Hirdetés
Közösség

Magadra vess!

5755

Bármikor szóba került a téma, s akárhány de-vel találkoztam vitáim során, soha, egy lépést sem tudtam engedni azon álláspontomból, miszerint: a nemi erőszak elfogadhatatlan. A mondatnak nincsenek bővítményei, legfeljebb egy irányban: a nemi erőszak elfogadhatatlan, akár nő, akár férfi, akár gyerek az áldozat. Egész egyszerűen nincs olyan, hogy valakit arra kényszerítünk, amit nem akar megtenni, különösen nem szexuálisan. Olyan alap evidencia ez számomra, hogy minden alkalommal megdöbbent, amikor valaki megpróbálja megmagyarázni, miben és miért is volt hibás az áldozat - sokszor megesett ez már itt, a cotcot oldalain is. Talán többen emlékeznek közületek olyan, a témába vágó cikkek alatt kibontakozott szócsatákra, amikben egyesek következetesen a nők hozzáállásában, viselkedésében esetleg öltözködésében látták a támadások, zaklatások okait.

Hirdetés

Itt az ideje tehát, hogy feketén-fehéren szembenézzünk a kérdéssel, mégis kik azok, akik a nőket hibáztatják egy szexuális támadás esetén? Kapaszkodjatok meg, mert a válasz: a nők! Egy, a BBC által közölt felmérés szerint bármilyen meglepő is, mi, nők vagyunk azok, akik nőtársainkkal szemben hajlamosak vagyunk ilyen-olyan megbélyegző kijelentéseket tenni, ha a nemi erőszak kerül szóba. (Meglepő még akkor is, ha az Amnesty International korábban már felhívta a jelenségre a figyelmet.)

A hír szó szerint így fogalmaz: "A nők nagy része úgy gondolja, az áldozatok egy része felelős a vele történtekért." Az így vélekedők háromnegyede azon az állásponton van, hogy amennyiben egy nő már lefeküdt egy férfival, nem tekinthető teljesen ártatlannak az erőszakot illetően, egyharmaduk azokat a nőket okolja, akik "provokatívan" öltözködnek, s úgy vélik, felelősség terheli azokat is, akik későbbi támadójuk lakására önként sétáltak be egy italra. Bár a nők keményebbnek bizonyultak, a megkérdezettek férfiak és nők között egyaránt ötven százalék fölötti volt az a vélemény, miszerint bizonyos körülmények között a nemi erőszak áldozatát igenis felelőssé lehet tenni sorsa szomorú kitérőjében. Ám hogy a két nem közti különbséget számszerűsítve is láthassuk: a nőket olykor elítélő nők hetvenegy százaléka válaszolt úgy, hogy a megelőző szexuális kapcsolat felelőssé teszi az áldozatot, míg a férfiak ötvenhét százaléka gondolta ugyanígy. Érdekes és egyben szomorú mindez, ha mellé tesszük azokat az - egyazon felmérésből körvonalazódó - adatokat, amik szerint a válaszadók egyharmada már került olyan helyzetbe, ami könnyen nemi erőszakba torkollhatott volna, és minden ötödik megkérdezettnek már volt része olyan szexuális aktusban, ami akarata ellenére történt meg. 

Az áldozatok hibáztatása alapvetően árt minden (bűn)ügynek, különösen olyan esetekben, amikor az áldozatok egyébként is hajlamosak eltitkolni a történteket, nemhogy bírósághoz fordulni. Azzal, hogy a nők pórul járt társaikat hibáztatják, csak azt ismerik be, mindnyájan rettegünk a szexuális indíttatású támadásoktól, elfogadjuk a tényt, hogy ez gyakran megtörténik, s ehhez idomulva olyan viselkedési és akár öltözködési mintákat követünk, amik megvédenek minket. Ám ezzel sajnos nem a szexuális ragadozók ellen küzdünk, hanem homokba dugjuk a fejünket - vélekednek sokan.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások
1
Feb
19
A.F.rétisas írta:
nincs de!
10:46
2
Feb
19
ismeretlen írta:
De nincs ám!
11:10
3
Feb
19
cotcotgirl83 írta:
"a megelőző szexuális kapcsolat felelőssé teszi az áldozatot". nost tehát, ha lefekszem a pasimmal, akit tegnap még kenyérre lehetett kenni, ma meg megpróbál megerőszakolni, akkor én vagyok a hibás? gratulálok a bbc-nek, az okos angol tudósoknak, akiknek erre van idejük, és mélységesen felháborít, hogy a nők így gondolkodnak.
11:12
4
Feb
19
ismeretlen írta:
Majd megsajnálom azt a szegény erőszaktevőt. Rá lett kényszerítve, hogy egy életre megnyomorítson egy másik embert, mert az pl. miniszoknyában ment el bulizni. Ekkora baromságot... Nem fér a fejembe.
11:18
5
Feb
19
cotcotgirl83 írta:
és ha valakit tényleg megerőszakolnak, és a rendőrségi kihallgatáson megkérdezik tőle: mit viselt? azt mondja: miniszoknyát. akkor elejtik a vádat, mert kihívó volt az öltözködése?
jézusom, annyi kérdésem lenne...
11:20
6
Feb
19
Solange írta:
abban sajnos van vmi, h a nők már csak éles nyelvüknek köszönhetően is, nagyon kevés info alapján is nagyon súlyos ítéletet tudnak hozni, főként ha egy másik nőt kell befeketíteni... valahol nem lepődöm meg az eredményen, bár nagyon elszomorító is.
11:22
7
Feb
19
nupogodi írta:
Lehet, hogy a nő úgy viselkedik hogy a pasi félreértehi a helyzetet, lehet hogy kurvásan öltözködik, ami felkelti a vágyat a férfiakban, sokminden lehet. Ezek akkor sem okok arra, hogy a férfiból kibújjon az állat. Biztos nehéz megállni, főleg a férfiaknak ha elönti a gőz az agyukat, de basszus, aki csak kicsit is tud gondolkodni, az jöjjön rá hol van az a határ, amit már nem léphet át. Amelyik pedig nem tud gondolkodni, azt kasztrálják nemes egyszerűséggel. A nők meg azt tanulják meg meddig lehet húzni egy férfi agyát. Sajnos vannak esetek, amikor a végtelenségig nem.
11:23
8
Feb
19
chloe írta:
a nők borzasztóan utálják egymást ugyanis.

mondjuk amikor én voltam veszélyesebb helyzetben, akkor tényleg én mentem bele, akár történhetett is volna valami...
11:29
9
Feb
19
ismeretlen írta:
hmm... engem ot evvel ezelott eroszakoltak meg. Onnan jott a tamadas ahonnan a legkevesbe szamitottam. Egy ismeros "bacsi" akit evek ota ismertem es tiszteltem. Magyarul hogy mondjak, nem tudom, angolul drug rape. Mar tul vagyok rajta. Eloszor nagyon szegyelltem magam. Eltelt tobb mint egy ev mire be mertem vallani barkinek is. Persze addigra mar keso volt, akkor feljelentest nem mertem tenni, egy vadidegen orszagban feltem hogy a vegen meg en kerulok bajba. Egy ev utan meg a hatam kozepere sem kivantam, hogy fel kelljen idezni a reszleteket. Mert minden egyes pillanatara emlekszem a mai napig. Persze eloszor magamat hibaztattam, pedig nem oltoztem kihivoan, nem flortoltem a bacsival, 20 evesen nem biztos hogy egy ketgyerekes 50 eves japan csaladapaval akarok kikezdeni.... mostmar tudom hogy nem en csinaltam rosszat.

Amugy meg hogy a cikket is velemenyezzem, elkezd viszketni a tenyerem es elnezest hogy kozonsegesen fogalmazok, de attol ne egy nonek kelljen zsakot huzni magara, mert a ferfi nem tudja a farkat a nadragjaban tartani ha meglat ket cicit vagy egy gombolyu popsit!

Ha esetleg van ra lehetoseg, "szivesen" megosztom a tortenetem veletek, szerintem tanulsagos. Vigyazzatok magatora lanyok!
11:29
10
Feb
19
nupogodi írta:
Jézusom, még a biológia is a pasikat védi... :/ Ha egy nő azt mondja hogy nem, akkor nem, és kész. ha ezek ellenére a hapsi tovább nyomul, és erőszak lesz a vége, kit érdekel onnantól, hogy nedves lett e anő vagy sem?
11:50
11
Feb
19
PepitaOphelia írta:
Szerintem is elfogadhatatlan dolog a nemerőszak, és az elkövetőt semmi nem mentheti fel, nincs enyhítő körülmény, DE! lássuk be, előfordulhat olyan, hogy az áldozat kihívja maga ellen a veszélyt. A kihívó ruhát nem sorolnám ide, viszont a kihívó ruhában, töküres sötét elhagyott utcán éjszaka, egyedül sétálgatást már igen. Nem mintha én még nem sétálgattam volna így - féltem is közben rendesen, és ha történt volna valami, biztos magamat kezdem hibáztatni, hogy milyen hülye voltam. Idegen vagy félidegen férfi lakására meg nem megyünk fel, és kész (hacsak nem vagyunk hajlandóak "együttműködni" vele, de ez már egy másik történet). Néha nem árt egy kis bizalmatlanság.
11:56
12
Feb
19
cotcotgirl83 válaszanupogodi írására:
szerintem pont azért hívják erőszaknak, mert nem élvezi...
11:56
13
Feb
19
PepitaOphelia válaszaPepitaOphelia írására:
Nem a "nemerőszak", hanem a nemi erőszak.
11:57
14
Feb
19
cotcotgirl83 válaszaPepitaOphelia írására:
DE! akkor is hogy veszi a bátorságot?????? a ruha azt sugallja, hogy kapjál el? nem nem és nem.
11:58
15
Feb
19
PepitaOphelia válaszacotcotgirl83 írására:
Persze, hogy nem és nem, ezzel nem tudok és nem is akarok vitatkozni, félre ne érts, csak megjegyeztem, hogy vannak olyan helyzetek, amiket nem árt kerülni, mert sajnos vannak olyan beteg állatok, akik képesek rávetni magukat egy védtelen nőre, ha éppen olyanjuk van.
Egy normális férfi szerintem soha nem tenne ilyet, hiába ülne egy bombázó a szobájában átlátszó tangabikiniben. Erőszakhoz csak azok folyamodnak, akikkel valami nagyon nincs rendben.
12:03
16
Feb
19
cotcotgirl83 válaszaPepitaOphelia írására:
így van. betegek. és állatok. beteg állatok.
12:05
17
Feb
19
blupi írta:
Aki megerőszakol valakit, levágnám a farkát. Nincs de. Nőnél mondjuk probléma hogy mit kellene levágni...
12:05
18
Feb
19
Solange válaszanupogodi írására:
pontosan az áldozatot érdekelheti később, amiért a saját teste elárulta. h miközben pokoli kínokat élt át, a testében mégis elindult egy önkéntelen folyamat. egyenes út önmaga totális meggyűlöléséhez, gondolom.
12:09
19
Feb
19
Welmi írta:
Valóban előfordulhat, hogy az áldozat nem ismeri fel időben a helyzetet, de azért ezt így nem mondanám ki, hogy az ő hibája. Csak rosszul ítélte meg a helyzetet, és ezért kurva nagy árat fizetett.
12:11
20
Feb
19
Welmi válaszaSolange írására:
Hú, azt mi kemény lehet feldolgozni...
12:11
21
Feb
19
ismeretlen írta:
Engem 16 évesen vastag, kötött, sötét garbóban is majdnem megerőszakolt egy fazon. Akinek ilyen hajlama van, az a síruhából is kihámoz bárkit. Csak azért ne öltözzek fel csinosan valamilyen alkalomra, mert mi van, ha éppen egy elmebetegbe botlok az utcán?
12:12
22
Feb
19
ismeretlen írta:
Az erőszakolót senki és semmi nem mentheti fel, akkor sem, ha az áldozat ribanckodott előtte, ezt én is így gondolom. Viszont annyira nem is tudom sajnálni azokat a lányokat, akik kirakott mellekkel és seggel illegetik magukat a diszkóban, aztán csodálkoznak, hogy egy részeg állat nekik esik. ISMÉTLEM, attól még ezt a részeg állatot SEMMI nem menti fel!
12:22
23
Feb
19
trillarom írta:
Sajnos sok perverz, erőszakra hajlamos ember van, és az ilyeneket jobb elkerülni. Persze, ha módunkban áll. Ha nem szeretnék balesetet szenvedni nem mászok fel a korlátra és próbálok egyensúlyozni egy szakadék felett. Ha nem szeretnék bajba keveredni nem sétálok késő éjjel egyedül egy miniruhában az utcán. Nekem ez a véleményem. Én konfliktuskerülő vagyok, ezért gondolkodom így.
A városunkban történt, hogy kis tizenéves lánykák kihívó öltözékben szórakoztak csövesekkel. Milyen poén részeg hajléktalanokkal flörtölgetni..csúnya vége lett a dolognak. A lánykák megkímélhették volna magukat egy rossz tapasztalattól, ha nem érzik olyan "nagynak" magukat. Persze a hajléktalanok voltak a fő bűnösök és aljasok, de azt hiszem a lányok is hibáztak.
12:29
24
Feb
19
nupogodi válaszaSolange írására:
Ez igaz, lehet hogy közben beindul a biológia, és talán még el is élvez, onnantól pedig be lehet úgy állítani hogy erőszak történt e, vagy sem. Azt már a nőnek kell tudnia hogyan élte meg. utólag nehéz helyzetbe kerülhet, bár szerintem függ attól az egész, hogy mennyire hevesen próbált ellenállni a férfinak.
12:29
25
Feb
19
rencsybaba írta:
És ha nekem magassarkúban és miniszoknyában és dekoltált felsőben van kedvem lemenni egy szórakozóhelyre, akkor mi van??? Majd valaki ismeretlen, esetleg egy jóbarátom megerőszakol? És rendben lesz, megérdemlem, mert miért öltöztem fel kihívóan?
Nem.
Én sem ugrok rá egy felső inggombját nyitva felejtő, jóképű, huncut tekintetű pasira, és nem erőszakolom meg.
Nem.
Tényleg nincs de.
Az különböztet meg minket az állatoktól, hogy tudunk uralkodni az ösztöneinken.
Ha valaki nem tud, az nehogy már az áldozat hibája legyen.
Egyébként a legijesztőbb az, hogy a legtöbb erőszak családon/párkapcsolaton belül történik. Ott nyilván nem szerepet játszó tényező a kihívó öltözködés.
De ijesztő a gondolat, hogy egyszer majd az (ex)pasim fog megerőszakolni...

(És mielőtt félreértés lenne belőle: a szoknyám mindig térdig ér, már ha veszek fel szoknyát, magassarkút szinte sosem-nem bírja az 175-ös magasságom, és enyhe túlsúlyom, a póló pedig tényleg dekoltált időnként-mert a tökéletes melleimet jól esik, ha megnézik :D:D:D )
12:31
26
Feb
19
ismeretlen válaszarencsybaba írására:
Nem kizárólag a kihívó öltözékre gondoltam, a viselkedés minimum ennyit számít! Lásd a tinilányok esetét a csövesekkel... ( by trillarom)

De egyébként szörnyű, hogy ilyen világban élünk...
12:38
27
Feb
19
Bubukamano írta:
Nem akarok vitába lendülni, de figyeljünk a tényekre: a legtöbb megerőszakolt/bántalmazott/zaklatott lány NEM a mindent kirakatbatevő, aligszoknyás lányok közül kerül ki, mert a beteg embereknek már nem izgalom, ha olyat kap meg, amit már úgyis látott, sőt! Egy zárkózott, csendesen viselkedő lány az esetek jelentős részében jobban felizgatja őket, mert kiváncsiak arra, mit kaphatnak meg tőle- beteg fejükben él a "Szűzkurva" kifejezés... Ezt az állításomat statisztikák, és bűnűgyi jegyzőkönyvek bizonyítják. Higyjétek el.
Egy ismerősömet néhány éve megerőszakolták, 16 évesen. Egy Jehova lány elmondta neki, hogy erről csak ő tehet, öngyilkos lett. A lány egyáltalán nem volt se kirívó, se semmi... Gondolkodjatok el, mielőtt bárkit is megvádoltok.
12:47
28
Feb
19
cotcotgirl83 válaszaBubukamano írására:
tejóisten...
12:58
29
Feb
19
palaty írta:
Én úgy látom, sokan még mindig nem értik(értitek), hogy a nemi erőszaknak semmi, de semmi köze nincsen a szexualitáshoz, úgy amúgy. Erődemonstráció, erőszak. Pl 4éves gyerekeket nem a szex miatt nyomorítanak meg, hanem mert élvezik, hogy védtelen, sebezhető. Az erőszaktevő ettől érzi magát erősnek, embernek.
A kirívó ruhára stb fogni elég bugyuta dolog, mert nem azon múlik.
Nincs de.
Akinek meg van, az gondolkodjon el... és olvasson néhány NANE-s kiadványt, hogy kicsit táguljon az agya..... Az sosem árt :)
13:07
30
Feb
19
A.F.rétisas válaszaBubukamano írására:
gratula a jehovásnak, ezt tanítják neki? reméljük ő lesz a következő...
13:21
31
Feb
19
tavirose írta:
emberek, ne legyetek már ostobák. ez a kutatás nem fog alapjául szolgálni a rendőrségi szakvéleménynek, sem az eljárásnak, sem bírósági ítéletnek, baszki.

ez szimplán csak azt jelenti, hogy a nők hetvenakárhány százaléka gondolja úgy, hogy ha kevésbé kihívó lett volna a viselkedés és/vagy öltözködés vagy akármi, akkor elkerülhető lett volna az eset.
13:22
32
Feb
19
A.F.rétisas válasza írására:
Van rá lehetőség,csak rajtad múlik megosztod-e.
13:22
33
Feb
19
A.F.rétisas válaszapalaty írására:
Így van,hatalomvágy.
13:23
34
Feb
19
almafa írta:
A női összetartás egyik csodás példáját halllottuk. Gyönyörű.
13:38
35
Feb
19
szerintem igen is van olyan nő aki aki ezt kiprovokálja, de ezt nem lehet úgy rámondani emberekre, hogy nem ismerjük őket...
példának van ismerősöm. 13éves, diszkókba jár és olyan fiúkhoz megy fel akiket 1hete sem ismer. nem csodálkoznék ha előbb-utóbb a "nemre" valamelyik fiú "igent" mondana.
13:55
36
Feb
19
A.F.rétisas válaszaeffiesgotzebra írására:
azért mert tapasztalatlan,buta és nincs anyja aki megtanítaná az élet dolgaira,még nem érdemli meg,sztem fogalma sincs ezekről a dolgokról,mi miért van és minek mi lehet a következménye
14:05
37
Feb
19
Booo válaszachloe írására:
Szerintem a cikkben olvasott "tanulmány", már ha nevezhetjük így is ide vezethető vissza.
Arra hogy útálkoznak, irigyek és féltékenyek egymásra a nők, ezért könnyű inkább a nőre mutagoatni, hogy "biztos az Ő hibája".
Volt egy film, a Visszafordíthatatlan, ott is elsétált 1 nő Monica Bellucci mellett, miközben őt már "elkapták". Szégyenteljes.... :((
14:11
38
Feb
19
mymy77 válasza írására:
sajnalom, ami tortent veled. bator vagy, hogy mar mersz beszelni rola!

en egyszer kerultem a 'tuz kozelebe'. nem tudom, hogy az illeto szexet is akart, vagy csak agyoncsapni, de en akkor ugy erzem, hogy az eletemert kuzdottem a reszeg allattal szemben! szerencsere valami reflex beugrott es terddel ugy tokon rugtam, hogy elesett es meg volt idom beugrani a kocsimba es elhajtani.
szoktam nezni a law & order :svu-t nem tudom, otthon adjak-e, a magyar vonatkozas miatt kezdtem el nezni, de nagyon reszletesen mutatja be epizodrol epizodra, hogy milyen szexualis attracitasok erhetik az embert not, ferfit, gyereket :((
en a leheto legmagasabb buntetest adnam az eroszakot elkovetonek!
14:27
39
Feb
19
donci válaszarencsybaba írására:
Nem értem a mentegetözést a végén : ) Miért ne vehetnél fel miniszoknyàt?
16:27
40
Feb
19
donci írta:
Szerintem az is tény, hogy vannak nagyon nagyon naiv lànyok. Manapsàg drogoznak, piàlnak, vadidegen palikkal elindulnak, beszàllnak autokba, felmennek lakàsokra. Nem feltétlenül miniszoknyàs, dekoltàltra gondolok.
16:31
41
Feb
19
Adriana válaszaA.F.rétisas írására:
Senki nem tanít ilyet. Higgadj le.
16:51
42
Feb
19
Adriana írta:
Csak egy dolog érdekelne. A lányok miért nem védekeznek? Én kicsi vagyok és törékeny, de ha egy férfi letámadna (nem leütne és ájult állapotomban mászna rám), addig harcolnék, ameddig csak ki nem tudnék szabadulni. Biztosan nem úszná meg fájdalom nélkül!
Nemi erőszakra pedig nincs mentség.
16:56
43
Feb
19
Mythia válaszaAdriana írására:
Már nem azért, de tegyük fel, hogy gyanútlanul sétálsz az utcán, egyszer csak valaki beránt egy sikátorba, vagy akármi... ne mondd már, hogy te azonnal le tudnád reagálni a helyzetet... mert szerintem a sokktól/hirtelenségtől te is leblokkolnál, legalább egy kis időre, és sokszor ez is elég. Ilyenre nem lehet felkészülni szerintem... és igenis lehet olyan erős(a vágy meg még plusz energiát is adhat neki), hogy le tudjon nyomni... legalábbis szerintem. Nem azt mondom, h lehetetlen kiverekedni magad egy ilyen helyzetből, de amíg nem élted át, nem tudhatod(remélem nem is fogja egyikünk sem!)

Amúgy Zsófi, ismét nagyon jó témát hoztál fel, szeretem az írásaidat. :) És teljesen egyetértek, erre nincs mentség, undorító, ha valaki ezt teszi. Pont.
17:04
44
Feb
19
Adriana válaszaMythia írására:
Nyilván nem tudom szerencsére, hogy milyen lehet a szitu. Egyszerűen úgy érzem, hogy egy ilyen esetben, ha tudatomnál lennék, ütnék, rúgnék, harapnék,karmolnék..... Biztos, hogy nem feküdnék tehetetlenül. Egy férfi, egy kézzel, hát szerintem eltántorítható. De ez csak az én elméletem, remélem, elmélet is marad. Szerencsére nálam nem túl nagy a rizikófaktor. (Autóval járok.)
17:14
45
Feb
19
Mythia válaszaAdriana írására:
én is remélem, hogy csak elmélet marad.
engem már követtek, akkor aztán jól megijedtem, de sikerült kicseleznem az illetőt. egyszer meg egy mp-n múlott, hogy két részeg munkás hármunka nem rontott a liftben. pont abban a pillanatban csukódott be annyira a liftajtó, hogy már ne lehesen kinyitni... nagyon meg voltunk ijedve... de ez már egy jópár éve volt. :)
17:19
46
Feb
19
A.F.rétisas válaszaAdriana írására:
Higgadt vagyok, ha nem vagy tag,honnan tudod mit osztanak? De legyen véletlen a párhuzam,gáz mindeképp amit mondott,nem volt hozzá joga!

Azt gondolod az összes megerőszakolt nő nem védekezett és feküdt,mint egy fa? na nee... biztos sok esélyed lenne neked is az 50 kilóddal egy dupla akkora hátulról támadó erőszakos fickóval szemben.
17:39
47
Feb
19
Adriana válaszaA.F.rétisas írására:
1: Tudom, mit tanítanak. Ilyet nem.

2: Nem mondtam, hogy mindenki úgy fekszik. A saját elképzelésemet vázoltam fel egy esetleges támadás esetén.
17:46
48
Feb
19
lazado írta:
Sajnos velem is történt hasonló. Több 10 évvel ezelőtt jöttem hazafelé egy koncertről. Nem vártam vilit, felesleges lett volna, mivel még korán volt, és sokat kellett volna fagyoskodnom a megállóban. Elindultam gyalog haza. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy egy fiú társaság mögöttem jön, és nagyon vihorásznak, hülyülnek. Mivel fáradt voltam és idegesített is a vihogásuk, szaporábban kezdtem lépkedni. Ők meg utánam. Na itt már tudtam fele se tréfa. Nagyon megijedtem. Össze szedtem magam, és őrült rohanásba kezdtem. Ők meg utánam. Sajnos elég hosszú ideig tudtak követni, mindig hátra pillantottam rohanás közben hol vannak a szemetek. Aztán egy idő után már ezzel sem foglalkoztam hanem rohantam, rohantam. Amikor a lépcsőházunkhoz értem egy pillanatra hátranéztem nem e követtek aztán berontottam a lépcsőházunkba, ráfordítottam a zárat. Aztán lifttel haza. A lélekjelenlétemnek köszöntem, hogy nem tudtak a szemetek mit kezdeni velem, nem érdekel az sem hogy esetleg viccnek szánták. Rohadjanak meg még így utólag is!!!!!!!!!!!!!!

Ami még ennél is rosszabb amikor olyan emberrel kerülsz intim helyzetbe akiben megbízol és ő aljas módon ezt kihasználja. Velem történt ilyen a férfi( harminc év körüli volt), ismertem egy ideje és már megbíztam benne annyira, hogy olyan helyzetbe is kerüljek vele. Hiába kértem legyen óvatos, rám se szart, elkapta a kanos vadállat és itt sajnos a lélekjelenlétem nem mentett meg, mert abban a rohadékban megbíztam!!!!!!!! Nem gyulladt ki piros lámpa!!! Hát nem kellett volna, sajnos hiába is szépítem szó szerint megerőszakolt. A sokk és a had ne soroljam még mi volt, szóval a lényeg, borzalmas volt. !!!!!!!! Komolyabb bajom nem esett, szerencsére. DE trauma ért. Utána nagyon nehezen ismerkedtem, de szerencsém volt, két esetben is. A nemrég a harmadikkal viszont úgy jártam mint azzal a kanos vadállattal!!!!!!!

Hát igen lányok, csatlakozom az előttem szólóhoz vigyáznunk kell!!!!!!!!!!!!
18:01
49
Feb
19
LadyGray írta:
Az a szánalmas aki úgy gondolja, hogy az áldozat a hibás, ennyi. Én ezt a "Vérszagra gyűl az éjji vad" c. cikknél is így gondoltam és ez azóta sem változott. Az, hogy ruhára, viselkedésre fogják ezt olyanok akikkel semmi hasonló nem történt, nos inkább önámítás... azt hiszik ha ök ezt nem teszik akkor azzal elkerülhetik, holott nem ettől függ.
18:01
50
Feb
19
LadyGray válaszaAdriana írására:
Jah, harcolnál és feldühítenéd, jobb esetben az életeddel fizetnél érte...rosszabb esetben sosem tudnál többé tükörbe nézni, ha egyáltalán...és nem csak egy vegetáló test maradna belőled... Bár sokakat a helyzet maga teljesen lebénít, mint bármilyen más "vészhelyzet". Én max egyet karmolnék, hogy dns tuti legyen rajtam tőle...
18:05
51
Feb
19
LadyGray válaszalazado írására:
...így már érthető, miért vagy "lázadó"....
18:10
52
Feb
19
LadyGray válaszaBooo írására:
Az nem úgy volt, hogy ö sétált el a psi meg egy másik csaj mellett, akit épp molesztált az a majom? És mivel beszólt neki, így őt kapta el, a másik lány meg elmenekült... vagy tévedek?
18:13
53
Feb
19
nupogodi válaszaLadyGray írására:
hááát, erőszak esetén dns az tuti lenne....
18:45
54
Feb
19
LadyGray válaszanupogodi írására:
ajj, és ha nincs is kukija. csak műbrokival bökdös és magára nájlonzsákot húzott???:P
19:03
55
Feb
19
LadyGray válaszanupogodi írására:
vagy akkor azért hogy mondjuk a jobb farpofáján -vagy pofáján- lévő karmolásnyom alapján be lehetssen azonosítani, ha esetleg máshogy nem:P:) na:D
19:13
56
Feb
19
nupogodi válaszaLadyGray írására:
jójó. Ha mégis egy vibrátoros eunuch támad meg úgy más a helyzet.

Én nem tudom hogyan védekeznék, de bepróbálkoznék a szemkinyomással vagy ilyesmivel. Az elég hatékony lehet :P
19:18
57
Feb
19
BoribonAnnipanni válasza írására:
Nagyon szomorú a történeted.
20:02
58
Feb
19
A.F.rétisas válaszaAdriana írására:

....Biztos, hogy nem feküdnék tehetetlenül...

én meg erre reagáltam,nem hinném,hogy bárki nem próbálta meg,kicsit cinikus hangvételű az írásod, de ha nem így szántad akkor nem szóltam :)
20:04
59
Feb
19
Adriana válaszaA.F.rétisas írására:
Nem úgy szántam, igazán! Csak tényleg érdekelne egy olyan valaki véleménye, aki átélt ilyesmit. Hogy így mit csinál? Kapálózik, vagy sokkosan, mozdulatlanul tűr? Merthogy elvben én tuti letépném a tökét az ilyen rohadéknak. Aztán ki tudja.
20:13
60
Feb
19
A.F.rétisas válaszaAdriana írására:
Az elvek néha a gyakorlatban nem működnek, ill. másképp reagálunk rá,mint gondolnánk. Biztos voltál már úgy,hogy valakivel rég találkoztál vagy nagy összeveszés után elképzelted miket is fogsz mondani,aztán mikor odakerültél egész máshogy alakult, nos nincs kizárva egy iylen szituban egész más lesz. Pl fejedhez szorítja a kést vagy pisztolyt és fngani sem mersz,nemhogy tökönrúgni... ez elég életszerű,de megzavarhatják és akkor el tudsz menekülni, egy barátnőm ezért úszta meg.
20:53
61
Feb
19
bubzi írta:
nekem van egy barátnőm, akit megerőszakolt egy ismerőse. igen, sajnos a saját lakásukban, mert ismerte a pasast. mondta, hogy amíg a pasi nem végzett, verseket mondott magában, hogy valamivel elterelje a figyelmét arról, hogy mi is történik vele. én nagyon meglepődtem, mikor ezt elmesélte, mert én is azt gondoltam, hogy ilyenkor mindenki körömszakadtáig védekezik.
a faszi felment hozzájuk, hogy nincs-e otthon az apja (az ő ismerőse volt egyébként), mikor mondta, hogy nincs, akkor elkezdett nyomulni, de mikor visszautasította a lány, akkor bedurvult és kihúzta a nadrágszíját. fú, még azt is rossz felidéznem, amit mesélt. borzasztó...
mondta, hogy ő félt attól, hogy megveri a pasi a szíjj csatos végével, és mivel hiába mondta ő százszor is, hogy nem akarja, a faszfej megerőszakolta.
a barátnőm szerint az egész sztoriban az volt a legrosszabb, hogy amikor legközelebb találkoztak, akkor a faszi nem értette, hogy mi a barátnőm baja. fel sem fogta az állatja, hogy megerőszakolt valakit. biztos azt hitte, hogy meggyőzte a lányt, vagy nem tudom. nem is értem. szörnyű...
20:58
62
Feb
19
bubzi írta:
nekem sosem volt - hála az Égnek - hasonló élményem, mégis egy csomó dolog jutott eszembe a cikk kapcsán: az egyik az, hogy már tizenévesen is utáltam, amikor a fiú barátaim halálos komolysággal beszéltek arról, hogy a nőket milyen nehéz kiismerni, mert amikor azt mondják, hogy nem, az azt jelenti, hogy igen (esetleg talán) és fordítva. mindenkit - ezúton is - könyörögve kérek, hogy amennyiben van erre mód, ne erősítse ezt a faxom sztereotípiát!!! a nem azt jelenti, hogy nem, az igen, pedig azt, hogy igen. a talán, pedig talán.
a másik dolog ez a ruhakérdés... az, hogy valaki ribancnak öltözik, még senkit nem jogosít fel arra, hogy bántalmazza. ha valaki nem fér a gatyájába, akkor kérdezze meg tőle, hogy mennyi egy menet. ha tényleg ribanc, akkor okés a numera, ha pedig elutasítják, akkor el lehet ballagni egy hivatásoshoz. egy nő nem tud úgy öltözni, úgy táncolni, nem lehet annyira részeg, hogy az feljogosítson bárkit arra, hogy molesztálja, megfogdossa, megerőszakolja. "megérdemlésről" ne is beszéljünk.
aki pedig úgy gondolja, hogy a megerőszakolt nő/gyerek/férfi a hibás azért, ami történt vele, az egy kötöznivaló bolond, és szégyellje magát.
21:13
63
Feb
19
bubzi válaszachloe írására:
"a nők borzasztóan utálják egymást ugyanis."
sajnos nagyon is igazad van... elég megnézni egy női kézilabda-mérkőzést (mondjuk arra én nem vagyok képes), de remekül példázza, hogy a versengés (bármilyen rivalizálás) milyen állatot csinál belőlük.
21:18
64
Feb
19
A.F.rétisas válaszabubzi írására:
Nem ruhakérdés, ill. nem a szex a lényeg. Hatalomvágy ill. ennek gyakorlása. Nyilván az életben semmit nem ural,szar a melóhelye,otthon papucs,semmiben nem ász,ezért jól megmutatja,hogy van amiben legyőzhetetlen..
21:30
65
Feb
19
A.F.rétisas válaszabubzi írására:
De érdekes, én sem vagyok képes végignézni a kézimérkőzést,pedig régebben jártam is és a családban mindenki odavan értük :)
21:31
66
Feb
19
bubzi válaszaA.F.rétisas írására:
mondjuk ilyen részletekre nem akartam rákérdezni, hogy ki is volt a pasi, és a lány apjának milyen ismerőse. a lány apja egyébként korábban már elvállt, úhogy csak nagyon ritkán fordult meg náluk. nem mertem rákérdezni, hogy minek engedte be (franc se tudja, hogy én hogy reagálnék...., bár kb. amíg otthon laktam, addig mondták a szüleim, hogy be ne engedjek senkit a lakásba). de nem tudom elképzelni, hogy valaki "csak úgy" fogjon egy nadrágszíjat - a csatos végét lefelé lógatva - és ne érezze úgy, hogy ezzel nyomást gyakorol vkire.
érdekes módon a sztorinak az a része döbbentett meg akkoriba (úgy 10 éve mesélte el ezt nekem), hogy a faszi fel sem fogta, hogy ő megerőszakolta a lányt. mert az nem akart lefeküdni vele, és végigbőgte az aktust a plafont nézve....
21:41
67
Feb
19
bubzi válaszaA.F.rétisas írására:
bármilyen küzdősportot simán megnézek (boxot kimondottan szeretem), mert ott úgy ütik egymást, hogy az a "játék" lényege, és ez van szabályozva. a női kézinél olyan sunyi, szemét, ordenáré verések vannak, hogy nézni is rossz.
21:43
68
Feb
19
A.F.rétisas válaszabubzi írására:
szerintem felfogják,de az értékrendjük nem átlagos,nem érdekli mit művelt és megteszi máskor is,ráadásul,a síró áldozat mégnagyobb elégtétel,látja,hogy jó munkát végzett,hisz teljes mértékben a hatása alatt van az áldozat
21:54
69
Feb
19
A.F.rétisas válaszabubzi írására:
vízilabdánál is ez van,csak az nem látszik, egy hivatásos sportoló barátnőm mesélte,hogy a dresszt berántják a sunába.. :)
21:55
70
Feb
19
ismeretlen írta:
LOL. Beszarás mik vannak.
Elborult és idióta magánvéleményem szerint ez tipikus (már ne haragudjatok), de elvont példa a női féltékenységre... és beteges.

Gondolom az áldozatokat hibáztató nők féltékenyek arra, hogy ők nem olyan ,,vonzóak", hogy megerőszakolják őket, bezzeg más milyen jól néz ki! Úton-útfélen megerőszakolják őket, ő meg bezzeg milyen csúnya, hogy őt meg nem...
És még akkor az áldozatoknak ilyenkor járó figyelem elirigyléséről nem is szóltunk...

Továbbá a másik nő, az áldozatot ,,megerőszakolást kereső" ribancnak beállítva akar jobbnak, különbnek látszani...csodálatos...

Persze, nem vagyok nő, és amúgy is elég bolond vagyok a magam módján és jó eséllyel marhaság amit írtam, de azért érdekes elmélet nem?

A cikkel meg egyetértek. Azért, hogy valakit megerőszakolnak, csak a legritkább, kivételt erősítő esetekben lehet felelőssé tenni az áldozatot...és az erőszakot tevőlegesen elkövető bűnöst pedig ezen ritka esetekben is a törvény teljes szigorával kell(ene) sújtani.
21:59
71
Feb
19
Lenamo írta:
Egyértelműen nincs DE!!!!
Egyébként én is gondolkoztam már ilyenen,hogy biztos ha ilyen helyzetbe kerülök ütök vágok harapok,de ez nyilván nem így lenne.....
Egy nyári napon mikor szoknyában mentem haza a suliból utánam jött egy ember egészen a házunk lépcsőéig követett,mögém ugrott,felhúzta a szoknyámat és annyit mondott h "húú de kinyalnám a puncidat!" aztán elment...szerencsére nem volt semmi több,de én ettől is úgy leblokkoltam,hogy utána egy percig csak álltam és néztem,hogy mi van,mi volt ez...
Persze később már könnyű gondolkozni,hogy be kellett vna neki szólni vmit,v ilyesmi,de akkor tényleg egy hang sem jött ki a torkomon,annyira meglepődtem....
Szóval ezek után nem hiszem hogy tényleg úgy tudnék egy erőszakoskodóval szemben védekezni mint gondolom......
22:00
72
Feb
19
Lenamo írta:
Egyértelműen nincs DE!!!!
Egyébként én is gondolkoztam már ilyenen,hogy biztos ha ilyen helyzetbe kerülök ütök vágok harapok,de ez nyilván nem így lenne.....
Egy nyári napon mikor szoknyában mentem haza a suliból utánam jött egy ember egészen a házunk lépcsőéig követett,mögém ugrott,felhúzta a szoknyámat és annyit mondott h "húú de kinyalnám a puncidat!" aztán elment...szerencsére nem volt semmi több,de én ettől is úgy leblokkoltam,hogy utána egy percig csak álltam és néztem,hogy mi van,mi volt ez...
Persze később már könnyű gondolkozni,hogy be kellett vna neki szólni vmit,v ilyesmi,de akkor tényleg egy hang sem jött ki a torkomon,annyira meglepődtem....
Szóval ezek után nem hiszem hogy tényleg úgy tudnék egy erőszakoskodóval szemben védekezni mint gondolom......
22:00
73
Feb
19
Lenamo írta:
Egyértelműen nincs DE!!!!
Egyébként én is gondolkoztam már ilyenen,hogy biztos ha ilyen helyzetbe kerülök ütök vágok harapok,de ez nyilván nem így lenne.....
Egy nyári napon mikor szoknyában mentem haza a suliból utánam jött egy ember egészen a házunk lépcsőéig követett,mögém ugrott,felhúzta a szoknyámat és annyit mondott h "húú de kinyalnám a puncidat!" aztán elment...szerencsére nem volt semmi több,de én ettől is úgy leblokkoltam,hogy utána egy percig csak álltam és néztem,hogy mi van,mi volt ez...
Persze később már könnyű gondolkozni,hogy be kellett vna neki szólni vmit,v ilyesmi,de akkor tényleg egy hang sem jött ki a torkomon,annyira meglepődtem....
Szóval ezek után nem hiszem hogy tényleg úgy tudnék egy erőszakoskodóval szemben védekezni mint gondolom......
22:00
74
Feb
19
Lenamo írta:
Egyértelműen nincs DE!!!!
Egyébként én is gondolkoztam már ilyenen,hogy biztos ha ilyen helyzetbe kerülök ütök vágok harapok,de ez nyilván nem így lenne.....
Egy nyári napon mikor szoknyában mentem haza a suliból utánam jött egy ember egészen a házunk lépcsőéig követett,mögém ugrott,felhúzta a szoknyámat és annyit mondott h "húú de kinyalnám a puncidat!" aztán elment...szerencsére nem volt semmi több,de én ettől is úgy leblokkoltam,hogy utána egy percig csak álltam és néztem,hogy mi van,mi volt ez...
Persze később már könnyű gondolkozni,hogy be kellett vna neki szólni vmit,v ilyesmi,de akkor tényleg egy hang sem jött ki a torkomon,annyira meglepődtem....
Szóval ezek után nem hiszem hogy tényleg úgy tudnék egy erőszakoskodóval szemben védekezni mint gondolom......
22:00
75
Feb
19
Lenamo írta:
Egyértelműen nincs DE!!!!
Egyébként én is gondolkoztam már ilyenen,hogy biztos ha ilyen helyzetbe kerülök ütök vágok harapok,de ez nyilván nem így lenne.....
Egy nyári napon mikor szoknyában mentem haza a suliból utánam jött egy ember egészen a házunk lépcsőéig követett,mögém ugrott,felhúzta a szoknyámat és annyit mondott h "húú de kinyalnám a puncidat!" aztán elment...szerencsére nem volt semmi több,de én ettől is úgy leblokkoltam,hogy utána egy percig csak álltam és néztem,hogy mi van,mi volt ez...
Persze később már könnyű gondolkozni,hogy be kellett vna neki szólni vmit,v ilyesmi,de akkor tényleg egy hang sem jött ki a torkomon,annyira meglepődtem....
Szóval ezek után nem hiszem hogy tényleg úgy tudnék egy erőszakoskodóval szemben védekezni mint gondolom......
22:00
76
Feb
19
Lenamo írta:
Egyértelműen nincs DE!!!!
Egyébként én is gondolkoztam már ilyenen,hogy biztos ha ilyen helyzetbe kerülök ütök vágok harapok,de ez nyilván nem így lenne.....
Egy nyári napon mikor szoknyában mentem haza a suliból utánam jött egy ember egészen a házunk lépcsőéig követett,mögém ugrott,felhúzta a szoknyámat és annyit mondott h "húú de kinyalnám a puncidat!" aztán elment...szerencsére nem volt semmi több,de én ettől is úgy leblokkoltam,hogy utána egy percig csak álltam és néztem,hogy mi van,mi volt ez...
Persze később már könnyű gondolkozni,hogy be kellett vna neki szólni vmit,v ilyesmi,de akkor tényleg egy hang sem jött ki a torkomon,annyira meglepődtem....
Szóval ezek után nem hiszem hogy tényleg úgy tudnék egy erőszakoskodóval szemben védekezni mint gondolom......
22:00
77
Feb
19
Lenamo írta:
Egyértelműen nincs DE!!!!
Egyébként én is gondolkoztam már ilyenen,hogy biztos ha ilyen helyzetbe kerülök ütök vágok harapok,de ez nyilván nem így lenne.....
Egy nyári napon mikor szoknyában mentem haza a suliból utánam jött egy ember egészen a házunk lépcsőéig követett,mögém ugrott,felhúzta a szoknyámat és annyit mondott h "húú de kinyalnám a puncidat!" aztán elment...szerencsére nem volt semmi több,de én ettől is úgy leblokkoltam,hogy utána egy percig csak álltam és néztem,hogy mi van,mi volt ez...
Persze később már könnyű gondolkozni,hogy be kellett vna neki szólni vmit,v ilyesmi,de akkor tényleg egy hang sem jött ki a torkomon,annyira meglepődtem....
Szóval ezek után nem hiszem hogy tényleg úgy tudnék egy erőszakoskodóval szemben védekezni mint gondolom......
22:00
78
Feb
19
Lenamo írta:
Egyértelműen nincs DE!!!!
Egyébként én is gondolkoztam már ilyenen,hogy biztos ha ilyen helyzetbe kerülök ütök vágok harapok,de ez nyilván nem így lenne.....
Egy nyári napon mikor szoknyában mentem haza a suliból utánam jött egy ember egészen a házunk lépcsőéig követett,mögém ugrott,felhúzta a szoknyámat és annyit mondott h "húú de kinyalnám a puncidat!" aztán elment...szerencsére nem volt semmi több,de én ettől is úgy leblokkoltam,hogy utána egy percig csak álltam és néztem,hogy mi van,mi volt ez...
Persze később már könnyű gondolkozni,hogy be kellett vna neki szólni vmit,v ilyesmi,de akkor tényleg egy hang sem jött ki a torkomon,annyira meglepődtem....
Szóval ezek után nem hiszem hogy tényleg úgy tudnék egy erőszakoskodóval szemben védekezni mint gondolom......
22:00
79
Feb
19
Lenamo írta:
Egyértelműen nincs DE!!!!
Egyébként én is gondolkoztam már ilyenen,hogy biztos ha ilyen helyzetbe kerülök ütök vágok harapok,de ez nyilván nem így lenne.....
Egy nyári napon mikor szoknyában mentem haza a suliból utánam jött egy ember egészen a házunk lépcsőéig követett,mögém ugrott,felhúzta a szoknyámat és annyit mondott h "húú de kinyalnám a puncidat!" aztán elment...szerencsére nem volt semmi több,de én ettől is úgy leblokkoltam,hogy utána egy percig csak álltam és néztem,hogy mi van,mi volt ez...
Persze később már könnyű gondolkozni,hogy be kellett vna neki szólni vmit,v ilyesmi,de akkor tényleg egy hang sem jött ki a torkomon,annyira meglepődtem....
Szóval ezek után nem hiszem hogy tényleg úgy tudnék egy erőszakoskodóval szemben védekezni mint gondolom......
22:01
80
Feb
19
Lenamo írta:
Egyértelműen nincs DE!!!!
Egyébként én is gondolkoztam már ilyenen,hogy biztos ha ilyen helyzetbe kerülök ütök vágok harapok,de ez nyilván nem így lenne.....
Egy nyári napon mikor szoknyában mentem haza a suliból utánam jött egy ember egészen a házunk lépcsőéig követett,mögém ugrott,felhúzta a szoknyámat és annyit mondott h "húú de kinyalnám a puncidat!" aztán elment...szerencsére nem volt semmi több,de én ettől is úgy leblokkoltam,hogy utána egy percig csak álltam és néztem,hogy mi van,mi volt ez...
Persze később már könnyű gondolkozni,hogy be kellett vna neki szólni vmit,v ilyesmi,de akkor tényleg egy hang sem jött ki a torkomon,annyira meglepődtem....
Szóval ezek után nem hiszem hogy tényleg úgy tudnék egy erőszakoskodóval szemben védekezni mint gondolom......
22:01
81
Feb
19
Lenamo írta:
Egyértelműen nincs DE!!!!
Egyébként én is gondolkoztam már ilyenen,hogy biztos ha ilyen helyzetbe kerülök ütök vágok harapok,de ez nyilván nem így lenne.....
Egy nyári napon mikor szoknyában mentem haza a suliból utánam jött egy ember egészen a házunk lépcsőéig követett,mögém ugrott,felhúzta a szoknyámat és annyit mondott h "húú de kinyalnám a puncidat!" aztán elment...szerencsére nem volt semmi több,de én ettől is úgy leblokkoltam,hogy utána egy percig csak álltam és néztem,hogy mi van,mi volt ez...
Persze később már könnyű gondolkozni,hogy be kellett vna neki szólni vmit,v ilyesmi,de akkor tényleg egy hang sem jött ki a torkomon,annyira meglepődtem....
Szóval ezek után nem hiszem hogy tényleg úgy tudnék egy erőszakoskodóval szemben védekezni mint gondolom......
22:01
82
Feb
19
Lenamo írta:
Egyértelműen nincs DE!!!!
Egyébként én is gondolkoztam már ilyenen,hogy biztos ha ilyen helyzetbe kerülök ütök vágok harapok,de ez nyilván nem így lenne.....
Egy nyári napon mikor szoknyában mentem haza a suliból utánam jött egy ember egészen a házunk lépcsőéig követett,mögém ugrott,felhúzta a szoknyámat és annyit mondott h "húú de kinyalnám a puncidat!" aztán elment...szerencsére nem volt semmi több,de én ettől is úgy leblokkoltam,hogy utána egy percig csak álltam és néztem,hogy mi van,mi volt ez...
Persze később már könnyű gondolkozni,hogy be kellett vna neki szólni vmit,v ilyesmi,de akkor tényleg egy hang sem jött ki a torkomon,annyira meglepődtem....
Szóval ezek után nem hiszem hogy tényleg úgy tudnék egy erőszakoskodóval szemben védekezni mint gondolom......
22:01
83
Feb
19
Lenamo írta:
Egyértelműen nincs DE!!!!
Egyébként én is gondolkoztam már ilyenen,hogy biztos ha ilyen helyzetbe kerülök ütök vágok harapok,de ez nyilván nem így lenne.....
Egy nyári napon mikor szoknyában mentem haza a suliból utánam jött egy ember egészen a házunk lépcsőéig követett,mögém ugrott,felhúzta a szoknyámat és annyit mondott h "húú de kinyalnám a puncidat!" aztán elment...szerencsére nem volt semmi több,de én ettől is úgy leblokkoltam,hogy utána egy percig csak álltam és néztem,hogy mi van,mi volt ez...
Persze később már könnyű gondolkozni,hogy be kellett vna neki szólni vmit,v ilyesmi,de akkor tényleg egy hang sem jött ki a torkomon,annyira meglepődtem....
Szóval ezek után nem hiszem hogy tényleg úgy tudnék egy erőszakoskodóval szemben védekezni mint gondolom......
22:01
84
Feb
19
Lenamo írta:
Egyértelműen nincs DE!!!!
Egyébként én is gondolkoztam már ilyenen,hogy biztos ha ilyen helyzetbe kerülök ütök vágok harapok,de ez nyilván nem így lenne.....
Egy nyári napon mikor szoknyában mentem haza a suliból utánam jött egy ember egészen a házunk lépcsőéig követett,mögém ugrott,felhúzta a szoknyámat és annyit mondott h "húú de kinyalnám a puncidat!" aztán elment...szerencsére nem volt semmi több,de én ettől is úgy leblokkoltam,hogy utána egy percig csak álltam és néztem,hogy mi van,mi volt ez...
Persze később már könnyű gondolkozni,hogy be kellett vna neki szólni vmit,v ilyesmi,de akkor tényleg egy hang sem jött ki a torkomon,annyira meglepődtem....
Szóval ezek után nem hiszem hogy tényleg úgy tudnék egy erőszakoskodóval szemben védekezni mint gondolom......
22:02
85
Feb
19
Lenamo írta:
bocsánat....* . *
új még ez nekem:)
22:04
86
Feb
19
blondecat írta:
Sziasztok! Új vagyok még itt. 22 éves vagyok, és két éve velem is megtörtént, ráadásul a (ex)barátom volt az elkövető. Elmentünk bulizni, egy ideig rendben volt minden, majd eltűnt pár percre és amikor visszajött látszott rajta h vmi nincs rendben (vagy beszedett vmit, vagy ivott még jó párat). Haza indultunk, de már az úton mindenkibe bele akart kötni, meg verekedni akart azzal aki szembe jött. Azt hittem, ha haza érünk lecsillapodik, de nem így történt. A mobiltelefonomat elrakta egy számzáras táskába, édesapja volt egyedül otthon, de ő csak ült a szobájában és szívta a cigijét, úgy hogy ott bőgtem mellette és kértem h csináljon vmit, mert nem merek felmenni a fiához. De nem tett semmit, a fia viszont igen... Ez az egész éjféltől reggel 7ig tartott, amikor is 7 órányi borzalom után vissza adta a telefonom és végre kiengedett a házból. Utána még volt pofája felhívni, h vissza akar kapni...
Ja és két éve voltunk együtt amikor ez történt...
22:41
87
Feb
19
LadyGray válaszaA.F.rétisas írására:
aucs:S
22:45
88
Feb
19
Devalyn válasza írására:
Szerintem nem ez az oka, hanem az, hogy könnyebb hibáztatni az áldozatot és azt mondani: "minek öltözött fel ribancosan, minek ment fel a pasi lakására, mit keresett egyedül a sötét utcán - ÉN nem teszek ilyet, tehát ez velem nem fog megtörténni". Fejeket mélyen a homokba le és élni az álomvilágban, ahol csak azzal történik rossz, aki "kihívta maga ellen az égiek haragját"...
22:48
89
Feb
19
LadyGray válaszablondecat írására:
és előtt sosem ivott? gondolom azt sem tudod akkor hová ment!? két év alatt soha semmi ilyet nem csinált? huh... nehari, megértem ha nem akarsz róla beszélni...csak ez elég fura...
22:59
90
Feb
19
LadyGray válaszaDevalyn írására:
nagyjából ugyanezt írtam le az 51-es hsz-omban.
23:01
91
Feb
19
Devalyn válaszaLadyGray írására:
Tudom, de én Snitzl elméletére válaszul leírtam még egyszer, hogy ő is észlelje. Ismétlés a tudás anyja, apja, azaz szülője...
23:29
92
Feb
19
RosalieHale válaszaAdriana írására:
Szia, megpróbálok válaszolni a kérdésedre, bár velem szerencsére "csak" majdnem történt meg, de nagyjából a reakcióról tudok képet alkotni.
Estefelé jöttem haza egy barátnőmtől még ősszel, aki pár utcányira lakik tőlem, ezért bevállaltam az utat egyedül. Már közel voltam, de még pár száz méterre a házunktól, amikor észrevettem, hogy követ valaki. A másik oldalról elém került, és elállta az utamat egy férfi, undorító dolgokat mondott és fogdosta magát. Ahogy közelebb ért, megragadta a karomat és az arcomba lihegett.
Ez egyedi eset, de nekem azt hiszem az adott erőt, hogy megcsapott a szájából/testéről áradó leírhatatlan, iszonyatos bűz, és nem leblokkoltam, hanem csapkodtam, ütöttem, hogy elengedjen, és tudtam az undortól egy hatalmasat lökni rajta, és ahogy nekitántorodott egy kerítésnek, én elrohantam.
Nyilván ha nincs az a szag, akkor is undorodom tőle, de én ehhez tudom kötni, az undorhoz, attól teljesen megvadultam és el tudtam nagy erővel lökni magamtól. Már kezdtem is ledermedni, amikor azt megéreztem, és én ehhez tudom kapcsolni, hogy az billentett ki a dermedtségből, és így tudtam küzdeni.
Azt is csak otthon vettem észre, hogy leszakadt a kabátomról egy csomó gomb. És nem voltam miniszoknyában, kilógó mellel, farmernadrág volt rajtam egy hosszú ballonszerű kabáttal, úgyhogy nem arra ment.
Kicsit hosszú lett, és nem is csak a te kérdésedre, hanem úgy általánosságban a helyzet.
23:42
93
Feb
19
ismeretlen válaszaDevalyn írására:
Határeset. De veled is egyet értek, meg részben magammal is:)
23:48
94
Feb
19
ismeretlen írta:
Nincs DE! Nincs HÁT! Megyeszed a spenótot! :P
23:59
95
Feb
20
LadyGray válaszaDevalyn írására:
igen, igen:) én csak az egyetértésem akartam kifejezni, de itt hiába bólogatok...;D
00:18
96
Feb
20
LadyGray válasza írására:
há mijez az új avatar?:D gyászbohóc lettél?XD
00:19
97
Feb
20
ismeretlen válasza írására:
Vagy megeszed, vagy megerőszakolod!...xD...a spenótot természetesen...xD
00:33
98
Feb
20
ismeretlen válaszaLadyGray írására:
Csak Joker bácsi:) Tapsolok a sok okos embernek, még annak is, aki nem érdemli meg:)))

(Ne vegye magára senki, csak az, aki a véremet akarja szívni:D)
00:34
99
Feb
20
Ziv írta:
Férfiként is abszolút egyetértek. Nincs de.

Viszont eszembe jutott erről egy történet: egy nagyon kihívó lányismerősöm amikor megismerkedtünk, velem is kihívóan viselkedett, de aztán "nem adtam meg magam neki", és idővel a bizalmába fogadott. Fogjuk rá, hogy barátok lettünk, és egyre több mindent tudtam meg róla. És ő mesélte, hogy szerette a pasikat felizgatni aztán otthagyni. Nem egyszer csinálta meg, hogy egy srácot felhívott magához, vagy átment hozzá, felizgatta, aztán "otthagyta", vagyis egy idő után hirtelen nemet mondott a folytatásra. De ekkor már meztelenek voltak mindketten, és addig izgatta a srácot amíg már nem bírt magával, és nagyon "azt" akarta... és mondta, hogy jókat röhögött magában ilyenkor a fiúk arckifejezésén. Ilyenkor általában bosszúsak voltak a fiúk, illetve röhögve mesélte, hogy volt, aki kiment a wc-be "befejezni az aktust". Már előre így tervezte az összes ilyen találkát. Aztán az egyik fiú nem volt hajlandó megérteni a nemet (ugyanúgy meztelenek voltak és már volt kb minden), és az ő szavaival élve megerőszakolta. Aztán összegyűjtötte a haverjait, és megverette a srácot.

Na, ezek után elég hamar leépítettem ezt a lányt az ismerőseim köréből. És dühös voltam rá, a megalázott és kinevetett férfiak miatt.
02:49
100
Feb
20
Ziv írta:
Ja és lányok, ilyenkor lehet tökön rúgni, szemet kiszúrni, csontot törni, a nemi erőszsaknál nincs olyan, hogy csak olyan szinten támadtak vissza, ahogyan tégedt megtámadtak... a btk nektek ad igazat!!!
02:52
101
Feb
20
Ziv írta:
(bocs az elgépelésekért)
03:33
102
Feb
20
Peekaboo válaszaZiv írására:
Ilyenkor szokták azt az egy mondatot kiragadni, hogy "Nekem úgy tűnt, hogy Ő is akarja.". És mindenki csak borzad, hogy ez a perverz állat most hülye vagy mi van?

Pedig roppant veszélyes "játék", amit a "barátnőd" művelt. Rettenetes a tudat, hogy az ilyenek miatt vész el némely férfiak nőkbe vetett hite és tisztelete.
07:53
103
Feb
20
Peekaboo válaszaZiv írására:
Gondolkodjunk csak! Az áldozatból lett az erőszaktevő, akin aztán bosszút állt a "törvényes" áldozat???
07:55
104
Feb
20
A.F.rétisas válasza írására:
72. biztos van ilyen nő is,de az iylen hozzáálláshoz nagyon butának kell lennie
11:30
105
Feb
20
Adriana válaszaRosalieHale írására:
Igen, valami ilyesmit képzelek el én is. Örülök, hogy megúsztad. Jó, hogy volt lélekjelenléted.
11:43
106
Feb
20
Rancid írta:
Ez vicc. Habár én azt tudom elképzelni,hogy vannak akik nem tudnak mit kezdeni a témával így hülyeségeket beszélnek,mert normális álláspontot nem tudnak képviselni,nem tudják megmagyarázni az erőszak okát.

Nincs de,egyértelmű,mert akárki is erőszakol meg akárkit,azt egy életre nyomorékká teszi lelki értelemben,és lehet akármilyen jó pszichiáter a közelben,sohasem lesz egészséges szexualitása és a büdös életben nem fog még egyszer megbízni valakiben.

Sajnos velem is történt majdnem ilyen eset,de voltam elég határozott,megmondtam neki,hogy akkor én most elmegyek innen te meg itt maradsz,és nem akadályozol meg. Iszonyatosan féltem,de azonnal levette a kezét rólam én meg lassan elsétáltam. Ha agresszívabb lett volna akkor foggal-körömmel küzdök az biztos. De remélem lyen nem lesz többet.
Meg van barátom aki a buszmegállóig nem enged el egyedül este,magamtól meg nem járkálok teljesen egyedül,így nem tartok attól,hogy ez újra előfordul.
14:46
107
Feb
20
LadyGray válaszaZiv írására:
jogosan..
15:16
108
Feb
20
SwingerMary írta:
Hát nem. Egy nő nem tud olyan kihívóan felöltözni, hogy ez bármilyen erőszakos viselkedésre okot adjon a férfinak. A férfi gyáva és tisztességtelen, ha azzal takarózik, hogy a nő kihívó viselkedése miatt követett el erőszakot. A nő pedig ne ítéljen meg más nőt addig, amíg nem volt a bőrében vagy legalább hasonló helyzetben.
16:11
109
Feb
20
Csendes írta:
Van olyan is,hogy szexnek indul,és erőszak lesz a vége. Szerintem,ha valaki szándékosan fájdalmat okoz a másiknak,pedig tudja,látja,hogy a másik szenved a fájdalomtól,sír és próbálja lefejteni magáról,és mégsem hagyja abba,az már erőszak,és erre nincs mentség. Velem megtörtént.Hiába szóltam a srácnak,hogy fáj,nem állt le,még akkor sem amikor már sítam és próbáltam lelökni magamról,de nem sikerült. Ő meg vigyorogva folytatta.Tényleg vigyorgott. Majd amikor abbahagyta,én meg összegörnyedve sírtam,megkérdezte mi bajom van. Nem találkoztam azóta a sráccal,de soha többé nem is akarom látni. Azt a vigyort,és azt a fájdalmat sosem fogom elfelejteni. Nem hiszem,hogy én ezt megérdemeltem. Mert akkor soha ne feküdjön le egy lány senkivel,mert lehet,hogy így jár? Senkinek semmilyen körülmények között nincsen joga megalázni másokat,és szándékosan fájdalmat okozni!!!
16:35
110
Feb
20
german válaszablupi írására:
le bizony, de eletlen kessel...;)
16:53
111
Feb
20
bubzi válaszaCsendes írására:
igazad van, ez ugyanolyan erőszak. ha mondod, hogy fáj, akkor fáj. hagyja abba. nyilván nem szórakozásból utasítod el "félúton". és nem érdemelted meg. a srác egy szemét volt.
vannak más módszerek is mindkét fél kielégítésére, csak ahhoz minimum az kell, hogy a két ember odafigyeljen a másikra, a reakcióira és az igényeire.
17:55
112
Feb
20
bubzi válaszaA.F.rétisas írására:
áúúúú
19:24
113
Feb
20
blondecat írta:
Hát előtte is volt h iszogatott, de normális határokon belül. Nem láttam hogy hova ment és kikkel, akkora volt a tömeg. Nem csinált ilyet, sőt, sosem láttam addig ilyennek, és nem a rózsaszín felhő miatt. Aznap este nem tudom mi történt vele, de olyan volt mint egy horror film, amiket a tv-ben láttam addig és mindig mondtam magamban, h hát jajj, h h nem tud elmenekülni a csaj, simán el tudna szaladni. De amikor én is olyan helyzetbe kerültem, nem mertem semmit sem csinálni, olyan ijesztő volt az arckifejezése meg minden cselekedete. Úgy fogott meg, h azt hittem el fogja törni a karom, vagy felpofoz...de "csak" ráncigálás volt...épp elég volt az is, utána meg az amiről a cikkben is szó van :(
20:43
114
Feb
20
A.F.rétisas válaszablondecat írására:
Lehet,hogy szippantott...
21:03
115
Feb
21
adame írta:
Sziasztok! Szerintem sincs semmilyen erőszakra bocsánat, annyira undorító, ha valaki a gyengébbeken követ el akármilyen jellegű erőszakoskodást...a védekezésről pedig annyit, hogy velem szerencsére nem esett meg semmi ilyesmi, de barátommal szoktunk birkózni, és hiába vergődöm egyszerüen nem tudok soha kiszabadulni, és bizony elfárad az ember, pedig ő még csak nem is fájdalamsan, erőszakosan csinálja..persze egy idegennel szemben jön a harapás, karmolás, de ha az illető teljes súlyával rád nehezedik kétlem, hogy ki tudsz mászni alóla, még ha oda is kap pl a szeméhez, tökön rugás meg alapból esélytelen, mivel szétfeszített lábakkal igencsak nehézkes..de tényleg olyan felháborító, hogy a nők nem fognak össze legalább a saját nemük érdekében! Bár nem tudom mit várunk, tipikus emberi viselkedés, sajnos..
00:32
116
Feb
21
Naphinel írta:
Az egészből a védekezősdi fogott meg leginkább, így arra írnék.
Elvileg alap, ha megtámadnak, ütsz, rúgsz, karmolsz, bármit, csak ne gyalázzanak meg. Elméletben mindez gyönyörű, gyakorlatban viszont kicsit nehezebb.

Persze, ha megtámadnak, két dolgot tehetsz: tehetetlenül tűröd, hogy azt tegyenek veled, amit akarnak, vagy offenzívát alkalmazol.
Előbbi esetben nem elég a pszichológus, még a saját lelkiismereted is ott van, hogy miért nem tettél semmit.
Utóbbi viszont valamennyire talán megkönnyíti a feldolgozást. Bár bántottak, szembeszálltál vele. Legalább tettél valamit, maradt valami az önbecsülésedből, amire építhetsz utána.


Olyan meg nekem is volt, hogy egyik barátommal birkóztunk, de hiába tettem bármit is, nem tudtam kiszabadulni. Minden erőmet megfeszítve küzdöttem, pedig nem is erősen fogott.

Pluszban járok önvédelmire, és pasas az edzőnk. Az ő szorításából is csak úgy tudtam kiszabadulni, hogy álltam, és a csípőmmel segítettem rá. És még ő is csak fele erővel fogott.

Persze, ez más, mert stresszhelyzetben az emberben dolgozik az adrenalin, meg a túlélési ösztön, de sajnos úgy sem jósolnék magamnak túl nagy esélyt. Küzdenék, ahogy bírnék, de maximum elodázni tudnám a pillanatot, kivédeni picike esélyem lenne. De küzdenék!
17:18
117
Feb
21
LadyGray válaszablondecat írására:
:( sosem tudhatjuk kivel hoz össze a sors...meg főleg azt, kiből mi hozza ki az állatot. Sajnálom ami veled történt, iszonyatos lehetett...de legalább már megszabadultál tőle. Van aki évekig ebben él...
19:18
118
Feb
21
LadyGray válaszaNaphinel írására:
Küzdeni a kiszabadulásért okés, ha van annyi lélekjelenléted remélheted hogy sikerül...de ha esetleg fizikai fájdalmat okozol egy nálad kétszer erősebb, szexuális agressziótól elborult hímnek, akiben szintén dolgozik ugye az adrenalin is, nem biztos, hogy jól jársz... Esetleg megunja a vergődést és péppé zúzza a koponyád...de ez csak egy, a számtalan dolog közül ami kicsit átfordíthatja a dolgokat...
19:24
119
Feb
21
Bubukamano írta:
Ha ilyen helyzet alakul ki, akkor úgy le tud blokkolni az ember, hogy semmit nem védekezik... sőt, van, akinek órák/percek is kiesnek az emlékezetéből. Engem nem erőszakoltak, meg nem sok hiányzott volna, már a falnak nyomott az az állat, és én sokkot kaptam, nem is tudok egyáltalán
visszaemlékezni arra, hogyan jutottam haza- barátnőm mesélte el.
23:58
120
Feb
22
Lucus írta:
Szerintem felmérés eredménye inkább szól a kiszolgáltatottságtól való félelemről,mint a női irigységről.A legtöbb nő halálosan kiszolgáltatottnak érzi magát a férfiakkal szemben,ez szerintem afféle tudatalatti tagadás,hogy ne kelljen szembenézni azzal,hogy ez bármikor velem is megtörténhet és nem tehetek ellene semmit.Egyszerűbb azt mondani,hogy igen erről ő tehet.Ez és ez a viselkedés okozta,de én nem viselkedem úgy és akkor velem nem történhet meg.Ezért nem kell szerintem egyből pocskondiázásba átmenni,persze ez a metódus marhára nem érdekli azt akivel ez megtörtént.
02:42
121
Feb
22
Adriana írta:
Jó, engem 13 évesen tapperolt le egy csávó. Pofon vágtam és belöktem az árokba. 18 éves koromban a fenekemre csapott egy munkatársam. Ő is kapott egy sallert. Szóval bennem dolgozik a düh, ha a testemet "megsértik". Ebből gondolom, hogy erőszakosabb támadás esetén is reagálnék. Hogy mennyi sikerrel, az más kategória...
07:29
122
Feb
22
Adriana írta:
Én is! Csak a düh sokat számít. (Voltam vagy 35 kiló 13 évesen...)
13:34
123
Feb
22
LauraPalmer válaszaLucus írására:
Ez jó meglátás, csak van egy rossz hírem a nőknek: ezek a perverz állatok általában pont nem a kihívóan öltözködő/viselkedő nőkre támadnak. Egy pszichológus is mondta, hogy ezek általában azt élvezik, hogy teljesen zavarba hozzák a nőt, hogy az leblokkol, kínosan, rosszul érzi magát és fél, már attól, ha bámulják, csorgatják rá a nyálukat. Ezt egy kirívó nő élvezi.

Engem most a télen csomoszór találtak be, amikor a vonathoz sétáltam, csizmában, farmerben, nyakig felhúzott zipzárú bőrkabiban, sapkában (és rohadt kirívóan viselkedhettem, miközben mentem a villamostól a vonatomig). Engem mostanában amúgy is foglalkoztat ez a dolog sajnos, mivel vidéken lakok, de Pesten dolgozom, és minden nap ingázok. Van, hogy 3-4x is egy héten fél11-es vonattal indulok haza.. Rohadt szar érzés, hogy a vonaton nem ülhetek be egyedül egy fülkébe, mert biztos betalál valami fasz, alig vannak ilyenkor már a vonaton, úgy kell vadásznom egy-egy normálisnak tűnő embert, akire aztán ráakaszkodok:D , hogy ne egyedül legyek. És van időm közben azon gondolkodni, hogy mennyire egy szar világ ez, hogy a vonaton nem érzem magam biztonságban, hogy félnem kell az ilyenektől, és a legtöbb férfi el sem tudja képzelni, milyen rossz érzés ez. Na mindegy.
18:00
124
Feb
22
tavirose válaszaWelmi írására:
off: találtam neked nagyon frankó macskabrekis képet! :)
20:33
125
Feb
24
Welmi válaszatavirose írására:
Ú. Muti! Köszi!
10:47
126
Feb
24
tavirose válaszaWelmi írására:
írtam neked e-mailt itt a cotcoton kereszül, remélem megkaptad. válaszolj, és akkor elküldöm e-mailben.
17:46
127
Feb
25
PoisonAvey írta:
Álljon már meg a menet. Igazatok van, de ugye tudjátok, hogy a nők nem csak áldozatok lehetnek, sőt a mai világban eléggé gyakoriak a nők által elkövetett támadások (nem feltétlen férfiak ellen, hanem gyerekek!). Természetesen az áldozat nem tehet semmiről!!Az hogy miniszoknyát veszek fel nem jelenti azt hogy gyere mert csak úy csinálom mintha nem akarnám.
00:14
128
Feb
25
nadja írta:
A Magdolna nővérek c. film szerintem idevág
21:40
129
Feb
26
Naphinel válaszaLadyGray írására:
Igen, viszont nézz tükörbe az után, hogy hagytad magad, és tehetetlenül eltűrted, bármit tett.

Én akkor is védekeznék, mert ha még jobban bánt is miatta, legalább az önbecsülésemből marad valami. Védekeztem, és csak azért győzött le, mert erősebb nálam. De legalább megpróbáltam.

Amúgy a legfontosabb: éberség, és az ilyen helyzeteket minéál jobban elkerülni... ha el lehet.
Bár engem is néha megtalálnak az ilyen vadállatok. Jellemző módon a metrón, ahol azért mégsem kezdek el vele ordítani... pedig azt kéne. :(
Ja, és jellemző módon nem a helyes srácok, hanem a vén trottyok, meg a piás, kövér emberkék. :(
13:06
130
Feb
27
LadyGray válaszaNaphinel írására:
Igazából nem tudom megmondani pontosan, hogy hogyan viselkednék élesben. Egyszer volt egy durva esetem de akkor lehettem talán 8 éves és az 50es éveiben járó kedves rokon kétajtósszekrénnyel szemben esélyem sem volt. Részben mert lebénított a sokk és a félelem, részben meg mert úgy emelt fel és húzott magához mintha semmisúlyú rongybaba lennék... Iszonyúan utálom már azt is ha valami hasonló disznó csak megbámul...van amikor be is szóltam, de sokszor elég az ahogy nézek...lehet látják a szememben azt az őrült, undortól feldühödött állatot, aki bennem lakik:P:)
16:15
131
Feb
27
LadyGray válaszaLauraPalmer írására:
Ez nagyon durva:S én is sokat utaztam késői vonattal, de sosem féltem, borzalmas lehet. Nem tudsz korábbi vonattal eljöbbi, vagy valaki elédjönni, vagy veled menni ilyenkor?
16:18
Felhasználónév:
Jelszó:
Hirdetés