Divat

Ruhát a Tescóból?

5066

Már hónapokkal ezelőtt feltűnt, hogy a legszínvonalasabb női magazinok divathasábjain is fel-felbukkan az F&F márkanév. Tudtam, hogy ez az egyik hipermarket-lánc, a Tesco ruhamárkája, de különösebben nem foglalkoztatott, jobbnak láttam inkább bele se gondolni, hogy vajon kedvenc magazinom divatszerkesztője miért pont azt az egészen olcsó F&F ceruzaszoknyát ajánlja... Aztán rendeztek egy bemutatót, és kezdett valami derengeni, bár azért még most sem tiszta minden, kissé ambivalens érzéseket táplálunk a témával kapcsolatban.

2009/2010 ősz-tél

Itthon az említett üzletlánc népszerűségét az olcsó saját márkás, gazdaságos termékek eredményezik, vásárolja is mindenki ezeket tonnaszámra. Annak ellenére veszi mindenki veszi, hogy a közvélemény úgy tartja cikis teszkózni járni. És éppen a negatív közvélemény miatt ruhát venni sem túl trendi dolog a Tescóból, ezért nem győztek meg sokáig a divatmagazinok hasábjai. Pedig ha jobban belegondolunk, nem valószínű, hogy silányabb minőséget kapunk, valószínűleg olcsóbban is, mint a Váci utcai tucatmárkák üzleteiben. Mégis úgy tűnik, hatalmas visszatartó ereje van a termék árusítási helyének, hiszen mennyivel sikkesebb válasz az, hogy a Váci utcai XY üzletben vettem a boyfriend blézeremet, mint hogy a Tescóban. Mert igen, az F&F téli kollekciójában boyfriend blézer is van a hagymaszoknya, a latex leggings és a katonai egyenruha ihlette szövet pelerin mellett. Szóval minden, akárcsak máshol, a minőség pedig semmivel nem rosszabb, sőt megkockáztatjuk, hogy talán jobb is. Az árakat kitűnően szemlélteti, hogy egy női blúzt már  2300 Ft-ért vásárolhatunk, farmert pedig 4600 Ft-ért kapunk. Egyszerű, elegáns vonalvezetésű alapdarabokat mindenki talál a kínálatban, amit aztán kedvére párosíthat gardróbja többi elemével.

A hatalmas külföldi stábbal rendezett divatbemutatóval valószínűleg az F&F az előbb felvázolt cikis felhangot akarta megszüntetni, vagy legalábbis tompítani. A bemutatónak hatalmas sajtóvisszhangja volt, mindenki csak dicsérte a külföldi szervezőket. Persze a lényeg, hogy a vásárlókat mennyire győzte meg, később derül ki, de azért egy szavazásban mi tartunk egy nem reprezentatív felmérést.

Képek a bemutatóról itt!

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások