Szépség

Szőrös a lábad, mint egy őzé!

5621

Epilálunk géppel, borotvával, habbal, gyantával zselével, krémmel... mindennel ami erre alkalmas, és a kezünk ügyébe akad. Mára a szőrtelen test szerves része a vonzó és csábító nőiességnek, hiszen tudjunk, hogy leszbikus nőtársainkat gyakran szőröslábú leszbikként emlegetik, következésképp akin van szőr, az kevésbé nőies. Azt leszögezhetjük, hogy nyáron megválunk minden zavaró szőrszáltól, de vajon télen is ugyanezt tesszük?

"Manyika, magának olyan a lába mint egy őzé. (Manyika elmosolyodik) Nem, nem olyan kecses, olyan szőrös!" Protokoll tanárnőm váltig állította, hogy ez a beszólás valóban elhangzott, méghozzá egy felsővezető dorgálta meg epilálatlan beosztottját. Nyáron evidens, hogy szőrtelenítünk, hiszen így dekoratív és így higiénikus, de óhatatlan, hogy télen elkényelmesedünk és ritkulnak a kozmetikusnál tett látogatások, vagy ritkábban kerül kezünk ügyébe a borotva. Letesszük a nagyesküt, hogy ez így van? Naná, hogy nem, mert ott az ellenpólus, ami nagyon is jogosan azt mondja, hogy nem a külvilágnak szőrtelenít, hanem saját magának. Ha megszabadulunk a kósza szálaktól szalutálunk egy sort a társadalmi konvencióknak, de ami ennél is lényegesebb: önmagunk számára válunk vonzóbbá. Ha vonzónak tartom magam, minden bizonnyal más is annak lát majd, vagyis már nem volt lényegtelen letolni a prémet.

Egy nagyon fontos szegmens érintetlen maradt, nevezetesen a pasik, vagy a pasi. Elég kézbe venni egy férfimagazint, láthatjuk, hogy a bikinivonal egyre beljebb csúszott, már nem pusztán a kikandikáló szálaktól szabadulunk, hanem mindentől ami zavaró. Ez persze személyfüggő, mint az is, hogy télen szőrt növesztünk-e, vagy maradunk a kellemesen sima idomoknál. Nyilvánvaló, hogy a pasi ez utóbbira voksol majd, mert 1. ehhez szoktattad, 2. ez a szebb, 3. konvenciók. Szó sincs arról, hogy a férfit mint valami programozható cyborgot betanítunk dolgokra, az viszont tény, hogy a kapcsolat kezdeti időszakában mindenki kényesen ritkítja a szőrszálakat, csak hogy még vonzóbb látvány és tapintvány legyen. Az idő közben múlik, évszakok jönnek mennek, közben megsokszorozódnak a hónapfordulók és simán megesik, hogy nem mindig tükörsima valónkat mutatjuk. Érthető, és jogos, hogy bizonyos idő után szabadulnánk a kényszeres borotválkozástól. Ha mindezt télen tesszük az még érthetőbb, hiszen bár nemcsak a külvilágnak mutogatjuk magunkat oké, de télvíz idején mégiscsak nyugodtabban nőhetnek azok a szőrszálak, hiszen jön még három réteg ami eltakarja. Mivel többségünk zsenge kamaszként életreszóló frigyre lépett az epilátorral, így érthető, hogy leginkább magunk miatt vagyunk képtelenek elviselni a szőrösség tudatát, de leginkább látványát. Télvíz ide vagy oda, mondhatni rutinból nyirbálózunk és ez így van jól. Elrettentő példaként szolgáljon Monique Imes, aki a lehető legtermészetesebbnek tartotta kivillantani szőrös lábait a Golden Globe-on. Polgárpukkasztásnak persze belefér, de hogy trend legyen belőle? Köszönjük, mi nem kérünk belőle.

Hozzászólások
1
febr
02
asterisco írta:
vörös szőnyeg, gloden globe és nem is akármilyen bunda? igénytelen paraszt!
10:53
2
febr
02
chloe írta:
hát van ki mellé feküdjek, úgyhogy télen, nyáron, ha esik, ha fúj, mindig, pedig peregnek a hónapok, ez most tényleg pedantéria?
10:59
3
febr
02
pinkrose írta:
Én télen-nyáron,(lehet onnan a késztetés, hogy együtt élünk a páromal) bár sok gondom nincs a dologgal, alig van szőröm-a fenti naturális hölgyikével ellentétben.
11:00
4
febr
02
Lunabunny írta:
Én konkrétan átmentem jetibe a tél folyamán. :D Nem látja senki rajtam kívül, akkor meg mit erőlködjek? Már túljutottam azon, hogy emiatt utáljam magam, vagy undorodjak magamtól. Tavasztól úgyis szőrteleníthetek majdnem minden nap, nem gyötröm magam ezzel még ilyenkor is, amikor senki nem látja. Olyan mintha kisminkelném magam a netezéshez.
11:05
5
febr
02
chloe válaszaLunabunny írására:
őket most borzasztó boldoggá tetted

http://www.freeweb.hu/szoroslanyok/index.htm
11:12
6
febr
02
Eliana írta:
Mivel párkapcsolatban élek, nem engedem meg magamnak, hogy szőrös legyek.
Az igaz, hogy nem annyira mániákusan szőrtelenítek, mint nyáron.
Mikor egyedül éltem, akkor azért voltak nagyobb kilengések, de akkor sem voltam soha jeti, mert utálom a szőrt.
11:13
7
febr
02
luxy írta:
Nem szeretm a szőrt, és nem azért, mert piperkőc vagyok, hanem mert ha nem szőrtelenítek rendszeresen, akkor jönnek a szőrtüsző-gyulladások, kipróbáltam.
Anyukám egy másik generáció, neki nem volt elvárás fiatalakorában az epilálás, de soem felejtem el a gimis ballagásom napját. Amikor elment a vendégsereg, megkért, hogy masszírozzam meg a lábát, mert elfáradt. tettem is, szívesen, és észrevettem, hogy anyám lábszára sima, mint a babapopso. Az érettséim tiszteletére először szőrtelnített (nemcsak ott :-))) és azóta is teszi, büszke vagyok rá.
Én először akkor borotváltam lée a hónaljkutyát, amikor sekent a cicim, de még nem volt hónaljszőröm, bár vártam. Kollégium, közös fürdő, a csajok a mosdók tükrénél bőszen haboztak, borotváltak, hát, ciki lett volna, ha én nem... Borotváltam is: a nagy semmit. :-)))
11:20
8
febr
02
SwingerMary írta:
Pont ma reggel szabadultam meg a felesleges szálaktól. :)
11:23
9
febr
02
daya írta:
Szőrtelenítek, hordok szoknyát télen is és nem szép, ha átmászik a szemek között a centis szőrszál... Amúgy ritka és világos lábszőrőm van, kb 30 cm-ről venni észre, de zavara ha végighúzom a kezem.
Intim részeken is rendben tartom magam, mert igényem van rá.
11:27
10
febr
02
asterisco válaszachloe írására:
ez gonosz :)
11:42
11
febr
02
macskabreki írta:
Nincs is jobb minden harmadik-negyedik héten, mint egy otthon eltöltött magányos este, egy doboz sörrel, egy patron gyantával és üvöltő zenével.
11:47
12
febr
02
csoki írta:
igen, az én anyum is még olyan korban nőtt fel, amikor nem volt elvárás a mindennemű szőrtelenítés... mondjuk neki mázlija volt, a lábán egy szál szőr nem nőtt soha, kicsit irigy is vagyok rá :-)
de ebből kifolyólag, ez nálam tabu volt. és én tiszta cikinek éreztem mikor kinőtt, és nem kezdhettem rögtön leszedni.. viszont ő vitt el először kozmetikushoz gyantázni :-)

és egyszerűen nem fogja fel mi értelme van az intim szőrtelenítésnek...
azt mondta, hogy ilyennek lettünk "teremtve", és így a jó ott lent, mert semmi kosz nem jut be ezáltal (persze ha a szőrt is tisztán tartja)

erre mondtam, hogy igen igen, lehet, de ha a hónaljon meghagyjuk a szőrt, büdibbek vagyunk, ergó, rossz ha ott megmarad, pedig oda is oda lett "teremtve",
na erre már nem tudott mit mondani :-)

11:49
13
febr
02
csoki írta:
amúgy a kép elég undi,
egy ilyen gálára hogy vehette magának azt a "Luxust" hogy nem szedte le???

pedig a lába ki van lakkozva, normális ruha van rajta. nem is értem az ilyet

és szerintem sem lesz trend a szőrös láb :-D
11:50
14
febr
02
Meggy írta:
Szerintem nem az a baj, hogy nem szőrtelenített (bár tény, hogy az ember egy ilyen eseményre erőt vesz magán és leszedi a bundát) hanem, hogy felemelte a szoknyát és ez látszik.
11:59
15
febr
02
forevermore írta:
az epilálás a világ legunalmasabb dolga :SSSS
12:00
16
febr
02
csoki válaszaforevermore írására:
jah, végülis a gyanta sokkal izgibb ;-D
12:13
17
febr
02
asterisco válaszacsoki írására:
ha nem is izgi,de jóval gyorsabb
12:14
18
febr
02
Lunabunny válaszachloe írására:
:D Örülök. De ha jön a tavasz lesz sírás-rívás. :D
12:25
19
febr
02
Lunabunny válaszaluxy írására:
Érdekes, nekem akkor lesz mindig szőrtüszőgyulladásom, ha szőrtelenítek.
12:33
20
febr
02
Megane írta:
csak ne gyulladna be :( És hiába radírozom rendszeresen. Ötlet?
Amúgy dehogy lesz ez a láb trend, no stress : ))
12:38
21
febr
02
Morcogo válaszamacskabreki írására:
Üvöltő zene mellett nem hallatszik ha te is. :)
12:53
22
febr
02
Dzsuditta írta:
Szerintem az a kép meg van buherálva Photoshoppal...
Vagy legalábbis remélem :P
12:55
23
febr
02
fiszi írta:
Nyáron igyekszem szőrteleníteni, de télen, csak, ha úgy tartja kedvem. Nyáron szoknyázom, télen inkább nadrág, ritkán szoknya és hosszúszárú csizma (bokacsizma, kiscipő télen számomra elképzelhetetlen).
A másik, szoktam mondani a páromnak, hogy ő is szőrös :)) , így én is megengedhetem magamnak! (Az meg, hogy egy férfi epilálja magát?? Neeem, nekem az buzis. Nagyon.)
12:59
24
febr
02
szotyolaa írta:
Szerintem elég egyértelmű, hogy a hölgy szándékosan emelgeti a szoknyáját. Ha emlékeztek, Julia Roberts-nek is volt egy vörös szőnyeges képe, ahol integet, és látszik, hogy szőrös a hónalja. Szerintem nagyon helyes, hogy hírességek (habár ez az arany ruhás nő fogalmam sincs kicsoda) felhívják a figyelmet, hogy a nők sem szőrtelenül csöppennek a világra, és felháborító, hogy nem is hagyják meg a választás lehetőségét, mert ha valaki szőrös, kinézik és igénytelennek tartják. Különben ti is miért reklámoznátok ilyen büszkén szőrtelenségeteket, ha nem annak örülnétek, hogy beilleszkedtetek a tömegbe, és egyben olthatjátok azt, aki télen szőrösen felejtette magát…
13:08
25
febr
02
forevermore válaszacsoki írására:
én sosem gyantáztam még magamnak, az kozmetikus téma, de az meg pénz :S szóval nálam marad az uncsi epilálás..
13:16
26
febr
02
Yndre írta:
Ezen a szőrzeten látszik, hogy nem éppen csak elfelejtette leszedni a szőrt és pár milliméter kiserkent a legutóbbi óta, hanem konkrétan 3 hónapja növeszti a bundáját.
Ez igénytelen és égő ilyenkor.

Bár ha jól tudom ez a Monique valamire fel akarta hívni ezzel a figyelmet, nem csak sima polgárpukkasztásról volt szó.
13:26
27
febr
02
dieselgirl válaszaLunabunny írására:
pasifüggő, ez mer nincs a valaszo kozott?
13:27
28
febr
02
Kacu válaszachloe írására:
ez undorító. ja, és a munkaehlyen vagyok. még jó, hogy rákattintottam :D
13:36
29
febr
02
Lunabunny válaszaMegane írására:
Van a Veet-nek ilyen szőrbenövést gátló kencéje, szőrtelenítés után be kell kenni vele az adott területet, meg azt hiszem lehet többször is, tehát minden nap kenni, de közvetlenül szőrtelenítés után kurvára csíp.
13:45
30
febr
02
Lunabunny válaszaKacu írására:
Én csak a címet olvastam el, tovább nem érdekelt.
13:46
31
febr
02
Lunabunny válaszadieselgirl írására:
Na igen. Remélem most nem leszek besorolva a full igénytelenek közé, mert bátorkodtam - egyedülálló lévén, valamint figyelembe véve, hogy tél van - nem tökéletesen szőrtelenített testtel mászkálni itthon. Pasihoz nyilván nem így megyek, meg nyáron sem bundában flangálok az utcán. Bár volt már olyan is, hogy baromira nem tervezett és nem várt helyzetből lett szex. Tapasztalataim szerint a férfiak nem akadnak fenn ezen a dolgon különösebben. Ők is tudják, hogy a nők nem csupaszok alapból, néha előfordul, hogy nem úgy jönnek össze a dolgok, hogy minden tökéletes, és akkor mi van? Azt viszont mondjuk el szokták felejteni, hogy mennyi időbe és energiába kerül olyanná varázsolni magunkat amilyet manapság természetesnek veszünk.
13:52
32
febr
02
klaudia írta:
Én télen nyáron ha esik ha fúj, akkor is szőrtelenítek, mindenhol...mert engem nagyon zavarna ha jetivé válnék:D:D:D és hiába takarja a nadrág télen, ha este végighúzom rajta a kezem,akkor legyen sima:)
A kép pedig remélem, hogy photoshop :O...attól hogy valaki nem a szőrtelenítés híve, azért egy ilyen alkalomra igazán megcsinálhatta volna a lábát
13:54
33
febr
02
klaudia válaszaLunabunny írására:
ez így van:) egyszer én is bátorkodtam elfelejteni a borotvámat:D akkor még nem éltem együtt a pasimmal, és úgy volt, hogy pénteken jön, de csütörtökön betoppant, meglepetééés:D
még szerencse hogy csak a lábam volt szőrös, őt nem zavarta, engem viszont annál inkább
13:56
34
febr
02
chloe válaszaszotyolaa írására:
szőrteleníteni tehát konformizmus, basszus mostmár tényleg ideje gyapjat növesztenem felköltöznöm a fára, különben nem hiteles az értékrendem : <
14:57
35
febr
02
beabanya írta:
ez nem évszak kérdése
ez heti rutin
ennyi.
15:03
36
febr
02
susudragon írta:
vannak pasik, akiket nem zavar, ha már van egy "borostát"...nekem csak ilyenhez volt szerencsém :D de azért próbálom kerülni az ilyen helyzeteket, és inkább borotva, mert nekem viszont kissé kínosan hat...

DE egy ekkora bundával hogy van képe kilépni a vörös szőnyegre?? legalább más milyen ruhát vett volna föl...nem olyan nehéz eltakarni...vagy ő emelte föl? már nem is tudom...de ez nagyon igénytelen >:(
15:03
37
febr
02
Johnzy írta:
nekem nem szőrős a lábam hanem, hanem jeti a becenevem....ÉÉÉÉÉÉÉÉSSSSSSSSSSS, mi ezzel a probléma?????????
15:14
38
febr
02
rubikkocka írta:
nyáron 3 naponta epilálás, télen kéthetente borotva. és van pasi. Jól ki szokott röhögni, mikor végighúzom a kezem a lábamon, és pofákat vágok, hogy már megint szúr, és mindig megesküdök hogy soha többet nem szőrtelenítek, mert felesleges, úgyis visszanő. De vaahogy nem bírom ki, nem szeretem összefonni a hosszú szálakat! :P
15:26
39
febr
02
LadyGray írta:
de jó annak akinek pikkpakk megvan és lazán belefér a napi rutinba....nekem az egész délelőttöm rá szokott menni...:S haén gazdag lennék...már szarrá lézereztettem volna mindenhol a kis izéket:P
15:29
40
febr
02
lipgloss írta:
Hát miez a láb.. aztamindenségit! Ha ha én itt az egyetemre le tudom szendi akkor szedje már le basszus 1 ilyen rendezvényre...
Én utálom már ezt a szörtelenítgetést dehát ami muszáj az muszáj! :)
15:43
41
febr
02
Nazumi írta:
Aaaaa jessszus ilyet meg nem is lattam...

Szoval a kormeit elviszi pedikuroshoz de borotva mar nem? Na ez igazan igenytelen. Nekem ilyen szorom lenne mar reg lezerrel kezeltetnem...

Most nagyon szerencsesnek erzem magam mert ehhez kepest csak szoke piheim vannak, de meg az is zavar. Igen uncsi a borotva/epil de telen-nyaron csinalom es nem csak azert mert masok latjak hanem mert en igy erezem jol magam. Ez kicsit olyan mint a furdes meg a hajmosas, az is uncsi neha meg is csinalod...
16:23
42
febr
02
Airotkiv válaszaLadyGray írására:
Óh bárcsak pikkpakk meglenne, nem tudom ki az akinek sikerül, igazán elárulhatná a titkát. Bár van egy tippem: két kezemen meg tudnám számolni hány szőrszála van. Engem a sors és a gének sok sok szőrszállal "áldott" meg. :( Én epilátorral szoktam kínozni magamat órákon át. Elkezdeni rossz, utána már nem érzek fájdalmat. A páromat nem zavarja ha időnként van valamennyi szőr, de engem igen. A kezdeti kínlódás után jóleső érzés simának lenni. Nyáron folyamatosan igyekszek lekapni a növögető szálakat, télen kicsit ritkábban. Pl. ha éppen megvan, akkor növesztem mindenhol, miután elmúlik nekiesek a kis zörgős gépemmel, a fazonomat meg lekapatom a kozmetikusommal, na hát azzal a művelettel vallatni lehetne....
Ami a vörös szőnyegen vonuló hölgyikét illeti, nem ott kellett volna figyelmet felkelteni és nem sövényvágóért kiáltó dzsumbujjal. Aki nem akar szőrteleníti az ne tegye, ezért én személy szerint nem ítélem el, de vannak elvárások, pláne a vörös szőnyegen....
16:26
43
febr
02
Phitonissa írta:
Jesszuskám! Támad a medvedisznóember! :-O
Vagy mi...asszony...
vagyis inkább..mégis ember....:-)
16:40
44
febr
02
Zeldah írta:
Leborotválhatta volna a lábát...
De egy FÉRFI ne borotválja magát, csak az arcán, de a borosta sem zavar, a hónalját meg néha vágja le (mármint a szőrt:D), de NEM KELL máshol...
16:41
45
febr
02
orsi1130 írta:
Fúúúj, ez gusztustalan. Hogy lehet így megjelenni a vörös szőnyegen, akárkicsoda is legyen az illető. Talán ezzel akar hírnevet szerezni magának??
16:44
46
febr
02
Mikkus válaszaDzsuditta írására:
:) hát nincs...
17:04
47
febr
02
indala válaszaLunabunny írására:
gyere, beléd karolok, baktassunk ketten a nekünk kijelölt mellékúton:)
utálom a szőrtelenítést, baromi nehezen veszem rá magam, mert a gyanta körülményes, a többi módszer meg nem működik. így meg mint egy szertartás, kb olyan hosszadalmas a folyamat. tehát télen tartalék üzemmódba kapcsolok és készülök a tavaszra, amikor is ténylegesen muszáj szőrteleníteni, mert kidugom a lábam a gatyából. nem vagyok olyan, mint egy ősasszony, de nem rohanok sikítva a gyantapatron felé, ha meglátok egy szerencsétlen 2 mm-es szőrszálat a lábamon. (ez az egész sztori a lábra igaz, a többi részen abszolút rendszeres vagyok:) )
17:13
48
febr
02
asterisco válaszaszotyolaa írására:
1: az emberi utód hajat és szemöldököt leszámítva szőrtelenül jön világra
2: választási lehetőség mindig van
3:az evolúció kezdetén volt funkciója a szőrnek,ma már nincs és ha még lesz ember 1000 év múlva vszeg el is tűnik
4: ha az igényesség sorbaállás,ám legyen
17:25
49
febr
02
Hát azért feminizmus ide-oda, én sokkal jobban érzem magam nyaktól lefelé csupaszon, nem hinném, hogy ezzel megaláznánk női mivoltunkat, de ápoltnak érzi magát az ember; meg a férfiak is megborotválkozva tetszenek - vagy rendbentartott arcszőrzettel...
17:31
50
febr
02
Ez itt undor, de vannak szép szőrös női lábak. Egy nőn lehet szőr, szexi, kivéve hónaljnál. Szvsz.
17:33
51
febr
02
szotyolaa válaszachloe írására:
Naná, hogy konformizmus. Ezt jól prezentáltad, mikor rögtön lealáztad Lunabunny-t, amiért bevallotta, hogy télen nem naponta szőrtelenít. Követsz egy trendet, és kiközösíted (jelen esetben inkább lenézed) azt, aki nem ezt teszi.
Nekem nincs bajom avval, aki szőrtelenít, nyilván nagyon mutatós dolog a mai világban, de annak nem látom értelmét, hogy fújolnak arra aki nem csatlakozik.
17:47
52
febr
02
mirkofiam válaszamacskabreki írására:
üveg borral...
17:47
53
febr
02
szotyolaa válaszaasterisco írására:
1.És?
2.Hozzászólásomnak nem is azt volt a fő mondanivalója, hogy mindenki legyen szőrös, csak hogy nem is baj, ha valaki így fölvállalja magát, és nem kell rögtön leundorítózni. Pont arra akartam rávilágítani, hogy van választási lehetőség, és nem csak a szőrtelenség létezik.
3. Ebben nem lennék olyan biztos.
4. Hajrá!
17:54
54
febr
02
Lunabunny válaszaindala írására:
Legalább nem vagyok egyedül. :)
18:14
55
febr
02
Lunabunny válaszaszotyolaa írására:
Kössz a védelmet, bár én nem éreztem kimondottan megalázónak, amit chloe írt. Annak kellett volna? Akkor nem sikerült megalázódnom.
18:15
56
febr
02
indala írta:
juj de jó a képed:)
18:29
57
febr
02
zilka írta:
Háth..nem csesztetésből, de a divat és filmvilágot hűűűdeismerő divatos hölgyeményeknek jelentem; ez a "jetinő" ( mellesleg egy embert hogy a p...ba lehet ilyen névvel illetni?Szerintem ezzel csak magadat/tokat minősíted/titek )egy nagyon-nagyon tehetséges színésznő , nevén nevezve Mo'Nique Mellesleg Globe-ot nyert jan.17-én, a Precious című filmben nyújtott alakításáért. (szerintem elég Oscar -gyanús női mellékszereplő,dráma kategóriában)
A szőrös lába már-már védjegye.Nem is igen találtok róla másmilyen képet.. A film linkje:
http://en.wikipedia.org/wiki/Precious_%28film%29

Amúgy epilátor: nyáron, borotva:3 naponta , télen , a 3ik nap végére már szúr ..most gondolom ÚÚRissteeen !!!! Igénytelen, fúúj hányok........
és akkor mi van?? másfél éve komoly kapcsolatom van ennek ellenére ....
Nézzetek már tükörbe, fújolók.. ez nem undorító.. basszus.. anyukátok lába/ puncija is szőrös.... néha megijedek milyen világban élek..
18:31
58
febr
02
szotyolaa válaszaLunabunny írására:
Láttam, hogy poénnak vetted, és nem is azért "vettelek védelmembe", mert megalázva kéne érezned magad. Nekem nem jött be az ő asszociációja.
18:36
59
febr
02
CsemiXX válaszamacskabreki írására:
Pontosan :)
Múltkor fent felejtettem a tűzhelyen a gyantám, elfüstölt, a lakásban nem lehetett látni a füsttől. Úgy tűnik eljött az ideje valami mást kipróbálni :D
18:47
60
febr
02
CsemiXX válaszaLunabunny írására:
És az sem mindig hat. Radír, kence, egyre megy, az undi tüszők ott is maradnak. A bőrgyógyász is csak hümmög.
Én sem tudom, ki tudna okos tanáccsal illetni ez ügyben. Pedig nagyon jó lenne :)
19:00
61
febr
02
chloe válaszaszotyolaa írására:
olyan, hogy ízlés meg gusztus nem létezik akkor, vagy ha mégis azt is csak belémnevelték a trendek mert meg kellett vetetni velem az epillátort. meg a szappant, meg a fogkrémet, meg a mosóport. de ez épp olyan sodrás, ami érthető, ha nem találom esztétikusnak a testszőrzetet, nem fogok csakazértis növeszteni hogy aztán mutogathassak a szőrös karommal a többire, hogy ha-ha, birkák.
19:08
62
febr
02
chloe válaszaLunabunny írására:
semmi bántó szándék nem volt benne, abszolút jól reagáltad le :)
19:11
63
febr
02
szederke válaszaCsemiXX írására:
nekem a kozmetikusom mondta, hogy lefertőtlenített tűve/szemöldökcsipesszel szedegessem ki a begyulladt szőrszálat. és tényleg nem lehet vele mást csinálni, de így nem hegesedik, meg pár nap és el is múlik, még ha nem kezdesz vele semmit -legalábbis az én lábamon - nagy ronda bordó foltok-hegek maradnak. ja és persze bepanthen. :)
19:39
64
febr
02
jentami írta:
gyantázom magam, mindenhol, ahol képes vagyok elviselni. hónalj kb. hetente igényel epilálást. és nekem a popsimban is nő szőr!!! :( a barátom nem hiszi el, hogy ilyen létezik, én meg olyan szégyenlős vagyok emiatt, mint egy bepisilős kiskutya... ha Mo.n vagyok egyértelmű a "cicagyanta", de itt északon nem vállalnak ilyet, ha találnék is egy bevállalós kozmetikust, az ár tuti a csillagos egekben lenne, min. 10ezer, nem viccelek! ajajj, mi lesz velem, ha végleg ideköltözöm...
20:25
65
febr
02
klaudia írta:
tényleg ha már ez a téma, használ valaki szőrtelenítő krémet??? ha igen, írja már le hogy mennyire jó,eltünteti-e az összes szőrszálat és mennyi ideig "hatásos":) mert az epilátort meg a gyantát nem bírom, a borotvát unom,mert 3 naponta meg kell csinálni.....
20:29
66
febr
02
Lunabunny válaszaszederke írására:
Ez jó ötletnek tűnik.
20:37
67
febr
02
luxy válaszaLunabunny írására:
Hát n e k e m is, ha nem elég rendszeresen. Ha kihagyom, begyulladok. Főleg az egyenelítő környékén.. :-) Úgyhogy "brazília" a nyerő. Na, ez most remélem, érthető, mert rejtjeles volt :-))))
20:39
68
febr
02
luxy válaszaklaudia írására:
Sokáig használtam, és érdekes, hogy a párszáz forintos jobb volt, mint a márkásak. Utáltam, hogy büdös. És a lúgos kémhatás nem tesz jót a bugyis területen, mindig bajom lett tőle, pedig én alaposan szőrtelenítek..lásd korábbi hsz-m. :-))) Összességben: Nem volt tartósabb a hatása, minta borotváé, nem gyengültek a szőrszálak, és gyulladásesélyes volt ez is.
Amíg fel tudom emelni a kezemet, bortoválkozni fogok. :-))) (Pedig van szuper gépem is, de uuuutálom. Nekem a wlknsn pink borotvája a nyerő, és dm-s saját márkás bortovagélt (női) használok.
20:43
69
febr
02
asterisco válaszaszotyolaa írására:
mi és? helyesbítettem,mert azt írtad: a nők sem szőrtelenül csöppennek a világra
akkor rosszul fogalmaztál,mert az hogy nincs választása,mert ha x csoportot követ akkor le van nézve,ez pont az az eset amit vázoltam
az evolúció egyik következménye,hogy amire nincs szükség az elcsökevényesedik (állatoknál), ill. a szőr is folyamatosan kopik,ez tény
én is csak hajrát tudok mondani,ha a fán élőkhöz akarsz hasonlítani
egyébként én pusztán esztétikai okból 14 évesen szabadultam meg a lábszőrőmtől,semmilyen csoportot,trendet nem követtem! és ez nem 1-2 éve volt,akkor még híre sem volt a netnek hazánkban és a médiának sem volt ekkora ereje
21:07
70
febr
02
cotcotgirl83 írta:
a tapintványt felvettem a szótárba:D és én télen-nyáron, ha esik-ha fúj, szőrtelenítek. magamnak. mert csak.
21:20
71
febr
02
bubzi írta:
tapintvány :D tökjó ez a szó :D

télen, nyáron gyanta. 3-4 hetente megyek a kozmetikusomhoz, a lábam és a karom otthon is megoldható a gyantázó szettemmel :). jó, nyilván télen nem szedem le a 4 mm-es szőreimet, mert tényleg nem látszik a harisnya, macskanadrág, farmer rétegei alól, de alapvetően nem szeretem, ha vannak rajtam szőrök. borotvát pedig soha!
21:23
72
febr
02
bubzi válaszaluxy írására:
én tökre (meg)értem ;)
21:23
73
febr
02
Lunabunny válaszaluxy írására:
Dekódoltam. Nálam is. :)
21:25
74
febr
02
Lunabunny válaszabubzi írására:
Hát nem tudom, nekem az otthoni gyanta nem jött be. Mindig maradnak szálak amik már nem jönnek ki, főleg a vádlimon, ott eleve csak valami kicsavart pózban lehet megcsinálni, meg a combom hátsó felét. Kozmetikussal még nem csináltattam. De nyáron például az nem gáz, hogy meg kell várni amíg akkora lesz, hogy újra le lehessen gyantázni?
Amúgy van hiperszuper epilátorom, ilyen jégakkus (satinelle ice asszem) na az egy kalap szar. Az nem kitépi, hanem betépi. Köszönöm szépen, ezt a hatást borotvával is el tudom érni és az még csak nem is fáj, kivéve mikor lefaragok egy darabot a térdemből (egyébként meglehetősen gyakran). :D Én még nem találtam meg az ideális megoldást, lehet, hogy nem is fogom soha.
21:32
75
febr
02
Lunabunny írta:
Ehh...utállak! ;)
21:32
76
febr
02
klaudia válaszaluxy írására:
hmm szóval akkor nem jobb mint a borotva, a wilkinson pink borotvája tényleg nagyon jó:)
bár meglepő módon a rossmannos isana nagyon olcsó fajta is van olyan jó...
megértem h inkább a borotvát használod, nekem gyantázógépem van, 2 szer használtam, borzalmas:S:S:S
21:41
77
febr
02
bubzi válaszaLunabunny írására:
nekem ugyanolyan patronos gyantám van, mint a kozmetikusnak: egy patront kell beletenni, bedugom a konnektorba, és szépen felmelegíti a gyantát, de nem melegíti túl. a lábamat (ha olyanom van, végig) és a karomat megtanultam leszedni. jó, néha megkérem a kedvest, hogy nézze meg a combom hátsó felét, hogy nem hagytam-e el, és ha igen, akkor húzza ott végig a görgőt (ezt a mozdulatot nem lehet elrontani, ezért rá merem bízni :D). de néha komolyabb munkálatokba is belevágok (csak az vagy nem áll kézre vagy annyira fáj).
nyáron kb 3-4 mm-esen le tudom szedni, az úgysem látszik a barna lábamon (idővel megritkulnak a szőrök). és nem nézegeik idegenek a bokámat :).
nekem is van epilálóm, néha nyáron használom is, de attól benőnek a szőreim és tényleg inkább tép.
21:42
78
febr
02
donci írta:
Nem epilàlok sem télen, sem nyàron. én a jo öreg borotva hive vagyok, 3naponta a zuhany alatt.
De ha 4 nap lesz belöle, akkor sem kötöm fel magam. : )

21:50
79
febr
02
asterisco válaszabubzi írására:
én is patronosat használok,csak vízben melegítem
hihetetlen,hogy vannak akik borotvát használnak, gyantázni elég havi 1szer, borotvát meg pár naponta kell és nem ritkul,meg erősebb is
21:51
80
febr
02
Lunabunny írta:
Hát most lehet, hogy ufo-nak fogtok nézni, de nekem gyantázás után, amikor kezd visszanőni a szőr, akkor fájnak a szőrtüszőim. Pl. amikor zuhanyozás után megtörlöm a lábam akkor fáj. Normális ez?
21:55
81
febr
02
Lunabunny válaszaLunabunny írására:
Hozzáteszem borotvahasználat után ez nincs.
21:56
82
febr
02
bubzi válaszaasterisco írására:
nagyon szeretem a gyantát. tény, hogy jobban fáj, mint a borotva, de nekem "megéri" szenvedni. a visszanövő szőrök puhák.
de hozzáteszem, hogy ha valaki nem tudja megcsinálni magának (mert nem bírja a fájdalmat, nem ismeri a technikát, nem fér hozzá rendesen), akkor nagyon sokat tud spórolni, ha a borotvát használja, és nem megy kozmetikába. iszonyú borsos ára tud lenni egy full gyantának.
22:05
83
febr
02
bubzi válaszaLunabunny írására:
szerintem csak érzékeny a bőröd.
22:07
84
febr
02
berboo írta:
Én is kapcsolatban élek de az első tközös télen megtuda a párom hogy mi álam a módi, állítólag először fura volt de most nem zavarja már egyeltalán, szerintem jobb egy pár világos szőrszál mint este a smirglipapirhoz hasonnló 1 napos borostás lábamhoz bujni
22:19
85
febr
02
berboo írta:
na én nem bántani akarlak de az hogy leborotválod a szőrt az még nem azt jelenti hogy nincs neked, vagyis ha csupaszra gyantázok egy jetit mégjetinek és nem pistinek vagy marikának fogom szólítani,
De távol álljon tőlem bárki megsértése. remélem értitek mit akaroik mondani
22:23
86
febr
02
berboo válaszaMegane írására:
Nem kell bőr radír , csoda kence-fice a megoldás :
hosszas forró fürdő amiben kb 30 dkg sót tettél és utána egy durva hangsújozom durva törölközővel áttörölni a lábaidat és ha kedved van egész testedet, eggyeltalán nem fáj és magad fogod látni utánna hogy ahol végighalattál a törölközővel ott az elhalt hámsejtek mind feljöttek kis guriga formásjában, Ingeyen van és cseppet se fájh.
22:30
87
febr
02
berboo írta:
a helyes szó nem is az át törlés hanem az át dörzsölés, le4gyetek durvák , puha ilyenkor a bőr és nem fáj a "kezelés"
22:31
88
febr
02
szqulla írta:
Na, megnyugodtam, ennél a témánál is megvannak az álszent dumák meg az álszemérmes megszólalások :) Lehet, marslakók vagyunk, de mifelénk nem szokás néhány szőrszálon / pár milis borostán fennakadni. Cserébe a vegyi fegyverré változott cipőn és zoknin se. :)
22:51
89
febr
02
csoki válaszaforevermore írására:
én már mindent kipróbáltam, jah, mégsem, a "krémet" és a villanófényes/lézerfényes szőrtelenítést nem.

mikor belegondolok, hogy mi lehet a krém alapanyaga, amitől kihullik a szőr... hát akkor elgondolkozom, hogy köszi, inkább nem próbálnám ki :-)
és a lézer meg villanófényes szőrtelenítéssel is így vagyok: ha a szőrtüszőket kiírtja a sugár, akkor a testem többi pontjába nem hatol úgy bele, hogy ott is maradandó károsodást okoz??!!!

de volt már gyanta, epillátor, borotva

amúgy a gyanta otthon nem olyan rossz, gyorsan megvan, nem fáj annyira, mint az epillátor, csak kell egy kis benzin is mellé, amivel le lehet szedni a fent maradt ragacsot :-)

nekem az epillátortól szokott begyulladni a szőrtüszőm :-(

tök rég nem is használtam
23:17
90
febr
02
klaudia válaszaLunabunny írására:
nem nézlek ufonak:D kétszer gyantáztam eddig, pirospöttyös lett, nem is múlt el egy hétig, és fájt nagyon:(
23:49
91
febr
03
blupi válaszabubzi írására:
Jájj, a patronos gyanta a kozmetikusnál-dologtól kitör a frász. Előttem ki tudja kin húzta végig??? Nekem is olyan van, otthonra egy embernek jó is, de ha valaki kölcsönkérné, akkor csak úgy adnám, hogy vegyen bele saját patront.

Olyan válasz miért nem volt, hogy: Nem, gyantázok!:)
00:14
92
febr
03
Aristeus válaszaasterisco írására:
"az evolúció kezdetén volt funkciója a szőrnek,ma már nincs"

Ezt cáfolom. Szemöldöknek, hónaljszőrnek, nemi szőrzetnek fontos funkciója van ma is.
00:36
93
febr
03
corapearl írta:
micsoda nő ez a férfi:D
00:53
94
febr
03
Adri28 válaszaklaudia írására:
Klaudia!
Ne csodálkozz, ha fáj a gyantázás és "pirospöttyös" leszel tőle, ha előtte évekig borotvát használtál! :)
Ha esetleg újra megpróbálod akkor javaslom,hogy mindenképpen extra érzékeny bőrre való gyantát használj (titándioxidos), mielőtt lehúzod a csíkot feszítsd meg a bőrödet amennyire csak lehet (ez valamennyire enyhíti a fájdalmat). Ha túl vagy rajta akkor ne olajjal,hanem sebbenzinnel töröld át a gyantázott bőrt, majd vastagon kend be Neogranormonnal vagy Bephantennel . Ettől a "pirospöttyök" hamarabb elmúlnak (ami egyébként természtes állapot gyantázás után). Ja és utána pár napig zuhanyzás után mindenképpen kenegesd kamilla vagy körömvirág kivonatot tartalmazó testápolóval.
Egyébként ha nem riadsz vissza a dologtól akkor pár alkalom után már nem lesz annyira fájdalmas a "művelet" (és egyre kevésbé leszel pöttyös utána) már ha 2 gyantázás között nem nyúlsz a borotvához. :) :)
Remélem sikerült segíteni... Nem vagyok kozmetikus,de nekem az évek alatt ez a "módszer" tökéletesen bevált. :)
02:31
95
febr
03
Ananke válaszajentami írására:
belül? mondjuk ezt nem hiszem, de megnyugtatlak kívül sokaknak van :) és a jófej kozmetikus leszedi, enyém 1000ftért teljes intimgyantát csinál :) ráadásul az a tipikus aranyos, tenyerestalpas nő, kb az egyetlen típus, aki előtt nem szégyelltem a dolgot, mikor először volt :)

amúgy epilálok, nyáron borotva, de utálom, mikor konkrétan borostás bármim (leszámítva hónalj), szerintem az rosszabb, mint ha hosszabb, de puha, láthatatlan szőrszálak, szóval hacsak tehetem epilálás :) itthon, házilag. ha pénzem engedi és van pasim megyek kozmetikushoz intim-téren, amúgy meg télen full igénytelenség van :D

LG: nálam is szertartás az epilálás, időőő. rendszerint éneklek közben, úgy nem fáj annyira :D
03:04
96
febr
03
Ananke írta:
ja és utálom a szőrömet, meg a hülye sztereotípiákat és belénknevelt kényeskedést vele szemben... én anno nagyon megkaptam miatta, azóta kínosan ügyelek rá, de nem volt egyszerű túltennem magam mindazon...

végülis szőrösen is ugyanaz a nő vagyok, nem? és nem a dzsumbujra gondolok, de ha nem frissen van szedve mindenem (értsd tényleg minden, kozmetikus csajhoz sokan járnak karral, nyakkal, háttal szedetni...) az még nem a világ vége. szerintem.
03:06
97
febr
03
bubzi válaszablupi írására:
nekem ilyen parám nincs. valahogy megideologizáltam, hogy a gyanta marad rajtam, a görgő pedig végülis hozzám sem ér. még sosem lett semmi bajom. meg hát, ha hozzá is ér más bőréhez... nem tudom, nem hiszem, hogy bele lehet abba halni. beteg bőrt senki nem gyantáztat (és a kozmetikus sem gyantázza le).
09:20
98
febr
03
bubzi válaszacsoki írására:
kozmetikai kellékes boltban (én ott szoktam venni patront is, mert olcsóbb) lehet kapni gyantaoldó olajat. én nagyon szeretem, mert - azt hiszem - körömvirág-kivonat is van benne, így ápol is, és a maradékokat is leszedi. kb. két éve vettem egyet - még van belőle - úgy 5-600 Ft-ért.
09:23
99
febr
03
mjay írta:
Mivel pasim van, és aerobicozok, ezért 2-3 naponta borotválok. Kb. 1 éve vettem egy jó minőségű borotvát, egyik borotvazselé kiszárította a bőröm, azt azóta kerülöm, amúgy semmilyen bőrproblémám nincs.
Ha valaki a vörösszőnyegen képes így kinézni, ahogy a mellékelt ábrán, szerintem az igénytelensége egy csövesével vetekszik. Otthon, lazulósan nem vagyok képes szőrösen lenni.
09:54
100
febr
03
Rancid írta:
Sajnos nagyon gyorsan nő mindenféle szőr rajtam így 2 naponta borotválok a szokásos helyeken. Azért mondom mert ismerek olyat aki a karját is szőrteleníti,pedig semmi szüksége nincs rá,ami szerintem durva,meg nem túl természetes.
És nem csak a barátom hanem magam miatt is csinálom,jobban érzem így magam.
10:00
101
febr
03
asterisco válaszaAristeus írására:
Hajnak,szemöldöknek igen, a többié nem lényeges. A hónalj és intim szőrzet elsődleges funkciója a feromonok megkötése, de mivel az emberiség él és virul és egyre többen vagyunk,így enélkül is jól elboldogulunk. S a mai higiénés szokások mellett pedig nem kell,hogy fertőzéstől óvjon(s nem is óv..), a kurkászást hagyjuk a majmokra. Vagyis, aminek eltávolítása nem jár következményekkel, arra nincs szükség,pontosabban az életminőség nem romlik (mint egy páros szerv elvesztésénél mondjuk), akkor minek?
10:01
102
febr
03
wraxy írta:
ötletnek, m még nem láttam a kommentekben és nekem bevált...

- epiláláshoz füldugó (ha üvöltő zenével szoktatok epilálni, akkor ezt a szokást is meg lehet őrizni, ugyanis egész jól átjön a zene... gondolom más típusú hangokat fog le inkább a füldugó... mindenesetre a berregést jól tompítja, a zenét meg még lehet hallani)
- ep./gyanta után hideg vizes zuhany a szőrtelenített területekre... tök jól megnyugtatja a bőrödet, és hamarabb elmúlik a piros pöttyös állapot is...

// ep-pia tekintetében tequilára szavazok :)
10:45
103
febr
03
asterisco válaszawraxy írására:
nyugtatásra nálam a kamillás hintőpor vált be nagyon!
10:53
104
febr
03
macskabreki válaszajentami írására:
Óóó szájmonz ket avatart, szuper!
11:17
105
febr
03
Megane válaszaberboo írására:
Éljen a só és köszönöm :)
12:00
106
febr
03
berboo válaszaMegane írására:
Ugyan, nincs mit :)
12:58
107
febr
03
kislotte írta:
Szerencsés alkat vagyok, szőke és kevés szőrrel áldott meg az ég (ill. a szüleim...:)). Így a borotva, intim területre elektromos borotva) jó megoldás nálam: hónalj 3 naponta (télen-nyáron, és tényleg elég, sőt a múltkor, amikor elutaztunk és nem vittem borotvát, a pasim azt mondta a 3. napon, hogy "ugyan, ez nem is szőr".), lábszár hetente (na jó, így tél-tájon ezt néha kitolom egy kicsit, de ugyane pasi szerint "neked nincs is szőr a lábadon"), intim heti 1-2-szer (2-szer kellene, hogy elégedett legyek, de sokszor lusta vagyok, pedig néhány perc fürdés után). A legjobban persze én is a frissen szőrtelenített, frissen pedikűrözött állapotot szeretem, akkor érzem magam a legápoltabbnak.
Tényleg, ez a téma eléggé hasonlít a téli pedikür kérdéséhez... Arról volt már körkérdés?? Lakk-nem lakk? :)
13:25
108
febr
03
klaudia válaszaAdri28 írására:
köszi a tippeket:)
14:14
109
febr
03
bubifujo írta:
nekem nem évszakfüggő, hanem alkalom. ha van pasim, akkor minden nap borotválok, mert utálom, ha akár egy kicsit is szőrös vagy szúrós. ha olyan helyre megyek, ahol láthatják, akkor szintén. a hónaljamat akkor is, ha mindig polóban járkálok, és senkise láthatja. de most pl se pasi se alkalom, úgyhogy élvezem, hogy évek óta először hagytam rendesen megnőni a szőrt a lábikómon és kicsit feljebb is. mókás! :)
14:25
110
febr
03
bubifujo válaszaAnanke írására:
és merrefelé van a kozmetikus nénid? mert én pont egy ilyen típusú asszonykát keresnek, és az ár is stimmel. szeretnék elmenni én is intimgyantára, de félek, hogy rosszat fogok ki. egyik barátnőm pl olyanhoz járt, akinél vérzett utána a kismókusa, és eszébe nem jutott, hogy akkor esetleg máshoz kéne mennie...:S
14:27
111
febr
03
Aristeus válaszaAdri28 írására:
Titándioxidos gyanta lábszőr ellen, azt a paszta! Közben meg környezettudatosak vagyunk, kulturális kreatívok, és szelektív gyűjtőbe hordjuk a flakont, valamint nem eszünk húst, mert az állattartás szennyezi a környezetet. Ám a titándioxidos gyanta, az semmi, a kulturális kreatív sem járhat szőrös lábbal.

Hadd gratuláljak.
14:42
112
febr
03
Ananke válaszabubifujo írására:
Debrecen. ha így is érdekel keress priviben :)

amúgy a vérzés emberfüggő, én enyhén vérzékeny vagyok és könnyen vérzek mindenhol, de ez nem fájdalmat vagy ilyesmit jelent. meg mondjuk össze is szokták húzni.
15:24
113
febr
03
kulfoldi válaszaLunabunny írására:
:D:D:D ha besorolnak a full igénytelenek közé ,- csak mert télen nem vagy ritkábban szőrtelenítesz -, nyugi nem leszel egyedül. engem ott találsz.

tavasz ,nyár, ősz kvázi a szoknyaszezon az szőrtelen, de télen...........szóval én se mindig.

16:45
114
febr
03
kulfoldi válaszazilka írására:
Megelőztél Mo'nique-al kapcsolatban. Én láttam is pár filmjét (Phat Girlz, Beerfest,Hair show), de nem plázában és nem miután Oscart vagy BAFTA-t nyert.

Lehet, hogy ezért ismerem?


17:16
115
febr
03
ART válaszabubzi írására:
Írtam neked privátban.
Érdekelne, hogy pontosan hol vetted a szetted és mi a neve, ha a kozmetikus is azt használja az csak jó lehet.
Eddig csak hideggyantát próbáltam, de megkívántam a patronos gyantádat és annyira ínycsiklandó volt a körömvirágos gyantaoldó olaj. :-)
17:31
116
febr
03
harcihippi írta:
en nem ertem, hogy olyan ember elott, akivel _egyutt elsz_ (altalanos te :]), miert lenne ciki, hogy lusta vagy epilalni. A no is csak ember, es igenis no rajta szor. Ha tetszik, ha nem.
En telen baromi ritkan veszem ra magam. Nem reg meg is jegyeztem (en) a paromnak, hogy tiszta jeti vagyok mar, neki kene esni a labamnak. Erre kozolte, hogy ot nem zavarja. Hat mondom jo, de engem igen. Na utana meg eltelt egy kis ido, mire ravettem magam.
Igazabol meg orulok is ilyenkor a telnek, mert nem kell arra figyelni, hogy kimehetek-e az utcara ugy, ahogy vagyok, vagy elotte meg szorteleniteni kell. (Nyaron nyilvan nem hagyom ki, mert mint emlitettem: engem is zavar, ha jeti vagyok, de csak ha mas is latja :] )
17:48
117
febr
03
luxy írta:
Pont ugyanezt akartam írni!
20:09
118
febr
03
bubzi válaszaART írására:
válaszoltam neked :)
itt is javítom, most, hogy megnéztem, nem körömvirágos, hanem béta-karotinos az olaj. van ám körömvirág krémem is (sima szimpla), de az nem oldja a gyantamaradványokat. :)
20:44
119
febr
03
Vizivirag válaszabubifujo írására:
Én is alkalomra szedem le. Nyáron, mikor kilátszik, nem hagyom persze megnőni, de télen a pamutharisnya alá minek? A hónaljat is azért szedem, mert büdi. De pl. táborok, összejövetelek és randevúk előtt mindig.
21:34
120
febr
04
Adri28 írta:
Egyrészt fertőtlenít, másrészt jobban eltávolítja a maradék gyantát,mint az olaj. :)
01:15
121
febr
04
Adri28 írta:
Egyetértek! ;)
01:35
122
febr
04
Lillababa válaszaasterisco írására:
jujjjjj! de undi!!! vagy visszatér a 80-as évek divatja mindenben????
12:25
123
febr
04
bubifujo válaszaAnanke írására:
hát az ismerősöm utána alig bírt járni egész nap... :S sajnos Debrecen messze van, úgyhogy kénytelen vagyok tovább keresni. :(
13:30
124
febr
04
Aristeus írta:
Bizony, különösen a vizekben élő kétéltűek szívnak miatta, ugyanis a hormonmaradványokban elegendő hatóanyag van még ahhoz, hogy az összes petéjüket egyneművé tegye, minden kikelő béka és gőte nőstény lesz.
16:27
125
febr
04
Aristeus válaszaharcihippi írására:
Szóval ha a fickód látja a szőrös lábadat, az nem zavar, de ha idegenek is, az már igen. Gratulálok.
16:30
126
febr
04
Aristeus válaszaVizivirag írására:
"A hónaljat is azért szedem, mert büdi."

Már megint... Ez egy ostoba tévhit. Nem, kedves gyerekek, a hónalj nem lesz büdösebb a szőrtől, és nem lesz kevésbé büdös akkor sem, ha leborotválják.
16:31
127
febr
04
Aristeus válaszaAdri28 írására:
A sósav még jobb.
16:31
128
febr
04
Felesleges szerintem ezen összeveszni, bármit csinálsz is, valaki fújolni fog rád. Ha minden szőrszálat gondosan eltüntetsz, akkor jönnek a "dehát ilyennek lettünk teremtve, anyukád is ilyen, miért hagyod magad egy trend által befolyásolni" dumával, ha pedig meghagyod a szőrt, akkor te vagy az igénytelen, undorító jetiember.
Mindenki csinálja azt, ami a saját igénye, nem?

Én speciel szőrtelenítek majdnem minden nap az utolsó szálig, nőn gusztustalannak találom a szőrt. Fúj. A másik oldalon viszont attól is rosszul vagyok, mikor egy pasi borotválja a hónalját/lábát/mellkasát. Jó, az arcszőrzet nem igényem. :D

"A férfi" szőrös, "a nő" meg nem az. Egyszerű, nem?:D
18:51
129
febr
05
Aristeus írta:
Pont mostanában olvastam az izzadásgátló dezodorok hatásmechanizmusáról. A bennük lévő alumínium sokkolja, lebénítja a verejtékmirigyeket. De kedves, köszi. Nektek meg mellrákot okozhat.
00:31
130
febr
05
Williams írta:
Mindig szortelenitenek,mindenhol.....telen is nyaron is ha lenne mit eltavolitani. Erre mar nincs gondom vagy 5 eve.
03:42
131
febr
05
harcihippi válaszaAristeus írására:
atfogalmazom: ha olyan ember latja, akit szemmel lathatoan zavar, akkor engem is. Itt nyilvan egy "tarsadalmi" elvarasnak felelek meg, de engedtessek meg nekem, hogy kellemetlenul erezzem magam, ha valaki a labamat nezi, mikozben velem beszel... :]
12:21
132
febr
05
nora89 írta:
ilyen még létezik!? :o
13:02
133
febr
05
Megane írta:
Na igen.. a begyulladt, benőtt téma :( Köszi a tanácsokat .)
És ráadásul szegény tüsző msot könnyen meg is fázik..
15:16
134
febr
05
angelb írta:
De jó lenne, ha gondolattal lehetne szőrteleníteni, arra gondolok hogy legyek csupasz és "tádám" a művelet kész.
Nálam az epilátor elásta magát, annyira benőtt és begyulladt hogy majdnem 1 év kellett, hogy meggyógyuljon. Azóta a csúnya masina el van felejtve.
Marad a borotva, ami télen egy kicsit el van hanyagolva, ha nagyon zavar leszedem és pont.
17:27
135
febr
05
jentami írta:
Norvégia :) imádom, de hogy 3 havonta kelljen otthon kozmetikushoz járnom intimgyantáért... Pom-pom nő addigra a lábaim közé :D szóval az elérhetetlen helyeken marad a borotva...
18:31
136
febr
05
Lunabunny írta:
Ezt az intimgyantát valaki mesélje már el nekem, hogy hogy kell elképzelni! Valaki, aki nem nagyon szégyenlős. :) Csak bikinivonalat értünk alatta? És akkor a többivel mi lesz? Vagy ha mindent értünk alatta, akkor azt én nem tudom elképzelni. Az simán felér egy vallatással. Ilyet tényleg csinálnak emberek?
19:00
137
febr
05
Williams válaszaLunabunny írására:
Ha az egeszet erted alatta az a brazil. Meg nem halt bele senki ugy tudom nekem a vegleges szortelenitesnel ott volt a legfajdalmasabb de megerte. Rengeteg ott az ideg szoval nem csoda ha faj.........
22:18
138
febr
06
Emu válaszaLunabunny írására:
Nalam anno az intimgyanta ugy ment, hogy kozmetikushoz be, ajto bezar, bugy le, aztan teptuk, amig volt:) Megvolt az a jo szokasa a kozmetikusnak, hogy az eppen letepett reszre rarakta par masodpercre a kezet. Ez intimgyantanal erdekesen nez ki, de allati jo fajdalomcsillapito. Aztan jott az IPL, de mivel az nalam inkabb csak tartos, es enm vegleges megoldast adott, most jon a lezer. Remenykedek:)
01:21
139
febr
06
Emu válaszaangelb írására:
En is azert mentem el "veglegesszortelenittetni", mert a gyengulo szorszalak nagyon ugyesen be tudnak a bor ala noni, es meg ugyesebben begyulladni... Voltam ugy, hogy korrektorozni kellett a bikinivonalam adott alkalomra:S
01:24
140
febr
06
Emu válaszachloe írására:
Jujj!
01:34
141
febr
06
Emu írta:
Amitol en visitogorcsot kapok, az a ferfi szortelenites. Honaljban meg esetleg, de de reszemrol welcome, ha bekenhagyja:)
01:38
142
febr
06
scarlet válaszamacskabreki írására:
Egyetértek:)
09:02
143
febr
06
Lunabunny válaszaWilliams írására:
A brazil nem az amikor középen marad egy csík?
12:16
144
febr
06
Lunabunny válaszaEmu írására:
Basszus! Mindjárt elájulok már a gondolattól is. :S Én egyszer próbáltam a hónaljamat legyantázni házilag. Fájt, vérzett, és nem is jött ki mind. Ha most ezt rávetítem a puncimra, akkor... nincs az az Isten!!!
12:18
145
febr
06
rencsybaba válaszaklaudia írására:
Kb ugyanaddig hat, mint a borotva, mivel csak a felületről szedi le a szőrt, nem eltávolítja. Meg talán annyi előnye van, hogy nem pattogsz ki tőle. Mert én például borotvától nagyon (intimtájékon). Bár így meg az zavar, hogy nem akarok erős kemikáliákat kenni magama... Szóval drága, hatása nem tartós...
12:53
146
febr
06
Williams válaszaLunabunny írására:
Nem. De ezt kimasoltam a kedvedert hatha nekem nem hiszel:-)

"A szőrtelenítésnek is vannak trendjei, akárcsak a frizuráknak és a sminknek. Lehet teljes intim szőrtelenítés – ezt nevezik brazil fazonnak."
13:20
147
febr
06
Williams válaszarencsybaba írására:
A vegleges elott en is hasznaltam szortelenito kremet es tenyleg csak addig hatasos mint a borotva, a gyantat azert utaltam mert meg kellett varni egy bizonyos hosszusagot h ujra le lehessen kapni a szort.
Igaz,kipattogni,begyulladni nem szoktam semmitol.
13:26
148
febr
06
Lunabunny válaszaWilliams írására:
Hmm...érdekes, pedig én is valahol olvastam, meg többektől így hallottam, hogy az a brazil, mikor középen marad egy csík. Hát sebaj, végülis mindegy minek nevezzük.
14:43
149
febr
06
Belle írta:
A szőrtelenítő krém úgy műkszik, hogy elpuhíja a szálakat(az olyan rohadt büdös), aztán azzal a kis spatulával tulajdonképpen letöröd, ami kilóg a bőrödből...teljesen olyan, mint a borotva, csak időigényesebb. Meg nem lesz olyan szúrós, ha nő, mivel nem levágtad a szálat, hanem letörted.

Nem ismeri senki a Mézga depilt? Az cukorból, étkezési savból, meg vízből áll. Meleg vízzel lemosható a maradék, ja és a csíkok is kimoshatóak és újra felhasználhatóak, úgyhogy nem dobálsz el egy csomó cuccot, mint a gyantánál.

Én borotválok télen is...bár nem olyan gyakran, mint nyáron...nem látszik(meg mintha lassabban is nőne). A másik pedig, hogy iszonyú száraz a bőröm, úgyhogy elég fájdalmas tud lenni a dolog...Extra kencék, ide vagy oda. Az epilátortól meg mindig begyullad a bokám külső felénél 1-2 tüsző. Élvezetes tűvel bányászni, ráadásul csúnya hegek vannak ott, úgyhogy a csipeszfejű csodaszörny a szekrényben pihenget. Au!

Ja, a karomon nem olyan vészes, úgyhogy én nem is bántom, csak mivel elég sötét szálacskák vannak, azt kiszőkítem....azt is csak télen, amikor kifakul a bőröm..nyáron maguktól kiszőkülnek+barnulok is úgyhogy ennyi. Szerintem tök visszataszító a borostás női kar. :S

A férfi legyen szőrös! Én külön szeretem a kis szőröcskéit a lábán. Egy csupasz pasi...hogy is mondjam...kisfiús....nem és kész. :S
15:57
150
febr
06
a vörös szőnyegen ilyet villantani?
egy nő legyen majdhogynem teljesen szőrtelen, a férfiaknál a mellkas és a láb ami szerintem elfogadottabb a többi csak nagyon-nagyon kis mennyiségben, (de nem a mangalicaszőr,mert az kiábrándító) hónalj csak is csupaszon, borosta még oké.
a mai világban aki törekszik az esztétikai profizmusra annak bizony adnia kell magára ilyen téren is, legyen az férfi vagy nő.
16:59
151
febr
06
Lunabunny válaszaBelle írására:
Én próbáltam azt a cukros vackot. Gyakorlatilag lenyúztam egy réteget a bőrömről, a szőrök meg ugyanúgy ott figyeltek. Senkinek nem ajánlom!
17:06
152
febr
06
Belle válaszaLunabunny írására:
Hát nemtom...nekem kihúzott mindent és sokkal kevésbé fájt, mint a gyanta...szerintem túl sokat vittél fel belőle. Meg fontos betartani a használati utasítást (növekedéssel azonos irányba felvinni, ellenkezőleg lehúzni, a bőrt meg feszesen tartani, amennyire lehet...)
17:24
153
febr
07
Micsurin válaszaAristeus írására:
Ezt nem tudtam...
11:01
154
febr
07
Micsurin válaszajentami írására:
Majdnem mindenki másnak is...
11:04
155
febr
07
Micsurin írta:
Nekem szőke,elég rövid,és nem is sűrű különösebben,úgyh kövezzetek meg,de nem csinálok semmit a lábszőrömmel.Egyéb helyeken a hajnyírógép a nyerő.Nem pattog ki,nem gyullad be,és állítható a hosszúság,ha nem akar az ember teljesen csupasz lenni.
11:07
156
febr
07
Odie válaszamacskabreki írására:
nekem is ez a bevált módszerem... :D furcsa mód tényleg állati szórakoztató tud lenni.
16:18
157
febr
07
bubzi válaszaBelle írására:
jaj, de én ismerem a Mézga gyantát, régen használtam is.
a környezet miatt aggódóknak: nagyon sok kozmetikus használ cukros vagy mézes gyantát, az nem károsítja a környezetet, de a szőröket ugyanúgy leszedni.
16:57
158
febr
07
Belle válaszabubzi írására:
Ugye, hogy jól működik? Lunabunny meg azt mondja, hogy neki nem jött be, mert csak a bőrét tépte fel, a szőr meg ott maradt.

Tényleg környezetbarát. :)
18:12
159
febr
07
bubzi válaszaBelle írására:
én azzal kezdtem a gyantázást 15-16 évesen (borotválás után, ami ugye nem ajándék), szóval bénáztam is vele eleget, mégis mindig szépen lejött a szőröm. a bőrömet nem emlékszem, hogy leszedte volna valaha, de nem érzékeny vagy papírvékony a bőröm.
és az illata :), imádtam azt a fura karamelles illatot :)!
18:23
160
febr
07
homoksarkany írta:
Mázlista :)
Én eléggé ellustultam télre. Régen télen is tök gyakran kaptam elő a borotvát, idénre valami megváltozott. Valahogy nem érdekel. Nem látja más rajtam kívül, engem meg annyira nem zavar. Majd ha úgy tartja kedvem, leszedem - de azért heti egyszer befigyel a borotva, utána már rossz. :) Olyan egy hetes szőrrel mászkálni, mintha piszkos lennék. :)
23:11
161
febr
07
Guccita írta:
Pfúj hát ez undorítóóó... Nekem van barátom<3 szóval nem engedhetem meg magamnak azt a luxust, hogy ne szőrtelenítsek, de ha nem lenne sem tenném. Sztem egy nőn 3 helyen lehet szőr: a haja, a szempillája és a szemöldöke(formázva:).
Igénytelenségnek tartom, hogyha valaki télen elhanyagolja, saját magát látja... én kényelmetlenül érezném magam, ha nem lennék sima. De ez ugyanolyan, mintha szakadt bugyit vagy koszos melltartót hordanánk, azt sem látja mindenki nem?!:) Egyébként meg soha sem tudhatod mikor kerülsz oyoan helyzetbe hogy lekerül a sok réteg ruha. (Olyanra gondolok, mint pl. rögtönzött orvosi vizsgálat suliban:S, rosszul leszel, vagy bármii...) szóval sztem: igényesség ruha alatt is!
23:50
162
febr
08
Emu válaszaLunabunny írására:
Egyre jobb, en ugy tudtam, hogy a brazil fazon az, amihez szinte hozza se nyultak:)
02:49
163
febr
08
Emu válaszaGuccita írására:
Egyetertek.
02:50
164
febr
08
Emu válaszaBelle írására:
Ahol letepi a bort, ott elotte be kell hintoporozni. Nekem honalj csak igy mukodott.
02:51
165
febr
08
Emu válaszabubzi írására:
Jaja! Ezert kertem meg anyumat mindig:)
02:54
166
febr
08
Emu válaszaLunabunny írására:
Ott en se mertem egyedul:) Kell egy ugyes kozmetikus, vagy probalj meg mindig csak pici teruletet letepni, es mindig feszitsd ki a borod a masik kezeddel! Mint irtam mar, letepes utan tedd oda a kezed kicsit, es akkor az erintest erzed, nem a fajdalmat. Ugyes modszer.
02:59
167
febr
08
Williams válaszaEmu írására:
Erdekes tobben is maskepp tudjak:)

"Fazonok

Ha igazán bátor és vagány vagy, még ezer extra lehetőség áll előtted: A brazil fazon Rio strandjainak divatja, és állítólag Naomi Campbell és Gwyneth Paltrow is erre esküszik. Meleg gyantával, nagy odafigyeléssel készül, hiszen minden szőrszálat eltávolítanak."

Vegulis tok mindegy mi a neve sztem. Nekem tobb mint 10 eve teljesen csupasz.
:)





15:03
168
febr
08
Katyerina írta:
Valahogy nekem igénytelenségnek tűnik nem epilálni, de hát ízlések és pofonok, van akinek pont az ellenkezője jön be. Annyi biztos, a pasik csak nagyon kis hányadának jön be a "prém", és inkább a csupaszt szeretik. Én nemcsak azért szabadulok meg tőle, mert igényesebbnek tartom, hanem szerintem higiénikusabb is, olyan piszkosnak, tisztátalannak is érzem magam epilálás nélkül.
Amúgy meg mi bajotok a fotón szereplő hölggyel? Golden Globe-hoz igenis dukál a bunda... :D Csak az állatvédőkkel vigyázzon majd, mert ez tutira nem mű :D
15:28
169
febr
08
Lunabunny válaszaWilliams írására:
És gyantázod?
22:44
170
febr
09
Williams válaszaLunabunny írására:
Nem gyantazom mert 5 eve megcsinaltattam a vegleges szortelenitest mindenhol, (egy klinikan) ugyhogy mindenhol csupasz vagyok,ugy ertve ahol a nok szorteleniteni szoktak.
(teljes lab,alkar,teljes intim testresz meg popsinal is, honalj.)
azota nem nott vissza sehol.Nekem intim testreszen sincs egy szorszal se,en igy erzem jol magam,nem kell vele vesszodni....:)
05:20
171
febr
09
Lunabunny válaszaWilliams írására:
Hát az biztos! Egy vagyon lehetett. Hát bizonyos helyeken én is szívesen megcsináltatnám.
11:13
172
febr
09
Emu válaszaWilliams írására:
Lézerrel csinálták? Nekem elvileg "tökéletes" a bőröm a végleges sörtelenítésre (világos bőr, barna haj), mégsem volt eddig valóban végleges a eredmény... :S
16:35
173
febr
09
Emu válaszaWilliams írására:
Egy barátnőm hordott elvetemült fazont ott: egy vékony V betű, ügyes elhelyezéssel és arányokkal:)
16:39
174
febr
09
Emu válaszaEmu írására:
"sörtelenítés" :D Ezt jól elírtam:)
16:39
175
febr
09
Sissi írta:
Hát izé...én télen ritkán borotválom a lábam, nyáron is csak heti egyszer, zavarni zavar, de iszonyúan begyullad mindentől a bőröm, az epilátor volt a legdurvább... nem is mesélem milyen szép gennyes volt tőle a lábam... A szőrtelenítő krém pedig egy átverés.
Mivel hosszú szoknyát hordok, nem vagyok esztétikai környezet szennyezés, párom meg nem rinyál emiatt.
17:27
176
febr
09
Aanaq írta:
Ez a nő tisztára úgy néz ki, mint egy női ruhába öltöztetett férfi. És ezt megfejelte a lábszőrrel + nem átallott kimázolni a lábujj-körmeit ++ emelgetni a ruháját. Abba már bele sem merek gondolni, mi lehet a hónalján. A tartós szőrtelenítésre (epilálás, gyantázás) valahogy soha nem vagyok lusta, ha pedig nincs időm rá, borotvával zuhanyozás közben pillanatok alatt megszabadulok pl. a lábszőrtől. Sőt hogy fokozzam a dolgot, különböző testrészeim különböző szőrtelenítési technikákat preferálnak, tehát epilátort, borotvát és gyantát is be szoktam vetni, hogy mindehol sima legyek. Szerencsére télen kevésbé nő a szőr, és a sok ruha is koptatja :))
22:19
177
febr
27
Williams válaszaEmu írására:
Igen....es tobb alkalom ha jol emlekszem 8-9 kellett.....nem eleg csak a gyokeret kiolni hanem a novekedesi kozpontot is. Nekem 5 eve nem nott vissza semmi. most mar 6.......
22:31
rubikkocka írta: ma 14:04
na jóóóvan, tökre elveszitek az életkedvem. nektek eszetekbe jutott volna?!
donci írta: ma 14:04
meglett, vagy majd csak màra-holnapra.... ? :/
rubikkocka írta: ma 14:03
nem kell több mákos, tegnap a nudliba főztem a jeggyűrűmet!