Divat

Hello you collection

3603

Tetszett egy felső, de amikor felvetted, úgy érezted, hogy "jó, jó", de ez nem te vagy? Eszedbe jutott már, hogy te is tudnál olyan ruhákat tervezni, mint amilyeneket a Szex és New York Carrie Bradshaw-ja? Ha igen, akkor most eljött a te időd!

Fejezd ki önmagad a divaton keresztül, de ezúttal tervezőként

Ha a divat mondja meg, hogy ki vagy, akkor most te mondd meg, mi a divat! A hello you collection program teret enged a fantáziádnak. A www.helloyou.hu oldalon olyan felsőt tervezhetsz magadnak 2009. május 31-ig, amilyet csak akarsz! Nem csupán stílusok, hanem minták, anyagok, fazonok, színek között is válogathatsz és kedvedre kombinálhatod őket. Még a legapróbb részletekről is te dönthetsz: ujjfazon és -hossz, nyakkivágás, a felső hosszának kialakítása, zsebek, gombok, ráncolások. S ez csak néhány példa, a variációk sora végtelen. Inspiráló segítségedre lehet a 2007-ben az Év Divattervezői Díjjal is kitüntetett USE unused tervezőcsapata, akik már bizonyítottak a hazai és nemzetközi kifutókon is.

Tervezz, alkoss és nyerj egy új ruhatárat!

Nincs más dolgod, mint megtervezni a saját felsődet, és ha alkotásodat a szakmai zsűri és a szavazók tábora a legjobbak közé sorolja, megvalósult munkádat hamarosan bárki megveheti.  
Emellett a saját tervedből készült öt darab felsőt és egy 100 000 Ft értékű, személyre szabott USE unused ruhatárat kaphatsz. A hello you collection darabjaira szavazók közül a leggyorsabb 500 pedig negyedéves InStyle előfizetést kap. Lehet, hogy most bukkan fel az eddig szunnyadó magyar Stella McCartney, Carolina Herrera, Vivienne Westwood, Donna Karan vagy éppen Jil Sander, és a magyar divattervezők köre is új színnel bővülhet. Veled!

Megfizethető divat

A USE unused márka, amely egyike a mai hazai fiatal divattervező generációnak, 2005-ös megalapítása óta hazai és külföldi sikereket egyaránt maga mögött tudhat. Évek óta sikeresen vesz részt nemzetközi megmérettetéseken, ahol innovatív, művészi
gondolkodás- és látásmódjával örök értéket képvisel a divat szezononként megújuló világában. A márka legfontosabb célkitűzése olyan magas minőségű, megfizethető dizájn megalkotása, amely tökéletes kiegészítője lehet egy mai modern nagyvárosi nő hétköznapjainak.

A Coca-Cola light és a USE unused  közös kezdeményezésére létrejött "hello you collection" darabjai közé a te  felsőd is bekerülhet.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások