Hirdetés
Lélek

Kinőttem a zsánerem

6631

Most ez miért kell? Beszéltem a szerinted Adonisszal három szót, de annyi esze sincs, mint egy marék molylepkének. Azt hiszed, csak azért, mert úgy néz ki, mint egy megelevenedett Marlboro-reklám, egyből lecsúszott tőle a bugyim? Nem az esetem. Hogy nincs is esetem? És ez a baj?

Hirdetés

Mindenkinek van zsánere – mondod te. De csak azért, mert neked is megvan az a típus, aki mellett nem tudsz szó nélkül elmenni az utcán, akit a kamaszkori fantáziádban rendre magadévá tettél, és legszívesebben magadénak tudnád – minimum a vitrinben, hogy legalább egész nap nézegethesd. Ő az, akitől igazán beindulsz, vele fantáziálsz, miközben maszturbálsz – jobb esetben csak akkor. Igen, ismerünk olyat, akinek nem kell sok: egy horgas orr, egy égszínkék szempár, egy tökéletes kézfej épp elég ahhoz, hogy bekattanjon. Láttuk is, akkor mit művel. Vannak ennél furcsább esetek is – mondod te és mondják mások –, pedig ebben a kérdésben nincsenek normák, maximum azt nyugtázhatjuk magunkban, hogy ki az, akin a csajokkal nem fogunk összeveszni. Hallottam már olyanról, akinél a csupaszság kizáró ok, a pasi legyen tetőtől talpig szőrös és hozzá még mackós is, vagy éppenséggel viseljen keskeny, fekete keretes szemüveget, mert akkor nyert ügye van. Akkor és csakis akkor. A ragadozónak is megvannak az adott zsákmányai, érvelsz te, én pedig a mindenevő nyugalmával szemlélem, ahogy az elkeseredett vadászok kerülgetik az ízlésüknek nem megfelelő potenciális zsákmányokat. Aztán meg nyavalyognak, hogy nincs senkijük, holott mennyi, de mennyi érdekes ember van körülöttük. Csak éppen a photoshophoz idomult szemük vagy a tudatos választásnak vélt ideáik miatt szemellenzővel közlekednek.

Nem, nem tagadom, nekem is megvolt az esetem. Kinőttem. Ő volt az: a magas, barna típus, szúrós tekintettel, egészségtelenül sovány testfelépítéssel, de acélos csontozattal. Nem volt baj, ha a lázadását a tetoválásai számában mérte,  sőt. Az sem rettentett el tőle, ha éppen marihuána vagy fegyver fogadott az ebédlőasztalon. Veszélyes pasinál ez a természetes, nyomtam el a fejemben üvöltő vészcsengő hangját. Ő pedig egyszerűen csak eltűnt. Megérdemeltem, de nem tanultam. Mert aztán ott volt a hasonló fizimiskájú vándor, akiben szintén a nyughatatlanság vonzott. Az elvágyódás a jobb élet reményében, amelyben szerencsére nem lett részem. A magas, barna, meghódíthatatlan típustól évekig elgyengült a térdem, és csalhatatlan szimattal kattantam rá arra, akivel semmi esélyem nem volt olyan jelzőkkel illetni a kapcsolatunkat, mint a kiegyensúlyozott vagy a boldog. Aztán egyszer csak befutott először egy krumpli orrú, smaragdtekintetű, kopasz, majd egy cingár szőke, majd egy rőtszakállú, akikben egyre kevesebb volt a lázadás, a nyugtalanság, a dráma, és a nekem addig olyan vonzónak tűnő magas-barna adalék. Azt vettem észre, hogy nem is hiányolom az ideálnak gondolt típust. Olyannyira nem, hogy előbb-utóbb kikopott belőlem minden ellenérzés azzal kapcsolatban, hogy valaki hogy néz ki. Hirtelen kinyílt a világ: tele volt érdekesebbnél érdekesebb pasikkal. És igen, igazad van, biztos találnék olyat, akire rá se néznék, mert azért számomra is létezik olyan, aki taszít - kémia, ennyi.

És tudok én is olvadni, ha arról van szó, de ha valami mégis megfog, azt nem a külsőben kellett keresni. Az én álompasim alacsony vagy magas, szőke vagy barna, szőrös vagy csupasz, szexi vagy nem, nem ez a lényeg. Ha a fülembe súgja őszintén, hogy mennyire szép vagyok, abban a pillanatban megszépül ő is; ha olyat tesz, ami lenyűgöz, akkor megnő a szememben, még akkor is, ha csak alig magasabb nálam. Ha együtt röhögjük végig a napot és ökörködünk önfeledten, akkor teljesen mindegy, hogy kék vagy barna szemmel kacsint rám. És ha az agya szexi, akkor lehet tőlem sörhasa és tokája is, észre sem veszem. És miért is kellene, hogy vad, zabolátlan legyen? Nem attól lesz érdekes, hogy állandóan megy a parázás, hogy visszajön-e. Hanem attól, hogy egy irányba nézünk, és ugyanazt akarjuk a másiktól. Ehhez pedig semmi köze a szemszínnek vagy a kéz formájának. Mert ha ez megvan, akkor miért is buknék rá másra?

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások
1
Sep
07
ismeretlen írta:

Utoljára 12 éves koromban írtam le, hogy milyen az ideálom, egy barátság füzetbe. Mit írtam? Ami trendi volt, magas, barna szem, barna haj, olyan délies. Azóta csak a szőkéket vonzom (vagyis vonzanak) akik kékszeműek, nem mindig magasak. Ha a külsőt nézzük, de persze tudjuk, nem ez a legfontosabb.
Szerintem az a lényeg, hogy legyen jó illata. :) Igazából tényleg ezen áll vagy bukik az egész.
10:37
2
Sep
07
sugarwall válasza írására:
barátság füzeeeet! :D
10:47
3
Sep
07
ismeretlen válaszasugarwall írására:
Beszélgessünk a barátság füzetről. :) :) :)
10:58
4
Sep
07
hanyag válasza írására:
Fokhagyma+szatmári szilva?
10:59
5
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Azmiaz?:)
11:03
6
Sep
07
sugarwall válasza írására:
hú arról lenne mit... :)
egyébként ahogy visszagondolok, gyűlöltem a kérdéseket, sosem tudtam eldönteni mi a kedvenc színem, állatom, vagy akármim. :)
az ideál kérdésnél pedig abszolút biztos vagyok, hogy mindenhova mást írtam, mert ez megközelítőleg óránként változott...
azóta kicsit lelassultam, de még mindig nincs ideálom. az illat viszont tényleg NAGYON fontos, nem véletlen. bár elég fura lett volna a barátság füzetbe azt írni: szeretem akinek jó a szaga.. :)
11:05
7
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Hogy hívnak, hol laksz, kedvenc ételed, kedvenc filmed, kedvenc színed, kedvenc állatod, stb. Egy füzetbe benne és mindenki válaszol rá. :D
11:06
8
Sep
07
sugarwall válasza írására:
kis alakú ovivonalas füzetbe, lehetőleg... :D
11:07
9
Sep
07
sugarwall válasza írására:
egyébként csak mi voltunk olyannyira kislányok, hogy a barátságfüzetet kb. arra használtuk, hogy szerelmet "vallassunk" a fijúkkal? :D
nem ér nevetni, gyerek voltam. :)
11:21
10
Sep
07
ismeretlen válaszasugarwall írására:
:)
11:24
11
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Na, megnéztem az adatlapod,elvileg csak 6 év van köztünk,de nem emlékszem ilyenre:D
11:38
12
Sep
07
bubzi írta:
nekem van zsánerem, van belőle egy otthon is. de ettől függetlenül teljesen más külsejű fiúkkal is volt kapcsolatom, és más adottságokkal rendelkezőket is látok nagyon vonzónak.
(sajnos a cikk nagyon rossz egyébként - a témáról persze ettől még beszélgethetünk.)
11:40
13
Sep
07
safweekly válasza írására:
A kedvenc kérdés nálam a "Kibe vagy szerelmes?" kérdés, amire a lányok mindig felháborodott "S.K.H!!!", "Közöd???" és hasonló válaszokat adtak.. :D
11:40
14
Sep
07
bubzi válasza írására:
nemá kori, hogy nem ismered a barátság füzetet :D
11:40
15
Sep
07
safweekly válaszasafweekly írására:
Hoppá, a "kérdés" szó kétszer ment.
11:40
16
Sep
07
ismeretlen válaszabubzi írására:
Eskü!:)
Én csak emlékkönyvre emlékszem:S
11:41
17
Sep
07
Kiralylany84 válasza írására:
Barátság füzet. :D Ó, a régi szép idők. És a levelezős füzet? :D


Magas, kopasz, tetovált, öltöny, bőrkabát, száz kiló +.
11:52
18
Sep
07
bubzi válasza írására:
nekem is volt barátság füzetem, de már nem merem elővenni :)))) ahogy a 13-18 éves koromban írt naplóimat sem :S :D
11:53
19
Sep
07
sugarwall válaszabubzi írására:
én egyszer elkövettem ezt a hibát... mármint a napló elővevést... :) olyan volt, mintha egy másik ember írta volna, akit nem is ismerek... fura dolgok..
11:55
20
Sep
07
mookid válasza írására:
ilyen van ma is, úgy hívják, hogy mobiltelefon :)
11:59
21
Sep
07
bubzi válaszamookid írására:
dehogyis, fogalmad sincs, hogy az mi volt, ha szerinted ma a mobil az olyan :D
12:00
22
Sep
07
bubzi válaszasugarwall írására:
nem szabad azt elővenni. legjobb helye a fiókok/szekrények mélyén van :)
12:02
23
Sep
07
CyrilAyris írta:
Nekem alapvetően az a benyomásom, hogy a legtöbb lány mindig az ún. "rosszfiúkkal" kezdi, akár plátói, akár beteljesedett szinten. Aztán amikor pofára esnek egy ilyen díszhím jóvoltából (és ez MINDIG bekövetkezik valahogyan), akkor két táborra oszlanak: az okosak rájönnek, hogy ez nem járható út, és felfedezik az ún. "jófiúk" szépségeit, az ostobák pedig önigazolásokat keresnek és folyton beleesnek ugyanabba a hibába. Belőlük lesz aztán a drámakirálynő, meg az a fajta ismerős/barátnő, aki örökké panaszkodik arról, hogy megcsalja/megalázza/stb. a barátja, de mégse tesz semmit a helyzet ellen.

Továbbá ehhez fűződően, ha már a külsőségekről is van szó, erről az a tapasztalatom, hogy alapvetően először mindenki a külsőségekből indul ki, szerintem senkinek az életéből nem marad ki mondjuk egy ismert ember iránti rajongás. Sokszor belőle alakul ki az ideál, de őt nem ismerjük, tehát csak a kinézetére alapozhatunk. A "rosszfiúk" egyik nagy előnye, hogy legtöbbször jól néznek ki és izgalmasak, de hosszútávon csak szenvedni lehet mellettük. De mivel a fentebb vázolt dolog miatt vannak lányok, akik mégis ragaszkodnak hozzájuk, nos.. szerintem épp ők azok, akik kajtatnak az ideáljuk után, és inkább a külsőségek a meghatározóak náluk. Minél később nő ki valaki ebből, annál inkább szeret az áldozat szerepében tetszelegni, és annál inkább butább.
Viszont ha valaki rájön, hogy ezt nem lehet vele megtenni (mert többet ér ennél), illetve tudja, hogy már eljátszották a bizalmát, annak fajsúlyosabb tényező lesz az, hogy egy srác inkább intelligens és hűséges legyen, ne pedig szőke/barna/stb.

Érdekes téma egyébként, többet ki lehetett volna hozni belőle. Már megint.
12:04
24
Sep
07
ismeretlen válaszabubzi írására:
na naplóimat én sem merem elővenni! Bezzeg anyum akkoriban... Lett is belőle vita emlékszem! :-)
12:07
25
Sep
07
polly2 írta:
Az illat tényleg fontos. Azt hiszem , Indiában van az, hogy az egyetlen mentség az eltervezett házasság ellen az, ha nem bírják egymás szagát.
12:09
26
Sep
07
bubzi válaszaCyrilAyris írására:
akkor én nem vagyok legtöbb lány. sosem érdekeltek a verekedős, szoknyabolond, agresszív (fegyveres) "rosszfiúk" (max. képről, de úgy azért nem kaptam szívdobogást).
12:09
27
Sep
07
bubzi válasza írására:
elolvasta???? :O
12:09
28
Sep
07
ismeretlen írta:
Hú, kisebb koromban mindig is barna haja és szemű fiút képzeltem magam mellé, persze ne legyen alacsony. Az utóbbi bejött, az első kettő már nem annyira. :-)

Anyósom mondta, hogy ők anno a barátnőjével beszélték, neki sohasem lesz vele egymagas sötét hajú kedvese, erre tessék boldog házasságban él immáron 30 éve egy picivel alacsonyabb (az idő folyamán megelőzte az urát a növekedésben :-P), fekete hajú férfival.
12:11
29
Sep
07
ismeretlen válaszabubzi írására:
el :-(
12:12
30
Sep
07
CyrilAyris válaszabubzi írására:
Én se, de 13 évesen a fél karomat odaadtam volna, ha találkozhattam volna Colin Farrellel. Aztán egy ilyen típusú srác randán kikosarazott, és ennyi nekem elég volt ahhoz, hogy undort kapjak a macsóktól. Úgyhogy azóta inkább a jófiúkért rajongók táborát erősítem :)
12:13
31
Sep
07
ismeretlen írta:
Kori én csak téged idézlek, na nem idézőjelben, de lányok ha egyszer szerelmesek lesztek, nem fog érdekelni a külső. :-)
12:14
32
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Tesóm 31 de neki is volt. :D
12:14
33
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Előző neked ment volna :-(
12:15
34
Sep
07
ismeretlen írta:
Én meg amagamat idézném, a Mi kell a szinglinek cikkhez tett kommentemet:


"Kockahas, váll, kar, vádli (egyenes) és rózsák, romantika, szerelem, fehér ló, és sok sok pénz. Más nem kell nekem."
12:18
35
Sep
07
ismeretlen válaszamookid írására:
Ezt nem értem... *.*
12:18
36
Sep
07
bubzi válasza írására:
azéraz eléggé szemétség....
12:21
37
Sep
07
roseprincess írta:
Mikor kislány voltam, akkor én kitaláltam, hogy nekem a fekete hajú és kék szemű pasik az ideáljaim (de csak ennyi volt, semmi más, csak szem és hajszín). Igazából nem volt senki, aki így nézett ki se a környezetemben, se a "sztárok" között, ezt én akkor csak úgy eldöntöttem. Aztán persze akik megtetszettek fiúk egyáltalán nem az általam leírt ideált festették. :)
Az első barátom barna hajú és kék szemű volt, ő hasonlított talán legjobban az ideálomhoz. :) A barna az már elég közel van a feketéhez, aztán volt barna hajú és barna szemű. A mostani meg gesztenyebarna haj és zöldeskék szem. :)
Ráadásul a három pasiban nem sok közös van, se külsőre, se jellemileg.
12:21
38
Sep
07
bubzi válaszaCyrilAyris írására:
áh, én a fiúkért rajongókét, simán :D (a kategóriákat úgysem szeretem ;))
12:22
39
Sep
07
sugarwall válaszaCyrilAyris írására:
nekem alapvetően már az is megdöbbentő, hogy ilyen tökéletesre szabott fiókokra bontjuk a "jófiúk" és "rosszfiúk" csoportját. mintha midnenki eleve billoggal születne, nagy piros x-el vagy o-el a homlokán. mindenkiből válhat kezes bárány, és az ellenkezője is.
ez a -lányokarosszfiúkrabuknak- sztereotípia pedig totál bukott elv. unalmat űzni sokféle képpen lehet..
12:23
40
Sep
07
ismeretlen válaszabubzi írására:
igen az. Ezért is kértem ki magamnak, mikor a fejemhez vágta. Mert persze nem olyat olvasott volna el, ami publikus. :-D
De aztán megbeszéltük, mondtam anyumnak, nem mertem elmondani neki! :-) Azóta meghát először mindent neki mondok el!
12:24
41
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Akkor velem lehet a gáz...:D
*mijapitsaazabarácccságfüzet???*
12:34
42
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Füzet, ami ment körbe körbe a lányok között és mindenki ugyanazokra a kérdésekre válaszolt benne, egymás alá, hogy lássuk egymás válaszait, lehetőleg valami undorítóan rikító színű, esetleg illatos zselés tollal. :D
12:47
43
Sep
07
ismeretlen írta:
Fura. Én soha nem képzeltem el, hogy ilyen és ilyen külseje legyen. Az első és egyetlen kritérium nálam az, hogy zenéljen :D
12:48
44
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Van itt egy zenészünk! :-D
12:55
45
Sep
07
Phitonissa írta:
Csak azért léptem be, ezer év óta,hogy beírjam,hogy sekszi a fiú a főképen. :-) Na mindjárt elolvasom a cikket is...remélem érdemes.... :-/ /brúszviliszszmájli/
12:56
46
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Jó ég, kösz, akkor inkább elmegyek apácának.
Amúgy van egy nekem is otthon :)
13:05
47
Sep
07
Kiralylany84 válasza írására:
Épp írni akartam, hogy van Neked sajátod. :)
13:13
48
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Csak ez jutott eszembe, mikor olvastam a komidat! :-)
13:16
49
Sep
07
CyrilAyris válaszasugarwall írására:
Lehet, hogy sztereotipikus volt, amit leírtam, de van, hogy a sztereotípiákban lakozik a legnagyobb igazság. Persze, hogy vannak jobb unaloműzők is, mint kínlódni valaki mellett, de szerintem te is ismertél/ismersz olyan lányt, aki nem volt hajlandó kilépni egy egyértelműen meddő viszonyból. Vagy azért, mert gyenge volt, vagy azért, mert komolyan elhitte, hogy képes megváltoztatni a szerelmét. A mindenkiből válhat kezes bárány szöveg is ugyanúgy sztereotípia, és súlyos tévedés is, mert vannak alapvető személyiségjegyek, amiken nem lehet változtatni. Ha valaki agresszív, az nem olyan, mintha valaki rendetlen lenne. Az utóbbin erőfeszítésekkel lehet változtatni, de az előbbin nem. Nem hiszek abban, hogy bárki alapvető tulajdonságait, személyiségjegyeit meg lehet változtatni.

Ezenfelül senki nem születik billoggal a fején, de akárki akármit mond, vannak olyan fiúk, akik képtelenek hűségesnek maradni, nincs bennük tisztelet a nők iránt (mielőtt jönne a kövezés, azon nők iránt nincs, akik amúgy kiérdemelnék) és sajnos tökéletesen megfelelnek a rosszfiú sztereotípiájának. Ezeregy oka lehet, hogy ez miért van így, mitől alakult ki, de ehhez a témához kapcsolódóan ez lényegtelen is. Ugyanígy vannak olyan nők, akik hasonlóan ezeregy lehetséges ok miatt, de bevonzzák az ilyeneket, és utána élvezik és/vagy megszenvedik a vele járó érzelmi hullámvasutat. Én se hiszek a sztereotípiákban, de ez egy kivétel köztük.
13:22
50
Sep
07
ismeretlen válaszasugarwall írására:
Egyetértek már megint. :) (beírod ezt a barifüzetembe???)
13:25
51
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Lehet lokális probléma, nem generációs. :D
13:25
52
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Még mindig semmi...:D
13:35
53
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Ez nem lehet igaz. Be kell pótolni. Van egy füzeted és színes (illatos) zselés tollaid? MÉg nem tudom, hogy kivitelezzük, de csajok! Indítsunk Korinak egy ilyen füzetet!!!
13:47
54
Sep
07
donci válasza írására:
Igen, nekem is mint emlékkönyv maradt meg!
14:16
55
Sep
07
donci írta:
Egyszer volt egy fium, aki "nem volt a zsànerem". Nem tartott sokàig a romànc, bàr ennek több oka is volt.
14:20
56
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Iiiiiigen!:D
14:26
57
Sep
07
ismeretlen válaszadonci írására:
Most az ugyanaz????
Mert emlékkönyvem van.Kettő is:)De abba nem kérdéseket irtunk,hanem odaadtam,akinek akartam és idézeteket meg ilyen hülyeségeket irt meg rajzoltak bele...
14:27
58
Sep
07
donci válasza írására:
én akkor csak az emlékkönyvre emlékszem. Kiràlylànyt rajzoltunk bele, sziveket,kis versikéket.

Baràtsàgkönyvem nem volt, és nem is hallottam rola!
PUNKTUM! ;D
14:30
59
Sep
07
ismeretlen válaszadonci írására:
DÖNC!!!:D:D:D:
Akkor mi vagyunk ketten ufók vagy nem voltak barátaink!:D:D:
Ez a kettő lehetséges válasz van:D
Nekemis csak az a qrva emlékkönyv volt:D
14:34
60
Sep
07
Ramiii írta:
én kiskoromban a szőke kékszemű fiúkat helyeztem előtérbe, aztán naná, hogy minsig magas barna hajú, barna szeműek tetszettek meg:)

fuhh abarátságfüzetek:D amikor visszakaptuk és néztük a válaszkat, és nevettünk rajta:)
14:34
61
Sep
07
ismeretlen válaszadonci írására:
Hétvégén megyek anyuékhoz,megkeresem.Emlékszem,az eminensek mindig hiperszuper pontossággal rajzoltak bele:P
14:35
62
Sep
07
ismeretlen írta:
Szőke pasim sose volt.
14:37
63
Sep
07
donci válasza írására:
Nekem is csak emlékkönyvem volt, fehér, és egy kislàny volt az elején.Talàn még az enyém is megvan valahol...
14:46
64
Sep
07
Doryca írta:
Szerintem az, hogy ki mellett találod meg a boldogságot és ki az, akitől annyira zavarba jössz, hogy percekig csak röhögésre futja, nem feltétlenül ugyanaz. Az én párom magas, pici barna haja van, barna szeme, sportos, ápolt, meg minden...tök normális és életem értelme, nála jobban senkit nem szeretek a világon....de egyszer volt egy pasi a buszon :D apám, az a srác annyira igénytelen volt, hogy már vonzó, vállig érő fekete haja van, borostás, csúnyán néző...te jó ég...komolyan, mikor először megláttam, egész nap vörös voltam. Mikor rám nézett, azt sem tudtam, fiú vagyok vagy lány...és mégis...hiába az egész, mert egy ilyen típusú sráccal tudom, hogy nem tudnék élni. Ő az a fajta, akivel elképzeled magad egy Kings of Lion koncertre és hogy utána egymásnak estek és kész. :D Na mindegy.... :D:D
Ez a barátság füzet olyan, mint az emlékkönyv kislakattal? :)
14:54
65
Sep
07
tein válasza írására:
online word doksiban körbe kell küldeni. különféle betűtípusok és betűszínek az illatos zselés toll helyett talán megteszik. :)
14:54
66
Sep
07
roseprincess írta:
Nekem sem volt barátságfüzetem, de volt olyan barátom, akinek volt és én is írtam bele. :)
Emlékkönyvem viszont volt, vagyis még meg is van, csak már nem használom.
14:55
67
Sep
07
Doryca válasza írására:
Nekem volt: mint a nagykönyvben, szőke, világítós kék szemmel, azóta mondom: szép szeműekkel nem szabad kezdeni, mert köcsögök! :)
14:55
68
Sep
07
Welmi írta:
Nekem a zsánerem olyan, amilyenre rákattanok. Kell ezt tovább boncolgatni?
14:55
69
Sep
07
Welmi írta:
Jut eszembe, tegnap úgy összevillantunk egy sráccal, hogy ihaj... de durva volt.
14:56
70
Sep
07
A.F.rétisas válaszatein írására:
ilyen is létezik,kaptam én is,de már nincs meg,valaki elkezdi?
15:05
71
Sep
07
ismeretlen válaszaWelmi írására:
Így van.
15:06
72
Sep
07
tein írta:
nem tudok felidézni magamban ideálokat. kiskoromban folyton regényeket írtam (az édesvölgyi suli szerelmes ikrei alapján) és abban az én (= mondjuk sarah :) párom mindig magas, izmos, fekete hajú és zöld szemű volt. de nem mondanám, hogy ezt kerestem. sokáig azt gondoltam, a vörös haj az ideálom, mert az olyan rakoncátlan, meg mert a gimiben évekig plátói érzelmeket tápláltam egy vörös fiú iránt. aztán évekkel később tényleg lett egy vörös barátom, aztán meg egy barna, aki semmilyen szinten nem közelítette meg a (papíron) áhítottat. :) aztán lett egy barátom, olyan, mint a regényben: magas, izmos, fekete göndör hajjal, zöld szemmel, szép volt és egy bűbáj. öt évig szerettük egymást, azután jött a szőke haj kék szem, most meg van egy barna hajú, barna őzikeszemű, furcsa formájú orrú itthon. :) elismerésem annak, aki megtalálja ebben a mintámat. :)

viszont azt hiszem, én soha nem az ideális külsőre mentem. inkább arra, hogy mokány legyen. ha megvolt benne az a valami, onnantól felőlem akár a vasorrú bába unokája is lehetett volna. persze párkapcsolatban már csak mokánynak lenni nem elég, ott már dobni kell. ez csak az első (második) pillantásra vonatkozik.

a régi lányoknak volt egy cikkük, a "mit nézel meg először egy pasin?" című. és amit ott írtam az az, ami nélkül nem annyira vagyok meg (külsőleg), ez pedig a szép, eres kéz hosszú ujjakkal és ápolt, íves körmökkel. (az eres kétszer aláhúzva.) de kábé ennyi.
15:10
73
Sep
07
Gothica írta:
nekem van ideálom, lehet hogy kislányos már ilyet mondani, de nekem van. A hosszú haj, vékony, magas, szögletes arc és művész kezek. voltak más típusú partnereim, de ha egy ilyen pasit látok ma is utána fordulok az utcán, de szerencsére van itthon is egy.
15:12
74
Sep
07
bubzi válaszaWelmi írására:
olyat én a múlt héten csináltam, zavarba is jöttem :)))
15:24
75
Sep
07
ismeretlen válaszabubzi írására:
bubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
15:26
76
Sep
07
bubzi válasza írására:
mi van kori? :D
15:35
77
Sep
07
ismeretlen válaszabubzi írására:
ejnye!:)
15:37
78
Sep
07
bubzi válasza írására:
jah, bocs. nézni azért lehet. nem adtam meg a számomat ;)
15:39
79
Sep
07
Thrallalla írta:
Barátság füzetet töltöttem sokat.. nekem nem volt :)
Zsáner... erős apakomplexus miatt a kigyúrt, vagy legalább elég vállas srácok tetszettek, és mindig is azt hittem, hogy a szép meleg-barna szemű, barna hajú hercegem lesz.. aztán ez első nagy szerelem, nagyon szép testtel érkezett, gyönyörű kék szemmel és világos barna hajjal, mikor 15 voltam.. jajja de oda voltam másfél évig, és bizony jó fiú volt :) utána feledtette velem egy kétajtós szekrény, szép fiú volt, macho, de nem kimondottan rossz fiú.. és mikor két és fél év után teljesen elmúlt a szerelem, előkerült az én igazi jó fiúm :) a régi első választott.. már egy kicsit elpuhulva (nem elhízva!!) de ugyan olyan gyönyörű őszinte kék szemekkel és hatalmas szívvel.. és két és fél éve és remélem még nagyon sokáig teszi boldoggá minden napomat... szóval éljenek a jó fiúk :) persze huncutsággal fűszerezve :P
15:47
80
Sep
07
tein válaszaA.F.rétisas írására:
én még olyat nem kaptam, csak gondoltam, látatlanban így megoldható :)
15:59
81
Sep
07
crickette írta:
valamiért azt hittem, hogy a zenéről lesz szó, és már előre láttam, ahogy kommentet írok, hogy pont egy ilyen cikkre vágytam.

tudom, hogy off, de mégis: én úgy érzem, kinőttem a 'zsáneremből', már ami a zenét illeti. punk-rockot és modern rockot hallgatok, amióta az eszemet tudom, és amíg 17 évesen ok volt, hogy ennek illően öltöztem, most már 24 vagyok, és néha úgy érzem, 'meg kellene komolyodnom' és a koromnak illően öltöznöm, de én lázadni akarok és úgy akarok öltözni, ahogy az nekem tetszik. szóval úgy, mint sok mai tizenéves. ez baj?

a témához: nekem is a magas, sötét hajú, vékony alkatú pasik jöttek/jönnek be, kicsit hosszabb hajjal amiből rengeteg van, akik kicsit hasonlítanak a bátyámra :) de most egy kb egyenmagas pasival vagyok, akinek kb 1 centis haja van, és nem vékony. és így jó :)
16:08
82
Sep
07
katicabogar írta:
az hulyeseg hogy nem szamit a kulso, mert ha nem jon be a kulsoje, lehet nem allsz szoba vele...nekem eddig ritka volt az hogy eloszor megismerjem, es aztan egy idore ra jojjunk ossze...es mivel nekem a vekony, de izmos pasik/sracok jonnek be, mindig ezt kerestem es ezt is kaptam...aztan az hogy en alapbol ki nem allhatom a szokeket, megis az utolso egynehany szoke volt, es a jelenlegi is az, az mar mas tal teszta.
16:09
83
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Beszélgessetek, csak írjátok egybe.
16:29
84
Sep
07
ismeretlen válaszaWelmi írására:
De neked van férjed, nem?
16:34
85
Sep
07
ismeretlen válaszabubzi írására:
Éppenséggel megfordíthatjuk az "aki bűnös vággyal asszonyra néz..." kezdetű bibliai tételt.
16:35
86
Sep
07
ismeretlen válaszakaticabogar írására:
"az hulyeseg hogy nem szamit a kulso, mert ha nem jon be a kulsoje, lehet nem allsz szoba vele..."

Ezt sosem értettem. Te csak azokkal állsz szóba, akik potenciális szexpartnerek lehetnek? Munkahelyed, baráti köröd nincs? A legtöbb embernek van, és ott akarva-akaratlanul az ember bizony szóba áll olyanokkal is, akiktől az égvilágon semmit nem akar.
16:38
87
Sep
07
ismeretlen írta:
A cikket pedig eszem ágában sincs elolvasni, drágább az időm annál. Elég volt az első bekezdés. Ilyen erőltetett és zavaros bevezetőket Cserép Rita szokott írni, és már ezért eltiltanék az írástól bárkit.
16:39
88
Sep
07
ismeretlen válaszatein írására:
Én is írogattam barátságfüzetekbe még általánosban. Mindenki meghökkent a válaszaimon.
16:40
89
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Akkor már sosem kapok tojásrántottát?
16:41
90
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Indítsunk!!!
16:42
91
Sep
07
ismeretlen írta:
Ja, a téma engem nem érint, nincs zsánerem.
16:42
92
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Tőlem biztos, hogy nem.
16:47
93
Sep
07
ismeretlen írta:
Tök jó, h a barifüzetről szól az összes komment:D:D:D
16:54
94
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Ó,pedig a vége tetszene neked,pontosan téged erősít meg abban,hogy az agy a lényeg,nem a külső.:)
17:04
95
Sep
07
ismeretlen írta:
Nekem tetszik a cikk egyébként.:$
17:04
96
Sep
07
Emu válaszamookid írására:
Nem, nem, facebooknak hivjak:)
17:21
97
Sep
07
Emu írta:
Nekem van zsanerem, es pont ellentetes genetikaju orszagban lakom:S Na majd bevonzom;)
17:23
98
Sep
07
szqulla írta:
A legjobbak akkor is a rosszfiúnak kinéző jófiúk.
17:34
99
Sep
07
roseprincess válaszakaticabogar írására:
Pedig nem hülyeség. Lehet, hogy aki mellettem van egy adonisz, olyan pasi aki után nyáladzanak a lányok, de a kong a feje az ürességtől...
Én egyébként pont úgy szerettem bele a pasimba, hogy egy fél évig csak beszélgettünk neten és nem láttuk egymást és képesek voltunk így egymásba szeretni mert annyira megértettük egymást, a gondolkodásmódja egyszerűen lenyűgözött, egy hullámhosszon voltunk és szépen észrevétlenül, de bele szerettem és mikor megláttam róla az első képet, azon nem nagyon tetszett, de akkor már ez nem érdekelt. Persze első találkozás után már más volt a helyzet, mert kiderült, hogy csak nem fotogén, meg körszakállal jobban nézz ki. :) És ez tényleg be is jött, mert már több, mint 5 éve vagyunk elválaszthatatlan pár. :)
17:38
100
Sep
07
ismeretlen válaszaEmu írására:
Magas, szőke hajú kék szemű és Olaszországban laksz, vagy barna haj, barna szem kreol bőr és Norvégiában vagy? :P
19:16
101
Sep
07
szofiandliza írta:
áá.. van zsánerem. és tetszik,hogy van zsánerem. :D És ami ebben a leggázosabb: ilyen 35-40 évesekre bukok.. ×P Nem mellékesen 15 vagyok!! úgy tűnik komoly apakomplexusban szevedek.. :D

A kissé nőiesebb arcberendezésű pasik azok,akik vonzanak.. :D Elég nehéz így érvényesülni,hogy (talán túlságosan)az érettbekre bukok.. :O :S elég nagy problémát jelent nekem.. :S főleg úgy,hogy egyáltalán nem érzem magam 15-nek.. inkább 25-30 évesnek. érdekes egy helyzet mit ne mondjak..

Amúgy az én ideálom régebben Johnny Depp volt,most halálosan tetszik Criss Angel. És egyáltalán nem csak külsőre,mert az annyira nem fontos számomra.

Én ezt a 'rosszfiús' mizériát 3.-ba éltem ki,és atyavilág nem hiányzik.őszintén.. :D örülök,hogy viszonylag hamar túlestem rajta.. (:
19:18
102
Sep
07
susudragon írta:
nekem most olyan a zsánerem, amilyen pasi a főoldalon van ennél a cikknél...:D

19:23
103
Sep
07
menta írta:
a vége annyira közhelyes. egyébként kár, hogy az egész csak a külsőségekre volt kiélezve. a kinézettel kapcsolatos elvárásait egy idő után átértékeli az ember és nem veszi olyan szigorúan, viszont ha a belső tulajdonságokkal kapcsolatban van egy igényem, abból nem fogok lejjebb adni és 'a mindenevő nyugalmával szemlélni, ahogy az elkeseredett vadászok kerülgetik az ízlésüknek nem megfelelő potenciális zsákmányokat.'
19:24
104
Sep
07
menta válaszaCyrilAyris írására:
azért buknak a 'rosszfiúkra' mert naívan azt hiszik, hogy majd ŐK megváltoztatják, majd az Ő KEDVÜKÉRT szelíd szerelmest fog játszani, és ez milyen baromi megtisztelő és romantikus lenne, meg egónövelő.
19:27
105
Sep
07
rubikkocka válasza írására:
Óóóó, a barátságfüzetek! :D Bakker, mennyit kitöltöttem. Te jóóó isten! :D
19:32
106
Sep
07
rubikkocka válaszatein írására:
Hihihi! :D Valaki kezdje el! :D
19:33
107
Sep
07
ismeretlen írta:
Kb. 12 évesen volt utoljára "zsánerem", egyetlen szabállyal leírhatom: ne úgy nézzen ki, mint apám (aki szőke, sovány - akkor még -, bajszos, hullafehér bőrű). Az első barátom meg is felelet ennek az "ideálnak", ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni. Aztán 19 évesen összejöttem egy pasival, aki pont úgy nézett ki, mint apám, és ugyanúgy ukrán volt, mint ő. Aztán pont úgy is viselkedett (éljen a sztereotípia!).
Ekkor már erősen metálrajongó voltam egy punkos elhajlás után, innen jött az, hogy "egy férfinak legyen hosszú haja". Azóta is leginkább a hosszú hajú srácokat nézem meg, bár amióta találkoztam egy-két rövid hajú übermetálossal... :) Nem véletlen, hogy a férjemnek is hosszú a haja, bár őt még rövid hajjal ismertem meg. :P
Szóval az én "zsánerem" inkább belső tulajdonságaival tud megfogni. Többet ér, mint a külső.
19:53
108
Sep
07
tein válasza írására:
én ezen már meg sem hökkenek :)
19:56
109
Sep
07
ismeretlen írta:
Amúgy jól beválasztottátok a címlapképet, mert az én férjem szinte pont ugyanígy néz ki, mint a "kinőtt zsáner". Egyelőre tetkók nélkül, de már nagyon szeretne... :)
19:57
110
Sep
07
bubzi válasza írására:
nem kell megfordítani. pont ezért jöttem zavarba...
(de azért álltam a pillantását, mert jóképű volt :)))
20:09
111
Sep
07
Nekem sosem volt zsánerem, mindegy volt milyen a szeme színe,vagy a haja, ránéztem valakire,és vagy megtetszett,vagy nem..
(Mellesleg a főoldalon nem rossz az a pasi):D

Barátságfüzetem nem volt, viszont kislakatos százegykiskutyás emlékkönyvem igen:)
20:21
112
Sep
07
Lunabunny válasza írására:
Én emlékszem rá, csak arra nem emlékeztem, hogy azt barátság füzetnek hívták. Bejelöltelek Facebook-on amúgy, szóval az az ismeretlen egyén én vagyok. :D
20:28
113
Sep
07
Lunabunny válasza írására:
Simán! Én benne vagyok! :D
20:28
114
Sep
07
Lunabunny válaszadonci írására:
Nekem Barbie-s volt. :P
20:29
115
Sep
07
Lunabunny írta:
Hogy ON is legyek:

Nekem olyan 14 éves koromtól volt egy elég meghatározott ideálom: szőke, de legalábbis világos haj, kék szem, ne legyen túl magas, nem sokkal magasabb nálam, hosszú hajú és vékony legyen, és persze rocker mindenképpen. :D Hát aztán le is esett az állam mikor 17 éves koromban egy kocsmában ültünk, és besétált az ajtón Ő. :D Az meg aztán végképp hihetetlen volt, hogy egy év múlva össze is jöttünk. Csak sajnos mégsem lett happy end. :( Utána volt egy barátom aki abszolút nem volt az esetem, barna haj, barna szem, mackós testalkat, de a személyisége annyira megfogott, annyira egy hullámhosszon voltunk, hogy nem tudtam ellenállni. De sajnos azért idővel ahelyett, hogy megszerettem volna a külsejét is, egyre inkább kiábrándultam belőle. Imádtam, mint embert, mint barátot, de férfiként egyáltalán nem vonzott. :( Aztán jól belehabarodtam egy osztálytársamba, szintén szőke, kék szemű, viszonylag magas, vékony. Ő volt az akit tökéletesnek éreztem külsőre, tehát aki tökéletesen az esetem, öltözködésben is, meg mindenhogy (bár elég komolytalan volt még akkor), és tudom hogy ahogy idősödik, komolyodik, csak egyre jobb pasi lesz. De vele megszakadt a kapcsolat, az érzéseim pedig elmúltak. Aztán volt egy olyan fickó is, (bár nem volt köztünk kapcsolat, csak némi vonzalom)aki aztán megint nem volt az esetem, alacsony, kopasz, pocakos, de mégis úgy adta elő magát, hogy nagyon rákattantam egy rövid időre. Aztán megint volt egy magas, szőke, kék szemű, de igazából ő már csak véletlenül volt olyan szerintem, merthogy mostanában azt érzem, hogy igazából teljesen mindegy, hogy milyen a szeme, vagy a haja. Akkor már inkább a kezét nézem meg, hogy ápolt-e, meg annyi, hogy ne legyen kövér. Ahogy öregszik az ember már nem válogat annyira. Ez persze nem azt jelenti, hogy akárki jó, csak hogy nem korlátozom le magam azzal, hogy kizárom a barna, vagy éppen a kék szeműeket.
20:46
116
Sep
07
ismeretlen válaszabubzi írására:
Pasidnak elmesélted?
20:53
117
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Jó, de akkor te sem.
20:54
118
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Agy? Én ilyet sosem mondtam.
20:56
119
Sep
07
A.F.rétisas válaszaEmu írására:
A könyved milyen fázisban tart?
21:50
120
Sep
07
Emu válasza írására:
Utobbi, es Daniaban elekXD
21:54
121
Sep
07
ismeretlen válaszaLunabunny írására:
Jelölj már be engem is, légyszi, ott vagyok Kori ismerősei között.
21:54
122
Sep
07
Emu válasza írására:
Hosszuhaju ferje van! ;-P Azokat en is csipem nem kicsit, de nem kizaro tenyezo:-)
21:58
123
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Talán fel fogom tudni dolgozni.
21:59
124
Sep
07
ismeretlen válaszaEmu írására:
Áhh, de csak egy kicsit lőttem mellé :D
22:00
125
Sep
07
Emu válasza írására:
Ne aggodj, en is ilyen tipusu ufo vagyokXD
Gyonyoru unikorniszos emlekkonyvem volt, buktam a lovakra nagyon:-)
22:01
126
Sep
07
Emu válaszaCyrilAyris írására:
Bezony, jol mondod nagyon. Tapasztalatlan tizeneveskent ezt egyszer meg lehetett velem csinalni, azota radarom van az ilyen pasikhoz, es csak mosolygok rajtuk, meg a mazochista noiken:-) (Most jottem ra, hogy Bella Swan a faj kiralynojeXD
22:07
127
Sep
07
Emu válasza írására:
Szomszed orszag, a nyelv es az emberek nagyon hasonloak, szoval a lenyeg stimmel;-)
22:08
128
Sep
07
Emu válaszacrickette írására:
A volt osztalytarsaim es barataim mind "megkomolyodtak", hazasodnak, gyerekek jonnek, es mar reg nem vagjak, hogy az anno kozos kedvenc zenekarnak uj lemeze jelent meg... En is kicsit kivulallonak erzem magam ilyen szempontbol:-) Nezem az embereket az utcan, es azt talalgatom neha, hogy mikor veszitettek el a gyerekkori almaikat.
22:44
129
Sep
07
Emu válasza írására:
Ennek ellenere volt hosszu szoke haju, vilagitokekszemu pasim, na o viszont olasz voltXD Iszonyat bele voltam esve;-)
22:53
130
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Jajj...a szépemberes cikknél írtál egy szót,csak elfelejtettem,és lusta voltam visszakeresni na...:)
23:10
131
Sep
07
Emu válaszaA.F.rétisas írására:
Miket tudnak egyesek:-)
Honnan jott a kerdes egyebkent?:-)
Szoval: az 1.-es szamu konyvnek a napokban vegre nekiultem megirni a legelejet, mert a bevezetes teljesen hianyzott.
A 2.-es szamu konyvnek a veget meg ki kell talalni, annak meg pont az eleje-kozepe van meg. Ezeknel persze megvan a fo csapasvonal, csak a reszleteken vajudok.
A 3.-as szamu konyvnek megirtam a vazlatat, de addig nem allok neki, amig az elozoek nincsenek teljesen meg, es mindig vannak tovabbi otleteim.
Tervezes alatt van a honlapom, magyarul egesz sok mindent fel fogok rakni, ha mas nem, "beta" verzioban. Ha eljutok erre a pontra, tervezek vmi cikket a dologgal kapcsolatban, bar tartok en is az eles nyelvetektol, mint az ordog a szenteltviztol;-) Ezert nem mutogatok addig felkesz termeket, majd amikor mar teljes mellszelesseggel ki tudok allni a dolog moge, hogy igen, en ezt pont igy gondolom. Persze ehhez meg igenybe fogom venni par szakmabeli baratom segitseget, de ami kesik, nem mulik:-)
23:11
132
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Te most nem érted a viccet, vagy én nem értem?
23:17
133
Sep
07
ismeretlen válaszaEmu írására:
Miért kapkodsz bele ennyi dologba?
23:18
134
Sep
07
Lunabunny válasza írására:
Csak ha küldesz nekem szalagot FrontierVille-be. :D
23:22
135
Sep
07
ismeretlen válasza írására:
Vagy egymást értjük félre.
23:23
136
Sep
07
bubzi válasza írására:
igen, és nem örült.
de inkább ez, minthogy bármit a háta mögött csináljak.
23:58
137
Sep
08
ismeretlen válaszabubzi írására:
Szerintem ez gáz.
Ha valamiféle elszakadólépésre készülsz, akkor érthető, de ha csak egy "ártatlan" pillantás volt, és eszed ágában sincs elhagyni a barátodat, akkor csak ok nélkül kínzod azzal, hogy ilyen apróságokat is kíméletlenül közölsz vele. Ezt hívják felesleges őszinteségnek.

Többet árthat a kettőtök közti kapcsolatnak, amit leszűr belőle, mint ami valójában történt. Hiszen azzal, hogy megemlítetted neki, már egy plusz jelentőséggel ruháztad fel a történteket.
00:05
138
Sep
08
bubzi válasza írására:
persze, te mindent tudsz az én kapcsolatomról, meg a dialógusinkat is ismered. nem kell túlkombinálni, nem volt ebben senkinek semmi fájdalmas. semmiség volt az egész.
00:09
139
Sep
08
chloe válasza írására:
nekem rövidhajú.
00:23
140
Sep
08
ismeretlen válaszabubzi írására:
Akkor jó. Csupán ismerek egy-két feleslegesen őszinte nőt, azért mondtam.

Az egyik szerint például ha külföldi kiküldetésen összeakad egy volt osztálytársával, és lefekszik vele, az nem megcsalás, amennyiben előtte hazatelefonál, és bejelenti a férjének. Elég beteg dolog. Ilyesmire asszociáltam abból, hogy két pillanatnál tovább néztél egy tetszetős kant, és rögtön késztetést éretél, hogy megoszd ezt a fiúddal, bűntudatodat enyhítendő. Ha nem így volt, akkor oké.
00:24
141
Sep
08
ismeretlen válaszaEmu írására:
:)
01:31
142
Sep
08
ismeretlen válaszaCyrilAyris írására:
Nagyon egyetértek. :)
01:34
143
Sep
08
ismeretlen válaszabubzi írására:
Alapvetően engem sem érdekeltek soha, mindig a "jófiú" kategóráibólválogattam. Az a baártom, akiről kiderült, hogy egy szadista állat - na, ő is tipikus jófiúnak indult (keresztény volt, teológiára járt, tisztes értelmiségi családból származott, úgymond joviális polgári életet élt, aztán egyszer eltörte pár bordámat, előtte pedig hónapokig csalt és megkísérelt házirabszolgaként tartani), és hát lett, ami lett... Akkor jöttem rá arra, hogy a "jófiú" kategória győztese is lehet velejéig romlott mocsodék. Vagyis "rosszfiú".
01:39
144
Sep
08
ismeretlen válaszaLunabunny írására:
Mivaaan?
06:33
145
Sep
08
sugarwall válasza írására:
már keresem is a csillámos illatos tollam... :)
07:48
146
Sep
08
sugarwall válaszaCyrilAyris írására:
egyébként a nagy gond az, hogy számomra a rosszfiú kategória nem a beteg állatokat jelenti, biztos ezért értjük félre egymást a szavaidból ítélve. az agresszió számomra nem fér bele egy kapcsolatba, biztosan el vagyok kényeztetve.. és igen, ismerek lányokat, akik nehezen másznak ki dolgokból, de erről nem a "rosszfiúk" tehetnek, hanem ők maguk.
és igenis vannak személyiségi jegyek, amik változhatnak - csak mialatt mondjuk "felnő" az ember. és ezt nem csak a fiúk oldaláról gondolom így..
07:55
147
Sep
08
bubzi válasza írására:
jééézusom.... olyan sztorikat meséltek itt lányok, hogy az valami elképesztő. mármint az, hogy ilyen simán megtörténik a 20-21. században. fasza.
09:06
148
Sep
08
bubzi válasza írására:
azért én nem kis differenciát érzek egy véletlen - ámbár kétségkívül jóleső - összenézés és egy előre eltervezett félrekúrás között. nekem nem volt miért bűntudatot éreznem, mert nem csináltam semmi bántót vagy rosszat, egyébként sem vagyok megcsalós, sokkal jobban tisztelem annál a társamat - ezt ő is jól tudja.
ha pedig egyszer hazatelefonálnék, hogy most készülök lefeküdni épp valakivel (mintha ez legitimmé tenné a csalást), nagy valószínűség szerint nem lakna már ott, mire hazaérnék, én pedig szólóban nyomnám tovább (fordított esetben ugyanez lenne persze).
09:11
149
Sep
08
ismeretlen válaszabubzi írására:
Világos. Szélsőséges példa volt. Szerettem volna érzékeltetni, hogy az "őszinteség" nem mindenre mentség.
09:19
150
Sep
08
ismeretlen válaszabubzi írására:
Miért ne történne meg? Elfojtásokban bővelkedő, agresszív, szadista férfiak mindig is voltak és lesznek, mint ahogy mazochista nők is melléjük. Ez független az időszámítástól. Zsák a foltját.
09:22
151
Sep
08
ismeretlen írta:
A rosszfiú-témában ott lehet a gond, hogy egy tulajdonságnak, mint tudjuk, mindig két oldala van, egy pozitív és egy negatív. A "rosszfiúk" fő tulajdonsága a játékosság, "csintalanság", vagyis a ma olyannyira istenített "lazaság", melynek negatív oldala a felelőtlenség, a dolgok túl könnyen vétele, az érzelmi és szellemi sekélyesség. A "lazaság" annyira elbűvöli az erre kondicionált nőket, hogy hajlamosak a negatív oldalt hosszabb távon is elviselni érte.
09:28
152
Sep
08
bubzi válasza írására:
jó, de attól még elképedhetek.
09:30
153
Sep
08
ismeretlen válaszabubzi írására:
:-)
Nincs tiltva.
09:34
154
Sep
08
Welmi válasza írására:
A látás családi állapottól független funkció :)
09:49
155
Sep
08
chloe válaszaLunabunny írására:
hogy nem vagyok az ismid facebookon? he?
09:52
156
Sep
08
ismeretlen válaszaLunabunny írására:
Na jól van,akkor az üzim sztornó:)
09:54
157
Sep
08
ismeretlen válaszaWelmi írására:
A vágyás is?
09:54
158
Sep
08
ismeretlen válaszaEmu írására:
Remek,akkor már hárman vagyunk:)
09:56
159
Sep
08
Lunabunny válasza írására:
Csak szólok, hogy én többnyire csak játszani járok FB-ra. :D
10:06
160
Sep
08
Lunabunny válaszabubzi írására:
Persze, egyik legjobb barátnőm nemrég jött haza külföldről. 4 évig voltak együtt a pasival, aki 3 év után egyszer úgy bekattant, hogy felpofozta, barátnőm visszaütött, stb. Majd ebből rendszer lett, barátnőm már csak védekezni próbál, mert rájött, hogy nem nyerhet. A helyzet durvult, volt hogy a fejét beleverte a falba, meg a földön fekve rugdosta. Ha a fickó elment otthonról rázárta az ajtót, nem mehetett egyedül vásárolni se, sőt, volt hogy még azt is megmondta neki, hogy mit írjon az anyukájának e-mail-ben. mi meg itthon azt hittük, hogy milyen jól megvannak. Aztán sikerült elszöknie végül. :S De hát ja, érted, beleszeretsz valakibe, minden oké, majd 3 év után elkezd verni. Erre ki számít? Nyilván ez a csávó sem volt egy tipikus rosszfiú.
10:11
161
Sep
08
ismeretlen válaszaLunabunny írására:
Azt láttam:D:D
10:11
162
Sep
08
Lunabunny válaszachloe írására:
Úgy, hogy nem tudom hogy hínak, bébi! :D Csak azokat találom meg akiknek ugyanaz az avatarja mint itt, meg nem is volt célom begyűjteni innen mindenkit ismerősnek, de látom, ez lesz a vége. :D
10:14
163
Sep
08
Lunabunny válasza írására:
Bocsi... :D tiltsd le a tőlem jövő felkéréseket, ha nagyon zavaró. :D
10:15
164
Sep
08
chloe válaszaLunabunny írására:
hah na mostmár csak sejted! szuper stalker képességeimnek nincs párja, meg is lettél hamar.
10:22
165
Sep
08
Lunabunny válaszachloe írására:
Francba! Vége az inkognitómnak. :( Most jobban meg kell gondolnom miket írogatok. :D
10:32
166
Sep
08
Welmi válasza írására:
Helyzettől függően akár az is. Az a lényeg, hogy tudja-e hova tenni az ember a vágyait.
10:33
167
Sep
08
chloe válaszaLunabunny írására:
ja mert egy idegennek annyival többet jelent a polgári neved, mint a nicked :D
10:33
168
Sep
08
Lunabunny válaszachloe írására:
De az arcom is látszik! Hátha egyszer szembejövök az utcán és akkor majd azt gondolod, hogy: "Hö! Ott az a kötsög a cc-ről!! :D
10:36
169
Sep
08
chloe válaszaLunabunny írására:
meg is verlek :D
10:37
170
Sep
08
CyrilAyris válaszasugarwall írására:
Szerintem az agresszió senkinek nem fér bele egy párkapcsolatba, de van, hogy a drága elhúzza a mézesmadzagot a lány előtt, és nem egyből, direkt módon erőszakoskodik, hanem csak később, amikor már belemerültek a kényelmes, hosszantartó kapcsolatba. Lunabunny 160-as hozzászólása a kitűnő példa erre.
Van, hogy évekig nem történik semmi, és utána valami apró-cseprő hülyeségen elcsúsznak, a srác agya eldurran és csattan a pofon. Viszont szerintem vannak ennek előjelei, aki feltűnően a tenyerén hordozza a barátnőjét, és szinte már sziruposan halmozza el romantikával, általában az is az agresszívek közé tartozik. Ezenfelül, ha valaki másokkal verekedik, az is intő jel arra nézve, hogy a párjával ugyanezt fogja tenni. És hát ami a legszomorúbb, és legtipikusabb: az ilyen asszonyverő legények szoktak az első pofon után zokogni (!) és térdenállva könyörögni, hogy ne hagyják el. És itt jön megint képbe az okos lány és a buta lány... A szerelem pedig ostobává és vakká tesz, és ezért maradnak a párjuk mellett a legtöbben.
Hogy a fentiek megint közhelydurrogtatások lennének? Az megint lehet, de én magam sem tartanám ezt reálisnak, ha nem láttam volna a környezetemben ilyen fiúkat.
10:41
171
Sep
08
bubzi válaszaLunabunny írására:
:O
biztos szétvertem volna álmában fakanállal vagy húsklopfolóval. basszus. nagyon durva.
lányok! első kézlendítésnél lelépni! kötelezően.
ahogy te is írtad, mindig van egy első eset, ami után a helyzet durvul. nem értem, miért kell kivárni, amíg eddig fajul a helyzet...
10:47
172
Sep
08
ismeretlen válaszasugarwall írására:
Nekem volt nagy pillangós szöszös rózsaszín tollam. Jártam vele egyetemre, kiváncsi volta ma tanárok reakciójára, mert ez annyira nem én vagyok. :) tetszett nekik. :)
10:51
173
Sep
08
ismeretlen válaszabubzi írására:
Mert van akinek szüksége van a verésre, mert azt gondolja ez a törődés jele. És most nem voccelek.
10:53
174
Sep
08
ismeretlen válaszaLunabunny írására:
Egymás markában vagyunk:D
10:53
175
Sep
08
Lunabunny válaszabubzi írására:
Lásd: 170-es. A szerelem vakká tesz, a megszokás meg lustává.
10:55
176
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Komolyan kapsz tőlem egyet, Barbie-sat kérsz vagy valami menőbbet? (Harry Potter, Avatar, Shrek, vagy egyéb nyalánkságok?) :) De ha kézzel foghatót nem is, tuti csinálok egy virtuálisat és körbeküldöm mindenkinek. :)
10:55
177
Sep
08
Lunabunny válasza írására:
Awwww...nekem kell! Az annyira én vagyok! :D
10:55
178
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
öööö viccelek :)
10:56
179
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Oké,köszi:D Shrekeset kérek!:)
10:57
180
Sep
08
ismeretlen válaszaLunabunny írására:
Sajna kifogyott és nem lehet benne cserélni a tintát, mert ilyen strasszokkal van kirakva. Angliában vettem a Disney boltban. :) Imádtam. :)
11:03
181
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Te nem jelizel be minket?;)
11:03
182
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
uh, a virtuális máá nem is jó mi? :) És te akarod beleírni a kérdésket, vagy én (mint tapasztalt barifüzet tulaj) írjam bele? :)
11:04
183
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Jujj. De izgi. :)
11:10
184
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Inkább te:)

Naaaa,mutizzd már magad;)
11:21
185
Sep
08
bubzi válasza írására:
sajnos szerintem többeket vernek/vertek már meg, mint ahányan ezt törődésnek veszik...
11:22
186
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
NE. Én má unom a fészbúkot:(
11:44
187
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
,,barifüzetembe" (ez mekkora:D)

ENAR birkaleltár?D:D:D
11:46
188
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Akkor téged is bejelölünk;D
11:47
189
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Erre mondta egy ismerősöm, hogy hűséget fogadott, nem vakságot.
11:48
190
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Nem vagyok rajta:)
11:48
191
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
,,A cikket pedig eszem ágában sincs elolvasni, drágább az időm annál."

De ahhoz pont elég olcsó, hogy nap-mint-nap ide járj játszani:)
11:50
192
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Aláhúzogattad a helyesírási hibáikat?:D
11:50
193
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
és a másikon;)?
11:52
194
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Mindenki ezt mondja.
Aki csajokat nézeget a csaja mellett...
11:53
195
Sep
08
ismeretlen válaszabubzi írására:
Persze. Sok minden közrejátszik. Félelem, függőség, kilátástalanság.
11:58
196
Sep
08
ismeretlen válaszachloe írására:
Nem ajánlom, hogy bántsd a Nyulat:)
11:59
197
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Iwiw-en, meg myvipen vagyok. De a myvipes csak ilyen elhanyagolt fácáncsali.
12:00
198
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
És? Baj?
12:01
199
Sep
08
ismeretlen válaszabubzi írására:
,, nem értem, miért kell kivárni, amíg eddig fajul a helyzet..."

Mert a magány (pontosabban a tőlle való félelem) és az önbizalomhiány, egy tisztes adag önállóság-hiánnyal kombinálva nagyobb félelmet és szenvedést bír kelteni az emberben, mint a napi ütleg.
12:03
200
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Nem bizony,mert lehet, h vérnyúl EKKORA nagy fogakkal:)

Nekem baj lenne:R
12:03
201
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Nekem olyan kell, aminek az elején egy szürkemarha-boci, vagy egy dagonyázó mangalica, vagy 10 kiló kolbász, vagy egy lila hagyma.
12:05
202
Sep
08
chloe válasza írására:
téged is meg lehet tekinteni fészbukon? csak hogy felmérhessem az erőviszonyokat!
12:05
203
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Nekem inkább angol bulldis kell:D
A sajátom legyen rajta
12:06
204
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Nem pont erre céloztam. Nem vérnyúl ő:)
12:06
205
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
nem hát.
12:09
206
Sep
08
ismeretlen válaszachloe írására:
Nem. Iwiwen vagy myvipen vok megtekinthető:)

Erőviszonyok tekitetében pedig lehet, hogy nem vok egy ,,swárcenéger", egy elég jó íjász vagyok:)
12:09
207
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Már te is találkoztál vele?
12:09
208
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
*de egy elég jó...
12:11
209
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
De ne mondd el senkinek. :)
12:12
210
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Hóóógyne,be is rittyentettem!
12:13
211
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Ő te vagy?:)
Jó, nem mondom, bár ott vannak nálad:)
12:14
212
Sep
08
ismeretlen írta:
Ja, nekik lehet. :)
12:17
213
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Lájkolok vadul:D
12:17
214
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Észrevettem. :P
12:19
215
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
:D:D:D
12:22
216
Sep
08
chloe válasza írására:
got ya!
12:22
217
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
http://www.youtube.com/watch?v=p9v5lh4rRX0
12:28
218
Sep
08
nemmondommeg válasza írására:
Huntard! ;)))
14:05
219
Sep
08
Emu válasza írására:
Ha te azt tudnad, hogy en mennyi mindent csinalok egyszerre:-)
Pont errol beszeltem, amikor azt irtam, hogy uj projektekbe nem vagok bele, amig ez nincs meg. Az egyik sztorihoz honapokig hozza se nyultam, mert nem olyan hangulatban voltam, de addig szuletett a masik. Van rendszer az eletemben, fontossagi sorrendek menten haldok, nem csinalok egyszerre tobb dolgot, mint amit kezelni tudok. Az is benne van a szamitasban, hogy rengeteg hatterdolognak kell meglennie ahhoz, hogy ezt a vonalat erdemes legyen csinalni, szoval sok tenyezo haladasara kell ugyelnem. Ne aggodj ertem, tudom magam menedzselni:-)
14:50
220
Sep
08
Emu válasza írására:
En ertem, mirol beszel:-) Egy regi beszelgeteseket folytatta, asszem' hasonloan szeretitek a tojast, vagy vmi ilyesmi, es mar akkor is kerdezte, hogy csinalsz-e neki tojast... Vagy en is rosszul tudom?:-)
14:54
221
Sep
08
Emu válasza írására:
Sztem jogos, amirol beszelsz, max itt nem ez volt a szitu. Ilyen "felesleges oszinteseget" en is elkovettem anno, most mar inkabb vigyazok, hogy ne legyen ra szukseg.
15:00
222
Sep
08
Emu válaszaLunabunny írására:
Jesszus, ez hol tortent?
15:02
223
Sep
08
bubzi válasza írására:
lehet, hogy igazad van.
15:07
224
Sep
08
Emu válaszaCyrilAyris írására:
Volt ilyen pasim tinikoromban, felt apamtol, azert nem nyult hozzam, de arrol hallottam, hogy az elozo baratnojenek kitorte egy fogat(azutan meg megcsinaltatta neki). En teljesen hulye voltam sztem... Ja, es azota az a csaj hozzament felesegul.
15:07
225
Sep
08
Emu válasza írására:
Vagy Joker;-)
15:11
226
Sep
08
bubzi válaszaEmu írására:
bundáskenyeres volt az :), én legalábbis arra emlékszem.
15:13
227
Sep
08
bubzi válaszaEmu írására:
pl. eltakarod a szemed, ha valaki esetleg hosszabban rád néz?
15:13
228
Sep
08
Emu válaszabubzi írására:
Meg az is remlik, mintha azt irta volna Aristeus, hogy nem szereti, ha tul kemenyre sutik a tojast:-)
15:22
229
Sep
08
Emu válaszabubzi írására:
Ez egy konkret es nagyon elb@szott eset volt, kicsit tovabbment, mint ranezes, de azert nem lett belole megcsalas, annyira azert nem voltam reszeg:-S A ranezessel nincs semmi gondom, a mindenkori pasimtol se varok el vaksagot, de huseget (fantaziak szintjen is) igen. Szerintem ez szerelmesen nem nagy keres, anelkul meg sz@rt se er az egesz:-)
15:26
230
Sep
08
Emu válaszaEmu írására:
Megjegyzes: ez a kapcsolat legvegen tortent, amikor meg nem vallottam be magamnak, hogy igazabol mar csak hullat melengetunk a radiatoron, es pont ez az eset adott aztan lenduletet, hogy hosszas nyuglodes utan szakitsunk vegre. Ilyen szempontbol happy end lett a vege, de azert levontam a kovetkezteteseket.
15:30
231
Sep
08
A.F.rétisas válaszaEmu írására:
Te "kotyogtad" el és eszembe jutott :)
15:46
232
Sep
08
Emu válaszaA.F.rétisas írására:
Tudom, hogy irtam rola, csak tetszett, hogy emlekezel ra:-)
15:49
233
Sep
08
Lunabunny válasza írására:
:D Ez abszolút elképzelhető. :D
16:01
234
Sep
08
Lunabunny válasza írására:
*.* ♥
16:01
235
Sep
08
Lunabunny válasza írására:
Vagy inkább ez mind együtt. :D Maj' rajzolok neked!
16:03
236
Sep
08
Lunabunny válasza írására:
Mi lenne neked baj?
16:04
237
Sep
08
Lunabunny válasza írására:
Szeretlek! :D
16:06
238
Sep
08
Lunabunny válaszaEmu írására:
Angliában, miért?
16:07
239
Sep
08
Lunabunny válaszabubzi írására:
Igen, meg szerintem egy csomó idő míg egyáltalán feldolgozza az ember, hogy akit x éve szeret és ismer egyszercsak kibújik a bőréből és nem bújik vissza. Tehát, hogy várja, hogy hátha elmúlik ez a verés-dolog, mert hát x ideig nem csinálta, biztos csak rossz időszak, vagy valami, aztán rá kell döbbenni, hogy ez nem csak egy hullámvölgy, hanem ez már így marad, ha ő nem lép valamit.
16:11
240
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
Ostoba mondás.
16:26
241
Sep
08
ismeretlen válaszaEmu írására:
AZ odáig oké, hogy régi beszélgetés, a többi már nem egészen stimmel. Én értem, ő érti, csak játssza az értetlent. Vagy én csak gondolom, hogy érti, ő meg nem úgy érti, ahogy én értem... Szóval valami ilyesmi. :)
16:56
242
Sep
08
ismeretlen válaszabubzi írására:
azaz...
16:57
243
Sep
08
bubzi válaszaEmu írására:
én részleges vakságot elvárok. csak hogy ne lássa a hibáimat :).
18:11
244
Sep
08
bubzi válaszaLunabunny írására:
egyébként én is gondolkodtam ma ezen, miközben sétáltam haza, hogy ha engem 3 év szép, harmonikus kapcsolat után leverne valaki (mint a történetbeli lányt), valószínűleg én is annyira csalódott lennék, hogy először fel sem fognám, aztán reménykednék, hogy ez egyszeri és soha meg nem ismétlődő eset volt. persze a második nyakleves után iszonyú csalódottan, megbántottan, összetörve, de biztosan távoznánk egymás életéből.
18:19
245
Sep
08
Angyalka75 válasza írására:
En sem emlekszem baratsagfuzetre.nekem is csak emlekkonyvem volt. :O
18:22
246
Sep
08
Angyalka75 válaszaEmu írására:
Na velem is ez van.bar mar van ferj,mindenkitol fenyevekre kerultem,mint terkepileg,mind azzal,hogy az osszes ismerosomnek ferje ,gyereke van,gyerekek mar nagyok,van aki mar az elso valasan is tul van.neha elgondolkodom,ha az elso nagy szerelem hazassaggal vegzodott volna,en is ugyanott jarnek ,mint ok.de tudom,hogy akkor sokkal rosszabbul jartam volna.Szoval jol van ez igy.En meg mindig nem erzem ennek az idejet.
18:39
247
Sep
08
Angyalka75 válaszaAngyalka75 írására:
Volt olyan is,altalanosba a csaj nagy lazado,metal,pasik,alig varta a szexet is.Aztan mikor evekkel kesobb osszetalalkoztunk,es emlekeinkbe turkaltunk rakerdeztem,o emlekszel erre meg erre a sztorira,vagy zenere,vagy egyuttesre,meg rendesen kenyszeredetten huzgalta a szajat....Gondolom azert mert o is "megkomolyodott"
18:42
248
Sep
08
Angyalka75 válaszaEmu írására:
Huuu,alog varom,hogy lassam,vagy tobbet megtudjak.Legyszi fejezd be oket "minel hamarabb" :)
18:44
249
Sep
08
Angyalka75 írta:
Zsanerem egyebkent nekem sem volt-bar ezt mar egy masik cikk alatt kiveseztuk-mindenki hulyenek is nezett erte.aztan ugy hozta a sors,hogy akik bejottek nekem,vagy megtetszettek,javareszt mindig barna haju barna szemu fiuk voltak ki hosszu ki rovid hajjal(mar ha a kulsosegekrol beszelunk).Aztan az elso nagy szerelem szokesbarna kek szem lett.Na erre a kapcsolatra ket dolog volt ramondhato.Egy az ellentetek vonzak egymast(lehet vonzak,de hosszu tavon taszitjak).Illetve a se veled ,se nelkuled is a mi notank volt.Tiz evig birtuk.
Aztan jott a masodik igazi nagy szerelem,magas,macis,fekete haj szem.Hazassag lett belole.:)De nem a kulcsiny miatt,hanem a belbecs miatt.
18:58
250
Sep
08
ismeretlen válaszabubzi írására:
Én agyonütném álmában.
19:22
251
Sep
08
bugyigumi válasza írására:
Hééé. Nekem is csak emlékkönyvem volt!!! De az osztálytársaimnak volt barátság füzetük. Szal tudom mi az. :)
19:28
252
Sep
08
bubzi válasza írására:
én is ezt írtam a 171-esben :)))
19:28
253
Sep
08
ismeretlen válaszabubzi írására:
Tényleg :-)))
De sunyik vagyunk! ;-)
19:31
254
Sep
08
bubzi válasza írására:
nemis. csak racionálisan gondolkodunk (egyikőnk sem bánik el egy minimálisan normál testalkatú férfival, ha az ébren van) :D
19:39
255
Sep
08
Adriana válaszaKiralylany84 írására:
:-DDDDD
19:53
256
Sep
08
Adriana írta:
Barátságfüzet?!
Na mindegy, szerintem azért illik kinőni a zsáneres műsorból.
19:58
257
Sep
08
A.F.rétisas válaszaEmu írására:
Figyelek, amire érdemes :)
21:22
258
Sep
08
A.F.rétisas válasza írására:
Mi alapján lehet megtalálni?
21:23
259
Sep
08
ismeretlen válaszaA.F.rétisas írására:
CIA-adatbázis. Meg CC adatlap...xD
21:38
260
Sep
08
ismeretlen válaszanemmondommeg írására:
NEM azért íjászom:)
21:39
261
Sep
08
ismeretlen válaszaEmu írására:
Vagy egy lánckard:D
21:40
262
Sep
08
ismeretlen válasza írására:
No, oszt mé?
21:42
263
Sep
08
A.F.rétisas válasza írására:
ahha,23 éves,akad pár még
21:47
264
Sep
08
ismeretlen válaszaA.F.rétisas írására:
E-mail cím alapján is kereshetsz.
21:49
265
Sep
08
polly2 válaszabubzi írására:
Akkor te támogattad a Kittyt ?
21:51
266
Sep
08
Emu válaszaAngyalka75 írására:
Draga vagy, igyexem:-)
22:21
267
Sep
08
bubzi válaszapolly2 írására:
semmiféle erőszakot nem támogatok: sem azt, amit Kitty ellen tettek, sem azt, amit ő tett. (de kétségkívül vélek felfedezni a kettő között némi összefüggést.)
22:23
268
Sep
08
Emu válaszaLunabunny írására:
Es az ember is angol volt? Csak kivancsiskodok...
22:24
269
Sep
08
Emu válaszaAngyalka75 írására:
Reszemrol johetne ferj es gyerek, de attol meg maradok, aki vagyok. Ha eddig megoldottam, megy majd ezutan is:-)
22:27
270
Sep
08
Emu válaszaA.F.rétisas írására:
:-)
Aztan majd igyekszem megszolgalni a bizalmat;-)
22:29
271
Sep
08
Lunabunny válaszaEmu írására:
Nem, magyar. Együtt mentek ki. Illetve a csávó egy vagy fél évvel előbb, előkészíteni a terepet, míg a barátnőm lediplomázott.
22:38
272
Sep
08
nemmondommeg válasza írására:
Peeersze, te vagy mindig aki pullol és megszopatja a csapatot :))) (csak hogy valami másról is szó legyen, és senki se értse :D)
23:05
273
Sep
08
polly2 válaszabubzi írására:
Annyiban más, hogy őneki nem nagyon volt más választása, lévén, ha elszökik, visszaviszik, esetleg prosti lesz, vagy neveiőintézet. Egy felnőtt előtt van jó választás, előtte nem volt.
23:20
274
Sep
08
Emu válaszaLunabunny írására:
Na szep:-S Remelem, baratnod kiheverte lelkiekben a dolgot.
23:41
275
Sep
08
Emu válaszabubzi írására:
Mi ez a Kittis tema?
23:42
276
Sep
09
ismeretlen válaszaEmu írására:
Hirtelen:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Simek_Kitty
00:00
277
Sep
09
polly2 válasza írására:
171, 252,254, 267. Így egymás után.
00:13
278
Sep
09
ismeretlen válaszapolly2 írására:
Olvastam őket.

A nők nagyon fel tudnak háborodni, ha testi erőszak éri őket, de a lelki erőszakot vígan gyakorolják. Ebben a mai társadalmi nézetek is a segítségükre vannak, mivel a testi erőszak tilos (bűncselekmény), a lelki pedig nem.
00:23
279
Sep
09
polly2 válasza írására:
Nem erre gondoltam, mindegy.
00:26
280
Sep
09
Lunabunny válaszaEmu írására:
Még elég friss a dolog, de jól viseli.
00:48
281
Sep
09
ismeretlen válaszapolly2 írására:
Hanem mire?
01:22
282
Sep
09
bubzi válaszapolly2 írására:
egyetértek. egyébként is 14 éves volt: egy gyerek még, félt, bántalmazták már eleget, megértem, hogy nem talált más eszközt. valószínűleg kegyetlenkedett vele a mostohaapja pont eleget ahhoz, hogy az, hogy álmában hazaküldte az Istenhez, nem tűnt számára annyira "súlyosnak".
de még az is lehet, hogy abban a helyzetben egy felnőttnek sem lett volna jó választása (ismerve a magyar viszonyokat).
08:53
283
Sep
09
bubzi válasza írására:
le vagy maradva egy-két brossúrával.
08:54
284
Sep
09
ismeretlen válaszabugyigumi írására:
Egyre többen vagyunk,akiknek nem volt:D:D
09:38
285
Sep
09
ismeretlen válaszanemmondommeg írására:
Hogy jön ide a DOTA?:D
10:25
286
Sep
09
sugarwall válasza írására:
hű. a brit tudósok tuti kimutatnának erről valami izgalmasat... :D
10:56
287
Sep
09
ismeretlen válaszasugarwall írására:
Talán azt hogy infantilis vagyok. :)
12:00
288
Sep
09
sugarwall írta:
legjobb emberi tulajdonság. :)
12:01
289
Sep
09
sugarwall válasza írására:
legjobb emberi tulajdonság. :)
12:02
290
Sep
09
sugarwall írta:
ou. de hogy duplán? :D bocsi.
12:02
291
Sep
09
nemmondommeg válasza írására:
Na azt nemtommi :)
13:20
292
Sep
09
ismeretlen válaszabubzi írására:
És miután agyonlőtte, "szegény tehetetlen kislány, akinek nem volt más választása", elment a diszkóba mulatni. Ezt nevezem.
16:46
293
Sep
09
Lunabunny válasza írására:
Csernus eléggé szétszedte szegényt.
17:20
294
Sep
09
bubzi válasza írására:
ott voltál és vele buliztál, vagy a wikipédiából vagy okos?

prejudikálásban jó vagy. én viszont azzal kezdtem, hogy semmiféle erőszakot nem támogatok, úgyhogy egyáltalán nem helyeslem, amit tett.
17:59
295
Sep
09
ismeretlen válaszanemmondommeg írására:
Az jó. Akkor sötét és homályos üzelmeimet továbbra is jótékony sötétség és homály fogja fedni:)
19:38
296
Sep
09
ismeretlen válasza írására:
Hát na. Egyfajta védekező mechanizmus az agy és a psziché részéről. Elutasította a tettét. Az elméje úgy kezelte, mintha nem tett volna semmit.

Az ilyen típusú gyilkosságoknál előfordul az ilyesmi. Az elme ,,nem hajlandó" feldolgozni a történteket. Legalábbis nem azonnal.
19:41
297
Sep
09
ismeretlen válaszabubzi írására:
,,ott voltál és vele buliztál,"

Aristeus, a diszkókirály.
19:42
298
Sep
09
Emu válasza írására:
Aha, koszi.
20:34
299
Sep
09
Emu válasza írására:
Szerintem a feszkot akarta levezetni.
20:37
300
Sep
09
Lunabunny válaszaEmu írására:
Hát jahh, én is feszült lennék, ha lelőttem volna valakit álmában.
21:24
301
Sep
09
ismeretlen válaszaLunabunny írására:
Hol?
21:48
302
Sep
09
ismeretlen válaszabubzi írására:
De a felmentését helyesled.

Továbbá te írtad, hogy agyonvernéd álmában, aki téged bánt.
21:48
303
Sep
09
Emu válaszaLunabunny írására:
Ja, bar a papaval egyuttelve sem lehetett tul nyugodt. Nem tudom igazabol elitelni a lanyt.
22:19
304
Sep
09
bubzi válasza írására:
és?
22:37
305
Sep
09
bubzi válasza írására:
:)))
22:38
306
Sep
09
Lunabunny válasza írására:
Én abban a könyvben olvastam amiben kivonatok vannak a tévéműsorból. Leírja, hogy mi zajlott a műsorban és magyarázatot fűz hozzá, hogy miért azt kérdezte amit, mi járt a fejében, mire akart kilyukadni, stb. És abban van a Simek Kittys beszélgetés is.
23:12
307
Sep
09
Lunabunny válaszaEmu írására:
Hát azt csak ő tudja, hogy a fickó miket csinált vele. Neki ez tűnt akkor és ott a legjobb megoldásnak. De bubzival értek egyet, hogy mindenféle erőszak gáz.
23:14
308
Sep
10
Emu válaszaLunabunny írására:
Egyetertek.
10:29
309
Sep
12
Angyalka75 válaszaEmu írására:
Szerintem ez igy normalis.
13:48
310
Sep
12
Angyalka75 válaszaEmu írására:
Az jo.:)
13:49
311
Sep
13
Mauve válasza írására:
Emlékszem, anno láttam a csajt Csernus műsorában, csak az döbbentett meg teljesen, hogy milyen elképesztően buta. A háromszavas kérdéseket sem értette, nem hiszem, hogy súlyos és összetett dolgokat azonnal áltátna/az érzelmi intelligenciája a csúcson lenne. Ez persze nem mentség, csak magyarázat. Ráadásul a műsor idején pont terhes volt, Csernus ezzel kapcsolatban kérdezte (próbálta inkább), a csaj lényegében egész idő alatt meredt maga elé és azt mondogata, hogy "há...nemtom."
10:15
312
Sep
13
Lunabunny válaszaMauve írására:
Igen, a könyvben is ahol leírja az esetet, tulképp a Csernus arra ment rá, hogy most akkor ő felnőtt, vagy sem? Mert ha felnőtt, és felelősségteljes ember, akkor felelnie kell a tettéért. Ha azonban még gyereknek tartja magát akkor más megítélés alá esik. Ez esetben viszont hogy eshetett teherbe, és miért akarja megtartani a babát, mikor sem neki, sem a fickónak akitől van nincs munkája? Szóval rendesen sarokba szorította a csajt, nem is tudott mit kezdeni ezzel az egésszel.
13:01
313
Sep
13
ismeretlen válaszaMauve írására:
Szerintem fel sem fogta, mit tett és mit tesz. Sem a nevelőapjával, sem a gyerekével.
15:07
314
Sep
13
katicabogar válasza írására:
Nem csak olyan emberekkel allok szoba akik potencialis szexpartnerek lehetnek, viszont csak az potencialis szexpartner, aki kulsoleg is tetszik nekem. Azt, hogy en ruhellem a voros haju es boru embereket valami fura genetikai beallitottsag miatt, nem fogja semmilyen foku ismerettseg nem fogja eltorolni.
Lehet ez sokaknak serto vagy erthetetlen de en mar csak ilyen vagyok.

azon kivul meg barati koron beluli kapcsolataim sosem sikerultek tartosnak, munkatarsaim nincsenek:p
16:35
315
Sep
13
Mauve válasza írására:
Ezt mondom. Nekem úgy tűnt, hogy egyszerűen kevés ehhez.
17:23
316
Sep
13
Mauve válaszaLunabunny írására:
Szerintem pont, hogy egyszerűbb gyerekfejjel (testileg éretten) teherbe esni. De értelek, persze. A könyvet nem olvastam, csak a műsorra emlékszem.
17:26
317
Sep
14
ismeretlen válaszakaticabogar írására:
"Azt, hogy en ruhellem a voros haju es boru embereket valami fura genetikai beallitottsag miatt, nem fogja semmilyen foku ismerettseg nem fogja eltorolni."

Naiv vagy, de majd meglepődsz.

(Off: nem értem, miért írja mindenki az ismeretség szót két t-vel...)
02:42
318
Sep
14
polly2 válasza írására:
Mindenki ?
21:11
319
Sep
15
ismeretlen válaszapolly2 írására:
Sokan. Hivatalos oldalak, pl. a facebook is. Továbbá a mobiltelefonom is. :-)
00:41
320
Sep
15
Lunabunny válasza írására:
Világvége! :S
09:49
321
Sep
15
janeavril válaszakaticabogar írására:
Istenkém!
Hát én meg egyszerűen imádom a vöröshajú embereket! A kis "pulykatojás" gyerkőcök az abszolút kedvenceim.
22:26
Felhasználónév:
Jelszó:
Hirdetés