Közösség

Összeszexizted és benne hemperegsz?

5773

Egy nemrégiben megjelent kutatás szerint a brit lakosságból félmillió patrióta évente csak háromszor mossa ki a lepedőjét. Ez nemcsak alacsony szám, de rengeteg kérdést is felvet, de annyi biztos, hogy nem kerülnénk intim közelségbe egy efféle mosatlan lepedővel.

Nemrégiben a nagyim anekdotázott a falu bolondjáról, aki nagy büszkén mesélte a közértben, hogy ők minden évben karácsonykor cserélik az ágyneműt, a következő alkalomig pedig újfent megvárják a Jézuskát. Elég könnyű elképzelni, hogy egy teljes évnyi használat után miként festhet a csak nevében ágyneműnek titulált textília. Nem kell túl igényesnek lennünk ahhoz, hogy rendszeresen mossuk az ágyneműnket. Oké, de milyen rendszeresen? Tapasztalatom szerint ez emberfüggő, de optimális esetben nem árt maximum két-három hetente mosógépbe vetni a huzatokat. Akad aki imádja a friss, ropogós öblítőillatú éjszakákat, de akad olyan is, akit a rosszullét kerülget az erősen parfümös kipárolgástól. Ez persze még nem lehet mentség az egyre ritkuló ágynemű mosásra, hiszen ezeket a textileket muszáj alaposan és kellő rendszerességgel kitisztítani.

Első ízben ott a közönséges házi kosz, ami óhatatlanul is ráül az ágyneműnkre, pláne akkor ha nem vagyunk elég pedánsak ahhoz, hogy reggelente rendezett ágyat hagyjunk magunk mögött. Aki minimális élettérrel rendelkezik az bizonyára nemcsak aludni tér be a párnák közé, hanem megesik, hogy ott eszik, iszik, tévézik... Az évszakváltozás szintén egy olyan tényező, amit érdemes figyelni, mielőtt a habokba küldjük párna- és takaróhuzatainkat. Apropó huzatok. Biztosan ti is emlékeztek azokra a paplanhuzatokra, amiknek közepén volt egy hatalmas lyuk, amin be kellett lökni a töltelékanyagot, ami többnyire műszálas, kockás, kivénhedt pléd volt. Ezzel szemben ma már hipermarketekben és lakberendezési áruházakban vesszük az ágyneműinket, ügyelünk arra, hogy 100%, vagy ahhoz nagyon közeli pamutból készüljenek, de mindezek mellett miért nem ügyelünk a tisztán tartásukra?

Nem vagyok rendmániás, de két szabály van, ami nálam kötelező betartani: cipőben nem lépünk rá a fürdőszobaszőnyegre, és utcai ruhában nem hempergünk az ágyon. Gondolatok bele, hogy azok, akik napi viseletükben kellemesen leheverednek a megvetett ágyra, hogy átlapozzák a napi sajtót, majd este frissen fürdött állapotban ugyanabba az ágyba bújnak vissza, azok mégis mit gondolnak? Ennyi erőből nyál folyatva aludhatnánk valamelyik metróülésen is, hiszen utcai ruhánkról nem kevés BKV- és és hasonlóan hányingerkeltő szennyeződést viszünk be az ágyba. Hasonló a helyzet a fejtámlákkal is, amiket szívből utálok - kényelmesen utazol, koponyádat nekitámasztod a fejtámlának amin előtted ki tudja (???) hány és milyen tisztaságú fej pihent hasonlóképp, majd mosatlan buksival ráfekszel a szép tiszta párnádra. Ha lepörgetjük magunk előtt a fejtámla lakóközösségének nagyságát és összetételét, érthető, hogy utazás után csak hajmosást követően szenderedünk álomba.

Egy fontos dolgot kihagytunk - ágyban szexelni is szoktunk, aminek szintén van némi negatív hagyatéka, melyben nyilvánvalóan nem aludnánk hosszú heteken át. Érthető, hogy eksön után nem rángatjuk le kapásból a textilt, ellenben az sem normális, ha hosszú időn át, gond nélkül szuszogunk saját- és párunk izzadtságcseppjeiben és egyéb testnedveiben. Nem maradt más hátra mint színt vallani - ti milyen gyakran vetitek mosógépbe az ágyneműtöket?

Hozzászólások
1
febr
23
donci írta:
Ezt a cikket Helentöl vàrtam! ;D ;D

Ez undorito! Egy évben csak 3szor àgynemüt mosni?? Nem akarom elképzelni,hogy hàny làthatatlan generàcio él az àgynemüben....
10:25
2
febr
23
tavirose írta:
jáj, a kép nagyon találó a cikkhez, de fájdalmas :D
én kéthetente mosom, van hogy másfél hét után, van, hogy két és fél hét, attól is függ mennyit alszom pesten, és mennyit otthon.
10:28
3
febr
23
rubikkocka írta:
Három vagy négy hetente. Muszi, mert nem bírom ha valami szutykos meg büdös, és még abban is feküdjek? Nem vagyunk állatok. Nyáron a naaaagy, vastag takarókat és ágyterítőket is legalább 6x, és estére meg is száradnak kint a kerítésen. Igaz, én a frissen mosott huzattól kb. két napig nehezen kapok levegőt, de túlélem, tűröm...inkább, mint hogy trehánykodjunk.
10:28
4
febr
23
Bumblebee írta:
Passz. Én plédekben alszom, amikor rámjön, begyűröm őket a mosógépbe, aztán hadd menjen. :)
Talán egy-két havonta.
10:29
5
febr
23
Truszi írta:
2-3 hetente általában öszejön egy ágynemű mosás. Nyáron pedig imádom kiteríteni a napra..napfény illatú lesz... :)
10:30
6
febr
23
donci írta:
Mi hetente mossuk az àgynemüt.
10:37
7
febr
23
bubzi írta:
2 vagy 3 hetente cseréljük (attól függ milyen idő van és mennyit aludtunk benne) és az ágyneműt min. 60 fokon mosom, a lepedőt vasalom is. bár inkább mindet vasalom, mert a kedvenc ikeás ágyneműim nem kreppek, így az is trehányul néz ki szerintem vasalás nélkül.
nyáron az ágyneműt is kimosom, és a takarókat is. mindent.
az a két szabály nálunk is érvényes, amit Rita írt, én is utálom, ha az ágyneműre utcai ruhában ül rá valaki. néhai kollégiumi emlékeim azért eszembe jutnak ilyenkor... :)
nekünk a hálószobánkba gyakorlatilag senki nem megy be (jó, persze, aki eljön hozzánk, az bemehet a hálóba is, de nem ott szoktunk senkit leültetni), mi meg nem mászunk bele az ágyba ruhástól.
10:38
8
febr
23
bubzi válaszaTruszi írására:
napsütötte illat :)
10:38
9
febr
23
bubzi írta:
"nyáron az ágyneműt is kimosom" szóval a paplant és a párnát...
10:42
10
febr
23
donci válaszabubzi írására:
A miénk is ikeàs ; )
10:46
11
febr
23
daya írta:
Kb 3 hetente mosom, utána sok-sok gőzzel átvasalom. Nyáron, vagy ha beteg és izzadósabb vagyok akkor természetesen gyakrabban mosom ki.
Utcai ruhában ágyban nem fetrengek, reggeli rituálé része, hogy szellőztetés után letakarom az ágyat ágytakaróval (beágyazás macerás lenne).
10:52
12
febr
23
Meggy írta:
Én havonta egyszer mosom. Sűrűbben feleslegesnek tartom, ritkábban meg gusztustalannak.
10:56
13
febr
23
Booo válaszaMeggy írására:
Valahogy én is így, már kezdtem megijedni, hogy igénytelen vagyok :D :D
Nem mászok ágyba utcaiban, mielőtt pedig belefekszem úgyis zuhany van, szóval azért a heti mosás felesleges szvsz. (szabin vagyok szerdán) :D
Bár gondolom ez változni fog, ha gyerekem lesz.
11:09
14
febr
23
katicabogar írta:
hat nalunk mindig az volt a szabaly, hogy ahogy a hazba be, ugy a cipot le, kezmosas, es otthoniba atoltozes.. az agynemut akkor csereljuk mikor ugy erezzuk hogy eljott az ideje, ami lehet 2-3 het, vagy 2 honap is telen, mert olyankor nem izzadok bele, nappal meg ugyis be van vetve..

fejtamla ide vagy oda de nehogymar minden nap hajat kene mossak?! inkabb 3naponta alunnek csak..ez hulyeseg szerintem
11:22
15
febr
23
asterisco írta:
2 hetetente,nyáron hetene, utcai ruhában pedig nem fekszünk bele és aki jön hozzánk eleve nem megy oda be, mit is keresne ott?!

a pasitól a képen hányok...
11:25
16
febr
23
boriska írta:
en ket hetente, de a csalad, ahol lakom, ok hetente. mondjuk en ezt tulzasnak erzem kicsit... amugy nekem a legnagyobb param a fejtamla kerdese... egyszer egy szerb vonaton 3 orat ultem egy nylon zacskon, szogegyenesen, mert annyira kocsos volt az egesz ules, hogy majdnem elhanyta magam kb. konkretan fekete volt a kitudtamitol...boeee... nem voltam hajlando, meg a ruhamat sem hozzaerinteni..
11:32
17
febr
23
Booo írta:
A pasi tényleg brutál, jól beválasztottátok ezt a képet :D
A csaj meg hogy belekönyököl vazz :D :D
11:33
18
febr
23
indala írta:
attól függ...amikor úgy találom, hogy már nem elég friss, kimosom. kiszellőztetni amúgy is ki szoktam jó időben, napoztatni:) szerintem átlag 3 hetente mosom.
az ágyneművasalás viszont rituálé, imádom. minél ropogósabb és szebb, annál boldogabb vagyok:D ez érvényes még a konyhai törlőkre is.
11:34
19
febr
23
indala írta:
én a 7 kerben teregetek:D az ablakba szoktam kitenni, hogy ott napozzon. és nem lesz büdi, érdekes módon, pedig az elején féltem.
11:50
20
febr
23
Fiona írta:
Akkor én egy undorító állat vagyok, mert most is ruhában heverek az ágyon. Sőt, enni is fogok hamarosan. Ez van. A konyhában nincs elég hely a kellemes táplálkozáshoz, ehhez megfelelő méretű asztal sehol se férne már el.

Egyébként két hetente kimosom az ágyneműt. Mindenesetre nem hinném, hogy ez a kérdés olyan hű de fontos lenne... Aki meg egyfolytában azon töpreng, hogy amihez hozzáért az előtte mivel érintkezett, az nagyon sokat szoronghat, de mindenképpen unatkozik, szóval nem ártana más elfoglaltság után néznie...

Amúgy más országokban meg a napi fürdés sem divat. Nem hinném, hogy ezek után az ágynemű mosásának rendszertelenségén csodálkozni kéne.... :)
12:11
21
febr
23
BoribonAnnipanni válaszaboriska írására:
fúúúúj, nekem hasonló élmény román vonaton! Úgy néztek ki azok a műbőr ülések, mintha ott vajúdnának rajtuk rendszeresen.
12:12
22
febr
23
ecter írta:
Én hobbimosó vagyok, nekem ez nem probléma :-)
Huh, megjött a kedvem, le is cserélem az ágyneműt gyorsan!
12:15
23
febr
23
Kimber írta:
Még mindig nem tudom eldönteni, hogy (cikkek alapján, ha igaz, de tényleg el tudom képzelni) az évi 6-7-szeri melltartó mosás rosszabb vagy az egyszeri ágyneműs téma
12:15
24
febr
23
Kimber írta:
de ez a kép nagyon rossz az echte skót arccal:)
12:16
25
febr
23
SwingerMary írta:
Általában 3 hetente mosok ágyneműt, de előforul hogy gyakrabban. Attól függ, mennyire érzem kényelmetlennek, azonkívül imádom a frissen mosott krepp ágynemű illatot. :) Reggelente ágytakarót terítek az ágyra és azt is mindig kimosom, mert arra rá szoktunk ülni tévézni, de az ágyneműre soha.
Egyébként nálunk az izzadságon kívül semmilyen testnedvnek nincs se nyoma, se szaga a lepedőn, másnál igen? :D Vannak pillanatok, mikor azt is inkább kellemesnek érzem, merhátugye szeretem a bőröd illatát! :DDD
12:17
26
febr
23
sunnymadge írta:
2 hetente
de én soha de soha nem ülök rá ruhában,és ha átjönnek ismerőseim,és meglátom h a fenekük az ágyam felé közelít,úgy felsikítok,h azután már nem lesz merszük ráülni.

Viszont ami nekem fura,h ha bármelyik ismerősömhöz átmegyek,1ből az ágyukba "tessékelnek",és mindig kérdezem,h nem ad-e vmi játszósgatyát,h ne az utcaiba üljek rá, de ez úgytűnik h másokat nem zavar.
Meg van 1 bnőm akihez rendszeresen átmek,és tudom h ott sexeltek a barátjával pár órával azelőtt,és nekem muszály beleülnöm az ágyába,me máshova nem lehet. Na,olyankor ha hazajövök mindenem kimosom:PPP
12:18
27
febr
23
SwingerMary írta:
Ez
12:19
28
febr
23
SwingerMary írta:
Ez a
12:19
29
febr
23
SwingerMary írta:
Ez a kép nagyon brutál, ránézni is rossz.
12:19
30
febr
23
SwingerMary írta:
Ez a kép nagyon
12:19
31
febr
23
SwingerMary írta:
Ez a kép nagyon brutál,
12:20
32
febr
23
SwingerMary írta:
Ez a kép nagyon brutál, ránézni
12:20
33
febr
23
SwingerMary írta:
Ez a kép nagyon brutál, ránézni is
12:20
34
febr
23
SwingerMary írta:
Ez a kép
12:20
35
febr
23
SwingerMary írta:
ááááá
12:21
36
febr
23
SwingerMary írta:
ááááá bocs
12:21
37
febr
23
SwingerMary írta:
ááááá bocs :)
12:22
38
febr
23
mirkofiam írta:
én havonta csak egyszer mosom. csak én alszom benne, (tetőtől talpig pizsiben, szal mégis hogy izzadnám össze?)reggelente szigorúan beágyazok. viszont nálunk az egész lakásban szigorúan tilos utcai cipővel közlekedni, és amint hazaérek, átöltözöm itthoni ruhába.
12:23
39
febr
23
leonidas írta:
Szerintem két-három hetente egy legénylakásban is illik kimosni, krepp vagy lenvászon nem macerás, gyorsan szárad, vasalni meg minek.
12:27
40
febr
23
SwingerMary válaszakaticabogar írására:
Mi is mindig átöltözünk otthoniba és ez így van jól.
12:30
41
febr
23
Csillagszem válaszaBooo írására:
Hát én is havonta mosom. Miért az gáz? Szerintem nem. Minden este lezuhanyzunk, tisztán fekszünk le aludni. Nyilván más az, ha valaki mindig reggel zuhanyzik, mert az nagyjából koszosan fekszik le aludni. Nem igaz?
12:39
42
febr
23
Haruka írta:
2-3 hetente szintén! Amikor jó idő van akkor kint a helye szellőzni, :D egyszerüen imádom a frissen átszellőzőtt, napfény járta ágyikóban álomra hajtani a buksim!!!♥ Jajj..mikor lesz már nyár, tavasz stb...:D

Az utcai ruhás témától meg falnak tudok menni, nem szeretnék megbántani senit sem, elvégre "ahány ház, annyi szokás!"-tartja a mondás is :) tehát mindenki magánügye, de nekem elképzelhetetlen h úgy feküdjek le, h előtte nem fürdök le, bújok pizsibe..nekem ez a természetes!:)
De azt sem nagyon értem-van néhány ilyen ismerösőm- akik hazamennek,pizsibe bújnak,lefekszenek...aztán-később jön náluk a fürdő-ha van kedvük,tegyük hozzá..-megint fel az a pizsi és aztán vissza az ágyba...:S szerintem ezzel úgyan úgy, csak a börük által vagy nem tudom, de a pizsit bepiszkolják és lényegében szerintem úgyan úgy kosszosan alszanak el..mivel a pizsit előtte összekenték ..jajj, tényleg nem értem! De jujj...:D

12:41
43
febr
23
Haruka válaszamirkofiam írására:
Dettó úgyan ez a képlet nálunk/ itthon is!!!:)
12:43
44
febr
23
leonidas válaszaecter írására:
Én is betettem :-)
12:54
45
febr
23
Booo válaszaCsillagszem írására:
sztem nem gáz!
Én is ilyen gyakorisággal mosom.

A "ha majd gyerekem lesz, akkor gondolom változni fog" pedig azt akarta jelenti, hogy pl.: ha a gyerek 2-3 naponta szerte-szana foss@ az ágyneműmet, akkor gyakoribbá válik valószinűleg a mosás...
12:54
46
febr
23
bubzi válaszadonci írására:
(olyan szépek és jópofák vannak ott, csak nem kell 10. garnitúra ágynemű...:( )
13:01
47
febr
23
donci válaszaCsillagszem írására:
én mindig reggel zuhanyzok, nem érzem magam koszosnak ; ) viszont àgynemüt hetente cserélünk, mert ugye izzad is az ember, folyik a nyàla, szexel, meg ugye azért "alvàs szaga" lesz.
13:02
48
febr
23
donci válaszabubzi írására:
Nekünk 4 vàltàs van, az böven elég! ; )
13:02
49
febr
23
bubzi válaszaHaruka írására:
nincs játszós- vagy otthoni ruhájuk, hanem pizsamában vannak otthon??? na ez nekem is fura.
13:02
50
febr
23
Haruka válaszabubzi írására:
igen, hazamennek és rögtön a pizsoma....aztán /talán fürdés..ja, és lányok! szerintem is érdekes..:D
13:09
51
febr
23
bubzi válaszadonci írására:
hát, amit használunk is, az nekünk is 4 garnitúra.
13:10
52
febr
23
moniliza válaszarubikkocka írására:
Napon szárítsd! Isteni illata lesz!
13:18
53
febr
23
moniliza válaszarubikkocka írására:
Ja, és nem kell túlvegyszerezni!
13:19
54
febr
23
mirkofiam válaszaKimber írására:
mármint...kertitörpe arccal?
13:21
55
febr
23
moniliza válaszaBooo írására:
Ha gyermeked lesz, érdemes kissé mintásra váltani! Kevésbé látszik rajt a csoki, reggeli kakaó stb.... Tudom, hogy az elképzelés az sok helyen, hogy gyerek a gyerekszobába......de tapasztalatból tudom, úgysem így lesz!
13:23
56
febr
23
moniliza válaszaBooo írására:
2 van belőlük, de még sosem f..ták (le sem akarom írni) össze az ágyat! Mi pelust használunk!
13:26
57
febr
23
Booo válaszamoniliza írására:
:D :D :D

képletesen értettem, na...
bátran írd le az F-betűs szót ;)
13:28
58
febr
23
Ciszti írta:
Hetente. És kivasalom, hogy ne ropogjon. :)
13:40
59
febr
23
tein válaszaCsillagszem írására:
a reggel zuhanyzókat sosem értettem. mármint a csak reggel zuhanyzókat. annak nincs értelme.
14:01
60
febr
23
tein írta:
és akkor aki naponta szexel, az lehúzza naponta? csak nem.

a cím hencis. azt tippeltem, ő írta. :)
14:02
61
febr
23
pupakzsemle írta:
Kb havonta szoktam mosni, de ez összetett, mert a 7ből 4 éjszakát alszom pesten, a többit meg otthon hétvégente.

Egyébként meg azt nagyon szeretem, ha párom nem alszik velem, én pedig bebújok az ágyneműjébe, mi nagyon jó őillatú és ott szaglászkodom:)
14:24
62
febr
23
ecter válaszaleonidas írására:
Meghozta a kedvet, mi?
Valami takarítós cikket is írhatnának a lányok, hátha végre ahhoz is kedvet kapnék...
14:30
63
febr
23
Haruka válaszatein írására:
:D ..vagy csak 7 napra 7 ágynemü, aztán hétvégén nagy mossás..és aztán kezdődik ismét a hét..XDD
Egyb. ez lemaradt, de gondoltam rá..már mint hogy a cikk Helentől származik! ;)
Valamint a kép borzalmas! :S :D
14:41
64
febr
23
eszterlinda írta:
Nekem erről a cikkről egy kolis haverom jutott eszembe, elképesztően rendetlen és szellőzetlen volt a szobájuk. Egyszer áthívott valamiért, mondta h üljek le (az ágyára, ami egyébként tele volt ágyneművel meg különféle táskákkal és egyéb cuccokkal). Mondtam h köszi nem én sosem ülök ágyra ruhában. Ő erre: OK, akkor mindjárt elpakolok...és az ágy leterítése helyett inkább arrébb túrta a cuucokat, hogy üljek a lepeődéjre....GRoáhhh....
14:42
65
febr
23
eszterlinda írta:
Nekem erről a cikkről egy kolis haverom jutott eszembe, elképesztően rendetlen és szellőzetlen volt a szobájuk. Egyszer áthívott valamiért, mondta h üljek le (az ágyára, ami egyébként tele volt ágyneművel meg különféle táskákkal és egyéb cuccokkal). Mondtam h köszi nem én sosem ülök ágyra ruhában. Ő erre: OK, akkor mindjárt elpakolok...és az ágy leterítése helyett inkább arrébb túrta a cuucokat, hogy üljek a lepeődéjre....GRoáhhh....
14:42
66
febr
23
asterisco válaszadonci írására:
folyik a nyála :D
hú de szeretem azt a fajta mély álmot!
14:56
67
febr
23
donci válaszaasterisco írására:
igen, jo is az, ha attol folyik! Ha torokfàjàstol,-mert nem tudsz nyelni, akkor màr nem annyira ;D
15:04
68
febr
23
nálam a mosás nem függ össze a cserével. tehát mondjuk kb általában havonta cserélek, bár gyakrabban szeretném.
a túlzott higiénia és tisztálkodás nem jó. olyan voltam, de rájöttem sok.
ha valami baleset van, akkor persze csere.
nálam valahogy egy ágybetét minősége sokkal fontosabb, mint a szuperpatyolat.
15:07
69
febr
23
azt ugyan nem írtam bele, hogy akkor van mosás, mikor összegyűlik annyi, hogy érdemes legyen, de a csere az megvan.
szeretek szellőztetni. még nagyszüleimtől ragadt rám, hogy szépen kiteregetni, megrázogatni a cuccokat, ablak nyit. szellőzés, aztán be lehet ágyazni.
mikor csinál már anyukám egy jó kis patchwork ágytakarót?!
15:11
70
febr
23
millarepa írta:
a bkv-ra nagyon allergiás vagyok, amint hazaérek lerúgom a gyatyám/szoknyám, még a székre sem ülök le! a fejtámláról ne is beszéljünk, hányinger, tetvek, korpa stb fúúúúj
15:34
71
febr
23
drica írta:
Télen háromhetente, nyáron max. kéthetente...
És imádom a nyarat, hogy kint a kertben száradhat, kifeszítve és vasalni sem kell, mert gyönyörű és illatos és a nap még fertőtleníti is!!!! Télen marad a vasaló.. :(
És milyen jó nyáron az ágyneműt is kitenni... isteni illata lesz és olyan jól megdagad a párna kint!!! Egész más az álmodás is egy olyan párnán!!!!


Azta... évi három? Sőt egy??? És az a hálóruháját is ilyen "gyakran" cseréli??? Pfúúúj!
Nálunk a háló szent... senki nem mehet be (max. kukkantás)

Egyszer voltam családlátogatáson valahol, ahol a fehér lepedő már majdnem fekete volt... azt hittem hányok... pedig a csaj nagyon adott a külcsínre, de innentől nálam leírta magát...


15:39
72
febr
23
Madrilena írta:
Az angolokon nem lepődöm meg, a zuhanyzás se a kedvenc időtöltésük.... Meg attól is a plafonon vagyok, hogy az amerikaiak cipőben fekszenek az ágyra, kanapéra.
Nálam ágyneműhuzat- és lepedőmosás 2-3 hetente van, nyáron a takarót és a párnát időnként ki szoktam tenni az erkélykorlátra levegőzni - szerencsére zöldövezetben lakom.
16:01
73
febr
23
bubzi írta:
hát, igen a rossz beidegződések... nekem csak azzal van problémám, hogy a szennyesét az ágy mellett tartja 4-5 napig (amíg rá nem szólok, tovább nem bírom nézni a gatya és zokni halmot).
de ha úgyis 1-2 hetente kimossátok az ágyneműt, és ő nem nyakig kocsikenőcsös, meg malteros, akkor nagy baja úgysem lesz. csak én nem szeretem. :)
16:24
74
febr
23
Curiosa írta:
Én tíznaponta cserélek, pedig soha nem eszünk-iszunk-tévézünk-utcai ruhában fekszünk benne, csak alvásra és szexre használjuk. Látogatók meg be sem teszik a lábukat a hálóba, nekem a háló a fürdövel egyetemben privát.
Magam sem szeretek (jobban mondva szerettem) ismerösnél a hálószobában lenni, mert ha még két hetente is van cserélve az ágynemü, de nincs rendesen szellöztetve az olyan büdös az érzékeny orromnak.
A másik a törülközö. Három naponta kéne cserélnie mindenkinek.
Nagyon tisztaságmániás vagyok.
16:27
75
febr
23
bubzi válaszadrica írására:
húúú, nekem volt egy ismerősöm (lány), aki naggggyon csilli-villi mindig. hogy a lakásukban mi volt..... lehet, hogy jobban tette volna, ha néha nem magát cicomázza, hanem mondjuk az edényszárító aljából kitörli a döglött muslicákat és legyeket...
de ez annyira tipikus: az ilyen nagyon kikent kifent nőcskéknek sokszor szürke a fehér, nadrágból kivillanó csipkebugyikájuk, meg melltartópántjuk. vagy olyan hányadék munkát adnak ki a kezükből, hogy rá sem lehet nézni. persze a sminkjükre, a körmük színére, ami a ruhájukkal, cipőjükkel és a táskájukkal harmonizál, annál inkább.
16:28
76
febr
23
nadja írta:
lepedőt hetente, huzatokat kéthetente
És aki eljutna a fürdőszobámig cipővel, azt kivégezném...
arról is csinálnék felmérést, hogy ki milyen gyakran mos törölközőt....
16:29
77
febr
23
nadja írta:
lepedőt hetente, huzatokat kéthetente
És aki eljutna a fürdőszobámig cipővel, azt kivégezném...
arról is csinálnék felmérést, hogy ki milyen gyakran mos törölközőt....
16:29
78
febr
23
nadja írta:
hopp
16:29
79
febr
23
almafa írta:
Igaz, Angliában 2 naponta fürdenek, ne mossunk lepedőt!
Anyááám..
Én akkor mosom ha már látom/érzem, hogy koszos, nem a kedvenc időtöltésem az ágynemű húzás de azért kb. 3hetente sor kerül rá.
16:55
80
febr
23
LadyGray írta:
3-4 hetente, a törölközőkkel együtt:D igazából erre nagyon érzékeny az orrom -pl parfümök illatát nem érzem csak erős bűznek- és azonnal cserélni kell ha szagát kezdem érezni, nem tudok benne aludni...se törölközni:S brrr
Nyáron kéthetente, betegség után azonnal...
Rita, ez a téma honnan jött?:D
16:57
81
febr
23
anyamedve írta:
2hetente! A párnákon meg a nyál szagát nem bírom, azokat is kimosom havonta :-P
17:14
82
febr
23
marosvolgyirita válaszaLadyGray írására:
hát a felmérésből, meg kíváncsi voltam. fura, hogy előjött a törölköző dolog is, mert nálam az hetente megy a gépbe. na de majd azt is jól megszavazzátok egyszer :)
17:19
83
febr
23
LadyGray válaszamarosvolgyirita írására:
Jaj, bocsi, már látom, csak mire a végére értem azt kiszelektálta a diónyi agyamXD oké, várjuk;)
17:31
84
febr
23
Aristeus válaszaecter írására:
:-)
18:16
85
febr
23
Aristeus válaszatein írására:
Szerintem meg a csak este zuhanyzásnak nincs értelme. Megmosod a hajad, reggelre elalszod. Reggel sokkal jobb zuhanyozni, viszont ha már reggel megvolt, este minek? :-)
18:19
86
febr
23
Aristeus válaszatein írására:
Én biztos nem.

A fiatalok tanulnak az idősebbektől. :-)
18:19
87
febr
23
Curiosa válaszaLadyGray írására:
Ezt írod : "3-4 hetente, a törölközőkkel együtt:D igazából erre nagyon érzékeny az orrom -pl parfümök illatát nem érzem csak erős bűznek- és azonnal cserélni kell ha szagát kezdem érezni, nem tudok benne aludni...se törölközni:S brrr "

Lehet, hogy mégsem olyan érzékeny az orrod? Én nem tudom milyen szaga van egy több , mint 10 napos ágynemünek és 3 napos törülközönek, de eltudom képzelni milyen lehet egy többhetes.
Hogy bírod ilyen sokáig? Föleg a törülközö csere sokkol...

18:58
88
febr
23
eriana írta:
2 hetente cseréljük az ágyneműt. Sajna Pest belvárosában esélye sincs, hogy nap illatúra szellőztessem a paplant és a párnákat, pedig úgy hiányzik!:( Amúgy szeretem a szerelmünk illatát, de a friss, tiszta ágyneműjét is :).
19:05
89
febr
23
Aristeus válaszaCuriosa írására:
A törölközőt felesleges mosni, tiszták vagyunk, amikor használjuk őket. :-)
19:18
90
febr
23
eamane írta:
Szívem szerint kéthetente mosnám az ágyneműt, csak sajnos el vagyok tiltva mindenfajta házimunkától, így van, hogy másfél hónapig is ki kell bírni egyben, ha nem akarok magyarázkodni anyósom előtt...
19:22
91
febr
23
Curiosa válaszaAristeus írására:
Mondasz valamit. Szerintem is tök felesleges. Mitöl lenne koszos fürdés után :)
19:28
92
febr
23
LadyGray válaszaCuriosa írására:
naugyeXD akinek büdi a türcsije 3 nap után az valamit nagyon nem jól csinál amikor fürdik...:P
de az, hogy azokkal együtt mosom ki nem feltétlen jelenti azt, hogy akkor cserélem le, látvány és szagfüggő..:)
19:42
93
febr
23
Lunabunny válaszaAristeus írására:
És este koszosan meg büdösen fekszel az ágyba?
20:16
94
febr
23
asterisco válaszaCuriosa írására:
az elhalt bőrdarabkák teszik aki a házi por kb. 80 %át,szóval akkor az kosz ami a törölközőbe kerül :)
20:29
95
febr
23
bugyigumi írta:
Télen 3 hetente, nyáron 2 hetente, se kaja, se utcai ruha, se innivaló, se háziruha! Betegség után azonnal mosásba, a paplannal és a párnával együtt. Szilveszterkor mindkettőnknek tüdőgyuszija volt...inkább nem gondoltam rá mit köhögtünk meg izzadtunk bele a párnába és a paplanba. Nyomás 70 fokon, klórmentes fertőtlenítővel...

Ja és nekem még van olyan elején nagy lukú (tükröságynemű) hófehér, fehérrel hímzett ágyneműm. nagyitól örököltem. Nagyon vigyázunk rá, és csodaszép a hófehér paplannal megtöltve! A csipkés szélű párnáról nem is beszélve.
21:21
96
febr
23
bugyigumi írta:
Törcsit hetente, nyáron sűrűbben...És abból is csak hófehéret. Higgyétek el, akármilyen tisztára fürdünk a hófehér törcsin meglátszik a használat...
21:23
97
febr
23
LadyGray válaszabugyigumi írására:
Nekem is vannak olyan huzataim, én anyumtól kaptam:)
21:31
98
febr
23
Anima válaszaeamane írására:
Szia!Ezt nem értem tényleg.El vagy tiltva a hm-tól?magyarázkodni kell anyósnak?Miért?
22:00
99
febr
23
Curiosa válaszaasterisco írására:
jaja. Meg a haj - és szörszálak. Ezért vagyok megszállott tisztaságmániás.
22:07
100
febr
23
Curiosa válaszabugyigumi írására:
Én is csak fehéret vagy krémszínüt használok.
22:09
101
febr
23
Aristeus válaszaLunabunny írására:
Egy nap alatt nemigen leszek koszos meg büdös. Ha mégis, reggel lemosom. :-)
22:24
102
febr
23
wraxy válaszaMadrilena írására:
"Meg attól is a plafonon vagyok, hogy az amerikaiak cipőben fekszenek az ágyra, kanapéra."

Ez nálam is kiveri a biztosítékot!!! És kb. minden amcsi filmben látni, hogy beugranak cipővel az ágyba... még a takarót is simán magukra kapják... rosszul vagyok tőle... (én hangos felszisszenéssel kísérem minden egyes alkalommal)
Az "Apa! Buksi kiszökött"-nek az amerikai folytatása, h mikor Apa hazaér, sáros cipővel csattog fel a hálószobába...... --- nemtom, ők hogy bírják, vagy hogy miért nem alap nekik, hogy cipővel hálószobába, szobába, kanapéra, ágyba NEEEEM megyünk/fekszünk...
22:28
103
febr
23
bugyigumi válaszawraxy írására:
A Férjek gyöngyében Doug Heffernan is ezt csinálta. Én nem hittem a szememnek...

Na jó. A németek meg csak (jó esetben ) hetente fürdenek. Én ettől vagyok még a plafonon. Bőr ph, meg egészség ide vagy oda, de megőrülnék ha nem zuhanyozhatnék egy hétig...
22:40
104
febr
23
bugyigumi válaszaLadyGray írására:
Jujj de jó. Én tisztára hercegnőnek érzem magam benne...:) Frissen mosott hajjal és selyem baby dollban az igazi.

A műszálas meg a krepp ágyneműktől meg kiborulok. Nem csak az anyagától, de a mintájától is.

Amik bejönnek, még az IKEA-sok.
22:43
105
febr
24
Marie írta:
Nah, ez az egyik kedvenc témám :D broáf.... Fura emberek vannak. Nálam is tabu az utcai ruhában ágyra ülés, meg a cipőben lakásban mászkálás. Az a fura, hogy akik nem ehhez vannak hozzászokva, és megkérem őket, kb. betegnek tartanak és megsértődnek...
Én se értem a csak reggel fürdőket, némelyik még azzal is érvel, hogy "fúj, te nem fürdesz reggel? Akkor büdös alvásszagú vagy egész nap?" Mi az hogy alvásszag? Én igényes vagyok saját magamra, és megtisztelem a páromat azzal, hogy az ágyban tiszta vagyok, és nem az egész napi koszomban-bűzömben fetrengek. Az, hogy a külvilágnak nappal "alvásszagú" vagyok, nem hinném hogy tragédia.
00:01
106
febr
24
Curiosa válaszabugyigumi írására:
Én ezt franciákról hallottam. Igaz régen volt az a mende-monda , hogy az NDK-sok fürdés helyett olcsó parfümmel locsolják magukat, hogy elnyomják a testszagukat.
Bár ha jobban belegondolok (Németo-ban élek) volt már egy-két büdös kollégám, de Mo-on is.
Akik viszont reggel-este tusolnak és sokat törödnek a testükkel, azok az olaszok. Én is órákat töltök a fürdöben, de ök ( több exem is) megszégyenítenek.
00:02
107
febr
24
Curiosa válaszaMarie írására:
A csak reggel fürdöket én sem értem. Az egész napi "kosz"szal befeküdni az ágyba, akkor az ágynemüt naponta lehetne cserélni. Sajnos vannak olyanok akik nyáron is csak reggel fürdenek. Az már milyen gáz?!
00:05
108
febr
24
mymy77 írta:
alapbol heti egyszer kimosom az agynemut. szerencsere a szaritogep miatt az egesz folyamat nem hosszabb mint 2 ora. de otthon szeret(t)em kiteregetni a napos melegben, mert sokkal jobb lett az illata az agynemunek :) igyekszem altalaban olyan anyagut venni, amit nem kell vasalni, de nincs annal jobb erzes mint belefekudni a frissen megvettett agyban :) (enyhen tisztasagmanias vagyok)

a zuhi, meg alt 2szer tortenik meg naponta. melegben tobbszor, napkozbeni uszas utan is. reggel, mert addig nem ebredek fel, amig nem veszek egy jo kis forrozuhanyt, este meg nem szivesen fekszem be az egesznapos illatommal az agyba :))
00:34
109
febr
24
andtomas írta:
heti egy minimum, de inkább gyakrabban.

itt egész évben 30-35 fok van, éjjel is 25 körül, de utálom a légkondit. emiatt takaró se kell, max. átlag havi 1-2-szer. de akkor elég ehelyett az is, ha éjjelre kivételesen becsukom az ablakot. pizsiben meggyulladnék. inkább ruhaként kezelem az ágyneműt. nyilván senki nem fog ugyanabban az ingben másnap robotolni, akkor minek tenném ezt az ágyneműben? amiben tovább vagyok egy 24 órán belül, mint egy ruhában? legszívesebben naponta cserélném, de sajna elhanyagolom. tudom, ezen most borulnak páran. de nem egy nagy dolog: gép mossa, nem a patakban kell kővel dörzsölni.

itt nem divat a saját mosógép, a házunkban is mosoda van, kb. 120 Ft egy menet, amiben 4-5 kg ruha fér. a mosópor, öblítő elhanyagolható tétel. 45 perc az egész, 2-3 óra alatt meg is szárad. a szmoggal sincs gond, pedig milliók laknak ebben a városban. nyilván nem hagyom kinn egész napra, felesleges is lenne. itt mindenki az erkélyen szárít, szerintem az itteni lakosok azt hiszik a teraszt erre találták ki. ki nem vasalnám! minek arra a pár napra? inkább csere.

törölköző csak fehér, és 2-3 nap max, de inkább az is naponta. tus kb. napi 4-5, de talán több is, mert úszom is, és medence előtt, után is alap. emiatt tusfürdő, dezodor nem jellemző, mert steril azért nem vagyok, valamennyi természetes bőrvédelem kell. otthon alap, hogy ruha le, másikba át. de nem kell óriási ruhatárra gondolni! heti mosás a rendszer. amit nem hordok, azt selejtezem is le, minek nézegessem a szekrényben? ha nincs időm mosni, pici pénzből megcsinálja a ház személyzete. sok kicsi sokra megy alapon működnek itt a dolgok.

havi, évi (!!! ez komoly?) ágynemű-csere, meg napi egyszeri fürdés, ágyban utcai ruhában nyomulni... mindenki maga tudja, szerintem nem sok az a pár óra házimunka. teregetni utálok, meg a vasalást is az ellenségem találta ki, az tuti! de elvből nem mással végeztetem. nem az a férfi, aki lenézi a házimunkát, hanem aki magát ellátja. így soha nem fog egy csajban sem az a gyanú ébredni, hogy érdek is van az érdeklődésemben iránta.
01:22
110
febr
24
FHelga írta:
Imádom a friss illatú ágyneműt!!!!!Legszívesebben minden nap frissen mosot ágyneműben aludnék:)
02:36
111
febr
24
nekoperri válaszabubzi írására:
en is vasalom, mindet, szepre! Gyerekkoromban anyukam mindig vasalta es imadtam a frissen vasalt, oblitoillatu, a vasalastol meg kicsit ropogos paplan ala bebujni...olyan megnyugtato volt... kar hogy mostmar nem vasalja ki senki helyettem....:)
05:11
112
febr
24
katicabogar válaszaBoribonAnnipanni írására:
na ezert nem vonatozok olyan gyakran :))

de amugy a gyors meg intercity jaratokon tisztasag van, es a fejtamlan meg cserelik is azt a kis papir "bugyit".
08:45
113
febr
24
katicabogar válaszanadja írására:
vaaa, ettol en is kiakadok, foleg mikor vendegsegben vagy s nagy nyugodtan megtorlod a kezed, s utana erzed hogy a torolkozotol mar budos....merthogy ugyis egy ido utan allott viz szaga lesz ha nem mosod ki:-s
vagy amikor a keztorlo kozepen mar van egy sotetebb folt...ami nemtudom mitol keletkezik, mert vegulis megmosod a kezed, s azert torlod meg...

na mindegy nem erthetem meg....ez olyan mint az eltuno zoknik esete
08:54
114
febr
24
katicabogar válaszaandtomas írására:
"itt egész évben 30-35 fok van, éjjel is 25 körül"

erre vagyom en is igazan...ne kelljen arra ebredjek hogy fazom :D
09:03
115
febr
24
bubzi válaszaandtomas írására:
és hol van az itt?
09:10
116
febr
24
bubzi válaszanekoperri írására:
szerintem is más illata lesz a vasalt ruháknak, ágyneműknek. én jobban szeretem, mintha csak simán megszárad valami.
09:15
117
febr
24
SwingerMary válaszaeamane írására:
Régi típusú forgótárcsás mosógéppel mosod? Mert ha igen, akkor érthető, ha egyszer el vagy tiltva tőle. De az automatába belepakolni és kiszedni nem nagy ügy, a kiterítésre pedig megkérhetsz valakit, nehogy meghúzd a hátad. Az ágyneműt felhúzni se túl megerőltető, attól meg nem dől össze a világ, hogy esetleg nincs kivasalva.

Nem szeretnék beleavatkozni semmibe, hisz nem ismerem az életedet és nincs is hozzá se jogom, se közöm, de... Nehogy már ennyire függj az anyóstól! Az, hogy velük élsz és nem külön a pároddal, nyilván kényszer, de még nem ok arra, hogy ne legyen saját életed és akaratod.
09:21
118
febr
24
Maccsska írta:
Bocsánat, de én éltem angol családnál. Hetente mosatták a huzatokat.... az mondjuk igaz, hogy tisztálkodni viszont annyira ne szerettek... puff...
"összeszexizted és benne hemperegsz?" hát kérem szépen, még jóóóó. Vagy testet is kellene gyorsan váltanom azért mert "összeszexiztem"?! Ez a szó annyira vicces, csak ezért olvastam el a cikket.
Totál okés Fiona meglátása:
"Aki meg egyfolytában azon töpreng, hogy amihez hozzáért az előtte mivel érintkezett, az nagyon sokat szoronghat, de mindenképpen unatkozik, szóval nem ártana más elfoglaltság után néznie...
"
Csajok, akkora szigorlatot érzek egynémely hozzászólásban, hogy nem csodálkozom sok pasi tovaszállásán.... má' bocs!

09:50
119
febr
24
eamane válaszaSwingerMary írására:
Nagyon jól látod, hogy nem értesz semmit, és nem ismered az életemet.

"De az automatába belepakolni és kiszedni nem nagy ügy, a kiterítésre pedig megkérhetsz valakit, nehogy meghúzd a hátad." - Ez egész vicces, de egyáltalán nem erről van szó.

Egyszer mertem felporszívózni a lakást úgy, hogy itthon volt anyósom, patália lett belőle. ("Éppen holnap akartam takarítani, most felborítottad az egész tervemet, nem lehet a takarításnak csak úgy nekiállni, hogy csak úgy minden rendszer nélkül elkezdesz porszívózni, blablabla...") Ha nekiállok mosogatni, kiveszik a kezemből a szivacsot. Három év alatt vagy kétszer pakoltam be a mosógépet, botrány lett belőle, mert anyósom kijelentette, hogy ő aznap nem fehéret akart mosni, és különben sem tudja most kiteregetni a mosott ruhát. Szépen megkért, hogy ezentúl ne nyúljak a szennyeshez az ő lakásában.
Amikor letakarítom a fürdőszoba-polcot, nem szalasztja el megjegyezni, hogy a fogkeféje nem olyan helyzetben áll a pohárban, ahogy ő hagyta, és inkább megcsinálja ő, de én ne nyúljak az ő cuccához.
A törölközőket pl. havonta mossa. Amikor már nincs gyomrom beletörölni a kezem a kéztörlőbe, és suttyoman új törölközőt teszek ki, másnap a régivel együtt kimossa az újat is, és kijelenti, hogy az ő lakásában ő dönti el, mikor van törölközőmosás, így legközelebb kérdezzem meg, hogy kidobhatom-e a törölközőt...

Na, ilyen helyzetben takaríts... A saját szobánkban meg van engedve, hogy letöröljem a port, de csak akkor, ha nincs otthon, mert különben nekiáll instrukciókat adni, hogyan kell szakszerűen letörölni a port...
Tudod, okos enged... Nekem sem érdekem, hogy anyósom állandóan a számba lihegjen, és kivegye a kezemből a takarítórongyot megalázó szpícsekkel körítve, így a békesség kedvéért csak suttyomban takarítok.
11:38
120
febr
24
LadyGray válaszaeamane írására:
Basszus, te még nálam is szarabb helyzetben vagy..:S
11:51
121
febr
24
Aristeus válaszaeamane írására:
Anyósod egy troll. :-)
13:23
122
febr
24
Aristeus válaszaMaccsska írására:
:-)
13:24
123
febr
24
Aristeus válaszaMarie írására:
Ha egy reggeli fürdés után este már "koszos meg büdös" vagy, akkor valami baj van veled. Vagy esetleg Magyarország első női csatornatisztítóját szólítottam meg? :-)
13:26
124
febr
24
Hindi írta:
Ritkán nézem a Szex és New York-ot, de eszembe jutott egy rész. Amikor a Carrie-nek van pasija, de megcsalja Biggel és utána " napokig a Biggel összeszexelt ágyneműben alszik" .
13:36
125
febr
24
Marie írta:
Hm, te napközben nem izzadsz, nem kakilsz, pisilsz, nem jönnek le rólad az elhalt bőrdarabkák, nem lep be a városi mocsok, akkor te műanyagból vagy és egy lezárt zacskóban közlekedsz?
13:50
126
febr
24
Aristeus válaszaMarie írására:
De, ezek bizony mind történnek velem, csak nem kapok miattuk hisztériás rohamot, mert ezek természetes dolgok, és a lemosásuk nyugodtan várhat reggelig.
14:36
127
febr
24
drica válaszaAristeus írására:
szuper... akkor az alsógatyádat se váltsd, mert abba is tisztán bújsz reggel...

bloááá...
17:46
128
febr
24
drica válaszaAristeus írására:
Húúú ez durva...
Nem is értem, de ez nagyon pasis hozzáállás...
bebújsz a nőd mellé az ágyba, a farkadat a szájába adod és mégcsak meg sem mosod??? vagy ha AZT mégis megmosod, akkor miből állna en bloc lezuhanyozni??????
17:48
129
febr
24
SwingerMary válaszaeamane írására:
Ne haragudj, először azt hittem, orvosilag vagy eltiltva a házimunkától. :)
Nagyon durva a helyzet nálatok, amiből mielőbbi kiutat kéne találni. Atyég, ilyen van??? De most komolyan, ezt meddig lehet bírni? Kitartást nektek!
20:44
130
febr
24
Fiona válaszaAristeus írására:
:)

Mintha komolyan felmerülhetne annak eshetősége, hogy ez nem így van...
21:43
131
febr
24
Fiona írta:
"bebújsz a nőd mellé az ágyba, a farkadat a szájába adod és mégcsak meg sem mosod???"

Milyen romantikus és nőies elképzelés. :D

Azért az is elég nagy hülye, aki büdös faszt vesz a szájába.
21:46
132
febr
24
eamane válaszaSwingerMary írására:
Kösz, a kitartás megvan. Az anyósékkal élés megedzi a lelket. :)
21:57
133
febr
24
Aristeus válaszadrica írására:
Szerintem poén volt, csak neked nem ment át.
23:00
134
febr
24
Aristeus válaszadrica írására:
"bebújsz a nőd mellé az ágyba, a farkadat a szájába adod és mégcsak meg sem mosod???"

:-))

Először is nem adom a szájába, majd beveszi, ha kell neki. Másodszor pedig megmostam reggel. Ami ugye konkrétan közelebb van időben, mint a tegnap este. :-)
23:02
135
febr
25
andtomas válaszabubzi írására:
egy ázsiai országban élek, de a pontosabb hely a post témája szempontjából nem fontos, és azt sem szeretném, hogy ez reklámnak, vagy felvágásnak tűnjön.
11:34
136
febr
25
andtomas válaszakaticabogar írására:
">itt egész évben 30-35 fok van, éjjel is 25 körül> erre vagyom en is igazan...ne kelljen arra ebredjek hogy fazom"

igen, érkezéskor nekem is az volt az első gondolatom, hogy 'végre hazaértem'! pedig az a ritka napok egyike volt, amikor be van borulva. ettől függetlenül a hőmérséklet ugyanannyi, csak a páratartalom emelkedik meg 70-90%-ra. az sem tragédia, ha esik - bár akkor olyan, mintha dézsából öntenék -, mert csak rövid szakaszokban teszi; ritka az egész napos zuhé, és az is felszárad pár óra alatt.

szerintem is nagyot hibázott Árpád apánk, amikor nem délebbre vette az irányt :) bár embere válogatja, mert éppen ma beszéltem egy helyi születésű csajjal, aki európában élt egy ideig, és visszavágyik, mert szereti a havat :P elhiszem neki, hogy nem más dolog van a háttérben, mert a férje európai, és nagyon jól megvannak itt. érdekes, hogy nem a születés határozza meg, hogy ki milyen időjárási övben érzi magát. jó lenne örökké itt maradni, csak kicsit másként! remélem egyszer olyan lesz megint, mint Ádám-Éva Paradicsomában!
12:00
137
febr
25
Aristeus válaszaandtomas írására:
Nem mindenki melegimádó. Én például utálom. A szobámban 19 fokot tartok.

Árpád semmiben sem hibázott. Nem a te vágyaidat igyekezett kiszolgálni, de ez nem hiba. A Kárpát-medencénél kedvezőbb természeti adottságú hely a világon alig akad.
14:09
138
febr
25
janisjoplin válaszaAristeus írására:
télen reggel, nyáron reggel-este, és néha délután is....reggel jól frissít, és nem izzadtan bújok bele a ruhámba, amit este és reggel összeszexeltem.
14:16
139
febr
25
janisjoplin válaszajanisjoplin írására:
mármint nem a ruhát, hanem magamat! :D
14:17
140
febr
25
bubzi válaszaandtomas írására:
nem is a fontosság miatt. kíváncsiságból kérdeztem.
irigyellek a meleg miatt, bár ma már Mo-n is remek idő van. :)
16:26
141
febr
25
nadja válaszajanisjoplin írására:
Én is reggel-este zuhanyzom, és gyakran délután is, és megőrülnék, ha nem tehetném.
16:40
142
febr
25
Kimber válaszamirkofiam írására:
jaaa tényleg inkább kertitörpe:) XD
18:22
143
febr
25
drica válaszaAristeus írására:
Nem eredeti, mert más már elsütötte előtted... ezáltal nem is poén... vagy ha az is, nagyon rossz...
18:39
144
febr
25
drica válaszaAristeus írására:
Reggel megmostad... más megmossa este (ami még közelebb van időben az esti lefekvéshez), mielőtt hemperegni kezd... sőt az én párom, hacsak nem nyilvános budiban van, mindig megmossa... nemcsak este...
18:41
145
febr
25
drica válaszaFiona írására:
Tudod, sok pasi magára érti a "nefürgyéle" szózatot...
Persze, hogy hülye, aki beveszi... ezért is fura, hogy nem mossa, de mégis akad nője... fizet érte?
18:43
146
febr
25
andtomas válaszabubzi írására:
Bangkokban; ma kb. 40 fok volt, már éjjel van, most kb. 25: ettől 10 fokkal alacsonyabb hő nekem kompromisszum, úgyhogy szerencsésnek érzem magam
18:55
147
febr
25
andtomas válaszaAristeus írására:
"Árpád semmiben sem hibázott. Nem a te vágyaidat igyekezett kiszolgálni, de ez nem hiba."
nem akartam megsérteni a nemzeti érzelmeidet, ez nyilván csak egy poén volt, érezd magad jól a Kárpát-medencében!

"A Kárpát-medencénél kedvezőbb természeti adottságú hely a világon alig akad." - ez viszont nem igaz, csak nincs elég információd, vagy a vágyaid túlzottan befolyásolnak. de ha a szívedre teszed a kezed, nem lenne jobb, ha nem lennének határok, sem nemzetiségi konfliktusok, sőt újra egy nyelven beszélnénk? márpedig a Biblia ezt ígéri, az igazi kereszténység erre épül. engem ezért nem befolyásol a nacionalizmus, lakóhelyet nem politikai okokból választok, hanem már most élek a szabadságommal, a jövőre nézve pedig várom a földi Paradicsomot
19:07
148
febr
25
bubzi válaszaandtomas írására:
a 40 fok kicsit azért sok.
19:21
149
febr
25
andtomas válaszabubzi írására:
ja, ez kicsit sok volt, de ha választani lehet, akkor inkább kicsit több, mint kevesebb - ezzel ma dán, svájci, kanadai, amcsi társaim is így voltak, pedig hó van náluk is bőven :)
19:55
150
febr
25
bubzi válaszaandtomas írására:
én a nagy meleget bírom, a hideggel nem tudok mit kezdeni... lefagyok.
ez már teljesen off, de megkérdezhetem, hogy mit csinálsz Bangkokban?
19:58
151
febr
25
andtomas válaszabubzi írására:
köznyelven: Biblia-marketing, terjesztem a keresztény tanításokat a pogányoknak - ahogy a mi elődeinknek is tették, számukra külföldiek, több, mint ezer éve.

és, hogy mégse legyen teljesen off :) : itt légkondimentes buszon sem jellemző az ápolatlan utas, a dolgozók frissen vasalt európai üzleti-, vagy szakmára jellemző gondozott öltözetben, a diákok is a sulinak megfelelő egyenruhában, szabadidőben is a nemzetközileg klasszikus középosztály ízlése szerinti mércének megfelelően, még a legdivatőrültebbnek számítóak is mértéktartással választanak maguknak. így nem jellemző az öncélú, nemtörődöm, vagy kihívó viselet, csak a legtopisabbak járnak farmerben, pólóban, és aki prostinak néz ki, az nagy valószínűséggel az is, de azok is csak munkaidőben. nehezen tudom elképzelni, hogy az ágyneműik nem ezzel harmonizálnak.
20:23
152
febr
26
bubzi válaszaandtomas írására:
nem azért, hogy akadékoskodjak, de nem lehet, hogy jó nekik a buddhizmus? :)

egy jóbarátom évekig élt Ázsiában, ő is hasonló dolgokat mesélt az ottani emberek ápoltságáról és öltözetéről, mint te.
09:27
153
febr
26
Bubukamano írta:
:D
16:23
154
febr
26
Bubukamano írta:
:D
16:23
155
febr
28
Megane válaszaBooo írására:
szvsz ^^
14:24
156
febr
28
Megane írta:
De nagyon off, és de nagyon igaz..
14:36
157
febr
28
Megane írta:
Nekem a reggeli zuhanyzás alap. Éjszaka leizzadok a meleg takaró alatt, forgolódás közben (: Edzések után szoktam este is zuhanyozni, ill., ha büdi vagyok, nyilván :D
Szeretem a rendet, de nem szeretem a túl sterilizált környezetet.
14:42
158
márc
01
andtomas írta:
- Anyúúú, a "zöcsi" meghúzta a hajamat!
- Mit csináltok?
- Én semmit, a többiekkel éppen a mosakodásról beszélgetünk.
- És ki, mit mondott?
- Én nem tudtam figyelni, mert éppen beleköptem a "zöcsi" levesébe.
08:58
159
márc
01
luxy válaszaecter írására:
Én meg hobbivasaló! Huzatcsere még ma este, és aztán csak vasalom, szagolom, szeretk ágyneműt mosni, és jó illatúban aludni, jobbat is alszom! De a napfény-illat mindent visz :-)
09:04
160
márc
01
luxy válaszaSwingerMary írására:
Az nem otthoni, hanem "játszós", Te! :-))))
09:06
161
márc
01
SwingerMary válaszaluxy írására:
Jóvanna :D Játszós-főzős-takarítós-tévénézős :)
18:58
162
márc
02
Aristeus írta:
Na, te sem fogsz már feltámadni, ha így folytatod.
08:41
163
márc
02
BudapestSun írta:
Akik este fürdenek és reggel nem, azok nyilvánvalóan nem szexelnek már. Vagy maximum hetente egyszer csütörtökön pontosan az ágynemű-mosás előtt. :D
Remélem leglább nem Persillel mostok, hanem valami környezetkímélő cuccal...
10:25
164
márc
02
ecter válaszaluxy írására:
Hú, a vasalás - én azt az egyet nem vagyok hajlandó megcsinálni. Kétszer vettem elő életemben a saját vasalómat, abból egyszer a barátnőmnek kellett. Fogjunk össze! :-)
12:08
165
márc
02
andtomas írta:
„Te milyen rokoni kapcsolatban állsz Snitzl-el”

Semmilyen.
23:02
166
márc
03
chloe írta:
a végén úgyis kiderül kinek lesz igaza, maradjunk ennyiben :) addig is jó éjszakát, szép álmokat.
12:34
167
márc
03
andtomas válaszachloe írására:
ez igaz. örülök, hogy konstruktívan tudtuk befejezni :)

nálam még csak koraeste van, nálad feltételezem fényes dél. de ha most fekszel, akkor aludj jól! csak vigyázz a lefekvés előtti mesékkel, rémálmot okozhatnak. ajánlom inkább a napi bibliaolvasást, könnyű álmot hoz, és valódi reményt ad a másnapokra ;)
13:03
168
márc
03
andtomas írta:
kösz, hogy szólsz, hogy trollt etettem :P első kommentáromban sikerült célpontjává válnom. máskorra tanulság
13:37
169
márc
03
Aristeus írta:
"mindenesetre remélem, hogy azért másnak hasznára volt amit ideklimpíroztam, szóljatok ha igen, sokat jelentene <3"

Nekem hasznomra volt. Tiszteletet ébresztett, és a stíluson jól is szórakoztam. Köszönöm. :-)
22:20
170
márc
12
donci írta:
agyra megy a 40fok.....
11:41
171
márc
12
andtomas válaszadonci írására:
megyek is, csobbanok egyet...

na, javuljatok, feleim!
17:14
172
márc
13
Adriana írta:
Tudhatnád, hogy ezt nem itt kellene. Nem erre tanítottak......
14:07
173
márc
13
Adriana írta:
Légy olyan szíves, és fejezd ezt be! Kérlek.
14:07
174
márc
13
Adriana írta:
Nekem azt, hogy ne dobjam a disznók elé.....
17:09
175
márc
13
donci írta:
Nem csatlakoztam én senkihez kedves. Azt irom, amit gondolok.
17:38
176
márc
13
Adriana írta:
:-)
17:47
177
márc
15
Aristeus válaszaAdriana írására:
Miért?
09:44
178
márc
15
Aristeus írta:
Ez érdekes. Ki a Biblia "szerzője"?
09:47
179
márc
15
Aristeus válaszaAdriana írására:
Most le vagyok disznózva?
09:48
180
márc
15
janeavril írta:
nana.
Ez az értelmetlen vita kezd gyomorforgatóvá válni.
Te is eléggé szépen általánosítasz, nem csak az andtomas. Ez a "léleknyomorító féreg, miként a vallásod követőinek legtöbbje" kicsit erősre sikerült, és nem csak azt találja el, akinek szántad.

Így kívülről nézve mindketten csak a saját véleményeteket szajkózzátok, ügyet sem vetve arra, hogy mennyi mindenbe gázoltok bele. És ez most nem az egyik vagy a másik vallásnak a minősítése.
10:38
181
márc
15
Adriana válaszaAristeus írására:
Azért, mert megbántasz embereket feleslegesen. Semmi szükség erre.
15:05
182
márc
15
Adriana válaszaAristeus írására:
Ahogy érzed.....
15:06
183
márc
15
donci válaszaAdriana írására:
na, talàn ràd majd hallgat.... : )
16:53
184
márc
15
Ichigo írta:
B@ccus, itt csak ágyneműcseréről és higiéniáról volt szó... Hú de durva irányba ment el az egész :D Előre félek, mi lesz itt, ha feldobjátok a törölköző csere témát! :D
20:33
185
márc
16
andtomas írta:
Maradnék ennél. Ha nem baj...

Azért bízom benne, akad itt érdekesebb téma is annál, mint, hogy én hol, kivel, mit, miért ne tegyek. Mert ezt csak másik helyen kívánom továbbvitatni. Esetleg...
04:32
186
márc
16
donci írta:
ok, megàllapodtunk.

csak ezt akartam tisztàzni. : )

08:19
187
márc
16
Aristeus válaszaAdriana írására:
Majd ezt én eldöntöm.
11:49
188
márc
16
Emu írta:
Jol fogalmaztad meg. ("...aki más vallású nép sorai közé megy téríteni.")
12:41
189
márc
16
Emu írta:
Igazad is van, meg nem is. Mas hazastarsaval is kikezdesz?:)
13:38
190
márc
16
donci írta:
ezzel most nagyon egyetértek!
13:59
191
márc
25
moderator írta:
Az összes vallási témájú hozzászólást töröltük. Minden további, vallást érintő, konfliktust provokáló, stb komment eltávolításra kerül.
Sajnáljuk, és reméljük, értitek miért.
12:20
192
márc
25
moderator írta:
Az összes vallási témájú hozzászólást töröltük. Minden további, vallást érintő, konfliktust provokáló, stb komment eltávolításra kerül.
Sajnáljuk, és reméljük, értitek miért.
12:20
193
márc
25
andtomas válaszamoderator írására:
Hála Istennek! Köszönöm.
13:09
194
márc
25
Aristeus válaszamoderator írására:
Jó reggelt. Előbb kellett volna.

De amúgy nem töröltétek az összeset, itt van még egy csomó.
15:14
oleandros írta: tegnap 23:59
... :P megpurczant mindenki :D nem baj! Ole is battyog alucikálni...
oleandros írta: tegnap 23:58
Flashback
Booo írta: tegnap 22:41
♥ Nina Simone ♥