Hirdetés
Közösség

Pasit vagy csajt?

6249

Pironkodás. Látszatmagabiztosság. Gyomorgörcs. Izzadó tenyér. Nem, ezek nem egy első randi kórisméi. Ha úgy folytatom, hogy feszes terpesz, jéghideg kengyel és görcsös kitárulkozás, akkor mindenki tudja, hogy a nőgyógyász a téma.

Hirdetés

Az elsőre nem emlékszem kristálytisztán. Vagy azért, mert annyira régen volt, hogy a feledés homályába veszett. Vagy pedig azért, mert sokkot kaptam és az agyam örökre törölte az élményt. Nem azért, mert fájt, hanem mert annyira szokatlan volt. Valami rémlik arról, hogy a vetkőzőben talált anyagpelenkával takartam el az altestem, mert nem akartam pucéran az ismeretlen orvos és a nővér elé kerülni, de az is lehet, hogy ez már a második alkalom volt. Szerencsére, nem vagyok érzékeny az uszodavízre, nem szedek össze semmit attól, hogy ránézek a vécédeszkára, és a nemi életem sem lehet okozója a bajoknak, így elég évente egyszer – rákszűrés és rutinellenőrzés miatt - felkeresnem a nőgyógyászom. Egy férfit. De vajon mitől függ, hogy férfi vagy női orvost engedünk közel a legintimebb testrészeinkhez?

Egy angol (milyen más?) felmérés szerint a női orvosok általában több időt foglalkoznak a női betegekkel, mint a férfi kollégáik. Bár női orvosokkal nincs tapasztalatom, de minden valószínűség szerint egy nő-gyógyász tudja, milyen érzés a menstruációs görcs, az égető viszketés, a furcsa hámlás vagy éppen az erős hüvelyi folyás. Mivel ő is jár nőgyógyászhoz, van sejtése, hogyan kell úgy hozzányúlni egy nőhöz, hogy az ne okozzon feltétlenül kellemetlenséget, vagy ne beszélgessen hosszasan a kezelésről a páciensével úgy, hogy előtte nem tessékelte a függöny mögé felöltözni. Másrészről a nők a nőkkel tudnak nagyon gonoszak is lenni – még ha nem is akarattal. Vajon mennyire lesz elítélő egy prűd beállítottságú orvos azzal szemben, aki nemi úton terjedő hüvelyi fertőzéssel jelenik meg nála. Vagy mennyire érzékelteti egy éppen gyermekre vágyó nőgyógyász, hogy elítéli az embrióját elvetetni kívánó asszonyt? Elég egy csúnya pillantás vagy egy megjegyzés, hogy az ember soha többet ne akarjon felfeküdni a kengyeles asztalra.

Ennél még egy hűvös, de pártatlan férfinőgyógyász is jobb – már amelyik. Emlékszem, az anyukám nem csinált gondot abból, hogy milyen nőgyógyászt választ. Ő időtlen idők óta a kórházba járt, ahol öt-hat orvos váltotta egymást attól függően, hogy milyen nap és milyen rendelési idő volt. Az anyáról a lányára szálló nőgyógyász egyébként nem ritka, mint ahogy az sem, hogy a nőgyógyász hivatás a családban öröklődik. Korábban, ugye, a férfiak uralták az orvos szakmát, ezért nem meglepő, hogy ma is szép számmal képviseltetik magukat. Valahol szinte keresve sem találni női nőgyógyászt.

A férfiak mellett szól egyébként az a felfogás is, mely szerint a vizsgálat valamilyen szinten rokon a behatolással. Éppen ezért a hetero nők többsége számára elképzelhetetlen, hogy azonos nemű nőgyógyász vizsgálja meg őket. (Felmérések szerint a leszbikus nők ezért inkább a nőnemű nőgyógyászokat kultiválják.) Ugyanakkor ott van az is, hogy az a bizonyos testhelyzet olyan, mintha megadnánk magunkat a férfinak. Ugyanakkor a férfi olyan, mint egy erős bástya, amelyik nemcsak megóv bennünket a fájdalomtól, de támaszkodhatunk rá, bízhatunk benne, rábízhatjuk magunkat.

Én azokra az sztk-s orvosokra bíztam magam, ahova anyu is járt – mind férfi volt. Semmi bajom nem volt az ott dolgozó orvosokkal, amíg az egyik úgy nem bánt velem, mint egy utolsó felmosóronggyal csak azért, mert hpv-gyanúba keveredtem. Ha az ember lánya kiszolgáltatottan, összeszorított fogakkal próbál ellazulva feküdni egy asztalon szétterpesztett lábakkal - mindezt meztelenül-, miközben egy idegen ember matat a legintimebb testrészeiben, akkor ez épp elég ok arra, hogy minimum emberszámba vegyék. Főleg azért, mert én legalább megtisztelem azzal az orvosomat, hogy frissen mosott puncival és illatosan megyek el hozzá. A fent említett orvosnak ez mindegy volt. Akkoriban fogalmam nem volt, mi fán terem ez a betegség – amiben, mint később kiderült, nem is szenvedtem. Az orvos mégis úgy bánt velem, mint akinek betéve kellene tudnia az egészségügyi lexikont, ugyanakkor fogalma nem volt róla, hogy milyen a szexuális életem. Akkor döntöttem el, hogy én bizony magánorvost választok – pedig bizonyára vannak az sztk-ban is olyan orvosok, akik nem kergetik világgá a betegeiket.

A választásom, az egyik barátnőm ajánlására, egy férfira esett, akiben azóta sem csalódtam. Nekem ez az út jött be, de most a költözés miatt ismét orvosválasztás előtt állok. Valószínűleg a böngészés helyett ismét a barátaimra hallgatok majd, és az ő ajánlásuk alapján választom ki az orvosomat. Mindegy, hogy férfi lesz vagy nő, mert szerintem a jó nőgyógyász nem nem- vagy pénzfüggő, sokkal inkább az orvos hivatásszeretetétől, intelligenciájától és hozzáállásától függ, hogy hogyan bánik a betegeivel.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások
1
Jun
03
ismeretlen írta:
Én is igy jártam tavaly.Pont költöztünk és nem volt időm elmenni a szokásos szűrésre, igy 2009-ben nem voltam:S 100 km-re van Pest, ugyhogy én nem választok ujat, inkább felmegyek, mert nagyon szimpi a doki (magán) .Sokan szeretik, szülész is.
09:55
2
Jun
03
ismeretlen írta:
az én nőgyógyászom (röviden és leegyszerűsítve) akkor beszél, amikor kérdezek. de ezt meg lehet szokni:) amúgy bírom, meg az asszisztenst is.
10:40
3
Jun
03
A.F.rétisas írta:
Itt nincs is női,úgyhogy eleve nem volt választás nemek terén. De akinél leregadtam valóban emberi, a legolcsóbb és tényleg lelkiismeretes,még lelket is ápol. Viszont előtte belefutottam már kontárba,csábítósba és ordítozós seggfejbe is.
10:40
4
Jun
03
ismeretlen válasza írására:
ja, férfi.
10:41
5
Jun
03
ismeretlen válaszaA.F.rétisas írására:
csábítós? :S
10:42
6
Jun
03
A.F.rétisas válasza írására:
igen.. no nem akkor amikor éppen turkált :) (ahhoz gyáva volt)
11:18
7
Jun
03
ismeretlen válaszaA.F.rétisas írására:
jaj, az ilyen emberek olyan undorítóak... (még csak az kellett volna, hogy közben.. fúj!)
11:21
8
Jun
03
A.F.rétisas válasza írására:
Az azért veszélyes szitu számára,mert nagyon-nagyon közel van akkor a lábam a fejéhez..
11:26
9
Jun
03
SwingerMary írta:
Nőt nem engednék közel magamhoz, sose voltam még nőnél, de nem is akarok és szerintem kitörne rajtam a sikítófrász, ha valamiért nőhöz kellene mennem. A férfi nőgyógyászom tökéletesen megbízható, nem kezel félre, nem akar belémtömni egy csomó hormont, mert tudja hogy én nem akarom. Eddig még mindent meg tudtunk beszélni. És soha nem volt még egy félreérthető pillantása sem. Ahogy meglát, karton nélkül is tudja, mi is volt a helyzet a múltkor. És nem magán. *reméli, hogy a doki örökké élni és rendelni fog és sose lesz szükség másik orvosra*
11:42
10
Jun
03
A.F.rétisas válaszaSwingerMary írására:
Elég, ha addig él amíg te,nem? :)
11:54
11
Jun
03
orsi1130 írta:
Elsőre, 16 évesen kifogtam egy hihetetlen bunkó, kioktató stílusú vén barmot, aki még a pénzért cserébe sem tudott magára erőltetni némi kedvességet. Azonnal váltottam, azóta egy kedves, türelmes férfit látogatok minden évben.
12:20
12
Jun
03
SwingerMary válaszaA.F.rétisas írására:
De igen. Önző dög vagyok, csak magamnak akarom :D
12:20
13
Jun
03
tavirose írta:
Csajt, köszi szépen! soha férfit.
13:19
14
Jun
03
Sziporkaa írta:
Tényleg, tud valaki ajánlani orvost, emberi áron Pesten? Férfit.
Én SZTK-ba járok ha végszükség esete áll fenn (egyszer volt valami para - nem jó ötlet uszodába járni, blaa), és mondjuk már pár éve Bp-n lakom, de valahogy nem jutottam el oda, hogy itt találjak nődokit magamnak.
És mivel elutazom hosszabb távra külföldre, szeretnék valami jó alapos szűrővizsgálatot azért, de azt nem akarom sztk-ban :S
Köszi előre is
13:21
15
Jun
03
ismeretlen írta:
A nőgyógyász neme tökmindegy, legyen rendes, normális, és ne kezeljen úgy, mint aki nem végzett nyolc osztályt sem...
13:35
16
Jun
03
ismeretlen válaszaA.F.rétisas írására:
"Akkor a viszontlátásra, jövő héten újra benézek." :-)
13:41
17
Jun
03
policegirl írta:
Nálam az orvos, az valamiért férfi! :) Mindegy milyen! Eddig a gyermekorvost kivéve, minden dokim férfi volt....de talán a gyermekorvosnak jobb is a nő, azoknak több türelme van a gyerekekhez.
De nődokiból pasi! Szerintem
Egyébként pesten ajánlanám dr. Kelemen Csabát! Az egyik legjobb orvos....én is hozzá jártam, de annyira felkapott lett, hogy most már egy magánklinikán dolgozik, és ott a klinika díjszabása szerint kell fizetni, amit én sajnos már nem tudok kifizetni. Főleg azért, mert egy évben nem csak egyszer kell elmennem dokihoz, sajnos elég érzékeny vagyok....:S
Én rákényszerültem most az sztk-ra, de nem vagyok elégedett se az orvossal, se azzal, hogy 4 hetet kell várni időpontra....nah, de ha valakinek valami baja van, mondjuk fertőzése, és nem tudja hogy kezelni, akkor várjon 4 hetet???
Ha tud valaki még rendes,férfi magánnőgyógyászt, az szóljon....olyan max. 10 ezer forintig.
Mert az enyém 7ezer ft volt régebben, plusz még a gyógyszerek! :S Horror, főleg ha többet kell menned, mert egyszer egy évben még oké....de ha valami gáz van :S
Szóval egy jó nőgyógyász engem is érdekelne!köszi
13:45
18
Jun
03
ismeretlen írta:
A nőgyógyász egy hosszú munkanap után kimerülten, megviselten lebotorkál a kedvenc kocsmájába. Lassan benyit, mire mindenki ránéz. A nőgyógyász fáradtan végigvonszolja tekintetét az őt bámuló embereken, majd széttárja karjait és könnyes szemmel így kiált:
- Végre! ARCOK!
13:53
19
Jun
03
ismeretlen válasza írására:
LoL
13:54
20
Jun
03
laluna írta:
"A férfiak mellett szól egyébként az a felfogás is, mely szerint a vizsgálat valamilyen szinten rokon a behatolással. Éppen ezért a hetero nők többsége számára elképzelhetetlen, hogy azonos nemű nőgyógyász vizsgálja meg őket."
Azért ne keverjük a szezont a fazonnal!Nekem minden eszembe jut vizsgálat közben,csak a szex nem...
Jártam pár hapsi dokinál,de előttük sosem tudtam úgy elengedni magam,úgy megnyílni,mint a mostani nő dokimnál.Sokkal megértőbb,hozzáértőbb szerintem,hisz ő is saját bőrén tapasztalja(ta) mindazt,amit velem csinál,plusz ami gondom,bajom van,jobban át is érzi.
Szóval nálam nő-pasi doki:1-0.Ja,és ettől még nem vagyok leszbikus.
13:56
21
Jun
03
ismeretlen válaszaSziporkaa írására:
Csatlakozom a kérdéshez, 9 hónapja lakom Pesten, és most már nem ártana megejtenem egy szűrővizsgálatot. A lakótársam olyanhoz jár, aki 10 ezret kér a vizsgálatért, na, erre nekem nincs pénzem, meg nem is érzem jogosnak.
14:00
22
Jun
03
A.F.rétisas válasza írására:
:)
14:07
23
Jun
03
ismeretlen írta:
Ez de hülyeség, hol érdekel engem a nőgyógyászom neme?
Amúgy a kedvencem egy öreg bácsika volt, nyolc hónapos terhes voltam, és közölte, hogy "na dobja le a bugyit, kismama!"
A lényeg, hogy jó szakember és jó fej legyen.

14:21
24
Jun
03
Ananke írta:
a nőgyógyászok többsége azért férfi, mert sokuk szülész-nőgyógyász, a szülészethez pedig kell ám erő :S ahogy elég sok orvosi szakirányhoz...

amúgy én fogorvoshoz, fül-orr-gégészhez nem szvesen megyek férfihoz, akkora kézzel nem érzem, hogy finom mozdunaltokat tudnának tenni :D persze ez hülyeség, de ha tehetem, hogy válasszak, akkor nőt választok.

nőgyógyásznál mindegy. plusz nekem ez nem is akkora kitárulkozás, vagy nem tudom, a meztelenség egy állapot, természetes, és nem kell szégyellni. a vizsgálat nekem nem is különösebben kellemetlen, persze nem kellemes, de szükséges, tehát kibírom.
az sztk-s orvos pedig tökre megfelel :) azt könnyebben ott is hagyom, ha mégis bunkózna, mint a magánt, akinek kicsengettem azért egy halom pénzt, hogy megnézzen. diák lévén nekem a pénz is mérvadó, sajnos...

amúgy az sztk-s orvos viszont az, akihez anyukám jár évek óta. ő is mindig sztkshoz ment, őelőtte egy másikhoz, és sose volt gond, 3 gyereket kihordott/megszült... :)
14:23
25
Jun
03
A.F.rétisas válasza írására:
Akihez én járok,meg mindig lefiamoz :D (mindenkit)
14:28
26
Jun
03
Derkmour írta:
a női orvosok gyakran lekezelőek, mivel maguk is szültekmár, ezért gyakoriak a "ne nyafogjon" jellegű megszólalások.a pasik ellenben megértőbbek.

sztem sokan azért is ilyen kemények,mert elnyomva érzik magukat a szakmában (senit nem akarok ezel megsérteni, egy férfi nőgyógyásszal beszélgettemerről)
14:56
27
Jun
03
KicsiKatica írta:
Tavaly váltottam dokit, mert az első nyugdíjba ment. Az új dokimat a neten kerestem, és barátnőim, ismerőseim véleményét is kikértem. Végül /igaz, hogy pont őt senki sem ismerte/ kiválasztottam a nekem legszimpatikusabbat és nem bántam meg. Igaz, hogy csak magán rendelésére járok, tehát nem tudom, hogy amúgy milyen, de ott nagyon-nagyon rendes és az asszisztens is nagyon kedves. Ráadásul szülész és meddőségi specialista is a doki. Bár remélem, hogy csak a szülész részre lesz szükség majd :).
15:07
28
Jun
03
ismeretlen írta:
nem is tudom... lehet, hogy egy nő nőgyógyász előtt még szégyenlősebb lennék.
15:18
29
Jun
03
chloe írta:
nekem még sose kellett teljesen meztelenre vetkőznöm a nődokinál, ez milyen már o___o
15:38
30
Jun
03
voltam már hapsinál és nőnél is, de az a nő.....egy szadista volt! érzéketlen és durva, a vizsgálat után egy hétig fájtam :( az idős bácsika meg elpoénkodott velem és kedves volt.
15:48
31
Jun
03
ismeretlen válaszachloe írására:
Nekem se:O
15:52
32
Jun
03
trillarom írta:
Én eddig főleg sztk-ba jártam nődokihoz, ott mindig idősebb pasikat fogtam ki, az egyik szépen félre is kezelt.. De amúgy nem paráztam tőlük. Aztán egyszer gyógyszert írattam egy fiatal, jóképű pasinál, na nála nem szívesen vetkőztem volna le. Valahogy feszélyezett volna, hogy mennyire tetszik és ott fekszem előtte..Nemrég rákszűrésen magánrendelőbe mentem egy nődokihoz. Azt hittem majd zavarni fog, de tévedtem. Kedves volt, anyáskodó, nem bunkózott. Szóval azt hiszem ő marad.
15:59
33
Jun
03
zsebibabaa írta:
én életemben először egy öreg hapeknál voltam.. semmibe vett, egy tahó volt velem, pedig egy 15éves lánynak akkor nem erre lett volna szüksége szerintem.. nagyon sokáig nem is mertem nőgyógyihoz menni.. de most barátnőm ajánlott egy női dokit, és le a kalappal előtte.. nagyon kedves volt, és engem kevésbé feszélyezett, hogy egy nő vizsgál.. dehát, embere válogatja :-)
16:06
34
Jun
03
csupacsupsz írta:
A második doki élményem.. Uh, kiderült, hogy leidenes vagyok így nem ajánlott a fogamzásgátló, de én dönthetek, hogy akarom e. Sajnos szükségem van rá, mert a menstruációs görcseim borzalmasan erősek, és a pattanásaim is csak attól múlnak el. Már mindent kipróbáltam, egy csomó magánrendelésen is voltam. Az nőgyógyász, aki mellesleg egy öreg nő volt, elkezdett vizsgáztatni, hogy na tudom e milyen következményei lehetnek a gyógyszerszedésnek, mondom persze rosszabb esetben tüdőembólia, szívemhez is eljuthat a vérrög, agyamba is és meghalhatok. Erre mosolyogva mondja, hogy háh örüljek ha meghalok az a jobbik eset, majd ha egész életemet tolókocsiban kell leélnem, az lesz a szép élet... Eljöttem, kint elkezdtem sírni. Érdekes a mostani nőgyógyászom erősebb gyógyszert is felírt, nem vitatkozott, kedves volt, semmi bajom, csak tornáznom kell. Nem minden nőgyógyász gonosz, de van néhány..
16:11
35
Jun
03
Welmi írta:
Nekem oszt mindegy, csak magyarázzaa el rendesen, mi a stájsz odalent.
16:18
36
Jun
03
Hindi írta:
Ezt el kell mesélnem:o)))
Egyik ismerősöm asszisztens volt a nőgyógyászaton. Öreg papi volt a doki, aki elvárta, hogy vizsgálat után az asszisztens húzza le a kesztyűt a kezéről. Vizsgálat megvolt, asszisztens elbambult, kesztyű a doki kezén maradt. A doki észre sem vette. Leült szépen receptet írni és - NAGYON GÁÁÁZ- elkezdte a saját arcát piszkálgatni a puncis kesztyűvel. Pfúúújjj!!! :oP
16:19
37
Jun
03
ismeretlen válasza írására:
nőgyógyász a vádlottak padján, gyilkosság vádjával:
-kérem az úgy volt, hogy lenyomtam a műszakomat. 70 vizsgálat, 10 szülés, 3 abortusz. a kollégámnak családi okok miatt haza kellett mennie, úgyhogy beugrottam helyette, lenyomtam még egy műszakot: 40 vizsgálat, 8 szülés, 5 abortusz. utána ügyeleti beosztáson voltam, 30 szülés, 25vizsgálat, 4 abortusz. Mikor mentem hazafelé, annyira fáradt voltam, hogy muszáj volt megpihennem a parkban egy padon, képtelen voltam tovább menni. ekkor jött oda az a nő, és mondta nekem, hogy egy ezresér' megmutatja a pináját....
16:30
38
Jun
03
Doryca írta:
Engem anno anyám elvitt a saját nőgyógyászához magánrendelésre, aki férfi és nagyon aranyos volt az elejétől kezdve...igazából ő volt az első férfi az életemben :) de nagyon jó, közvetlen és kellemetlenségektől mentes kapcsolat alakult ki köztünk. Tök normális és abszolút jó kezekben érzem magam nála, soha nem volt semmilyen rossz tapasztalatom vele kapcsolatban...úgyhogy szerencsés vagyok.
Az, hogy női nőgyógyász kellene, nem igazán jutott eszembe, inkább majd ha szülészorvost keresünk. Lehet azt a tortúrát jobban viselném egy nő kezei között....aztán ki tudja...
16:42
39
Jun
03
Én most keresek új nőgyógyászt,ha valaki tud egy szakmailag és emberileg is jó orvost Kazincbarcikához közel,akkor ne titkolja!!!!
Nekem amúgy mindegy ,hogy férfi vagy nő,csak értsen ahhoz amit csinál,és az sem hátrány, ha kedves.
17:08
40
Jun
03
rubikkocka írta:
nekünk sikerült egy olyan balfaszt kifogni anno, hogy: anyukámnak daganatot talált, és elküldte 20 másik vizsgálatra. A hugomnál szintén talált valamit. Nálam is egyszer egy újabb vizsgálatot kért. Közben kiderült, hogy anyámnak semmi baja, hugomnak szintén, úgyhogy elküldtük a fa--ba! Ráadásul ez folyton kiabált: ha késtél, ha korán jöttél, ha valamit nem talált de az előbb még megvolt, ha az asszisztens picsa elcseszett valamit, vagy ha valamire kétszer rákérdeztél. Aztán meglepődött, mikor visszaugattam.
Kerestünk másikat.
17:26
41
Jun
03
bugyigumi válaszamacskaloveskitek írására:
Ugyanez volt a tapasztalatom nekem is a nővel. Ráadásul magándoki volt és nagyon szeretett leakasztani egy csomó pénz. Ráadásul minden problémára mindenkinek a saját maga által kifejlesztett injekciókúrát adta...Soha többet nő-doki.

Most egy férfihez járok, ő az első akinél nem fáj a vizsgálat és nagyon emberséges. Magánorvosi árakhoz képest nem is drága. 9000.

Az első élményem sztkban volt. Kacsával szétrepesztette a szűzhártyám...Állítólag nem vette észre.
Majdnem elájultam. Gyűlölöm a nőgyógyászati vizsgálatot.
17:56
42
Jun
03
elvontmuvesz írta:
Hát nem tudom,de én egy közös ismerős férfi nőgyógyászhoz mentem elsőre a pattanásaim mennyisége és a kimaradó menzeszem miatt.Ha nem is 2-3 hónap alatt,de a bőröm az nagyjából rendbe jött és még a doki is rendes volt.
18:28
43
Jun
03
donci írta:
Valamelyik cikkben màr irtam volt nögyogyàszomrol, pokhàlos, majdnem néma Dr. Vargàrol....
Akkor làssam legközelebb amikor a hàtam közepét!
Utàlom a nögyogyàszati kezeléseket(pedig 2naponta jàrok most), akkor 100x inkàbb fogorvos!!
Ha meglàtom a "szerszàmokat" màr rosszul vagyok.
Voltam màr nönél és férfinél is, de a kenet az kenet. : )
18:44
44
Jun
03
ismeretlen válaszaA.F.rétisas írására:
:-)))
19:11
45
Jun
03
Nyruszi válasza írására:
Szoknyában kell menni és kész :P
19:15
46
Jun
03
Nyruszi írta:
Nekem pasi a nőgyógyászom és eszméletlen jófej. Sikerült már könnyesre nevetnem magam széttárt lábakkal. :D
19:18
47
Jun
03
Freyja írta:
Ó. Ezen sírva röhögök... szóval én leszbikus vagyok, ha női nőgyógyászhoz járok? Honnan a fenéből szedtétek ezt?
Ennyi erővel a női lapozót is olvashatnám, ott is kb. ilyen színvonalú cikkek vannak (ja, onnan tudom, hogy olvasom is, mert sajnos nincs jobb). Hiányoznak a régi cotcotos csajok.
19:20
48
Jun
03
Ez már a sokadik cikk a héten az első és másodlagos nemi jellegekről és problémáikról. Lányok, a változatosság kedvéért írjatok mondjuk tüdőről, szalontüdőről, pancreasról, vagy fejfásáról!

Én lehet hogy kissé túl edzett vagyok nőgyógyász témában, de ez a cikk nekem végtelenül unalmas volt.

ON
Amíg nem tágítják kézzel a méhszájamat szülés közben, addig minden nemű nőgyógyásznak engedem, hogy megvizsgáljon és kezeljen.
19:47
49
Jun
03
ismeretlen válaszaFreyja írására:
Ők sem írtak sokkal értelmesebbeket.
19:55
50
Jun
03
Freyja válasza írására:
Kissé nyitottabbak voltak szerintem. Most megnézem a cikkeket, kb. annyi a lényeg, hogy "fúj de szar a szexuális meseelemzés", "fúj, tuti meleg vagy, ha nő a nőgyógyászod és különbenis az nem trendi", "fúj, milyen szexuális segédeszközöket lehet kapni"...
Csak a meseelemzős cikk miatt regeltem újra (mert felidegesített, lol). Megszokásból járok ide, de leszokhatnék róla :D
20:22
51
Jun
03
cropp írta:
Na most ilyen női összetartozás végett bejelentkeztem kb egy év után újra. Két dolog.

1, Budapesten nőgyógyász: Dr. Bálint akárki. Ugyanis hárman vannak, két testvér, és az egyikük fia, ha jól tudom mindegyikük sztkban a Szent Imrében, de magánban is vannak (én Bálint Sándorhoz járok, de egy éve (amikor utoljára jártam) az volt, hogy nem fogad újakat magánban, mert nincs annyi ideje). Egyszer olvastam egy terhes nő beszámolóját valahol és azt írta, hogy bement szülni és annyit mondott, hogy neki mindegy, csak Bálinthoz kerüljön, és akkor nem lesz gond. Amúgy az én dokim az első volt az országban, aki nem kezelte betegnek a terhes nőket, és aki beengedte a szüléshez az apákat is, meg elég híres szexuálpszichológus is, velem iszonyat kedves volt, mindent elmagyarázott és nagyon megdicsért amikor kérdeztem, öcsém nála született. A bajuszától ne ijedjetek meg!

2. akik lefikázták a cikket: Az egy dolog, hogy régi cotcot jobb volt, blabla, de ha ilyen logikai hibával ugattok be, akkor wtf?!: Az, hogy a leszbikus nők a női nőgyógyászokat kedvelik jobban, nem azt jelenti, hogy ha te a női nőgyógyászokat kedveled jobban, akkor leszbikus vagy. Nem csoda, hogy ilyen érettségi átlagok vannak az országban, ha szövegértésből ennyire bénák vagytok...
20:36
52
Jun
03
cropp válaszacropp írására:
amikor utoljára nála jártam természetesen, kimaradt a nála (csak hogy ha visszatámadtok ne ez legyen az alapja :P)
20:38
53
Jun
03
scarlett válasza írására:
ezt mindig elmondod (de komolyan mindig), ahányszor valaki a régieket hiányolja -ugyanakkor nem hiszem el, hogy nem érzel különbséget.. ok, hogy a régiek sem voltak Pulitzer díjas írások, de ez ami most megy, ez azért jóval alacsonyabb színvonal.
20:43
54
Jun
03
Freyja válaszacropp írására:
Miért, és szerinted milyen már ez a mondat?
"A férfiak mellett szól egyébként az a felfogás is, mely szerint a vizsgálat valamilyen szinten rokon a behatolással." - olyan, mintha ajánlaná a férfi nőgyógyászt. Holott egyébként baromira mindegy a doki neme, csak ne úgy kezeljen, mintha valami csőcselék lennék.
Egyébként bármi eszembe jut egy nőgyógyászati vizsgálaton, csak a szex nem :S
A szövegértésemmel semmi baj, de sajnos az ilyen tömegcikkek következménye, hogy csak felületesen olvasom át őket, mert tökre semmitmondóak. Ja, de tudom, akinek nem inge, ne vegye magára o.O
20:46
55
Jun
03
Freyja válaszascarlett írására:
"ok, hogy a régiek sem voltak Pulitzer díjas írások, de ez ami most megy, ez azért jóval alacsonyabb színvonal."
Igaz :)
20:46
56
Jun
03
LittleBlueBird válaszadonci írására:
Háhh, a kenetvételt én is nagyon utálom,pedig jövőhéten muszáj lesz szűrésre mennem.
A fogorvostól is félek,de oda is mennem kell jövőhéten. Csodás napoknak nézek elébe.
21:33
57
Jun
03
donci válaszaLittleBlueBird írására:
Ezeken is tul leszel! Gondolj majd valami szépre közben ; )
21:38
58
Jun
03
LittleBlueBird válaszaFreyja írására:
Teljesen egyetértek, mindegy milyen nemű,csak normálisan bánjon az emberrel.Amúgy azt sem értem miért kellene nőgyógyász előtt szégyenlősnek lenni, ők körülbelül 100puncit látnak naponta,nem fognak sem nyáladzva rád nézni és különböző helyzetekben elképzelni,sőt ha narancsbőrös lett a combod széle,azt sem fogják kritikusan szemlélni:) Ők nem azt látják hogy "hűű micsoda teste van a bözsikének/pirikének/jucikának hanem,hogy jééé egy páciens,megvizsgálom.:D
21:40
59
Jun
03
LittleBlueBird válaszadonci írására:
Hát igen,leginkább a nőgyógyászati vizsgálaton akarok túl lenni, legalább megnyugszom,hogy nincs semmi bajom,ha meg mégis van,akkor legalább megtudom micsoda:S
21:41
60
Jun
03
nyufi válasza írására:
akkor meg minek lógsz cotcoton, ha szerinted nem értelmesek a cikkek? :O
21:42
61
Jun
03
donci válaszaLittleBlueBird írására:
Pontosan! Mindenben van valami pozitiv ;D
21:43
62
Jun
03
donci válaszaLittleBlueBird írására:
" 100puncit látnak naponta"

és van köztük kevésbé fotogén is ;D
21:45
63
Jun
03
ismeretlen válaszachloe írására:
na ja. először alul, majd csere. elvileg nem is lehet teljesen meztelenül.
21:55
64
Jun
03
scarlett válaszachloe írására:
ez beteg, olyan.
21:59
65
Jun
03
LittleBlueBird válasza írására:
Én mindig viszek magammal szoknyát,és akkor egyáltalán nem kell meztelennek lenni..
22:02
66
Jun
03
LittleBlueBird válaszaLittleBlueBird írására:
Bár én a szoknyát leginkább nem azért viszem,hogy ne legyek pucér, hanem,mert inkább a fenekem az a szoknyámon legyen, és ne a széken,amin ki tudja miféle nőneka csupasz feneke volt előttem
Tudom,hogy cserélik rajta azt a papírnyavalyát, de akkor is..brrrr
22:04
67
Jun
03
ismeretlen válaszaelvontmuvesz írására:
és volt végül valami bajod?
22:08
68
Jun
03
ismeretlen válaszaLittleBlueBird írására:
nem rossz megoldás :)
22:13
69
Jun
03
Betuka írta:
Az én dokimat már említettem egy másik cikknél... hát, mit is mondjak... érdekes fazon, még érdekesebb elméletekkel. És nyáladzik. Blöe..
22:23
70
Jun
03
ismeretlen válasza írására:
Váháháháhááááááá! I feel the Warp overtaking me!:D:D
22:42
71
Jun
03
ismeretlen válaszanyufi írására:
Az emberekkel játszik:)
22:44
72
Jun
04
cropp válaszaFreyja írására:
Egy szóval nem mondtam, hogy egyetértek a cikkel vagy pont nem értek egyet, főleg hogy nincs mivel egyetérteni, mert a cikk írója nem mond ki konkrét állítást egészen az utolsó bekezdésig (ahol szintén nem azt mondja, hogy a pasik jobbak, vagy a csajok jobbak, hanem hogy ő pasit választott, de egyébként pontosan olyan szempontok alapján, amivel te érvelsz).

De, amúgy a kommentemet jól értelmezted, pont a te ingedről beszéltem, de akkor sem azt mondtam, hogy nem értek egyet a véleményeddel a nőgyógyászokról, hanem azt, hogy hibás logikával ne érvelj amellett, hogy a cikk egy adag szar.
02:11
73
Jun
04
cropp válaszaFreyja írására:
Egy szóval nem mondtam, hogy egyetértek a cikkel vagy pont nem értek egyet, főleg hogy nincs mivel egyetérteni, mert a cikk írója nem mond ki konkrét állítást egészen az utolsó bekezdésig (ahol szintén nem azt mondja, hogy a pasik jobbak, vagy a csajok jobbak, hanem hogy ő pasit választott, de egyébként pontosan olyan szempontok alapján, amivel te érvelsz).

De, amúgy a kommentemet jól értelmezted, pont a te ingedről beszéltem, de akkor sem azt mondtam, hogy nem értek egyet a véleményeddel a nőgyógyászokról, hanem azt, hogy hibás logikával ne érvelj amellett, hogy a cikk egy adag szar.
02:11
74
Jun
04
cropp írta:
sry a kettőért. (és a háromért, kár, hogy nincs delete meg edit gomb)
02:12
75
Jun
04
ismeretlen válaszascarlett írására:
Jó, érzek különbséget. A régiek öntudatosabb kislányok voltak, mint a mostaniak. Ennyi.
03:15
76
Jun
04
ismeretlen válasza írására:
:-)
Á, nem. Csak megfigyelem őket.
03:16
77
Jun
04
ismeretlen válaszaFreyja írására:
A nyitottság (ill. "nyitottabbság") sok esetben nem vált előnyükre.
03:17
78
Jun
04
ismeretlen válaszanyufi írására:
Miattatok, drágáim.
03:18
79
Jun
04
C.C.G. írta:

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש לכוונה לשלוח את הספינה. "לא נאפשר לספינה רייצ'ל קורי להיכנס לעזה", אמר רה"מ. "נשמור על יכולתה של ישראל למנוע הכנסת נשק וחומרים תומכי לחימה לחמאס. ישראל הציעה ב-48 השעות האחרונות כמה פעמים לספינה להגיע לאשדוד, ולאחר בדיקה ביטחונית יועבר מטענה לעזה. כל ההצעות סורבו".
09:37
80
Jun
04
kiriosz írta:
Régen sztks nő.Nem volt szimpi sem és egyszer úgy megvizsgált,hogy felsértett valahol,a minta amit levett sem lett jó,vér került bele (miatta) és mikor visszamentem az eredményért közölte,hogy meg kell ismételni.Soha többet,köszi.Barátnőim ajánlottak egy jófej,rendes és megbízható férfi magándokit.Tökéletes volt,amíg ki nem ment külföldre.A helyettesítője is férfi,de nem szimpi,úgyhogy most keresek.
10:02
81
Jun
04
zoldtara írta:
Igen az én tapasztalatom is ez. Valahogy a női dokikban az van benne, hogy "ha én is kibírom/nem fáj/megoldom/végig gondolom, akkor igaán megteheti ezt a páciens is"...
Pluszban engem minden alkalommal megkérdezett, hogy de biztosan őhozzá járok-e...
Na ezt egy idő után meguntam. :)
Különben nem igazán érdekel a neme, csak ne legyen bunkó.
Egy kedves nővel is elégedett lennék, mert most nekem sincs saját orvosom, klinikákra megyek be mindig.
10:08
82
Jun
04
Én szerencsére egy nagyon jó dokihoz kerültem. Először megriadtam tőle, mert kidugta a fejét az ajtón egy kb. 60 éves bácsi. De kedves volt és minden kérdésemre válaszolt, elmagyarázta, hogy mi a baj és mitől lehet. Amikor másodszor mentem hozzá az első kúra végén, leült a váróba hozzánk, vicceket mesélt, poénkodott (mind hozzám jöttek? ejnye, nincs másik orvos itt? No akkor ki fog debütálni ma?).
A harmadik alkalommal is (második kúrám végén) leült mesélt egy viccet, aztán közölte, hogy na menjek, dobjam le a bugyit, feküdjek fel mindjárt jön :D A felesége az asszisztense egyébként, ő is tök rendes. Eddig nagyon féltem a nődokitól (először amikor mennem kellett, egy másikhoz mentem akkor, az kedves volt ugyan, válaszolt a kérdésemre, de elég durván vizsgált meg). De ennél a dokinál maradok, amíg el nem költözünk ebből a városból. Mindenkinek csak ajánlani tudom :D
10:38
83
Jun
04
nyufi válasza írására:
jah, értem. h legyen kivel vitázni :D
11:32
84
Jun
04
Gothica írta:
3 nőbe futottam bele eddig, mind a három olyan szinten bánt el velem hogy utána 3 napig nem volt minden tökéletes. azóta találtam egy kedves viszonylag fiatal férfi dokit. nem is a legdrágább igaz sokat kell rá várni, de megéri. ember számba vesz és mindenre odafigyel. amíg csak lehet kitartok mellette.
11:46
85
Jun
04
Kudara írta:
Én 4 éve jártam úgy (akkor voltam 18), hogy kórházba kerültem és próbálták kitalálni mi bajom, hát az egyik ottani nőgyógyászhoz (fiatal pasi) is elküldtek. Ugye vizsgálat közben kívülről a hasad is nyomkodja, na nekem pont ott nyomkodta, ahol (mint utólag kiderült) a tályogom volt. Na most az, ha szimplán ültem nagy fájdalmat okozott, akkor a nyomkodás még inkább. Nem bírtam tovább és elpityeredtem, mire az orvos megkérdezte hány éves vagyok, mondtam, hogy 18 és ez volt rá a reakció: "Akkor viselkedjen már úgy, mint egy 18 éves, mit hisztizik itt nekem, ha nem hagyja abba durvább leszek!" Na ennyi kellett, soha többé nem mentem oda...

Amúgy én is valamiért a férfi nőgyógyászokat tolerálom jobban. Még sose voltam nőnél, de nem is szeretnék. :D
13:41
86
Jun
04
Rancid írta:
Nőnél is,férfinál is voltam,a nőkkel valahogy fesztelenebbül tudok róla beszélni. Meg lehet butaság,de végülis ő jobban átérezheti amit mondok neki.
13:45
87
Jun
04
Freyja válaszacropp írására:
Jól van, mindegy.
Csak szerinted hibás a logikám, szerintem nem. Azt vettem észre, hogy a bulvárcikkek mindig úgy vannak megírva, hogy szándékosan "sugallnak" valamit.
Szubjektív a véleményem, nem kell vele egyetérteni, ha már az érettségimről beszéltél (mivel az én ingem) színötös lett. Ha egy cikk szerintem gagyi, akkor pedig nem fogok fél órát tölteni a szövegértelmezéssel és azzal, hogy baromira megpróbáljam magam beleásni az író gondolataiba. Azt meghagyom a szépirodalmi műveknek...
És köszi, hogy így ismeretlenül lebénázol, nagyon jól esett. Nem szeretem a személyeskedést! :S
13:50
88
Jun
04
Freyja válaszanyufi írására:
Szerintem inkább azért, mert a kommentekből sokszor érdekesebb diskurzus kerekedik, mint a cikkekből...
13:52
89
Jun
04
Derkmour válaszaNyruszi írására:
így van, ezt én is anyukámtól tanultam! bár az én dokimnál van az öltözőben egy lapszoknya szerűség, amit magadra köthetsz, és vizsgálat alatt midnig bent az asszisztensnő, nehogy kényelmetlenül érezzem magas,a doktorbá meg kedves, mindent elmagyaráz és nagyon finoman vizsgál.
14:12
90
Jun
04
ismeretlen válasza írására:
Áhhá! Hát akkor innen ered a Big Brother szindrómád! o.O
15:26
91
Jun
04
ismeretlen válaszaC.C.G. írására:
Kitalálom! Spártai billentyűzet!
15:27
92
Jun
04
A.F.rétisas válasza írására:
:D
15:36
93
Jun
04
elvontmuvesz válasza írására:
A problémám fele már 2-3 hónap alatt megszűnt,de a másik feléne van egy kis nyoma a spanyol vizsgáim miatt(idegeskedés,csokizabálás,mert ugye jitsuzni nem tudtam menni,stb),ami még szerintem nem vészes.Szerencsére nem volt bajom tőle.
18:28
94
Jun
04
Lunabunny válaszachloe írására:
Jézusom, miért is kéne meztelenre vetkőzni? :S Engem már az is zavar, hogy bugyi nélkül kell végigmennem a helyiségen, ahol az asszisztens ül, hogy eljussak a vizsgálóig.

Egyébként nem voltam még női nőgyógyásznál, nem is vágyom rá. Valahogy nem tetszik az ötlet, hogy egy másik nő matasson bennem. Persze orvos, meg minden, meg elvileg ennek nincs szexuális vonatkozása, de nekem akkor is furcsa lenne. Valahogy úgy érzem sokkal kritikusabban nézne, mint egy férfi.
18:49
95
Jun
04
sziszuscicus írta:
Nekem sikerült kifogni azt a dokit, akinél örökre meg szeretnék maradni. Fiatal, kedves és jóképű (hallottátok, hogy sok nő szerelmes a nőgyógyászába?), mindent elmagyaráz, érdekli a véleményem és az életem és soha sem siettet. Magánorvos, megfizethető fajta, nála is szültem. Ahogy hívták 20 percen belül megérkezett. Vicces volt, mert egy másik fiatal orvos volt ügyeletben és jól elpoénkodtak felettem. Pl. a varrásnál: "szebb lesz, mint új korában", vagy mikor remegett a lábam, szintén varrásnál "majd felveszem a ritmust, ne aggódjon". Mindennap benézett, volt, hogy többször is, és még a tisztelet díjat sem akarta elfogadni, jobban örült a méznek, meg a propolisznak, amit vittem neki. Ha valaki Győrben szeretne igazán jó nőgyógyászt, szívesen megmondom a nevét.
21:05
96
Jun
04
ismeretlen válaszasziszuscicus írására:
szaporítani kéne a fajtáját :D
21:19
97
Jun
04
sziszuscicus válasza írására:
Ha nem lenne párom, könnyes szemmel kérném, hogy vegyen feleségül:D
21:22
98
Jun
04
ismeretlen válaszaC.C.G. írására:
öhm...minden rendben leo?
21:28
99
Jun
04
ismeretlen válaszanyufi írására:
Á, nem, van kivel máshol is.
22:26
100
Jun
05
BarbaraOlykor válaszasziszuscicus írására:
Elsőre nekem is sikerült egy fiatal,nagyon jóképű nőgyógyászt kifognom,a kedvessége szó szerint határtalan volt. Pólót húzogatva takargattam a fenekem,míg elkúsztam az öltözőtől a székig,majd fel kellett segítsen,mert elég apró termetű vagyok.Itt kezdtem el remegni,mint a nyárfalevél,az alattam lévő papír csörgött-zörgött,irtózatosan komikus volt.Majd,miután sikerült "kényelembe" helyeznem magam,megdicsérte a lábam,vizsgálat befejeztével pedig hozzá tette:"Nincs kedve eljönni velem táncolni?"Minden esetre első élménynek nem rossz.:)
00:05
101
Jun
05
Blanie60 írta:
Én még csak férfi nőgyógyásznál jártam :) Szerintem egyébként teljesen mind1. A lényeg h legyen megbízható és hozzáértő.
10:33
102
Jun
05
Devalyn írta:
Szívesebben megyek nőnemű dokikhoz, mert azok előtt nem feszélyez a vetkőzés. Tökmindegy, milyen problémám van, ha vetkőzni kell hímnemű orvos előtt, ideges leszek. Persze a banyatípus gáz, de az kevésbé zavar, ameddig csak egy szűrésről van szó. A szülés más, de attól alapból fóbiám van, ott már nem fog érdekelni, hogy ki az orvos, csak csinálja, amit kell.
12:22
103
Jun
05
sziszuscicus válaszaBarbaraOlykor írására:
Sajnos, a mostani dokim nekem nem az első volt...olyanokkal összeakadtam...tudnék mesélni. Például, amikor Pécsett megállapították, hogy terhes vagyok, elkezdtem sírni, és az orvos rám ordibált, hogy mit képzelek én, meg hogy most akkor tartsam meg a gyereket, ne menjek abortuszra. Mondjuk tényleg megtartottam, de nem az ő "kedvessége" miatt.
De mégsem ő volt a legdurvább orvos, akivel találkoztam, hanem egy urológus, szintén Pécsett. Amíg vizsgált folyton az anyagi helyzetem, meg a magánéletem felől kérdezősködött, és jól lehordott, hogy felelőtlenség volt megtartani a babát, nem fogom tudni felnevelni, éhezni fog stb. Hát nem éhezik, mindene megvan, és nagy szeretettel neveljük.
Én tisztelem az orvosokat, de néhánynak elvenném a diplomáját, amíg nem tanul egy kis emberséget.
12:52
104
Jun
05
Viragpor írta:
Sziasztok!Az az igazság hogy nekem most kellene mennem először nőgyógyászhoz és nagyon félek mivel egy kicsit szégyellős is vagyok,kérhetnék egy kis bíztatást valakitől aki már túl van rajta hogy hogy élet túl. Köszi
13:19
105
Jun
05
Lunabunny válaszasziszuscicus írására:
Jézusom! Pedig már kezdtem amúgy reménykedni amikor olvastalak, hogy az az istenkirály nőgyógyi pécsi talán. :( Kár hogy nem. Mondjuk az enyémmel sincs gond, csak az az SZTK feeling gáz egy kicsit.
13:30
106
Jun
05
LittleBlueBird válaszaViragpor írására:
Hát eléggé kellemetlen a vizsgálat, de muszáj évente elmenni rákszűrésre, a ráknál és egyéb betegségekhez képest nem olyan kibírhatatlan az a 10perc.
15:18
107
Jun
05
LittleBlueBird válaszaLittleBlueBird írására:
na basszus,nem bírok megfogalmazni egy értelmes mondatot:D rákHOZ..nem -nál.
15:19
108
Jun
05
BarbaraOlykor válaszasziszuscicus írására:
Atyaég!Azért nem semmi történetek ezek...Úgy tűnik mindenkinek van a tarsolyában egy-két finomság.Bele sem gondolnak sokszor,hogy néhány mondatuk,vagy csupán a viselkedésük milyen hatással lehet az emberre.Sajnos ez minden területen igaz.Itt aztán meg főleg szükség lenne az empátiára,mikor a lehető legintimebb dolgokat osztod meg vele.Azér, bakker!Mégiscsak a puncidról van szó.Khm.
16:51
109
Jun
05
KyraEleison válaszaLunabunny írására:
Lunabunny! Ha kedves, nagyon alapos orvosra vágysz, nincs kifogásod a női nőgyógyászhoz, akkor tudok nekek javasolni Pécsen egy doktor nénit. Mindent elmagyaráz, mi fog történni, illetve, ha gyógyszert ír, hogy mire számíts a szedésekor. Az uránvárosi SZTK-ban rendel, dr. Gelencsér Márta. Nekem nagyon bevált, 6 évig jártam hozzá. (Ő állapotta meg az első terhességem, kicsit sajnálom, hogy pont akkor költöztem, mert nála nagyon szívesen szültem volna.) Jah, és abszolút "gyengéd" , nem durva.
21:06
110
Jun
05
KyraEleison írta:
Hát Csajok!
Nekem is voltak élményeim! Míg be nem kerültem a Tbányai kórházba szülés előtt, nem nagyon vágytam férfi doki közelébe. Az első élmény meghatározó volt..... Doktor bácsi (nála születtem...) kezelést javasult a rossz rákszűrés eredményemre. Hőkezelés... Magyarán kicsit megégette a méhszájam. Majd meghaltam, mire közölte, hogy nem fájhat ez ennyire... Csak 19 voltam, de visszaszóltam, hogy ne haragudj, de férfi létére aztán marhára tudhatja, hogy ez nekem mennyire fáj!!! Hááát, kösziiii!!!
Viszont Tébányán a főorvos úr nagyon kedves, alapos és jófej volt. Voltak jó dumái:
-Kap tőlem egy piros pontot! Látom nincs magán bugyi! (főorvosi vizsgálatkor)
Én: - Igen, ennek általában örülni szoktak a pasik...

Másik eset:
A főorvosi vizit előtt szokta megvizsgálni a kismamákat, ált. a teljes orvosi team benn van. (Összes osztályos orvos, védőnő, meg a fő-szülésznő) Előtte mondta, h menjek fel másnap főorvosi vizsgálatra, randizzunk. Mentem is, szokásos orvos-tömeg, nem álltam meg szó nélkül:
-Főorvos úr! Nem randiról volt szó? Oda maximum egy gardedámot visz magával az ember...

Valamiért bírt.
21:18
111
Jun
06
C.C.G. válasza írására:
:-D az...
07:54
112
Jun
06
C.C.G. válasza írására:
persze... a legnagyobb rendben :-D
07:55
113
Jun
06
Lunabunny válaszaKyraEleison írására:
Köszi! :)
11:55
114
Jun
06
sziszuscicus válaszaBarbaraOlykor írására:
Hát ez az...pont ez a meló az, aminek nem szabadna napi rutinná válnia.
13:41
115
Jun
06
Én 16 éves vagyok, fél éve voltam először nőgyógyásznál, sztk-s pasinál. Teljesen korrekt, jófej, jó humorú pasi, kifejezetten bírom, jókat szoktam röhögni nála (Békásmegyeren Dr. Dobos György). Ő csinálta az első rákszűrésem, és ő írta fel a tabimat is (vér, vizeletvizsgálat, és rákszűrés után), amivel meg vagyok elégedve, semmilyen mellékhatástól nem szenvedek :) A vizsgálat sem fájt, nem is éreztem semmit.
Szóval nekem bevált, nem vágyom se magánorvosra, aki többezret elkér egy kézfogásért, sem egy nőre aki haj de kedves és megértő lesz velem.
14:22
116
Jun
06
ismeretlen válaszaElizaDoolittle írására:
16 évesen "tabit" szedsz?
14:50
117
Jun
06
Belle írta:
Én is sztk-s dokihoz járok..kisváros, úgyhogy mindig ugyanaz jön. :) Iszonyú jófej pasas, normális, a környékről mindenki hozzá jár, mert jó szakember. Felírattam a gyógyszeremet, hát alig bírtam szabadulni, annyit magyarázott róla, meg tanácsokat adott a szedéshez...a végén már vigyorogtam...tök poén volt.

Egyik barátnőm először ment rákszűrésre egy nőhöz. Mondta, hogy szűz még, erre a nő, hogy na ne meséljen már neki...öcsém, ez azért durva...azt mondta, hogy úgy bevágta neki a kacsát, hogy felkiáltott...o.O Hogy lehet ilyen hülye egy orvos??
16:10
118
Jun
06
Lunabunny válaszaBelle írására:
Na jó, akkor sztorizgassunk. Én olyat hallottam, hogy egy csaj elment nőgyógyászhoz (nőhöz), mert gyanús volt, hogy terhes. A nő meg beszólt neki, hogy: "Diszkóbaleset mi?" Mire a csaj lepofozta a dokit, aztán feljelentette.
16:19
119
Jun
06
Ananke válaszasziszuscicus írására:
de ha egyszer naponta sokszor azt csinálja az ember, hogy ne legyen rutin? a mai Magyarországon normális orvosként megmaradni nem egyszerű...
16:36
120
Jun
06
sziszuscicus válaszaAnanke írására:
Persze, bizonyos szempontból ez elvárhatatlan...de a másik szempontból meg az elfogadhatatlan, ha egy orvos úgy viselkedik a beteggel, mintha az egy tárgy lenne. Hiába közölt valaki több ezer halálesetet praxisa során, nem szabad azt mondania: "a magzat kb. 2 napja halott... mit bőg anyuka, ne fesztiválozzon itt nekem!" És a hasonlók. Nem lehet azt mondani, hogy én már 20-30 éve orvos vagyok, már megszoktam, már rutin, nekem nem számít. Persze, azt is tudom, egy orvosnak némiképp el kell határolódnia attól, hogy túl közel kerüljön a betegeihez, de azért nem szabad elfelednie, hogy érzelmekkel bíró alanyokkal "dolgozik". Azt gondolom, aki az orvosi szakmát választja, kellene olyan értelmesnek lennie, hogy ezt mérlegelje. Életeket mentek, a társadalmi elismerést kapok, mindenki tisztel, de ez azzal jár, hogy nem szabad az embereket soha tárgyként kezelnem, nem szabad még a legapróbb figyelmetlenséget sem elkövetnem stb....
22:10
121
Jun
07
Ananke válaszasziszuscicus írására:
ez így van, csak néha belegondolok, szabad egyáltalán bárkitől, bármilyen emberi lénytől elvárni, hogy tökéletes legyen? ezzel olyan terhet rakunk a vállukra, amit nem szabadna senkinek viselnie. oké, hogy ő vállalta, hogy orvos, stb, de akkor is, ez alapvetően embertelen. ettől függetlenül természetesen egyetértek veled, hogy muszáj, hogy odafigyeljen, emberi hangnemben közöljön valamit, stb, de amíg csakis a hivatástudata ellensúlyozza mindazt, hogy ő tökéletes legyen, ne legyen magánélete, stb stb, addig megfelelő alku ez?
egyre inkább azt gondolom, hogy ugyan nem csoda, ha egy orvos belefásul a munkájába. most azt mondom, nem megengedhető, és nyilván egy eleve türelmesebb attitűdű személy máshogy reagálja le, de a sok rossz tapasztalat és a körülmények attól tartok előbb-utóbb mindenkit "térdre kényszerítenek".
úgyhogy nem tudom, mi lenne a legjobb megoldás, de ez így Magyarországon mostanság piszok egy helyzet, orvosnak, betegnek egyaránt.
00:36
122
Jun
07
nupogodi írta:
nekem iszonyú jó dokim van, nagyon jó hírű. vagy 12 ezret kér egy rákszűrésért, de évente egyszer belefér. van mindenféle érdekes kütyűje, meg egy bazinagy monitora, és mindig mondja, mit láthatok a monitoron. állati érdekes, de tényleg.
11:31
123
Jun
07
Angyalka75 írta:
Annak idejen otthon az elso pasi volt,es turhetetlen modon viselkedett.Kerestem masikat,az is pasi lett,normalis,minden tekintetben,ugyhogy mar nem kellett,hogy kiverjen a viz ha mennem kellett.Max a penztarcamat verte a viz,mert maganorvos.
Akkor abban az idoben en is azt mondtam volna ,hogy pasi nogyogyaszt akarok,no szoba sem johet.
Aztan kikoltoztem ide,teltek az evek,es menni kellett.Mar amugy is jo harom evvel el volt maradva a szukseges vizsgalat,raadasul itt csak 3 evente hivjak az embert,szoval nem volt mas hatra ,mint elore.elmentem.Itt nem latsz nogyogyaszt,itt a nover csinalja a rakszurest.Elsokent borzaszto kinos volt szamomra,nem tudom miert,nagyon szimpi volt a no,nagyon rendes volt,tenyleg egy rossz szot sem tudnek mondani,aztan a masodik ,harmadik alkalommal rajottem ,teljesen tokmindegy.
Egy a lenyeg:aki vizsgal legyen az no vagy ffi,legyen rendes,normalis,szimpatikus,stb...szoval feleljen meg azoknak a kriteriumoknak,hogy az ember lanyat ne verje a viz ha menni kell,es a nem mar tenyleg nem lesz olyan fontos.
23:59
124
Jun
08
sziszuscicus válaszaAnanke írására:
Persze, de a tökéletesség és az emberiesség két külön dolog...nem csak az orvosi szakma az, ami feszült figyelmet követel és nem engedhető meg a hiba. Persze, az orvos is ember, neki is lehetnek rossz napjai, lehet magánéleti válsága, de az nem jogosítja fel arra, hogy másokon töltse ki a feszültségét. Mert az átlagemberként is necces. Akiket én említettem orvosokat, valószínűleg nem csak egy-egy napjukon kezelik így a betegeket, hanem mindig. És azt is elfogadom, hogy Magyarországon különösen nehéz orvosnak lenni, de számtalan más hivatás is nehéz. Pl .a tanári szakma is az, és ott sem megengedhető, hogy a tanár úgy beszéljen a gyerekekkel, mint a lábtörlővel. Ahogy egy banki, állami alkalmazott sem lehet udvariatlan az ügyféllel. Persze, ez sem így működik a valóságban, ahogy bunkó orvosok is vannak, de az a körülmény, hogy nehéz nekik nem jogosít fel senkit arra, hogy ne emberként kezelje a páciensét/ügyfelét/tanítványát stb...
13:23
125
Jun
09
Netnori írta:
Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem anyukám megtanította ( mert ilyen elfajzott családból jöttem, ahol anyám még erre is figyelt és megbeszéltük) hogy nőgyógyászhoz SZOKNYÁBAN édes lányom, és akkor nem kell a pucér hátsódat mutogatni, amíg a függöny mögül a vizsgálathoz, majd vissza érsz! Ha meg már ott fekszel, csak sutty, felrántod, és kész.

A neme nekem mindegy, de valamiért a férfiakat preferálom, abból is kitartok egy mellett. *vállat von* Szerencsére megtehetem, hogy hazajárok Pestről, és félvente-évente kifizetem a magánrendelés díját, ha pedig valami egyéb fertőzésem, bajom van, akkor irány ugyanez a doki- SZTK rendelésben!
Oké, mákom van. :D
14:43
126
Jun
09
noraf írta:
Én 100%-osan heteroszexuális vagyok, viszont csak is és kizárólag női nőgyógyászhoz jártam,járok és fogok is járni. Csak a nőkben bízom ilyen téren.
16:23
Felhasználónév:
Jelszó:
Hirdetés