Divat

Kampánykörkép

5438

A 2009/2010-es őszi-téli szezon elején összegyűjtöttük nektek az aktuális kampányfotókat, és olyan gyorsan elrepült az évszak, hogy már itt is vannak a 2010-es tavasz-nyári képek. A kampányfotók nagyon beszédesek, talán beszédesebbek is, mint a divatbemutatók, hiszen a helyszín, a díszlet, a beállítás, a fények, a színek, a modellek mind-mind mesélnek az adott kollekcióról - stílusáról, hangulatáról, irányvonaláról. Ezek lesznek az elkövetkezendő évadban azok a képek, amelyekkel naponta szembetalálhatjuk magunkat kedvenc magazinunk oldalain.

Ezúttal is vannak modellek, akik több kampányban is helyet kaptak, mint például Natasha Poly, aki a Gucci és a Gucci Cruise kampányok arca lett, vagy például a nagyöregek közül Kate Moss és  Claudia Schiffer, utóbbi a Chanel ház népszerűsítése mellett a Salvatore Ferragamo márkához is nevét adta. Natalia Vodianovát az Yves Saint Laurent és Givenchy plakátokon láthatjuk viszont, de más ma népszerű modelleknek is jutott munka - Daria Werbowy a Loewe arca lett, az előző szezonban is sikeres modell, Raquel Zimmermann a Chloénál kapott munkát, de Lara Stone-t is kampányarcnak választották. A gyűjteményben találhatunk olyan érdekességeket is, mint a Céline kampánya, ahol a modell(ek) feje egyáltalán nem látszik, így rejtély övezi a fotókon szereplő csaj kilétét.

Első adag kampányfotó itt!

Már megszokhattuk, hogy a népszerűsítő képeken a legnagyobb nevek dolgoznak, mint például Inez van Lamsweerde és Vinoodh Matadin, akik az Yves Saint Laurent ház mellett a Loewe márka fotóiért is feleltek. Inez és Vinoodh mellett szintén több kampány munkálataiban is részt vett a másik fotóspáros, Mert & Marcus is, akik a Givenchy, Valentino és Gucci modelleket kapták le. Persze jutott munka Steven Meiselnek, Jürgen Tellernek és Mario Testinonak is. A Chanel háznál a képeket természetesen ezúttal is Lagerfeld készítette el.

Második adag kampányfotó itt!

A kampányok között vannak minden félék, már ami a helyszíneket illeti. Láthatunk stúdióban fotózott anyagokat, de kültérieket is, a Chanel ház például Argentínában dolgozott, és a Marc by Marc Jacobs fotók is a természetben születtek. A Louis Vuitton átmenetet képez, hiszen Lara Stone egy stúdióban berendezett páfrányágyon fekszik. A Madonna főszereplésével készül Dolce & Gabbana képek egy konyhában lettek lencsevégre kapva, így idézik fel az olasz filmek hangulatát. A Guccit és Gucci Cruise-t népszerűsítő anyag, akárcsak a Louis Vuitton Cruise fotók a luxust sugallva egy medence partján készültek.

Leginkább a Soprtmax és a Fendi képei nyerték el a tetszésemet - nektek melyik márka kampánya jön be?

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások