Lélek

Hidd el, ez csak szex!

5770

Végigmoziztam a hétvégét. Szeretem az olyan filmeket, amelyek a történéseken való agyaláson kívül arra késztetnek, hogy továbbgondoljam az események kiváltó okát, akár a szereplők lelkületéről is elgondolkozzak, sokkal mélyebben, mint amennyire azt a rendező be akarta mutatni. Jason Reitman, az Egek ura című filmben egy olyan fickót mutat be nekünk, aki egész életében őrizte a szabadságát, nem hisz a nagy szerelemben, egyetlen célja tízmillió mérföld összegyűjtése, a levegőben. George Clooney által alakított Ryan Bingham a nagyvállalati leépítések szakembere, magyarán szólva abból él, hogy embereket rúg ki. Élete nagy részét szállodákban és repülőkön tölti, és bőszen gyűjti a törzsutasoknak járó mérföldeket. Hamarosan eléri a tízmillió mérföldet, és megismerkedik egy szintén törzsutas nővel, innentől kezdve a kiszámíthatóan biztonságos élete egy csapásra a feje tetejére áll. A tízmilliomodik pont elérése közel sem lesz olyan katarzis, mint amire felkészít minket a történet, sőt a szürke, hétköznapi, átlagos lét is felszínre bukkan, így kerülve el a happy endet, amellyel kiemeli a többi álomgyári produkció közül a filmet. Összesen hat, többek között a legjobb film és a legjobb rendezői Oscar-díj várományosa a film.

Továbbgondolásra ösztönzött a film. Méghozzá abból a szempontból, hogy vajon azok a - idősödő - férfiak, akik ennyire óvják a szabadságukat, senkinek nem hajlandóak elköteleződni, milyen megfontolásból zárkóznak el, és ezzel milyen hatással vannak a nőkre? Kijelenthetem: csalódást okoznak. Számtalanszor találkoztam már ezzel a típussal, és igen most egy bizonyosan tipizálható férfifajtáról beszélek. Azokról, akik már megették a kenyerük javát - közelebb vannak az ötvenhez, mint a huszonöthöz, és világ életükben arra törekedtek, hogy egy nő se tudja betörni őket. Az egésszel csak az a probléma, hogy amint érzelmileg megérinti valaki őket, szembe mennek minden lelki történéssel, agyalnak, kikövetelik a "spontán kapcsolat" fenntartását, és képesek hazudni, még saját maguknak is, amikor számukra is bebizonyosodik, hogy ez mégis több egy diszfunkcionális viszonynál.

Arra felháborító dologra gondolok, ami a filmben megtörtént Alex - Clooney szeretője - és Mr. Bingham között. (Aki nem szeretné megtudni a film végkifejletét, most fejezze be az olvasást, és térjen vissza a cikkre, miután megnézte a filmet.) A férfi és a nő alkalmanként találkozott, amikor együtt voltak jól érezték magukat, néha váltottak egy-két SMS-t, e-mailt, alkalmanként felhívták egymást, de csak azért, hogy fixálják az újabb randevújuk időpontját. Az a lazaság, ami benne volt a nőben persze, hogy elcsavarta a pasi fejét, és elrepül néhány ezer mérföldet azért, hogy meglepje, szerelmet valljon, de a nő ezt egy spontán kapcsolatként kezelte és pont. Nem gondolta úgy, hogy ebből lehet még valami, hanem úgy gondolkodott: "Élvezzük és pont." Miért gondolják feltétlenül azt a pasik, hogy egy nő mindenképpen meg akarja tartani a fickót, akivel éppen megismerkedett? Miért kell eleve azt feltételezni, hogy a házasság, az elköteleződés a cél? Elképzelhetetlen, hogy egy csaj is csak hetyegni akarjon és nem többet? 

Tapasztaltam már azt egy-két férfi részéről, hogy amikor valóban egy diszfunkcionális kapcsolatot akartam csak fenntartani, amolyan "állandó alkalmit", akkor a másik oldalról elindult az agyalás, és a hitetlenkedés, és a férfi mindenképpen tisztázni akarta, hogy akkor ez a kapcsolat nem torkollik házasságba, soha. Igen ám, tényleg így gondoltam én is, viszont azzal, hogy betettük egy skatulyába a kapcsolatunkat, elve determinálja annak a jellegét, és szabályokat hoz magával, amelyek frusztrálóan hatnak az addig felszabadultan viselkedő nőre és férfira. Hiszen mindketten tisztában vagyunk azzal, hogy amint meghatározzuk a kapcsolatunk jellegét, miszerint ez egy "összejárunk"-típusú, felelősségektől mentes szerelem, akkor máris kétszer is meg kell gondolni, hogy ráüzenünk-e a másikra, hogy épp azon filózunk, hogy milyen mókával kényeztessük, és egyéb témákkal sem zaklathatjuk, legyenek azok bármilyen hétköznapiak is, hiszen akkor okot adunk arra, hogy a másik úgy vélekedjen: többet akar tőlem...

A spontaneitást máris megakadályozza a szabályok betartására vonatkozó kényszer, így meg is szűnik a kellemes együttléteket biztosító ösztönösség, hiszen túlgondolkodtuk.

Hozzászólások
1
febr
23
Helen írta:
Szerintem a pasik még mindig úgy gondolják, hogy azok a csajok, akik - ahogy Henci írta a cikkben - csak hetyegni akarnak - szimpla ribancok. Ezzel szemben a csak hetyegni akaró férfiak - a férfiak szerint- magányos farkasok, ami természetéből adódóan roppant pozitív dolog.
10:18
2
febr
23
rubikkocka írta:
Mert ha egy nő nem hosszabb ideig tartó kapcsolatotkeres, az csak kurva lehet, de ha egy pasi teszi ugyan ezt, az tök természetes.
Nekem nem tetszett a film, én halálra untam magam rajta.
10:21
3
febr
23
rubikkocka válaszaHelen írására:
:)))
10:22
4
febr
23
scarlett írta:
a túlgondolkodásról nagyon hamar leszoktam, rájöttem, hogy ezzel rengeteg energiát lehet spórolni, beképzelt dolgokról, álmatlan éjszakákról és hisztihegyekről nem is beszélve. na most ha az ember leereszkedik a csak dugni vágyó férfi szintjére (természetesen akkor, ha ő is csak dugni akar), nem gondolkodik, a "határoljuk be a kapcsolatunkat" beszélgetést is elfelejti, akkor működhet a dolog, nem is rosszul.
ja, olyan pasival meg én nem találkoztam, akitől én csak ennyit akartam, a pasi meg túl akarta volna tárgyalni a dolgot..
10:23
5
febr
23
scarlett válaszaHelen írására:
hát van különbség az olyan nők között, akik minden éjszaka más pasival bújnak ágyba és azt sem tudják ki mellett ébrednek hétből hét nap, meg azok a nők között (akikről szerintem a cikk is szólt) akik egyszerre egy darab szeretőt tartanak, mert pont olyan életszakaszba jutottak, ahol erre van szükségük és stabil komoly kapcsolatra meg nem.
10:26
6
febr
23
Truszi írta:
Ilyen volt a legjobb " kapcsolatom". Mikor vége lett egy komolynak tűnő új jelentkező miatt, a srác közölte, hogy ő teljesen odáig van értem... :D
Viszont az tudom erre mondani, hogy ő volt hozzám a legőszintébb, soha semmi olyat nem mondott, hogy örökké szeretni fog, vagy boldogok leszünk együtt vagy ilyenek. Megbeszéltük mindig a következő estét, amikor felhőtlenül jól éreztük magunkat. Ennyi. :)

Ellenben azzal az új jelentkezővel, aki miatt dobtam...Ugyanis az "új" folyamatosan ígérgetett, majd a legcsodácsabb hétvége után tegnap lapátra tett. Kérdem én: miért nem volt inkább őszinte? Ha nekem valaki azt mondja, hogy te Cicám, d...gunk?, akkor nagylány vagyok és el tudom dönteni, hogy akarom-e. Értitek? :)
10:28
7
febr
23
Truszi válaszascarlett írására:
Van különbség. Sosem tudnám az első példa életét élni. Nem leszek ribanc. :)
10:29
8
febr
23
donci írta:
Làttam a filmet.
Megmondom öszintén, a film kimenetele engem (is)meglepett. Valahogy az volt végig az érzésem, a nö (nagyon tetszett különben) többet akar mint szimpla szex.
De àltalàban igy van, az a férfi, aki egy one-night stand-os életszakasz utàn beleszeret valakibe, pont annak a nönek nem kell a férfi.... ; )
10:35
9
febr
23
bluecat írta:
Nekem nem tetszett a cikk, olyasmik miatt, hogy "férfifajta", meg a válasz is egyszerű arra, hogy a 'pasik miért gondolják h. a nő nem hetyegésre vágyik'... azért mert a csajok 99%-a tényleg nem csak arra vágyik. Így aztán vannak akiknek a szájukba kéne rágni, de ugye az már túlkomplikálás... nehéz kenyér :D
10:41
10
febr
23
Booo írta:
Jó kis téma és örülök hogy az Up in the Air kapcsán vetődött fel. (megjegyzem nagyon tetszett és meglepő volt a vége, de így ütött nagyot, a boldogan élünk míg meg nem halunk nagy klisé lett volna).

@bluecat
Azért ne számszerűsíts, lehet meglepődnél...
Tényleg "nehéz/nehezebb" lehet egy pasinak elfogadni, hogy egy nő nem vágyik többre, nyilván sérti a büszkeségüket.

Nagyon teszett az "állandó alkalmi" szókapcsolat, a helyzetben pedig semmi kivetnivalót nem találok. Az örök agglegényt is meg lehet fogni, csak egy hasonszőrűvel kell találkoznia.


10:55
11
febr
23
indala válaszaTruszi írására:
értjük:) volt részünk ilyenben. majdnem hasonló végkifejlettel, mint neked.
a film elsőre unalmasnak tűnt nekem is, a közepe kifejezetten pörgős, a vége meg valóban elgondolkodtató. és igen, amint elkezdünk skatulyázni és kategorizálni, elvész az eredeti cél. én úgy vettem észre, automatikusan elkezdünk kategorizálni, mert mindenki jelölgeti a maga kis határait.
11:11
12
febr
23
trillarom írta:
Szerintem egyáltalán nem maradi dolog. A mai világban inkább egyedi, és ami egyedi az különleges:)
11:14
13
febr
23
asterisco írta:
Volt egy ilyen fickó,nekem csak 1 alkalom volt ő még évek múlva is próbálkozott,de nem volt idősebb nálam.
11:16
14
febr
23
trapphenci írta:
nem, nem félreértesz, nem egyéjszakás kapcsolatokról van szó.... hanem olyan kapcsoaltokról, amelyekben van barátság és szex.
11:32
15
febr
23
zsofi írta:
álomszép ez a nő. már a filmben belezúgtam. a kerületi újságban rövidebben foglalták össze azt, amirőla film is beszél, mikor a házasság napján adott miséről emlékeztek meg. a házasság jó, értem? - kb ez. :)
11:36
16
febr
23
SwingerMary írta:
Én mindig inkább a komoly kapcsolatot kerestem, az igazi társat, akibe szerelmes vagyok és viszont. Nem érzem szükségét a "lazaságnak" és igenis szükségem van a kötődésre.
De olyan kapcsolatom már volt, ahol én voltam az "állandó alkalmi", gyorsan ki is léptem a dologból, még mielőtt csúnyább vége lett volna.
11:49
17
febr
23
asterisco írta:
amíg nem próbáltad,nem tudhatod,hogy jó-e :)
12:09
18
febr
23
Haruka írta:
Jó cikk. :)
Miért ne szálhatna be egy nő ebbe a mókuskerékbe? Ha valóban képes magában tudatosítani, hogy mit akar egy adott férfitől, hogy neki valóban nincs szüksége másra az adott életvitele mellett akkor senki sem "olvashat semmit a fejére"..Már rég nem azokban a bizonyos időkben élünk, amikor is a nőknek nem volt más dolguk pusztán a háztartás vezetése-gyermekek felnevelése! Sőt, a "szerepek már rég nincsenek a megírtak alapján eljátszva"....Miért ne játszhatna egy nő egy férfival,előítéletek nélkül ha úgy tartja kedve...és egy férfi miért teheti úgyan ezt "hátba veregetéssel, nagy gratulációk mellett"...?
12:16
19
febr
23
Csillagszem írta:
Gyönyörű ez a nő!
Szerintem teljesen okés, ha egy nő csak szexet akar. Nem tudom, miért kell ezen kiakadni, hiszen a férfiak nagyon nagy hányada ugyancsak, és csak azt akarja. Ha a nőnek ez így jó, nekem semmi bajom vele. Volt már velem így, bár nem úgy indult, de az lett a vége, minekután rájöttem, hogy valószínűleg sosem leszek belé szerelmes. Ő nem így gondolta és ezért lett vége. Sőt, ha jobban gondolom, nem is csak egy volt ilyen. És érdekes, hogy a férfi mondta, hogy akkor hagyjuk, ő ezt így nem akarja, mert többet szeretett volna. Tisztáztuk. Ennyi.
12:49
20
febr
23
gerillaharcos írta:
Az az igazság,hogy én most egy teljesen hasonló ügybe keveredtem egy pasival,aki bár volt már nős,most 6 éve egyedül él,olyan igazi playboy életet,kötöttségek nélkül.Egy szórakozó helyre járunk,egy éve szemezünk,ha találkozunk mindig bámul,beszélgettünk is már párszor,de tudta,hogy férjnél vagyok.Pár hete odaült az asztalunkhoz,mikor hallotta,hogy a házasságom felbomlóban,egyből el is hívott randizni(nem szokta elhívni a csajokat,csak hazaviszi őket....)én el is mentem,uriemberként viselkedett,nagyon jól éreztük magunkat...lassan elkezdtünk találkozgatni,majd egyszer fel is jött,s egy csodás éjszakát töltöttünk együtt.azt mondta,hogy nagyon régen érzett ilyen,szerelmes belém,kapcsolatot akar,stb.találkoztunk utána is,ugyanolyan szerelmesnek tűnt,de....a problémám,hogy szerintem Ő olyan szinten ragaszkodik a szabadságához,amivel én már nem tudok mit kezdeni,pedig nem vagyok az a magamhoz láncoló típus...eltűnik napokra,aztán felbukkan,mintha mi sem történt volna...evidenciának tartja,hogy "kapcsolatunk van",mmégis ragaszkodik az eddigi életéhez...amióta"járunk"nem nőzik,azt tudom,visszahallom a szórakozóhelyekről...de mégsem tudom,érdemes-e várni arra,hogy belássa,le kell mondani bizonyos dolgokról,ha kapcsolatot akar az ember...mikor szóba hoztam,azt mondta,ezzel semmi gondja,készen áll rá,mégsem így viselkedeik...szerintetek?lehet még kutyából szalonna?
13:08
21
febr
23
trapphenci válaszagerillaharcos írására:
nem.
13:18
22
febr
23
noremilk írta:
A nő annyira távol áll a tipikus szépségideáloktól, de egyszerűen gyönyörű. A film kapcsán nagyobb bumm-ra vártam, ha már annyi jelölést kapott, de legalább a vége nem volt sablonos amerikai nyálcsurrantás. Viszont amikor Clooney a leendő vejének osztja ki az "egyedül nem jó, ééértem?"-et, az kiütötte nálam a biztosítékot.
13:27
23
febr
23
noremilk válaszaBooo írására:
Az "állandó alkalmi" kifejezést szabadalmaztatni kéne :D Nem vagyok a híve se az állandó, se a változatos alkalmiknak, viszont az elsőt akár meg is tudom érteni. Ideiglenesen megfelelő lehet ez a fajta kapcsolat, viszont ha sokáig húzódik, akkor az egyik fél majd valószínűleg többet akar. Láttam ilyet, csúf
13:31
24
febr
23
Ciszti írta:
Láttam a filmet, szerintem egy rakat sz*r.
A cikk meg befejezetlen.

A pasiknak felháborító, ha egy nő csak "használja" őket - mármint ha beleszeretnek a hölgybe -, és nem akarja rögtön feleségül vetetni magát. Mert nem ezt szokták meg.
Néha az élet minket is úgy megváltoztat, hogy saját magunkon meglepődünk. Eddig oltárról álmodtál, mától meg csak szex és más semmi...
Ki érti ezt?!
13:36
25
febr
23
Ciszti írta:
Az meg a legnagyobb igazságtalanság a sorstól, ha testeddel-lelkeddel akarod a másikat, tudod, hogy Ő az, AKI, az eszed meg totál elutasítja. Na, ez a szomorú. :(
13:37
26
febr
23
lazado írta:
Szerintem nagyon fontos hogy egy kapcsolatban legyen barátság és legyen szex is. Biztos sokan nem értetek velem egyet,de hát ezért vagyunk különbözőek. :) . Nekem mindegyik kapcsim barátságból haverságból lett, más 3 szex is.
Velem hasonló történt.
Legalább 2 évvel ezelőtt. Először csak a haverom volt, majd a viszonylag sűrűbb véletlen összefutások miatt nekem már a barátságra hajazott, aztán megtörtént az is köztünk. Majd befejezésképpen megírta a srác működhetett volna a felturbózott haveri barátság, csak hogy-állítólag én többet akartam. -

Ki érti ezt??? Ez a mai napig rejtély a számomra.
13:45
27
febr
23
lazado írta:
hupsz. javítás : Nekem mindegyik kapcsim, barátságból lett más, és szex is. :)
13:46
28
febr
23
bonci írta:
No én ott tartok most, hogy van valakim (számszerűsítve 2 éve) és most van egy más. 1 hónapja. Vele eddig 3x taliztam, csókon kívül semmi, egy-egy sms napközben (eleinte na jó több tíz/nap) és most olyan hangvételű sms-ek, hogy csak na. És olyan jó lenne vele egyet... De hol én futok utána és őt nem érdeklem, hol fordítva. Na akkor ez mi? De Őt sem szeretném megbántani!

Aprópó, küldtem be erről cikket... Nos?
13:57
29
febr
23
bonci írta:
Ja és neki is és nekem is, azt hittük más a nagy ő! A mi szavainkkal élve: "Megzavarodtunk!"
13:59
30
febr
23
nyl írta:
Az ilyen kötetlen kapcsolatokból tudnak kisarjadni az óriási szerelmek és a hatalmas csalódások. Ezért jók.

Szerintem egy bizonyos idő után el kell dőlnie jobbra vagy balra: ha jó együtt miért ne lehetne szorosabbra fűzni, ha meg nem jó annyira akkor inkább ne legyen semmi, nem növények vagyunk akiknek elég, ha néha meglocsolják őket, nem?
14:21
31
febr
23
nyl írta:
Egyébként a film nagyon jó volt!!! Jól bemutatja milyen ijesztő, elszigetelt magányos műanyag életetbe lehet belecsúszni azzal hogy összekeverjük a cégünket a családdal. George Clooney mostanában nagyon jó filmekben játszik ..
14:26
32
febr
23
pupakzsemle írta:
Pont most kerültem egy olyan élethelyzetbe, ahol elfilozofáltam azon, hogy vajon képes lennék-e valakivel csak úgy lefeküdni, egyszerű vonzódás okán és semmi több (a filozofálás része azért volt nyilvánvaló, mert rettenetesen odavagyok a páromért).

De valahogy arra jöttem rá, hogy én nem akarnék akkor sem csak úgy dugni, kell a kötődés, mert valószínűleg úgy sokkal jobb, bár hangsúlyozom, én eddig csak úgy csináltam...

14:42
33
febr
23
asterisco írta:
sorold :)
14:54
34
febr
23
asterisco írta:
:D
14:54
35
febr
23
eszterlinda írta:
Egy kapcsolat elején szerintem az a jó ha nem szabályozzuk be egymást...a szingli lányok is tudnak ám félni az elköteleződéstől, nemcsak az "agglegények" meg az elvált playboyok...

Mi a párommal az elején azért voltunk együtt (először programokon aztán az ágyban is), mert jól éreztük magunkat. Ezt a cél már a második héten kitűztük, hogy ez az amit akarunk a másiktól....és persze szoktunk mi is balhézni meg már kisebb a lazaság, de gyarkolatilag évek óta erre törekszünk.

Belemagyarázós f.szikkal párral talákoztam, de sztem a nőkön senki nem tud túltenni!!! DE könyörgöm miért nem lehet természetesen viselkedni????

15:18
36
febr
23
donci válaszagerillaharcos írására:
egy esélyt azért adnék neki.... ; )
15:36
37
febr
23
tein írta:
nem láttam a filmet, de végigolvastam, elvégre nem krimi. :)
nagyjából mindent leírtak, amit gondolok. én azt gondoltam, hogy nem tudok érzelmek nélkül, aztán valahogy úgy alakult, hogy tudok, és az van, hogy a pasi nem tud és én meg értetlenül állok, mert a nagykönyvben nem így van megírva.

arról meg, hogy megfutamodnak... szerintem nevetséges és szánalmas dolog egy életen keresztül ragaszkodni a szabadságunkhoz. ha valaki így ragaszkodik a szabadságához, az amúgy sem szabad már rég. a nap végén meg úgyis az van, hogy az ember társas lény. nem azt mondom, hogy házasság mindenek felett - bár én házasságpárti vagyok -, valakinek az nem biztos, hogy kell. de azért valami mégis, ami tartalmas.

az erőszakosan fenntartott agglegény-imidzs.. ehh. vicc.
15:47
38
febr
23
Haruka válaszagerillaharcos írására:
Szia! :)

Én mindenképp tartanék egy kisebb/hosszabb szünetet, annak érdekében hogy szembesülni tudjon az eddigi "szabadsága" ill. a kapcsolatotok fontossága között...ha valóban olyan fontos vagy neki és különleges, mint ahogy mondta neked, akkor biztosan jól kell majd döntenie...
15:48
39
febr
23
tein válaszapupakzsemle írására:
az a baj, hogy az ilyen állandó alkalmiknál nagyon is megvan a kötődés. csak éppen nem andalogtok kéz a kézben a városligetben, nem mentek moziba, és nem nyaltok (az utcán :) egy fagyit. nem szabad összetéveszteni az "eszetlen dugással". azok legtöbbször szerintem egyalkalmasak. az állandó alkalmi olyan, amit érdemesnek tartasz arra, hogy megtartsd tovább, olyan lelkiállapotban vagy, hogy erre és csak erre van szükséged, de nem többre, nem kötöttségekre és kapcsolatra. azért nem zárja ki ez a típus az érzelmeket, csak ezek másféle érzelmek.

15:52
40
febr
23
bluecat írta:
Én úgy hallottam, hogy a vérfertőzést és a néptáncot. :D
16:08
41
febr
23
LadyGray írta:
Azt miért?:D Mármint a néptáncot?:) én is néptáncoltam 3évig:D jójazXD
16:20
42
febr
23
LadyGray írta:
Nem vagyok alkalmas az ilyen jellegű kapcsolatra, főleg ha nagyon jó az ágyban az illetővel, akkor elvesztem, sőt ha más területen is kijövünk akkor sajnos elkerülhetetlen, hogy belekeveredek érzelmileg. Egy ilyen vitte zátonyra az életem... Viszont szexelni érzelmek nélkül is képes vagyok..:P Csak ma már ott tartok, hogy nem akarok. Mostanában még érzelmekkel sem...XD
Sosem sikerült visszanyalatni a fagyit, pedig élveztem volna...
16:24
43
febr
23
donci írta:
;D
néptànc? viszeres lesz a làbad, vagy miért? ; )
16:30
44
febr
23
chloe írta:
az a baj a túlgondolással, hogy törvényszerűen jön, amikor a másik érzelmeinek megóvása érdekében definiálni kell a kapcsolatot, mert ha valamelyik fél félreérti vagy félremagyarázza a helyzetet, az nagyon csúnyán megégetheti magát. (jó, aki nem érti annak is úgy kell, de nem mindenki születik életrevalónak, attól még nem akarhatjuk bántani)
és hogy miért hihetletlen hogy a nő csak hetyegni akar? az van, hogy az evolúció és később a társadalom is leosztja a szerepeket, a férfi az szállhat virágról virágra, az a dolga hogy továbbadja a génjeit minél több utódnak. egy nő viszont soha nem lehet terhes egyszerre több férfitól, így biológiai szempontból indokolatlan a promiszkuitása, azaz a társadalom szemében kurva. szóval hiába a szabad szellem azért rengeteg feszültséget tud okozni az, hogy beléd van nevelve hogy ha engedsz a vágyaidnak, akkor degradálod magad, és szerintem ezt kevés nő tudja lerendezni magában.
16:33
45
febr
23
Madrilena írta:
Volt ilyen "állandó alkalmim", de szex nélkül! Nem ez érdekelt, nagyon izgalmas volt így is, nem késztetett semmilyen agyalásra, csak jól éreztem magam és azt hiszem, ő is. Amikor már kezdett számomra kevésbé izgalmas lenni , kiderült, hogy ő talált valakit, akibe kezd beleszeretni, és ezzel ennek a fura "kapcsolatnak" vége is lett. (Épp csak egy kicsit voltam féltékeny, de hát egy oroszlántól még szép:P) Később jó barátok lettünk.

Ami a szexet illeti: érzelmek nélkül nekem sem megy. Akkor sem, ha az illető történetesen a pasim, de már halottnak érzem a kapcsolatunkat. Valamiért így működöm.
16:39
46
febr
23
trapphenci válaszachloe írására:
na, ettől kapok agyf@szt! mi az, hogy "a másik érzelmeinek megóvása érdekében " ?!?!??! felnőtt emberek vagyunk. tetteinkért vállaljuk a felelősséget. az érzelmeinkért - amelyeket sokszor mi magunk generálunk - is vállanunk kell a felelőséget. egy spontán kapcsolatban mi helye a van az aggodalomnak a másik iránt?! semmi. tudod mi van szerintem olyankor, amikor a másik úgymond aggódik az egyik lelki épségéért?! egyszerűen szereti. ennyi. tök, mindegy, hogy szerelem, szeretet, érzelmei vannak és kész. mert ,ha nem lennének, pont tenne rá magasról, hogy a másik sérül vagy nem sérül. és ez nem gonoszság. ezek azok az egyszerű emberi kapcsolatokat jellemző szabályok, amelyek a diszfunkcionális kapcsolatoknál fennállnak, akár definiáljuk a kapcsolat lényegét, akár nem...
16:49
47
febr
23
Madrilena válaszatrapphenci írására:
szerintem az, hogy nem akarsz mást (meg)bántani, még nem jelenti azt, hogy szereted az illetőt...
16:52
48
febr
23
trapphenci válaszaMadrilena írására:
de valamiféle érzelmi attitűdöt mutat, nem?
17:07
49
febr
23
LadyGray írta:
ja amúgy nem láttam a filmet, de valószínű nem is fogom, mert uram a filmek fura ura és a romantikus nem az ő kategóriája:D
17:09
50
febr
23
LadyGray válaszatrapphenci írására:
beleérző képesség?:) talán félelem is lehet...nem feltétlen azt jelenti hogy a másik felé vannak érzelmei. Nem akarja bántani, mert nem akarja visszakapni ezt, esetleg mástól, esetleg később, vagy ugyanattól később. Vagy csak szimplán nem bánik úgy másokkal, ahogy ö sem szeretné hogy vele viselkedjenek..:)
17:16
51
febr
23
chloe válaszatrapphenci írására:
felnőttnek meg felelősnek lenni nem azt jelenti hogy vered a melled hogy igen, megcsináltam, vállalom, és szerintem ez rendben van így, hanem hogy eleve nem cselekszel úgy hogy másnak közvetve vagy közvetlenül árts, akárki is legyen az a más.
18:07
52
febr
23
Aristeus válaszatrapphenci írására:
"mi az, hogy "a másik érzelmeinek megóvása érdekében " ?!?!??! felnőtt emberek vagyunk. tetteinkért vállaljuk a felelősséget."

Épp ezért definiáljuk a kapcsolatainkat. Felnőtt emberek nem tartanak fenn definiálatlan kapcsolatokat.
18:10
53
febr
23
Aristeus válaszachloe írására:
"egy nő viszont soha nem lehet terhes egyszerre több férfitól, így biológiai szempontból indokolatlan a promiszkuitása, azaz a társadalom szemében kurva."

Pontosan erről van szó.
18:10
54
febr
23
Aristeus válaszazsofi írására:
Leszbi vagy?
18:12
55
febr
23
Aristeus írta:
Valószínűleg azért, mert te mentálisan is nőies nő vagy. Szerintem annak a trendnek, hogy egyre több nő tart fenn alkalmi kapcsolatokat, elférfiasodás az oka.
18:14
56
febr
23
donci válaszaLadyGray írására:
nézd meg egy baràtnöddel, vagy egyedül.... ; )
19:19
57
febr
23
eriana írta:
Nálam is mindig így volt, szerelem+szex. Lehet, hogy menthetetlenül romantikus vagyok, de nekem soha nem ment a definiálatlan, "majd lesz valahogy" vagy "csak úgy vagyunk" kapcsolatosdi. Egyszer volt egy válófélben lévő srác, akivel fura és rövid kapcsolat alakult ki köztünk. De nem tudta, hogy mit akar, állítólag szerelmes volt, mégis félt, hogy mi lesz kettőnkből, én meg nem az a nő vagyok, aki leáll egy olyan pasival, aki nem tudja, hogy mit akar. Az azt jelenti, hogy nem igazi férfi. Ha az, akkor elmondja, hogy kíván én meg eldöntöm, hogy nekem elég-e, ha csak szexelünk (válasz: NEM), egyébként meg ne szórakozzon az érzelmeimmel. Engem nagyon kell akarni-illetve kellett, vagyis, aki most akar, az már elkésett! :)
19:27
58
febr
23
LadyGray válaszadonci írására:
nincsenek barátnőim...egyedül meg nem megy:P:D talán majd ha felmegyel Pestre..XD
19:45
59
febr
23
donci válaszaLadyGray írására:
egy havernöd azért csak van.... vagy anyuddal?! : )
19:47
60
febr
23
LadyGray válaszadonci írására:
havernő az van:) az még itt is van:D csak nem tudom érdekelné-e, meg mozijegyre igazából nem nagyon adnék ki ha ilyen jellegű filmről van szó..:) anyummal utoljára akkor volam moziban mikor a "mi kell a nőnek" ment..XD
19:53
61
febr
23
Truszi írta:
Tudod most miért tartom a definálatlan kapcsolatomat jobbnak, mint egy rendeset? Mivel folyamatosan azon filozofáltunk, hogy megfogalmazzuk, hogy mi is van köztünk, elveszett az, hogy valójában mit is akarunk a másiktól.. és elveszett az ő részéről az őszinteség. Ez volt a rendes kapcsolatom.

Emiatt most úgy gondolom, hogy jobb nekem egy ilyen definiálatlan. Több, mint 2 hónapig "jártunk össze", nem csak a szexért. Sokkal felemelőbb volt. Biztos önző dolog, de így csak a jó részét vettük ki a rendes kapcsolatból. Plussz azok után, hogy egy rendes próbálkozással megint így jártam, egy darabig képtelen lennék bárkinek is ilyen szinten megnyílni.
20:03
62
febr
23
Truszi válaszaAristeus írására:
Az előző neked ment.
20:04
63
febr
23
zsebibabaa írta:
Hmm.. én 3 éve vagyok "állandó alkalmi" kapcsolatban. Szörnyű. Kikészít. Sajnos ebben én lennék az, aki többet szeretne. De ez nem valósulhat meg.. De kiszállni sem akarok. :( Ez valami ördögi kör?!.. No de a lényeg: kerüljétek ezeket a helyzeteket! Szerintem..
20:32
64
febr
23
rencsybaba válaszaTruszi írására:
"Mindkét nem részéről azt tarom korrektnek, ha semmi mást, csak egy kellemes estét akar a másiktól, akkor ezt közölje is. Innentől kezdve mindenki eldöntheti, hogy belemegy-e, vagy sem."
Írtam ezt pár hete az egyik cikkhez, úgyhogy én értem :)
21:09
65
febr
23
NoraG válaszaTruszi írására:
ezt mar nem akarom fokozni .... egyetertek :) eppen benne vagyok egy definialatlan kapcsolatban mert, hogy fogalmam sincs h mi van azon kivul h marha jol megvagyunk de nem is akarom tudni es remelem o sem
23:48
66
febr
24
Jucci írta:
Nekem is van "állandó alkalmim" és jól elvagyunk.Persze nekem is megfordult a fejemben hogy lehetne több is belőle de tudom ő nem akar.Igaz az érzelmeinket nem tudjuk befolyásolni.De szerencsére vonzalmon kívül semmi érzelem nincs.
De szerintem semmi rossz nincs az ilyen kapcsolatban.És én sem akarok most komoly kapcsolatot jól elvagyok magamban élem az életem és egy pasi sem hisztizik itt nekem hogy de most hol voltál mit csináltál kivel voltál stb...Találkozunk elvagyunk jól érezzük egymást és ennyi.Én azt mondom inkább mindig ugyanazzal szexelek mint mindig mással:)
Persze néha hiányzik hogy valaki mindig mellettem legyen de egy hosszú kapcsolat után másikba szaladtam és rosszul döntöttem most inkább pihizek nem akarok újra abba a hibába esni.
00:12
67
febr
24
Aristeus válaszaTruszi írására:
"Mivel folyamatosan azon filozofáltunk, hogy megfogalmazzuk, hogy mi is van köztünk, elveszett az, hogy valójában mit is akarunk a másiktól.. és elveszett az ő részéről az őszinteség. Ez volt a rendes kapcsolatom."

Ne haragudj, de ez nem egy "rendes" kapcsolat. Rendes kapcsolatban nem kell ilyesmin filozofálni, mert egyértelmű, hogy mit akarunk a másiktól. Szóval a te történeted nem a rendes kapcsolatok kudarca, hanem csak a tiéd és az említett fiúé.
00:34
68
febr
24
Aristeus írta:
Így, ezzel a mondattal.
00:35
69
febr
24
Aristeus válaszazsebibabaa írására:
Magyarul szépen ki vagy használva.
00:36
70
febr
24
mymy77 írta:
"Friends with benefits..." nem is tudom, hogy otthon hasznalunk-e valami jelzot erre.

Nem itelem el, de ha lehet en pusztan szexnel tobbet szeretnek egy pasitol, bar nem mondom, hogy nem tortenhet meg szerelem nelkul a dolog.

Az emberek > szituk velunk annyira nem fekete-feherek
01:12
71
febr
24
Haruka válaszatrapphenci írására:
Pontosan!
09:45
72
febr
24
Haruka írta:
Gondolom egy minimális ismertség van köztetek..úgyh. szimplán állj elé, és hajrá!;D
09:52
73
febr
24
DonG írta:
a témára, ahogy csak a cikkajánlót olvasom lent, ez ugrott most be: a férfi nem biztos, hogy gyáva, ha csak szexelni akarna a nővel... mert hát tudjuk milyen az ősférfi magvetési hajlama. a gond akkor kezdődik, ha megkedveli a nőt, ha csak ideiglenesen is, de csak vele akar lenni, birtokolni. még, ha őurasága megyen máshová is, elvárná, hogy a nő csak rá várjon. ezért adható be a maszlag, hogy többet akar a férfi... ami csak színjáték, hogy a nő behúzza a kéziféket... és míg a nő nem néz másra, addig a beetető férfinak van lehetősége megtermékenyíteni.
persze-persze egy ilyen kapcsolatnál ez nem elsődeleges cél, de az ösztön az azért ott van. meg a bizalmatlanság, de hisz mindkét fél játszik és ez amolyan modern felnőtt játék.
11:13
74
febr
24
pupakzsemle válaszatein írására:
Valószínűleg igazad van, de nálam ez a kötődés nem állna meg szerintem ezen a szinten, úgyhogy előbb-utóbb szenvednék a helyzettől.

Egyébként pedig az én helyzetemben egy eszméletlen dugás lett volna esedékes egy baromi jó pasival, akivel nem mellesleg elég jól kijövök. Na de felesleges ezen agyalni, amíg olyan párom van, akivel andaloghatok és nyalhatok:) fagyit....:)
11:55
75
febr
24
engelchen válaszaDonG írására:
"...a gond akkor kezdődik, ha megkedveli a nőt, ha csak ideiglenesen is, de csak vele akar lenni, birtokolni. még, ha őurasága megyen máshová is, elvárná, hogy a nő csak rá várjon. ezért adható be a maszlag, hogy többet akar a férfi... ami csak színjáték, hogy a nő behúzza a kéziféket..."
Mi van akkor, ha a férfi nagyon megkedveli közben a nőt?A birtoklásvágy, az továbbra is fennáll, de akkor is csupán színjáték marad az egész?Mármint elmondása szerint nem akar többet, viszont szereti, csak nem szerelemmel szereti.Az minek nevezhető?Nem lehet,hogy ez már gyávaság?
Bízom benne,hogy férfiként jobban látsz bele ezekbe a dolgokba.
13:08
76
febr
24
Aristeus írta:
Simán.
13:26
77
febr
24
Aristeus írta:
De aztán ne csodálkozz, ha tényleg csak megdug.
13:27
78
febr
24
Truszi válaszaAristeus írására:
Nem mondtam, hogy ez az összes rendes kapcsolat kudarca. Csupán azt, hogy nekem ez egy újabb negatív tapasztalat. Nekem nem kell rendes kapcsolat, ha ez az volt.
13:52
79
febr
24
Aristeus válaszaTruszi írására:
De nem az volt.
14:37
80
febr
24
Truszi válaszaAristeus írására:
Ha azt veszed normális kapcsolatnak, hogy sok időt töltötök együtt és felvállal mások előtt is, mert hogy a csak "dugós"nál ezek is elmaradnak, akkor rendes volt. Mármint a kapcolat, nem a pasi :D
14:51
81
febr
24
Truszi válaszaTruszi írására:
Bocsi, de ma még a gépelés is nehéz feladat. :D
14:52
82
febr
24
zsebibabaa válaszaAristeus írására:
igen.. ennyit az önbecsülésemről..
14:56
83
febr
24
DonG válaszaengelchen írására:
legyen gyávaság. félelem vagy épp túlzott önérzet, férfiego, hogy nem meri, nem akarja összekötni az életét mással... pedig párban szép az élet, de ilyen is van el kell fogadjam a felvázolt lehetőséget. ;-)
15:28
84
febr
24
valentina1 válaszatein írására:
Hát ez annyira találóan van megfogalmazva, hogy el is küldtem az állandó alkalminak!
21:59
85
febr
24
Aristeus válaszazsebibabaa írására:
Magadba zuhanás helyett inkább ki kéne rúgnod a fickót, és keresni egy olyat, aki méltó hozzád, és akinek elég vagy.
23:04
86
febr
24
Aristeus válaszaTruszi írására:
Nem azt vesuem rendes kapcsolatnak. Azt veszem annak, ahol minden egyértelmű, és nem kell filozofálni azon, mit is akar egyik a másiktól.
23:05
87
febr
24
Aristeus írta:
vesuem = veszem
23:05
88
febr
25
cocoo írta:
szerintem sem maradi...éveken át erőlködtem, hogy amolyan spontán, "nem várok semmit" csaj legyek, nehogy megrémüljenek tőlem szegény pasik, és az egyetlen alkalom, amikor tényleg meg tudtam ezt valósítani, az volt, amikor igazán szerelmes lettem... mert annyira tele voltam VELE és az érzéssel, hogy azt mondtam neki, az sem érdekel, ha nem leszek soha a barátnője (merthogy épp volt neki... ), akkor is örülök már csak annak is, hogy megismertem, hogy létezik... és igen, 2 éve a barátnője vagyok, sőt, most már több is.. ;-)
nem maradiság, ha ismered magad, és mersz magad lenni!
00:33
89
febr
25
janisjoplin válaszagerillaharcos írására:
szerintem sem......:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
14:43
90
febr
25
janisjoplin válaszachloe írására:
pont most volt egy török nő, aki terhes lett a férjétől, és mellette a szeretőjétől. egyszerre. a két gyerek, ( kétpetéjű ikerpár) DNS-e az egyik a szeretőé, a másik meg a férjjé.
erre varrjál gombot!

és ez nem bulvár, a kossuth rádióban hallottam a Szonda c tudományos műsorban.
kb. 15 millió terhességből 1 ha ilyen. de létezik.

és vmennyire OFF. de Angliában csináltak olyan felmérést, hogy pld. egy 4 gyerekes családban az egyik gyerek kakukktojás, vagyis nem a férjtől származik, hanem a szeretőtől, vagy egy alkalmi vízvezeték-szerelőtől.
Elgondolkodtató. Annyira erkölcsi fertő lett Anglia!
Terhes 14 évesek, drogos-alkesz kamaszok, promiszkuitásban élő háziasszonyok :D

vagy :S
14:52
91
febr
25
janisjoplin írta:
a másik meg, h engem tartanak férfiasnak, mert simán volt "woodstock" az egyik szigeten, mert minden este más sráccal bújtam be a sátorba.
Miért ne? kipróbáltam, milyen az egyéjszakás, volt jó is meg rossz is, ennyi.
És nem kötődtem, volt csak szexen alapuló is. És? amúgy meg érzelmekre vágytam alapvetőleg, csak nem jött...de ma is velem van a NAGY Ő, akit imádok és Ő is engem.
14:56
92
febr
25
Aristeus válaszajanisjoplin írására:
Elég kevés nő dicsekszik nyilvánosan azzal, hogy ribanc.
17:13
93
febr
25
Aristeus válaszaAristeus írására:
Bár végül is egyre több.
17:15
94
febr
26
szqulla írta:
Pöttyet túl lett kombinálva sztem a gondolatmenet. Onnantól, hogy az "állandó alkalmi" valamelyik fél számára már túl sok érzelemmel jár, kétesélyes a dolog és pont. Vagy átfordul komolyba mindkét oldalról, vagy valamelyik megszenvedi, a másik meg kilép. Legalábbis amit átéltem, ott ilyenek voltak.
11:39
95
febr
26
Ha már itt tartunk, arra is kitérhetnénk, hogy egy nőnek hogyan kell megmondani. :)
21:44
96
febr
26
Aristeus válaszaClusterTabornok írására:
Az jóval bonyolultabb és időigényesebb. :-)
22:08
97
febr
28
bogaras írta:
Beszélgettem sráccal -helyszín:munkahely,új dolgozó:én- jól nézett ki,normális volt.
2 nap múlva bejelenti: halálosan szerelmes.Belém.Annyira megsajnáltam,de gyors-menekülőre fogtam.
Miért?Nem szerelmet akartam,se hős szerelmes lovagot.Csak beszélgetni.Először.Meg kb hatodszor is.Aztán lesz,ami lesz..
De így a házinyuszi elszaladt.
00:02
98
febr
28
chloe válaszabogaras írására:
miért? mert a srác nyilvánvalóan őrült. aki két nap után komolyan így érez és még rád is zúdítja az abnormálisan alacsony EQ-IQval bír, vagy komolyan traumatizálódott.
23:37
99
febr
28
chloe válaszajanisjoplin írására:
esküszöm ezt is meggondoltam, mikor gépeltem, hogy 'soha', de arra jutottam, hogy ilyet is csak a Jóban Rosszban írói találhatnak ki :D de abban úgy emlékszem azt mondták, hogy csak akkor lehetséges, ha nem telik el fél óra a két aktus között, ami elég extrém.
23:45
100
márc
01
Emu írta:
Nem vagy egyedul:)
Egyetlen pasival megprobaltam, hatha mukodik valami ilyesmi. Nagyon bejottunk egymasnak mar evek ota, es egyszer leptem a temaval kapcsolatban. Neki nagy elmeny volt, mindenfelet tervezett (hogy mi mindent fogunk kiprobalni), de nekem csalodas volt a dolog a korabbi szerelmes szexekhez kepest. Azt hittem elotte, hogy az, hogy nagyon bejon, mint pasi, majd eleg lesz, de nem:)
04:47
101
márc
01
Emu válaszaClusterTabornok írására:
Marmint hogy a no hogy mondja meg a pasinak azt, hogy csak szex, es mas semmi?:)
04:51
102
márc
01
Emu válaszaLadyGray írására:
Mindig is nagy gondom volt, hogy hogyan szereljem le a szerelmes fiukat, es nem azert nem hajtottam el oket a busba, mert szerettem oket, hanem mert valami hulye noi egyutterzesbol nem akartam belegazolni a lelkukbe, amikor ugy remenykedtek...:S Aztan mivel meg mindig nem mondtam nemet, meg meg mindig nem, vegul sokkal szarabbul jott ki a dolog, mert azt hittek, azert nincsenek elhajtva, mert van eselyuk...
04:57
103
márc
01
Emu válaszagerillaharcos írására:
Kezdjen el a parodkent viselkedni, akkor lehet neki adni jovot. Ha zaros hataridon belul nem valtoztat a dolgain, akkor van egy szeretod lenyegeben.
05:07
104
márc
01
Emu válaszaEmu írására:
Igazabol mar nem is tudom, mit akartam tole. Benne volt a levegoben, hogy erezhettem volna iranyaban tobbet is, de ezt ez a "tul hamar" szex eltorte. Azota is megoldatlan kerdes, hogy mennyi ido utan jo otlet az elso szex:) Egy dolog biztos: nekem nagyon bejon, hogy elotte egyuttalszunk. Semmi tobb, csak keves ruha, es kozelseg, es a bizalom, hogy mellette elalszol. A kesobbi "egymasratalalas"-nak nagyon jo repulorajtot tud az adni, ha volt mar elotte vagyakozas es onmegtartoztatas;)
05:28
105
márc
01
Aristeus válaszaEmu írására:
Álló farokkal feküdni az alvó nő mellett nem tesz túl jót a férfiúi önbecsülésnek. :-) Felnőtt emberek hát nem is mennek bele ilyesmibe.
11:07
106
márc
01
Na mondjuk nem szó szerint értettem, tehát nem úgy, hogy a korábbi mondatodat hogyan kell megfogalmazni nők felé, hanem csak erre akartam kilyukadni, hogy nem feltétlenül egyszerű egyik oldalról nézve sem.
Egyébként bocs, de te tényleg házas vagy?
19:55
107
márc
01
ClusterTabornok válaszaEmu írására:
Nem, hanem hogy egy nőnek hogyan kellene megmondani szerinte. ;)
19:56
108
márc
02
Emu válaszaAristeus írására:
Hmm, en azt elhiszem:) Egyszeruen csak jo betenni egy lepcsofokot szerintem a "megfogtam a kezet, aztan valami mast"-koze. Talan velem van a gond, de nekem szuksegem van a tenyleg jo szexhez arra, hogy KELLJEN a masik, ne csak egy "hat jo"-val doljek hatra, es gondoljak Angliara;)
Marpedig ezt valahogy el kell kezdeni, mert azok a pasik sosem jutottak semmire nalam, akikert nem kellett semmit se tennem. "Meg kell tanulnunk vagyakozni az utan, ami a mienk." (Simone Weil) Annyira igaza van szerintem, hogy az mar faj.
Ha van mas alternativad a temara, ird meg pliz, mert jol johet meg;)
01:47
109
márc
02
Emu válaszaClusterTabornok írására:
Hat, passz. Ajanlom a temaban a Traffic cimu filmet, ahol a 16 eves forma srac mondott vmi ilyet a kiscsajnak, hogy be akarok tepni es kefelni veled, mire a csaj csak annyit mondott, hogy oke, es elkezdtek vetkozni... Szerintem ez tobb evezredes kerdes a ferfiak kozt, hogy hogyan lehet ravenni a not a csak szex, es mas semmire (ej, de soxor hasznalom ezt a kifejezest:)
02:07
110
márc
03
ClusterTabornok válaszaEmu írására:
Ez jó, szóval pont a Trafficot javaslod ilyen szövegek lelőhelyéül? :)
Amúgy félig-meddig láttam a filmet, de ilyen jelenetre nem emlékszem. Viszont a kiscsaj rémlik, egy elkényeztetett és életunt tini volt, akivel nem törődtek a szülei, de legalább pénze az volt bőven drogokra.

Ezen meg jót röhögtem:
>>szuksegem van a tenyleg jo szexhez arra, hogy KELLJEN a masik, ne csak egy "hat jo"-val doljek hatra, es gondoljak Angliara;)<<

Megjegyzem ezt a szöveget, hátha még jól jön valamikor. "Csak gondolj Angliára!" :D
21:08
111
márc
05
Aristeus válaszaEmu írására:
Világos, csak az a lépcsőfok ne az együttalvás legyen. Véleményem szerint normál esetben az első együttalvásnak később kellene történnie, mint az első szexnek. A vágyakozást pedig nem azzal kell erősíteni, hogy együtt alszunk, de "tilos" egymáshoz érni. Régen hosszú ideig csak eljártak egymáshoz látogatóba a párok, találkoztak a ház előtt vagy a kertek alatt egy-egy csókra. De együtt nem aludtak. Bolondok is lettek volna jólnevelten aludni.

A vágyaknál könnyen túl is lehet feszíteni a húrt. Könnyen el tudm képzelni, hogy a férfinak a döntő pillanatban merevedési zavarai támadnak, ha ezt a képességét már annyiszor "becsapták".
00:14
112
márc
05
Aristeus válaszaAristeus írására:
Szóismétlésért bocs.
00:16
113
márc
05
Emu válaszaClusterTabornok írására:
Orulok, hogy tetszett:) Javaslom, hogy nezd meg megegyszer, jo kis film az.
Egyebkent regen rossz az, ha ilyen dumaval kell etetni egy not egy kis szexert:P
03:25
114
márc
05
Emu válaszaAristeus írására:
Jaja, igaz, egyszeruen csak voltak jo tapasztalataim a temaban. Es persze nem elso lepcsofokkent, hanem egy ido utan. Persze nem ugy nezett ki, hogy elore lefektettuk a jatekszabalyokat, aztan mindenki csak nyelte a nyalat. Igy jott ossze, es kesobb ez jo kis repulorajtnak bizonyult a kapcsolat szexualis reszehez. En meg nem lattam olyan egeszseges ferfiembert, akinel egy-ket ilyen alkalom gyengitette volna a libidot:)
A vegkovetkeztetes nalam az, hogy az egyutt (ertekesen) toltott ido a legjobb vagyfokozo az elso szex elott.
03:35
115
márc
08
Aristeus válaszaEmu írására:
Egy pár tagjai az első szex előtt akkor sem alszanak együtt. Nem felnőttes dolog. Szűzies, gyerekes.
02:22
116
márc
08
Aristeus írta:
Nyilván nem ilyen speciális helyzetekre gondoltam. Amúgy is felnőtt emberekről beszélünk, nem a gólyatábor lakóiról. Azok még elég távol állnak a felnőttségtől.
14:15
117
márc
09
Emu válaszaAristeus írására:
Vagy "ugy jott ossze". Nem szuzen mar az embernek persze nehez nyugtonmaradnia, mint csokiimadonak az edessegboltban;) Nem tervezem a dolog ismetelgeteset, adjon az eg egy megfelelo pasit, megoldjuk majd a dolgot:D
01:54
118
márc
09
ecter válaszaAristeus írására:
Trisztán és Izolda. Mond valamit?
:-P
21:28
119
márc
10
Aristeus írta:
Mi köze ehhez a kilométereknek? A gólyák még nem felnőttek. Pont.
12:08
120
márc
10
Aristeus válaszaecter írására:
Mond. Tegye fel a kezét, aki abban a közegben érzi magát. :-)
12:09
121
márc
10
Aristeus válaszaEmu írására:
Dániában?
12:09
122
márc
10
ecter válaszaAristeus írására:
Oké, több szinten sem állja meg a helyét a példa, azt tudom, csak fel akartam hívni a figyelmet a kivételre. A kivételre, amely történetesen a világirodalom egyik legszebb szerelmi története.
:-)
És igen, szerencsére ez már nem az a közeg.
14:21
123
márc
10
Aristeus válaszaecter írására:
Most elképzeltem egy újdonsült párocskát.

lány: "Ma csak alszunk."
fiú: "Ma is? Miért?"
lány: "Gondolj a Trisztán és Izoldára!"
14:36
124
márc
10
ecter válaszaAristeus írására:
Vagy fordítva.
14:44
125
márc
10
Aristeus válaszaecter írására:
Nehezebben elképzehető, de előfordulhat.
14:45
126
márc
10
Aristeus írta:
elképzeLhető
14:45
127
márc
10
ecter válaszaAristeus írására:
Figyelj, modern világban élünk... :-)
14:47
128
márc
18
ClusterTabornok válaszaEmu írására:
:D
Nem úgy gondoltam, hanem már közben, ellazító "gyakorlatra". ;) Ezért röhögtem rajta, amikor olvastam. Mint amikor "szurit" adnak egy gyereknek: "ne is figyelj oda, akkor nem fog fájni!" :)
20:54
129
márc
18
Na hallod... :)

Amúgy csak azért kérdeztem, mert nem értettem, hogy házasként (párkapcsolatban) miért töröd ilyenen a fejed. Persze írtad, hogy nyitott vagy.
21:19
oleandros írta: tegnap 23:59
... :P megpurczant mindenki :D nem baj! Ole is battyog alucikálni...
oleandros írta: tegnap 23:58
Flashback
Booo írta: tegnap 22:41
♥ Nina Simone ♥