Közösség

Online kontra offline

5851

Az online kontra offline témát már millió nézőpontból és millió területen megvizsgáltuk, de most találtunk egy újabb érdekes kimutatást, ami az online és offline boltok forgalmát hasonlítja össze. A kördiagrammról számos érdekességet leolvashatunk a vásárlási szokásokról, bár azt nem árt megjegyezni, hogy a felmérést az amerikai lakosság körében végezték.

A grafikon azt szemléltei, hogy bizonyos kategóriák teljes fogyasztásának mekkora részét teszi ki a webes értékesítés és mennyit a hagyományos bolti eladás. Annak ellenére, hogy a valóságos boltokban még mindig többet vásárolunk, vannak bizonyos fogyasztási cikkek, amelyeknek a netes értékesítése meghaladja az offline-t. Melyek ezek a termékkörök? Például zenét és videókat 74%-ban inkább a neten veszünk, az irodai felszereléseket majdnem 68%-ban inkább online szerezzük be, de bútort, elektronikai termékeket, ruhákat, könyveket, magazinokat szintén inkább néhány kattintással szerzünk. 

A grafikon nagyobb méretben itt látható.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások