Divat

Stíluskommandó

4710

Már korábban a villamosról szemlélődve én is felfigyeltem a táblával rohangászó emberekre, aztán megtudtam mi is ez az egész: a 2009-es évet az Európai Unió a Kreativitás Évének kiáltotta ki, ezért a Design Díjas Mazda összefogott több ismert, hazai stílus- és formatervezéssel foglalkozó bloggal, és köztéri kampányt indított, ami a városlakók stílusával foglalkozik.

A kampány célja, hogy a Kreativitás Évében végre elgondolkozzunk azon, hogy mennyire fontos a stílus, az öltözködés és a használati tárgyak designja, mivel ezek rengeteg dolgot elárulnak rólunk, ezzel is kommunikálunk a környezetünkkel. A szervezők nyilakkal ellátott táblákat lógatnak a járókelők fölé, amelyeken egy-egy kérdés olvasható, és ezek a kérdések a sokatmondó stílusjegyekre hívják fel a figyelmet mint például: Mit mondd el rólad a ruhád, a hajad, a telefonod, az autód? Az akcióról a mutasdmegkivagy.hu-n tájékozódhattok bővebben. A Mazda kezdeményezéshez a mi egyik kedvenc blogunkon, a Mindennapi Betevőn kívül csatlakozott még a Design Pumpa és az Artsypan is.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások