Divat

Lara páfrányágyon

5315

Tavaly mindkét szezonban az ikonikus popdíva, Madonna volt a Louis Vuitton kampányarca, ám a túlretusált mesterkélt képek nem mindenki tetszését nyerték el , de a kritikákhoz tegyük hozzá, a 2009-es tavasz-nyári kampány utómunkálatainak mértéke megegyezett más divatházak képeinek retusálásával. Ezeket a képeket a híres fotós, Steven Meisel készítette, a háttér egy francia bisztró volt, ahol Madonna különböző szexi pózokban állt a kamera előtt. A második alkalommal szintén Steven Meisel volt a fotós, de a 2009/2010-es őszi-téli kampányképek már túllőttek a célon - Madonna arca szinte a felismerhetetlenségig torzult a phostoshopos retus hatására. Ezek a képek inkább voltak rajzok, mint fényképek. Persze az általa viselt nyuszifüleknek, azért sikerült betörniük a divatba.

Madonna a 2009-es tavasz-nyári és a 2009/2010-es őszi-téli kampányképeken

A 2010-es tavasz-nyári szezon váltást hozott a Marc Jacobs által irányított divatház életében, hiszen Madonnát Lara Stone-ra cserélték. A kampányképeken mindenképpen a luxust, a természetet szerették volna érzékeltetni, a szeretet és a békesség jegyében, ehhez kerestek egy ikonikus, szexi szépséget, aki ráadásul nagyon modern. Marc Jacobs Lara Stone-t akarta, és meg is szerezte. A képek sokkal földhözragadtabbak, mint a Madonnáról készült téli fotók, de azért itt sincs hiány giccsben: van itt műgalamb, páfrány, művirág, és olyan rikító zöld szín, amit a természet sosem tudna produkálni.

Lara Stone a 2010-es tavasz-nyári Louis Vuitton kampányképeken

Lara Stone a 2010-es tavasz-nyári Louis Vuitton kampányképeken

A modell neve egyébként a mostani H&M - Sonia Rykiel kampányból lehet ismerős, de a svéd márka mellett szerepelt a Jaeger, az Eres és a Dsquared2 2009/2010-es kampányaiban is. Lara egy holland városkában, Mierloban született, édesapja angol, édesanyja holland. Először tizenkét évesen fedezték fel, tizenöt évesen pedig megnyerte az Elite Model Look versenyt. 2006-ban ügynökséget váltott, és az IMG szárnyai alá került, korábban döcögős karrierje ekkor villámgyorsan megindult. A lány jellegzetessége, hogy nem olyan irtózatosan sovány, mint pályatársai, első két foga között lévő cigarettaszünet is a védjegyévé vált. Testsúlya nem zavarja, bár az angol Vogue-nak egyszer azt nyilatkozta, hogy mint minden nő, ő is soványabb szeretne lenni, és ha tudna, akkor szupervékony lenne, de mégsem az. Még azt is megosztotta egyszer a magazin szerkesztőivel, hogy nem szeret a kifutón sétálni, főleg azért, mert magasságához képest kis méretű lábfejjel áldotta meg a teremtő, így nem mindig akad a bemutatókon neki megfelelő méret, járása ezért is fura. A kifutón folyton azt mondogatja magában: Ne ess el! Ne ess el!

Lara Stone a 2009-es H&M-Sonia Rykiel kampányban

A francia Vogue első asszonya, Carine Roitfeld imádja a modellt, hogy mások mit szólnak majd a kampányképekhez, az februárban kiderül, ugyanis akkor jelenik meg a hirdetés a magazinokban. Nektek tetszik? Vagy Madonna jobb volt?

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások