Hirdetés
Lélek

Hisztizz nyugodtan!

6445

Kedves Olvasók! Egy deréktetkókról szóló megjegyzésem kapcsán felmerült, hogy szívesen olvasnátok valamit a nőkről tőlem mint a Cotcot férfitagozatától. Az alábbi cikk a válaszom: félig fiktív, félig saját élményeken alapuló monológ arról, amit a kapcsolatok legnagyobb próbatételének érzek. Remélem, egy-két tanulságos mondatot mindenki talál.

Hirdetés

Egyébként nem szoktam ilyesmit, de tényleg. A lelkizés (vagy hogy hívják ezt), az nekem olyan, mintha a Pokol angyalainak egyik tagját próbálnád rávenni arra, hogy üljön szépen kis kosárkás robogóra, és intézze el neked a bevásárlást – egyszerűen nem megy és kész. Persze, meg kellene beszélnünk egy csomó dolgot, illetve hát nekem kéne beszélnem, mert te már elmondtad többször is, mindig egyre hangosabban és tagoltabban, hogy figyeljek oda jobban, ne legyen mindig az, hogy szétironizálom az úgynevezett komoly helyzeteket, meg hogy van olyan ám, hogy romantika, és arra neked néha szükséged van, és hogy úgy általában véve vegyem komolyan az egészet. Akkor elmondom. Komolyan veszem, csak a nyelv más egy kicsit.

Az a baj, hogy együtt vagyunk négy hónapja… tessék? Oké, akkor öt hónapja, jól van na, sosem ment a matek, meg ne sértődj már. Szóval együtt vagyunk egy ideje, és te még mindig nem hiszel nekem. Két hétig te voltál a magabiztos, felnőtt, önálló nő, aztán amikor kezdett leesni, hogy lehet, hogy ezt az egészet én (is) komolyan gondolom, akkor jöttek a parák. Akkor még nem ismertél, csak sejtetted, hogy talán mégsem vagyok akkora seggfej, mint az összes férfi a világon, de főleg az exed, aki nyolc hónap után MSN-en jelentette be, hogy „akkor ezt most kicsit hagyjuk”, és valami közös ismerőstől kellett megtudnod, hogy miért, illetve kiért. De még nem hitted el, hogy nem csak úgy összejöttem valakivel, hanem konkrétan téged akartalak, és akarlak azóta is.

Hogy ezt mutassam ki jobban… igen, ezt nem először hallom. Görcsöltem ezen én is sokat, de a helyzet az, hogy az, ami az elején tetszett neked bennem, hogy higgadt vagyok, józan, három lépés távolságról szemlélek mindent, így aztán zen mesterként lazán elcsevegek a barátnőiddel, nem bukdácsolok haza részegen „csak egy sör” címen, szóval ezt nem tudom csak úgy levetkőzni, és spontán, kiszámíthatatlan latin szeretővé változni, amikor a helyzet úgy kívánja. Igenis kimutatom, hogy mi az ábra, csak apró jelekkel, egy-két gesztussal, félmondattal, amit senki másért nem tennék meg és nem mondanék. És közben be vagyok szarva, hogy majd beviharzik az életedbe valami vadbarom, aki teljesen magával ragad, mert úgy érzed majd, hogy pont ő hiányzott, és ő ad majd meg neked mindent, amit én nem. De mivel annyira jó barátok lettünk, a szakítás után nem sokkal már nekem panaszkodsz majd, hogy különben micsoda egy vadbarom.

Akkor mindketten félünk, nagyszerű. Pedig neked nem kell, mert én tényleg veled akarok lenni. És nem tudom, hogy győzzelek meg például arról, hogy szép vagy, mit szép, gyönyörű, mert úgysem hiszed el, és közben te is attól félsz, hogy majd jön valaki sokkal szebb, és megint kiderül az ősi igazság, hogy semmi esélyed a nálad szebbekkel szemben, bármit is jelentsen ez. Hidd el, nekem esik rosszul, hogy bármeddig képes vagy a saját hibáidat sorolni, azét az emberét, akit szeretek, és nem tudom, mit vársz, mondjam mindegyikre, hogy nem is igaz? És ha igaz, akkor mi van? Képzeld, tudok a narancsbőrödről (néha még észre is veszem), arról, hogy az egyik melled kicsit másfele áll, mint a másik (ha nem mondod, akkor mondjuk sosem veszem észre), és arról, hogy a feneked íve egy kicsit eltér a Naomi Campbell-sztenderdtől. Erről mind tudok, és egyik sem érdekel.

Az utóbbi ötven év legnagyobb hazugsága, hogy ezek hibák. Naponta megkapom tőletek, hogy mi, férfiak mennyire felszínesek vagyunk, hogy az első- és másodlagos nemi jellegek magazinok által diktált formavilágában érezzük csak otthon magunkat, azaz az úgynevezett jó nő a 90-60-90-es dimenzióban kezdődik. Én azonban azt látom, hogy ti, nők sokkal kötelességtudóbban megzabáljátok a rólatok szóló hamis propagandát, mint mi. Persze, sok pasi tagadja – mert hát nagy úr a macsós elvárásrendszer -, hogy bizony felizgatja az is, aki ennek nem felel meg, de ettől még felizgatja. Miközben ti ráfeszültök arra, hogy a kelleténél vastagabb a combotok, a melletek vagy furcsa alakú, vagy nincs, és a hasatok redőzik, ha előredőltök a széken, engem mint férfit ez mind nem zavar, sőt ezek a kis hibák nem is hibák, hanem dolgok rajtatok, amik azt üzenik: hé, én is ember vagyok, nem kell ám megijedni. Nekem nem lufimellek és darázsderék kell, hanem egy-két mozdulat vagy pillantás vagy elejtett félmondat, és végem van, meg kell tudnom, ki vagy, és meg kell mutatnom, hogy velem érdemes lenne megpróbálnod ezt a szar életet, ami mindjárt nem lesz olyan szar, ha ott vagyok én is, és viszont.

És tudod mit? Hisztizz nyugodtan. Tudom, hogy állítólag ez minden pasi rémálma, de csak akkor, ha eluralkodik, vagy ha fegyverként használjátok. Tudom, hogy te nem vagy ilyen. De azt is tudom, hogy néha kell a hiszti, és ezzel nincs semmi baj, még akkor sem, ha véletlenül engem találsz meg vele. Csak azt kérem, hogy tudj róla. Nincs hibás ember, csak hibás kapcsolat van, de ha valaki ismeri magát, tud a hülyeségeiről, a kattanásairól, a fóbiáiról, mindennek elébe lehet menni. Mert ha tudsz róluk, és elhiszed, hogy ezek is a te részeid, akkor egyszer talán el is tudod fogadni őket, és megbocsájtani magadnak, hogy nem vagy tökéletes. Bennem fel sem merült soha, hogy annak kellene lenned. És ha ez megtörténik, akkor már attól sem kell félned, hogy mi lesz velünk, mert minden úgy lesz jó, ahogy van. Nálam a szerelem nem ott kezdődik, hogy egy hét után patetikus nagymonológokkal bombázzuk egymást, hanem ott, hogy felszabadultan és őszintén tudunk röhögni magunkon. Mert ha így van, akkor nem szégyelljük magunkat többé a másik előtt, és akkor bármire képesek vagyunk.

Szóval ne félj tőlem, nem szövök összeesküvést, hogy hogy alázhatnálak meg, amikor már azt hiszed, minden oké, nem ácsingózom más nő után, még akkor sem, ha másfél másodperccel tovább nézek rá egyikre-másikra a kelleténél; veled akarok lenni, és ha baj van, te tudod meg először. Tudom, nem könnyű elhinni, vertek már át téged is, és hát olyan durva sztorikat hall az ember, te sem tudsz egy normális kapcsolatról sem körülötted, ugye? Hát én sem. De attól még lehetnénk mi a kivételek.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások
1
Jul
19
Aevin írta:
Marciii, I ♥ U!
10:51
2
Jul
19
Aevin írta:
Tényleg több kellene Belőled ide. És köszi a pirosruhás nőt :)
10:51
3
Jul
19
Netnori írta:
:) Köszönöm.
11:14
4
Jul
19
chloe írta:
ja hát ez akármennyire banális és magától értetődő, nem lehet elégszer eldarálni egy nőnek, mert annyi fals szemponttal bombáznak, hogy abban is rögzül, aki nem hisz bennük. az is érdekes, hogy ilyesmit jellemzően férfiak szoktak írni, egy nőnek a kutya se hiszi el, vagy ha mondjuk nőként leírom, hogy narancsbőr, na és?, akkor az olvasó nőtárs már mosolyodik a vélt narancsligetekről a combomon, amit fel-felfed a a nyári szellő meg az elefántmozgás a babydoll méretű nyári ruhámban (ez létezik, csak nem rajtam, és marha irigy voltam a lányra, hogy szívbaj nélkül képes magát így prezentálni)...

mindegy, a lényeg, hogy Márton, mint férfi legitimizálta a hisztit, így én nyertem! köszönöm!
11:43
5
Jul
19
chloe írta:
ja és meg kéne már tanulnom akvarellezni, a kutya mindenit. szép ez az akt, nagy szívfájdalmam, hogy nem tudom folyatni a festéket, csak kenegetek, az meg nem ilyen érzékeny.
11:46
6
Jul
19
pancimanci írta:
Annyira tipikus:D
A zuram ki tud borítani a cinikus ábrázatával, ha nagymonológozok:S
11:51
7
Jul
19
pancimanci írta:
Mondjuk, ezeken a parákon rég túl vagyunk.És szerencsére mindketten "antiromantikusak" vagyunk.Illetve, utáljuk az ömlengős ígyszeretlekúgyszeretleket.....Nincsenek nagy szavak,tudjuk ki, mikor, mit gondol...
De az elején szép volt a próbálkozás:)
Ja, meg láttam én is, h odapillázik egy nőneműre,aztán állította, h nem, csak azt nézte pölö, hogy milyen bénán áll rajta a nadrág meg szottyadt a segge...ha-ha.
11:56
8
Jul
19
ismeretlen írta:
Marci az írásod alapján most minden nő majd ilyen pasit akar mint Te! :-)

Na de ez tényleg így van, hiába mondhatja egy pasi egy nőnek, így vagy jó Drágám, meg szép vagy, úgysem hisszük el!

Nem tudom, nálam a hiszti nem úgy jellemző, hogy összetörök tányérokat, vagy ordibálnék. Egyszerűen egy-két mondtban odamondom a magamét, aztán se többet, se kevesebbet. A nagy hallgatás. Páromat ez nagyon idegesíti. Aztán persze én nem engedek, hadd vigasztaljon, epekedjen utánam (egyfajta női önbecsülés), majd eltörik a mécses és esküszöm, annál meghatóbb nincs, amikor lesírom a szemfestékem és ő törölgeti le az arcomról a festéket. Persze utána irány a fürdő... :-)

Oh de egyébként bárcsak minden férfi tudná tolerálni ezeket a hisztiket, de szerintem ez csak azoknál a pasiknál jellemző, aki komoly kapcsolatot keres. Mert aki még "gyerek", vagy "csődörnek képzeli magát", annál bármit csinálhat egy nő, úgyis mindig más kell neki...
Egy nőnek meg valahogy mindig a rossz fiúk kellenek! *sóhaj*
11:56
9
Jul
19
ismeretlen írta:
Nem tudom melyik volt előbb a tyúk vagy a tojás. Tényleg a pasik csorgatják a nyálukat a bombanőkre, és minket (akik majdnem bombanők) ez rettenetesen zavar, vagy mi tasztíjuk őket abba, hogy csorgassák a nyálukat, mert állandóan csak hisztizünk?
Szerintem ez nagyon szép és nagyon hiteles kis monológ, de nagyon sok pasi nagyon meg tudja alázni a kedvesét. Van olyan ismerősöm, akinek a pasija gyűjt a mellnagyobbítására (?) a másik állandóan kurvának öltözteti, a harmadik ha két méterre megy a kedvesétől már minden létező lánynak a mellét-seggét méltatja. És mondhatnánk: gyökerek, de nem minden pasi ilyen. Valóban nem. De jelenség. Undorodom attól ha megyek és szembejön velem egy pár, a legrosszabb, ha család és a pasi bámul. Utálnám, ha velem ezt megtenné a kedvesem. Ez megalázó.
11:57
10
Jul
19
nupogodi válaszachloe írására:
Én kenegetni nem tudom a festéket, csak folyatni festéket, tintát :P nekem meg kenegetni kéne már megtanulni. :)

különben szép szép ez a cikk, naponta hallom ezeket a pasimtól, csak az a baj, hogy nem hiszem el. bár erről nem ő tehet. alapvetően önbizalomhinyból ered az össze ilyen jellegű hiszti, és amíg az a defekt fennáll, addig sajnos tépheti a száját akárki. bennem van, hogy elhiszem, beleadok apait anyait, aztán majd jól pofára esem, és akkor vége a világnak. úgyhogy valahol önvédelmi reakció is szerintem, ha egy nő nem képes teljesen feloldódni egy kacsolatban, mindenféle para nélkül. ilyen mondjuk kevés van szerintem, akinek ilyen, annak tökjó, irigylem őket.
11:58
11
Jul
19
mirkofiam írta:
hisztis leszek a gondolattól, hogy nem vagyok tökéletes... :P
11:59
12
Jul
19
scarlett írta:
MártonKedves, felemelőek az írásai, élvezet olvasni, tényleg.
11:59
13
Jul
19
nupogodi válasza írására:
aha. apuka babakocsit tol maga előtt, anyuka a még terhessége alatt felszedett plusz 15 kilóval sétálgat előtte, vagy utána, a pasi meg úgy bámul, hogy a szeme majd kiseik. pffffff.
12:00
14
Jul
19
pancimanci válasza írására:
Az enyém nagyon tudja:) Minden hónapban:S Csodálom érte:)
12:00
15
Jul
19
ismeretlen írta:
köszönjük a cikket, sok igazság van benne.
12:00
16
Jul
19
pancimanci válasza írására:
Tessék:) Megfejtették:
http://index.hu/tudomany/brittudosok/2010/07/15/a_tyuk_elobb_volt_mint_a_tojas/
12:01
17
Jul
19
chloe válaszanupogodi írására:
ó... azért ezt jó hallani! még várok a csütörtöki végszóig, aztán belevetem magam, nem kezdhetem a tanévet ilyen hiányossággal, a másik, hogy cigarettát se tudok sodorni, ami már két hete is vérciki volt.
12:04
18
Jul
19
pancimanci írta:
"egyik melled kicsit másfele áll, mint a másik ":D:D:D

Pont szombaton a parton kérdeztem a zuramat, mikor csodálkoztunka 20 éves lánykák karfiolmezein, h nekem is olyan???Azt mondta,nem,de majd nézi a seggeket és ha lát olyat,mint az enyém,szól:):):)
12:05
19
Jul
19
nupogodi válaszachloe írására:
azt én se! :DDDD mit hallgattam jesszus, hogy b.meg milyen elfuserált művész vagy te, még sodorni se tudsz :) különben ne aggódj, a suliban majd lesz alkalmad megtanulni, első két év a kísérletezésről szól.
12:07
20
Jul
19
chloe válaszanupogodi írására:
de már a felvételin is mindenki sodort! még csak elsőévesek se! és amikor kifejeztem, hogy kicsit cikisnek érzem, és tarthatatlan, hogy nem tudok, akkor helyeseltek!!
12:13
21
Jul
19
nupogodi válaszachloe írására:
sodortak? cigit, vagy füves cigit? ha utóbbi, akkor lazzzzza. én úgy be voltam szarva, hogy nemhogy szívni nem mertem, semmit nem mertem csinálni. de ha nem tudsz, az se gáz, majd valami kedves önként vállakozó az első művésztelepen úgy kiokosít, hogy álmodban megcsinálod.
12:17
22
Jul
19
chloe válaszanupogodi írására:
dehogyis, rendes dohányt!
12:19
23
Jul
19
ismeretlen válasza írására:
Na azt én is utálom, ha egy pasi úgy néz rám, mint potenciális baszópartnerre!
12:23
24
Jul
19
nupogodi válasza írására:
az attól függ, ki az a pasi :P
12:39
25
Jul
19
Nyruszi írta:
Jó lett.
12:42
26
Jul
19
Welmi írta:
Ez nagyon jó volt.
12:56
27
Jul
19
Madrilena írta:
Hány, de hány pasit láttam/hallottam már hisztizni... Ez nem női tulajdonság. És akár pasi, akár nő műveli, mindenképp gáz szerintem. Felnőtt ember ne hisztizzen, anélkül is meg lehet beszélni a problémákat.
13:04
28
Jul
19
Ramiii írta:
elég klassz lett!:)
13:09
29
Jul
19
umbra írta:
Amikor a bevezetőt olvastam azthittem majd hogy ez kicsit a Borsás Hímtag cimű cikkekre fog hasonlítani de tévedtem. Bár azt írtad hogy félig fiktív, azért a véleményed gondolom nem változtattad meg a cikk kedvéért, igen jóra sikeredett, sokat mutat belőled, szeretem ha egy író kicsit kiadja magát, ettől szerintem emberközelibbé válik az egész.

Ja igen szerintem most a fél cotcot belédszeretett kedves Marci :) Gondolom a kollégák is irigykednek, hogy a Te cikkeid ekkora rajongás övezi.

Bár ahogy olvasgattam rájöttem, hogy az én párom is pontosan ugyanilyen, midnig ezeket mondja nekem. Persze amíg saját magamnak nem tetszem hiába mondja nekem hogy gyönyörű vagyok, meg amig ott lóg a szekrényben a tavalyi szoknya amit imádok de nem hordhatom mert bevág addig aztán hajtogathat nekem akármit. A hétvégén a strandon kaptam saját magamtol egy kis önbizalombombát, amikor észrevettem, hogy nagyon nagyon kevés tökéletes testű lány van Magyarároszágon...najó legalábbis Gárdonyban akkor, amikor én is ottvoltam kevés volt :) tudtam hogy én nem azok közé tartozom akiknek bármit is szégyellni kéne. :)
13:25
30
Jul
19
almafa írta:
Jaj Marciiii.... :)
Igazán jó írás, az első cikk amit eltettem!
Örülök, hogy élnek még normális gondolkodású felnőtt FÉRFIAK a föld nevű bolygón:)
Igazán édes írás érezni, hogy szívből jön és, hogy van tapasztalat.

Sajnos igaz a tény, hogy a nők hajlamosak "ráparázni" dolgokra de ha így fogadjátok el őket, ezek is elmúlnak idővel.

Ui. az én barátom is ilyen ;-)
13:32
31
Jul
19
ismeretlen válaszanupogodi írására:
Ööö... egy vadidegen??
13:43
32
Jul
19
ismeretlen írta:
Majd' megkönnyeztem, olyan szép. Köszönöm, Márton, a női nem nevében. :-)
13:45
33
Jul
19
Emu írta:
Hú, Marci, ez nagyon üdítő volt, köszönjük!:) It's more than like;)
13:51
34
Jul
19
chloe írta:
amúgy nektek tényleg nincs kibe szerelmesnek lennetek? azaz tényleg ekkora ritkaság, ha valaki ilyen véleményen van, azaz normális? felmérés jellegű kérdés, lehet írni fogok róla.
14:03
35
Jul
19
Booo írta:
tü-rű-rü-rűűű, tü-rűű-rü-rűűű:

-Marci, leszel a férjem?

Na, azért ez klassz volt, könnyed stílusban íródott, bár sok újdonságot nem mondott, ne haragudj. Kicsit idealizált is lett a dolog, nem minden részét tudom elhinni. (vagy csak én találkoztam több defektessel, mint kéne)
Gesztusnak sem volt utolsó, hogy végre teljesítettetek egy "olvasói kérést" és nem ragaszkodtatok makacsul a "márpedigmimegmondtukhogyígylesz-hez".
14:03
36
Jul
19
mookid válaszaBooo írására:
köszönöm mindenkinek.
igen, nem is gondoltam, hogy új fejezetet nyitok a gender studies számára, és persze, hogy idealizált, de őszinte volt :) majd biztos még koppanok én is.
14:09
37
Jul
19
Booo válaszamookid írására:
Ha koppansz is (remélem a megabummot elkerülöd) de okosan kezeled az csak a javadra válik majd idővel. Amúgy hajrá optimizmus meg minden, maradj ilyen!
14:19
38
Jul
19
Angyalka75 válaszaMadrilena írására:
Egyet ertek.En is sok ffit lattam mar hisztizni.Az uram is hisztis.Mondtam is neki,nalunk nem volt ez divat,nem is lettunk raszokatva,ugyhogy kezelni sem tudom,tehat ergo nalam ezzel nem er el semmit. :)
14:21
39
Jul
19
Angyalka75 írta:
Cikkert egyebkent nagy mezei pirospont.
14:21
40
Jul
19
C.C.G. írta:
hmmm... Marci... ez szépre sikeredett... grat! :-)
14:24
41
Jul
19
Lory26 írta:
jó néha szembesülni azzal hogy van ilyen gondolkodású pasi a világon, visszaadja a reményt... köszi :DDD
14:27
42
Jul
19
almafa válaszachloe írására:
A körülöttem lévőkről és magamról beszélhetek csak.. NAGYON ritka...
14:39
43
Jul
19
Marci, a lánylélek simogató!
Szerintem velem van gond itt, de nekem először az jutott az eszembe, hogy nem szeretnék fiú lenni, ha ilyenek a lányok. (Aztán fel is lélegeztem, mert tényleg nem kell fiúnak lennem.)
Mindenesetre úgy érzem, hogy nem rólam szól, vagy lehet, hogy ilyen vagyok, de nem ilyennek látom magam. Valami nem stimmel, de nem zárom ki azt sem, hogy a kialvatlanságom szórakozik ma velem.
Kedves dolog, ilyen őszinte hangvételű cikkel meglepni a színvonalasabb írásokra szomjazó olvasótábort! Telitalálat.
Miközben olvastam, az is az eszembe jutott, hogy épp olyan ez a fiú, mint a kisöcsém.
14:42
44
Jul
19
Madrilena válaszachloe írására:
Nekem van kibe:)
14:46
45
Jul
19
Madrilena írta:
Amúgy
14:48
46
Jul
19
Madrilena írta:
wáááá, bocs

Szóval a 34-esben a kérdés jogos szerintem. Sokan úgy reagáltok, mintha nem láttatok volna még normális pasit.
14:50
47
Jul
19
curlie írta:
Marci...
Köszönöm, élmény volt olvasni :)

14:52
48
Jul
19
ismeretlen válaszachloe írására:
de 2 éve már! :-)
14:53
49
Jul
19
chloe válaszaalmafa írására:
azért kérdezem, mert mondjuk az én (erősen szelektált és jó értelemben korlátolt) környezetemben kb bármelyik hímegyed lehet hasonló véleményen, önmagában nem sokat jelent, csak duma, mert a legáthatóbb, legkompromisszummentesebb idealizmusukban is simán átvernek, megkínoznak, elhagynak, stb. észre se veszik. velem is az elvileg nagyon önfeláldozó és önzetlen rendes srác törölte másfél évig a padlót, míg elkezdett derengeni, hogy ez nem egészen az, aminek látszik.
14:54
50
Jul
19
A.F.rétisas válaszaBoribonAnnipanni írására:
Rólam sem... nekem ez a cikk semmit nem mond,untam.
14:54
51
Jul
19
ismeretlen válaszaMadrilena írására:
Én már találtam egyet, legalábbis most úgy tűnik, de előtte tényleg volt némi defektes...
14:55
52
Jul
19
menta írta:
szép ez az akvarell, mindjárt elolvasom a cikket is.
15:16
53
Jul
19
espancesa írta:
Picit magamra ismertem.
15:21
54
Jul
19
almafa válaszachloe írására:
Igaz, sokan vannak akik csak mondják viszont nem alkalmazzák.
Az én tapasztalatom az, hogy az első hónapokban totál az ellentétét mutatják annak amilyenek, pl. persze nem zavar,érezd jól magad a barátaiddal bla bla aztán az első komolyabb vitánál a fejedhez vágják... Szerintem a legtöbbjük csak szeretne ilyen lazán gondolkodni de nem megy nekik.
Aztán a másik tapasztalatom, hogy ha te csinálsz valamit az ezer százalékos bűn és szemét dolog (pl késel otthonról mert elhúzódik az esti program és nem szólsz időben pedig úgyis mindegy mert alszik és nem akarod felébreszteni azzal h hívogatod emiatt) de ha ő csinálja elintézi egy bocsikával és aztán felejtsük is el. Most egy kis példát mondtam, de a nagyokban is hasonlóképp működik, többször..
Sok sok dilinyóssal hozott már össze az élet, mesélnivalóm van sok :D
15:37
55
Jul
19
Nyuszicica válasza írására:
Jujj... dettó... Tegnap, párommal, villamos. Mellettem taknyos kissrác, mellette barátnője. Srác engem bámult... =O >=( Barátom is észre vette, utána rá is kérdeztem, rosszul láttam-e a dolgokat a szemem sarkából. Azt mondta: nem. Csúnyán is nézett a fiúcskára, aki ekkor elfordult. Megnéztem, le van -e húzva esetleg a sliccem, taknyos-e az orrom... (=P) Hát... kérdeztem is a barátomat, hogy UGYE Ő nem csinál ilyet soha? =S
15:50
56
Jul
19
Nyuszicica válaszaalmafa írására:
Uhh... ez is dettó. =S Pont a Te példáidat hozhatnám fel én is. Az elején "elfogadom, hogy fontosak neked a barátaid", aztán már "ugyevelemjobbanérzedmagad", és "menj el, persze, nyugodtan!", majd végül: "megint Te mentél el! Mindenhová elmész mindenkivel!"
16:00
57
Jul
19
bubzi írta:
Marci ♥
csak azért nem kérdezem meg, hogy randizunk-e, mert én vagyok az egyik szabályt erősítő kivétel, akinek normális a kapcsolata :)
16:09
58
Jul
19
Franci válaszachloe írására:
Neked nincs valami blogod? :)
16:24
59
Jul
19
chloe válaszaalmafa írására:
hát nem kifejezetten erre gondoltam, ezeket a problémákat nem is ismerem.
16:24
60
Jul
19
chloe válaszaFranci írására:
én nem blogolok, de a gonosz ikertestvérem igen http://nomuveszet.blogspot.com
16:26
61
Jul
19
feketecica írta:
A nők nem embernek, hanem istenőnek akarnak látszani... most ez a trendi... az elf fül, a tökéletes bőr, a gyönyörű sebmentes lábak, az igéző szemek, a különleges aura, a 24 órás izzadásgátló, a tökéletes testsúly, a gyönyörű egyforma mellek, a mindíg szőrtelen lábak és a narancsbőrt már szóba sem lehet hozni...
Ez van...-.-
17:13
62
Jul
19
almafa válaszachloe írására:
Akkor félr értettem sorry.
17:21
63
Jul
19
chloe válaszafeketecica írására:
Afrodité, Pallasz Athéné és Héra
http://www.fortunecity.es/bohemio/pintura/149/EljuiciodeParis.jpg

vagy Voksán Virág, Kustánczi Lia, Niki Belucci
http://m.blog.hu/ko/kozrohej/image/voks%C3%A1n_vir%C3%A1g2.JPG
http://www.rtlhirek.hu/cache/leadimages/174027_1213858189_411x310.jpg
http://waterisbad.files.wordpress.com/2009/12/nikibelucci2.jpg

stipi stopi Voksán Virág!!
17:25
64
Jul
19
Lunabunny írta:
Ez nagyon aranyos volt. :) Én agyon jó az a kép, az akvarell.
17:33
65
Jul
19
Lunabunny válaszaLunabunny írására:
Nagyon
17:35
66
Jul
19
bubzi válaszachloe írására:
:D nyertél a virággal :D
17:37
67
Jul
19
chloe válaszabubzi írására:
ha létezik földön túli szépség, az ő az http://s1.images.www.tvn.hu/2009/04/28/07/50/www.tvn.hu_e9658b43d22d001d4e7f3d156123b227.jpg
17:40
68
Jul
19
bubzi válaszachloe írására:
te tisztabolond vagy :D
egyébként nem kéne ilyen kijelentésekkel megsértened keleti gyönyörű györgyit
http://kepek.haon.hu/kepek/keletigy.jpg
17:42
69
Jul
19
chloe írta:
egyébként is csak ő rendelkezik ilyen érzékeny iróniával, hogy pinával terpeszt egy csokor fehér liliomba, elképesztő!
17:42
70
Jul
19
Lunabunny válaszaumbra írására:
Hehhe! Az nekem is jót tett tavaly mikor elmentünk egy tópartra, és hát többnyire elhízott családanyák voltak gyerekekkel. Meg eleve két 70 év körüli rokon nénivel voltam, szóval így nem éreztem annyira feszélyezve magam. :D
17:43
71
Jul
19
Lunabunny válaszachloe írására:
Az első képet nem jeleníti meg. :(
17:43
72
Jul
19
chloe válaszafeketecica írására:
amúgy meg tök hülyék a nők, elég lenne önazonosnak maradni és arra lenni büszkének, az ilyen pózok meg maradjanak meg játéknak vagy fegyvernemnek.
17:52
73
Jul
19
kitbits írta:
<3
18:13
74
Jul
19
dieselgirl írta:
akkor járunk? :P
18:23
75
Jul
19
umbra válaszaLunabunny írására:
Hát én mondjuk pont ezért irtam "lányok"-at mert nyilván nem a 70 éves nyanyákkal meg az anyukákkal hasonlitottam össze magam, sport strandon egyébként sincs olyan sok....de azért kösz
18:32
76
Jul
19
orsi1130 írta:
Marci hogy állsz kapcsolatügyileg? Vagy esetleg klónod van? ;P

Édes volt ez az írás, jól esett az önbizalmamnak, köszi! :D
18:57
77
Jul
19
orsi1130 válaszachloe írására:
Az első képet nem jeleníti meg, a többi viszont full ismeretlen. Volnál szíves kiművelni? :D
18:59
78
Jul
19
chloe válaszaorsi1130 írására:
az első kép Rubens, Párisz ítélete, a többiről meg én se tudok sokkal többet, minthogy ikonikus elemei a magyar playmate celeb futószalagnak.
19:07
79
Jul
19
orsi1130 válaszachloe írására:
Áh, akkor nem sokat vesztettem azzal, hogy nem ismerem őket, azért köszönöm! :D
19:24
80
Jul
19
marilynmonroe írta:
Ez a cikk nagyon tetszik, bár pont ma szakítottunk több mint 3 év után azzal, akinek úgy voltam jó, ahogyan vagyok...
Kell egy nőnek a megerősítés. Ahogyan valószínűleg a férfiaknak is kell. Úgyhogy hajrá :)
19:45
81
Jul
19
nem lepődtem meg. vagyis azon igen, hogy a hozzászóló hölgyek mennyire örülnek. de gondolom nem azért, mert nem volt ilyesmi felfogású férfiember az ismerőseik körében. nekem inkább az jut eszembe, hogy mikor szakításra kerül a sor, akkor védekezés képpen lealacsonyodik a volt kedves. azzal vigasztalja magát a pár nélkül maradt, hogy van jobb, szerencsés esetben nem válik 'szaralakká' de azért gyakran előfordul.

szóval a cikk a valóságról szól, nem a reklámozott, elérhetőnek beállított mintáról. ennyi.
férfiként teljesen egyetértek :)
20:37
82
Jul
19
Adriana írta:
:-) Ez jó volt. Eszembe jutott egy s' más. És ez most jó nekem.
21:29
83
Jul
19
avalin írta:
ez tetszett nagyon!!
22:00
84
Jul
19
Vermilion írta:
Tetszett.. nekem is eszembe jutott pár dolog.. például, hogy mennyire szeretem a páromat és milyen jó vele.. :)
22:19
85
Jul
19
pipitanc írta:
gratulalok Marci. azt hiszem elerted ezzel a cikkel amit szerettel volna. mindannyian szerelmesek lettunk beled:)))
22:36
86
Jul
19
tavirose írta:
háh
hosszú idő után egy olyan cikk, ami emlékeket és érzelmeket ébreszt bennem. tetszik.
23:22
87
Jul
20
Panna. írta:
ez most nagyon tetszett ♥ :)
nekem is ilyen... mikor néha kijön belőlem egy-két ilyen túl önkritikus mondat, és mondja, hogy de én így szeretlek és különben is, nem is olyan... vagy megnyugszom vagy mondom, hogy jóóó, de nem neked kell állandóan így kinézni. de közben örülök, hogy ezek csak nekem "bajok" :D
00:40
88
Jul
20
mookid válaszadieselgirl írására:
mindent csak szépen sorjában, előbb pl. kibeszélhetnénk a mymusicot :)
04:16
89
Jul
20
mookid válaszaorsi1130 írására:
CV, motivációs levél: info kukac cotcot hu. Hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat előny, de nem feltétel.
04:17
90
Jul
20
kayako írta:
Nagyon jó volt a cikk!!!De akármennyire is jól estek ezek a szavak én akkor se fogom tudni elfogadni magam!!!Hiába mondja a párom h szép vok meg h neki ien nagy seggel és hassal is bejövök!!!(mármint azt nem mondja h nagy a seggem meg a hasam csak én XD)A páromnak is hasonló a felfogása mint neked !!!Én csak akkor vok magabiztosabb ha ő velem van de ha dolgozni van és úgy kell kimozdulnom akkor bajban vok mert úgy érzem h akkor mindenki engem néz h mien csúnya vok pedig nem vok az a csúnya csak én már annak látom magam mióta non meghíztam!!!Ez van!!!Itt most az ön gépjében van a hiba!!!:S
Am tleg jó a cikk és ha van párod akkor ő szerencsés h ien a pasija felfogása!!!(bár az enyém is hahaha)
07:35
91
Jul
20
MissPista írta:
Mese.
09:17
92
Jul
20
janeavril válaszachloe írására:
Ez a kép szerintem is gyönyörű. Annyira nő.
09:35
93
Jul
20
janeavril válaszapancimanci írására:
Nna, ettől most aztán minden 20 éves narancsbőrös lány kicsit magába zuhant:D
Ezért gondolom, hogy a nők sokkal többet tudnak ártani a nőtársaiknak...
09:39
94
Jul
20
ismeretlen írta:
Marci, hát igazán... ez nagyon jó. Azt hittem, hogy mióta sinya nem ír nekünk rólunk, nem lesznek ilyen jó írások. Remélem ezek után a többiek elgondolkodnak egy kicsit, hogy milyen jellegű és színvonalú cikket adnak ki a kezük közül.
Egyébként annyira jó, hogy ráismertem a saját kapcsolatomra a cikkben, ugyanis eleinte nálunk is ez volt, hogy folyton kételkedtem magamban és benne is. Aztán az idő megmutatta, hogy tényleg komolyan gondolja, amit mond. Hogy szépnek lát, sőt neki a legszebbnek. Hogy nem érdekli, hogy van rajtam súlyfelesleg, ha nem hagyom el magam. Hogy nem várja, hogy mindig kicsattanjak a jókedvtől, mert igenis vannak rossz napok/ hetek. Hogy számíthatok rá minden gondban. Hogy nem az ideál kell neki, hanem egy valódi ember, egy igazi társ. Remélem mindenkinek része lesz ebben, mert ennél jobb érzés nincs, amikor valaki a teljes valódat szereti, úgy, ahogy vagy. Sőt talán a hibáidtól még egy kicsit jobban is.
10:08
95
Jul
20
ismeretlen írta:
Azért ez a cikk (vagyis inkább a kommentek) leginkább Marci önbizalmának tettek jót. :D
10:33
96
Jul
20
mookid válasza írására:
néha egy kicsit lehet ilyet is, nem?:)
köszönöm mindenkinek, jól esik nagyon.
10:36
97
Jul
20
menta írta:
mekkora háremed lett!


egyébként én is nagyon örülök, hogy így gondolkodsz, de szerintem ez lenne az alapvető hozzáállás és nem külön dicsérendő jó (mint amikor valaki büszke magára, mert nem csalja meg az aktuális barátnőjét/barátját), persze tényleg ritkának tűnik már ez a felfogás, nem árt olvasgatni, csak kicsit úgy érzem, hogy a sztereotíp nőnek/nőről szól, de lehet hogy csak az én bajom, ha a hisztis-lelkizős részt nem érzeztem igazán szívhezszólónak.
10:40
98
Jul
20
Madrilena válaszamenta írására:
Ezzel egyetértek.
11:24
99
Jul
20
ismeretlen írta:
Hehe, beszélnétek az én pasimmal...Simán defektesnek titulálnátok. Bár mostanság lassan én is. Pl nekiálltam diétázni, mert már zavart az alakom. Mikor lement pár kiló, úgy örültem és Ő is megjegyezte, hogy nagyon szép LESZEK. Megkérdeztem, hogy most nem vagyok szép? Erre meg mély hallgatás. És ne bántódj meg.
Az évfordulónk meg külön cikket érdemelne.
12:11
100
Jul
20
chloe válasza írására:
és miért nem hagyod ott a picsába?
12:13
101
Jul
20
ismeretlen válaszachloe írására:
Öööö, lássuk csak. Mert szeretem. Mostanság lett ilyen, de megértem, mert tudom, hogy milyen gondjai vannak a melóhelyen. Mikor szabin van, akkor ismét a régi.
12:22
102
Jul
20
chloe válasza írására:
ha szereted, meg amúgy is jófiú, akkor meg minek kell alázni laza párezer olvasó előtt?
12:29
103
Jul
20
ismeretlen válaszachloe írására:
Először is senki se ismeri, Ő se fogja olvasni. Amúgy nem mondtam h jófiú. pl Antiromantikus. Betegesen. Nem zavar, csak néha. De akkor nagyon.
12:35
104
Jul
20
chloe válasza írására:
nem ez a lényeg, hanem az, hogy panaszkodni nem illik a saját választásodra. nem felé, vagy mások felé, magad felé, ha őt szídod, magadat szídod, felelős felnőtt nő vagy, vállald.
12:50
105
Jul
20
Fiona írta:
"nekem inkább az jut eszembe, hogy mikor szakításra kerül a sor, akkor védekezés képpen lealacsonyodik a volt kedves. azzal vigasztalja magát a pár nélkül maradt, hogy van jobb, szerencsés esetben nem válik 'szaralakká' de azért gyakran előfordul."

Ez alatt az egész alatt mégis mit értesz?
12:50
106
Jul
20
Fiona válaszaneohippiszittya írására:
Az előző neked ment.
12:51
107
Jul
20
almafa válaszachloe írására:
És ezeken a liliomos képeket még "szebb" mint élőben!
Botrány randa:D
12:53
108
Jul
20
ismeretlen válaszachloe írására:
Vállalom. Akkor lenne ez gáz, ha neki ezt nem mondanám el. Pedig Ő az első, akinek elmondom, ha valami problémám van vele.
12:59
109
Jul
20
Lunabunny válasza írására:
Én csak azt nem értem, hogy a munkahelyi problémák hogy befolyásolják azt, hogy szépnek lát-e, vagy sem.
13:06
110
Jul
20
Tunderpopo válaszacurlie írására:
szerintem is :)
13:49
111
Jul
20
Frankie írta:
Már ezért a 2 mondatért is hogy
"Igenis kimutatom, hogy mi az ábra, csak apró jelekkel, egy-két gesztussal, félmondattal, amit senki másért nem tennék meg és nem mondanék. És közben be vagyok szarva, hogy majd beviharzik az életedbe valami vadbarom, aki teljesen magával ragad, mert úgy érzed majd, hogy pont ő hiányzott, és ő ad majd meg neked mindent, amit én nem."
nagy-nagy like Marci! Az én barátom pont ezt élte át most mellettem... A megfogalmazás nagyon találó!
13:51
112
Jul
20
Katyerina írta:
:) Grat a cikkhez, nagyon tetszett. Ami még inkább, hogy egy pasi írta :)

Ezt akár az én párom is mondhatta volna, elég sokszor hallom ezt, csak más megfogalmazásban: "Hidd el, nekem esik rosszul, hogy bármeddig képes vagy a saját hibáidat sorolni, azét az emberét, akit szeretek, és nem tudom, mit vársz, mondjam mindegyikre, hogy nem is igaz?"
Detto ez van nálunk is. Én kesergek, sorolom a hibáimat, igazából nem tudom, miért. Mert nem várom el, hogy bizonyítsa, ez nem így van, sőt. Ez általában csak olaj a tűzre. Mert tudom, hogy amit hibámnak tudok, az tényleg a hibám és létezik, ennyi. Néha a párom kibukik, hogy most már aztán elég legyen, ez neki nagyon rosszul esik, hogy állandóan magamat szapulom. Akkor abbahagyom. Egy időre :)

Amúgy nálunk érdekes, mert más a felállás. Nem én vagyok a romantikus, mint egy nőhöz illene. A párom a romantikusabb inkább. Köszönhető ez talán annak, hogy két fiú tesóm van, ez nyomott hagyott rajtam :D Annyi előnye talán van, hogy nem kell velem végignéznie romantikus, csöpögős filmeket, mert azoktól rosszul vagyok, de ő is, hiába ő a lelkizősebb, romantikusabb.
14:03
113
Jul
20
oleandros írta:
...Tudom, h ritkán vok, de azért néha néha megpróbálok olvasgatni. És hosszú ideje ez volt az első cikk, ami tényleg jól esett...
14:07
114
Jul
20
chloe válasza írására:
pont ezért felesleges mást is belekeverni, például. jó mondjuk teljesen hiába járatom, oversharing generáció meg minden, én vagyok régimódi.
14:45
115
Jul
20
tein válaszachloe írására:
földöntúli szépség = ufó
viri az ufó csodásszép evilági megtestesülése
:)
15:00
116
Jul
20
tein írta:
"Nálam a szerelem nem ott kezdődik, hogy egy hét után patetikus nagymonológokkal bombázzuk egymást, hanem ott, hogy felszabadultan és őszintén tudunk röhögni magunkon. Mert ha így van, akkor nem szégyelljük magunkat többé a másik előtt, és akkor bármire képesek vagyunk."
ez a kedvenc részem, és egyet is értek, még akkor is, ha én szökőévente azért igényelem a patetikus nagymonológokat.

ez amúgy az a tipikus sírós-nevetős írás. egyszerre lesz tőle jókedvem és leszek tőle büszke, meg leszek nosztalgikus, pityergős egy pöppet. szívesen átküldeném ennek-annak, lehet, hogy meg is teszem. ;)

gratulálok, marci! (és persze az újdonsült háremedhez is, számlál vagy száz tagot eddig, plusz még a meg nem szólaló, de otthon olvadozó, dagadó félreálló mellű többség. :)
15:09
117
Jul
20
ismeretlen válaszaLunabunny írására:
Hát, ha látnád és átélnéd amit ő, akkor értenéd :D Elmesélném, de 6 évet nem vagyok képes így leegyszerűsíteni :D
15:14
118
Jul
20
Lunabunny válasza írására:
Booo...nehéz ügyek ezek. Kívülről persze mindig minden egyszerűbbnek látszik.
15:22
119
Jul
20
donci válaszatein írására:
"Mert ha így van, akkor nem szégyelljük magunkat többé a másik előtt, és akkor bármire képesek vagyunk."

Egyszer volt rola szo, régebben egy kapcsolatos cikknél. Ott pàran azt irtàk, az elsö fingàsnàl véget ér minden, màsoknak akkor kezdödik csak igazàn. ; )
16:00
120
Jul
20
mookid válaszatein írására:
"a meg nem szólaló, de otthon olvadozó, dagadó félreálló mellű többség. :)"
Köszönöm :D
16:25
121
Jul
20
marigold írta:
Ezt nagyon telibe találtad! :-) Tudod... a 18 éves lányom küldte el a linkedet mail-ben, neki is tetszett... nekem is. írj sokat! :-)
16:25
122
Jul
20
hollie írta:
ez az írás megríkatott. annyira igaz. szinte mintha rólam és a barátomról szólna. uramisten.
16:37
123
Jul
20
bagoj válaszatein írására:
:)
16:37
124
Jul
20
angim válaszaoleandros írására:
neked mi esett jól ebben?! :))))))))))))
16:59
125
Jul
20
ismeretlen írta:
Nagyon jó cikk lett Marci!! Úgy érzem a párom is így érez, csak szégyenlős (vagy inkább túl büszke), hogy ezt elmondja nekem. Mert már 5 éve kb mindennap mondja, hogy mennyire szép vagyok, és mennyire szeret, és én mégsem tudom elhinni, hogy pont rólam gondolja ezt, hogy éppen engem szeret...és most itt bőgök, mint egy kislány, és csak arra gondolok, hogy mennyire mázlista vagyok, hogy vele lehetek:):)
17:05
126
Jul
20
.timi. írta:
"De mivel annyira jó barátok lettünk, a szakítás után nem sokkal már nekem panaszkodsz majd, hogy különben micsoda egy vadbarom."

:D igen, ez ilyen.
17:06
127
Jul
20
tein válaszabagoj írására:
bagooooooooooooj!

(ez már volt egyszer így, emlékszel?) :))
17:15
128
Jul
20
chloe írta:
ezt az önbizalomhiányos csürhét, elképesztő.
17:23
129
Jul
20
mookid válaszachloe írására:
amúgy én sem gondoltam, hogy ennyire telibetrafál.
17:35
130
Jul
20
goupil válaszachloe írására:
próbáld több vízzel, kevesebb festékkel, nyirkos aquarellpapírra ;)
18:02
131
Jul
20
dieselgirl válaszamookid írására:
én a mymusicon beszélem ki magam. van esetleg kérdésed hozzá? :))
18:25
132
Jul
20
Hát törölgettem a szemem sarkát rendesen. Egyrészt mert iszonyú nagy mázlim van, hogy megtaláltam az én kis életem párját, aki dettó ilyen. Másrészt meg valamennyi fiúbarátom is ilyen, és engem kérdeznek, h most akkor bennük van a hiba, vagy a mai csajokban. És hiába mondom, hogy a mai csajok zöme hülye picsa, és ők a megtestesült szőke hercegek fehér lovon, sajnos mindig rossz hercegnőt szúrnak ki. Szóval én ismerek legalább 4 főnyereményt, lehet jelentkezni :D

Nálunk párom hisztisebb, főleg a súlyára. Jól kipanaszkodja magát, én jól elmondom h nincs mire panaszkodnia mert én így szeretem ahogy van, aztán megnyugszik és még elszántabban akar nekem tetszeni:D Szerencsére én sose voltam hisztis. Néha kell egy kis műnyavalygás, de azt is lehet ellenállhatatlanul édesen csinálni és az van amit én szeretnék :D Mintha amúgy nem lennék tenyéren hordozva :P

Egyébként abban is mázlim van, hogy nekem jó fejek voltak az exeim. Nyilván csináltam a végén nagy patáliát meg bömbölést stb...de idővel lenyugodtam, megbeszéltük, vagy éppen elég volt egy bocs, nem akartalak megbántani...maradjunk barátok. Volt hogy együtt jártam az exekkel bulizni, sörözni, vagy épp vacsit csináltunk vmelyikkel, filmet néztünk XD Mákom van hogy én a normálisabbját fogtam ki mindig, még ha ezt a szakításnál nem így gondoltam.
18:34
133
Jul
20
Meg egyébként is : http://www.youtube.com/watch?v=Dj6yWMsTGMY Itt van az igazság XD
18:56
134
Jul
20
chloe válaszagoupil írására:
azta, megoldottad az életem! hát persze, hogy vízzel kéne használnom a vízfestéket, zseniális!
18:57
135
Jul
20
Csicsi84 írta:
Jó a cikk!!! :) Reméljük sok ilyen szingli pasi szaladgál az utcákon!!! :D
De amíg egy nő nem hiszi el magáról, h szép, és jó, és dögös, h tényleg kellhet valakinek, addig akárki állíthatja ezt neki, nem fogja elhinni. Magában kell először bíznia, utána fog tudni csak másban is.
Én is így jártam, beképzeltem, h jön majd egy más, hát így is lett, belehajszoltam a párom más karjába a hülye hisztimmel, ami saját önbizalomhiányomból fakadt... :(
Mára viszont megtanultam elfogadni, szeretni magam olyannak, amilyen vagyok, és kész!!!
19:09
136
Jul
20
Csicsi84 válaszakaticabogar0825 írására:
Jelentkeznék.... :D
19:11
137
Jul
20
oleandros válaszaangim írására:
:) valami... egyszerűen sztem jobb volt, mint a mostani cikkek... Nem gondolkodtam rajta. Talán az, h én is ezt magyarázom mindig...
21:40
138
Jul
20
goupil válaszachloe írására:
jól van...látszik, hogy értesz hozzá XD zseniális!
21:51
139
Jul
21
ismeretlen válasza írására:
"Marci az írásod alapján most minden nő majd ilyen pasit akar mint Te! :-)"

A vicc az, hogy a legtöbb férfi ilyen. Én is abszolút azonosulni tudok ezzel az írással, minden barátnőmnél eljött az a fázis (jellemzően a kapcsolat első hónapjaiban), amikor fülön kellett fognom a hölgyet, megállítanom kicsit a pörgésben, és ezeket az alapvető dolgokat szépen elmagyarázni neki.

De ti nem hiszitek. Ti álomvilágban éltek. Tisztelet a kivételnek.
00:54
140
Jul
21
ismeretlen írta:
Márton úr, csak nem friss kapcsolatod van? Remélem, neki is megmutatod ezt a cikket (ami ezúttal részemről öt csillag, szerencséd, hogy nem használtál kiemelést).
00:56
141
Jul
21
ismeretlen válaszaMadrilena írására:
Hisztire sokk a válasz. Én minden hisztiző nő(m)nek higgadtan azt mondtam, hogy na, most két lehetőség van: vagy szépen nyugodtan megbeszéljük a problémát, vagy összepakol, és többet nem látjuk egymást. Hamar megtanulták, hogy a hiszti nem célravezető. (Igazából már a szüleiknek kellett volna megtanítani rá őket.)
01:02
142
Jul
21
ismeretlen válaszachloe írására:
Én is meghökkenek, hogy ennyien majdhogynem szerelmet vallanak Márton úrnak. Persze érthető, de mégis...? Ennyire nincs önbizalmuk a mai nőknek, látod? Egy ismeretlen férfi egy félig fiktív, félig ismeretlen hölggyel kapcsolatban írja, hogy nem kell tökéletesnek lenni, úgy vagy jó, ahogy vagy, és a nők kollektív, átmeneti, de annál hangosabb megkönnyebbült sóhaja idáig is elhallatszik. Ekkora feszültségben, folyamatos megfelelési vágyban, tökéletességre való hiábavaló törekvésben telnek a nők mindennapjai? Ilyen nagy dolog pár percre kiengedni a görcsből egy cikk hatására? Nem akarnék nő lenni.
01:08
143
Jul
21
ismeretlen válaszaBooo írására:
"Kicsit idealizált is lett a dolog, nem minden részét tudom elhinni."

Akkor te tényleg olvasd inkább Helent.
01:09
144
Jul
21
ismeretlen válaszaalmafa írására:
Mindenki a maga szintjét vonzza be.
01:12
145
Jul
21
ismeretlen válaszakayako írására:
"De akármennyire is jól estek ezek a szavak én akkor se fogom tudni elfogadni magam!!!"

Minden nőnek, aki ezt mondja (voltak páran), azt üzenem, hogy akkor húzza le magát a vécén.

Tessék. Most jobb? :-)
01:18
146
Jul
21
ismeretlen válasza írására:
Van a cikkben egy találó mondat erre: "Hidd el, nekem esik rosszul, hogy bármeddig képes vagy a saját hibáidat sorolni, azét az emberét, akit szeretek..."

Hasonló esetben nekem is rosszul tud esni, hogy ha valakit gyönyörűnek látok, folyamatosan meg akar győzni róla (önmagát már sikerült), hogy nem az. Én jobban tudom. Én látom kívülről. Ne kérdőjelezze meg a szépérzékemet és az ítélőképességemet. (Ez azt jelenti, hogy ha fontos vagyok neki, akkor fogadja el, higgye el általam a saját szépségét. Általában szokott sikerülni.)
01:22
147
Jul
21
ismeretlen válaszajaneavril írására:
Ez tudatos cél. Megy a vetélkedés folyamatosan.

A mai nap konklúziója: a nők keserítik és rontják el a nőket, valamint a nők keserítik és rontják el a férfiakat is.
01:24
148
Jul
21
ismeretlen válaszachloe írására:
Tetszik, amikor ilyen kemény vagy másokkal.
01:26
149
Jul
21
ismeretlen válasza írására:
Ez duma, ugye tudod?
01:29
150
Jul
21
ismeretlen válasza írására:
És a cikk hatására kilenc hónap múlva ugrásszerűen megnövekszik Magyarország népessége. :-)

(Bocs.)
01:30
151
Jul
21
ismeretlen válaszachloe írására:
:-))
01:31
152
Jul
21
ismeretlen válaszaCsicsi84 írására:
"Reméljük sok ilyen szingli pasi szaladgál az utcákon!!!"

Igen, de el kell keserítenem téged, mert 190 alattiak, és nem hasonlítanak egyik filmsztárra sem.
01:32
153
Jul
21
donci válaszaangim írására:
Az avatarod hatalmas! ;D
09:05
154
Jul
21
donci írta:
De jo, hogy nem vagyok az a romantikus tipus.
09:06
155
Jul
21
pancimanci írta:
Szeretik apasik akihívást?
Ha meg kell hódítani egy nőt?
Nem csak úgy "felajánlja" magát?
Hm?
09:39
156
Jul
21
ismeretlen válasza írására:
Igen, a kommentek alapján lehet megváltoztatom a véleményemet, és mégis a nőket sajnálom jobban. :)
09:59
157
Jul
21
trillarom válasza írására:
Nehéz elegendő önbizalommal rendelkezni, amikor minden második plakátról, újságból , tvműsorból stb..tökéletes alakú, dús hajú, formás mellű, szép lábú nők mosolyognak. Ezért kb. minden ötödik percben akaratlanul is összehasonlítod magad ezekkel a modellekkel és szembesülsz a különbségekkel..Persze ne a média mondja már meg kinek hogy kéne kinéznie, de nehéz ezt az agyamban átkódolni és büszkének lenni magamra.
10:26
158
Jul
21
ismeretlen válasza írására:
:) értékelem a poént
10:36
159
Jul
21
mookid válasza írására:
Nem, most nyugi van :)
10:45
160
Jul
21
Katyerina válasza írására:
Erről eszembe jutott, hogy a párom mennyire utálja, ha izmos, napbarnított macsók szerepelnek egy reklámban, plakáton, bárhol. Egyből kérdezgeti, hogy nnna, nna tetszik, mi? :D Jó persze, ez egyénfüggő, hogy valakit idegesít ez vagy sem. De el tudom képzelni, hogy a pasik nagy részét ez frusztrálja. Most akkor gondolj bele a nők helyzetébe. A férfiak viszonylag kevésszer találkoznak ilyennel, viszont a nők folyamatosan ezzel találják magukat szembe. Ilyen macsós reklám elég kevés van ahhoz képest, hány és hány helyen szerepelnek vékony, tökéletes alakú, tökéletes bőrű cicababák... Persze, hogy a legtöbb nőt frusztrálja, ezt abszolút megértem. Természetesen az arany középutat meg kell találni, tehát nem szabad ezeknek teljesen bedőlni, mert tudjuk, a photoshop, smink és megvilágítás csodákat tesz, tehát ezek a modellek sem tökéletesek. Nem kell ennek a képnek mindenáron megfelelni. Egy egészséges szemléletű és önbizalmú nő ezen megpróbál túllépni, de valamilyen szinten mégiscsak frusztrál. És nem hiszem, hogy lenne olyan nő, akit egyáltalán ne idegesítene ez...
10:47
161
Jul
21
Booo válasza írására:
Juj, ez fájt, pedig készítettem magam, hogy úgyis a fejemre olvasod.

Amúgy még tetszene is, hogy mindenkinek próbálsz tükröt tartani, de sztem jobban tennéd, ha lenyelnél még pár karót és éjjel 1-kor inkább aludnál.
10:47
162
Jul
21
Katyerina válaszadonci írására:
És de jó, hogy van még egy csajszi, aki hasonló, mint én, aki nem felel meg az általános nőképnek, aki nem romantikus és csöpögős filmet százas sírós zsepivel nézős... :D ;)
10:49
163
Jul
21
Anouchka írta:
10:53
164
Jul
21
Katyerina válaszachloe írására:
Már ne haragudj, de ezt ugye viccnek szántad? :) Voksán Virág szerintem bűnronda... Nézd meg ezt a képet: http://www.storyonline.hu/data/cikk/2/18419/2.jpg

Régen és ma. A jobboldali még a plasztikai műtétei előtt. Bár a melle már valószínű ott is meg volt csinálva. De sokkal szebb volt régen. Szét van műtve a feje, teljesen műanyag az egész nő.
10:54
165
Jul
21
almafa válasza írására:
Áhh ebben van valami de nem csak ezen múlik.
10:55
166
Jul
21
MNG válaszaKatyerina írására:
Aztaaaa! A jobboldali tényleg Ő?? Nagyon komoly! ezerszer szebb volt, mint lett... Hülye volt, h kés alá feküdt. Most tényleg ronda....
11:07
167
Jul
21
Katyerina válaszaMNG írására:
Igen sajnos... Ráadásul még rátesz egy lapáttal a sminkkel is, mert elég ijesztő sminkkel szokott megjelenni általában. Az a baj, hogy ő azt hiszi magáról, hogy szép. De hát ez is csak egy betegség, a testképzavar, amikor rosszul látja magát és elmegy az x-edik plasztikai műtétre, mert azt hiszi, ettől lesz szép, holott pont az ellenkezőjét éri el...
11:23
168
Jul
21
Lunabunny válasza írására:
Kb. ugyanezt én is megkaptam már. :) "Akkor szerinted nekem szar az ízlésem?!" Egyszer elképzeltem milyen lenne ha egy férfi csinálná ezt egy párkapcsolatban folyamatosan. Hát basszus, iszonyú gyorsan megutálnám.
11:34
169
Jul
21
Lunabunny válaszaKatyerina írására:
Hogy merülhetett egyáltalán fel benned, hogy Chloe ezt komolyan gondolta? :)
11:38
170
Jul
21
chloe válaszaKatyerina írására:
a földöntúli szépséget? teljesen komolyan, egy humanoid nem így néz ki.
11:41
171
Jul
21
Katyerina válaszaLunabunny írására:
Azért is kérdeztem, hogy viccel-e... Nem tudom, annyira megszoktam a smiley-kat, én ha viccelek, azért szoktam ezzel jelezni, ha valaki esetleg nem értené... Mindenesetre a "földöntúli szépséget" csak utána olvastam, akkor már rájöttem, hogy ez csak vicc, mert szerintem nincs ember, aki ezt mondaná rá... :D
11:47
172
Jul
21
chloe válasza írására:
hát ja, nagyjából. én is mindig ezt darálom, hogy hülyeség, persze magam is benne vagyok valamennyire, de vannak tiszta pillanataim. és a verseny is teljesen valós, egy férfinak megfelelni, az semmi, annak úgy vagy jó, ahogy, azt nem hipnotizálták még rá semmilyen eszetlen ideálra (az idősebbeket, a fiatalokkal meg nem tudom mi van, mert ők meg a Voksán Virágokat látják meztelenül, az meg köszönőviszonyban sincs egy női testtel), úgyhogy mindig sokkal nagyobb görcs és fejfájás a dominanciaharc, a rivalizálás, mert olyan nincs, hogy mindennek egyszerre felelj meg, egy másik nő meg mindig azt nézi, hogy mi az, aminek nem tudsz vagy éppenséggel nem is akarsz megfelelni.
11:49
173
Jul
21
desecrator írta:
Mintha a vonzerő kissé túl lenne értékelve manapság. Az egyetlen igazi előnye annak, hogy valaki vonzó "csupán" annyi, hogy könnyebben megy a párkeresés. Film nézéshez, zene hallgatáshoz, olvasáshoz stb. egyáltalán nem kell vonzónak lenni.

Amúgy a nőknek nehezebb dolguk van, ha úgy akarnak kinézni mint a plakáton szereplő nők, mert náluk a külsőt nagyobb mértékben determinálja az alkatuk Ha egy férfi hízásra hajlamos, általában könnyebben tud izom tömeget növelni, viszont jobban oda kell figyelnie a táplálkozásra. A vékony alkatú férfiaknak a tömeg növelés megy általában nehezebben, viszont kevesebbet kell szálkásítaniuk, mint a hízásra hajlamos férfiaknak, így a szálkásítás során kevesebb izom tömeget veszítenek. Bármilyen alkattal rendelkezik is a férfi, képes belőle előnyt kovácsolni.
11:53
174
Jul
21
Katyerina válaszachloe írására:
Humanoid, ez tetszik :D

Volt erről egy cikk, remélem nem törlik, én betegre röhögtem magam a kommentektől... http://velvet.hu/celeb/hcdb/napcelebje/2010/07/09/voksan_virag_a_naptarjaval_jotekonykodik/

Harcsaszájú terror, képződmény, lény, primitív asszonyállat fej, kacsacsőrű emlős, nehéz altesti munkásnő, ez így az alap, de a legjobban a "letisztult, funkcionális" tetszett... :D
11:54
175
Jul
21
chloe válasza írására:
másrészt még mindig sokkal egyszerűbb nőnek lenni, rengeteg szempontból, csak az irreális elvárásoktól kell elvonatkoztatni.
11:57
176
Jul
21
chloe válaszaKatyerina írására:
FUNKCIONÁLIS!!!
12:14
177
Jul
21
Lunabunny válaszaKatyerina írására:
Na ugye! :D
13:05
178
Jul
21
pancimanci válaszaKatyerina írására:
Nekem meg a legszebb transzvesztita kifejezés...
13:43
179
Jul
21
Katyerina válaszachloe írására:
Amúgy, ha már itt tartunk, érdemes megnézni... :)

http://www.youtube.com/watch?v=VQ7yv06FoC8
13:53
180
Jul
21
chloe válaszaKatyerina írására:
miért, te mit profitáltál belőle?
14:40
181
Jul
21
Katyerina válaszachloe írására:
Tanulságot... :/
14:49
182
Jul
21
chloe válaszaKatyerina írására:
éspedig
16:45
183
Jul
21
Katyerina válaszachloe írására:
Szerintem egyértelmű... :)
17:07
184
Jul
21
angim válaszadonci írására:
:)))))))))))

tudtam, hogy hatássa lesz :DD
19:35
185
Jul
21
Catpaw írta:
Nagyon tetszett a cikk, jó lett. :) Mondjuk meglepő, hogy ennyire odáig vannak tőle... mármint nem azért, mert nem jó, hanem mert úgy néz ki egy csomó nőnek nem mondják ezeket, ami elég szomorú.
Amúgy tényleg sose jó semmi... "nem hiszem el, hogy gyönyörűnek látsz, mert tele vagyok hibával, de ha azt mondod dagadt vagyok, akkor vérig sértesz". Lehet csak azért soroljuk a negatívumokat, hogy megerősítést kapjunk, hogy nem baj, jók vagyunk így is. Aljas kikönyörgés, de mindenki szereti a dicséretet. :P
És egy kapcsolatban a legfontosabb a kommunikáció. Nem agyalni kell, hogy vajon tényleg engem akar-e, jól csinálom-e, hanem beszélni beszélni beszélni! Lehet, hogy egy férfinak nehéz,(pokol angyala hasonlat) de sok felesleges problémát megakadályoz.
Egy szó mint száz, hajrá Márton, és a munkatársaid is tanuljanak belőle.
21:25
186
Jul
21
ismeretlen válaszaBooo írására:
Akkor alszom, amikor kedvem van, cica.
22:05
187
Jul
21
ismeretlen válaszatrillarom írására:
Inkább higgy egy hús-vér férfinak, mint a médiának és a plakátoknak.
22:07
188
Jul
21
ismeretlen válaszamookid írására:
Azt jelenti, hogy nincs nő?

Startolj rá Sztimacsra, hisz mindkettőtök szerint jó csaj. :-)
22:08
189
Jul
21
ismeretlen válaszachloe írására:
Sosem foglalkoznék azzal, hogy a saját nememnek is megfeleljek.
(Mondjuk eleve sosem foglalkoznék azzal, hogy bárkinek megfeleljek.)
22:15
190
Jul
21
missgg írta:
Aranyos.:)
23:23
191
Jul
22
ismeretlen válaszamissgg írására:
Micsoda-kicsoda?
00:24
192
Jul
22
chloe válasza írására:
persze, csak ha minimálisan is eltérsz a konvencionális 'kislányom, ez a normális és helyestől', azzal már jogot formálnak arra, hogy kigúnyolhassanak. attól, hogy ez őket minősíti, és amúgy se veszed magadra, nem fáj kevésbé. nagyon gonoszak a lányok, elég az itteni üzenőfalba beleolvasni néha.
01:02
193
Jul
22
chloe válasza írására:
persze, csak ha minimálisan is eltérsz a konvencionális 'kislányom, ez a normális és helyestől', azzal már jogot formálnak arra, hogy kigúnyolhassanak. attól, hogy ez őket minősíti, és amúgy se veszed magadra, nem fáj kevésbé. nagyon gonoszak a lányok, elég az itteni üzenőfalba beleolvasni néha.
01:02
194
Jul
22
ismeretlen válaszachloe írására:
Igazad van. Tekints erre úgy, mint a társadalom egy újabb fajta nyomására, mely olyanná akar tenni, amilyen nem vagy. Ha ez sikerül, könnyebb nem hagyni magad. Aki pedig nem veszi magára, annak nem fáj.
02:21
195
Jul
22
missgg válasza írására:
A cikkre gondoltam.A hozzászólásokra most nem akarok reagálni,mert szerintem egyáltalán nem minden pasi ilyen,sőt jobban egyet értek a chloe féle verzióval,azaz a férfi feltörli veled a padlót,és elhiteti,hogy te akarod ezt így...
Persze lehet,hogy csak én vonzom a kreténeket...
06:54
196
Jul
22
bubzi válaszachloe írására:
azért az is elgondolkodtató, hogy ki az önbizalom-hiányosabb: aki azért igyekszik, hogy a pacákjának "megfeleljen", vagy az, aki azért, hogy a többi lányok ne tegyenek rá a háta mögött megjegyzéseket, vagy ne nézzenek rá furán...
08:20
197
Jul
22
bubzi válaszadesecrator írására:
hidd el, hogy bármilyen alkattal rendelkező nők is tudnak 'előnyt kovácsolni' a külsejükből :)
08:22
198
Jul
22
bubzi írta:
egy kapcsolatban különben az a legkevesebb meló, hogy a delikvens, aki épp mellettünk van, szépnek lásson...
08:25
199
Jul
22
ismeretlen válaszamissgg írására:
A férfi akkor törli fel veled a padlót, ha sikerül vele elhitetned, hogy rongy vagy. Szeretünk mindent a rendeltetésének megfelelően használni. :-)

Persze ez poén, de gondolkodj el rajta. Az emberrel mindenki úgy bánik, amilyen bánásmódot az ember bevonz.
09:20
200
Jul
22
chloe válaszabubzi írására:
a pacák az azt kapja, amit lát, eleve ahhoz rendelődik hozzá, annak nem KELL megfelelni, mert megfelelsz, akárhogy. erről szól ez az írás is.
10:29
201
Jul
22
bubzi válaszachloe írására:
a többi lányok meg nem kapnak semmit. pláne nem mindenki óhajt megfelelni nekik. aki meg igen, annak úgy kell.
10:58
202
Jul
22
chloe válaszabubzi írására:
attól, hogy ez őket minősíti, és amúgy se veszed magadra, nem fáj kevésbé.
11:22
203
Jul
22
bubzi válaszachloe írására:
kinek?
11:24
204
Jul
22
chloe válaszabubzi írására:
bárkinek.
11:27
205
Jul
22
missgg válasza írására:
Hát nézd,lehet,hogy igazad van.Bár szerintem egészséges önbizalommal rendelkezem,és nem hiszem,hogy borzasztó szar lehet velem együtt lenni,és mégis leginkább a padlótörlő emberekkel találkoztam életem során.A vicc az egészben,hogy eleinte minden szép és jó,mindenki odavan tőle,hogy milyen okos,független,talpraesett csaj vagyok,aztán pont emiatt próbálnak betörni 1-2 év múlva (mert mennyivel egyszerűbb az élet egy olyannal,aki nem gondolkodik és beszél)...És most nem arra gondolok,hogy alkalmazkodni kell a másikhoz,mert ez egyértelmű,és hajlandó is vagyok feladni a szabadságomból,meg a makacsságomból a kapcsolat működése érdekében,hanem a látványos hanyagolásra célzok.A férfiak beletespednek a hosszú kapcsolatokba,de közben azt várják,hogy a nő legyen ugyanolyan lelkes,mint az elején,sőt lássa el a háztartást,főzzön,közben keféljen nagyokat urával és parancsolójával,ha meg nem így van,mert mondjuk ő is elvárna apróságokat viszonzásul (ami szerintem abszolút jogos),akkor meg elkezdenek fenyegetőzni,meg kimaradozni,meg haverokkal a bizonyost vakarni egész nap,neten játszani,msnen/skyepon lógni,stb. a kedves barátnőjüktől (akit állítólag mindennél jobban szeretnek),meg épp azt sem kérdezik meg,hogy "milyen napod volt ma"?
Szóval tényleg őszinte gratulációm mindenkinek,hogy ilyen szuper pasitok van!:)
13:19
206
Jul
22
ismeretlen válaszamissgg írására:
Én nem szoktam megvárni ezt a kérdést. Ha valamit el akarok mesélni, ami aznap történt, akkor kinyitom a szám, és elmesélem. Próbáld ki egyszer, csodát fog tenni. :-)

"akkor meg elkezdenek fenyegetőzni,meg kimaradozni,meg haverokkal a bizonyost vakarni egész nap,neten játszani,msnen/skyepon lógni"

Olyan férfit próbáltál már, aki nemcsak kívül, de belül is felette áll bizonyos alapvető színvonalnak?
14:28
207
Jul
22
missgg válasza írására:
Igen,próbáltam már.:)
Mint mondtam nem vagyok elveszett,csak nincs sok értelme olyan emberhez beszélni,aki nem figyel oda...:)
Egyébként az exeim meglepően magas értelmi szinten állnak,szóval amiket írtam nem feltétlenül rájuk volt jellemző.De az tény,hogy nehezen találok magamhoz valót.
14:39
208
Jul
22
cseresznyemag írta:
Fiúkkal nőttem fel, lehet ezért, de én utálom, azt hogy fészbukon minden lány csatlakozik a lány vagyok, nekem jár a hiszti klubba, és lájkolják, meg elismerő hozzászólásokat írnak egymásnak, felsőbbrendűnek hiszik magukat ilyenkor. Minden pasi bunkó vagy f@sz. Ilyen és ehhez hasonló dolgoktól nekem az agyam ledobja az ékszíjjat. Kapcsolatban élek, lány vagyok, szoktam aggódni én is, hogy a kis hurkás részeim miatt nem vagyok olyan szexi, de van annyi eszem, hogy felfogom, hogy én úgy kellek neki.
Szóval jó ez a cikk, és a srácok mindig őszintébbek és nem olyan kavarógépek, mint mi nők.
17:09
209
Jul
22
Twilek írta:
"A férfi akkor törli fel veled a padlót, ha sikerül vele elhitetned, hogy rongy vagy. Szeretünk mindent a rendeltetésének megfelelően használni. :-)"

Ez tetszett.

Marci, amúgy aranyos a cikk nagyon! :-)
18:05
210
Jul
22
ismeretlen válaszamissgg írására:
Nem csak értelem szempontjából kérdeztem.
19:18
211
Jul
27
masnii írta:
Ez olyan széép volt *.*
Szerencsés a barátnőd
16:30
212
Jul
28
norixxa írta:
Deja vu, nem vagy Marci rokoni barati kapcsolatban a parommal?
00:32
213
Jul
31
Vadasfalvi írta:
Regisztráltam, csak azért, hogy kommentálhassam. Gyönyörű cikk.:)Sokat segít egy nőnek, ha időnként a párja ezeket a tudtára adja, még ha azt is mondjuk utána, hogy "nem is igaz...". Akkor is fogjuk tudni, hogy igaz:) Tényleg szerencsés a barátnőd!
17:15
214
Aug
03
Addie írta:
Nagyon szupi cikk- és micsoda helyes meglátások! Hát ezért járok én ide olvasgatni! Gratuuu! :)
19:47
215
Aug
04
bohemika írta:
nekem is tetszett a cikk, megfogott benne egy-két dolog. valamelyik kommentben olvastam, hogy az alapvető probléma az önbizalom-hiányból ered...egyet kell értsek, azért mondjuk, hogy "jaj de nagy a fenekem", hogy a párunk rögtön rákontrázzon és azt mondja "drágám, gyönyörű feneked van!", mintegy bizonyítást kapva, hogy jó nők vagyunk, mert mi magunknak nem hisszük el, a tükröt meg látni se akarjuk néha. a hiszti is érdekes kérdés. nem vagyok hisztis, sőt, a normális megbeszélési mód fanatikus híve vagyok..de egyszer egy volt barátom meglepett azzal a kérdésével (ami egyben kérés is volt érzésem szerint), hogy miért nem hisztizek néha, miért nem sértődök meg és puffogok? amikor megkérdeztem, h miért szeretné ezt, az volt a válasza, hogy akkor úgy érzi, ki kell engesztelnie, újra megnyernie, és ekkor előjön a férfi. van benne igazság..de sajnos azóta se változtam :)
19:19
216
Aug
05
csirszi írta:
Az a baj, hogy a ferfiak ezt igy nagyon keves esetben mondjak ki.. mi nok is tudjuk am, hogy ez igy van, de kell a megerosites, kell az hogy neha ki is mondjatok, kulonben tovabb hisztizunk es tovabbra is rettegunk, hogy mi lesz ha jon egy szebb, csinibb...

Viszont kedves ferfi tarsadalom, akik ezt a cikket olvassatok, vegyetek a faradtsagot,es neha kommunikaljatok velunk igy is, mert kell, mert jo es mert szuksegunk van ra, nekunk NOKNEK :)
13:00
217
Aug
05
mashnie írta:
pont jókor jó mondatok!
16:44
218
Aug
06
SixthSense írta:
Köszi Marci, ez nagyon tetszett! Én elhiszem, hogy így van. Sok-sok év után jutottam el odáig, hogy már nem gondolok arra, hogy jöhet egy fiatalabb, szebb stb. Illetve jöhet, de nem érdekel, tudom, hogy a Macimnak én vagyok a legjobb. Erre meg kell érni (de szép szó, szóval meg kell öregedni hozzá :))

Azt megfigyeltétek már, hogy a férfiak soha nem paráznak?? Legalábbis én még egyiktől sem hallottam, hogy aggódna a külseje, a teljesítménye vagy bármi miatt. Tanulhatnánk tőlük önbizalmat! :)

Unbra, nagyon tetszett amit írtál! :) e
Egy időben lehettünk Gárdonyban, mert én is elégedetten tértem onnan haza :)
13:21
219
Aug
06
Csicsi84 válasza írására:
Most olvastam a válaszod, bocsesz!
Miből is gondolod, h 190 centis filmsztárok az eseteim?!
Ezt nem vágom, ne haragudj!
19:47
220
Aug
07
csirszi válaszaSixthSense írására:
A pasik sem teljesen elegedettek, ok is felnek nagyon sokat, ok bennuk is benne van az, hogy mi lesz ha talal egy izmosabb, helyesebb masikat, csak ok jobban tudjak uralni a sajat erzeseiket, mint mi, nok!
13:13
221
Aug
07
Adriana válaszaSixthSense írására:
Ők is tudnak rettegni attól, hogy elhagyjuk őket. Ugyanígy biztosítani kell őket is a szeretetünkről.
19:02
222
Aug
17
blacklily írta:
Nem tudom, hogy a történet fiktív részéhez tartozik-e az msn-es szakítás, de ijesztő belegondolni, hogy az exemen kívül még létezhet a világon ekkora disznó!:D Amúgy furcsa felfedezést tettem: azok a pasik ragaszkodtak hozzám leginkább, akikkel a leghisztisebb voltam. Ahogy idősödtem, úgy okosodtam és próbáltam értelmesen hozzáállni a kapcsolathoz. Hát nem jött be:D Egyre inkább mintabarátnő lettem (a környezetem szerint is) és egyre mocsokabbul dobtak ki...:) Úgyhogy most már én is nagyon félek, mint a cikk megszólítottja. És néha úgy érzem, hogy a barátomnak hiányzik, hogy néha oktalan hisztibe kezdjek, meg főleg, hogy féltékenykedjek. Létezhet ilyen, vagy csak félreértek valamit?:O
19:02
223
Aug
18
kjudy2 írta:
Hát ez elég érdekes volt:)!Jó látni azért a férfiak szemszögéből is látni a dolgokat:)!
18:40
224
Aug
21
Hans74 írta:
Nagyon jó írás! Gratula,pasiként is!!
16:21
225
Aug
22
tejbedara válaszablacklily írására:
Vannak még ilyen gerinces emberek,ne félj. :P Tesómat az exe úgy dobta ki,h facebook-ra kinyomta,h "Egyedülálló"... Kb. mindenki előbb tudta meg,mint szerencsétlen húgom. Emberségbőé jeles! :/
18:39
226
Aug
22
tejbedara válaszatejbedara írására:
*emberségből, of korsz. :)
18:40
227
Aug
24
ismeretlen válaszaCsicsi84 írására:
Általánosítok. A nők nagyrészt azért nem találnak normális fickót, mert (férfimódra) a legmutatósabbak közt keresgélnek, azok meg miért is volnának normálisak? Hiszen úgy is megkapnak majdnem minden nőt, hogy bunkók, buták vagy akár szemetek is.
01:26
228
Aug
26
Doryca írta:
Hát ez egy nagyon édes cikk :) de komolyan...végigvigyorogtam az egészet.
15:46
229
Aug
26
west.attitude írta:
Én őszintén szólva nem igazán tudom elképzelni, hogy egy komoly kapcsolatban, ahol két ember szereti egymást, hogy merülhetnek fel ilyen problémák és aggodalmak,és ebből fakadó hisztik, hogy elhagy mert nem tökéletesek mondjuk a melleim és majd talál egy olyat, akinek meg azok...egy kapcsolat elején még vízválasztó lehet, hogy most akkor elfogad-e olyannak, amilyen vagyok, vagy viszlát, de ha együtt van velem jó ideje nyilván vonzódik is hozzám fizikailag, a "hibáimmal" együtt, amik nyilván neki is feltűntek ..(vagy nem, és akkor talán nem is akkora hiba?). Én legalábbis örömmel jelenthetem, hogy 100%-ig megbízom a páromban, és tudom, hogy nálam jobbat úgyse találna (ahogy énse nála). Sőt azt vettem észre h én sokkal inkább megbámulom a nőket, mint ő. Ugyanis rám a szép nők látványa az említett strandon,vagy az utcán vagy akárhol inkább ösztönzőleg hat, minth szarul érezzem magam tőle. Nem mintha állandó versenyt folytatnék azért, h elérjem az említett tökéletes ideált (amiben hamar alul maradnék), de mindenesetre arra ösztönöz, hogy a legjobbat hozzam ki magamból, és mindig többet és többet, mert igenis lehet.
23:52
230
Aug
27
Manguc írta:
Mintha csak az én párom írta volna...azt hiszem mázlista vagyok:)
21:44
231
May
26
zorkaborka írta:
Még mindig rendszeresen elolvasom..
14:05
Felhasználónév:
Jelszó:
Hirdetés