Hirdetés
Divat

Lebuktak!

4773

Hirdetés

Az első képet az Alter and Kiss márkától kaptunk PR anyagként, a második pedig a hivatalos (eredeti) kép, azt a Gettyről szedtük... Az első képen az Chloe Sevigny egy Alter and Kiss pólót visel, míg a másodikon láthatóan nem, úgy látszik a színésznő átöltözéséhez kellett egy kis Photoshopos rásegítés... Korábban a márka minket is megvezetett egy interjú erejéig!

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások
1
Sep
25
saakena írta:
"megvezetetk" ? :)
amúgy az első kép nagyon gagyi. levágós, hogy sima PS.
12:08
2
Sep
25
Adriana írta:
Undorítóan nét ki a nő is, meg a göncei is. Totál gagyi a hatás mindkét képen.
12:11
3
Sep
25
ismeretlen írta:
Őszintén ez a nagy hír? :(
12:12
4
Sep
25
SelleiLilla válasza írására:
szerinted nem nagy hír, hogy egy feltörekvő magyar márka hamisított képekkel akarja kábítani a népet???? hamis fotókkal alátámasztani sikerességüket???
12:13
5
Sep
25
ismeretlen írta:
vérciki
12:18
6
Sep
25
chloe írta:
vérciki, de nem meglepő. Márk, olcsó vagy.
12:21
7
Sep
25
ismeretlen válaszachloe írására:
nem Márk aki a pr-t intézi...
12:43
8
Sep
25
ismeretlen válaszaAdriana írására:
Megint sikerült a lényegre összpontosítanod:)))
12:43
9
Sep
25
Adriana válasza írására:
Miután a szöveg nem hordozott lényeges információtartalmat számomra, leírtam az első hatást, ami ért......
12:59
10
Sep
25
chloe válasza írására:
de Márk márkája, nem?
12:59
11
Sep
25
SelleiLilla válaszachloe írására:
Márké is...
13:08
12
Sep
25
ismeretlen válaszachloe írására:
Mei Mei Ding, Fabricius Gábor és Lakatos Márk.
13:14
13
Sep
25
forevermore írta:
ha uaz a kép, akkor miért néz a nő egyiken a kamerába a másikon meg máshova? :)
13:44
14
Sep
25
mira00 írta:
Ez az első és remélem az utolsó cikk ami nem tetszik!!
13:49
15
Sep
25
vanillarice írta:
_legalja_
a cotcotra nézve. mehetne is a velvetre vagy a blikkbe. gratulálok.
14:20
16
Sep
25
saakena válaszaSelleiLilla írására:
és mivel vezettek meg ők titeket? (le vagyok maradva :D)
amúgy a ruhák nem rosszak annyira, a honlap viszont igen. semmi infót nem kapsz, hogy honnan indultak, hová tartanak, ha valamelyik ruha megtetszett akkor azt, hogy szerezheted be, semmi. és a blog is siralmas. pedig Márkot és Fabricius Gábort is imádom:)
14:21
17
Sep
25
SelleiLilla válaszavanillarice írására:
szerintetek szépen, rendesen ki kellett volna tenni az általuk küldött anyagot, vagy nem kitenni, és szépen elmenni-e mellett???!!!
14:23
18
Sep
25
Adriana válaszaSelleiLilla írására:
Nem tudom, de ez tényleg hír?!?!?!?!
Érted????
14:26
19
Sep
25
ismeretlen válaszaAdriana írására:
igen, hírértéke van, óriási hírértéke! konkrétan át akarták vágni az egész sajtót! leleplező ez a post.
14:28
20
Sep
25
Adriana válasza írására:
Ohhh. Köszönöm az információt.
14:32
21
Sep
25
cickaa írta:
Nem értem mi a baj ezzel a cikkel.. én bizony érdekesnek találtam, de lehet hogy ettől most ciki vagyok.. aki ilyen módszerekkel akar népszerű lenni,az megérdemli hogy lebuktassák. Ennyiii.
14:37
22
Sep
25
tényleg nem értitek?
14:37
23
Sep
25
ismeretlen írta:
azta :O
14:50
24
Sep
25
eowyn írta:
s pont ezzel a lendülettel lett nekik szép kis reklám csinálva....
14:59
25
Sep
25
delicious válaszaeowyn írására:
pontosan
15:20
26
Sep
25
bubzi válaszamarosvolgyirita írására:
szerintem nem a nem értéssel van itt baj, csupán a cotcot olvasóközönsége pont leszarja, hogy csaltak-e vagy sem. nincs számukra hírértéke, mert nem érintettek.
vagyunk itt egy páran szerintem, akik most hallottak először az Alter and Kiss márkáról.
egy mongol nomád törzs tagja számára az sem bírna hírértékkel, ha bedőlne a londoni tőzsde. pedig az tényleg sokakat érintene.
15:45
27
Sep
25
saakena válaszabubzi írására:
bubzi for president :D
15:49
28
Sep
25
Anouchka írta:
azt ez de gáz... :D xD
lákátos mááárkXD
15:59
29
Sep
25
ismeretlen válaszabubzi írására:
tehát akkor ti egy mongol nomád törzsként aposztrofáljátok magatokat? mert akkor írunk nektek a szántás-vetésről, meg a háromnyomásos földművelésről, illetve a trágyalé álló gumicsizmákról
16:16
30
Sep
25
demost komolyan, ez csak engem botránkoztatott meg? jó, h semmi közöm a márkához, de mekkora rohadt bunkó pofátlanság és az emberek totálisan hülyének nézése?
valaki írta, h remek reklám. én inkább antireklámnak nevezném, nemtom kit motivál ez arra h náluk vásároljon...
16:17
31
Sep
25
LittlePrincess válaszaforevermore írására:
ja, tök igazad van, igazából elment, átkapta a pólót, aztán beállt ugyanabba a pózba, ugyanazzal a vigyoral, csak 20 centivel arrébb nézett véletlenül. nem is átbaszás, áá...
16:19
32
Sep
25
cickaa válaszaLittlePrincess írására:
Nem csak téged. Tényleg ez a legrosszabb benne, hogy hülyének néznek..
16:31
33
Sep
25
SelleiLilla válaszacickaa írására:
Az pedig félelmetes, hogy a világ tele van ennél sokkal komolyabb és a durvább átverésekkel, amikre soha nem jövünk rá, megkajálunk mindent, amit elénk tesznek.
16:39
34
Sep
25
urszusz írta:
nadeés mi volt a pr-anyag szövege? (az interjús megvezetést én sem értem, ott mi volt a bibi?)
16:41
35
Sep
25
v0lga írta:
haha, juj de ciki. ok mit mondanak? nem kerdezitek meg h akkor ezt igy hogy? :)
16:41
36
Sep
25
quika válaszaLittlePrincess írására:
az antireklám is reklám.

szerintem is baromi nagy pofátlanság és durva attól függetlenül, h alapvetően magasról le**om a "márkát".
16:43
37
Sep
25
tein írta:
biztos elkerülte a figyelmemet az előző cikk, mert nekem ez az alter&kiss nem sokat mondott.. nem vagyok pr-os/jogász, de gondolom a színésznőre nézve sem tiszta ez jogilag, hogy a nevét és az arcát így használják fel a márkájuk népszerűsítésére.. azon már nem döbbenek meg, hogy minket hülyének néznek. nem nagyon értem, hogy jut valakinek ilyesmi eszébe. eléggé szánalom és sokat elmond a csapatról, aki a márka mögött áll.

amúgy ez tényleg úgy volt, hogy elküldték nektek a képet, hogy nesztek, tegyétek ki, még chloé sevigny is minket hord? mert ahhoz azért még annál is nagyobb pofa kell. de amúgy elképzelhető, hogy sok feltörekvő kis tervező hasonló trükkökhöz folyamodik, csak max jobb minőségű photosoppal.
16:47
38
Sep
25
ismeretlen válaszav0lga írására:
Megkérdeztük. Az A&K márkát ugye három névvel kötjük össze (lásd a 12-es kommentemet). Közülük az egyiket kérdeztem meg, hogy "ezt így hogy", és azt a választ kaptam, hogy egy japán cég intézte ezt a kampányt (amelynek során mi is megkaptuk a hírlevelet), természetesen már számon kérte tőlük, és cikinek érzi a megkérdezettünk is ezt a "kampányt". Természetesen onnan az a válasz jött, hogy az eladásokat ez jól befolyásolja, még akkor is, ha botrány van. Ez a reklám. Tény, hogy ezt elszúrták, persze ettől függetlenül nagyon jó cuccaik vannak az A&K-nek... csak hát, izé...

Azt mondjuk hozzátenném, hogy az Alter&Kiss nem is a magyar piacot próbálja bevenni, hanem a nemzetközit... Nem tudjuk, hogy külföldön fény derül-e erre a kis csalásra.
16:52
39
Sep
25
kislotte írta:
De duurva... szuper reklám a magyar tervezőknek a nemzetközi piacra (is)... :((((((
Szerintem nagyon is VAN hírértéke.
17:01
40
Sep
25
bubzi válasza írására:
az, hogy "újságíróként" (khm...), nem vagy tisztában azzal, hogy mitől van egy információnak hírértéke vki számára, már önmagában is rossz fényt vet rád. de ha emellett úgy teszel, mintha nem értenéd a példámat, az csak ront ezen.
17:54
41
Sep
25
oleandros válaszasaakena írására:
Petőfi Sándor? :D
17:54
42
Sep
25
bubzi írta:
természetesen rossz az, hogy vki csal, vagy be akar csapni egy csomó embert, így akar nagyobb ismertségre szert tenni, ezzel akar több cuccot eladni. de mitől különbözik az, hogy PS-pal manipulálnak egy képet attól, hogy azt mondják, hogy X mosószer minden foltot kiszed. közben persze nem szed ki minden foltot. átvernek minket. chloé sevigny nem hordja az ő ruhájukat, a vanish meg mégsem szedi ki a foltot.
ez a lebuktatás azért nem volt médiatörténeti pillanat.
18:04
43
Sep
25
cickaa válaszaSelleiLilla írására:
Ezt már ne is mondd. Nekem személy szerint nagy mániám ez a téma, hogy mivel és hogyan manipulálják az embereket..nyilván a dolgok 90%-áról még így is fogalmam sincs, de már ennyitől is kész vagyok. Néha úgy érzem,sokkal jobb volt régen, amíg nem foglalkoztam semmivel, éltem a kis világomban a barátaimmal. Amióta elkezdtem ránézni, hogy mi is folyik a világban, hááát.. nehezen alszom nyugodtan. Na de ez már más téma. ;(
18:19
44
Sep
25
ismeretlen írta:
A következőt küldi nektek szeretettel az Alter&Kiss hazai ügynöksége:
"ALTER&KISS a napokban kapott sajtóanyagot az egyik, tokiói székhelyű ügynökségétől.
Az ALTER & KISS három nemzetközi ügynökséggel dolgozik, amelyek közül az egyik a Paris Vestiaire Showroom (www.mspace.com/parisvestiaire). Az ő közreműködésével az ALTER & KISS a Surface2air szervezte Rendez-vous-n is részt vesz a Párizsi Divathét alatt. (http://www.rendez-vous-paris.com). A Rendez-vous-n korábban olyan márkák állítottak ki mint Karen Walker, C.Neeon, PPY, Emma Cook.
Az ALTER&KISS többek között ezeken az oldalakon is megjelent:
http://mensrag.com/2009/06/09/label-rag-alter-and-kiss-aw-0910-homme/
http://www.fashiontrenddigest.com/view_fn.asp?ID=2097
http://thefashionsetter.blogspot.com/2009/06/alter-kiss.html"
18:23
45
Sep
25
csilllag írta:
Hat a cikket nezve tenyleg volt sikeresebb cikkje a cotcot-nak....de ami az informaciot illeti, foleg akik Alter&Kids cuccokat hordanak azok szamara biztos jelentoseggel bir.
Amugy szerintem meg a hulye is latja h az elso kep photoshop....
19:55
46
Sep
25
csilllag írta:
Hat a cikket nezve tenyleg volt sikeresebb cikkje a cotcot-nak....de ami az informaciot illeti, foleg akik Alter&Kids cuccokat hordanak azok szamara biztos jelentoseggel bir.
Amugy szerintem meg a hulye is latja h az elso kep photoshop....
19:56
47
Sep
25
bubzi írta:
ha ráöntöm a ruhára a mosószert, ami kiszedi a színét, de a foltot nem, az tökre kézzel fogható bizonyíték. szerintem ez legalább olyan szemétség, mert megtévesztettek engem. ezzel a pólós dologgal is megtévesztettek. oké, nem esik jól, de ettől még jól alszom.
és van olyan is, hogy negatív reklám. ez most például az. én nem ismertem az Alter & Kiss-t, de ma már kétszer is leírtam a nevüket. sőt, a ruháikat is megnéztem.
mondjuk engem jobban zavar az, hogy ráírják egy termékre, hogy fair trade, és eladják ugyanazt a cuccot, csak drágábban, amit ugyanúgy ötéves gyerekek raktak össze/szedtek le rabszolgamunkában, fillérekért. és valaki megint jól jár, de nem az, aki dolgozott. szóval ennél a pólócserénél sokkal durvább dolgok vannak sajnos a világban. ezen én már nem akadok fent. (lehet, hogy azért, amit írtál, az immúnisság miatt.)
20:07
48
Sep
25
ismeretlen írta:
Szerintem meg az a baj ezzel az egésszel, hogy mivel a nemzetközi piacot célozza meg a márka, ez előbb-utóbb külföldön is kitudódik, és akkor már nem csak magukat minősítik az egész kamuzással, hanem ártanak a többi, ha úgy tetszik, becsületes magyar tervező/márka hírének is. Aztán ez is úgy lesz elkönyvelve, hogy "jajj, a hülye magyarok, csalnak már itt is, nem foglalkozunk velük tovább".
20:20
49
Sep
25
wraxy írta:
van bármi különleges abban, amit ez a csaj hord?
számomra sincs hírértéke, m pont leszarom, h melyik celebke éppen mit és kinek a ruháját hordja... nem azért fogom megvenni, m rajta is az van! ha nagyon tetszik, és látok hasonlót jó áron, akkor megveszem, ha nem nem. de semmiképp nem azért veszem meg, mert Miss Famous is ilyenben villantott... És mivel nem érdekel se a celeb, se a márka, így számomra is irreleváns az információ...

És egyetértek Bubzival!!! és Henci! sztem gáz, h egy kritikát így reagáltok le... pláne nem kéne egy rendszeres olvasót így földbe tiporni... m azért lássuk be, nem (csak) magatoknak írjátok ezeket a cikkeket...
20:29
50
Sep
25
wraxy írta:
ja, meg a másik, a mosószer... és a "hétköznapi átverés" - azzal már ki vagyunk békülve, h agyonphotoshopolt hölgyeket látunk visszamosolyogni a plakátokról? az nem csalás, mikor egy ilyen plakát üzeni, h Te is menő leszel ebben a farmerban? Vagy az égig érő szempilla?

értem amúgy a problémát, csak ez nekem nem tűnt ilyen nagynak.
+ a negatív reklám... és ezzel az a baj, h 2 hónap múlva már nem fog emlékezni egy csomó ember arra, h honnan ismeri a márkanevet és hol hallotta! csak ismerősen fog csengni neki a márkanév... erre tökéletes ez a cikk is...
20:40
51
Sep
25
wraxy írta:
meg szerintetek ez tényleg ennyi embert érdekel, hogy ez majd jól elterjed külföldre is, és akkor azok a csaló magyarok?

// nem mellesleg jobban ég az arcom, mikor egy magyar Angliában heccből radírt lop, m ott lehet, mint egy ilyen divatcuccnál...

+ ennek a képnek nincs is olyan hatása, h hű, ez a póló kell nekem, milyen márka... m sztem is gagyi...

// a helyesíráshoz meg annyit, hogy: immunis, és mindig (mind2 rövid i!)
20:43
52
Sep
25
eowyn válaszaLittlePrincess írására:
Nálam a reklám célja az, hogy minél többen halljanak egy adott márkáról, vagy termékről. Ebben az esetben ezt tökéletesen el is lett érve, ergo csodaszép reklám, nálam legalábbis bevált, mert ezelőtt még sosem hallottam róluk....
22:07
53
Sep
25
eowyn írta:
Nem is mondtam, hogy vásárolnék belőle. Egyszerűen a reklámértékét határoztam meg. Amúgy meg az emberek -már bocsánat- ,de ostobák, s azt is megveszik, aminek rossz a híre, vagy amiről egyértelműen tudni, hogy káros az egészségre, pl. a kóla...
22:24
54
Sep
25
fashionvictim írta:
háhá, ezen már csak röhögök, miközben igenis felháborító mindenféle ronda átverés, még akkor is, ha sokak szerint nem nagy horderejű a dolog. Mondjuk Chloé Sevigny vagy hogy írja a nevét, számára biztos nagyobb hordereje lenne, ha tudná.

De tény, hogy nem egyedüli eset, konkrétan szakadtam a röhögéstől, mikor Nanuska vagy hogy írja a nevét bemutatott a tévében (igen, az ostoba nézőknek) egy fekete kabátot egy próbababán, amit állítólag valami híres színésznő viselt valami középszintű rendezvényen és csak annyi volt az egyezés a fotóval, hogy fekete színe volt:) Még a gallér is tökmásmilyen volt. Van hozzá szemem8-)
Vagy mikor pár éve az állítólag zsöszüibellt is árusító angol butik címét megkeresve (igen, van aki éveket él kint és van rá ideje meg kedve, hogy megnézze) kiderül, hogy nincs is olyan cím:))
Na, de ott is biztos csak a csúnya pr-osok vagy kik szervezték az átverést és a szegény tervező ezt nem is tudta, bár elég fura lenne, mivel azért hazai viszonylatban még nincs olyan nagy divatcég, ahol a jobb kéz ne tudná, mit csinál a bal. Meg valódi pr-osok se nagyon vannak még azért:)

Szóval oké, hogy hülyének néznek mindenhol...tényleg nem egy nagy horderejű dolog. Már annyira megszoktuk a mosópornál, hogy lassan azon háborodunk fel, ha valaki szóvá teszi mással kapcsolatban is:)

Szerintem jó, hogy a cotcotos csajok nem csak behajolnak ezeknek a híreknek, legalább valami megkülönbözteti őket a többitől... Ha így lenne, nem lennének hitelesek. Nálam pl. pluszpont a hitelesség....
23:47
55
Sep
26
saakena válaszacsilllag írására:
Alter&Kiss, nem Alter&Kids.
08:19
56
Sep
26
Adriana írta:
Végkövetkeztetés.
Ha valaki egy olyan márkából akar vásárolni, amit így reklámoznak:
1. igénytelen modell
2. szakadt rongyok rajta, amiket még ablaktörlésre sem használnék (na jó, talán a pólót...)
3. sima fehér póló, amire egy idióta kézzel ráfirkált valamit

...nos, az meg is érdemli, hogy becsapják. (Pláne, ha a reklám miatt akar belőle vásárolni...)

Ezért nincs hírértéke számomra az egésznek. Mert engem ilyennel nem tudnának átvágni. Nyilván azért sem, mert nem érdekelnek a divatmárkák sem úgy alapvetően. De egy ilyen értéktelen munka, amiről most szó van, szerintem nem ér meg ekkora felháborodást.

Viszontlátásra! (Remélem egy igényesebb témánál...)
09:20
57
Sep
26
menta írta:
de milyen gusztustalanul néz már ki ez a chloe, legalább annyi eszük lehetett volna, hogy valami igényes kinézetű csajt photoshoppolnak át. ennyit a nagy magyar sztájlisztokról, a lakatosmárk übercelebről meg a többi senkiről. ja, persze, ők nem tehetnek róla, nyilván nem ellenőrzik, hogy a japán (úristen, ezt miért!?) pr cég mit ad ki a kezei közül, ez logikus. legalja.
10:22
58
Sep
26
Adriana válaszamenta írására:
Lakatos nem ért hozzá. Neki egyik csaj olyan, mit a másik...gondolom.... :-D
10:42
59
Sep
26
curlie írta:
Huhh, micsoda indulatok :)
A negatív reklám is reklám. Sőt. A botrány még inkább. Hány esetet hallunk, látunk, amikor egy botrány miatt kezdenek el beszélni (vagy esetleg újból beszélni) valakiről, valamiről?
A hitelesség megint más kérdés. Főleg a mai világban...sajnos...
És az is más kérdés, hogy vajon a reklámkampány részletei és maga a módszer egyeztetve lett az ügynökséggel?
10:55
60
Sep
26
Adriana válaszabubzi írására:
:-))))
11:22
61
Sep
26
Jinzilla írta:
Mellékesen ez két külön kép:) Nem Photoshop.Elég régóta használom ezt a progot és sokkal másabb egy kezelt kép.Elsősorban nézzétek meg a két arcot.Mások a fényviszonyok és a tekintet.Ezt az egyt nem lehet megcsinálni.Akkor a lábak is más szögben állnak,nagyon minimális különbség,de lényeges.Meg a háttér elemek fényviszonyai is másak és nem ps-ek.

Nem védeni akarok,max a Photoshopot.^^ Ilyen képet max nagyon kókány emberek csinálnak.:D

Nem mellékesen ki ez a némber?Elég stílustalan.Ilyen cuccokat én szoktam csinálni festékszóróval.:D:D:D
11:51
62
Sep
26
BJosh írta:
Jó gáz... bár ettől is csak híresebbek lesznek :)
12:01
63
Sep
26
cickaa válaszaAdriana írására:
Pontosan :D
12:34
64
Sep
26
saakena válaszaJinzilla írására:
igen, van különbség, de a két kép ugyanakkor készült. nézd meg a ruhát, a hátteret, mindent, ezt kétszer ugyanígy nem lehet kivitelezni. és mellesleg de, az első kép PS. ha ennyit használod, akkor igazán észrevehetnéd, mert ordít róla.
amúgy meg valami színésznő azt hiszem :D
12:39
65
Sep
26
Adriana írta:
Én biztos nem.....
13:31
66
Sep
26
eowyn írta:
Amúgy ennél a cikknél csak azt tartom gázabbnak, hogy mennyien nem ismerik Chloë Sevigny-t... (nem mellesleg így írják helyesen a nevét...)
14:52
67
Sep
26
Booo válaszaeowyn írására:
no no no, ez az "én" fejem! Már elég régtől, szval léci! :)
15:26
68
Sep
26
ismeretlen válaszaeowyn írására:
így van, booo-hoz sokkal jobban illik ez a fej, és már több mint egy éve használja! tessék valami mást keresni, ráadásul booo... <3
16:24
69
Sep
26
Adriana válaszaeowyn írására:
No és az miért is olyan nagy gáz? Magyarázd már el légy olyan kedves! Nem érzem, hogy el kellene ásnom magam, mert nem tudom, ki ez az igénytelen nőszemély. Pff!
16:25
70
Sep
26
Adriana válaszaAdriana írására:
Nem. Nem érzem magam elásni-valónak, attól, hogy nem tudom, ki ez a nő...
http://www.origo.hu/filmklub/20040825chlo.html
16:36
71
Sep
26
eowyn válaszaBooo írására:
Mea culpa! tényleg bocsi, ez hirtelen fel sem tűnt. De javítottam hibámat:)
16:49
72
Sep
26
eowyn válaszaAdriana írására:
Ezt a filmjét konkrétan nem láttam, szóval nem tudom megmondani róla a véleményem. De egy színésznőt nem hiszem, hogy egy filmjéről meg lehet ítélni. Gondolom Te az általad linkelt filmet nem láttad, ahogy ezeket sem: A Zodiákus, Hármastársak (bár ez sorozat), Dogville-A menedék, A hazugsággyáros, A fiúk nem sírnak, különben ismernéd a nevét. Ezek a filmek pedig nagyon jó kritikákat kaptak elismert kritikusoktól...

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a többség ismeri Lady Gaga-t, Lakatos Márkot, Agyness Deyn-t, de ha valaki olyanról van szó, aki tényleg valami értékeset csinált valaha is, akkor meg vannak lőve.

S ez most nem konkrétan Neked szólt, hanem úgy általánosságban.
17:06
73
Sep
26
Adriana válaszaeowyn írására:
Pont rosszakat soroltál fel, az a baj. Ők a csapból folynak, ezért ismeri mindenki. Én speciel egyiknek sem tulajdonítok értéket. Szánalmasak. Ennek a színésznőnek egy filmjét láttam: "A fiúk nem sírnak", de nem emlékeztem rá.... Hát van ilyen. De amikor a google-be beírtam a nevét, a 3. link ezt hozta ki. Valahogy ez nem pozitív nálam. Az első kettő csak kép volt.
17:11
74
Sep
26
eowyn válaszaAdriana írására:
Na igen, de nem azért folynak még a csapból is ők, mert valami fontosat és jót csinálnak, hanem a botrányaik, a celebségük miatt... Amúgy meg nem értem, hogy egy filmdrámában lejátszódó jelenet alapján milyen képet lehet alkotni egy színészről. Elkezdhetném linkelni, hogy mely filmekben milyen szexjelenetek voltak, de azt hiszem így is eléggé elkanyarodtunk az eredeti témától...
17:23
75
Sep
26
Megane válasza írására:
Hú, de szimpatizáns reagálás..grr.. És akkor még jöttök itt a lájk szóval is..
Attól még, h bubzinak és másoknak nem jelent hírértékkel az írás, intelligensebb módon is lehetett volna kommentelni.
Egyébként a hatást elértétek..most már mindenki vágja az A&K-t(:
17:32
76
Sep
26
fashionvictim válaszaeowyn írására:
Agyness Deyn erős egyéniség, sokaknak tetszik, sokaknak nem, de, hogy egyéniség és nagyon "alakítható", az nem kérdés, ezért is kapta fel ennyire a divatszakma, sok fiatalnak pedig példakép a lezsersége, ahogy magánéletében öltözik (nekem is tetszik).

Lady Gagát is sokan szeretik és sokan utálják, ez most nem is téma, de tény: sok embernek örömet okoz a zenéje, akkor is, ha nem mindenkinek ez a stílusa, szóval ő is letett valamit az asztalra, aminek sokan örülnek.
Na de Lakatos Márk?? Kinek okozott ő örömet, ki az a nagy tömeg, akit ő megszólít, hogy ekkora marha nagy celeb a hazai médiában? Azért, mert a megasztárban sikerült a csinos lányból is tramplit csinálni, a nem annyira csinost meg tovább torzítani? Hogy vaskos fiúkra szűk bőrgatya került? Jajmár! Az a szomorú, hogy itthon ilyenek a "celebek"...utálom a magyar médiát, főleg azt a bulvárszart, amit mindenkivel meg akarnak etetni.
17:42
77
Sep
26
nemmondommeg írta:
Mi a faszom az az Alterendkissz? :P

Akinek van egy kis agya tisztában van azzal, hogy a reklámokban átvágják. Akinek nem légüres tér van az agya helyén nem reklámok alapján vásárol, hanem tapasztalat és megbízható információ alapján. Azok az emberek, akik nem egy házi légy értelmi színvonalán vannak megakadnak azon, hogy egy egyébként színvonalas oldalon mit keres ez a baromság. Ez nem nem értés és nem mongol teraszos földművelés, hanem önlejáratás, pláne ahogy reagáltok. Megint.
18:31
78
Sep
26
nemmondommeg válasza írására:
Külön gratulálok eme szimpatikus, értelmes, tapintatos és kedves reakcióhoz. Lájkolom :P Adriana, bubzi és a többiek megpedzegették már a főlényeget, én nem fogok belekezdeni. Úgysem fogod (fogjátok) fel. Megint sikerült magatokról szegénységi bizonyítványt kiállítani.
18:34
79
Sep
26
nemmondommeg írta:
Ha az irigykedő suttyó slepp kiutál, az csak jó neked :)

(Akinek nem inge, ne vegye magára...)
18:36
80
Sep
26
whitetulip válaszaMegane írására:
ezért hagytam fel a cikkek kommentelésével, és egyátalán az oldal olvasásával...:D
18:43
81
Sep
26
patyolaat válaszaAdriana írására:
szerintem Chloë Sevigny szép lány, nincs vele semmi baj, és divatosan öltözik.
a cuccai jók, én főként azt nem értem, hogy néhányan miért szidják, főként az öltözködését. írták azt is, hogy nem a márka a lényeg, hát szerintem se, turkálóból szedett cuccok is lehetnek ugyanolyan jók, most úgyis divat a secondhand, vagy az annak tűnő dolgok, és Chloë pont úgy öltözik. szóval nem értem a problémát, amikor lerusnyázzák szegény csajt, és azt mondják a márka nem fontos.
19:20
82
Sep
26
nyuszipok írta:
Ohhh,cccc jaj és most mi lesz?Csúnya másoló bácsik/nénik!Az eszem megáll,komolyan!Mekkkkkkora hír!És akkor most ne aludjunk vagy verjük a seggünket a földhöz?Amúgy is ez az igénytelen cucc nem érdemel nagy tapsot,sőt!Arról nincs szó h odafent a negyfejű politikusok mennyit csalnak?
19:30
83
Sep
26
nyuszipok válasza írására:
Írhatnátok!Ha ennyire jól tudjátok hogy működik!
19:34
84
Sep
26
nyuszipok írta:
Le van szarva,h Magyarország válságba van,a lényeg,hogy ez az év divatcsalása!
19:35
85
Sep
26
CrazyBoy írta:
Ez a hír úgy hiányzott, mint a fingra két masni. Egy is felesleges...
19:44
86
Sep
26
Brekeke válasza írására:
Az a baj, h. Adriana-nak sztem gőze incs ki Chloe - nos ő nem holmi nameless manökenke, hanem egy amerikai színésznő :D
Ajánlom figyelmedbe az Amerikai Psycho-t - bár ott nem csodálhatod sokáig :D
itt egy link az IMDB-ről:
http://www.imdb.com/media/rm410487040/nm0001721



21:27
87
Sep
26
Megane válaszawhitetulip írására:
Na igen..én is egyre gyakrabban döbbenek le az írásokon, beszólásaikon-"4 méteresre nő a szemem" :D
22:06
88
Sep
26
Rancid írta:
Megállnék egy pillanatra: volt valaki aki egy pillanatra is elhitte,hogy tényleg azt a pólót viseli?
HAHA.
22:32
89
Sep
26
orsi1130 írta:
Tudatlan és gyenge elméjű vagyok. Komoly percekbe telt mire felfogtam, hogy ki és mit csinált. De azért nem fogok álmatlanul forgolódni, hiába "ez az év divatcsalása".
22:43
90
Sep
27
bubzi írta:
köszönöm, hogy kiálltál a mondanivalóm mellett, és persze a többieknek is!
nekem ebben az egészben az a fura, hogy írnak ide egy hülyeséget, majd mikor többen is a tudtukra adják, hogy nem mindenki gondolja ezt akkora volumenű problémának, hogy "az év divatcsalásaként" definiálják, akkor az olvasók a hülyék. legalábbis 3 cotcotos magyarázta ezt az elég rossz bizonyítványt.
nem értem, hogy milyen hozzáállás ez? magas lóról osztani a hülyeséget, hogy "akkor írunk nektek erről meg arról". kedves henci! ne írjál! nem kell. el is mehetsz egy irodába fénymásolni, vagy krumplit sütni. az is munka. ha már azzal nem bírsz megküzdeni, hogy nem fog mindig minden tetszeni az olvasóknak. majd ír más, aki alkalmasabb erre.
nem először fordul elő, ha valami nem tetszik az olvasóknak (mert pl. többen rávilágítanak, hogy hülyeséget írtatok), hogy elkezditek szapulni a kommentelőket. mintha attól jobb lenne bármi. pedig igazából annyira ciki...
09:07
91
Sep
27
eowyn válaszabubzi írására:
S jobb helyen, már rég ki is rúgták volna, ha a mélyen tisztelt olvasóval szemben ilyen hangnemet üt meg....
09:27
92
Sep
27
Rancid válaszabubzi írására:
Teljesen igazad van.
Nemrég volt itt egy elég nagy vitát kiváltó cikk arról,hogy minden mai fiatal léhűtő,én ott tartottam kicsit túlzónak a szubjektív véleményt. AKi ír az legyen tekintettel arra,hogy az aki olvassa,nem olyan mint ő és nem azokat a dolgokat tartja fontosnak.
10:02
93
Sep
27
eszti0602 írta:
Ősztől az ALTER & KISS divatcég ruhái kaphatóak lesznek Zürichben az Ostblock-ban, a párizsi Traffic-ben, valamint a Blink Gallery-ben Shanghai-ban.
10:03
94
Sep
27
CatDeluxe írta:
Tényleg nagyon fontos ez...abszolút...ki a faxomat érdekel hogy csaltak?:S Nagyobb gondok is vannak ennél...
10:28
95
Sep
27
NAnna válaszaAdriana írására:
Agyness Deyn nem kevés bemutatót, divatanyagot hozott össze. emelett énekel és lelkesen kampányol a drogozás ellen. kíváncsi vagyok ebben neked mi a szánalmas.
11:05
96
Sep
27
NAnna válaszaAdriana írására:
Agyness Deyn nem kevés bemutatót, divatanyagot hozott össze. emelett énekel és lelkesen kampányol a drogozás ellen. kíváncsi vagyok ebben neked mi a szánalmas.
11:05
97
Sep
27
marosvolgyirita válaszabubzi írására:
"nekem ebben az egészben az a fura, hogy írnak ide egy hülyeséget"
lám, amit mi az év divatcsalásának definiálunk, az számodra szimpla hülyeség. összességében nem egyezik a véleményünk, nem egyformán ítélünk meg dolgokat, de! ez az oldal sosem titkolta, hogy nem pusztán "ne vegyél fekete cipőhöz fehér zoknit" szintű divathíreket közöl. ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy akad olyan hozzászólás, ami alátámasztotta, hogy ez igenis egy lényeges hír, hidd el van olyan olvasó, akit ez érdekel.
arról biztosíthatlak, hogy a következőkben henci nem fog se fénymásolni, se krumplit sütni (bár baromi jól főz meg kell hagyni) hanem írni fog. aztán meglátjuk, hogy még miben nem értünk egyet ;)
11:07
98
Sep
27
Booo válaszaeowyn írására:
Kösziiiiiiii! :)
12:30
99
Sep
27
wraxy írta:
70.re:

gombocartur!
köszönöm! :)
12:52
100
Sep
27
Csillagszem írta:
Na, végre be tudtam lépni!
Szóval, szerintem ultra gáz, hogy egy feltörekvő divatmárka kitalálói meg merik ezt csinálni. Szégyenletes, hogy annyi nincsen bennük, hogy előrukkoljanak valamivel, ami nem csaláson alapul. Nem tudom, így hogyan akarnak hírnevet szerezni maguknak. Na.
13:49
101
Sep
27
Csillagszem írta:
Még valami:
Szerintem tök jó, hogy a Lilla annyira tájékozódott ilyen divat dolgokban, hogy feltűnt neki a csalás. Biztos, hogy nem mindenki vette volna észre. Ezt értékelem-értékeltem. Szemét dolog a csalás. Annyira egyébként engem sem botránkoztat meg a dolog, egyedül azt ítélem el, hogy ilyen módon próbálnak érvényesülni.
Tehát: elolvastam, de mivel nem vagyok annyira jártas ezekben a dolgokban, fel sem zaklat annyira. De gondolom, hogy a cotcot-os lányok jobban mozognak ilyen téren, ezért megértem, hogy nekik ez tényleg hírértékű.
13:55
102
Sep
27
Zilka ¤_¤" válasza írására:
Gratulálok, ez igazán kedves , bájos és nőies válasz volt.
14:09
103
Sep
27
CatDeluxe válaszaZilka ¤_¤" írására:
nem ez volt az első henci "beszólásai" közül....unalmas már komolyan mondom.ha az én beosztottam lenne és ilyen hangnemet engedne meg az olvasókkal szemben, én úgy kivágtam vna már mint macskát szarni...azért álljon már meg a menet...
14:12
104
Sep
27
v0lga válaszaCatDeluxe írására:
es ezt pont te mondod? :) meg ne haragudj de isten mentsen az ilyen arrogans es kettos mercevel mero fonoktol.
15:12
105
Sep
27
saakena válaszaeowyn írására:
tényleg. baromi ciki. most beásom magam a föld alá. én is tudnék olyan nevet mondani, amit még hírből sem hallottál, aztán persze jól kibuknék, hogy "miiiiiii? ezt se ismered????"
lehet ilyet játszani, csak nevetséges...
16:19
106
Sep
27
eowyn válaszasaakena írására:
Először is ezt a kört már lefutottuk.
Másodszor biztos tudnál mondani olyan nevet, akit nem ismerek. Modellekből elég rossz vagyok...
16:41
107
Sep
27
bubzi válaszamarosvolgyirita írására:
csak a 8. hsz-ig két kolléganőd szólt be valakinek, aki nem gondolta ezt a hírt akkora durranásnak. szerinted ez nem gáz? a mondanivalóm erre irányult.
miért kell ráerőltetnetek mindenkire, hogy ez aaaaakkora hír, hogy ihaj? továbbra is úgy gondolom, hogy minden reklám átverés. hol kisebb, hol nagyobb. lehet, hogy szerintetek ez hattttalmasnagy probléma, szerintem nem az. ahogy olvasom, vagyunk itt néhányan, akik ugyanígy gondolják. erre jöttél te harmadiknak, segíteni, a lekezelő, az olvasót hülyének néző "tényleg nem értitek? kérdéssel. ebben a kérdésben az van bebelújtatva, hogy "váááá, hogy milyen hülyék vagytok ti, hogy ezt nem értitek", nem az, hogy "ja, nektek ez nem olyan fontos mint nekünk".
a lekezelés a probléma, nem az, hogy nem értünk egyet.
17:05
108
Sep
27
nemmondommeg válaszaRancid írására:
Az kőkemény flame volt :)
17:13
109
Sep
27
nemmondommeg válaszaCatDeluxe írására:
Nehogy már a takony egye meg az óvodást :)
17:15
110
Sep
27
GreenVoid írta:
Ez a cikk szerintem nagyon gáz lett.
Alaptalan: két sötét, alacsony felbontású kép, mint bizonyíték??? Nevetséges.
Aztán amikor néhányan megemlítik, hogy a téma nem olyan fontos, jön az olvasók lenézése... Szánalmas.

Viszont az a nagy helyzet, hogy elég sok cikket olvastam itt, amelyiknél nem voltak ilyenek, elgondolkodtató volt, értelmes beszélgetés lett belőle, az emberek elmondhatták a véleményüket lenézés nélkül.
Mivel mindenki csinál néha hülyeséget, nem érzem ezt a szóbirkózást, ami itt a szerkesztők részéről zajlott egyszer s mindenkorra leminősítőnek.

Azt viszont érdeklődve várom, hogy jó magyar szokás szerint foggal-körömmel ragaszkodnak-e ahhoz, hogy nem hibáztak, vagy van bennük annyi tartás, hogy elismerik és igyekszenek helyrehozni.
17:38
111
Sep
27
Brekeke írta:
Nyilván senki sem imseri az összes színészt - színésznőt, de ha már ez egy netes oldal - érdemes pl. Google-t használni, hogy megnézze az ember, ki is az illető, mielőtt véleményt alkot róla...
17:47
112
Sep
27
Brekeke írta:
Vagy a wikipedia is haszbos jószág ;) :D
http://hu.wikipedia.org/wiki/Chlo%C3%AB_Sevigny

17:50
113
Sep
27
katusbabus2 írta:
ööö
Nem értitek?
De gáz vagyok, mert nem értem , ebből a a pólóból miért kéne kiderülnie számomra hogy ez egy Alter and Kiss remekmű?

19:14
114
Sep
27
Adriana válaszaBrekeke írására:
Nem kell ahhoz a google, hogy megállapítsam: ez a kép egy igénytelen nőt ábrázol. Abban a pillanatban, amikor a kép készült.
19:21
115
Sep
27
iqfighter írta:
Te jó ég! Ki az az állat aki ennyire bénán tud képet vágni, ha ps ha nem, kapcsiból 5 különbséget látok, pedig meg se néztem rendesen. Mi ez, karikázd be a különbségeket és küldd el egy sörért?:D:D:D
Amúgy meg: 1 : ki ez a néni? 2: mi ez a cég? 3: Mi ez a másik oldal? 4: érdekel ez valakit?
Alternatív választási lehetőség: nyomja meg az 5 - ös gombot: csak én lenni ilyen tudatlan vala:D
Jah és még annyit, hogy a negatív reklám is reklám. Ez evidens, hiszen ez már 100akárhányadik hozzászólás. De: az elég szánalmas, ha valaki azért vesz meg valamilyen ruhát, mert a Géza is azt hordja. 2. Aki meg szereti az adott márkát, annak úgyis mindegy milyen alja reklámokat, dolgokat csinálnak a készítők és itt kifejthetnénk az állatkísérletes sminkcuccokra, meg a húdemárkás 5dolcsis éhbéres mindenféle cipőkre is. Azért jó ha néha - néha valaki mégis felhívja ezekre a dolgokra a figyelmet, még akkor is ha csak pár óra is - szerintem
19:44
116
Sep
28
ismeretlen válaszaSelleiLilla írására:
Sajnos ilyen a társadalom!
08:11
117
Sep
28
SelleiLilla válaszakatusbabus2 írására:
Katusbabus, a képet a márkától kaptunk pr anyagként... enyhe célzással arra, hogy ez az ő pólójuk.
08:49
118
Sep
28
katusbabus2 válaszaSelleiLilla írására:
Ezt sikerült megértenem, de azt nem, hogy miért kell így visszakérdezni, hogy TÉNYLEG NEM ÉRTITEK?
Még annyit, ha ez egy leleplező cikk, és olyan nagy dolog, szerintem négy sornál többet is megérdemelt volna.
Pl. amit az ímént írtál, hogy:
"a képet a márkától kaptunk pr anyagként... enyhe célzással arra, hogy ez az ő pólójuk."- még simán belefért volna.
11:11
119
Sep
28
cicavirag írta:
Ez a cikk egy röhej!!!
11:46
120
Sep
28
Adriana írta:
Ez nincs benne: "... enyhe célzással arra, hogy ez az ő pólójuk"....... Jelen esetben ez számít...
:-)
14:40
121
Sep
28
cicavirag írta:
Mekkora ötlet kellhetett ezekhez a pólókhoz....hihetetlen!!!
15:49
122
Sep
28
agneza írta:
Úgy látom elég megosztottak a vélemények, szerintem ciki amit csináltak.
Mint ahogy ciki azt állítani, hogy a mosópor az MZIMjeivel meg a többi fura összetevőivel kiszedi a gyerekem ruhájából a kakaót meg a gyümölcsfoltokat, zsírpecsétet stb.
De nem akadok ki, Lakatos Márk önmagában egy cikis alak, ha Ő stylist akkor én is lehetnék az, talán nem aggatnék annyi ocsmányságot az emberekre.

Magyarországi népszerűsítéshez elég lett volna pár celebet megkérni, hogy adnak promo rucikat, vegyék fel, készül néhány "lesifotó" amint a celeb a ruhájukat viseli.

Ez jó reklám lett volna ha igaz lett volna. A USE csapatnak sem ártott hogy az a fiatal színésznő viselte a ruhájukat egy nívós eseményen.
18:18
123
Sep
28
agneza írta:
Amúgy meg az első képen a nő kb. 5 kilóval többnek néz ki mint a másikon főleg az arca :)
Ha ezt a képet nézem, tényleg igénytelenül néz ki. Szakadt gatya, zsíros haj, sminkeletlen, problémás bőr.... nyilván nem ez volt a legjobb napja Chloe- nak, csak akkor azt nem értem miért ezt a képet választották Lakatosék??
18:27
124
Sep
28
Zamika írta:
de gáz...
amúgy ez a nő szerintem nagyon ronda...legalábbis itt ...fujj
az 1.képen tényleg pár kilóval többnek látszik
19:39
125
Sep
28
wáá... én nem bírom kussban. a helyzet adott, itt egy elég nagy divatcsalás. az oldal divatfelelőse felfedezte, megosztotta az olvasókkal, akik kb. mind azzal kezdék, h "basszus, nektek ez hír?de ciki...", ez nagyjából ugyanaz a stílus, mint az, hogy "hát ti nem értitek mi ebben a hírérték számunkra?". szóval aki először kezdett pattogni, az nyugodtan elgondolkodhat, ki volt a bunkó...

akinek nem tetszik valami az oldalon, az húzzon máshova rinyálni! igen, az újságírónak kötelessége elfogadni mások nézőpontját, de joga van megvédeni a sajátját! ezek az "úgy vágnám ki Hencit mint macskát szarni" beszólások... írjál magadnak cikkeket bazmeg...

az a balhé meg h ki ismeri és ki nem ismeri Chloe Sevigny-t... szánalom. komolyan arra veritek a melleteket, hogy ti tudjátok melyik filmben játszott? azért ő mégsem Greta Garbo...

és most nyugodtan lehet szidni engem mint a bokrot, nem érdekel, mert tudom hogy igazam van.

ja és hogy valaki ne seggnyalónak aposztrofáljon: Henci kezdte a flegmázást, az tény, de a bunkózást szerintem nem. abba belekötni, hogy a többiek meg az ő álláspontját képviselik, szintén nevetséges.
de hajrá... ha erről szól az élet, hogy szítsunk minden témánál veszekedéseket, hogy ne unatkozzunk a munkahelyen, akkor gyerünk. a szerkesztőség lassan úgysem fogja olvasni.
19:51
126
Sep
28
whitetulip írta:
OFF
köszi, ez kedves..van itt pár ember akiket bírok, pl. Téged..:P...meg még sokan mások persze, de mikor olvastam azt a cikket a közös email címről..a cikk végén a "nem kell közös email cím, közös név, semmi"..ha a főszerkesztőnek ilyen radikális véleménye van a klasszikus párkapcsolatról, és házasságról(itt most a közös névre gondolok)hogy nehogy már bármi közös legyen, éljünk csak a saját kis burkunkban...na akkor -hogy szépen fogalmazzak- valami megtört bennem..
de azért még benézek néha..:)
20:54
127
Sep
28
eowyn válaszaLittlePrincess írására:
A mélyen tisztelt "Újságírók" előbb tanuljanak meg (ezt már hozzá sem merem tenni: igényesen...) újságot írni, majd az olvasókkal normálisan kommunikálni, azután magyarázzák meg a kedves Olvasóknak, hogy miért ostobák, amiért nem értik ezt a tartalmas cikket. Jó, tudom, hogy ez nem az ÉS, de az Olvasók többsége igényesebben ír.
22:46
128
Sep
29
cickaa válaszaLittlePrincess írására:
Igen, igazad van. Szerintem is. Belátni viszont nem fogják. Mindegy is..
09:31
129
Sep
29
noya írta:
1. ha tetszik ha nem, ez hir. mashol ezert lazan be is perelik az embert.
2. remelem nem gondoljatok h ezt barki is direkt csinalta, mert bar teny, hogy a negativ reklam is reklam, es jo sokan beszeltetek most a markarol, de par honap mulva a nev talan a fejetekben marad, parosulva nemi rossz erzessel. vasarolni ettol nem fogtok. + aki ert hozza az meg szanalmasnak is tartja az egeszet, vagy lehet meg sem lepodik mar...
3. chloe sevigny jo huzas lett volna, mert a tengerentulon tenyleg meno, szomoru, hogy "igenytelen noszemely"-kent aposztrofaljatok, hogy ezt pedig pont adrianatol olvasom legtobbszor, na az meg meg mosolyt is csal az arcomra. :) hogy ugy mondjam (remelem nem sertodsz meg) de te PONT NEM vagy az igenyesseg mintapeldanya, ugyhogy tul sokat nem is tudhatsz a dologrol. :)
4. henci beszolasat nem erzem bunkonak, teljesen igaza volt abban amit irt, ha nem is egy haromnyomasos gazdalkodasrol szolot, de mondjuk egy keyo - mayo chix - nyugati aluljaro kombinaciot megerdemelnetek. annak biztosan lenne hirerteke....
5. akinek nem inge............
12:35
130
Sep
29
e52tiii írta:
nem szoktam kommentelni, de emellett nem bírok szó nélkül elmenni... adriana, megnéztem a képeidet, hogy vajon aki Chloéról azt írja, hogy "undorító" és "igénytelen", az hogy néz ki. hát, nem lepődtem meg őszintén szólva. ha te leírod chloéról egy az egyben kijelentve ezeket, akkor én meg leírom rólad: stílustalanul öltözködsz. nevetségesnek tartom, hogy ugyanazok az emberek, akik a streetfashion-ben mindenkit lealáznak, azok a te képeid alatt ódákat zengenek rólad. de most komolyan. fekete alapon fehér pöttyös poló, farmer miniszoknya, fekete-fehér csíkos harisnya?? és a másik "fesztiválgöncök" kép?? ne haragudj, de nem tudom ezeket hová tenni, főleg, hogy ismerem a te streetfashion-ös kommenteidet.
(mondhatod, hogy ezek fesztiválgöncök. de ami fent van kalapos kép, meg a másik csíkos harisnyás, az is borzalmas szerintem. alapvetően csinos vagy, jó az alakod, szép az arcod (a hajadat nem minősítem, mert én utálom, hogyha semmi formája egy hajnak, csak simán nagyon hosszú), ezekkel egyetértek, de a ruháiddal nagyon nem, bocs.)
21:11
131
Sep
30
cotcotgirl83 válaszae52tiii írására:
nemazér hogy Adrit védjem, de... a street fashion pont az a rovat, ahol az emberek elmondhatják a véleményüket mások öltözködéséről. aki oda "befotóztatja" magát, vállalja azt, hogy ízekre szedik. Egyszer össze kéne futnod azzal a lánnyal (bár kötve hiszem, hogy fogsz), akit te stílustalannak titulálsz. stílusa mindenkinek van, az hogy neked ez bejön-e, vagy nem, teljesen szubjektív dolog. mint az sf rovat.
08:14
132
Sep
30
saakena válaszae52tiii írására:
tedd azt továbbra is, amit eddig. ne kommentelj.
08:15
133
Sep
30
saakena válaszacotcotgirl83 írására:
jó, de amit ő csinál az piti személyeskedés. előbb tegyen fel képet magáról és vállalja azt, hogy 'igen, ez vagyok én'. gondolom nem véletlenül nem tette még meg...
08:16
134
Sep
30
saakena írta:
egyébként meg ezen a képen Chloe tényleg úgy néz ki, hogy az valami kritikán aluli. lehet van róla jó kép, de azért szívünket a kezünkre. ez NEM az!
08:21
135
Sep
30
cotcotgirl83 válaszasaakena írására:
pont erre gondoltam, hogy nekem egy SZÍNÉSZNŐ nem így néz ki. de mindegy. amúgy rólam sincs kép... *nem véletlenül:D*
08:25
136
Sep
30
noya válaszae52tiii írására:
teljesen egyetertek. szebben nem is mondhattad volna. :) a street fashion-rol meg annyit, hogy alapvetoen az a rovat nem azert keszult, hogy sarba alazzatok embereket, akik "felvallaljak" magukat, hanem hogy viszonylag kulturaltan velemenyt mondjatok egy szettrol. az "ez szar", "hogy nez ki" stb hozzaszolasok nem is suroljak a velemeny kategoriat. engem is megallitott balazs mult heten es blogger letemre azt mondtam inkabb, hogy kosz de ezt most kihagyom, pontosan az adriana es tarsai fele kommentek miatt.
lehet vedeni meg nem vedeni, velemenyt nyilvanitani is lehet. kulturaltan. egyebkent engem nem is zavarna ez a lany ha valaha olvastam volna tole barmi pozitivat.
09:27
137
Sep
30
cotcotgirl83 válaszanoya írására:
de nem értem, mit nem lehet azon érteni, hogy teljesen szubjektív dolog, hogy kinek mi tetszik!!!! ha nem tetszik, azt is elmondom! ha akkora arc lennél, vállaltad volna azt a fotózást...
10:40
138
Sep
30
saakena válaszanoya írására:
a vélemény nyilvánítás lényegét azért még át kell gondolnod úgy érzem...
ha semmi pozitívat nem olvastál Tőle akkor nem tudsz olvasni. 2578 kizárólag negatív gonoszkodó komment, csapunk Adri kis kezére:D
10:48
139
Sep
30
miujsag válaszae52tiii írására:
Szerintem ez annyira nézőpont függő.
Voltam én már itt igénytelen azért mert nem szoktam figyelni arra hogy helyesen írjak.
(konkrétan arról van szó, hoggy szinte soha nem használom a vesszőket)

DE.....ÉN IS igénytelennek látom ezt a nőt a képen. Teljesen mindegy hogy ki is ez valójában.
És azt hizsem hogy ez nem attól függ hogy én magam hogyan öltözöm.

(amúgy Adrinak a csíko harisnyája szerintem állat jó :o) ha nem lennék ilyen dagadt tuti hordanááám) :o)))
10:57
140
Sep
30
miujsag írta:
Az meg már csak tényleg egy apró szösszenet hogy meg lehet nézni, hogy hányan vannak itt, akik vállalják az arcukat is a véleményükhöz......
PEACE :o)
11:00
141
Sep
30
cotcotgirl83 válaszamiujsag írására:
büszke vagyok rád, ebben a mondatodban két vessző is volt. nyugi, fejlődsz:D de nekem nincs képem... legyen? úgy legalább tudják, kit bántanak?:D
11:23
142
Sep
30
tein válaszacotcotgirl83 írására:
nem mindenki önértékelése bírja el azt a rohamot, amit itt kap sf-komment címszó alatt.. én ha adott esetben még biztos is lennék magamban, akkor sem hagynám, hogy lefotózzanak, mert nem hiányzik az a sok válogatatlan kritika, ami itt naponta elhangzik.. normálisan is lehetne véleményt nyilványítani. és most nem elsősorban rád gondolok - nem nagyon tudom, milyen stílusban szoktál kritizálni :) -, de vannak páran, akik képtelenek féket rakni magukra. meg van olyan kommentelő is, akinek eddigi cotcot-os pályafutásom alatt még nem találkoztam olyan sf-kommentjével, amiben arról nyilvánított volna véleményt, hogy az outfit blows her away. pedig elég sokféle cuccot láttunk már. most akkor ez azt jelenti, hogy kizárólag egyféle kinézet elfogadható? (ie. az övé?)

azon meg meglepődtem, hogy milyen indulatokat váltott ki ez a cikk. sokan nagyon durván elmentek személyeskedésbe, ami semmivel sem szebb, mint az újságírók részéről a flegmázás.

a vanish pedig igenis kiveszi a foltokat. :)
11:23
143
Sep
30
cotcotgirl83 válaszatein írására:
megvan a megoldás! aki nem bírja a kritikát, ne fotóztassa magát az sf-be:D
11:40
144
Sep
30
miujsag válaszacotcotgirl83 írására:
igen igen igen :o)
amúgy télleg...most nézem csak :P
egy mondatban 2 db vessző....igazán fejlődőképes vagyok :o)
11:40
145
Sep
30
cotcotgirl83 válaszamiujsag írására:
hihi:D
11:50
146
Sep
30
tein válaszacotcotgirl83 írására:
akkor induljunk a következő választásokon, ha ilyen könnyen megoldunk mindent. hm? :)
11:51
147
Sep
30
cotcotgirl83 válaszatein írására:
jeeeeeeeeeee! tein and ccg for president!:D
12:05
148
Sep
30
SelleiLilla válaszacotcotgirl83 írására:
Kinek mi tetszik??? Pont arra próbálunk rávilágítani nektek kismillió divatos cikkben, hogy nem az a lényeg, hogy neked mi tetszik, hanem hogy az azon az emberen lévő szett passzol-e az egyéniségéhez, önazonos-e benne... Lehet, hogy te nem vennéd fel, de attól ő még nézhet ki benne igenis jól! Több tolerancia kellene, és jobban el kellene fogadni, hogy ez emberek nem egyformák!!!!
16:50
149
Sep
30
nemmondommeg válaszae52tiii írására:
Ez mindennek az alja.
18:33
150
Sep
30
cotcotgirl83 válaszaSelleiLilla írására:
Lilla! Hogy állapítsam meg egy emberről, hogy az adott szett passzol-e az egyéniségéhez, önazonos-e benne, ha nem is ismerem? Én csak látok egy embert, aki valahogy fel van öltözve, és elmondom a véleményemet, hogy tetszik-e, vagy nem. Ezzel az erővel inkább tiltsátok le a kommentelési lehetőséget az sf-ben, és szépen írjátok oda, hogy xy azért vette ma ezt fel, mert úgy érzi magát, hogy... vagy mert az ő egyénisége ilyen... nem akarok megint Adrival példálózni, de róla tudom, hogy milyen ember, és miért jár olyan cuccokban, amilyenekben, így nem csak a külseje alapján ítélkezem. de itt vadidegen emberek vannak.
22:11
151
Oct
01
Rapszodika válaszabubzi írására:
Most úgy megpuszilnálak!!! :)
10:28
152
Oct
01
bubzi válaszaRapszodika írására:
:D köszi! írtam neked privát üzenetet. mert eddig azt hittem, hogy ez az oldal az olvasókért van, de kiderült, hogy a szerkesztőség tagjaiért. és éppen tekintettel vagyok rájuk.
15:06
153
Oct
02
janisjoplin írta:
Fantasztikus! eddig lopott gábor, de azután már tényleg vérgáz
14:50
154
Oct
03
whitetulip írta:
mindjárt megy az üzi!legalábbis remélem..:D

Lillától idézek:"Több tolerancia kellene, és jobban el kellene fogadni, hogy ez emberek nem egyformák!!!!" azért ti sem vagytok a tolerancia mintaképei..ti is elég gyakran szóltok be itt az olvasóknak, mert nem olyannak látják a dolgokat, mint ti..(mondjuk nem tetszik neki az általatok istenített "sztár", minősíti a cikkeiteket, vagy éppen szilikonmelle van, vagy műkörme, autóval közlekedik, vagy rendes "hagyományos"családok akar esetleg...)
14:18
155
Oct
03
Adriana válaszawhitetulip írására:
Bizony így van.
14:53
156
Oct
04
whitetulip írta:
tudod, úgy vagyok vele, már ha ezt a kérdést most tényleg nekem szántad, és az én(egyszerű földi halandó-az olvasó)tolerancia szintem a kérdés...nos én elég sok mindent elfogadok, de szerintem olyan ember nincs, aki minden elfogad..engem nem zavar hogy valaki nem akar családot, gyereket, de nehogy már én legyek lenézve, mert mondjuk akarok..de az is helyes természetesen ha valaki nem akar, és nem is nézem le miatta!
nem is hiszem hogy a totális mindent elfogadás lenne a cél...de nehogy már olyan egyszerű dolgokon vérezzen ez a NAGY TOLERANCIA mint a műköröm vagy az egyszerű véleménykülönbségek(jó, érdekes cikk<->érdektelen, unalmas)

azt még hozzá kell tennem, hogy nagy általánosságban egyetértek a cotcot-csajokkal(pl. egészséges életmód, könyezetvédelem, nagyon jó filmeket, és könyveket szoktak ajánlani, érdekes elődásokról lehet hallani!és a divatos cikkekkel sincs általában semmi gond)
12:23
157
Oct
04
donci írta:
Bubzi, te vagy a legjobb!! a cikk meg szar.
20:10
158
Oct
05
bubzi válaszadonci írására:
;) köszi!
10:20
159
Oct
08
nemmondommeg írta:
Kemény vagy, mint a vídia. Ez a beszólás kellett ahhoz, hogy az elkövetkezendő 12 órában ne legyenek önértékelési zavaraid? :)
14:12
160
Oct
08
nemmondommeg írta:
Nem próbálok :)
16:01
Felhasználónév:
Jelszó:
Hirdetés