Hirdetés
Streetfashion

Zsombor, 24

6683

Zsombor

Helyszín:
Henszlmann Imre utca

Sál:
Terranova

Kabát:
Terranova

Póló:
Reserved

Nadrág:
Olaszországból

Cipő:
Caterpillar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások
1
Sep
21
csia87 írta:
Mit látnak szemeim! Új SF!
08:04
2
Sep
21
sugarwall írta:
juhúúú :)
egyébként teljesen rendben van, szeretem ha egy fiú így öltözik.
bár lehet most manipulál zsombor tekintete. de jó az összhatás. :)
08:21
3
Sep
21
indala írta:
helyes fiú, csinos fiú. éljen az elfeledett street fashion.
09:10
4
Sep
21
Welmi írta:
Finom. Főleg azzal a jelzésértékű szőrszakállal. És még a ruhák is jók.
09:18
5
Sep
21
donci írta:
Nagyon kis helyeske! 5*
09:22
6
Sep
21
C.C.G. írta:
lezser, fiatalos, jó 5
09:41
7
Sep
21
Meyus írta:
Teljesen rendben van, Neki jól áll ez a stílus, bár az én Drágámat nem tudnám elképzelni ilyen öltözékben, de Zsombor, Te kapsz egy ötöst! :)
09:46
8
Sep
21
C.C.G. írta:
ja... és gratulálok a szerkesztőségnek, 40 nap után sikerült frissíteni a rovatot... lenyűgöző munkamorál!!! :-)
09:59
9
Sep
21
wickah írta:
A kabátért és a sálért külön pirospontok járnak tőlem. Kellemes, napsütéses őszi öltözet <3 5*
10:11
10
Sep
21
labamba írta:
nekem egyedül a nadrág hossza zavaró picit, de a második képen annyira aranyos, hogy még ezt is elnézem neki :) és igen, nagy-nagy plusz pont a sálért!
10:34
11
Sep
21
Kiralylany84 írta:
A kabát talán nem annyira, de tényleg sokat dob az összképen Zsombor diszkrét mosolya... :)
10:44
12
Sep
21
bubzi írta:
höhöhö sztrítfesön :)))))
10:48
13
Sep
21
ismeretlen írta:
A hozzászólást moderáltuk.
10:49
14
Sep
21
bubzi írta:
a színek jók, a ruhái összepasszolnak, a fiú helyes. a sálakat személy szerint én nem csipázom annyira, bár hideg van reggelenként, szóval az is okés. a fotók is tetszenek. :)
10:51
15
Sep
21
Adriana írta:
Hű, de erős kezdés ennyi kihagyás után!!! Sál nem bejövős, a fiún minden egyéb öltözék jó. Már-már kész férfi.
11:00
16
Sep
21
ismeretlen írta:
Miért moderáltatok?????????
Az ellenszenves szóban mi a hiba????
11:02
17
Sep
21
Erimma írta:
Nagyon egyben es rendben van, jol all neki. Zsombor tetszik :) es a fotok is tetszenek, vajon feltamadt a SF hamvaibol?
11:04
18
Sep
21
donci válasza írására:
A sàl ellenszenves? ;D
11:04
19
Sep
21
ismeretlen írta:
Na végre! Jóféle!
11:05
20
Sep
21
ismeretlen válaszaC.C.G. írására:
Tudtam hogy "tetszeni" fog. :-)
11:06
21
Sep
21
Erimma válasza írására:
Szerintem az a baj, hogy regebb panaszkodtak, hogy az epes megjegyzeseink miatt senki nem akar szerepelni a rovatban, ezentul csak pozitiv hozzaszolasokat fogadnak el ,es az "ellenszenves" nem uti a mercet. Eljen a szolasszabadsag!
11:06
22
Sep
21
ismeretlen válaszaErimma írására:
Éljen!Biztos igy van, ahogy irod:D
De érted, nem buziztam,semmi trágár nem volt benne...csak dicsérni lehet, ugy néz ki...Vicc kategória!
11:08
23
Sep
21
bubzi írta:
és mégis miért moderáltátok a 13-as hsz-t? nem volt benne semmi csúnya, csak az, hogy valakinek ellenszenves a fiú arca. az sincs megengedve, hogy valamire asszociáljunk? elképesztőek vagytok!
11:10
24
Sep
21
Erimma válasza írására:
Aaaa, maga az oldal regota, a vicc kategoria hataran egyensulyoz. Kivancsi vagyok ezt kimoderaljake.
11:13
25
Sep
21
Nazumi írta:
Helyes :)

Nekem sem esetem a sal, de rajta jol nez ki, foleg a kabattal.
11:16
26
Sep
21
C.C.G. válaszabubzi írására:
elképesztőek... de mindennél inkább lusták! :-) (40 nap!!!)
11:26
27
Sep
21
mookid írta:
Kedves olvasók! A Street Fashion rovat a szettekről szól és arról, hogy hogy áll az alanynak. Ha valaki nem erről erről ír, hanem konkrétan a modellt magát szidja, azt bizony következetesen gyomlálni fogjuk.
A Cotcot-féle SF-nek borzalmas híre van, pontosan a 13-ashoz hasonló hozzászólások miatt. Többek között azért is vártunk ennyit az újraindulással, hogy kicsit leüljön ez a dolog. Most pedig mentjük, ami menthető. Portért és közeliket azért készítünk, hogy magát az alanyt is megismerhessétek kicsit, de ez nem azt jelenti, hogy hagyjuk, hogy az arcát kritizáljátok a ruhája helyett. Remélem, segítetek nekünk, ha nem, marad a moderálás gomb intenzív nyomogatása - utálnám csinálni.
11:36
28
Sep
21
sugarwall válasza írására:
háhá! :) te voltál a példa statuálás alanya :P légy büszke :D
11:42
29
Sep
21
tein írta:
kis muki. profin szuggerálja azt a kamerát. :) sálas csókákat külön szeressük minálunk, főleg, mert néhanapján kölcsön lehet venni a sáljaikat - ezt bőszen gyakorolom itthon is. :)
11:49
30
Sep
21
ismeretlen válaszamookid írására:
ezt nevezzük diplomatikus válasznak.
11:49
31
Sep
21
bubzi válaszamookid írására:
megismerhessük? az arcát, vagy hogy érted? őt magát nem fogjuk ismerni, akárhány fotót pakoltok ide róla.
tehát jó közeli képeket tesztek ide, többet is, de ha kritikát kap az arcáról, akkor azt moderálni kell.
akkor csak a következetesség kedvéért: leszel szíves minden pozitív kritikát tartalmazó hsz-t is moderálni! kezdheted az én 14-esemmel, melyben azt írom, hogy a srác helyes. ez egy kritika, bár kétségkívül pozitív.
11:51
32
Sep
21
hellomoncsi írta:
Nekem csak a nadrág-zakó színösszeállítás nem tetszik.
De a Cater cipőért nagy-naaaagy plusz pont :)
11:55
33
Sep
21
ismeretlen válaszabubzi írására:
:-)

Akkor folytassák az én 19-esemmel. Merthogy nem a ruhára vonatkozott... :P
11:59
34
Sep
21
foxylady írta:
Egyszerű és stílusos. Nem kell ennél több.
12:02
35
Sep
21
foxylady írta:
A személyeskedést otthon lehetne már hagyni.
12:03
36
Sep
21
bubzi válasza írására:
személyes kedvencem még ez a mondat: "Többek között azért is vártunk ennyit az újraindulással, hogy kicsit leüljön ez a dolog."
1. milyen "dolognak" kell leülnie? utálom ezt a szót, kevés olyan eset van, ahol a dolog, mint olyan, helytálló kifejezés.
2. az idő önmagában elegendő faktor ahhoz, hogy az emberek valahogy/máshogy alkossanak véleményt, mint ahogyan azt valaki/valakik elvárják?
3. magyarázkodás (lehet, hogy a nem önmaguk miatt, hanem a szerkesztőség működése miatt.)
12:05
37
Sep
21
Kiralylany84 válaszabubzi írására:
Épp ezt akartam írni. Dicsértem a mosolyát. Tessék eltűntetni.
12:39
38
Sep
21
foxylady válaszabubzi írására:
Mondjuk leállíthatnád magad, h ne köss bele minden egyes szóba.
12:47
39
Sep
21
sugarwall válaszafoxylady írására:
megint kezdődik előről. az elején jól megdícsérjük, aztán valaki beszól, aztán valaki beszól rá, aztán még valaki erre is mond valamit... most már van moderálás is, amin még többet lehet vitázni. egyszerűbb lenne csak szépen élni a saját véleményünkkel, és mindenkit hagyni, hogy gondoljon amit akar. tiszteletben tartani stílust, ízlést, és mindent, ami ehhez tartozik. mert pont ezért érdekes az SF.
13:08
40
Sep
21
bubzi válaszafoxylady írására:
azt csinálok, amit akarok :))) ha nem akarom - veled ellentétben - nem nyalom fényesre mások seggét.
13:41
41
Sep
21
bubzi válaszafoxylady írására:
akkor hagyd otthon.
13:42
42
Sep
21
foxylady válaszabubzi írására:
Engem ez cseppet sem szórakoztat úgyhogy nem szállok szembe a rutinoddal.
13:44
43
Sep
21
bubzi válaszafoxylady írására:
helyes
13:46
44
Sep
21
Aevin írta:
A srác és a rucija tetszetősek így együtt, a harmadik kép viszont túl közeli róla, és SF szempontból is teljesen felesleges.
14:02
45
Sep
21
ismeretlen válaszasugarwall írására:
És hol maradnak az érvek és ellenérvek? Ha nem értek valakivel egyet, nem fogom véka alá rejteni a hangom -illetve komment formájában csak- és bólogatni mint a bólogatós kutya.
14:13
46
Sep
21
ismeretlen válaszafoxylady írására:
Soha nem leszünk egyformák. Ebben ez a legszebb. :-)
14:15
47
Sep
21
sugarwall válasza írására:
hát lehet nagyon félreérthető voltam, de ott ahol azt írtam, tiszteljük mások véleményét, nem arra értettem, hogy ne reagáljunk egymás gondolataira, csak mondjuk arra, hogy ne hordjuk le a másikat érte, illetve ne töröljük ki automatikusan a hsz-t.
lehet még nem tűnt fel, de nem vagyok az a bólogatós fajta...
14:17
48
Sep
21
ismeretlen válaszabubzi írására:
Szerintem véleménye mindenkinek van és az, hogy valaki csípősebben fogalmazza meg, nem elegendő az idő. Ha olyan a stílusa, akkor bármikor (egész életében?) úgy fog írni/beszélni.
14:18
49
Sep
21
ismeretlen válaszasugarwall írására:
Csak ironizáltam...

Kultúráltan is lehet véleményt nyílvánítani! (legjobb sablon.) Csak sajnos ez nem mindenkinek megy, mert sokan csípőből írnak! :-)
14:20
50
Sep
21
sugarwall válasza írására:
okés, csak akkor ne az én szememre hányd a dolgot... :)
14:20
51
Sep
21
tein válaszaAevin írására:
mondjuk ezt már én is akartam írni. legalább lenne a fülében egy fülbevaló, vagy valami :P
14:23
52
Sep
21
ismeretlen válaszasugarwall írására:
Ez nem szemrehányás volt! :-)
De tény, sokan nem tisztelik mások ízlését, véleményét egyes dolgokról, pro és kontra helyzetekben. :-(
14:24
53
Sep
21
chloe írta:
búúúúzaaaa
dobjátok már meg egy munkásnadrággal
14:38
54
Sep
21
A.F.rétisas válasza írására:
buziztál te kis gonosz mi? :)
14:49
55
Sep
21
foxylady válasza írására:
Fenének sem kell az egyformaság. Csak annyin húztam fel magam, h miért nem tud működni ez a rovat ócsárlás nélkül.
14:52
56
Sep
21
ismeretlen válaszaA.F.rétisas írására:
NEm buziztam!!!:D:D
Annyit irtam, h az arca ellenszenves.
15:03
57
Sep
21
A.F.rétisas válasza írására:
Ez már burkolt utalás biztos.
15:07
58
Sep
21
ismeretlen válaszaA.F.rétisas írására:
:D:D:D
15:16
59
Sep
21
bubzi válasza írására:
elég régóta olvasok/írok itt, és láttam már tényleg paraszt hozzászólásokat (nem a SF-ben a leggyakoribbak, hanem a többi cikknél, azért azt tegyük hozzá - persze azokat nem moderálják). az előző garnitúra egyszer egy hétig nyomasztotta pedagógiai jelleggel az olvasókat a jómodorról írt cikkeikkel, az sem használt. ha valaki tahó módon mond véleményt (korié egyáltalán nem volt az), az nem fog "idővel" változtatni a stílusán; ha moderálják, ha nem. (ráadásul szerintem csak olaj a tűzre.)
az viszont, hogy 'nekem ez most nem tetszik', vagy 'nekem egy olyan ismerősöm jut eszembe az arcáról, akit utálok' (= ellenszenves), nem ok a moderálásra. de a hatása vetekszik azzal, mintha lekennél egy ovisnak egy pofont, amiért ő azt mondja, hogy a vaníliás fagyit kéri, nem a csokisat, mert azt nem szereti. (ti. nekünk nincs eszközünk a moderálással szemben, és nem ez az első, hogy igazi ok nélkül, kvázi erőfölényből alkalmazzák.)
15:30
60
Sep
21
romancii válaszabubzi írására:
Nem hiszem el azt, hogy nem érted, hogy mi ezzel a probléma! Mármint az ilyen hozzászólásokkal és az egész rovat hangulatával. Miért fontos azt leírni, hogy az arca kit kire emlékeztet? A rovat nem erről szól.
15:50
61
Sep
21
mookid válaszabubzi írására:
Mi nem akarunk megnevelni senkit, nem számít, változtat-e a stílusán. Lehet, hogy neked úgy tűnik, hogy nem volt tahó dolog leellenszevesezni a modellt, de egyszerűen akkor sem fér bele és kész. Vagy a ruhákról és az összehatásról szól a komment, vagy egymásnak üzengettek, vagy moderálunk. Nekünk az a legfontosabb, hogy ebben a mederben tartsuk az egészet, és hogy a modelleknek elmondhassuk (vagy jobb esetben eleve így legyenek vele), hogy itt nem kell attól félniük, hogy élvezettel kivesézik a testi adottságaikat. Az SF-ben szigorúak leszünk (hozzáteszem, kevésbé, mint a legtöbb magyar hasonló blog), a cikkek alatt és az üzenőfalon pedig lehet ámokfutni, ahogy teszik is végtelen lelkesedéssel. Puszta erőfölényből pedig még soha nem moderáltunk semmit.
Így is túlragoztam, szóval részemről a vita lezárva.
15:52
62
Sep
21
bubzi válaszaromancii írására:
miért nem írhatja le, hogy mi a véleménye vagy kire, mire emlékezteti? mióta ilyen szigorúak a szabályok? hol vannak a szabályok, hogy tudjunk róluk?
ha azt írtam volna, hogy a gyerekkori szerelmemre emlékeztet és hú, de úgy, meg annyira tetszik, akkor az nem lenne gond, ebben biztos vagyok.

nem hiszem el, hogy nem érted, hogy a következetlenséggel van bajom.
15:56
63
Sep
21
bubzi válaszamookid írására:
de azt eszedbe sem jutna moderálni, amikor megdicsérem, hogy a modellnek jó a lába, vagy szép az arca. na az a testi adottságok kivesézése, nem az asszociációk. úgyhogy ez nem vita, hanem kérdés: azt miért nem törlöd?
15:59
64
Sep
21
mookid válaszabubzi írására:
Az, hogy ellensznves, az nem asszociáció, hanem egy olyan megjegyzés, aminek semmi köze a lényeghez, viszont árt a rovatnak. Mintha megnéznél egy hangversenyt, és utána annyit írnál le róla, hogy milyen kis alacsony volt szegény karmester. A dicséretnek sincs köze a témához, de csak ezért nem fogom paranoid módon gyomlálni, hiszen ártani nem árt. Ezek a "szabályok" teljesen magától értetődőek, nem gondoltam, hogy külön le kell írnom őket, de most leírtam (mintha egy reptéren ki kellene írni, hogy a bombákat kérjük mellőzni), tudtok tehát mindent.
Többen az orrunk alá dörgöltétek, hogy mióta nincs SF, hát részben azért, mert senki sem akart megállni nekünk, aki már hallott a Cotcotról. Most lesz SF, de úgy döntöttünk, csak így vagyunk hajlandóak folytatni.
16:07
65
Sep
21
safweekly írta:
Nekem ez nem tetszik, nincs benne semmi karakter, nem Street Fashion rovatba való. 180 centi alatti fiúknak amúgy se lenne szabad engedni a bő nadrágot, mert szegény úgy néz ki, mintha összenyomták volna.
16:09
66
Sep
21
Asperger írta:
Még bele kell nőnie a nadrágba de egyébként jó. A zakó (amit itt kabátnak írnak) különösen tetszik.
16:16
67
Sep
21
bubzi válaszamookid írására:
ne menjünk bele szemantikai elemzésbe, hogy mit jelent asszociálni valamire. az oldalt ti szerkesztitek, azt csináltok, amit akartok, és olyan szabályokat hoztok, amilyeneket akartok. úgysem lesz vegytiszta, és úgysem fog mindenkinek megfelelni, pláne, emiatt nem fognak holnaptól többen megállni a kamera előtt, de hajrá. moderáljatok, az egyébként is inkább büntetés, mint faja elfoglaltság. (de a grammos mérleget azért készítsd elő, hogy majd amikor a ruha színét és mintáját fogják testnedvekhez és undorító dolgokhoz hasonlítani, akkor az az alanyt érő, vagy a ruházatát érő kritikának számít majd.)
16:16
68
Sep
21
mookid válaszabubzi írására:
elő van készítve
16:18
69
Sep
21
Katyerina írta:
Na véééégre, egy új fotó :)
Végre egy férfi, aki férfiasan tud öltözködni, nem úgy, mint a manapság sajnos egyre trendibb nyálgépek...
A ruhadarabok és a színek is passzolnak egymáshoz, tök jó hangulata van az egésznek.
Nekem teljesen rendben van, 5/5.
16:44
70
Sep
21
curlie írta:
Nekem tetszik. Szimpatikus a fiatalember :)
A nadrág egy csöppet hosszú, de hála az égnek, hogy nem a rácuppanós fazon. A kabát karcsúsított? Bár lehet hogy én nem látom jól. És a sálat levenném. Őőő...Mármint hogy szerintem nem kell az oda :D
És a borosta jó. Határozottan.
16:49
71
Sep
21
CyrilAyris írta:
Ebben a vitában most kivételesen a szerkesztőknek adok igazat. A Street Fashion kommentjeit is rendszeresen olvastam régen, és hát na... én se álltam volna meg nekik. És most se tenném.

Alapvetően az a baj az itteni SF megítélésvel, hogy nagyon sokaknak irreális elvárásaik vannak egy öltözékkel szemben. Először is, ha a kedves alany nem most lépett ki a Cosmopolitan legújabb számának címoldaláról, akkor már csak dagadt/elefántlábú/nagyhasú/ronda (=ellenszenves?) lehet. Lehet ezt tagadni, de nagyon sokszor olyan lány lett itt kifikázva, aki teljesen normális testalkatú volt, és a testalkatához igazodva öltözött fel. Itt csak azok kaptak elismerő bókokat, akiknek félméteres gazellacombjuk volt, vagy méregdrága ruhák voltak rajtuk. Nagyon álszentnek érzem ezt az egészet és igazságtalannak.
Miért igazságtalan? Csak gondoljunk bele. Magyarországon élünk, itt még annak se jut elég pénz ruházkodásra, akinek ez a hobbija és másra nem is költ a szabadidejében. Lehet itt jönni turkálókkal, meg miegymással, de most őszintén, van itt olyan ember, aki minden áldott nap tökéletesen megkomponált outfittel indul el iskolába/dolgozni? A tökéletesen megkomponált alatt is értsük az anyagok, minták és színek tökéletes harmóniáját. Aki ezt állítja, szerintem hazudik. Mindenkinek van olyan napja, hogy elcseszi az öltözékét, mert nincs jó kedve, stb, de amúgy lehet, hogy jó ízlése és stílusa van. Lekapják az utcán, mert nem tudja, mi az a cotcot, felkerül ide, és itt ízekre szedik. Nagyszerű.
A másik kedvencem, hogyha egy ruhanemű noname/nem tudom besorolást nyer, akkor egyből elkezd mindenki kínaizni, hogy az gagyi meg olcsó. Nem is tudom, talán nem itt volt egy cikk arról a bizonyos Zara csizmáról, amit a kínain 3000 rugóért vehettél meg, a Zarában meg pont a duplájáért és tök ugyanaz volt...? Ehem. Vicces. Szóval álljunk meg egy kicsit, és aki fikázza mondjuk a kínai ruhákat, az örüljön, hogy megengedheti magának a drágábbat. Azt mondjuk hozzá se teszem, hogy most már kínaiból is lehet igényeset venni és szépet, mert nemcsak csicsát árulnak.
De mégha így is van és valaki felveszi, akkor mivan? Minden lány szép és csinos szeretne lenni, talán kulturált iránymutatással még el is lehetne érni, hogy a kevésbé előnyös ruhákat hanyagolja, de az ilyen szövegekkel, hogy "ilyen lábakra ilyen cipőt?? nemááá" inkább elvesszük a változtatástól a kedvét az alanynak.

Összegezve szerintem itt a hozzáállásban kellene változtatnia néhány embernek, mert egy sértést el lehet mondani jóindulatúan és rosszindulatúan is. Előbbi a kifinomult ember, utóbbi a bunkó ember sajátja. Egy ruhákkal foglalkozó rovatban pedig nem azzal foglalkozunk, hogy unszimpatikus-e nekünk az az ember, hanem hogyha összhangban van a kisugárzás és az öltözék, akkor azt elismerjük és dicsérjük mégha az unszimpátia ellenére nehezünkre is esik.

Természetesen minden kivételnek tisztelet, mert hálistennek azért olyat is látok itt (de ők vannak kevesebben).
16:55
72
Sep
21
CyrilAyris írta:
Ja és, hogy a témához is :) A srác kabátja nagyon tetszik, a hétköznapi öltözéket az teszi különlegessé :)
16:56
73
Sep
21
SzRita írta:
Kabát févöritet képez... helyes a srác, ez már alapon szimpatizálást vált ki a kicsiny lány-lelkemből:-)
Laza, 7köznapi SF öltözet... Tetszik
17:08
74
Sep
21
SzRita írta:
jaaa... és a karcsúsított kabát miatt kifejezetten a kabát lett a tuti befutó. Ugy gondolom,hogy nyertes amikor egy pasinak szép a háta és ez a fazon ki is hangsúlyozza
17:10
75
Sep
21
bubzi válaszaCyrilAyris írására:
alapvetően teljesen egyetértek veled. lehet normál hangnemben is véleményt formálni (én továbbra is tartom, hogy nem volt gáz a 13-as hsz.), de te egy csomó olyan dolgot is említesz, ami az outfitekről szól. azt is nagyon durván lehet kritizálni, és szokták is. ha azt írom (mert én már ilyet írtam), hogy 'én minden darabot csúnyának/borzasztónak látok sajnos', akkor az sem esik jól szerintem az alanynak, pedig odabiggyesztem, hogy sajnos, és csak a ruháját, összhatást véleményezem.
az 'ilyen lábakra ilyen cipőt' szövegek tényleg nagyon sértőek lehetnek, viszont nem hiszem, hogy nekem, mint felhasználónak kötelességem lenne néha, az unszimpátiám ellenére valamit megdicsérni egy idegenen, itt a cotcoton. oké, nem kell akkor írni semmit, ez is megoldás.
viszont nem értem, hogy a bibliás fiú 8 oldalnyi térítése más cikkek alatt, a nyilvánvaló buzizás, zsidózás és más mocskolódás miért maradhat moderálatlanul: csak annak az érzései fontosak, akinek az arcát is látjuk, meg aki megállt a kameránk előtt? nekem ez a viselkedés nagyon undorító és visszás.
az meg elég gáz, hogy arra hivatkoznak, hogy a rosszindulatú hozzászólások miatt nincs SF, merthogy senki nem áll meg, közben egy másik utcai divattal foglalkozó blogon láthatjuk az egyik szerkesztő képét, amit a másik szerkesztő készített... szóval, azé nemá.
17:15
76
Sep
21
mosomasha válaszaCyrilAyris írására:
Teljesen egyetértek :)
17:23
77
Sep
21
romancii válaszabubzi írására:
Amiben nagyban különbözik a véleményünk az a tetszés/nem tetszés nyilvánítása. Nem arról van szó, hogy itt mindenkinek mindennek tetszenie kell és legyen közös az ízlés, de ha nekem valami kifejezetten nem tetszik, nem feltétlenül írom le. Példa: valamelyik ismerősöm egy nap szuperül öltözött fel, persze, hogy megdicsérem, mert kikívánkozik belőlem és tudom, hogy jól fog neki esni. Ezzel szemben ha nem tetszik ami rajta van, akkor magamtól nem mondom el, CSAK ha kérdezi, mert érdekli a véleményem és akkor nem hazudok. Én erre gondolok, amikor itt folyamatosan azt olvasom, hogy pfujj-pfujj-pfujj, ez mennyire rémes. Belőlem az ilyesmi nem kívánkozik ki :))
17:25
78
Sep
21
ismeretlen válaszaErimma írására:
Idővel biztos :)
17:40
79
Sep
21
CyrilAyris válaszabubzi írására:
Romancii abszolút megfogalmazta helyettem a gondolataimat, én is valami ilyesmit szerettem volna közvetíteni :)

A dolog másik részével kapcsolatban egyetértek, de ez nem ide tartozik. A moderálásnak tényleg általánosnak kéne lennie, nem pedig ímmel-ámmal, önkényesen döntve. Minden oldalnak van egy etikai kódexe (ez nagyjából megegyezik), ezt kéne betartatni a kommentelőkkel.
Márton hivatkozása pedig szerintem stabil lábakon áll, és nem jó a példád, mert ha valaki a szerkesztőtársát fotózza le, ott belép a szubjektivitás, és amit esetleg normál esetben kifikázna, azt az ismerősén nem teszi meg. Az ilyen blogoknak lehet, hogy nagy a látogatottsága, de biztos nincs annyi ember, mint mondjuk itt, és sokszor sokkal belterjesebbek, szorosabbak a kapcsolati hálók, mint itt. Ez pedig magával vonzza, hogy kisebb létszámú ember nem fog annyira bunkózni, pláne ha ismerős arcot látnak. De ha jól emlékszem, itt is volt egy kitűnő példa erre, mikor az egyik cotcotra kommentelő csajt fotózták le. Ő se volt nádszálvékony, ráadásul a ruhái se voltak designer darabok, és annyira összeszedett sem volt, a kommentekben mégis piedesztálra emelték őt azok, akik személyesen is ismerték. Ha nem ismerték volna azt a lányt, tuti ízekre szedik. Nekem inkább ez a visszás és gusztustalan...
17:46
80
Sep
21
bubzi válaszaromancii írására:
ugyanezt írtam én is: "oké, nem kell akkor írni semmit, ez is megoldás."
de az ugye nyilvánvaló, hogy moderálással nem lehet és véleményem szerint nem is kell nevelni. ha valaki nem tud véleményt nyilvánítani normál hangnemben, akkor nem fog. és eljön majd újra az - mint ahogy az már többször előfordult -, hogy nem az alanyt, hanem a ruháit fikázták. pont azok a dolgok, amiket CyrilAyris említett. na most: az nem az alanyról fog szólni, hanem a ruhájáról. és undorító stílusban áll majd ott. akkor mi lesz? azt is moderálja Marci?
(nekem egyébként semmi mással nincs bajom, csak azzal, hogy öntörvényűen moderálgatunk és mindezt jófejségnek álcázzuk, holott nem az.)
18:08
81
Sep
21
bubzi válaszaCyrilAyris írására:
" A moderálásnak tényleg általánosnak kéne lennie, nem pedig ímmel-ámmal, önkényesen döntve. Minden oldalnak van egy etikai kódexe (ez nagyjából megegyezik), ezt kéne betartatni a kommentelőkkel." ennyi.

kötve hiszem, hogy Sztimacsot szétkapták volna - vagy jobban, mint itt bárkit eddig. az meg, hogy Marci a szerkesztőtársát fotózza nem tartozik a tárgyhoz, mivel Marci fotózza a többi modellt is. emellett minden vélemény szubjektív, szóval az elég sanszos, hogy ebben az esetben is "belépett" volna.
18:12
82
Sep
21
KisFanni írta:
majdnem rendben van, kivéve, hogy a gatyó kicsit hosszú rá meg ez a rojtos sál nem megy a többihez. viszont az arca helyes
18:15
83
Sep
21
curlie írta:
A hozzászólások kb. max. 30%-a kapcsolódik idáig a képhez...
18:19
84
Sep
21
KisFanni írta:
hmm itt előbb-utóbb megint sok bunkó kritika lesz, valószínűleg, mivel sokan itt élik ki magukat.. :/ folyton figyelgetni + moderálni meg ki fogja?!
18:19
85
Sep
21
kacsuss írta:
jajj. nekem tetszik. az a sál meg főképp, meg a mosoly is. (: 5/5
18:56
86
Sep
21
Adriana válaszabubzi írására:
19:04
87
Sep
21
Adriana válaszabubzi írására:
Gyermekkori szerelmemre emlékeztet, és úgy, de úgy hátba verném egy szívlapáttal... Na így? :-))))
19:09
88
Sep
21
bugyigumi válaszaC.C.G. írására:
Most egész ősszel ezt nézzük. :)
19:11
89
Sep
21
ismeretlen írta:
Hm. Nem bő egy hangyányit ez a naci? Úgy vádli tájt? Amúgy bejövős, szeretem, ha egy pasi így (ehhez hasonlóan) öltözik.
19:12
90
Sep
21
Adriana válaszaromancii írására:
Azt azért ne felejtsd el, hogy itt meg van kérdezve. Ugyanis azért teszik ki a képet.
19:14
91
Sep
21
ismeretlen válaszaAdriana írására:
Na igen, és hozzájárul, hogy véleményezzék az ÖLTÖZÉKét. Most őszintén, szerinted hogy esik valakinek, ha visszaolvassa, hogy ellenszenves a feje? mert az öltözködésén tud változtatni (ha érdekli valakinek is a véleménye) de a fején nem. Teljesen fölösleges ilyen típusú kijelentéseket tenni, azzal, hogy hozzájárul, hogy felkerüljön ide, nem azt írja alá, hogy itt vagyok lőjetek rám.
19:23
92
Sep
21
bugyigumi válaszabubzi írására:
Tudsz linkelni a bibliás fiú térítéséből? :)Kíváncsi vagyok, mit nem moderáltak.
19:24
93
Sep
21
bugyigumi írta:
a ruha ok.
19:28
94
Sep
21
romancii válaszaAdriana írására:
Oké, a ruha, a stílus. De amikor jönnek a kommentek, hogy merre lóg a melle és miért ennyire nagy a feje és stbstb, na arra biztos nem kíváncsi senki. Ezt az ismerőseivel sem közli az ember szemtől szembe. Én legalábbis nem. Azért előfordultak itt már nagyon durva dolgok. Én ha itt lennék, egyáltalán nem zavarna, hogy mit mondanak az öltözködésemre, mivel valószínűleg azért olyan, amilyen, mert nekem az a jó. De biztosan bántana ha a testi adottságaimat véleményeznék, amiknek nagy részén az ember nem tud változtatni.
19:29
95
Sep
21
Adriana válasza írására:
Mirko! Őszintén? Leszarnám, ha egy arctalan nicknek ellenszenves lennék. Ha tudok valamit hasznosítani a kritikákból, annak örülnék, a többi meg nem érdekelne.
19:29
96
Sep
21
semmi különös
19:32
97
Sep
21
Adriana válaszaromancii írására:
Igen, emlékszem a durva dolgokra. De azért hadd mondjam már meg pl, hogy ez a macskanadrág nem előnyös bizonyos testsúly felett. Mert lehet, hogy szerencsétlen nem érzi. Aztán a kritika után máshogy néz a fotójára, és rájön, hogy igazam van. Elvégre az ember általában szeret előnyösen öltözködni. Ha meg nem érdekli, akkor pláne nem fog megsértődni. Legalábbis én így reagálnék, ha itt szétkapnának.
19:33
98
Sep
21
augusztus óta továbbra is semmi különös
19:33
99
Sep
21
CyrilAyris válaszaAdriana írására:
Igazad van, de nagyon sok a kishitű ember, akiknek az önbizalma amúgy is a padlón van, és talán a SF-től remélik, hogy itt kapnak 1-2 jó szót, vagy a pozitív tulajdonságaikat emelik ki (mert ilyenje mindenkinek van, még akkor is, ha egy bálna, vagy totál deformált feje van). Persze, nem azt mondom, hogy most mindenkit tutujgassunk, meg dicsérjük azt is, ami nyilvánvalóan gáz, itt tényleg csak a kulturált hangnemről és az alapvető tiszteletről van szó, ami kijár egy 120
19:35
100
Sep
21
stacia válaszamookid írására:
HAJRÁ MARCI!!!
Jah, az alany -mármint a ruhája-teccik:)
19:36
101
Sep
21
CyrilAyris írta:
Jaj elnézést, véletlenül entert nyomtam. Folytatás:

...ami kijár egy 120 kilós és egy 55 kilós embernek is, egy sugárzó szépségű és egy csúnyácska lánynak is. Ne vegyük el még jobban a kedvét sértegetésekkel azoknak, akik lehet, hogy érzékenyek erre. És egy fotóról nem lehet tudni, hogy az ő ingerküszöbe hol van. Lehet nem érdeklik az itteni kommentek, de lehet, hogy este a tükörbe nézve ocsmányabbnak látja magát, mint valaha. Na, nekem ezért nem lenne szívem a sárba döngölni senkit sem a testi adottságai miatt.
19:37
102
Sep
21
ismeretlen válaszaAdriana írására:
Te lehet, hogy leszarod, de ezzel nem mindenki van így. Nekem például tuti nagyon szarul esne, és nem mondom, hogy álmatlan éjszakáim lennének tőle, de egész biztos elkeserítene és felháborítana, hogy valaki egy kép alapján azt mondja rólam, hogy ellenszenves a fejem.
19:39
103
Sep
21
Adriana válaszaCyrilAyris írására:
1-2 jó szót mindenki kap. Vannak itt Teréz Anyák......
De értem, mit mondasz egyébként. A magam részéről mindig azt tartom szem előtt egyébként, hogy a ruhát kritizáljam, és soha ne személyeskedjek. Kétségtelen, hogy nem mindig szeret teljes módon.
19:40
104
Sep
21
susudragon írta:
sok időbe telt...de legalább jó lett!

tetszik :)) hmmm és még Zsombi is bejön :P esetleg x)

19:42
105
Sep
21
Adriana válasza írására:
Jó, én ezt soha nem fogom megérteni. :-S Egyszerűen nem tudom, hogy lehet odáig eljutni, hogy totál ismeretlenek meg tudjanak sérteni... Mindegy.
19:42
106
Sep
21
Adriana válaszaAdriana írására:
Bocs a szóismétlésért...
19:42
107
Sep
21
stacia válaszaCyrilAyris írására:
Nah, hát általában az SF arról szól-arról kellene szóljon-, hogy az alany önazonos-e a ruhájában vagy sem. Ha nem, akkor lehet írni olyasmit, hogy én ezt ilyenésilyen cipővel passzintanám. (vagy hasonló)
Aztán persze lehet írni személyes dolgot is, hogy mondjuk szeretem/nem szeretem ezt a színt/fazont, stb.
A személyeskedés-mint ahogy általában az emberi kapcsolatokban-senkinek nem esik jól. Ugyanakkor persze a személyeskedésnek is vannak fokozatai....

19:45
108
Sep
21
ismeretlen válaszaAdriana írására:
Nem megsérteni, de azért nagyon szarul esne. Volt már barátnőm SF-ben szegényt úgy lehúzta mindenki, hogy milyen tömb lábai vannak, meg mit tudom én...nagyon rosszul érintette, pedig azért ezt is meg lehet fogalmazni mondjuk úgy, hogy nem előnyös a nadrág. ennyi.
19:57
109
Sep
21
CyrilAyris válaszastacia írására:
Ezzel azért nem értek egyet, mert lehet (és ez most sarkos példa, de a megértést segíti) hogy valaki akkor önazonos magával, ha a decens kiskosztümhöz edzőcipőt vesz fel. Lehet, hogy te és én ettől sikítófrászt kapunk, de ha ő így érzi jól magát, akkor lelke rajta, én csak csodálni tudom a bátorságát. Ha mi ehhez más cipőt javaslunk, akkor az már a mi részünk, a mi önazonosságunk része. Vagy a másik esetben, reggel nem találta a magassarkúját, és ezért húzta fel az edzőcipőt. Lehet érezni a különbséget szerintem.

De amúgy ha már itt tartunk, én nem hiszek ebben az önazonossági dologban, hiszen minden, ami tetszik nekünk és közel érezzük a stílusunkhoz, személyiségünkhöz, az formál minket, tehát minden, amivel egyetértünk, az a részünkké válik, ha kitartunk mellette. És ez nemcsak a divatra érvényes. Viszont ezzel már tényleg nagyon elmentem más irányba, úgyhogy inkább nem boncolgatom tovább :)
20:04
110
Sep
21
Adriana válasza írására:
Ha rám azt írná valaki, hogy milyen gebe vagyok, azzal magát minősítené, nem engem bántana. Tovább mennék a következő kommentre. De ha azt, hogy pl. ez a térdig érő szoknya nem előnyös a vékony lábakon, akkor elgondolkodnék.
20:09
111
Sep
21
ismeretlen válaszabubzi írására:
Banya vagy! :-DDD
20:18
112
Sep
21
ismeretlen írta:
És akkor a 65-öst miért nem moderáljátok?
20:19
113
Sep
21
stacia válaszaromancii írására:
Aki vállalja, hogy betegyék az SF-re, az egyúttal vállalja azt is, hogy -kultúráltan-leírják, ha esetleg valami nem előnyös neki.
Az milyen má', hogy nem mondja meg az ember pl. a barátnőjének, hogy ne haragudj, de az a szín/fazon nem a tiéd, hordjad inkább ezt vagy azt a pulcsidat/szoknyádat.
Kultúráltan is lehet véleményt nyilvánítani, és -szerintem-kell is, mert abból tanul az ember. Senki nem tévedhetetlen, még a legnagyobb divatguruk sem.
20:33
114
Sep
21
stacia válaszaCyrilAyris írására:
Senkit nem kell sárba döngölni!
Ugyannakkor a testi adottságok egy részén, fejformán (frizurával), meg egy csomó mindenen lehet változtatni. És igen, az ember sokszor maga nem is látja, hogy egy szín/fazon/frizura stb. nem a legelőnyösebb neki, a drága barátok meg ugye-tapintatból-nem mondják...
20:37
115
Sep
21
stacia válaszaCyrilAyris írására:
Hát, az meg a kommentelő intelligenciáját jelzi, hogy ráérez-e az önazonosságra:)
Én amúgy általában csak egy dolgotól kapok sikítófrászt, az igénytelenségtől. Minden mást el tudok fogadni.
20:40
116
Sep
21
CyrilAyris válaszastacia írására:
Igen, de pont erről van szó. Szerintem már önmagában az elég nagy szívás, ha egy embernek senki nincs a környezetében, aki figyelmeztetné, ha elkövet néhány bakit, ezekután nincs szükség még arra is, hogy néhány arctalan kommentelő rátegyen erre egy lapáttal. Ha nincs más, aki segítsen, akkor lehet, hogy az ilyen emberek még kommunikálnának is az itteniekkel, amennyiben ők képesek emberi módon megnyilvánulni.

Mindenkinek úgy kellene megnyilvánulnia, hogy előtte belegondol, hogy neki hogy esne mindaz. Lehet ez utópia, és csak én gondolom így, de a stílus maga az ember. Az nem stílus, ha valaki csak ízlésesen tud felöltözni, de ha egy kevésbé ízléses emberről van szó, akkor meg bugyog a szar a szájából. Nekem nagyon visszatetsző az ilyen viselkedés. Hozzám szoktak fordulni tanácsért, és sokszor megyek el másokkal vásárolni, de soha nem tettem még senkire sértő megjegyzést, csak észérvekkel elmagyaráztam, hogy ez neki miért nem előnyös. Ugyanezt várom el a magam irányában is. Itt miért nem lehet így (kb. ezen tűnődöm, mióta olvasom ezt az oldalt SF kommentekkel együtt...)?
20:50
117
Sep
21
poppyhoney írta:
Szerintem tok jo,azt hiszem meg egy fiu oltozek sem tetszett itt.Ez lenne az elso.5-ost adok ra.Es szimpatikus is a viseloje.
21:26
118
Sep
21
poppyhoney írta:
Csak annyi kritikat,hogy lehetne rovidebb a nadrag :)
21:27
119
Sep
21
A.F.rétisas írta:
nem unjátok ezt a témát?
21:30
120
Sep
21
romancii válaszastacia írására:
Oké, én ezzel teljesen egyetértek és szerintem ezzel nem is lenne baj. Ha ez történne, akkor nem is lett volna soha gond a rovattal. Csakhogy itt nem ez szokott lenni. Hanem hogy víziló. Vagy ribanc, vagy meleg. Csak más szavakkal és ezek társai.

És nem, én ezeket nem azért írom le, mert önértékelési gondjaim vannak. Csinos és szép vagyok :D De vannak érzéseim és másoknak is. Senki sem tökéletes, de igyekezni kell mindenben és mindenkiben meglátni a jót.
21:35
121
Sep
21
bubzi válaszabugyigumi írására:
ez csak az egyik ámokfutása, több is van belőle (a régi lányok figyelmeztették is anno), bár fogalmam sincs, miről hadovál, mert nincs türelmem elolvasni:

http://cotcot.hu/cikk/2010/09/04/vedd-a-verem

196, 234, 283
284-ben aristeus szól, hogy nem ártana moderálni a csákót és ebben pl. tökre igaza van.
22:20
122
Sep
21
bubzi válasza írására:
ááá, dehogy ;)
22:21
123
Sep
21
bubzi válaszaAdriana írására:
neeem :) szerintem Zsombor helyes fiú, bár nem az esetem :)
22:23
124
Sep
21
menta válaszaA.F.rétisas írására:
UNCSIIIk vagytok

Zsombor nadrágja szerintem túl bő és túl hosszú rá, furcsán torzítja az arányait. nem, nem kell, hogy seggbecuppanós cicanacit hordjon, csak találja meg a saját méretét. az ilyen csúnyamintás pólókat meg egyszerűen sosem értettem, akkor már inkább legyen egyszínű szürke, raádásul nagyon nem megy kabáthoz/zakóhoz. ha ezeken változtatna, nem is lenne rossz.
23:18
125
Sep
21
menta válaszaA.F.rétisas írására:
jaj bocsi, előző nem neked ment, csak megláttam a hozzászólásod és éppen dettózni készültem, de aztán mégse azt tettem.
23:19
126
Sep
22
Meggy írta:
Na végre új kép, de még milyen :)
Jók a ruhái, nem is tudok belekötni... és ráadásul a srác se semmi... több ilyet :D (telefonszámmal :DDD )
07:57
127
Sep
22
nyuszipok írta:
Szerintem jól néz ki Zsombor, tetszik az egész:)
08:28
128
Sep
22
C.C.G. válaszatein írására:
fülbevalóóóóó??? minek?
08:31
129
Sep
22
C.C.G. válaszaMeggy írására:
06 70 348 6559
:-)
08:46
130
Sep
22
C.C.G. válaszabubzi írására:
"a nyilvánvaló buzizás, zsidózás és más mocskolódás miért maradhat moderálatlanul"

a zsidózás nem mocskolódás, és amúgy is az én privilégiumom ezen az oldalon, (persze nem elvtelenül és ordenáré módon) amihez továbbra is ragaszkodom! :-)
(buzizni és mocskolódni meg soha nem szoktam)
09:04
131
Sep
22
mookid válaszaC.C.G. írására:
Shalom Leó, pengeélen táncolsz, eddig tűrtük, de csak hogy tudd, a Cotcot is a Nagy Cionista Világösszeesküvés része, némileg periférikus és egyelőre nincs külön ember a háttérben, aki folyamatosan figyeli, csak néha küldenek egy-egy utasítást ODAKINTRŐL, de hamarosan kiemelt helyre kerülünk.
09:22
132
Sep
22
C.C.G. válaszamookid írására:
:-) muhaha
09:43
133
Sep
22
ismeretlen válaszachloe írására:
:D :D :D :D :D :D
Legjobb hozzászólás-díjat neked!
09:49
134
Sep
22
stacia válaszaCyrilAyris írására:
A negatív kritika megfogalmazása nem könnyű. Van, aki már azon is besérül, hogy nem előnyös neki egy ruhadarab. Van, akinek szépen el lehet mondani, miért is nem, és még hálás is érte. De persze az egyértelmű ócsárlás sehol nem követendő viselkedésforma (itt sem, a való életben sem).
Szóval, ami neked nem sértő, lehet, másnak már az:)
09:58
135
Sep
22
stacia válaszaromancii írására:
Ez nyilvánvalóan így van, és vagyunk is itt páran, akik e szerint próbálunk véleményt nyílvánítani. Sőt, egyesek odáig 'vetemednek', hogy a túl naturális kommentelőket figyelmeztetik. Ezért is sértő ránk nézve az a kitétel, miszerint itt a hozzászólók minősíthetetlen stílusban fogalmazzák meg a véleményüket.
10:00
136
Sep
22
bubzi válaszaC.C.G. írására:
nem rád értettem, általánosságban írtam, hogy nem szeretem, ha cigányoznak, zsidóznak, buziznak, kommunistáznak, liberálisoznak, stb. ettől még tény, hogy vannak zsidók, cigányok, kommunisták, liberálisok, melegek, mittudomén, de nagyon nem mindegy a kontextus, és az ezzel járó többnyire negatív általánosítás. azt meg én utálom.
10:26
137
Sep
22
C.C.G. válaszabubzi írására:
tudom... nem is vettem magamra!
csak azt szerettem volna deklarálni amit... :-)
10:38
138
Sep
22
tein válaszaC.C.G. írására:
humorizálok, hékás! :) fejet akkor szoktak fotózni, amikor van rajta valami különleges kiegészítő, ékszer, orrbavaló.. gondoltam, ajánlok valamit, hogy legyen funkciója a fejfotónak. :)
11:01
139
Sep
22
C.C.G. válaszatein írására:
okés hékás! :-)
11:09
140
Sep
22
C.C.G. válaszamookid írására:
apropó... "de hamarosan kiemelt helyre kerülünk."
oda bizony! :-)
11:11
141
Sep
22
Meggy válaszaC.C.G. írására:
Zsomborét kérem... bár le van merülve a kártyám szóval végülis nem lényeg... :]
11:42
142
Sep
22
ismeretlen írta:
Nagyon rendben van. :)
11:52
143
Sep
22
C.C.G. válaszaMeggy írására:
amúgy is csak hasraütésre írtam a számot... bár volt némi matematikai esélye, hogy pont Zsombi veszi fel! :-)
12:03
144
Sep
22
Zebratilova válaszaC.C.G. írására:
Váááá, ez jóóóó... :DDD

"Zsombi", tedd már ki a számod! :)

Amúgy jó a szett, a naci kicsit hosszú.
12:24
145
Sep
22
ismeretlen írta:
Nem hiszek a szememnek!
A nadrág túl hosszú neki, szerintem bután gyűrődik. A többi OK!
12:25
146
Sep
22
Meggy válaszaC.C.G. írására:
Zsombi? XXXD
12:25
147
Sep
22
ismeretlen válaszamookid írására:
De ha a szerelésen van a hangsúly, akkor miért is van külön kép az arcról? Ha már úgysem írhatunk róla semmit... (Ja, csak azt, hogy helyeske.)
12:29
148
Sep
22
ismeretlen válaszamookid írására:
"Lehet, hogy neked úgy tűnik, hogy nem volt tahó dolog leellenszevesezni a modellt, de egyszerűen akkor sem fér bele és kész." ???

De azt mondani egy tetoválásra, hogy ribancrendszám, az nem tahó, igaz? Mi van, ha szegény lány hónapokig kuporgatta a pénzt, hogy megcsináltathassa, és számára valami személyes jelentősége van.

Bocs, de ez szerintem képmutató volt Tőled.
12:34
149
Sep
22
ismeretlen válasza írására:
Szerintem ha az "ellenszenves" moderálnivaló, akkor a "nem előnyös is".
Nem láttam a 13-ast, mielőtt kiiktatták volna, de ha tényleg az ellenszenves szóval volt a baj, akkor szerintem hagyják is a SF-t, mert annak nincs semmi értelme, ha csak pozitív kritikát írhatunk.
(Én mindig azt mondom, hogy akit érzékenyen érint a bírálat, az ne fotóztassa magát, vagy legalább ne rakasson fel képet magáról egy netes magazin olyan rovatába, aminek az a lényege, hogy az emberek véleményezik, amit látnak.)
13:06
150
Sep
22
mookid válasza írására:
Azt nem én írtam. Egyébként pedig az egy tudatosan, felnőtt fejjel választott dolog, amit büszkén hirdetett is, mondjuk szerintem is túl erős volt a szó.
13:24
151
Sep
22
ismeretlen írta:
Valamelyik VOLTos cikkben, volt, én úgy emlékeztem, Te írtad. De ha nem, akkor is valaki a cotcot szerkesztőségéből. Cikkek kifejezéseit miért nem moderáljátok ennyi erővel?

Most rossz úton jártok szerintem.
(149-es hsz vége)
13:52
152
Sep
22
zsinor írta:
A cipo meg a kabat nem passzol ossze szerintem. Ez nalam mindent elront, akarmilyen "cukipofa" feje van.
14:26
153
Sep
22
ismeretlen írta:
Zsombor egyben van, bár nekem a sál, a kabát és a póló nem jön be.
15:15
154
Sep
22
almafa írta:
Hűha. Nagyobb bajok vannak mint gondoltam :)
Hogy tetszik-e az alany arca és , hogy kire emlékeztet senkit nem érdekel....pont.
Nekem a sál nem tetszik egyedül és a nadrág alja ahogyan már többen mondták amúgy jó nagyon :) Nem ront az összhatáson. Tetszik a póló és a zakó is!
15:25
155
Sep
22
lili23 írta:
végre kép... ami viszont rajta van... Először is, ez a nadrág a "túl hosszú" fogalmát abszolút kivesézi, sőt! A másik, hogy az alsó+ felső rész egyáltalán nem passzol egymáshoz, a zakója(kabátja) nagyon tetszik, mégis, valami nem passzol a zakó-póló-kendő összeállításban. bocsi, nálam ez 40%...
17:15
156
Sep
22
merecke válaszamookid írására:
Drága CotCot!! Az SF-eteknek nem azért rossz a híre, mert mi rontjuk a színvonalt, hanem, pontosan a SZERKESZTŐSÉG hibája, hogy több mint 1 hónapig nem töltöttek fel új képet. Nem akarásnak nyögés a vége... és Ti nem hiszem hogy nagyon akartatok új képet. Higgyétek el, ha 5 embert megkérdeznétek, beválallja-e, 3 azt mondta volna: IGEN! Tulajdonképpen én örülnék a helyetekbe hogy még van olvasó, de egyátalán KOMMENTELŐ van. Merthogy hiába nem volt 40 napig új SF-alany, mégis minden nap érkeztek kommentek. Más részről, aki ide felkerül, nyilván tisztában van hogy nem csak "pozitív" véleményt kap, és hogy nem csak a ruhájával fognak foglalkozni.
17:55
157
Sep
22
ismeretlen válasza írására:
De két külön dolog, hogy valakinek ellenszenves a feje, vagy nem előnyös a ruházata. Míg az utóbbit, ha valaki megindokolja, simán elfogadom, (mondjuk azt, hogy az ő testalkatához nem előnyös ez a szoknya, mert amúgy is magas, és ez még tovább nyújtja optikailag) de most az arcvonásaimat a fejemet ugyanmár ne kritizálják, mert arról nem én tehetek, változtatni nem tudok rajta,ezért felesleges bántás. AZ ilyesmit az ember inkább tartsa meg magának.
18:37
158
Sep
22
mookid válaszamerecke írására:
"Higgyétek el, ha 5 embert megkérdeznétek, beválallja-e, 3 azt mondta volna: IGEN!"
Hidd el, ha 5 embert megkérdezünk, 1 mondja, hogy igen, majd megnézi a Cotcotot és ír, hogy hagyjuk az egészet.
18:59
159
Sep
22
mookid válaszamerecke írására:
A Cotcot SF-ének pedig évek óta rossz a híre, erről Glódi Balázs is tudna mesélni.
19:00
160
Sep
22
ismeretlen válaszasugarwall írására:
Kutyaszem-kedvelő vagy?
19:27
161
Sep
22
ismeretlen válasza írására:
Elfogadom.
De ha egy vadidegen azt írja, hogy ellenszenves az arcod, azt miért veszed fel? Szerintem Zsombor se akadt volna fent rajta, hiszen kije neki Kori? Senkije.
19:29
162
Sep
22
ismeretlen válaszamookid írására:
Ha következetes lennél, akkor nem csak az arcot kritizáló, de az azt DICSÉRŐ hozzászólásokat is eltávolítanád. Hiszen a téma az öltözék. Ám ha azért raktátok fel az arcot, hogy lehessen "ismerkedni vele" meg dicsérni, akkor a téma már nem csak az öltözék, hanem a modell arca is - így viszont miért ne férne el róla negatív kritika?ú

Egy moderációs szabály mindig csak azt mondhatja ki, miről szabad beszélni és miről nem. Nem pedig azt, hogy egy adott témáról lehet, de csak pozitívan.

Még ezt sem tudjátok? Mi a francot kerestek ti ott? Írni nem tudtok, szerkeszteni nem tudtok, moderálni nem tudtok.
19:31
163
Sep
22
ismeretlen válaszabubzi írására:
No, ezt csak most olvasom, spontán egyetértés.
19:33
164
Sep
22
ismeretlen válaszafoxylady írására:
Te melyik szerkesztő vagy?
19:35
165
Sep
22
Adriana válaszaC.C.G. írására:
Hú, de hülye vagy. :-DDD
19:37
166
Sep
22
Adriana válasza írására:
Ez meg talált.
19:38
167
Sep
22
Adriana válasza írására:
:-)))))
19:39
168
Sep
22
ismeretlen válaszaKisFanni írására:
Az arcáról TILOS BESZÉLNI! Az a fotó nincs is ott.
19:40
169
Sep
22
ismeretlen válasza írására:
Bizony-bizony.
19:41
170
Sep
22
ismeretlen válaszamookid írására:
Ez azért van, mert csak mimóza csajokat és érzékeny kis buzi fiúkákat vagytok hajlandók megkérdezni. Kérdezzetek meg normális embereket is. Kettős előnye volna:

1. Többen vállalnák a szereplést.

2. Normálisabban öltözött emberek szerepelnének itt, ergo kevesebb is lenne a bírálat.

De így, hogy csupa extravagáns tinit meg félresiklott homokost raksz fel, ne csodálkozz, ha mindenki elégedtlen. Széllel szemben hugyozol, Márton úr.
19:44
171
Sep
22
ismeretlen válaszamookid írására:
Az ki? Valamelyik főrabbi? :-))
19:45
172
Sep
22
ismeretlen válasza írására:
AZ lehet, de adott esetben egy idegen bántása sokkal rosszabbul eshet. NEKEM biztos, hogy nagyon szarul esne, és pontosan ezért nem is írnék ilyet senkire.
20:00
173
Sep
22
ismeretlen válasza írására:
Ha szarul esne, akkor ne vállalj nyilvános szereplést.
20:03
174
Sep
22
ismeretlen válasza írására:
Én nem is vállaltam.
Pusztán annyit írtam, hogy mivel nekem szarul esne, ezért el tudom képzelni, hogy másnak is szarul esik, és ezért én nem is írtam/írnék ilyesmit senkire. Egyébként ha az embernek ilyen véleménye van, akkor igen diplomatikus/kultúrált cselekedet, ha megtartja magának.
20:08
175
Sep
22
ismeretlen válasza írására:
Akkor az se vállaljon, akinek rosszul esik.

Ha csak a pozitív véleményünket mondjuk ki, azt nem kulturáltságnak, hanem képmutatásnak hívják.
20:28
176
Sep
22
ismeretlen válasza írására:
Nem azt mondtam, hogy csak pozitív véleményt mondjuk, hanem azt, hogy olyasmit felesleges kritizálni, ami a csomag része, amin nem tud változtatni. Érted, azt kb én is leszarnám, ha azt mondanák, hogy nézek ki már ebben a szerelésben, rém előnytelen, nem áll jól a színe vagy akármi, viszont az, hogy nagy a fejem/ronda az orrom/ellenszenves a fejem stb. nagyon szarul esne. De ennek a rovatnak elve az a célja, hogy az ÖLTÖZÉKET minősítsük.
20:31
177
Sep
22
ismeretlen válasza írására:
Akkor miért raktak ki arcképet?
20:54
178
Sep
22
ismeretlen válasza írására:
Mert gondolom feltételezik, hogy az olvasok figyelembe veszik , hogy ez alapvetően az alany öltözetét minősítő/véleményező rovat.
21:06
179
Sep
22
bubzi válasza írására:
121-et figyeld tőlem ;D
21:31
180
Sep
22
chloe válasza írására:
már kaptam hasonlót, de köszi :*
21:40
181
Sep
22
C.C.G. válasza írására:
"Valamelyik VOLTos cikkben, volt, én úgy emlékeztem, Te írtad. "
Balaton Sound-os cikk volt és ő írta... az észrevétel jó, a kritika pedig jogos! :-)
22:44
182
Sep
23
mookid válaszaC.C.G. írására:
az volt es nem en irtam
00:21
183
Sep
23
ismeretlen válaszamookid írására:
Legalább ne tagadd le, mindenki emlékszik.

Ezt viszont biztosan te írtad:
"A nők nagy részének szívügye, hogy megmutassa nekem a seggét, a mellének bimbóján kívüli összes részét és a nonfiguratív deréktetkóját. Nem szenteskedem: az előbbi kettővel semmi bajom, az utóbbiak egy négyzetméterre jutó átlagmennyiségét viszont nehéz tolerálni."

Ez egy olyan megnyilvánulás, amit mástól moderálnál.
01:02
184
Sep
23
ismeretlen válasza írására:
Nem. Azt írták: azért, hogy a modellt magát is közelebb hozzák.
Akkor viszont nem értem, miért ne lehetne kritizálni a modellt magát.

Na, gyerekek, itt arról van szó, hogy a sztrítfesön rossz kattintási mutatókkal kezdett rendelkezni, ezért Pénzeszsák Főnök úr odaszólt Márton úrnak az ebédnél, hogy valahogy szolidabbá kellene tenni ezt a rovatot, például kevesebb fikázás kéne, különben ejnye. Márton úr pedig kezét-lábát törve próbálja ezt keresztülvinni, de elköveti azt a hibát, hogy még magyarázkodik is nekünk, mert alapvetően jólelkű fiú. Tipikus őrlődést láthatunk itt, feleim, az intéző őrlődését a földesúr és a jobbágyok érdekei közt.
01:09
185
Sep
23
ismeretlen válaszachloe írására:
Túl sokan dicsérnek, most má' elég legyen!
01:10
186
Sep
23
ismeretlen válaszabubzi írására:
Hihi.
01:10
187
Sep
23
mookid válasza írására:
nem én írtam és nem moderálnám
02:09
188
Sep
23
mookid válasza írására:
nem
02:10
189
Sep
23
mookid válasza írására:
just fuckin google it
02:24
190
Sep
23
chloe válasza írására:
sajnálom, engem mindenki szeret :>
07:48
191
Sep
23
ismeretlen válaszamookid írására:
Paraszt vagy az olvasóiddal, remélem, a főnökeid tudnak róla.
07:56
192
Sep
23
ismeretlen válaszamookid írására:
Ez a rezignált egysoros tiltakozás azért édeskevés.
07:56
193
Sep
23
ismeretlen válaszachloe írására:
Épp elég baj ez neked.
07:57
194
Sep
23
sugarwall válasza írására:
attól függ, a "kedvelést" milyen minőségben értjük. van akinek jól áll, igen. de sajnos ebben sem tudok általánosítani, néha ez is az a kategória, mint a zsiráf: szép, szép, de otthonra nem kéne. de egy ilyen kép után biztos nem tudnék gonosz dolgot írni az öltözékére. így hat rám a kiskutya-szem. :)
08:24
195
Sep
23
ismeretlen válaszasugarwall írására:
Rám meg így hat a te orrod. :-)
09:02
196
Sep
23
foxylady válasza írására:
Egyik sem.
11:36
197
Sep
23
ismeretlen válasza írására:
Jól van na, mimóza lelkű vagyok ezenkívül még mérleg és szociológus (tanonc) is, szóval teljes mértékben kiborít, ha azt látom, hogy valakit sérelem ér. (vagy úgy gondolom, hogy sérelem érte.)
12:56
198
Sep
23
ismeretlen válasza írására:
Pedig viszonylag gyakran fordul elő az életben.
14:09
199
Sep
23
ismeretlen válaszafoxylady írására:
Akkor miért nyalsz nekik hónapok óta? Gyakorlatilag másról sem szólnak a hozzászólásaid.
14:09
200
Sep
23
ismeretlen válasza írására:
Akkor most képzeld el, hogy milyen lehet a mindennapi átlagos lelki-állapotom :P
14:11
201
Sep
23
ismeretlen írta:
HÁH!! és 200.
14:11
202
Sep
23
ismeretlen válasza írására:
Ne vedd a nyakadba mindenki sérelmét, és te se képzelj be magadnak minden kis konfliktusba "sérülést". Így hátha jobb lesz.
14:19
203
Sep
23
foxylady válasza írására:
Ez a mániátok? Egyetlen egyszer sem tettem ilyet.
14:32
204
Sep
23
ismeretlen válaszafoxylady írására:
Majd ha lesz időm, kigyűjtöm, de sajnos lassan mennem kell.
14:52
205
Sep
23
foxylady válasza írására:
Jó kis hobbi!
14:54
206
Sep
23
ismeretlen írta:
SF továbbra is havonta lesz?
15:05
207
Sep
23
Aevin válasza írására:
Hát, hogy nem mindennap frissül, az már biztos. Vagy most büntiből nem kapunk új képet :) Végülis itt van 3 is, osszuk be :D
16:18
208
Sep
23
Aevin írta:
A közeli képen tényleg nem szimpi, de a másik kettő alapján meg simán hazavinném nézegetni. A ruhájával együtt, merthogy az is tetszik, mielőtt kapok egy moderálást én is :$
16:20
209
Sep
23
bugyigumi válaszabubzi írására:
Sajnálom. Valsz adventista vagy jehovás szegény. A törvény alatt akar élni emberi erővel megszerezve a mennybéli helyét.
Sajna nem tértem vissza a cikkhez, de ha tudom leírtam volna neki egy pár dolgot. Az újszövetség szerint (amely ránk vonatkozik), Jézus áldozata által gyógyultunk meg testi és lelki sebeinkből. Nyugodtan lehet transzfúziót végezni...
Az Ószövetségi időkben pedig azért volt ilyen törvényekre szükség, mert a pusztai vándorlás során igencsak oda kellett figyelni a higiéniára, hogy ne haljon ki az egész nép, mire Kánaánban érnek...
Figyelni fogom a csávót. :D
16:37
210
Sep
23
chloe válasza írására:
dehogy, egy csomó perspektíva van benne!
18:47
211
Sep
23
pipitanc válaszamookid írására:
akkor azt is moderaljatok,hogy "jaj de helyeees fiuu" vagy "de csinos lany" mert ezek se a ruhakrol szolnak,hanem az alanyrol. meg ha pozitiv megjegyzesek is.
19:19
212
Sep
23
pipitanc írta:
amugy akkor csak annyit irok,hogy az oltozek nagyon rendben van es nem csodalom,hogy neki kivetelesen az arcat is lefenykepeztetek kozelrol. bar nem ertem,hogy ott melyik ruhadarab latszik annyira,hogy ne a sracrol irjunk valamit...
19:20
213
Sep
23
pipitanc írta:
most latom,hogy mar tobben megirtak az enyemhez hasonlo reagalast. nagyon ugy tunik,hogy seggre kell esnunk attol,hogy a kedves szerkesztoseg ujra hajlando SF rovatot kesziteni. es nehogy valaki rosszat merjen irni barkirol is. jobb ha a ruhakat se szoljuk le mert a vegen meg beszuntetik es akkor sirhatunk.
19:26
214
Sep
23
pipitanc írta:
egyre csak olvasgatvan a hozzaszolasokat azt hiszem csokolomot mondhatunk a rovatnak. mert itt megint nem arrol van szo,hogy milyen ruhat hord a srac hanem arrol,hogy milyen szigoru a "fonokseg".
19:31
215
Sep
23
cseresznyemag válaszaC.C.G. írására:
Én erre a hozzászólásra adok ötöst! Pacsíí!:D Amúgy a srác is tetszik.
22:00
216
Sep
23
cseresznyemag válasza írására:
Most, hogy így odanézek, valóban hosszú a nadrág és ez kicsit ront az összképen. De mindegy, lényeg, hogy van újra Sztrítfesön. :)
22:03
217
Sep
23
bubzi válaszabugyigumi írására:
okés, bár lehet, hogy szimpatikusabb lenne, ha valaki olyan figyelné, aki moderálhatja is. ;)
22:41
218
Sep
23
C.C.G. válaszacseresznyemag írására:
:-)
23:34
219
Sep
24
ismeretlen válaszapipitanc írására:
:-)
02:31
220
Sep
24
Aevin írta:
A harmadik még mindig nem tetszik, viszont az első két képen még mindig cuki :) Ellenben már 2 napos :/
08:50
221
Sep
24
Aevin írta:
És csak 88%-os? Csajok, mi van veletek? Ha csak a hímtársadalom 30 %-a szaladgálna így az utcákon, mindannyian a gyönyörűségtől nyögve csogatnánk egész nap a nyálunkat! Tessék jobban megbecsülni eme gyöngyszemet! Ízlésesen öltözött fel és mégsem mondhatni rá, hogy szemmel láthatóan nem a gyengébb nem felé vonzódik szexuálisan. Aztán meg ha mégis b.z. akkor meg azért dícséretes, mert nem ordít róla :)
Zsombort mindenhogyan szeressük tehát, és ne értékeljük ennyire alul :)
08:54
222
Sep
24
Aevin írta:
Off:
1) *csorgatnánk
2) Buziztam, moderálni fognak vajon? (bocsiii)
08:55
223
Sep
24
ismeretlen válasza írására:
OK
:)
12:12
224
Sep
24
ismeretlen válaszaAevin írására:
Mondd azt, hogy gabonaféle, és akkor tuti nem.
14:58
225
Sep
24
stefanstefan írta:
Lájkolok!!!
23:34
226
Sep
25
A személyeskedő hozzászólásokat azzal is meglehetne akadályozni, ha próbababákat fotóznátok a kirakatokban. Persze az arcát azért kitakarnám vagy elhomályosítanám, biztos ami biztos..:D
Így ha esetleg valaki kritizálná, akkor sincs semmi baj, mert ugye egy próbababa még meg sem tud sértődni:)
19:41
227
Sep
28
katicabogar írta:
szerintem ki kell kockazni az arcot a fotokon, es minden problema megoldva. Ha nem meri vallalni onmagat, de a ruhait azert mutogatna a vilagnak, akkor kockazzatok ki a fejet.

mindenkinek joga van megmondani a velemenyet, a masik oldalrol meg tenyleg ennyire erdekli oket hogy random idegenek mit mondanak a pl kajla fulukrol vagy gorbe orrukrol?
17:50
228
Sep
29
KisFanni válasza írására:
hehe :D de tényleg, akkor miért tesznek ki közelit az arcukról, ha azt nem szabad megítélni?! :P :D
22:28
Felhasználónév:
Jelszó:
Hirdetés