Divat

Divatbemutatóra buliztunk

6285

Pénteken este egy más világba csöppentünk a Grundon, ahol a jelenlévők nagyobb hányada az egy hónapos transzállapotot jelentő futball világbajnokság egyik első mérkőzését nézte, a kisebb hányad viszont egy szürreális divatbemutatóra készült. A különbség a két esemény között csak annyi, hogy míg az Uruguay-Franciaország meccset könnyű lesz elfelejteni, a Catwalk divatbemutatóval egybekötött bulija maradandó élmény.

A Catwalk dizájnbolt két tulajdonosa, Bánkövy Kata és Bajai Zsuzsanna most érezték úgy, hogy egységessé vált a Catwalk néven forgalmazott saját márkájuk összképe, és megérett az idő egy bulival összekötött divatbemutatóra. A hangsúly ez esetben nem a bulin, de nem is a divatbemutatón volt, sokkal inkább azon, hogy olyan emberekkel ünnepeljék a bemutatkozást, akikkel amúgy is folyamatosan együtt lógnak. A Catwalk – úgy is, mint bolt és úgy is, mint márka – a magyar ízlés tűrőképességének határán lavírozik. Számukra nem újdonság, ha megosztják az embereket. A lányok szerint a divat itthon undergroundnak mondott vonala, „néhány száz kilométerre nyugatabbra, mondjuk Bécsben, már teljesen szokványos és elfogadott, ha így öltöznek az emberek”. 

Buli és divatbemutató egyben

A kollekció szaggatott, lyuggatott, viseltes, széthordott, átlátszó betoldásokkal díszített, grunge-irányvonalat képviselő, fekete-fehér-szürke színháromszögben mozgó darabjait a lányok barátai: modellek, sminkesek és fodrászok ihlették. Olyannyira, hogy volt olyan darab, amelyet kifejezetten egy-egy barátjukra – valamelyik modellre vagy fodrászra - szabtak. A sajátos házibulinak hirdetett parti egyben sajátos bemutató is volt, ahol a modellek egyszer csak megjelentek az öltözőrész előtti emelvényen, és ugyanúgy táncolni kezdtek, mint a Peter Polgar szettre már bemozdult tömeg.

A sminkek és a hajak terén a mesterek szabad kezet kaptak, a végeredmény láttán még a csajok is azt mondták, hogy „ez tényleg beteg”. Lemosatni és újrakezdeni? Szó sincs róla! A Catwalk márkanévvel fémjelzett, alternatív bemutatóba ez tökéletesen belefér. Mint ahogy az is, hogy néhány srácon bemutatott, a férfi kollekció részét képező Catwalk MenBitch pólót konkrétan magamon is el tudnám képzelni még úgy is, hogy nekem vannak melleim. A saját kollekció mellett végre partiállapotban láthattam Mojzes Dóra flitteres leggingseit, de kiszúrhatott az ember Fehér Design, Dora Abodi és Lou Lou di Palma ruhákat, kiegészítőket is. Bár a bemutató alig tíz percig tartott – mindez két hét előkészület eredménye -, a buli utána is megállíthatatlanul pörgött tovább.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások