Étel+Ital

Téged is átvertek

5681

Van az a hír, hogy Schobert Norbertet - nincsen jelző és titulus rá - a Gazdasági és Verseny Hivatal megbüntette, mert bevizsgálták a termékeit és - nahát! - kiderült, hogy kamuzott. Tehát átverte a vásárlóit. Schobert cégének állításai a kamu kajákkal kapcsolatban olyanok voltak, hogy testsúlycsökkentő és testsúlymegőrző hatással rendelkeznek, szénhidrátmentes lisztből készülnek, csökkentett szénhidráttartalmúak és ajánlottak cukorbetegek számára. A fenti megállapítások közül egyik sem volt igaz. Na, paff neki!

Naivan azt feltételezem, hogy agymosottnak kell lenni ahhoz, hogy bárki is elhiggye, a Norbi-féle liszt fogyaszt, mivel csak attól fogyunk, amit nem eszünk meg! Péksütivel fogyózni - ki hallott már ilyet? Mindegy, sokan megtéveszthetőek, és ezt az Update Magyarország Zrt. ki is használta, tisztességtelen módon megtévesztette - átverte - a fogyasztókat.

Norbiék nyilván kaptak erről egy hivatalos értesítőt, és a sajtó is. Viszont Norbit lepofozta egy félszekrénnyi hombre, ezért nem abból van hír, hogy mindenkit átdobott a palánkon, hanem abból, hogy szegény Norbit lepofozták, és ő most mártír. A reggeli beszélgetős műsorban állítólag egy jó hosszú anyagot is kerítettek az esemény köré, de természetesen a büntivel, az ordenáré hazugsággal kapcsolatban egy kérdés sem merült fel az okos mokkásokban.

http://www.norbi.hu/news_images/900/_07r22812_977_20090624111001_917.jpg

A fotó Norbiéktól való. Elgondolkoztam, hogy a feleségében a természetes implantátum nem zavarja... ? 

Felháborítónak tartom, hogy potom hárommillió forint a büntetés, holott minimum a százszorosát kereste meg ezzel a marketing fogásnak titulált kamu szöveggel: Az Update Magyarország Kereskedelmi és Szolgáltató Zrt.-t elmarasztaló határozatából: "Az eljárás alá vont nettó árbevétele a 2008. évben 228.144.000 Ft volt." A egyik online bulvároldalnak nyilatkozó Norbi seggét majdnem a földhöz verte örömében, persze csak szóban: „Le kell szögeznem, hogy a hivatal nagyon korrekten járt el, hiszen az érvényes jogszabályoknak megfelelő döntést hozott, ami még súlyosnak sem nevezhető. A legnagyobb cégek – OTP, K&H – nem igazán szokták megúszni 30 millió alatt.” Schobert konkrétan bevallotta, hogy ez egy piti összeg.

Az egészben a legfelháborítóbb, hogy most kiderült, hogy hazudik, de akkor miért nem zárják be az összes boltját? Ez tényleg a következmények nélküli ország. Hazudj! Csalj! Tehát lopj! Szedj össze annyi pénzt, amennyit csak bírsz és irány Dubai! Norbiék ugyanis a hírek szerint az Arab-Emírségekben terjesztik majd az igét, sütit, bocs.

Hozzászólások
1
febr
09
trapphenci írta:
első:D:D:D
16:45
2
febr
10
Adriana írta:
Ez a Norbi jelenség undorító. Hihetetlen sok ostoba él a földön.....
A büntetés pedig nem meglepő. "Nagyban csalj, jól jössz majd ki belőle!" Ez mindenre igaz ebben az országban. :-S
09:55
3
febr
10
Hella írta:
második:D:D:D
Egyébként az utolsó bekezdés elmondja a lényeget, én meg sem engedtem volna nyitni az üzleteket egyébként, mert benne van a cikkben is: csak attól fogyunk, amit nem eszünk meg! Nyilvánvaló volt, hogy kamu...
A magam részéről soha nem veszek light dolgokat, mert hiába hízlal a cukor, akkor sem valami laboratóriumban előállított műcucc.
09:57
4
febr
10
Hella írta:
Na, jó harmadik:D
09:57
5
febr
10
dieselgirl írta:
teljesen igazad van, bar en ezen nem tudok annyira felhaorodni mer mindig is kamunak gondoltam ezt az egeszet.

de sztem ettol meg nem kell se szemelyeskedni "Elgondolkoztam, hogy a feleségében a természetes implantátum nem zavarja... ? ", sem pedig helyesnek gondlni arra h egy ember megvernek, leyen az nrbi vagy akárkicsoda, a tetlegesség nem jo, csak eroszakot kelt.
10:01
6
febr
10
anitamano írta:
Pff, ez a sóher norbi elmehet az anyukájába!!! Persze, ő a mártír meg az áldozat, mert pofont kapott. Szerintem kaphatna többet is, nem ártana neki. Az a műmaca meg ott mellette... gusztustalan! De persze, ők vígan élnek, gazdagságban meg boldogságban, mintha megérdemelt lenne. Másokat átverni és ebből pénzt csinálni, persze, jó üzlet. Ok, az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy a sok balga meg mindent bevesz és követik ezt a majmot. Valamit nagyon jól csinált, hogy ennyi szerencsecsomagot be tudott palizni.
10:01
7
febr
10
nyl írta:
Ez egy gyönyörű példa az ország állapotára: van valaki aki csal lop, hazudik, a hatóság elkapja, megbünteti, de épp hogy csak a körmére koppint, egyesek pedig felélesztve a barbár idők önbíráskodási hagyományait felpofozgatják. Szép.

A helyes megoldás valahol ott lenne, ha megbüntetnék egy olyan összeggel ami arányban áll a tettével és kivonnák a forgalomból a csodasütiket. De biztos vagyok benne, hogy Norbit és kedves nejét sokat látjuk még a médiában és nem roppannak bele ebbe a botrányba, lesznek akik még sajnálják is őket. Ha meg arra gondolok, hogy Dubai-ban is öregbítik majd a jó magyar hírnevet elszorul a szívem.
10:08
8
febr
10
donci írta:
Miért nem lep meg ez a hir? Sajnos ez csak egy a sok közül, a mai magyar "okoskodàs"! Csalàs, lopàs, korrupcio, àtverés....Szomoru!
10:09
9
febr
10
pinkrose írta:
Nem tudom sajnálni azt, aki elhitte, hogy a kakaós csigától fog fogyni.Rengetegen megélnek a hülye emberekből-jól teszik.Ettől még ez a Norbi gyerek egy majomparádé.
10:10
10
febr
10
nyl írta:
sokkal csúnyább a csalás, átverés és a hiszékenység kihasználása. Vagy ami még rosszabb: a butaság.
10:10
11
febr
10
nyl írta:
Egyébként a cikkhez tartozó fő kép Norbival és a hamburgerével telitalálat:D jót röhögtem.
10:18
12
febr
10
Fiona írta:
Nem hinném, hogy ezen felháborodni irigység. Szerintem csak egészséges igazságérzetre vall.
10:23
13
febr
10
Most komolyan, ez kit lepett meg?
10:24
14
febr
10
xameee írta:
Engem ez nem lepett meg. Egy kedves ismerősöm dolgozott nála jó ideig, mesélt pár kulisszatitkot.
Amúgy a hideg futkos a hátamon ettől a családtól, és nem az irigység miatt.
(Milyen már, hogy Norbi-rúd a túrórudi? :DD)
10:24
15
febr
10
zsofi írta:
na látjátok, ez pont olyan átverés, mint a biopamut ;)
10:26
16
febr
10
trapphenci válaszaxameee írására:
vagy, erős Norbi:)
10:27
17
febr
10
Fiona írta:
Nem mintha különösebben meglepne, hogy ez kiderült, és nyilván még véletlenül sem jutott eszembe soha, hogy Norbi-féle termékeket vásároljak. És persze, magára vessen, aki ilyen hülyeséget bevett, blablabla...

Mégis örülök, hogy ez kiderült, s annak még inkább, hogy valaki erről cikket írt, mert szerintem nagyon fontos, hogy erről minél többen tudomást szerezzenek. Nyilván nem tud azon egyikünk sem változtatni, hogy megemeljék a büntetését, illetve hogy ezzel foglalkozzon a média a nevetséges arconsuhintás helyett. Azért viszont lehet tenni, hogy minél több ember értesüljön erről, és aztán eldönthesse, hogy kér-e még a kakacsigából....
10:30
18
febr
10
vinczeb válaszaanitamano írására:
Műmaca? Azért, mert kisportolt alakja van? Vagy miért is?
10:40
19
febr
10
vinczeb írta:
Réka
10:40
20
febr
10
cascade írta:
sírjak vagy nevessek?! :S

http://www.norbi.hu/update-hirado/tobbek-keresere-reszletesen-elemzem-az-index-tenyfeltaro-cikket

szánalom...
10:40
21
febr
10
vinczeb írta:
Réka dvd-i nagyon jók, csak ajánlani tudom mindenkinek! Nekem átformálta a testem :)
10:41
22
febr
10
asterisco írta:
Miért kellene meglepődni,amíg az ország vezetői is ezt csinálják retorzió nélkül, addig mindenki másnak is lehet. Amíg kínálat van hülyeségből addig lesznek mindig olyanok akik beveszik és sz.pnak.
10:42
23
febr
10
donci válaszazsofi írására:
1:0 neked Zsofi! ; ) ; )
10:42
24
febr
10
donci válaszaasterisco írására:
pontosan!
10:43
25
febr
10
bubzi írta:
én is olvastam azt a nyilatkozatát, miszerint ez a 3 milla korrekt... jóhogy azt, mellényzsebből kifizeti. és tényleg, ez van: hazudott és csalt egy jó nagyot, és semmi következménye nincs. (a 3 millió smafu.)
nem szeretem az összeesküvés-elméleteket, de simán kinézem belőle azt is, hogy megrendelte azt a szentendrei maflást, hogy inkább arról beszéljenek majd, ne a csalásáról.

kb. 2 éve kaptam ilyen vicces fotókból összeállított prezentációt. volt benne egy termékajánló (talán szórólap, behúzó, kisfüzet egyik oldala, ilyesmi), amiben egy kakaóscsigás fénykép mellé fel voltak sorakoztatva a termék előnyei: finom, szép csiga alakú, elveszi az étvágyat 30 percre, hasonló okosságok és a következő " gyorsan felszívódó szénhidrátot írjunk". ehehe.
előre is bocsánat, de az is hülye, aki eddig bármit megvett csak azért mert az up-date norbi.
10:43
26
febr
10
daya írta:
Ha az is kamu, hogy ajánlottak cukorbetegek számára, akkor ott már komolyabb probléma van, mint egy sima megtévesztés. Az már olyan szintű, mint a "nyomokban mogyorót tartalmaz" típusú élelmiszerekre ráírni, hogy mogyóróallergiásoknak javasolt... Ezért pedig nem néhány milla bünti járna.
10:44
27
febr
10
asterisco válaszavinczeb írására:
talán a lufik miatt és mert sikerült a szigetre min.10 cm-es tűsarkúban kimennie? :)
10:44
28
febr
10
asterisco válaszavinczeb írására:
csak ne beszélne közben... :D
10:45
29
febr
10
daya válaszavinczeb írására:
Ki akartam próbálni valamelyik dvd-t, de sajnos Réka hangjától és beszédstílusától nem sikerült elvonatkozni és 5 percen belül kikapcsoltam...
10:46
30
febr
10
asterisco válaszadaya írására:
Persze tescocban volt update pékség vagy mi és csökkentett cho tartalmú péksütiket,palacsintákat,liszteket,stb. árultak kifejezetten cukorbetegek számára!
10:46
31
febr
10
asterisco válaszadaya írására:
Kaptam egyébként cd-t ami terhestorna volt és én a hangot kikapcsoltam,saját zene ment,mert egyébként a torna jól esett, de a szöveg az nagyon bugyutácska volt.
10:48
32
febr
10
Adriana válaszaxameee írására:
Norbi-rúd --> hogy tudj mihez viszonyítani. :-DDDDD
10:49
33
febr
10
daya válaszaasterisco írására:
Az ok, hogy úgy ártulták, de a vizsgálat kimutatta, hogy valójában nem ajánlott cukorbetegeknek, vagy ilyen szinten nem vizsgálták be a termékeket?
10:50
34
febr
10
vinczeb válaszaasterisco írására:
Az aerobic edzésen sem szokott az edző világmegváltó témákról beszélni, nem?
A torna tökéletes, a hangja kicsit butácska, igen, de szórakoztató :)
10:51
35
febr
10
daya válaszavinczeb írására:
Inkább az idegesítő kategória (picsog)
10:53
36
febr
10
iconishta válaszazsofi írására:
pont ez jutott eszembe
10:54
37
febr
10
asterisco válaszavinczeb írására:
Hát mindenkinek más a szórakoztató :) amikor elkezdi,hogy minél hamarabb keressünk keresztszülőket,mert hipp-hopp megszülünk,meg ezzel a feladattal akár egy sztriptízbárban is felléphetnénk.. háááát.
A terhes torna jó és maradjunk ennyiben,más nem érdekelt tőle sem eddig és sem később. Nekem ő nem fáj úm. semmi bajom vele,csak meg ne szólaljon :)
10:56
38
febr
10
asterisco válaszadaya írására:
Nem tudom bevizsgálták-e,nyilván pénzért igen és alkalmasnak találták,csak hát cukorbetegekkel játszadozni?
10:57
39
febr
10
daya válaszaasterisco írására:
Újra elolvatam a hírt... csak a CH mennyiséget vizsgálták, a felszívódást és egyebeket nem... ezt is meg kéne nézni.
11:01
40
febr
10
iconishta írta:
ez az egész ügy úgy nevetséges ahogy van.
kik ezek az emberek? prolik, felkapaszkodottak gyülekezete.

egyébként úgy emlékszem h pár éve bezárták a moszkván levő éttermét, nem emlékszem a részletekre.
11:03
41
febr
10
miju írta:
Kakaós csigától fogyni:D
Engem nem vertek át ezt eddig is tudtam. Bár az már nem vicces ha mondjuk azt írják rá, hogy cukorbetegek ehetik és aztán mégsem..
A családját meg hagyjátok békén szerintem, nem ez a téma, kit érdekel, h mekkora melle van Rékának?
11:04
42
febr
10
chloe válaszabubzi írására:
teljesen nyilvánvaló hogy megrendezték.

amúgy meg én nem érzem magam átverve, minthogy semmit se vásároltam tőlük (fogyipékség, hát persze), másrészt meglátom Schobertéket, és mintha viszketőport öntenének az agyamra, úgyhogy igyekszem messze elkerülni őket...
11:06
43
febr
10
tavirose írta:
váháháháhááhá
erre ennyit tudok mondani. gratulálok norbinak a nettó árbevételéhez, valamit nagyon jól csinál, bár sanszosan nem ő, hanem van mögötte egy-két imázsépítő befektetési tanácsadó stílusszakértő....
11:11
44
febr
10
LadyGray írta:
najó... én meg 18kilót fogytam, két hónap alatt a az "update" módszerrel... akkor most hogy is van ez??
11:19
45
febr
10
nyl írta:
Norbinak egyébként egy jó beszólása volt életében: víztől és levegőtől még nem hízott el senki. Milyen igaz .....
11:20
46
febr
10
nupogodi írta:
pfffffff.....najó, nyilván vérciki az egész, hiába mossa kezeit Norbi a cikkben azzal, hogy sose mondta hogy 100 % "szénhidrátmentes" lisztből készülnek a csodasütik. Nem mondta, az igaz, de elhallgatott dolgokat, utána pedig gáz magyarázkodni. Láttam mikor a tévében beszél ezekről a sütikről, és ott egy szóval sem hangzott el, hogy használunk rendes lisztet is, naná...nagy kamugép ez a Norbi, hiába. Én sem vásároltam a cuccaikat soha, és nem is hiszem azt, hogy Norbiék kajája legmegfelelőbb ha fogyni akarsz. Akkor még nem volt vele bajom mikor tornázgatott emberekkel, és megmozgatott tényleg sok száz fogynivágyót. Mintha Réka fejében is kicsivel több agysejt lett volna anno, mikor még nem volt Schobertné, legalábbis úgy emlékszem. Megszeppent vidéki kiscsaj volt, bár a szeméből akkor sem villogott az intelligencia, legalább nem volt annyira irritáló mint manapság. A gáz nem az, hogy segíteni szeretnének (saját bevallásuk szerint....közben bezsebelnek sok sok pénzt is, ofkorsz), hanem ez az egész médiahisztéria ami körülöttük van, és amit ők generálnak. Nem hitelesek a szememben, fikarcnyit sem. Mert azok után, amit lerendeztek az Uri Gelleres showban, meg a Szigeten (íííjjjjjjj), meg egyáltalán akármelyik más műsorban amit lerendeznek....kijjazisten veszi őket komolyan??? Réka megszólal, és pereg a vetőmag a szájából. Norbi helyében ki se engedném a házból, pláne nem mutatkoznék vele sehol, mert égő, nem kicsit. (Röviden: bunkó, nagyon hülye, idegtépő hangja, és nagyon nagy arca van) És igen, lehet róla véleményt mondani, lehet személyeskedni nyugodtan. Közszereplő (sajnos) innentől mindenkinek lehet róla kialakult véleménye. Elvégre senki se mondja azt neki, hogyha szerepel a tévében, még véletlenül se hagyja el értelmes mondat a száját. :P Mondjuk Norbi sem az a kimondottan húdeokos típus, de elfér a magyar média többi jeles képviselője közt.
Szegény akármit csinálhat, akármit mondhat, akármit feltalálhat, komolyan venni akkor sem tudnám-én személy szerint-soha.
11:24
47
febr
10
LadyGray írta:
Attól, hogy az emberek hülyék és csak azt hallják meg, amit már csoda számba menne, -ha csak egy pillanatra belegondolunk, vagy csak egyszer utánaolvasunk-...nos, nem hiszem, hogy ez személyesen az ö bűne... A módszert ha ismeri valaki, tudja, hogy attól ha -akármilyen csodalisztből készült- szénhidrátbombából zabál napi 20kilót, attól nem fog fogyni. Szerintem ők sem ezt kommunikálták azért... bár a cég, nem egy magánszemélyből áll...ezt is szem előtt kéne tartani. Ennyi.
11:25
48
febr
10
LadyGray írta:
Ez persze nem azt jelenti, hogy imádom őket! Félreértés ne essék... de amennyit én szenvedtem ezzel a dologgal és amennyire egyszerű és könnyű tálcán kínált módszert kaptam, igen...olyan volt mint egy varázslat... ezért mindenképp elfogult vagyok. Így mondhat bárki bármit, én tudom amit megtapasztaltam és ezt senki nem veheti el. Na tényleg befejeztem.
Jah és M.Jackson is pedofil volt, naná...ehhhXD
11:30
49
febr
10
eriana írta:
Az emberek nagyon hiszékenyek. Még gimis koromban nyári munkám volt egy élelmiszerboltban, olyan polcpakoló voltam. Egyik nap a tejes pultnál tettem-vettem, mikor megkérdezte tőlem egy hölgy, hogy van-e fogyókúrás kefir (!). Mondtam neki, hogy szerintem minden kefir fogyókúrás, nem értem, hogy mire gondol. Válasz: hát olyan norbis, neki csak az a jó, mert az tényleg fogyókúrás (a mizo kefiren virított, hogy update1), de nem volt, úgyhogy nem vett kefirt, mert a többi szerinte nem olyan :D. Ennyit erről, egész nap ezen röhögtem...
11:33
50
febr
10
cortina válaszatrapphenci írására:
Héj! Ez csalás! :) Az hiszed, ha Norbinak lehet, akkor neked is? ;)
Ezt eddig senki nem vette észre rajtam kívül?
11:34
51
febr
10
Lunabunny válaszaLadyGray írására:
És mennyi jött vissza belőle? Ez egy meglehetősen egészségtelen mennyiség ennyi idő alatt.
11:39
52
febr
10
macskabreki írta:
Ááázmeg. És megússzák. És ami még pluszban felháborító, hogy egy Berlinben élő ismerősöm mesélte, hogy voltak a világraszóló berlini gasztrokiállításon, ahol Magyarország volt a díszvendég, és a pultok kibaszott norbigenyókkal voltak tele.
11:39
53
febr
10
dean24 írta:
Megérdemelte. Remélem jól helyrepofozták. Talán most nem dadog annyit :D A büntetés meg... Úgyis lesz más, akit újra átvernek, mert sajnos mindig lesznek olyan emberek, akik még ezek után is komolyan veszik őket. A másik, meg a Miss Kocka a felesége, össze is illenek. Mind2 ugyanolyan hülye, buta. Lehet aztán mégis van hatása a sok kamucuccnak, legalábbis negatív hatása, csak rájuk kell nézni, egyik gyogyibb mint a másik :D
11:41
54
febr
10
cortina válaszacortina írására:
Látom a többi cikknél is aktiváltad magad. :) Azt hittem, csak annál amelyiket te írtad.
11:41
55
febr
10
Lunabunny írta:
Ha valakinek van egy csöpp esze, akkor már azon fennakad, hogy 90%-ban szénhidrátmentes liszt. Akkor mégis mi a szarból van? Hiszen a liszt nagyrészt CH. Fehérjeporból, vagy miből? De akkor meg hogy lesz kenyér állaga, ugye? Szóval egyértelmű volt, hogy itt valami nem stimmel. Kiépített egy jól csengő brand-et, ami beépült az emberek tudatába a könyvek miatt, meg a torna DVD-k miatt, stb. majd rárakták mindenféle termékre, és így már bármit el lehetett adni vele. Ez olyan mint régen, mikor bejöttek ezek az akciók, hogy ha a nagyobb kiszerelést vásárolod valamiből akkor olcsóbbra jössz ki. Ez beépült az emberekbe, ezért automatikusan a nagyobb kiszerelést vették De most, ha megnézzük a kilóra levetített árakat sokszor nem a nagyobb kiszerelésű az olcsóbb. Csak ugye nem mindenki nézi olyan tüzetesen az árakat, hanem csak leemeli a polcról a jól megszokottat.
11:48
56
febr
10
Kacu írta:
Ott a pont.
11:55
57
febr
10
chloe válaszacortina írására:
de, de senki se csodálkozott rajta ilyen őszintén : >
11:55
58
febr
10
Kacu írta:
A főoldalon pedig telitalálat a kép! :D Ki találta?
11:59
59
febr
10
urszusz válaszabubzi írására:
nekem is eszembe jutott, hisz' egy taslit kapott, és mindenhol arról volt szó, hogy elvesztette az eszméletét, meg amúgyis, meghalhatott volna. muha.
12:00
60
febr
10
nupogodi írta:
Ki irigy? és kire?
12:01
61
febr
10
urszusz válaszaLadyGray írására:
az "update módszer2 zónadiéta, ha úgy tetszik atkins, másik marketingkörettel.
12:03
62
febr
10
zsofi válaszaLadyGray írására:
nem ismerem behatóan a rendszert, de úgy tudom, alapvetően a különféle ételek vegyíthetősége, azaz egy szétválasztó diéta-szerűségen alapul, és erre jönnek olyan alapvető dietetikai tételek, amiket tök jó, hogy hangoztat, és nyilván lehet velük fogyni. ezzel nincs is semmi baj. (javíts ki, ha valamit rosszul tudok.)
a baj azzal van, hogy elad olyan termékeket, amiknek az összetételéről és a hatásáról hazudik.
12:05
63
febr
10
trapphenci válaszacortina írására:
:D:D:D
12:07
64
febr
10
trapphenci válaszanupogodi írására:
én vagyok irigy mindenkire, akinek sötét, göndör szőr nő a sunamiján!!!!! :D:D:D
12:08
65
febr
10
janisjoplin írta:
gyűlölö Norbit meg a hülyeműnő-butuska feleségét is..és már 2 gyerekük van....áááááááááááááááá!
12:08
66
febr
10
Lunabunny írta:
Az már egy jobb ütemű fogyás, és ha azóta is aszerint élsz akkor biztos azért nem is híztál vissza. Gondolom sportolsz is valamit mellette. A Norbi diétának az a hátránya, hogy nagyon sok fehérjebevitellel jár, és az nem túl jó a veséknek.
12:09
67
febr
10
Meggy írta:
Utálom a Norbit a műfeleségével együtt. És szomorúnak tartom, hogy sokan bedőlnek neki. Többet nem is írok mert oldalakon keresztül tudnám kritizálni és csak jól felhúznám magam.
12:10
68
febr
10
Lovely83 írta:
Szidjátok csak, sőt ítélkezzetek felette! Aki lefogyott a Norbi módszerrel és a termékeivel, annak hiába kiabáltok rá kígyót- békát. Aki lefogyott, az igen, az tudja, hogy miről beszél. Akinek meg fogalma sincsen róla, az minek beszél? Arra egyébként senki se gondol, hogy a Gazdasági és Versenyhivatal is megvehető?
Lehet utálni, lehet szeretni, egy azonban biztos, a Norbi módszer nem ezektől sikeres, hanem az eredményektől, mert nagyon sokan, nagyon sokat köszönhetnek Norbinak. Én mindenképpen.
Leszarom, hogy ki mit mond, én lefogytam a termékektől és csak ez számít!
Köszi Norbi! :)
12:12
69
febr
10
Lunabunny válaszaLunabunny írására:
Ebben hasonlít az Atkinsre. De az Atkins az sokkal rosszabb, mert jobban korlátozza a CH-t mint a zsírt, ami hülyeség.
12:12
70
febr
10
janisjoplin válaszaFiona írására:
m :) gyűlölöm.. tökre nem szimpi, és sejtettem hogy átverés.. soha nem vettem én sem Norbi-terméket és nem is fogok!!!!

Amúgy ha mozogsz rendszeresen, és keveset eszel, vagy kevés kalóriát, akkor úgyis lefogysz.. evidens :)))))))))))))))))))
12:15
71
febr
10
mirkofiam válaszapinkrose írására:
és aki elhitte, hogy cukorbeteg is eheti? mert ha valamire rá van írva, h fogyaszthatják, akkor annak úgy KELL lennie, ha norbi termék, ha nme az.
12:17
72
febr
10
mirkofiam válaszaLovely83 írására:
a Norbi mdszer meg qrwára nem norbi módszer. ha érdekel nézz utána, hogy mennyi ebből az, amit ő talált ki, és hogy hosszú távon milyen következményekkel jár a szervezetre nézve...
12:19
73
febr
10
csylvie írta:
Tesómék laborban - egyetemi gyakorlaton - bevizsgálták a Norbi féle ásványvizet csak úgy, heccből. Hashajtót találtak benne- nagy dózisban...
12:20
74
febr
10
pinkrose válaszamirkofiam írására:
mea culpa...nyilván nem erre a részére gondoltam.
12:25
75
febr
10
indala írta:
több ismerősömnek nagyon bejött a norbi fogyókúra, súlymegtartás, stb.
a hazugság csúnya dolog és bünti jár érte, van ez így. a "hívőket" ettől függetlenül nem fogja eltántorítani.
ami szerintem érdekes: lehet, hogy a norbi termékekben tényleg kevesebb a szénhidrát meg a cukor, de szerintetek ezt mivel helyettesítik? színtiszta műanyagokkal. édesítő meg mittudoménmi...mind-mind mesterséges anyag.
ezerszer inkább eszek fehér cukrot és fehér kenyeret mérsékelt mennyiségben, minthogy kiadjak 2x annyi pénzt norbi műanyag cuccaiért.
12:25
76
febr
10
pinkrose írta:
Ha te mondod...
12:27
77
febr
10
indala válaszaHella írására:
így van. light= műanyag, körülbelül.
12:28
78
febr
10
mirkofiam válaszacsylvie írására:
0.0 komolyaaaaan??? na az durva. így már lehet érteni, mért "fogyaszt"
12:35
79
febr
10
anitamano válaszavinczeb írására:
Persze, kisportolt alak egy kis plasztikával megfűszerezve...
12:35
80
febr
10
scarlett írta:
de emberek, NEM A MÓDSZERREL van a baj, hanem A HAZUGSÁGOKKAL, amivel reklámozza a termékeit!!!
nem értem mit kell ezen vitázni??? százezrek fogytak a "módszerével", ezt senki nem vitatja, de pofátlanság valótlanságot állítani. a pofon meg persze, hogy meg volt rendezve, kicsit fura, hogy egyszerre robbant a versenyhivatalos üggyel, nem?
12:44
81
febr
10
katusbabus2 írta:
Ez a kamu-dolog már legalább egy éve kiderült nem hivatalosan,akkor se volt, és ezután se lesz következménye...
DE legalább Norbi és a felesége is nagyon csúnya, ez az egy vigasztal kicsit:)
12:44
82
febr
10
daya írta:
Amennyiben máskor is figyeltél volna a táplálkozásodra és update 1, 2 akármi nélkül megismerted volna a szénhidrátokat és a szerint étkeztél volna, ugyanúgy lefogytál volna tőle.
Egy napi 5-szöri étkezésből álló szokás, gyors felszívódású szénhidrátok nélkül, mértékletesen és választékosan kb ugyanazt éri el, csak kevesebb müanyagot viszel be a szervezetedbe.
Egy teljes kiörlésű lisztben nincs sokkal több szénhidrát, mint a norbiéban, csak sokkal kevesebb adalékanyagot tartalmaz... Lehet belőle pizzatésztát is csinálni, sőt lehet durum lisztből készült tésztát is enni stb. A norbi módszer gyakorlatilag megvéd attól, hogy gondolkodni kelljen.
12:52
83
febr
10
nupogodi válaszadaya írására:
így van.
12:59
84
febr
10
mirkofiam válaszapinkrose írására:
:) bocsi. nem lerohanni akartalak :P
13:06
85
febr
10
pinkrose válaszamirkofiam írására:
Semmi gond:)Erre a részére nem figyeltem fel a dolognak, csak a fogyósra. Tényleg nem ugyanaz, hogy van egy betegséged és átk..nak olyannal, amit nem ehetnél meg az, hogy elhiszed, a liszt égeti a zsírt.
13:11
86
febr
10
mirkofiam válaszaAdriana írására:
LOL ez eddig fel sem merült bennem... O.O...
13:11
87
febr
10
donci írta:
Err kivàncsi lennék... hogy csinàltad? Na nem mintha fogyni szeretnék, 56-57kg vagyok, csak ilyet még az életben nem hallottam.
13:15
88
febr
10
nemmondommeg írta:
A Moszkván volt egy időben Norbi ápdét büfé. Kocsmázás után, útban buli felé megéheztünk, poénból gondoltuk kipróbáljuk, milyen ez az ápdét kaja (addig csak oltottuk egymást vele, de még senki nem próbálta ki). Kértem egy csirkés gyrostálat, fizettem érte ezer forintot. Ez egy normális étteremben okés, sőt, még a kétszerese is, de itt azért tágult a szemem rendesen. Leülünk, beletúrok a villával, hogy mi van benne. Közben haver szemben elkezdett anyázni (már nem voltunk szomjasak), hogy ennek a kibaszott káposztának NINCS ÍZE. Közben én kommandóztam tovább a csirkés gyros tálamban, hátha találok valami hús félét. Találtam kb. 4-5 kis szeletnyit, de ilyen ujjpercnyit. Megkóstoltam, annak se volt íze. A saláta olyan volt, mint ha már egyszer megrágta volna egy nyúl. Na ekkor kezdtem el én is szidni a tulajt elég hangosan (már az összes környező asztal minket nézett a közben lezajló párbeszédünk miatt). Aztán zárszóként beleöntöttük a fél liter vizet/kólát a kajába és a tálcába, majd mindent otthagyva angolosan távoztunk. A bejáratnál egy társaság épp az étlapot fürkészte. Mi kirontottunk, és egy "BE NE MENJETEK BAZMEG, ez penetráns, vállalhatatlan, borzalmas... mi is megyünk a mekibe" mondattal el is tántorítottuk őket attól, hogy kipróbálják :)))

Nekem ennyi közöm volt ehhez az egészhez, szerencsére nem több.
13:18
89
febr
10
asterisco írta:
A képeid tényleg nem sugallják :) grat!
13:22
90
febr
10
asterisco válaszascarlett írására:
így van!
13:23
91
febr
10
dean24 írta:
Hat most, hogy így mondod :D Rékáról nehezen tudom elképzelni, hogy Ő egyáltalán eszik-e valamit :)) Egyszerűen semmi nőiesség nincs benne.
13:24
92
febr
10
asterisco írta:
ja, igen, asszem 3 kg-t hízott a 7. hónapig, ezzel nem hiszem,hogy lendített azok önbizalmán,akik 20-30 kg-t híznak szülésig...
13:25
93
febr
10
nemmondommeg válaszadean24 írására:
Műanyag viszont annál több.
13:25
94
febr
10
Adriana válaszadean24 írására:
Biztos fényevő. :-))
13:28
95
febr
10
asterisco írta:
hinni kell :)
13:28
96
febr
10
daya írta:
Lehet fogyni a kakaóscsigától, ha sok benne a mesterséges édesítő és kellőképpen sokat eszik az ember akkor hashajtó hatású:)
13:30
97
febr
10
indala válaszanemmondommeg írására:
büszke lehetsz magatokra.
13:30
98
febr
10
dean24 írta:
Meg azért így jobban belegondolva, akit mondjuk úgy péppé vernek, ahogyan azt ő állítja, az nem így néz ki utána, ahogy ő megjelent... lehet benne valami. ebben a megrendezett volt az egész dologban. De ettől még ugyanúgy megjárták. Csak nem eléggé, azért ennyi embert megkárosítani, azok meg ülnek otthon, és jókat röhögnek. Nembaj, majd jön a szégyen nekik, mert ezek után azért elég gáz lehet kimenni nekik a nyilvánosság elé, bár akinek volt képe így hazudni, annak van meg bőr a képén rendesen.
13:32
99
febr
10
Lunabunny válaszaasterisco írására:
Hát ez kb. a két véglet.
13:32
100
febr
10
asterisco válaszaLunabunny írására:
ezt most melyik hsz-re írtad? :)
13:34
101
febr
10
asterisco írta:
ja,a 7 kg,hát persze :D
13:35
102
febr
10
nemmondommeg válaszaindala írására:
Szerintem a hely korrektségéhez mérten diszkrétek voltunk és kulturáltak :P Be is zárt a hely nem sokkal később...
13:35
103
febr
10
dean24 válaszaAdriana írására:
Ez jó, kell is neki a fény, mert amilyen buta, nincs az wattszám, ami elég lenne neki ahhoz, hogy azt a sötétséget bevilágítsa, ami abban a kipárnázott fejecskéjében van :D
13:35
104
febr
10
asterisco írta:
Nem feltétlenül egyébként,rajtam is csak 7 kg volt
13:36
105
febr
10
asterisco válaszadean24 írására:
:D
13:36
106
febr
10
zsofi válaszadean24 írására:
a baj az, hogy a tv2 pl, ami eddig is romlott csecsén nevelgette őket, eztán is ezt fogja tenni, és a világért sem szeretnék kellemetlen helyzetbe hozni őlet. tehát réka mostantól is popsit erősít majd reggelente, norbi meg elmeséli, hogy tetet túl magát a lelki gyötrelmeken, amit a pofon okozott.
13:37
107
febr
10
Kacu válaszajanisjoplin írására:
Miért? A gyerekekkel mi a baj?
13:46
108
febr
10
daya írta:
"Lesarkítva a diabetikus is cukrot és csokoládét zabál, mégsem......"
Ezzel mit szerettél volna mondani? Nem értem.
13:49
109
febr
10
donci írta:
én is kb. erre gondoltam. ; )
13:51
110
febr
10
dean24 válaszazsofi írására:
A tv2-nek már úgyis mindegy. Bele illik mind2 a profiljába. De hát ugye kell a színvonal az embereknek, norbiéknak meg valamiből meg kell élni, hogy nézne már az ki, hogy két ilyen sztár, mint ezek csak úgy lepukkannának. Bár ki tudja, Norbi az ügyeletes idióta, majd eladja magát pár idősebb néninek, azok úgyis buknak a túlkoros kisfiúkra :))
13:59
111
febr
10
dean24 válaszazsofi írására:
A tv2-nek már úgyis mindegy. Bele illik mind2 a profiljába. De hát ugye kell a színvonal az embereknek, norbiéknak meg valamiből meg kell élni, hogy nézne már az ki, hogy két ilyen sztár, mint ezek csak úgy lepukkannának. Bár ki tudja, Norbi az ügyeletes idióta, majd eladja magát pár idősebb néninek, azok úgyis buknak a túlkoros kisfiúkra :))
13:59
112
febr
10
dean24 írta:
Ha már meg fogyás, akkor a legegyszerűbb amit lehet tenni, a mozgás :) Nem kell sanyargatni magát senkinek, egyen akármit. Kis adagokban, naponta többször, és este 5 után semmi. Max alma, vagy valami gyümölcs, mert ugye nehéz ,megállni , hogy tévézés közben ne egyen az ember:) Aztán két reklám közt jöhet a fitnesz, meg a felülés, meg a megfogom a széket kétkézzel, és emelem a lébam. fenékre tökéletes, aztén meg pár lábemelés. Ennyi. amúgysem divat a piszka csaj, meg a táskában a tégla :)
14:04
113
febr
10
dean24 írta:
Ez amúgyis a csajoknak könnyen megy, nekik be van építve valami fogyókúrás izé, amitől könnyen fogynak:D
14:07
114
febr
10
donci válaszadean24 írására:
igy van. Tv közben pedig lehet chips helyett répàt ràgni... ; )
14:12
115
febr
10
daya válaszadean24 írására:
A fogyókúrás izét szimplán hiúságnak nevezném :)
14:13
116
febr
10
roseprincess írta:
Hát én ezen egyáltalán nem lepődöm meg. Én soha nem dőltem be ennek a hülyeségnek. Magamban mindig csak kuncogtam, mikor a cicababák rohantak az üzletbe Norbi up date-es vackokat venni. Én vígan falatoztam a finom pöttyös túrórudit, míg mások az up date-eset ették, mert attól nem híznak. Mondjuk nem tudom milyen íze lehet, mert soha meg nem kóstoltam.
Az meg, hogy már megint ez jön fel, hogy "mert ez megy Magyarországon", "ez a mai magyar mentalizmus, lopás, csalás"... Hol nem ez megy? Most úgy komolyan kérdem? Nem is olyan régen volt szó egy amerikai házaspárról (?) akik könyvet írtak a randizással kapcsolatban, és elemezték (vagy mit csináltak) a reakciókat. Szóval jó nagy marhaság, de sok a szellemileg és lelkileg sérült ember, aki beveszi ezt a maszlagot, az írók jó sok pénzt bekaszálnak, az olvasó meg kap egy teljesen használhatatlan könyvet, ami le sem esik neki, és attól várja a megváltást. Na ez mi ha nem átverés? Mindenki mások hülyeségén akar meggazdagodni, és nem csak itt Magyarországon, hanem mindenhol. Gondolkozzunk már el mielőtt írunk valamit, nézzük szét a nagyvilágban, mielőtt bármi negatívra azt mondanánk, hogy igen ez Magyarország, tipikus magyar dolog, pedig ha kicsit szétnéznénk, látnánk, hogy mindenhol ugyan az van, mint itt, max nem tűnik annyira szembe, mert itt élünk és nem máshol.
14:16
117
febr
10
dean24 írta:
Most így gondolkodtam, ezzel a Rékával még romantikázni sem lehet. Adsz neki egy csokor rózsát, oszt lelegeli :D Bár előtte lehet megnézi, hogy teljeskiörlésü virágföldben termesztették-e . :D Vagy ott a régi jól bevált csokiszirup csurgatós dolog, de nála azt sem lehet, mert berozsdásodik :D :D Ehj norbi, kösd fel a gatyád :D
14:22
118
febr
10
Mirrcic írta:
Egyszer véletlen vett párom egy Update párizsit a sima Tescós mellett.(Azért e kettő,mert vmi nyári balhé miatt teljesen le voltak kopaszodva a polcok.:s)
Én nem is néztem,hogy mit eszem,de annyira szar volt,hogy meglestem a csomagolást.Akkor döntöttem el,hogy a kutyának se adnám,nemhogy én egyem meg.
És a poén a végén:
Párom odaadta a kutyának,ami egy konyhamalac volt és mindent felzabált...
Nem ette meg.:P
14:22
119
febr
10
dean24 válaszadaya írására:
Lehet benne valami :)
14:23
120
febr
10
Helen válaszadonci írására:
Én is szoktam tévézés közben répát "rágni", és sosem fogy el...:D
14:30
121
febr
10
Lunabunny válaszaasterisco írására:
112-esre
14:32
122
febr
10
donci válaszaHelen írására:
ugye ugye, vagy karalàbét! mindenféle zöldséget darabokra vàgni, és tejfölbe dugdosni ; )
14:34
123
febr
10
Lunabunny írta:
A diabetikus?
14:34
124
febr
10
Lunabunny válaszadean24 írására:
Ezt honnan vetted? Szerintem abszolút nem így van, és ráadásul minél kisebb a felesleg, annál nehezebb leadni.
14:36
125
febr
10
Helen írta:
...és baszki, nem fogyok egy dekát sem. Pedig jól csinálom.:D
14:36
126
febr
10
Lunabunny válaszadean24 írására:
:D
14:37
127
febr
10
Lunabunny válaszaHelen írására:
Extra diétás répa. :P Vagy nem inkább Norbi-rúd? Már ha a párodat véletlenül Norbinak hívják. :)
14:39
128
febr
10
SwingerMary írta:
Hát ez undorító :S
Eddig sem kedveltem a házaspár egyik tagját sem, utáltam a kajáikat és nem érdekeltek a dvd-ik sem. Most pedig már meg is vetem őket. Szégyen, hogy ekkora szemétséget meg lehet csinálni és tulajdonképpen semmi következménye nem lesz, az ejnye-bejnyén kívül. És szerintem is valami elterelő hadművelet lehetett, hogy a kétajtós szekrény padlóra küldte Norbit, legalább volt miről csámcsogni a jónépnek.
Egyébként mikor felröppent a hír, hogy külföldre akarnak menni, egy délelőtti rádióműsorban viccesen a védelmére keltek, nehogy ez miatt elhagyja már az országot... inkább vegye poénra a pofont és csináljon ezzel kapcsolatos edzéstervet. Szánalom a köbön :S
14:46
129
febr
10
dean24 válaszaLunabunny írására:
Nekem bevált, onnét :P ha meg kicsi a felesleg, akkor majd eltűnik egyszer, csak arra kell figyelni, hogy ne menjen fel több. Vajon melyik a nehezebb? :D
14:56
130
febr
10
donci válaszaHelen írására:
hànyszor sportolsz egy héten?
14:56
131
febr
10
Sissi írta:
Nekem mindig is gyanús volt az update 1-es somlói galuska... (update 1et bármikor lehetett enni asszem) hülye aki ezt beveszi...
Réka nekem sem szimpi a műcsöcseivel, de a tornás videói tényleg jók,már fogytam is vele.

Alapból hülye az aki elhiszi, hogy kajától lehet fogyni. A mozgástól lehet, tapasztalat:)
14:59
132
febr
10
Katyerina írta:
Mit is lehetne erre mondani? Aki bedőlt neki, sajnos így járt. Szerintem régóta köztudott, hogy kamukajáik vannak. Amúgy pedig párszor megnéztem kíváncsiságból egy-két termékük összetételét, kizárt dolog, hogy megegyem. Köszönöm szépen, de olcsóbban is tudok venni adalékanyagokkal telipumpált élelmiszert, nem kell nekem ehhez update és 2-3x-os ár...
Annyiban igazuk van, ha az ember odafigyel arra, mit eszik, milyen alapanyagokat használ, elvileg tényleg nem kell drasztikusan éhezni, és ennek ellenére fogyni lehet. Más kérdés, hogy milyen alapanyagok voltak az update termékekben...
A drasztikus éhezés amúgy sem jó, egyrészt megterheli feleslegesen a szervezetet, gyengíti az immunrendszert. Viszont kiváltja a yo-yo effektust, és a leadott kilók hamar visszajönnek.
Én egyrészt azt tartom felháborítónak ebben az egészben , hogy kihasználják az emberek hiszékenységét, főleg azokat sajnálom, akik már több módszert is kipróbáltak, és esetleg ebben volt még reményük, hogy hátha... Másrészt felháborít az, hogy úgy állítják be a módszerüket, mintha ők találták volna ki, holott ez semmi más, csak az egyszerű, régi jó reformkonyha enyhe marketingkörettel...
Mindenesetre aki fogyókúrázni akar, szerintem nem árt, ha utánanéz az adott módszernek, "körüljárja", mert nem mindegy, hogy egy esetleges drasztikus változást milyen módon szeretne elérni, mert az egészségébe kerülhet. És a pénztárcájába... A világon a legegyszerűbb fogyókúra módszer a változatos, jól összeállított reformétkezés és rengeteg mozgás, mozgás, mozgás...
15:04
133
febr
10
janisjoplin válaszacsylvie írására:
o
m
f
g
15:09
134
febr
10
janisjoplin válaszakatusbabus2 írására:
Hi5 :)
15:11
135
febr
10
bubus írta:
Tény, hogy gyomorforgató az ember, de az életmód programja egyáltalán nem átverés. Nagyon is működik. Különösebb szenvedés nélkül fogytam vele 8 kilót 2 hónap alatt. Ha a fehérlisztet és a cukrot elhagyja az ember, nem nehéz fogyni, de nehéz megszokni a hiányukat. Erre nagyon jók a termékei. A kakaóscsigáját sem úgy árulja, hogy egyél csak ilyet és fogyni fogsz. Ha elolvassa az ember a könyvét, nyilvánvalóan kiderül ez is. Norbi módszere igenis jó, számtalan ismerősöm, és a saját példám alapján is állíthatom. Az már más kérdés, hogy mekkora médiafelhajtást próbál hergelni maga körül és milyen antipatikus a labdamellű feleségével együtt.
15:12
136
febr
10
janisjoplin válaszadaya írására:
ez jó, ott a pont!
15:14
137
febr
10
janisjoplin válaszaKacu írására:
égni fognak a szüleik miatt,... mit örökölhettek? hízásra hajlamot? a kislány tök ronda lesz, az anyukája...
" Jaj, Lara, ne egyél több kenyeret, meghízol! menj apuval inkább tornázni"...
Norbik,a ne egyél több csokoládét, vedd be inkább a hashajtód, hogy szép lapos maradjon a pocakod.." :D etc.
Lányok, 10 kg-t hízni a terhessék alatt még az is kevés. egy normális méretű gyerek 3.5-4 kg, a placenta is akkora,mint a bébi, az megint 2.5-4 kg, a vér, a burok, a nedvek....az megvan 10 kg...tehát a szüléssel kapásból lefogsz 10 kg-t....a terhességhez baromi sok energia kell. én sem szeretnék meghízni majd, de fogyókúrázni sem akarok. Nem fogom tömni magam édességgel sem.
De húst és szénhidrátot, pákárut akkor is be kell vinni, sok-sok tejterméket, és rengeteg zöldséget és gyümölcsöt.....
15:19
138
febr
10
janisjoplin írta:
A másik, ha dohányzol, az is mínusz 5-10 kg... de én emiatt nem vagyok hajlandó cigarettázni....SOHA.

ja mínusz 10 év...minimum.
15:20
139
febr
10
LadyGray írta:
gyönyörű vagy..;)
15:22
140
febr
10
Nem az a hír, hogy csalt, ez teljesen egyértelmű volt minden 100 fölötti IQ-s embernek, és még az alatta lévőeknek is. Népbutításért kényszermunkára ítélném!!! :P
A hír tehát az, hogy az állítólagos eszméletvesztést és agyrázkódást a biztonsági kamera által rögzített olyan pofon okozta, ami nekem még arcpirosságot sem eredményezett volna. Wáh :S Réka testén kevesebb a sima felület, mint arcán a lómosoly. :-/

Röhej ez az egész cécó a seggfejék körül. De beverném a száját mindkettőnek.
hú na, átléptem az agresszor fázisba :D
15:22
141
febr
10
LadyGray válaszajanisjoplin írására:
érdekes én attól nem fogytam semmit, szerinem csak annyi max, hogy tartod a súlyod akkor, de nálam ez sem működött, ahogy sok más sem...
15:23
142
febr
10
dean24 írta:
A hangsúly azon van, hogy bevizsgálták. A norbi termékeket. Persze ez ugyanúgy egy normál diétás csokinál is így van, csak az nem kavar ekkora port, mivel annak nem ismerjük a fejlesztőjét, sem a szponzorát, stb. És mivel norbiék évek óta a médiában reklámozták önmaguk, és saját termékeiket, ezért ismerjük őket, és persze, hogy kritikusabbak vagyunk velük szemben, mert azért elég sokáig elhitették velünk, hogy az igenis úgyvan. és most kiderült, hogy mégsem. Ha egy másik nem ismert diétás csokinál kiderül, akkor max leveszik a polcról, és lesz helyette olyan, ami tuti abból készül, ami rá is van írva. De ők konkrétan évek óta ezt csinálták, és bebeszélték, hogy az ő termékeik márpedig abból vannak, amiből, és vedd meg, mert az tuti. Csak hogy most kivizsgálták, és mégsem diétás, mégsem cukormentes, stb. Hát ez a külömbség, mert ettől aztán várhatja akárki is azt, hogy huu de vékony maradok, amikor maximum a csoki csomagolása ami más, az összetétel nem. :) Magyarul a norbi csoki semmire sem jó diétás szempontból, egy diétás csokival szemben, sőt, gondolj már bele, cukorbeteg vagy, tegyük fel nem ehetsz cukrot, és rá van írva, hogy cukormentes, aztán mégsem az. te meg etted, és nem tudtad mitől vagy rosszul. és ezek meg simán hazudtak, lekakilták, hogy kinek mi a jó, csak vedd meg. Itt nem csak egy sima üzletről van szó már, mert hány ember bevette a dumát, és ki tudja kinél mit váltott ki, hogy ették a diétásnak hazudott normál csokit. Az összetétel, ami itt a lényeg, amiben hazudtak. ... Ehh :D A másik meg, oké, persze, megveszem a dvd-t, végülis ilyen alapon én is kiadok egyet, mondjuk őőő békaügetéssel a zsírpárnák ellen. Kb. Kell? nem. Miért nem? mert felesleges. Mert azt dvd nélkül is tudom, hogy a mozgás fogyaszt, és könyv nélkül is tudom, hogy a cukor, a zsír, a liszt, a margarin, a só meg hízlal.
15:23
143
febr
10
LadyGray írta:
Rosszmájú fröcsögés...innetől nem is olvasom és főleg nem írok ezzel kapcsolatban. További jó szórakozást.
15:25
144
febr
10
dean24 válaszabittersweetgirl írására:
Nem vót nehéz neki megrezegtetni azt a gumicukrot ami a fejében van ész gyanánt :D mindig amikor beszél, és dadog, eszembe jut, hogy pattog a gumimaci a cukormentes buksijában :D :D
15:26
145
febr
10
bagoj írta:
A módszer alapjában jó és működőképes, a műkaja meg mindig szar. Lehet rendes ételekkel is ápdételni, nem kell megvenni hozzá a címkés marhaságokat. De én a sok adalékanyagot mindig is utáltam Norbiékban.
Ésszel kell élni, oszkész. Akkor kevésbé vernek át.
15:40
146
febr
10
bittersweetgirl válaszadean24 írására:
:D jóóó
a mai pihent agyú napon jól betalált :) hé, vajon a gyerekek nézhetik a gumimacit náluk? vagy attól is elhíznának? uff
15:43
147
febr
10
LadyGray válaszazsofi írására:
Majdnem... a lényeg röviden; bármit (!) ehetsz, de nem féktelenül, a lényeg, hogy milyen időpontban. Én a legdurvább diétát csináltam, szóval ott 30 napos konkrét étrend volt, grammokkal és receptekkel. Nem ia azzal van a bajom, hogyha amiatt veszik elő mert csalt, hanem azzal, hogy most mindenki hülye lesz aki alkalmazta a módszerét. Pedig amikor én -és a barátnőm- csináltuk, akkor még nem volt szó sem shopokról, sem péksütikről. Lehet, hogy azóta romlott a minőség és az anyagi érdekek felülírták a segítő szándékot, de inkább azok voltak a hülyék akik azthitték, hogy egy halandó képes "kivonni" a szénhidrátot a lisztből! (???) Minden reklám hazugság,de minimum erős túlzás! Ezzel az erővel akkor szinte az összes létező termék gyártóját be lehetne szépen sorban perelni... Ja, amúgy a negatív reklám is reklám...;)
-ez volt ide az utsó hsz-om, tessék megbecsülni:D-
15:51
148
febr
10
csylvie válaszaSissi írására:
Sissi!
A Réka kazettái nekem is bejöttek, egészen addig amíg nem vettem meg az első B. Alexandra DVD-t. Akkor jöttem rá, hogy B(R)éka amatőr. Alexandra tornája nemcsak kellemesebb, de ő bemelegít rendesen, lenyújt, esztétikailag is jobb látvány, és nem kell levenni a hangot sem:):) Vele látványosabb is az eredmény, úgyhogy nekem nem kell többé Réka. A kajájuk meg sosem kellett, tudok szénhidrátszegényen étkezni adalékanyagok és hashajtó nélkül is...
15:51
149
febr
10
dean24 válaszabittersweetgirl írására:
Nem tudom, lehet náluk a tévé is diétás, ha valami kalóriadús adás van, akkor kikapcsol :D :D vagy csak feliratosan, szigorúan hang nelkül, előre megtervezett szöveggel :D gumimacik főcím : Cukormentes bocsok :D :D
15:54
150
febr
10
eamane írta:
Komolyan nem értem, hogy dőlhettek be ennek az egész szénhidrát-hülyeségnek emberek sokaságai...

Én sosem hittem abban, hogy "bármit ehetsz, csak délután három után ne". A kalória az kalória, és ha nem égeted el, akkor reggel nyolckor ugyanúgy hízol tőle, mint este tízkor.

Egyébként meg úgy vagyok vele, hogy nem vagyok hajlandó szemérmetlenül sok pénzt kifizetni semmiért, amit rám akarnak sózni, ha szerintem a minősége nem áll arányban az árával. A Norbi-cuccok meg ugyanolyan egyszerű kaják, mint a nem-Norbi cuccok, csak duplaannyiba kerülnek.

A magyar büntetési tételeket meg inkább hagyjuk, csak felhúzom rajta magam. Az nem büntetés, amit az illető mellényzsebből kifizet! Norbika is kifizeti a hárommilliót mellényzsebből, Kulcsár Attila is kifizette, pedig milliárdokat sikkasztott. Így megy ez ebben az országban...
16:00
151
febr
10
MrsFiennes írta:
Á... akkor már értem miért híztam a "diétájától..."
16:07
152
febr
10
nemmondommeg írta:
Háh, megtaláltam egy régi postot, elég beszédes :) Norbi annyira ápdét, hogy rokker kártyája is van, hogy ne kelljen parkolásért fizetnie. Biztos ebből fizette a büntit is, ami nagyon megrázhatta anyagilag :)))

http://varos.blogter.hu/72667/norbi_mozgasserult


Most egy 700 lóerőre tuningolt RS6-ossal nyomja :)
http://stipistop.com/blog/wp-content/uploads/2009/01/schobert-norbi-audi-5.jpg
Erős csávónak erős autó :))) Félreértés ne essék, nem irigylem tőle a pénzt, legyen neki. Az basz fel, hogy ilyen ügyeskedő kamuzással szedi meg magát, ami amúgy is nagy divat itthon. Ez itt a mutyizás országa.
16:10
153
febr
10
nemmondommeg válaszanemmondommeg írására:
A német rendszámot meg se említem, az nyilván alap egy ilyen mintapolgárnál :)
16:12
154
febr
10
Helen válaszadonci írására:
Gyakran. Főleg lovagolok.:D
16:27
155
febr
10
HankMoody írta:
Régen a fősuli alatt én "dolgoztam" pár hetet Norbinak. A csomagolt Update rendeléseket (reggeli, ebéd, vacsora) szortíroztam az embereknek egy elosztóhelyen. Reggel fél 5-kor ugrottam ki az ágyból mert a Norbi Update várt reám. Egy-két kaja nem volt valami étvágygerjesztő. Én biztos nem kajáltam volna meg. Most belegondolva mit meg nem tettem egy kis plusz pénzért. Annak a fickót meg hatalmas respect, aki lekevert neki egyet. Lehet, hogy én is azt tettem volna, mert el tudom képzelni, hogy milyen beképzelt stílusban beszélhetett a fickóval.
16:35
156
febr
10
asterisco válaszajanisjoplin írására:
Az energia nem a plusz zsírban lapul. S nem azért nem híznak egyesek,mert nem esznek,hanem ilyen alkatúak. Megnyugtatlak,hogy a 7 kg pluszommal simán szültem 3 óra alatt,akin 20-30 kg felesleg van előbb el fog fáradni,ehhez nem kell diploma. De ezt nem választja senki, adottságainak megfelelően alakul,persze kettő helyett evéssel hamar kúszhatnak a kilók,de nem egy példa van ismerőseim körében,hogy a 20 kg is simán lemegy,ha nem hagyja el magát.
16:52
157
febr
10
bittersweetgirl válaszadean24 írására:
Cukormentes bocsok ?! :-D Gyááááháháh :'-D
16:56
158
febr
10
itthon nem lehet tisztességesen meggazdagodni
fenti példa és számos más eset mutatja

ha valakinek sikerülne (kivétel most is erősíti a szabályt) ahhoz nagy szerencse kell, vagy nagy szájüreg :P
17:01
159
febr
10
nemmondommeg válaszabittersweetgirl írására:
Lehet becsületes munkával is jól élni, csak jól kell csinálni és nyilván kell szerencse is, meg persze kapcsolatok. De az nem csak itthon.
17:04
160
febr
10
dean24 írta:
Otthon nem tisztességesen, hanem meggazdagodni nem lehet :D Erre jöttek rá norbiék is, akik szépen bedobták magukat pár évnyi kamuval, meg bájvigyorral, aki meg volt olyan, az meg bevette, aztán most meg röhögnek magukban. Másrészt, meg most is velük foglalkozunk, annak ellenére, hogy milyenek, magyarul, amíg média lesz, addig pénzük is lesz, és megy tovább a berántás, és kapjuk a döglött pudingot, meg a többit... De reméljük isten továbbra sem bottal ver, és lesz olyan vállalkozókedvű ember, aki szívesen ad egy maflást neki a másik oldalra is, amolyan egyensúly gyanánt, nehogy kibillenjen önmagából :D
17:25
161
febr
10
Aanaq írta:
Az energiamentes kakaós csigáról az jut eszembe, milyen jókat szoktam vigyorogni a gumicukrokon feltüntetett 0% zsír infón. Jóhogy nincs benne, mert színtiszta cukor és műanyag. Lehet, hogy kevesebb energia van az édesítőszerrel készült ételekben, de még nem tudják "azokosok", hogy hosszú távon milyen eü következményei vannak a fogyasztásának. Van olyan mesterséges édesítőszer, amiről kiderült, hogy rákkeltő, és kivonták a forgalomból (a nevére nem emlékszem, de könnyű rákeresni). A teljes kiőrlésű gabonában nincs kevesebb energia, csak lassabban szívódik fel a benne lévő szénhidrát, ezért fogyasztása után nincs hirtelen vércukorszint-zuhanás, ami farkaséhséget okoz, ergo falást, ezért szokták ajánlani. A Norbi diéta mellesleg majdnem ugyanaz, mint az Atkins, azaz fehérje-diéta, ami nagyon egészségtelen hosszú távon, mint minden egyoldalú diéta!
Aki le akar fogyni, vagy le kell fogynia, az keressen fel diplomával rendelkező dietetikust, ne egykori rendőrök tanácsira hallgasson! A saját érdekében! És ne tömje magát szeméttel, csak azért, mert lusta, mert attól még hogy lefogysz a kajájától, nem leszel egészségesebb a sok adalék miatt! Ezért kell az ételek címkéjét elolvasni, és minél több olyan szó vagy kifejezés van rajta amit nem értesz annál inkább ott kell hagyni.
És sajnos mozogni is kell, bármilyen rosszul hangzik...Ebben pártolom Norbertet. Remélem elnyeri méltó büntetését az átverések miatt.
17:35
162
febr
10
Cherry88 írta:
Sziasztok! Biztos, hogy van ebben átverés, mint mindenben, gondolom itt is spórolnak. De könyörgöm! Aki nem próbálta, ne bírálja! Én nem vagyok norbikajafüggő, de néha megveszem azt a péksütit ebédre, és volt úgy, hogy naponta 1 hétig. Egy grammot se híztam, sőt, fogytam még 1 kilót! És én is hízékony vagyok, amolyan a "levegőtől is hízik" típus. Én is tavaly fogytam 10 kilót, annyi felesleg volt rajtam, szerencsére nem is jött vissza, de nem norbi diétával. Tehát azt nem tudom, hogy az ő fogyis módszere milyen. Csak azt tudom, hogy nem híztam a péksütiktől.

Egyébként a piac nyitva áll, mindenkinek lehetősége van csalni-lopni-hazudni, hát hajrá. Norbi meg azt csinál, amit akar, a sütik finomak és én nem híztam tőle.
18:03
163
febr
10
Cherry88 válaszacsylvie írására:
Nem értek ezekhez a dolgokhoz, csak józan paraszt ésszel: az édesítőszer hasmenést okoz. Gondolom abban is az volt. De lehet hülyeséget mondtam... Viszont norbi termékekre rá van írva, hogy nagy mennyiségben való fogyasztása hashajtó hatású.
18:07
164
febr
10
Snitzl írta:
Pontatlanság van a cikkben.

Azt írja:
,,Mindegy, sokan megtéveszthetőek, és ezt az Update Magyarország Zrt. ki is használta, tisztességtelen módon megtévesztette - átverte - a fogyasztókat."

Így lenne helyes:
,,Mindegy, sokan megtéveszthetőek, és ezt az Update Magyarország Zrt. ki is használta, tisztességtelen módon megtévesztette - átverte - a hízókat.

Ugyebár a ,,fogyasztók" Norbiék lennének...xD

Alapvetően, mint ahogyan azt sokan le is írták előttem, nem a módszerével van gond, mivel azt nem ő, hanem nála sokkal okosabb emberek találták ki:)

Azzal van a gond, hogy Update lóf@szt árult az embereknek, csak közbe kiderült az Update lóf@szról, hogy rohadtul nem Update borjúhúsból van... és megúszta egy 3 millás sárga csekkel.

Továbbá megjegyezném még azt is, hogy a Norbi féle Ápdétos fogyasztó ,,csodakakaóscsigáknak" és tápoknak mindaddig igen jó keletje lesz, amíg a sok birka mindig a könnyebb utat, a csodatápokat, fogyasztókapszulákat meg áltudományos kuruzslási módszereket fogja keresni és nem képes felfogni, hogy tartósan, utólagos egészségkárosító következmények nélkül lefogyni csak SOK Mozgással és Egészséges Táplálkozással meg Diétával lehet.
Vagy aki macskabőrt szeretne magának, az mehet zsírleszippantásra.

Amúgy, nem akartam megbántani senkit, ha esetleg mégis sikerült, akkor jelentkezzenek az illetők és írok sorry-t meg excuse me-t.
18:08
165
febr
10
tiborka írta:
remélem megtalálható a video, valahol...a schobri megpofozásáról. szívesen megnézném, hogy mit nyilatkozott. merugye, a Hajdu/Sarka esküvö alkalmával kelett kezett vélemény nyílvánításom (bors) után engem konkrétan megfenyegetett, hogy megkerestet a barátaival és hajjaj...pedig csak azt írtam, hogy kedves hitvese úgy vonult be a bazilikába, mit pritti vomen, de még mielött találkozott volna a ricsivel (gere)....
18:12
166
febr
10
roseprincess válaszabubus írására:
Akkor az én "életmód" programom jobb volt. Kb. 2 hónap és -17 kg. :P
18:15
167
febr
10
szeszti írta:
elég csak ránézni a tenyérbemászó fejére, s elmegy az étvágy
18:29
168
febr
10
Ananke válaszaLadyGray írására:
annyit fogyni abszolút nem egészséges, akármilyen módszerrel. orvos figyelt rád közben? vagy orvossal konzultáltál?
18:33
169
febr
10
Ananke válaszaroseprincess írására:
ez sem egészséges, ennyi idő alatt. nagyon nem.

lányok, lányok, nem kéne ennyire a fogyásért élni, az egészség nem ér többet??
18:45
170
febr
10
roseprincess válaszaAnanke írására:
Pedig nem csináltam semmi extrát!
Annyit csinálta, hogy annyit ettem, amennyi kellet, vagyis nem tömtem magam degeszre, hanem annyit ettem, hogy ne legyek éhes, közben anyukámnak segítettem kint a kukoricában kapálni néhány órát. Nem volt (vagyis volt benne némi szándékosság is, de nem ennyit céloztam meg) szándékos. És amelett, hogy fogytam napon voltam, meg jól kiizzadtam a méreg anyagokat. De soha nem éheztettem magam, és teljesen normálisan táplálkoztam, ettem mindent, amit előtte. Szóval tényleg nem volt semilyen fogyókúrás programom, nem szedtem tabikat. Egyszerűen lement ennyitől.
18:59
171
febr
10
Ananke válaszaroseprincess írására:
akkor sem egészséges, ha magától ment le. ahogy az sem egészséges sokaknál, ha 5-6 kilót fogynak a vizsgaidőszak alatt.

nem voltak utána egészségügyi gondjaid?
19:15
172
febr
10
Lunabunny írta:
Ja persze, hát nyilván ha valamiben cukor helyett édesítőszer van akkor kevésbé hízlal.
19:17
173
febr
10
Lunabunny válaszadean24 írására:
Hogy érted, hogy neked bevált? Nőkről volt szó, nem?
19:18
174
febr
10
Lunabunny válaszabubus írására:
Na én is valahogy így vagyok. Én eleinte kimondottan bírtam, azért mert volt egy ember aki bevállalta, hogy népszerűsíti a mozgást és megpróbál minél több embert rávenni arra, hogy sportoljon, és figyeljen jobban a táplálkozására. Ez eddig nagyon szuper dolog. Csak aztán azóta elszállt vele a ló egy kicsit. Az meg, hogy milyen ember, igazából tök mindegy. Persze ha hiteles akkor nyilván hatékonyabban tudja eladni a termékeit.
19:24
175
febr
10
roseprincess válaszaAnanke írására:
Semmi problémám nem volt, annyi változott, hogy jobb lett a közérzetem. (Az mondjuk hozzá kell tenni, hogy azóta már vissza jött belőle 7, mikor elkezdtem az egyetemet, és azóta stabilan tartom a súlyomat, már vagy 5 éve. És jól érzem magam.)
19:30
176
febr
10
Lunabunny válaszanemmondommeg írására:
Ami az ujjlenyomatával indul.
19:30
177
febr
10
Ananke válaszaroseprincess írására:
a nagy súlyingadozás nem egészséges, és amennyire én tudom 15-20 kilót fogyni fél-egy év alatt egészséges.

a közérzet-javulás természetes, az magával a fogyással, normális súlyra beállással függ össze, de a hirtelen (2 hónap a testnek hirtelen) ennyit fogyás nem jó. arról nem is beszélve, hogy nagy a veszélye ilyenkor, hogy a test nem jut a megfelelő tápanyagokhoz.

örülök, h neked nem lett belőle semmi gond.
19:32
178
febr
10
Lunabunny válaszaAanaq írására:
Csak nem kolléga? Én nem akartam a dietetikusokat reklámozni itt, de ha már te megtetted, akkor igen. Aki egészségesen akar fogyni, úgy hogy ne is jöjjenek vissza a kilók, az vegyen egy fitness bérletet és keressen fel egy dietetikust.
19:34
179
febr
10
polyszi írta:
Én már kóstoltam egyszer Norbi Update pogácsát, amikor az állandóan fogyizó barátnőmmel elmentem a szentendrei Norbi Update étterembe, mert csak ott volt hajlandó enni. Nos, kaptunk ajándék pogácsát. A legrosszabb pogácsa, amit életemben ettem. Nagyon sós volt, és volt valami furcsa íze. Én persze nem vettem mást, csak a barátnőm egy 'óriási' Norbi Hotdogot. =D
19:35
180
febr
10
Lunabunny válaszaSnitzl írására:
Hát...Dr. Atkins szívrohamban halt meg viszonylag korán. (akitől a Norbi koppintott) Ez nem túl jó reklám a diétájának. Ha meg azért halt meg korán, mert nem a saját diétája szerint táplálkozott akkor meg miről beszélünk?
19:38
181
febr
10
Lunabunny válaszaroseprincess írására:
Nagy része valószínűleg víz volt.
19:40
182
febr
10
Aanaq válaszaLunabunny írására:
Nem, sajnos nem vagyok dietetikus, de valamelyest rokon, vendéglátóipari főiskolai végzettségem van. Táplálkozástudományból remek "kiképzést" kaptam.
Úgyhogy reklámozom a dietetikusokat: ők értenek hozzá, őket kell kérdezni hogyan fogyjunk!
20:36
183
febr
10
primadonna írta:
"Ez a két ember nagoyn ronda. Ronda a bőrük, ronda a foguk, patkányfejük van és tök alacsonyak."

Fején találtad a szöget!
Elrettentő példa-képek. :P
20:46
184
febr
10
primadonna válaszaeamane írására:
"Én sosem hittem abban, hogy "bármit ehetsz, csak délután három után ne". A kalória az kalória, és ha nem égeted el, akkor reggel nyolckor ugyanúgy hízol tőle, mint este tízkor."

Én délután 3-IG nem túl sokat eszem. De utána... :D
Sosem voltam piszkafa, de kövér sem.
21:00
185
febr
10
Yndre írta:
Egyik barátnőm Norbival fogyott 10 kilót. Illetve nem Norbi márkájú kajákat evett, hanem betartotta az étel táblázatot. Az 1-es, 2-es, 3-as kategóriájú kajákat csak a megadott időben ette így fogyott le. Szerintem ezeket elég betartani, a Norbi márkájú kaják csak pénzkidobás, így is le lehet fogyni.
Szóval az elgondolás nem rossz, de sok benne a felesleges pénzkicsalás.
21:00
186
febr
10
primadonna válaszabubzi írására:
"egy kakaóscsigás fénykép mellé fel voltak sorakoztatva a termék előnyei: finom, szép csiga alakú, elveszi az étvágyat 30 percre, hasonló okosságok és a következő " gyorsan felszívódó szénhidrátot írjunk". ehehe."

Normál pékségbeli kakaós csigától én kb. 3 órán át nem éhezem meg újra.
21:20
187
febr
10
german írta:
en igazabol nem azon lepödöm meg hogy kamu volt, vagy nem, hanem azon, hogy az ilyen jellegü hirek szinte mindennaposakka valtak, hogy tenyleg ez megy magyarorszagon lopas csalas, hazudozas...nagyon szomoru:(:(:( mi lesz ebböl az orszagbol keremszepen???
22:41
188
febr
10
german írta:
es amikor van idöm kicsit tüzetesebben atolvasni az otthoni hireket....hat elkepesztö mik vannak...:(:(:(:(sajnos ez a norbi ügy is csak egy a milliobol...
22:43
189
febr
10
donci válaszaHelen írására:
értem. Attol viszont nem lehet fogyni, hiàba te vagy felül.... ; ) ; )

Màs sportàgra gondoltam : )
22:51
190
febr
10
donci válaszagerman írására:
Hàt nagyjàbol ugyanezt irtam én is, és én is ezen szoktam gondolkozni, hogy mi lesz igy???
Kilàtàstalannak làtszik az egész.
22:53
191
febr
10
german válaszadonci írására:
abszolut kilatastalan:(:( es nem is vagyok büszke az orszagomra...pedig lehetne maskeppen is, azaz sokkal maskeppen kellene.
/ bar, amig a turistak( es magyar emberek is) nem sokat eszlelenek a legfergeseböl, addig ideig-oraig meg el lehet adni a szart is.../
23:10
192
febr
10
german válaszadonci írására:
abszolut kilatastalan:(:( es nem is vagyok büszke az orszagomra...pedig lehetne maskeppen is, azaz sokkal maskeppen kellene.
/ bar, amig a turistak( es magyar emberek is) nem sokat eszlelenek a legfergeseböl, addig ideig-oraig meg el lehet adni a szart is.../
23:10
193
febr
10
dean24 válaszaLunabunny írására:
jah, igen nőkröl, összekevertem a hozzászólásokat, bocsesz :D
23:10
194
febr
10
dean24 írta:
Ha most belegondolok, szegény norbiék miket csuklanak egész nap, nembaj üzenem nekik, hogy az update 23456 kóla segííííííííííít :D csak én nem tudom, de ha a réka büfög, azt tuti látszik rajt nem? tudjátok, jön a buborék, oszt ilyen hullám mozgás közben, hoop egy borda, hopp a szilikon,hopp ez egy kocka volt a 6 közül :D :D remélem egyszer jól megcsípi a szunyog, legalább bedagad a lába, aztán lesz rajrt egy kis husi.
23:16
195
febr
11
Snitzl válaszapolyszi írására:
,,és volt valami furcsa íze."

Biztos a hozzáadott polietilént érezted...xD
00:08
196
febr
11
Snitzl válaszaLunabunny írására:
Az esetleges reklamálók okozta gondok szakszerű ,,fogyókúrás" megelőzéséről és megoldásáról beszélünk:) Már ha érted mire célzok:)
00:09
197
febr
11
bluecat írta:
én nem hittem el h. "fogyikaja", nem hittem el h. cukorbetegeknek is jó, nem hittem el h. csóri Norbit lepofozták... és nem hiszem hogy mivel megbüntették neki most rossz lesz, nem hiszem h. szeretik egymást, nem hiszem hogy a gyereke büszke lesz rá és nem hiszem h. csak M.o-n fordul elő ilyesmi, csak menő utálni ezt a helyet... Norbiék és a termékeik egyedül arra jók, hogy vicceljünk velük.
01:49
198
febr
11
Aristeus írta:
2006 nyarának végén 120 kiló voltam. Akkor elolvastam Norbi első könyvét az "Update"-ről, és a módszerét követve - pusztán étrend-változtatással - hat hónap alatt fogytam 25 kilót. Rajtam kívül rengeteg embernek segített lefogyni, szóval kicsit óvatosabban szidjátok.

Az újabb termékeiben én sem hiszek, szerintem kár volt elmennie ebbe az irányba. Igaz, hogy anyagilag jobban járt, de a hitelét kezdi elveszteni.

Fentebb említett első könyvét minden fogyni vágyónak ajánlom.
03:58
199
febr
11
Aristeus írta:
Gumicsontot kaptak.
04:00
200
febr
11
Aristeus írta:
Szia!

Elmondanád, hogy a fogyásod melyik évben történt? Csak hogy viszonyítani tudjak, melyik Norbi-termékről beszélsz (elég gyakran változnak).
04:05
201
febr
11
Csillagszem írta:
Hát igen. Csalt. Húha. És még hányan csalnak szegény kis országunkban. Az én véleményem is konkrétan az, hogy fogyni azzal tudsz, amit nem eszel meg. Sosem próbáltam a fogyókúrás cuccait, mert nem hiszem, hogy a liszt az lehet fogyókúrás. De ezt mindenki tudja, aki ilyen berkekben, mint a fogyókúra egy kicsit is jártas.

Amúgy meg, szerintem a torna (Réka) iszonyúan jó és hatásos. Konkrétan három hétig csináltam minden nap és már látszott az eredménye.

Senkit sem annyira büntetnek itt meg, mint amennyit megérdemelne. Sajnos.
06:57
202
febr
11
sziszikeccs írta:
Én szintén sikeresen lefogytam a módszerével, igaz nem csak az ő cuccait ettem.
Viszont ennek a módzsernek nem a kalóriaszámolgatás az alapja, tehát lehet, hogy a termékeinek magas a kalóriaértéke, de mégsem hízlal úgy, mint mondjuk egy normál termék.
És a világon nincs olyan kaja, amitől fogynál!!! Aki ezt elhiszi, meg is érdemli.
De hogy hízlalna a Norbi féle kaja, azt kizártnak tartom.
07:32
203
febr
11
Kacu válaszajanisjoplin írására:
Ezek a gyerekek ebben nőnek fel. Gyermekkoruktól kezdve ez az életforma válik természetessé számukra.
Megmondom őszintén, hogy nekem nem ellenszenvesek. Mindenki úgy próbál boldogulni az életben, ahogy tud. Ők így boldogulnak. Az meg, hogy nagyon sokat követik őket...
09:05
204
febr
11
Kacu válaszasziszikeccs írására:
Nagy mennyiségben bármit is eszel, hízlal. Jó, itt nem a répáról beszélek. :)
Nem Update termékeket eszek, de Rékára tornázok hetente legalább 3szor és próbálom betartani az étkezési tanácsait. Rendesen reggelizek, délután kettőig megebédelek, utána már igyekszem szénhidrátmentesen vacsorázni.
Egyébként meg tényleg mindegy, hogy Rékára tornáznék vagy bárki másra. Mozogni jó és (szerintem) így lehet a leghatékonyabban fogyni vagy feszesíteni. 2 hónapja csinálom, és látványos. Én látom :) és érzem, és ez a lényeg.
09:10
205
febr
11
Ramiii írta:
nekem van egy ismerősöm,aki szintén bekajálta a dumájukat. ette a nobi pudingot, norbi kenyeret, norbi kakaóscsigát...
aztán várta, hogy fogyjon.
és ha azt mondtuk ez gy nem fog menni, még mi voltunk a hlyék, mert hát a norbi is mondta hogy hat, mega tévében is bennevolt...
09:32
206
febr
11
Solange írta:
mindenki vegye szépen, lelkiismeretesen a norbi szarokat, nehogy csődbe menjenek az e-szám gyártók! elvből nem vagyok hajlandó egyetlen update cimkével ellátott terméket sem megkóstolni. az viszont tény h nagyon ügyesen vázolják a magyar valóságot: "lopj, csalj, hazudj, de lehetőleg nagyban, akkor nem lesz bünti érte"... s z á n a l m a s
09:35
207
febr
11
Hella írta:
:D:D:D
12:18
208
febr
11
Lunabunny válaszaAanaq írására:
De jó! Legalább valakik elismerik, hogy szükség van a dietetikusokra. :) Sajnos sokan még mindig nem tudják, hogy egyáltalán mi az hogy dietetikus. Csoptársamnak egyszer egy csávó elővezette, hogy minek tanul ilyen hülyeséget, úgysem tudja senki, hogy mi ez, különben is ez egy áltudomány, és miért nem tanul valami értelmeset inkább. :d Hát ez késsz!
12:43
209
febr
11
Lunabunny válaszaSnitzl írására:
Ööö...asszem. :)
12:46
210
febr
11
eamane válaszaprimadonna írására:
Valahogy így vagyok vele én is. Illetve fontosnak tartom megjegyezni, hogy nem ugrálok otthon a szőnyegen sem Rékára, sem Alexandrára, sem Bíró Icára, eszek mindent (most pl. ebéd után desszertként lement öt konyakosmeggy, és nincs miatta lelkifurdalásom), nem is kis mennyiségben, mégis teljesen normális az alakom, nem vagyok sem kövér, sem egészségtelenül sovány. Olyan "normális" alakom van... Norbi-update és Réka-torna nélkül is, pedig elvileg hízásra hajlamos vagyok genetikailag. :)
14:58
211
febr
11
Aanaq válaszaLunabunny írására:
Jó sok ésszel lehetett megáldva! :)))))
17:41
212
febr
12
lazado írta:
Nem is tudtam, hogy a só is hizlal. Mindig tanulok valamit. :)))

DE a sós magvak is, mint pl. kesudió-hmmm hogy azt mennyire imádom. :D Vagy a szárított gyümölcsök, azokat is nagyon szeretem.

A Norbi témához nem tudok hozzászólni csak mondjuk annyit nem szabad az ilyen dolgokat elhinni. Mindent a megfelelő mértékben kell enni.

Mondom én aki összeeszik mindent amit csak talál. :D
18:15
213
febr
12
lazado írta:
dean24 !
Ne vedd tolakodásnak,de
nagyon tetszenek a hozzászólásaid. :) Látszik, hogy felkészült vagy és bocsi a megfogalmazásért de nagyon jó a dumád is. Vicces vagy , de ugyanakkor tudod, hogy hol a határ. :))

nincs véletlenül rejtett újságírói képességed esetleg?? :)
19:28
214
febr
12
Lunabunny válaszalazado írására:
A só nem hízlal, csak vizet köt meg, így esetleg többet mutathat a mérleg, ha valaki nagyon sósan táplálkozik, de zsír nem lesz belőle. Ez egy téves infó volt a cikkben.
20:58
215
febr
12
bubifujo írta:
ez nagyon durva. :S összvissz 3 milla?? minimum sokszorosát ÉS bezáratást érdemelne
21:09
216
febr
13
Peekaboo írta:
Erről pofázok mióta, hogy ez a pofon "ügy" túl nagy port vert fel ahhoz, hogy ennyiről legyen szó. Ráadásul a szekrény, őméltósága önként feladja magát, nehogy sóhernorbika még nyámnyila penészvirágnak tűnjön fel, brühühüüü. (Azt most hagyjuk, micsoda férfi az, akinek a neje bicepsze nagyobb, mint a ház "uráé"...XD)

Én életemben ilyen öntelt, lekezelő faszit még nem láttam, mint ez a - saját maga mondta egy interjúban - "kövér ember nem ember" mentalitást hirdető buzgómócsing. A saját nejéről azt nyilatkozta, hogy elítélné, ha a terhessége alatt meghízna??? Ó, nekem mondana ilyet az uram... Azonnal zabálni kezdenék, és mikor elértem a 200-at, ráülnék a fejére. Nincs az a bíróság, amelyik ne mentene fel.

Ennyire még Kozsót sem utálom, mert Ő legalább üzletember, mégha "szeméttelepe" is van. Ha abban van a pénz, hát Istenem, abban van a pénz. Legalább nem hazudik a termékeiről.
03:12
217
febr
13
Azrael írta:
Nagyon vicces ez a marketinghadjárat ami az egészséges életmód körül folyik...Tény ami tény, csak akkor fogsz fogyni, ha több energiát fogyasztasz el mint amit beviszel. Az emberek tévhitben élnek, lásd pl. teljes kiőrlésű gabona. Szép meg jó, de ugyanúgy hizlal mint a nem teljes kiőrlésű, csak élettani hatásaiban egészségesebb (gyakorlatilag ugyanúgy szénhidrátforrás). A másik amin jól szoktam szórakozni, hogy "Light". Például a túró. Jah igen. Kevesebb zsirt tartalmaz. De attól még tartalmaz( nem is keveset). Ami pedig cukormentes, ott valamit beletesznek a cukor helyett .(többnyire pár E betűt, meg mesterséges édesitőszereket) Szóval egyértelmű volt hogy péksütivel nem lehet fogyni, mindegy milyen kódja van. Lehet hogy csökkentett kalória értékű meg stb... de akkor is hizlal. Az emberek nehezen látják be, hogy lefogyni munka, lemondás nélkül nem lehet. Csodaszerek nincsenek.
13:21
218
febr
13
nyufi írta:
nekem anyukám egyszer vett ilyen norbis kaját arra az estre, ha nem lesz semmi otthon. aztán kb. ettem belőle egy falatot, mert annyira szar volt, ment is a kukába egyből. ennyit ezekről a fenomenális szarokról :D bár én kifejezetten rühellem ezt az embert :D
14:09
219
febr
13
lazado írta:
már régen nem írtál hozzászólást, jó hogy újra itt vagy ! :) én mindenesetre örülök neki. :)

tartsd meg-e jó szokásodat továbbra is. :)
20:29
220
febr
14
Snitzl írta:
Jah, ismered, az egyiket a 4-5 közül:)

Számomra az egészséges ételek:
- minden amit a család meg én magam trancsírozunk fel és készítünk el a Tanyán vagy itthon. például: kolbász, hurka, tepertő, szalonna és egyéb disznóságok. Szürke marhák mindenféle részei így-úgy-amúgy feldarabolva-megfőzve-megsütve. Továbbá mindenféle vadon élő jószágok testtájai és testrészei szintén főzve-sütve-trancsírozva.

Továbbá az otthon vagy a helyi kistermelőknél megvásárolt zöldségek (Zsuzsi néni Rulz!) és ezmegaz, de főleg a LILA HAGYMA! Mert az a világ legegészségesebb kajája! Ha elég sokat eszik belőle az ember, még a jegyellenőröket is távol tartja (meg mindenki mást is...xD)

Végül pedig a házi kenyér:D Már ha nem ragad és köt bele a kenyérsütőbe mint a jóféle ukrán maffiózó-betony.

Összefoglalva ,,biztosan egészséges táp" kategóriába tartozik számomra minden ami házi/háztáji, továbbá ami megbízható termelőktől vagy eladóktól származik (banántot se a teszkóba veszünk, hanem a Jani bánál).

Továbbá egészséges táplálék még számomra a lélekenergia:)
02:02
221
febr
14
Aristeus válaszaAzrael írására:
"Ami pedig cukormentes, ott valamit beletesznek a cukor helyett .(többnyire pár E betűt, meg mesterséges édesitőszereket)"

És az édesítőszer hízlal? Nem. Más kérdés, hogy nem egészséges, de fogyni lehet a használata mellett.
03:05
222
febr
14
Snitzl írta:
Egyfelől mi nem adunk tápot a jószágnak (nem is adhatunk, ez a szabály), a takarmánynak valók (széna, szalma, kukoricaszár, egyéb tkm tövények) pedig felénk biotermesztésűek.

Másfelől:

,,sőt még a levegőben is."

,,Ergo levegővel kéne táplálkoznunk."

Most akkor mérgezzük magunkat vagy ne?:D:D:D

Harmadfelől: Persze, tudom, hogy már mindenben van valami szar és ez kikerülhetetlen, mert az egész bolygót szarrá mérgeztük...

DE:

Számomra azért a háztáji és a háztáji bio az egészséges kaja, mert bár mint ahogy azt te is mondtad, manapság már minden szóba jöhető élelmiszer szennyezett, de azokban az élelmiszerekben amiket én a ,,háztáji" és a ,,háztáji bio" jelzőkkel illetek !Nagyságrendekkel! kevesebb káros anyag van, sőt ki merem jelenteni, a világ egyik legkevesebb káros szarságokat tartalmazó élelmiszerei közzé tartoznak, éppen ezért jóval egészségesebb a legtöbb embertápnál amit a boltban megvehetsz.

Végül:

,,És ez vidéken is épp így van..."

A városban befalt kaját is vidéken termelik, vagyis akkor tökmindegy:D

Igazad van abban, hogy ma már nincs olyan, hogy szennyezetlen kaja, ebből kifolyólag 100%-an egészséges sem, de amit én egészségesnek tartok és eszek, az úgymond a ,,legkevésbé halálos" élelmiszer amit fogyasztani csak lehet:)

Megdöglünk ígyisúgyis, megdöglünk igyisúgyis!...xD
11:42
223
febr
16
Azrael válaszaAristeus írására:
Te direkt kötözködsz? Feltételezem igen:)
Igen fogyni lehet. Ezt tény. Fogyni lehet úgy is, hogy nem eszel, vagy bevágnak egy afrikai verembörtönbe. De NEM egészséges:)
Itt én nem erről beszéltem. Hanem az emberek megtévesztéséről...
19:43
224
febr
17
Aristeus válaszaAzrael írására:
Akkor pereld be az összes édesítőszer-gyártó céget. Bár ugye rá van írva a cuccra, mit tartalmaz, és mennyi a belőle fogyasztható napi maximális mennyiség.
04:35
225
febr
17
Azrael írta:
Rá van irva igen. Végülis a budapesti levegőnek is van határértéke ( szmog) (mennyi belőle a napi fogyasztható mennyiség) sőt a rádioaktiv sugárzásnak is van határértéke, amin belül még nem halálos. De attól még árt:)
06:10
226
febr
17
Azrael írta:
Rá van irva igen. Végülis a budapesti levegőnek is van határértéke ( szmog) (mennyi belőle a napi fogyasztható mennyiség) sőt a rádioaktiv sugárzásnak is van határértéke, amin belül még nem halálos. De attól még árt:)
06:10
227
febr
17
Aristeus válaszaAzrael írására:
Igen. És? Ki téveszt meg kit az édesítőszerekkel?
14:13
228
febr
17
BlackFlower írta:
Szénhidrátmentes liszt...xd
Még viccnek is rossz...
Aki meg elhiszi,az így járt,de a csalás valóban nagyon csúny dolog,és ahogy már írták előttem,tökéletesen tükrözi az ország helyzetét...
18:12
229
febr
21
LadyAbayomi írta:
Egy időben fogyasztottam a csokis pudingjukat, ami szerintem finom, viszont később kiderült, hogy a cba-s puding semmiben sem tér el a Norbi-update-fogyi pudingtól! Akkor most a cba-s puding is fogyaszt?? :) Így már egyik termékükben sem hiszek.
10:01
230
febr
21
LadyAbayomi írta:
Ja, és a cba-s puding olcsóbb is! :)
10:01
231
febr
22
Lunabunny válaszaLadyAbayomi írására:
Fogyasztani semmi nem fogyaszt, maximum nem hízlal. A Norbi puding azért nem hízlal, mert cukor helyett édesítőszer van benne, ezt meg bármelyik másik pudinggal is megcsinálhatják.
12:22
232
márc
10
csombolyka írta:
A gáz csak az, hogy pl én glutén érzékeny, édesanyám pedig cukorbeteg, ha bekajáltuk volna ezt a hazugságot, akkor most benne lennén a szarban... avagy a korházi ágyban
16:07
oleandros írta: tegnap 23:59
... :P megpurczant mindenki :D nem baj! Ole is battyog alucikálni...
oleandros írta: tegnap 23:58
Flashback
Booo írta: tegnap 22:41
♥ Nina Simone ♥