Divat

Így könnyű

5092

Nem kell túlzottan divatfanatikusnak lennünk ahhoz, hogy felismerjük: a színésznők és modern kori celebek a reklámkampányok gyakran használt kellékei. Scarlett Johansson az idei Mango-lány, Vanessa Paradis az új Chanel rúzs arca, Jennifer Connelly pedig a modelleket megszégyenítő profizmussal reklámozta a Balenciaga ruhákat és cipőket. A művészvilág és a divat összemosódásán még nincs jogunk felháborodni, hiszen ez a kapcsolat már időtlen idők óta fennáll, sőt mi több, virágzik. Kialakulóban van azonban egy újabb trend, amit nem kisebb kampány, mint az új Jil Sander parfüm promója is remekül alátámaszt.

Az igazi Mirandák című írásunkban, Lilla már bemutatta a divatvilág nagyasszonyait, mi pedig elfantáziáltunk azon, hogy vajon milyen lehet beleszületni egy vérbeli divatdinasztiába. Julia Restoin Roitfeld bizonyára sokat tudna erről mesélni, hiszen édesanyja az a Carine Roitfeld, aki nem kisebb divatlap, mint a francia Vogue főszerkesztője. Julia minden neves divateseményen jelen van, természetesen a mamájával karöltve pózol a kamerák kereszttüzében, de az igazi nagydobása eddig váratott magára. A bécsi Kärtner Strasse-n sétálva felkaptam a fejem: Na ne! Julia pózolt előttem egy hatalmas plakáton, méghozzá a Douglas parfüméria kirakatában, Jil Sander legújabb parfümjét reklámozva. A felvétel persze gyönyörű, a csajsziról süt, hogy a vérében van mind a stílus, mind pedig a pózolás, de az már korántsem biztos, hogy a divat efféle "felhígulása" nem tölti el megrökönyödéssel a szkeptikus divatrajongókat. Lindsay Lohan az Ungaro ház művészeti vezetője, Mademoiselle Roitfeld pedig kampányarc lett, szerintetek folytatódik még a sor, és vajon örülünk mi ennek, vagy a szkeptikusok táborát erősítjük, akik elképedve nézik a nagy divatházak baklövéseit?

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások