Hirdetés
Közösség

Van benne valami...

4979

Időről időre felbukkan az életemben, és mindannyiszor lenyűgöz. Ő Audrey Kawasaki, a fiatal kora ellenére világhírnévre szert tett festő. Figurái annyira egyediek és megkapóak, hogy nem csak akkor hatnak rád, mikor nézed őket, hanem ott maradnak a tudatodban, időnként fel-felbukkanva onnan.

Hirdetés

Ki is ő?

Bár már van róla szócikk a wikipedián, sokat nem tudunk róla, mindössze annyit, hogy 1982-ben született Kaliforniában, s New Yorkban végzett szakirányú iskolát, azaz nem végzett, hisz otthagyta a diploma előtt, de sebaj, hisz mára így is elismert tagja a New York-i művészvilágnak.

Mit csinál?

Megkapó nőalakokat fest szigorúan fa háttérre, szabadkézzel. Képei és alakjai egyszerre kislányosak, erotikusak, bájosak, melankolikusak, mosolygósak, elgondolkodtatók. Pasztellszínekben úszó, hatalmas szemű lánykák, amiknek egészen különös hangulatot kölcsönöz a természetes háttér, aminek köszönhetően nem csak az ábrák, de a "vászon" is minden alkalommal más és más. Többnyire úgy határozzák meg stílusát, mint a manga és az art nouveau keverékét. Akárhogyis, imádnivaló.

Kattints a képekért!

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások
1
Oct
27
steffie írta:
szerintem van bennük valami ilyesztő. nem tudom megmagyarázni miért, de tuti nem raknék ki egyet se a lakásomban, mert becsavarodnék tőle. különben szép, meg technikás... csak valahogy olyan hátborzongató.
06:59
2
Oct
27
Bumblebee írta:
Ezek a képek gyönyörűek! Nekem az első tetszik a legjobban.
Nekem tetszik, hogy van bennük valami, ami kicsit rossz érzést kelt az emberben :D
Lakásba, házba? Én bírom, amikor nagy házakban van olyan rész, ahol az embert elkapja valami furcsa szorongás és legszívesebben csak menekülne onnan, persze nem tudja miért. Na oda pont illene egy ilyen kép. Hátborzongató... :D
És igen: ez azért ne az én házamban legyen :D
07:24
3
Oct
27
aniah írta:
Nem vagyok oda a mangákért, de ezek a képek gyönyörűek. El tudnék egy ilyet képzelni a lakásban. Gratula!
07:34
4
Oct
27
cindyhermosa írta:
Az 1.-es a 4.-es es a 7.-es nagyon szep!!!Egyebkent latok benne egy kis leszbikus vonalat...vagy csak nekem tunik annak?
08:11
5
Oct
27
RockChick írta:
Nagyon bejönnek ezek a képek!
08:29
6
Oct
27
KicsiKatica írta:
Érdekesek.
08:44
7
Oct
27
ismeretlen írta:
Szerintem is csodaszépek! Nekem főleg az 1-es és a 7-es tetszik.
08:46
8
Oct
27
polaroida írta:
tetszenek, de az én nagy kedvenceim ennek a fiatal olasz lánynak a csodaszép rajzai:
http://nati-art.com/
08:56
9
Oct
27
chloe írta:
hú, szeretem az ilyet, bár erősen határterület nekem a deviantart-művészet (giccs)
09:16
10
Oct
27
VerusoM írta:
Nekem a 6-os tetszik legjobban. De nem raknám a lakásomba...nem bírnám, hogy idegenek bámulnak...:)
09:49
11
Oct
27
Noitsa írta:
Köszönöm hogy megosztottad ezt velünk!! Csodálatoksak ezek a képek!!! Bár tényleg van bennük valami hátborzongató. Olyan a tekintete a lányoknak, mintha élőhalottak vagy zombik lennének.:D De legalábbi valami túlvilági hangulata van a nézésüknek. És a pesztellszínek miatt a testszíne is olyan némelyiknek, mint a halottaknak.:) És akkor nem is beszélve a kis hüllőcsontvázakról, meg rovarokról. Biztos "Zöld" a festőnő, de legalábbis természetkedvelő.:)
De amúgy tényleg nagyon tetszenek, sokat le fogok menteni közülük!
A férfiak is nagyon jók, ott a második oldal 3as sorának a végén. :D

10:01
12
Oct
27
Csingiling írta:
Kicsit olyan érzésem van tőle, mintha egy ügyes, tehetséges ember a XXI. századi "manga vonalba" beültetett volna némi szecessziót. Átvéve a mangából az arcokat, a szecesszióból meg a nyúlánk testeket és a túlfűtött erotikát. De amúgy tetszik! :D El bírnék képzelni egy-kettőt otthonra...
10:10
13
Oct
27
Noitsa írta:
Hmmm! Most látom,hogy a 3. oldal 3. sorában már igen erotikus festmények vannak.... Na, egy olyan jó lenne a hálószobámba. Pl. az a Kötözős :D (3. sor utolsó előtti)
10:12
14
Oct
27
Aleatha írta:
Dehát ezek kislányok! Totál pedofil!

De a stílus maga nagyon tetszik, bárcsak felnőtt nőket rajzolna... Egyébként nagyon szeretem a art nouveau-t, ezek a képek nagyon tetszenének. Csak nekem nagyon beteg, 10 -12 éves arcú lányok erotikusan ábrázolva.
10:14
15
Oct
27
kicsitortaszelet válaszasteffie írására:
szerintem is... mert nekem is feltűnt a kislányos-erotikus vonal és hát... szerintem ez a kettő egymás kizáró oka nem?
Olyan, mint a manga... kislány arc, de női test. uhhhh (persze ha valaki szereti a mangát, az nem baj, belém ne kössön senki, hogy fikázom!! Mindenkinek szíve joga, mit szeret!:D)
10:24
16
Oct
27
Wende írta:
Csodaszépek! Imádom a kicsit beteges szépséget :).

Már többen kérdezték, de még senki sem válaszolt: Miért a van leszbikus ízük? A természetes női szépségnél nincs lenyűgözőbb. És a fiatal nők még szebbek. Nem tartom pedofilnak. Az idősebb 18-20éves nők leegyszerűsített képe 12-14 évest ad. Ezért van az is, hogy férfiak letisztult arcvonásai nőiesen hatnak. Akár a vámpíroké. És mégis lenyűgözőek, erotikusak. Én is rajzolok, de talán azon még többen akadnának ki ;D.
10:29
17
Oct
27
Doryca írta:
Engem nagyon vonzanak az ilyen típusú alkotások. A zenében is ezt keresem. Van benne valami nagyon szomorú, valami sötétség, ami valamilyen szinten minden embert vonz. Olyanok ezek a képek, mint egy szomorú, szenvedős, lassú szerelmes szám...
10:43
18
Oct
27
pinkcrussh írta:
imádom.
10:56
19
Oct
27
pinkcrussh válaszaAleatha írására:
úristen,ezt most komolyan mondod? látszik,hogy hozzád nem jut el....
10:59
20
Oct
27
ismeretlen írta:
kicsit....XXI.sz.-i Mucha, minimális Dalí beütéssel.
11:12
21
Oct
27
Tiggincs írta:
Nekem érdekes módon a japán manga stílus jut a képekről eszembe, főleg az arcok miatt. Az pedig külön érdekessé teszi az alkotásokat, hogy vidám pasztell színekkel ábrázolja az alakokat szomorúnak. Ezért nagyon tetszenek!
11:28
22
Oct
27
nyuszipok írta:
Nekem tetszenek!Szépek és nagyon jól rajzol a csaj, szeretnék én is ilyen jól rajzolni:(
11:28
23
Oct
27
pipitanc írta:
tényleg eléggé egyformák az arcok a képeken. de akkor is gyönyörűek.
szívesen kiraknék egyet a szobám falára.
11:34
24
Oct
27
pipitanc írta:
tényleg eléggé egyformák az arcok a képeken. de akkor is gyönyörűek.
szívesen kiraknék egyet a szobám falára.
11:34
25
Oct
27
chloe válasza írására:
nekem sok Schiele, valamennyi Klimt, és csak néha Mucha, Dalí-t meg nem látom. elég egyértelműek a hatások, nekem pl. ezért tetszik, sóhajtozó tehénszemű gyereklányokat nagyon sokan rajzolnak mostanában.
11:46
26
Oct
27
Haruka írta:
Gyönyörü mindegyik!! Melankólikus, elgondolkodtató....Az ilyen alkotások tudnak megfogni!
( A Japán szeretetem, gondolom már feltünk pár embernek :) ...szóval lehett hogy elfogult is vagyok,amivel semmi baj..-szerintem..hehe:D;D )
12:24
27
Oct
27
sziszuscicus írta:
Az 5. képről a Pirosmalac című mese jutott eszembe:) Egyébként nekem tetszik, de nem lelkesedek...
12:29
28
Oct
27
dorci007 írta:
1, 4, 6 kellene, és talán még a 9.-t is elfogadnám :)
12:59
29
Oct
27
mnmnmn írta:
Egyszerűen gyönyörűek!

Természetesen, ehhez a stílushoz mindenkinek hozzá kell szoknia először, hogy értékelni tudja ezeket a képeket.

Tetszik bennük, hogy ha az ember belegondol, hogy találkozik egy hasonló kinézetű lánnyal, akkor végigfut a hátán a hideg. Borzongató melankólia, csendes fájdalom, mindez egy bódult álomvilágba zárva. Nekem ezt jelentik a képek. Legszívesebben körbeplakátolnám vele a szobám... :)

Amúgy pedig szerintem a lányok kora teszi még kifejezőbbé az egészet. Ha idősebb, érett nők lennének a képeken, azok nem fejeznék ki úgy ezt a kábult, bizonytalan állapotot, amit így sikerül neki. Ettől válik az egész tragikusan gyönyörűvé.
13:09
30
Oct
27
csicsagatya válaszasteffie írására:
a szemük hátborzongató szerintem.
13:14
31
Oct
27
menta írta:
nekem nem tetszenek. persze szépek meg minden (talán túl szépek is... kicsit giccs), de engem egyszerűen annyira nem ragad meg ez a stílus, a mangát sem szeretem és a szecessziót sem, talán ezért. túl harmonikusak, rendezettek, precízek, pontosak, halottak. én nem ezt kersem a képekben. de tényleg nagyon ügyes lány, csak nem érint meg, amit csinál.
13:19
32
Oct
27
engelchen válaszamnmnmn írására:
Nagyon jól megfogalmaztad azokat az érzéseket, amiket kivált belőled.
Amíg Te nem írtad le, nem tudtam eldönteni, hogy mi az, amit kiváltanak belőlem.
De most már tudom, köszönöm.=)
14:20
33
Oct
27
eriana válasza írására:
Szerintem Mucha hatása látszik a legjobban a képeken, mangával keverve, meg egy kis Klimt. Dalít nem látom benne, de lehet, hogy csak nem jól nézem... :)

14:43
34
Oct
27
janisjoplin írta:
én is nagyon szeretem......
14:48
35
Oct
27
DonG írta:
hát elég életuntak... ilyet maximum emósok tesznek a falra... ilyenreeretvágnialegkirályabb!
15:22
36
Oct
27
bubifujo válaszamenta írására:
ez érdekes, mert a neved melletti kép hordoz magában némi mangás beütést. :) látod, mégsem idegenkedsz tőle annyira
15:36
37
Oct
27
bubifujo válaszaeriana írására:
hát ebben nincs is semmi dali, azért nem látod. amúgy szerintem ez olyan fellengzős: "jajdenagyonértekaművészethez", ha felsorolom annak a pár festőnek a nevét, akit ismerek, az nem számít, hogy amúgy köze nincs a művészhez vagy a műhöz, és hogy egy festményt rohadtul nem aszerint kell értékelni, hogy melyik másik festő műveire hasonlít,azért csak mondom, mert az olyen intellliiiigeeeennnsss....
érdekes és kész. mindenkire hatással van, és ez a lényeg. szerintem totál fölösleges megmagyarázni a képeket, meg elemezni őket. hagyni kell, hogy hasson és kész. egyszer elmentünk egy kiállításra (illetve sokszor, de most csak ezt az egyet akarom kiemelni) a művészettörténet tanárommal, és mindegyik képről mondott valamit, és amikor kihagyott pár képet, akkor kérdeztük, hogy azokról miért nem mond semmit, mire közölte, hogy azért, mert azokat ő festette, és hogy mások képeiről sok okosat tud mondani, de ha megkérdezik a saját műveiről, akkor semmi frappánsat nem tud mondani. ahogy mondta, bele lehet magyarázni, hogy miért festette oda azokat a vonalakat, de igazából fogalma sincs, csak úgy érezte, hogy kellenek oda, és ennyi. :):):)
15:44
38
Oct
27
zsofi válaszabubifujo írására:
kosz, h leirtad helyettem :)
15:50
39
Oct
27
vercsykeee írta:
szerintem is! be vannak azok a lányok szívva, azéér a szűk tekintetük!
lehet, hogy szegényes a lelkivilágom de nekem valahogy nem jött át a dolog....
16:12
40
Oct
27
ismeretlen válaszaeriana írására:
ne a motívumokban keresd. a hangulata olyan szerintem.ezért írtam így: XXI Mucha egy kis dalival. a nőábrázolás miatt a muca egyértelmű, viszont az ő képei mindig olyan pozitívak...ezek viszont szürreálisak, kicsit ijesztőek, de közben gyönyörűek. az, h Dalí teljesen szubjektív, annyi, h nekem uazt a hangulatot árasztják magukból a képek...
16:21
41
Oct
27
ismeretlen válaszabubifujo írására:
számodra lehet, hogy nincs is. számomra lehet, hogy van. és ha valamivel nem értesz egyet, akkor rögtön mindenkit a földbe kell döngölni? néha kapjál már észbe!de persze te mindenkit oltogathatsz, mert hiper okos és művelt vagy. persze. addig még nem jutottál el, hogy mi a különbség a tény és az értékítélet között? LEHET hogy te így gondolod, én meg úgy gondolom. ismered a vélemény fogalmát?ez néhány gondolatébresztő kérdés, mert sokadik alkalommal kötsz bele abba, amit írok, eddig visszafogtam magam.
és ha esetleg kíváncsi lennél, hogy minimális mennyiségű festő közül akit ismerek, mért pont Dalít írtam, akkor csúsztasd feljebb a szemed két centivel.
16:28
42
Oct
27
ismeretlen válaszazsofi írására:
meglehet hogy ma hiperérzékeny vagyok, de ez azért elég szarul esett. bocsi.
16:29
43
Oct
27
Noitsa írta:
Engem is Muchara emlékeztet, és nem azért írom, mert szuperintelligensnek érzem magam, vagy "jajdenagyonértekaművészethez". -.-" Hanem merrt így van...(a színek, haj) és ezzel nem mondtam ki értékítéletet Audry képei felett...
17:01
44
Oct
27
LadyGray írta:
Na ezekkel már inkább kiraknám a lakás falát, mint mondjuk egy fekete parafatáblával...:D
17:04
45
Oct
27
LadyGray írta:
Ja és utálomaművészettörténetet!!!Pfujjj!!!:P
17:05
46
Oct
27
zsofi válasza írására:
ne legyel hipererzekeny, nem tamadtam senkit. písz
17:05
47
Oct
27
Booo válaszaDonG írására:
:D :D :D
ez mekkora komment volt :D
17:10
48
Oct
27
nyuszipok válaszaLadyGray írására:
Haha ott a pont:D
17:23
49
Oct
27
Aedin írta:
Szép estét!
( nem jujjdenagyonművészkedni szeretnék, pedig némi kicsiny közöm van hozzá )
Azt hiszem , értelmetlen a vita, hogy kit melyik híres festő műveire emlékeztetnek Audrey Kawasaki munkái. Szerintem mindenki mondandójában van igazság .
Amit én érzek/látok:
Mucha-i hatások:Végtelenül hullámzó haj, arc plasztikussága (alapvető érzést átad, de amúgy kifejezéstelen marad ) illetve az erős, plakátszerű kontúrok.
Klimt: Bonyolult, részletgazdag; "csigavonal"
Dalí : Nem stílusban , hanem a hangulatában vélek hasonlóságot felfedezni, oda nem illő elemek,
Engem személy szerint Schielére emlékeztet a legkevésbé- talán a témaválasztások, meztelenség, borzongató erotika..
17:25
50
Oct
27
sargarozsa írta:
Nekem tetszenek a képek. Nagyon kreatívak :) Én is kiraknám őket a szobám falára
17:26
51
Oct
27
ismeretlen írta:
csodaszépek. bár nekem a kevésbé erotikus darabok tetszenek jobban; és csatlakozom, én is kérek párat a szobámba ;)
18:33
52
Oct
27
bambuszreni írta:
Szerintem is csodaszépek. Tök jó aki ilyen szépet tud alkotni. Tök sokáig elnézegettem
18:36
53
Oct
27
bambuszreni írta:
Olyan anime-s, de szép. Engem megnyert magának
19:01
54
Oct
27
DonG írta:
csak egy kérdés azokhoz, akik kitennék a szobájukba, ahol élnek és nap, mint nap ránéznek...

oké, hogy szépek a képek, ki vannak dolgozva, rendben. de mi a mondanivalójuk és ezt nem értem, hogy tisztán láthatóan nem vidám képek, mi vinne rá titeket, hogy nap, mint nap ilyen képet nézzetek a falon, amikor a díszítést épp azért teszi az ember, hogy ingergazdag környezetet varázsoljon maga köré, hogy jobb kedve legyen. nem hiszem, hogy ezek a képek a jókedvet sugározzák, csak rájuk kell nézni, az arckifejezések, a színek lelombozóak...

tehát ennek fényében kérdem, miért? és kihangsúlyozom újra, művészileg egy galériában oké, egy képsorozatban megnézni egyszer-többször oké, kielemezve a művészi részleteket, stb..., de hogy a napjait az embernek egy ilyen kép dobja föl a falon lógva a nappalijában...? azt kétlem.
(ez olyan férfimeglátás, tényleg várom a magyarázatokat)
19:06
55
Oct
27
esetlegesen írta:
rögtön Mucha jutott eszembe
19:13
56
Oct
27
LadyGray írta:
Mondjuk az tény hoy a félprofil-profil az nem nagyon megy neki...de lehet rámondaná hogy ja az szándékosan ilyen:D mindegy, végignézegettem majdnem az összes képet, az már valami nálam:D
19:22
57
Oct
27
Koka válaszapolaroida írására:
nagyon tetszenek, le is mentem a lapot :) köszi
19:27
58
Oct
27
LadyGray válaszaDonG írására:
Nem tudom milyen lenne, jó lenne elöbb élőben látni őket, közelről, úgy érezném igazán a hatásukat... de szerintem nem hangolna le, ha ilyenek vennének körül:) Rám nyugtatólag hatnak, így monitoron keresztül.. Míg mondjuk egy Picasso-tól ideges leszek, a hajam tépném meg a képeit szét...XD van aki meg másolatokkal -vagy neadj isten eredetivel:P- rakja teli a lakását, én meg azt nem értem:D Egy kellemes, nyugodt, pasztell nappaliban, számomra kifejezetten beleférnének...:) de ez csak az én véleményem:)
19:30
59
Oct
27
LadyGray válaszamnmnmn írására:
nagyjából ugyanezt a hatást váltja ki nálam is...:)
19:36
60
Oct
27
Csingiling írta:
"OFF":
Látom, megkezdődött egymás oltása! :D Miért nehéz elviselni, ha valaki asszociatív, művelt és esetleg szép, kerek, egész magyar mondatokban ki tudja fejezni magát!? Nem értem... Attól rögtön "jájdeműveltnekmutatjamagát" lesz. :)
"ON":
Csonka Ernő festőművészt nagyon jó ismerősömnek mondhatom, Ő például rendszeresen megfesti más festők műveit, (pl.: Zichy Mihály) természetesen nem azonos méretben és tanulmányozás céljából. Figyeli a fényeket, az ecsetkezelést, az alakokat...
Ebből következőleg el tudom képzelni, hogy Audrey akár Klimt, Mucha "tanulmányokat" készített a saját képei előtt. Nagyon sok esetben a művészeknek vannak előképeik, szobrászatban, irodalomban, festészetben.
Bocsi, hogy hosszú lett! És elnézést azoktól, akinek megsértettem az önérzetét azzal, hogy "műveltnekmutattammagam". :D:D:D
19:52
61
Oct
27
ismeretlen írta:
Hát nekem ez nagyon nem tetszik, bocs.
19:59
62
Oct
27
Juciter írta:
Szerintem nagyon különlegesek ezek a rajzok. Én tetoválásként is nagyon eltudom képzelni és lakásban is. Sokan írtátok, hogy ijesztő tekintetűek. Számomra valamiért még sem. Teljesen oda vagyok értük!
20:07
63
Oct
27
animatrix válasza írására:
Nem baj, nem tetszhet mindenkinek minden. Kinek a pap, kinek a papné
20:08
64
Oct
27
ismeretlen írta:
Nekem tetszik, de eredetiben tényleg jobbak lehetnek, mert így alig különbözik az "egyszerű" mangától, az anyag, főleg a fa alap viszont különlegessé teheti. 9 pont :)
21:11
65
Oct
27
Naphinel írta:
Fájdalom, gyász, halál, remény, magába fordulás, távolba révedés, szenvedély, erotika, hatalomvágy, visszahúzódás, birtoklási vágy, megtörtség, árulás, magány, szabadságvágy, csábítás... mindegyik képről más és más jut eszembe.
Tekintet, testtartás, gesztusok... árulkodó mind, hangulatossá, vagy épp, hátborzongatóvá varázsolva a képet.
Gyönyörű mind, lenne, amit el tudnék fogadni, bár némelyik lány szeme nagyon ijesztő pupilla nélkül. Hideg, halott.
21:41
66
Oct
27
LadyGray írta:
Szerintem mondjuk egy Szász Endre féle női portré ezerszer rémisztőbb bármelyik A.K. képnél..
Anyám imádta azokat a portrékat, nekem meg a hideg futkosott a hátamon a rókás nőtől vagy mitől...:P végül le kellett szedniük a falról mert már rémálmaim voltak...:D brrrr
22:44
67
Oct
27
LadyGray írta:
De ahogy mondani szokták.. "a szerelemről beszélni olyan, mint építészetre táncolni...":D
22:45
68
Oct
27
Lunatic írta:
Eddig még sosem hallottam erről a nőről! De tényleg nagyon megkapóak a képei! Mondjuk enyhén homoerotikus egyik-másik... és hiába szépek az arcok, nagy különbségeket nem látok köztük, azért a szépség sem ennyire egysíkú. Viszont a kéz-ábrázolása és ahogy az anatómiai testvonalakat követi, az nagyon kifinomult. Szívesen megnézném egy kiállítását!
22:53
69
Oct
27
Belle válaszaCsingiling írására:
Igen, nekem is azonnal a szecesszió ugrott be, amit amúgy imádok!

Nekem nagyon tetszenek a képek.
22:57
70
Oct
27
Haruka válaszaLadyGray írására:
;D
23:30
71
Oct
28
Csillagszem írta:
Szépek a képek. Ami számomra visszataszító, hogy gyermekarcúak a képen szereplő nők. Gyerekpornó.
08:46
72
Oct
28
Sissi írta:
Engem Muchára emlékeztetnek a rajzai. De Mucha jobb.
09:58
73
Oct
28
menta válaszabubifujo írására:
igen? pedig ez csak egy szétfotosoppozot, felismerhetetlenségig agyaonszerkesztett kép, amin én vagyok. : D de azokat a tipikus, sablonos mangákat tényleg nem szeretem.
11:13
74
Oct
28
polaroida válaszaKoka írására:
igazán nincs mit:)
12:54
75
Oct
28
LadyGray írta:
Lehet.......
21:27
76
Oct
28
LadyGray írta:
régen láttam a filmet...és nem káptalan az agyam, bocs hogy mertem idézni.........:P
21:36
77
Oct
29
mnmnmn válaszaDonG írására:
Szerintem azért is raknák ki néhányan a falukra (köztük én is), mert az ember rá van kényszerítve, hogy elnyomja magában a negatív gondolatokat, mert a "nagytömeg" elítéli azokat. Muszáj mosolyognia, még ha legszívesebben sírna is valami miatt, mert a környezete nem szereti nézni, ha valaki szomorú.

A boltban nem egy olyan eladót akarsz látni, akinek könnyek ülnek a szemében, mert mondjuk tegnap a lánya álombasírta magát, mert nem tudták neki megvenni az egyik épp divatos ruhát, ezért az osztálytársai kiközösítették. Az eladó kénytelen ezt magába fojtani, és mosolyogni a világra, különben őt is elítélik, kiközösítik, vagy jelen esetben kirúgják. Az emberek nem szeretik, ha a problémákra emlékeztetik őket.

Egy ilyen képpel az otthonodban viszont elrejtőzhetsz, és azt az érzést adja, hogy nem minden tökéletes, nem vagy egyedül a gondoddal a világban, és egy ilyen kép kifejezheti azokat az érzéseket, amiket neked MUSZÁJ nap mint nap elfojtanod, lassan elemésztve magadat.

Másik motiváció lehet az is, ha rajongsz a groteszk, fájdalmat, melankóliát sugárzó dolgokért. Van, aki imádja a szivárványt, és legszívesebben minden ruhadarabjával ezt fejezné ki. Van, aki ezt giccsesnek tartja, és felöltözik a barna különféle árnyalataiba. Elvégre minek az a sok szín, mikor a barnánál jobb nincs? Ő azt szereti, mert a forrócsokira emlékezteti, és a kedvese szeme színére.
A szivárványos személy pedig nézi, hogy "húúú, milyen egyhangú, depressziós élete lehet annak a fosszínű emberkének"...

Úgy, ahogy az a két ember se érti egymást, úgy azok se fogják megérteni, nekünk mi tetszik ezekben a képekben, akiknek nagyon nem jön be ez a stílus.

Goth nézeteket vallok, ezt nem tagadom. Nem emo, aki a kettőt keveri, ÉS el is ítéli a goth sítulst ezért, az inkább nézzen utána a dolgoknak, mert elég alacsony szinten állhat. Szóval ezek nem olyan "érfelvágós" képek. Melankólia. Tudjátok, mi az? Aki rögtön az emo-hoz hasonlítja a képeket, az elég sekélyes érzelmi szinten állhat.
Örülök neki, ha a ti életek tökéletes, se anyagi gondjaitok nincsenek (nem arra gondolok, hogy "jaaaaj, a kocsi lerobbant, busszal kell mennünk, fúúúj", hanem arra, hogy nem biztos, hogy a gyerekek a családban kapnak-e másnap is rendes ételt), nincsenek családi gondok se, vagy érzelmi válságotok se volt még soha, de vannak, akik több fájdalmat hordoznak magukban, mint mások.
Lehet, hogy most röhögtök rajtam, meg nyávogósnak tartotok, de az élet nem lehet mindenkivel kíméletes.
Még így is szerencsésnek mondhatom magam, hiszen van hol laknom, van családom, aki nem rak ki innen, és egyelőre enni is tudok, ha éhes vagyok.

De attól még fáj, hogy ha az ember nem teljesen gondtalan, és ezt mások is meglátják rajta, akkor rögtön jön a "hülyeérfelvágósemos" beszólás többektől...
17:03
78
Oct
29
mnmnmn írta:
Elnézést mindenkitől a kiborulásért, a jövőben megpróbálok tartózkodni az ilyen szintű vélemény kinyílvánítástól. Sajnálom.
17:05
79
Oct
29
LadyGray válaszamnmnmn írására:
Nem kell szabadkoznod, tetszett amiket írtál, van benne igazság, én azt éreztem amikor olvastam...:) bár nem vallok semmilyen nézetet amivel kategorizálni tudnám magam...:)
20:20
80
Oct
29
vikcs írta:
gyönyörű képek...illetve lennének,mer valahogy a szemük egyáltalán nem tetszik.
20:48
81
Oct
30
bubifujo válaszamenta írására:
gondoltam.:) amúgy jó kép;)
18:02
82
Oct
30
bubifujo válasza írására:
ne haragudj,nem személyeskedni akartam, nem konkrétan rólad írtam,amit írtam,hanem úgy általánosságban azokról az emberekről,akik semmit nem tudnak a művészetről, de nagyon szeretnek okosnak tűnni.(és mostanában találkoztam pár ilyen emberrel,sőt még egy egyetemi tanárral is,úgyhogy hajlamos vagyok kicsit túlreagálni a dolgot)
amúgy ha belegondolsz,mindketten ugyanazt írtuk, csak én a művészetről, te meg a véleménynyilvánításról (ami egyébként majdnem ugyanaz). és teljesen egyetértek azzal,amit írtál, úgyhogy bocsánatot kérek,amiért a kommentemmel- szándékomon kívül- megbántottalak.
18:08
83
Oct
31
ismeretlen válaszabubifujo írására:
:) te meg ne haragudj, egy kicsit hevesebben reagáltam le a dolgot, mint kellett volna. nagyon szar nap volt....
19:13
84
Nov
01
mnmnmn írta:
Remek. Szóval ha nincs jó kézügyességed, ha nem tudsz szépen rajzolni, vagy valami, ha nem te varrod a ruháidat, meg miegyéb, akkor nem fejezheted ki az egyéniséged. Hm. Érdekes. Ez nekem új.

Elvégre tényleg nem te varrod a ruháidat, akkor bármit is veszel fel, az nem a te egyéniségedet tükrözi, elvégre csak összeraktad más munkáját.
Ha így van, akkor természetesen hiába díszíted ki a faladat, hiába rendezed be a lakásodat úgy, ahogy neked tetszik, az nem fejez ki semmit. Más munkája van egy más által épített dobozban, ez miért is fejezne ki bármit? Hogy te rendezted be? Attól még nem te alkottad a benne lévő tárgyakat, vagy mégis? Te faragtad a bútort, te festetted a képeket, a tapétára is te raktad fel a mintákat, és el ne feledkezzünk az általad hímzett függönyökről se, ugye?

Gondolkodj már! Miért ne fejezhetné ki egy kép az érzéseidet? Ha az alkotónak sikerült megmozgatnia benned valamit, akkor a sajátodnak érezheted olyan szinten a képet, hogy ha kiteszed a falra, elmondhatod, hogy a TE érzéseidet fejezi ki. Ez a művészet. De persze ezt az "átlag" ember nem értheti meg...
16:57
85
Nov
01
bubifujo válasza írására:
dehogy haragszom, jogos volt a kifakadásod. :)
19:11
86
Nov
02
mnmnmn írta:
Bocsi, túlreagáltam. Sajnálom.

Mások is mondták már, hogy inkább akkor vidám képek kellenének, de én azokon csak felidegelem magam, hogy "a francba, hogy mindenki lehet boldog, csak én nem", úgyhogy nem kísérletezek vele... :)
17:37
87
Feb
01
Nicky6 írta:
iädom,...sztem nagyon gyönyörüek:)
11:19
Felhasználónév:
Jelszó:
Hirdetés