Közösség

Nyugodtan lépj félre!

5832

Ha megcsalásra adnánk a fejünket, egy dologgal mindenképp számolnunk kell - megeshet, hogy fogadott és elküldött pajzán üzeneteink illetéktelen szemek elé kerülnek. Ha pedig kiszivárog a liezon, számolhatunk a következményekkel, és elkezdhetünk magyarázkodó nagymonológokat gyártani, de csakis akkor, ha nem rendelkezünk a legújabb iPhone alkalmazással.

A szeretőknek küldött üzenetet értelemszerűen kitöröljük, viszont mi a helyzet az üzenet címzettjével? Na, ez az! Sajnos semmi sem garantálja, hogy a tűzbe tartott második vas, alkalomadtán nem adja tovább érzelmi kirohanásukat. És érthető módon nem a házmesterhez megy majd árulkodni a csaj vagy a pasi, hanem ahhoz a félhez, akivel hivatalosan párkapcsolatban vagyunk. Ha már félrelépünk, hát tegyük körültekintően, melyhez a lehető legjobb eszköz lehet az egyik újonnan bemutatott iPhone alkalmazás, a TigerText. A név és a világhírű golfozó nevének összecsengése nem a véletlen műve, hiszen a fejlesztők nem is titkolják, hogy Tiger Woods sorozatos szexbotrányai adták az ötletet. Senki nem gondolja, hogy agyonbonyolított rendszerről van szó, hiszen az üzenetküldés csak annyiban különbözik a hagyományostól, hogy a TigerTextnek köszönhetően a bepötyögött szavak nem a fogadó fél készülékén, hanem egy központi szerveren landolnak.

Az üzenet címzettje eldöntheti, hogy elolvassa-e, vagy kapásból törli az sms-t, ami olvasás után mindenképp távozik a mobiljáról, viszont a szerveren tárolódik, ahonnét a küldő kérésére bármikor megsemmisítik. A kissé bondos találmány meggátolja, hogy a TigerTextet bárki másolhassa, elmenthesse, vagy továbbíthassa a pajkos kis eszmefuttatásokat, így hát garantált a biztonság. Bár a Mission Impossible filmekből jól ismert, teátrális önmegsemmisítő üzenetekre ne számítsunk, annyi biztos, hogy az alkalmazás segítségével továbbított üzenetekkel senki sem élhet vissza. A csalafintaságnak persze ára van, de jó hír a félrelépőknek, hogy a valóban felszabadult élvezetek érdekében, a szeretői-büdzsét csupán 1.49 vagy 2.49 dollárral kell megtoldani. Annyi biztos, hogy többen is örömmel ráröppennek az ötletre, hiszen kár azzal áltatnunk magunkat, hogy a jó ízlés és a lelkiismeret bárkit eltántoríthat egy szenvedélyesnek ígérkező viszonytól.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások
1
Mar
03
ennni írta:
:D
10:40
2
Mar
03
indala írta:
gáz.
10:44
3
Mar
03
Adriana írta:
Szomorú dolog ez. Ha csak azért nem lép félre valaki, nehogy lebukjon.....ott már bajok vannak.
10:45
4
Mar
03
Welmi írta:
Zsír. Betömök mán akkor én is egy piaci rést, és jó lóvéért alibit szolgáltatok.
10:55
5
Mar
03
A.F.rétisas írta:
És a számlán ez a plusz szolgáltatás milyen címen jelenik meg?
11:00
6
Mar
03
ismeretlen írta:
Szerintem meg ne lépjen félre senki.
11:02
7
Mar
03
Nyruszi írta:
Háh, mik vannak.
11:02
8
Mar
03
Nyruszi írta:
Háh, mik vannak.
11:02
9
Mar
03
ismeretlen válaszaAdriana írására:
pff, hát nem tudom, hogy az iPhone mennyire gondolt az imázsára, amikor ezt kitalálta...
11:06
10
Mar
03
Adriana válasza írására:
Már nincsenek értékek, ez a tanulság.
11:12
11
Mar
03
A.F.rétisas válasza írására:
nem az imázsából fog megélni,hanem az előfizetőkből,abból pedig sok lesz...
11:14
12
Mar
03
tudtommal úgy működik, hogy fejlesztesz egy app-ot, mondjuk iPhone-ra, amit aztán el kell fogadtatni az apple-lel, viszont a kitételek közt kb annyi szerepel, hogy nem lehet pornográf és jogsértő tevékenységre buzdító.
11:36
13
Mar
03
almafa írta:
Szegény Tiger! Mit kell már folyton újra lehúzni ezt a sztorit, biztos kínos már neki is!
11:42
14
Mar
03
indala válaszamarosvolgyirita írására:
hát igen, végül is a megcsaláshoz megoldást kínálni átvitt értelemben...kinek mi a jogsértő. (persze, nem mindenki házas) de ez akkor is gáz.
11:47
15
Mar
03
nyuszipok írta:
Dzsízüsz, hogy mik vannak Ő.Ő A sok szarrágó már nem tud mit kitalálni!!!
12:26
16
Mar
03
katicabogar írta:
az iphonenak legtobbszor semmi koze az a sok szaz applikacio megalkotoihoz...
amugy meg en is pont ezen gondolkoztam, hogy nem lesz mar uzenet amit elolvasni, de a szamla azert jobban szurja a szemet....
12:36
17
Mar
03
Adriana írta:
Mint a "Becstelen Brygantik"-ban a nácikat mi? :-D
12:39
18
Mar
03
chloe írta:
TigerText!! szakadok :D a fricska szempontjából haláli találmány, használni meg kicsinyesen sunyi, a megcsalás meg önmagad lealacsonyítása, de hát ja, a jóízlés meg a lelkiismeret nem divat vagy érték manapság...
12:41
19
Mar
03
donci írta:
Jo kis üzletet csinàltak ebböl is... TigerText; halàli....
Ezt màr az életben le nem mossàk rola!
12:53
20
Mar
03
Meggy írta:
Ehh... ezaz támogassuk azokat akik félrelépnek... pfff...
13:01
21
Mar
03
ismeretlen válaszaA.F.rétisas írására:
... ami azért elég durva:S
13:11
22
Mar
03
Adriana írta:
Brad Pitt minden nácit megjelölt, hogy ha majd hazatérve leveszik az egyenruhát, akkor se tudják letagadni, miket műveltek. A homlokukba vésett egy horogkeresztet késsel.
13:13
23
Mar
03
ismeretlen válaszadonci írására:
gyanítom, hogy bepereli majd őket, és akkor majd emiatt lesz a címlapokon, nem a szexbotrány miatt
13:14
24
Mar
03
ez nagyon gáz:S:S
13:24
25
Mar
03
tetszenek az ötleteid:D:D:D
13:24
26
Mar
03
pupakzsemle írta:
Nagyon komoly..hehe, nesze neked Tiger:) De amúgy pedig elég ciki, hogy már erre is külön gondolnak...szóval ez ennyire nagy iparág....
13:34
27
Mar
03
teljesen egyetértek, sajnos elkurvult a világ:S
és én is mindig felháborodom az ilyesmin, és emiatt mindenkitől megkapom, hogy milyen maradi vagyok..
13:45
28
Mar
03
Nahát, Neked nagyon rossz élményeid lehettek...
Viszont a te világodban okj-s képzésben indulhatna a tetoválás. :D
13:45
29
Mar
03
Orsheeka írta:
Jah nemrossz ez a "penzzel barmit lehet" projekt.. Sok ember profital a vagyaikat visszafolytani nem tudo emberekbol es a lenyeg, hogy mindenki jol jar.
Masreszrol meg, aki meg akarja csalni a tarsat, az ugyis megteszi..A pasik nem birnak a libidoval, a noknek meg kell a valtozatossag. Ez van. De Ne mar, hogy ebben meg segitsegre is talalnak!
14:01
30
Mar
03
Orsheeka írta:
Ugy latom, rossz tapasztalatokbol indul ki az egesz meglatasod. De sajnos tapasztalat ide vagy oda, nagyn sok mindenben igazad van. Kicsit jobba lehetnenek a kapcsolatok, ha elso perctol tudnank, hogy kivel allunk szemben..
14:03
31
Mar
03
donci írta:
;D jol làtod a dolgokat!
14:09
32
Mar
03
quika írta:
milyen kvajó már ez a név :D kicsit megalázó Tiger bácsinak hahaha (bár nyilván kapott érte szép summát..gondolom)
15:41
33
Mar
03
NoraG írta:
ez de hulyeseg...amugy a cimbol arra gondoltam hogy a cikk arrol az alibi gyarto cegrol vagy nem tom mirol szol amirol anyu olvasott egyik nap valamelyik noi hetilapban :DD hat komolyan vicces volt, elmeselte az egesz cikket vagy talan felolvasta a teljes cikket nem is tufom pontosan de az biztos, hogy a megcsalo szamara alibit gyartanak az o erdeklodesi korenek megfeleloen es kepekkel videokkal vagy barmikkel alatamasszak komolyan vicces :D
16:08
34
Mar
03
zsofi válaszaWelmi írására:
na, olyan már van :)
17:05
35
Mar
03
syssy333 írta:
Még az a szerencse, hogyha kilépek iwiwről, nem a cotcot megcsalást reklámozó cikkje jelenik meg, így nem kell keresgetnem a tigertext-et, googl-ba időtfecsérelve... Nem is vártam mást.
17:15
36
Mar
03
syssy333 írta:
jav-->+ e
17:16
37
Mar
03
Pernilla írta:
ma reggel a svéd rádióban pont ugyanerről a tiger textről ment a beszélgetés. beszarok h ez a nap híre a világban :D
18:46
38
Mar
03
bugyigumi írta:
Miért mit hittetek, hogy a világ majd egyre jobb lesz? :(
Sokan fogják használni, és még lesznek ennél durvább dolgok is.

Mindegy, én szerelmes vagyok a férjembe, és a romlott világban mindig a "ciki" , tisztességes kisebbséghez akarok tartozni.

Amúgy pont a múltkor gondolkodtam rajta, hogy manapság nem sok mindenki mondja azt, hogy a szerelmes a férjébe/feleségébe...
19:18
39
Mar
03
ismeretlen válaszaA.F.rétisas írására:
Kurválkodási alapcsomag havidíjaként :):):):)
19:52
40
Mar
03
ismeretlen válasza írására:
Szerintem sem.
19:53
41
Mar
03
ismeretlen írta:
És ha valaki megjavul közbe? Megbánja bűneit? Mert van ám ilyen is. Vagy oka volt a megcsalásra (verte a párja, leszarták otthon, dísznek volt, vagy stb.). Az érmének két oldala van. Mindig! Csak jelen esetben az egyik oldal ( a ,,nincsjobbdolga vagy megélhetésikurva") nagyobb.

No persze, nem vitatom, ez a megcsalástámogató telefonalkalmazás eget verően undorító.

,,Bekenném" fa testápolóval rendesen azt a jóembert, aki kitalálta, meg azt is aki az Iphone-nál megvette...

No persze, a többszörös visszaesőket, mániákusokat, ,,viszketős altestű egyéneket", megélhetési ribiket/hímringyókat OK, mehet a billog.
De nem kéne egy egyszeri botlásért (párkapcsolati tanulópénz, nem mindenki születik tökéletesnek, van akinek születése után kell azzá válnia, közben pedig óhatatlanul hibázik), vagy a szar kapcsolatból menekülő szerencsétlenekből is homloktetkós jaffa-harcost csinálni :) No persze, a gyerektartást fizessék, vagy más árat. De egy életre nem bélyegezhetünk meg mindenkit, csak mert anno egyszer megbotlott az Élet rögös és kutyaszaros útjain:)

Meg tudod, Biblia, Jézus bácsi: ,,Az vesse rá az első követ..." :)

Warhammer40k: ,,Senki sem ártatlan, csupán más a bűneink mértéke!"
20:18
42
Mar
03
ismeretlen írta:
Nagyjából azért egyet értünk:) De továbbra is azt mondom, 3x gondold meg, mielőtt valakit hókon tetoválsz:)

,,a többi vert/leszart/dísznek tartott/stb delikvensre is igaz: korrektség = előbb lelépés a szartól, és csak UTÁNA bármi az újjal"

Ezzel is egyet értek. Csupán azzal toldanám meg, hogy mi van, ha a szar nem hagyja, hogy a szenvedő alany lelépjen? Rettentő erőszakos és ragaszkodó szarok is vannak ám a világban, velük is számolni kell:)

,,így tehát jogos lenne az életfogytig büntetés"
Amennyiben a büntetés alatt a gyerektartási járandóságot érted, úgy egyetértek ezzel is:)

Nem csak az számít, ki a biológiai apa/anya. Az számít, ki nevel fel! Nem csak a vér nem válik vízzé.

Túl könnyelműen és túl általánosan ítélkezel:)
Az emberi társadalom olyan, mint az emberek, akik alkotják. Daganatok vannak, ez tény, de nem lehet baltával műteni azokat sem, csak szikével, különben csak elfertőződnek a sebek és nő a felesleges vérveszteség, nem is szólva az áttétek kialakulásáról:)

De gondolom megcsaltak már párszor, vagy olyat, csaltak meg előtted, aki fontos volt neked. Innen lehet talán az indulat, mely miatt baltát ragadsz szike helyett?
20:55
43
Mar
03
ismeretlen írta:
,,végülis kezdetnek elég lenne az előfizetői listán szereplő neveket berendelni ingyentetkóra:)"

Ingyen tetkóra? Na ne már! Fizessenek! :) Ha már kurválkodásra is telik, csak kiköhögnek egy tetkót:)
20:58
44
Mar
03
Helen írta:
Azért Tigerrel lyukra lehet találni....;-)
21:20
45
Mar
03
A.F.rétisas válasza írására:
egyetértek

azért az érdekes,hogy itt csak "kurválkodásról" beszéltek és ha a férfi lép félre (mert azt nem így nevezik)?
22:02
46
Mar
04
ismeretlen válaszaA.F.rétisas írására:
Nekem a ,,kurválkodás"-ba beletartozik az is, ha a férfi lép félre megalapozott és elfogadható ok nélkül (mert van ám ilyen is).

Az a ,,férfi" pedig, aki a nők érzelmeivel nem törődve, vagy azokat kihasználva csak lyukról-lyukra vándorolva gyűjti a ,,skalpokat", vagy pénzért árulja a kolbászát, az az én szememben minden, csak nem férfi és nem is ember...
01:03
47
Mar
04
ismeretlen írta:
,,pénzért/félre/stb keféléseket nemtől függetlenül ítélem el,"

Ezzel egyetértek, de a biztonság kedvéért itt is leszögezném, hogy vannak kivételek:)

Minek új szavak? Jók a régiek is, csak ki kell terjeszteni a jelentéstartalmukat:)

De a selyemhernyó kifejezetten találó:) Új értelmet ad a ,,kukacoskodik" kifejezésnek is:)
01:11
48
Mar
04
Solange írta:
az alkalmazásról: gyáváknak lett kitalálva :) akinek van "bátorsága" félre lépni, legyen ahhoz is h a telóján ott maradnak a terhelő bizonyítékok és bármikor borulhasson a bili.

HumanShields, nagyon szemellenzősen látod a dolgokat, nagyon sok szín van ám a fekete és a fehér között azért... nyilván megvan az okod is, hisz ritka h vki ennyire durván nyilatkozzon totál kívülállóként egy sajnos csúnyán általános témáról.
08:10
49
Mar
04
A.F.rétisas írta:
nyugi,semmi feministálkodás :) nagyon távol áll tőlem! csak a megfogalmazás miatt volt fura
selyemhernyót ismerem,találó :)
Bár ha ár itt tartunk,félrelépni és kurválkodni nem ua. Persze egy kategória alá veszik.de csak mert nincs rá egyértelműen csak erre vonatkozó szó,majd gondolkozom :)

10:08
50
Mar
04
A.F.rétisas válasza írására:
Mindennek megvan az oka.. az már más kérdés,hogy a problémát nem így kell megoldani.
10:10
51
Mar
04
ismeretlen válaszaA.F.rétisas írására:
Jah, nem így kell, de van amikor csak így lehet. Tudod, mint amikor valaki önvédelemből öl. Ott sincs igazán választási lehetőség.
12:41
52
Mar
04
SwingerMary írta:
Pffff ez szánalmas :S
12:47
53
Mar
04
A.F.rétisas válasza írására:
pl?
13:53
54
Mar
04
janisjoplin írta:
jujjj, ez elég drasztikus. :) a tolvajoknak meg vágjuk le a kezét. sok félkezű rohangálna akkor mindenfelé. viszont meggondolná, lopna-e még :)

nem tetszik a Tiger-text, mert amúgy is csalfa és könnyelmű mostanság majd' mindenki, még erre is buzdítanak? nem szép nem jó ez így.
15:19
55
Mar
04
Solange írta:
az gáz valóban, ha nem azt bánja az illető h csalt, hanem azt, hogy kitudódott, ergo döntéshelyzetbe kényszerült... a köv. pár részéről történő ellenőrizgetés pedig sztem olyan dolog h ha mindent őszintén megbeszélnek, és az új srác megérti, mi miért történt, előfordulhat, hogy semmiféle ellenőrizgetésre nem lesz szükség ;-)
16:21
56
Mar
04
LadyGray írta:
jó kis szolgáltatás ez...:D de nem csak egy esetben hasznos... sokszor van olyan amit leírok, elküldök és örülnék ha csak egyszer olvashatná el az illető és az üzenet megsemmisülne..:)
17:00
57
Mar
04
Lucus írta:
"3 fattyat a semmit sem sejtő férjével tarttat el"
Azért mégis csak emberekről beszélsz...:S
19:53
58
Mar
04
A.F.rétisas írta:
madár inkább...
21:41
59
Mar
04
Lucus írta:
A gyerekekre értettem.Ők a legártatlanabbak,semmi közük ahhoz,hogy az anyjuk-apjuk mit tett.Úgy utalni rájuk,hogy "fattyak" megalázó.PONT Mondjuk az se semmi ha a férj,három gyerek után se veszi észre,hogy valami nem stimmel:DDD
22:03
60
Mar
04
A.F.rétisas írta:
félreértesz,nem pártolom egyáltalán a félrelépést,nem tudom miből is szűrted le?
és köszi,nem tervezek kakukkfiókát van egy édes kisfiam attól akivel 13 éve együtt élek és a férjem is egyben
a madarat arra értettem,hogy akit ilyenbe (más kölkét nevelni) bele lehet hajszolni az megérdemli
22:12
61
Mar
04
ismeretlen válaszaA.F.rétisas írására:
Pl?
23:26
62
Mar
04
ismeretlen írta:
,,és egészséges társadalmakban működik egyfajta immunrendszer"
- Az emberi társadalom már jó ideje minden, csak nem egészséges:) ezért van az, hogy te ilyen nem egészséges szemléletű és vérmérsékletű billogozással, kézlevágással és sitteléssel akarod büntetni a nem egszséges félrekúrást, stb-t.
De hát ez van, lehet, hogy néhol és émely esetben erre lenne szükség. Ha baseballütővel támadnak az emberre, az nem Bibliával fog védekezni, hanem legalább egy husángot fölkap a földről.

Ez egy természetes ingafolyamat része, ami bizonyos időközönként ismétlődik a történelemben. Ezért van pl az is, hogy az amúgy irániak által pénzelt álnemzeti és demagóg Jobbik olyan nagy népszerűségnek örvend az országban:)

Vér kell a parasztoknak. Cirkusz és kenyér. Gondolkodni már lusták:) Billgozni, hókontetoválni másokat, bűnbakokat gyártani egyszerűbb, mint a valós okokat felderíteni (emberi kapcsolatok elfelszínesedése a fogyasztói társadalom magánéletbeli térnyerése miatt, pl..stb.) meg hatékony és józan oktatással-neveléssel egy olyan nép alapjait lefektetni, ami tagjainak csak elvétve fordul meg ilyen félrekúrás és stb. a fejében:)
Most ezt az időszakot éljük.

,,EZ is önvédelemből ölés csak nagyobb tételben,"
Pont a mérete és a felületessége miatt nem tekinthető önvédelemből elkövetett dolognak. Ez egyszerű kényelemből elkövetett tömeges tisztogatás lenne.
Nem nézed az körülményeket, az indítékot, az elkövetők múltját, pedig ezek egy ,,gyilkossági" ügy felgöngyölítésénél és az ítélethozatalnál is kulcsszempontok:)
Te csak egy ,,barbár hadúr" vagy, aki a saját szubjektív tapasztalataid és a helyi primitív Istenség törvényecskéi alapján csapkodja le a csatabárdjával a szerinte halálos bűnt elkövetők fejét...

A te módszered pedig mindenképpen balta:) Gyors, felületes, brutális és egyszerű...de el kell ismerjem, rendkívül látványos eredményeket lehet vele elérni, csak sajnos a delikvens (jelen esetben a társadalom) gyakran vagy beledöglik, vagy nem ússza meg szövődmények, fertőzések nélkül a csonkoldát...

Az Én módszerem a szike. Mert egy operáció alapos, részletes, precíz, a lehető legkevesebb felesleges kárt okozza és a legtöbb esetben részletes előzetes vizsgálatok előzik meg. Igaz, hogy hosszú ideig tartó, nagy odafigyelést igénylő kemény munka és az eredménye se olyan látványos, viszont hosszú távon sokkal hatékonyabb, és a delikvens (a társadalmat) túlélési esélyei is jobbak.
Továbbá az operációt végző személy hosszas felkészülés és tanulás eredménye ként vált operálásra jogosult személlyé, vagyis nem egy egyszeri baltát lengető mezei favágó:)

Baltát lengetni bárki tud. De a műtőbe nem engednek be bárkit:)

P.s.: Nem basztatni akarlak, csak már kezd egy kicsit zavarni az, hogy nem veszed észre, hogy minden érmének két oldala van, sőt, van neki még egy éle is!
23:59
63
Mar
05
A.F.rétisas válasza írására:
(64) Jah, nem így kell, de van amikor csak így lehet.
erre kértem példát :)
10:25
64
Mar
05
Solange írta:
különválasztanám a beszéljükmeg-et és a bűn szigorú büntetését azért. Egy előző kapcsolat tönkretételét meg lehet beszélni valóban a köv. partnerrel, de nyilván egy sorozatgyilkosságra v rablássorozatra nem megoldás h beszéljük ki a problémát. Az őszinte kapcsolat egyik legerősebb alappillére a hazugság- és titokmentes kommunikáció. Így megtörténhet h aki korábban csalt, a következő párja mellett eszébe sem jut.
11:29
65
Mar
06
ismeretlen írta:
,,úgy látszik neked jobban bejön a klasszikus angol krimi módszere"

Én inkább Horacio Caine vagyok, sem mint Sherlock Holmes:)
Az arany középút híve vagyok. Utána járok a dolgoknak, de ha a helyzet úgy kívánja gyorsan és határozottan, néha akár kegyetlenül is tudok cselekedni. De csak ha elkerülhetetlen, olyan pedig csak nagyon ritkán van.

Western ,,kówboly" módszerről csak ennyit:

,,ártott-> utánamegyek-> megbosszulom, ill. útonáll -> körbevesszük-> legyűrjük-> helyben felakasztjuk, leszarva a hivatkozását h azért útonálló mert gyerekként az apja molesztálta"

Olaszliszkai cigányok:

Azt HITTÉK szegény Szögi ártott--> megbosszulták, kiszedték a ,,szekérből"-->körbeállták-->legyűrték--->ott helyben agyonverték, nem érdekelte őket, hogy mi volt az ok, mi történt valójában, szartak a ,,hivatkozásokra"...

A hasonlóság a két ,,leírás" között nem a véletlen műve. Gondolkodj el azon, kiknek a módszere mellett voksolsz. A szélsőséges önbíráskodás, legyen az egyéni vagy társadalmi szintű önbíráskodás nem lehet a civilizált ember problémamegoldási módszere.

Bárki, aki ilyen eszközökhöz nyúl puszta önbíráskodásból, személyes sérelmekből, bosszúvágyból vagy valami elferdült igazságérzetből, legyen az egy randalírozó, tanárgyilkos cigány csürhe, vagy a zsidózó-cigányozó Jobbik, vagy az öntörvényű ,,Csárszbronzon" ugyanarra a mércére kerül.

Elismerem persze, ezen esetben is vannak kivételek. Mint például ,,Az orvlövész" című filmben, mikor a bűnösöket nem lehet a törvény erejével lesújtani, mert túl magas pozíciókban, kapcsolataik vagy pénzük vagy státuszuk révén a törvényeken felülre kerültek.
Na nekik mehet a balta módszer. Éjszaka távcsöves-puska és Boom! Headshot! Blue leads!
De hogy egyszerű félrelépő emberek ellen alkalmazzunk ilyen stílusú és fajsúlyú módszereket...Nc
00:07
66
Mar
06
ismeretlen írta:
,,na igen, Marian Cozma meg azzal ártott más hasonszőrűnek h nem nézte el szó nélkül a pultoslány verését
a kk.lacházi lány azzal ártott a hasonszőrűeknek h nem adta oda magát nekik önként
stb"

Ezeknek az eseteknek más volt a menete, az indíték nem önbíráskodás-jellegű volt, nem értem hogy jönnek ide, hacsak ha azt nem vesszük, hogy az elkövetőkkel ebben az esetben tényleg ajánlatos lett volna ,,példát statuálni".

,,és pont az lenne a cél h mindenki aki bűnöző"

Az egyszerű félrelépőket, félrekúrókat ne emeljük már egy szintre a köztörvényes bűnözőkkel, mert enyhén szólva is irreális.
No persze a házastársi hűségnek mint kötelezettségnek a törvénybe iktatását támogatom és ha valaki azt megszegi, akkor mehet valami féle büntetés (a billogot még akkor is túlzásnak érzem), de egy fostos élettársi vagy ,,járási" kapcsolat esetén is büntetni a félrekúrást, megcsalást irreális és indokolatlan, mivel azok csak a házasságot megelőző ,,tesztidőszakok", legalábbis azoknak kéne lenniük, pont azért, hogy kikopjanak a magukkal bírni nem tudó emberek, mielőtt igazán komoly kapcsolatra kerülne sor.

Elmesélnék továbbá egy történetet, ami egy ismerős, jómódú házaspárral esett meg.
Az eset történtekor kb 15 éve voltak már házasok (volt 2 tizenéves gyerekük), az esetet megelőző 3 évben pedig a férj a munkája miatt elhanyagolta az asszonykáját, aki, mivel másképp nem tudta felhívni a figyelmet elhanyagoltságára egy kívülálló 3. nőszemély uszítására úgy döntött, félrelép a család egyik férfi ismerősével. Az uszító 3. persze nem ok nélkül uszított. Szét akarta zilálni a házaspárt, mert szemet vetett a férjre.
No persze a férj nemsoká gyanakodni kezdett és gyanúját a gyerekek beszámolója is megerősítette, végül pedig maga a felbujtó 3. hölgy, aki a férjre magára pályázott, árulta el a csalfa feleséget.
A férj egyik este egy gázpisztollyal felszerelkezve rajta ütött az ismerősén és a feleségén egy kocsiban való ,,enyelgés" során, felpofozta és hazarángatta a feleségét, haragjában kipakolta a cuccait a házból, majd ,,fel is út, le is út!".
Egyedül a házaspárral élő öreg dédike szánta meg a feleséget, aki befogadta magához, a saját házrészébe.
Közbe persze a férj rájött a turpisságra, arra, hogy a 3. felbujtó hölgy miért ültetett bogarat a felesége fülébe, miért hozta össze az ismerősével és rövid úton leszámolt ezzel a rá pályázó ármánykodó 3.-kkal.
Végül 1-2 hét múlva alább adott az önérzetéből, átment a dédimamánál ,,menekültként" tartózkodó feleségéhez, átbeszélték a dolgokat, végül a gyerekekkel is megbeszélték az elmúlt napok eseményeit.
Az eredmény az lett, hogy a férj elvált a feleségtől, de továbbra is együtt éltek a gyerekek érdekében, de 3 év múlva újra összeházasodtak, ezúttal viszont a férj határozott döntése nyomán egy elég szigorú házassági szerződés is létre jött. Mondhatni ez volt az ár.
Mindkét fél sokat tanult az esetből.

De kérdem én, ha te az ilyen helyzetbe került, még menthető emberek fejére is billogot nyomsz, vajon hány és hány még menthető emberi kapcsolatot, családot ,,baltáznál el" végérvényesen???

Megbocsájtás is van a világon, kell lennie, különben elveszítjük mindazt ami emberré tesz bennünket.

No persze elismerem és megértem a te álláspontodat is, mert van amire nincs bocsánat, vannak olyan tettek, amiket képtelenség megbocsájtani.

Például az általad is emlegetett sorozatos, többször, lelkiismeret nélkül elkövetett megcsalás, vagy az, amit Cozmával, Nórával, Szögi Lajossal (öcsém egy suliba jár Szögi Emesével, apámnak Lajos jó ismerőse volt) vagy amit Móron tettek. Az ilyen elképesztően barbár tettekre tényleg nincs bocsánat, de önbíráskodást ezekben az esetekben is csak a legvégső megoldásként lehet bevetni, ha már tényleg minden más út kudarcot vallott.
13:14
67
Mar
06
ismeretlen írta:
A cigányokról meg csak annyit, hogy nem ,,külön faj", ők is homo sapiens, mint te vagy én, csak a többségük nem úgy viselkedik. Viszont mint már említettem, nem semmisíthetjük meg puszta kényelemből válogatás nélkül egy kisebbség jól viselkedő kisebbik részét is csak azért, mert az adott kisebbség többsége állat módjára viselkedik.
Persze a barbár állat módjára viselkedő többségi rész számára, akik már tényleg menthetetlenek, mert még a feléjük nyújtott segítő kézbe is beleharapnak, tényleg nincs megbocsájtás, nekik tényleg kijárna már egy alapos gatyába rázás.
Szögi gyilkosait pedig legszívesebben a saját két kezemmel ölném meg, de ha lenne rá lehetőségem, akkor se tenném meg, mert vannak törvényeink, amiket érvényesíteni is tudunk.

Továbbá nem minden cigány tanárgyilkos, tyúktolvaj, ingyenélő ,,gyerekszarógép".
Csupán a Nyíregyházi Főiskolán 7-8 olyan cigány hallgatóval találkoztam (ami elég magas szám, tekintetbe véve, hogy az intézmény hallgatóinak csupán 10-15%-val találkoztam/beszéltem), akik a belüket kidolgozva küzdenek/küzdöttek azért, hogy tanárok, biológusok, agrár-mérnökök, adragógusok lehessenek.
Európai uniós szinten Magyarországon él a legtöbb felsőfokú végzettséggel rendelkező roma származású ember!!!
Az általános kirekesztés, amit a magyarság a cigánysággal kapcsolatban folytat, pedig velük, a tisztességesen dolgozni és tanulni akarókkal szemben is épp úgy érvényesül, mert lusták vagyunk megválogatni gyűlöletünk tárgyait.
Kényelmesebb minden barna embert gyűlölni, mint hogy csak a gyűlöletet ténylegesen megérdemlő söpredékre kelljen fókuszálnunk.
Ezért IS van az, hogy a cigányság még 600 év után sem volt képes beilleszkedni ebben az országban.
13:27
68
Mar
06
ismeretlen írta:
Kiváló Űrgárdista vagy Ordo Maleus-Inkvizitor alapanyag lennél:)

Tudod mit, mivel a szürkemarha-fülszámozással is haladnom kell, egyezzünk meg abban, hogy mindkettőnknek együtt van igaza:) Te vagy az érme egyik oldala, én meg az éle:)
23:16
69
Mar
08
ismeretlen írta:
Amennyiben maradnak még túlélők a ,,baltás módszer" után, vállalom:)

Majd a Greater Good elve mentén szervezem-szikézem újra a túlélőket:)
00:19
70
Mar
10
Quendra írta:
Érdekes, hogy mindenki leragadt a megcsalásos résznél, szerintem ez a progi sokkal több dologra is jó lehet. Nekem elsőre pl a zsarolás jutott eszembe. Kiváncsi vagyok mikor fogják ezt betiltani.

HumanShileds világlátása pedig egyenesen ledöbbentett. Csaltak már meg, fosztottak ki bodzaszedők, de még így sem kívánnám senki halálát én már csak ilyen kis naív vagyok. Tudod nem azért kell megbocsátani, és mellőzni a homloktetkot (kivéve persze ha szeretné) hogy még nagyobb kedvet kapjon a kedves delikvens a kilengésekre, hanem hogy te jobb ember lehess. Mindenféle jelölés nélkül is egyedül maradnak azok az emberek akik képtelenek kapcsolatban élni, a dolog ennyire egyszerű. Az önkéntes szuperhősködésre pedig semmi szükség, mert sajnos senki sem hibátlan és bizony bárki ítélhet meg tévesen adott helyzetet. Egy ártatlan ember megölése pusztán azért mert szerinted bűnös pedig semmivel sem jobb, mint valakit lekéselni az utcán pár forintért.
15:23
71
Mar
10
kirandulOK írta:
HumanShields, lehet, hogy az értékek, amiket képviselsz alapvetően helyesek, de szánalmas, ahogy itt osztasz mindekit és fröcsögsz a méregtől és dühtől... egy pár hozzászólásod után inkább nem is olvastam tovább a történetet, mert végig csak arról van szó, hogy TE milyen keserű vagy és valószínűleg eléggé elbánt veled az élet. Valószínűleg a saját véredet is falhoz állítanád és kivégeznéd, ha megtudnád, hogy vétett az értékrended ellen. Csak sajnálni tudlak, hogy képtelen vagy a szeretre és a megbocsájtásra. Ha kiderülne az anyádról, hogy mégsem a vér szerinti anyád, leköpnéd és fejszével végeznéd ki? vagy már meg is tetted?
15:27
72
Mar
10
ismeretlen válaszaQuendra írására:
,,Az önkéntes szuperhősködésre pedig semmi szükség, mert sajnos senki sem hibátlan és bizony bárki ítélhet meg tévesen adott helyzetet. Egy ártatlan ember megölése pusztán azért mert szerinted bűnös pedig semmivel sem jobb, mint valakit lekéselni az utcán pár forintért."

Egyet értek véled. Próbáltam neki elmagyarázni én is, de fölösbe ment:)
17:01
73
Mar
10
ismeretlen írta:
Hol? Csak h tudjam hova kell állni:)
23:57
74
Mar
11
ismeretlen írta:
Oda inkább csak fél lábbal állnék, ha nem haragszol:)
00:08
75
Mar
11
ismeretlen írta:
Maradj inkább az aki eddig is voltál:) Én azt az embert kedvelem:)
10:26
Felhasználónév:
Jelszó:
Hirdetés