Divat

Csavargók a Levi's-nél

4159

Mikor megláttam a Levi's 2009-es őszi-téli kollekcióját, egy jellemgeztes, filmekben látható jelenet ugrott be amerikai sivataggal, poros főúttal és egy magányosan stoppoló sráccal. Nem tévedtem sokat, hiszen a márka szakemberei szerint a szettek fő inspirációját a csavargó, a világjáró életmódból vették a tervezők.

A kreátorok az Út a vadonba című filmből - amelyben a főhős mindent hátrahagyva útnak indul - sok ihletet merítettek. Dacára annak, hogy a film tragikus véget ér, számtalan olyan emberre volt nagy hatással, akik megcsömörlöttek a fogyasztói társadalomtól, és más utat keresnek maguknak. Saját énünk megtalálása és a közelebb kerülés a természethez - ez a filozófia áll a kollekció középpontjában, és valóban, a szettek olyanok, mintha már az egész földrészt keresztbe szeltük volna bennük. A szettekre jellemző a napfakított szín, a világoskék anyag, és természetesen a koptatások.

Az utazás mellett, mint a legtöbb Levi's kollekcióban, ebben is jelen van a zene. A 2009-es gyűjteménynél a grunge került a középpontba. A szezon kampányarca pedig a brit zenész, Josh Beech lesz, aki a Levi's történelmében először harmadik alkalommal lesz a márka reklámarca egymás után.

Jó hír, hogy itthon is kapható lesz a csavargók inspirálta kollekció, mégpedig aLevi's Andrássy úti showroomjában. Szeretjük?

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások