.:) Különösen az olyan részeket, mint pl az, amikor Troy bácsi helyrerakja magának az orrát...fogja a vésőt, meg a kalapácsot..áh, készXD
03:01
176
Oct
20
Lunabunny válaszaLadyGray írására:
Bennem az maradt meg élesen, mikor egy nőnek leharapja a mellbimbóját a kutyája. :D
10:16
177
Oct
21
pipitanc válasza írására:
"egy mellműtét meg SZTEM jó buli"
tenyleg ezt gondolod??!!!
a baleseti seruleshez kapcsolodo es ehhez hasonlo plasztikai beavatkozasokat termeszetesen nem ellenzem.
18:54
178
Oct
21
ismeretlen válaszapipitanc írására:
Nekem az volt,mind a 2. Gondolom nem így gondolnám ha nem lett volna teljesen problémamentes.Más a véleményünk ettől nem dől össze a világ.
20:52
179
Oct
21
ismeretlen válaszapipitanc írására:
Jónéhány napja írtam pont egy másik cikknél h fél éve fel kellett nyitni a combom. 3 centis vágás, a helye is alig látszik már viszont a doki 12-13 cm mélyen matatott a combomban.Azt mondták altatás nélkül nem igazán lehet kibírni mert az érzéstelenítő ilyen mélyen nem hat,másrészt leáll a szív ha valaki túl sokat kap belőle.Csak a vágást nem éreztem,mást mindent,végignéztem,volt h ordítottam,sztem az egész emelet azt hitte valakit nyúznak:D
Nem én voltam rosszul hanem aki bevitt és hallotta h ordítok:D Úgy el volt sápadva mikor kijöttem és kérdeztem h akkor mehetünk h azt hittem ott fog összeesni.
Nekem semmi bajom nem volt pedig még csak nyugtatót se kaptam.Na,ezt is megtapasztaltam.
A mellműtét meg azért volt jó buli mert nagyon jól ismerem aki műtött,aki altatott stb, és műtét után 2órával már kiettem az ágy melletti bárszekrényt,plusz az utolsó alkalom volt ahol anyuval kettesben lehettünk mielőtt meghalt.(eljött velem mert Ő volt a legjobb barátnőm)
Nem ragozom tovább,mentem pakolni.
21:38
180
Oct
22
ismeretlen válasza írására:
"egy mellműtét meg SZTEM jó buli"

Szívlapát.
22:03
181
Oct
22
ismeretlen válasza írására:
Viszont! :D
23:28
182
Oct
24
Rancid válasza írására:
Van részük benne,ezen nem vagyok hajlandó vitázni,ez így van. Rengeteg elvárást támasztanak a nőkkel szemben.A nőknek is vannak elvárásaik,persze,de nem ekkorák. Ha egy nő öregszik,akkor elveszíti a vonzerejét,ez tény.Ha pedig vonzó próbál maradni,netán szexel is,akkor meg fúj,de undorító. Míg a férfiaknál inkább pozitív értéke van az öregedésnek vagy az idősebb kori vonzerőnek. Egy nőtől meg elvárják,hogy fiatalos legyen, ne hízzon,ne ráncosodjon.
13:29
Felhasználónév:
Jelszó:
Hirdetés