Hirdetés
Közösség

Bérelj pasit!

3492

Összefüggésében értelmezni a japán embert és a japánok szexualitását komoly feladat lenne, de szeleteiben vizsgálva is épp elég érdekességgel szolgálhat. Már maga a tény, hogy nem döbbent értetlenséggel kezelik a szexualitást s annak női és férfi vonatkozását, legalábbis figyelemre méltó. Köztudott, hogy megszállottan dolgoznak, hogy megszállottan isznak, hogy megszállottan tesznek mindent, s szexhez való hozzáállásuk hasonlóan érthetetlen lehet az európai fejnek.  Felismerve és kihasználva a nők férfiakétól eltérő, de határozottan létező és kiaknázható igényeit, egyre több escort ügynökség kínál férfiakat társas programokra - vagy éppen szexre.

Hirdetés

A már eddig is beváltan működő szórakoztató klubok és bárok mellett, ahol a női lélek és test kielégülésre talál, gombamód szaporodni kezdtek a férfikölcsönző ügynökségek, amelyek sem helyhez, sem időhöz nem kötve kínálják szolgáltatásaikat, azaz férfiakat - minden méretben és formában. Ez utóbbiak mindazonáltal sok nőnél nem is olyan fontosak, hisz elsősorban nem szexuális vágyaik kielégítésére veszik igénybe a hímeket, hanem társalkodónőnek, önbizalmuk építésére, hogy egy jóképű férfival büszkén végigmehessenek az utcán, és egyáltalán, hogy ne érezzék magukat magányosnak. A Shukan Post híradása szerint mintegy ezerötszáz hasonló ügynökség működik csak Kanton tartományban.

A vendégkörök a harmincas-ötvenes éveikben levő nőkből állnak, akik munka után háziasszonyok, feleségek, anyák, de egy-két órára szeretik magukat újra nőnek érezni annak minden külsőségével és játékával együtt. Az ügynökségek sikere a pontosságon és diszkréción kívül abban rejlik, hogy a nap bármely szakában rendelkezésre állnak, és küldik a megrendelt férfit, mindegy, hogy hajnali kettő vagy reggel nyolc van. A nők többnyire nem szexhez keresnek társat, hanem szórakoztató időtöltéshez igénylik a partnert. Egy kellemes vacsora folytatódhat masszázsban, kiköthetnek az ágyban, a férfi mindenben megrendelője rendelkezésére áll, de sokan csak beszélgetésre, klasszikus szerepjátékra vágynak.

Férfiak számára jó ideje működnek hasonló szolgáltatások - nem csak Japánban -, de alapvető motivációs különbség fedezhető fel a férfi és a női kliens között. A férfiak inkább szexuális frusztrációjukat, kielégítetlenségüket akarják levezetni, míg a nők kevésbé testi vonatkozásban közelítik meg a kérdést. Igényeik szerteágazóbbak, mások elismerésétől kezdve a flörtölés élményén át a kizárólagos figyelem birtoklásáig széles a paletta, és persze ott van az erotika is, a lehetőség, hogy mindebből végül is bármi lehet.

Egy bérelhető férfi szavaival élve vendégeik leginkább olyan nők, akik nem kapnak elég figyelmet az élettől, férjüktől, párjuktól, mert azok túlságosan elfoglaltak ehhez. "A legtöbb vendég nem szexelni akar velünk, csak egy kis figyelemre és kényeztetésre vágyik. Hogy valaki megérintse, átölelje, vele legyen." És mivel mindenki más típusú férfi figyelmére vágyik, a kínálat változatos: van csinos, jóképű, charme-os fickó ugyanúgy, mint könyvelő-típus vagy éppen idősebb, papás alkat.

Nem ez az egyetlen számunkra furcsának tűnő, nők által igénybe vehető szolgáltatás, Japán-szerte ismertek az onnabék, azaz a férfinak öltözött nők, akik szintén nőknek kínálnak hasonló szolgáltatásokat. Nemrégiben a Verzió dokumentumfilm-fesztiválon volt látható a témát testközelből bemutató Gésafiúk című film. Magukat nem leszbikusnak tartó lányok, akik lányokkal élnek együtt, de fiúknak néznek ki, és fiúként viselkednek, éjszakánként egy klubban nőknek kínálják szolgáltatásaikat. Az együttlétek itt is hasonlóképp zajlanak, az elsődleges cél nem a szex, hanem az együttlét, az odafigyelés és egy érzelmesebb, tartalmasabb alkalom megélése. Persze szexuális szolgáltatásokat is nyújtanak (kizárólag adnak, azaz kielégítenek), de ezt többnyire ők maguk is mellékesnek látják. Többen közülük nem is különösebben foglalkoznak a szexszel, a testiség és saját testük megélése sokuknál problematikus, de mindemellett maga a szolgáltatás ugyanarról a tőről fakad, a lényeg a magány feloldása.

Ennél némileg szexcentrikusabb, hogy újabban a japán nők is beszálltak az ázsiai szexturizmusba, sokan előszeretettel és gyakran látogatnak a thai fővárosba egy kis kényeztetésért. Kezdetben férjeiket kísérik üzleti utakra, de akik rákapnak az ízére, állítólag rendszeresen, havonta visszajárnak. Mert persze nem csak a thai nők, de a férfiak is kiveszik részüket a szexiparból. Erre az európai turisták rég rájöttek, meleg vonzódásukat otthon titkoló családapák fürtökben lógnak egyes bárokban, ahol a go-go fiúknak nevezett portékákat mustrálgatják. Ezen a terepen jelent meg konkurenciaként a japán női különítmény, s számukra nevetséges, ám helyi szinten zsíros összegeket fizetnek ki egy-egy fiúért.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások
1
Mar
26
bluemoon írta:
Egyáltalán nem találom őket ezért furcsának... Sőt... Nagyon is jó az ötlet...
Itthon is lehetne ilyen... Amikor már régóta magányos az ember lánya, jó lenne, ha lenne ilyenkor hová mennie... Még akkor is, ha fizetnie kell érte...
10:20
2
Mar
26
globe válaszabluemoon írására:
Erre van a zserbó cukrászda.
De csak óvatosan...! ;-)
10:30
3
Mar
26
Neraya írta:
Én sem találom furcsának. Vannak ennél sokkal aberráltabb szokásaik is a kedves japánoknak, ezt a lépést viszont inkább tartom jó ötletnek, mint kinézendőnek! Tényleg jó lenne, ha mindenhol lenne ilyen, akkor talán kevesebb házasság végződne válással. Persze, mindenhol meg kell beszélni a problémákat, de ha mindkét fél úgy tudna nekiülni, hogy előzőleg kieresztette a fáradt gőzt a fejéből egy ilyen "társsal", akkor talán könnyebben és higgadtabban meg lehet beszélni egymással a problémákat. :)

Szerencsére én pont egy ilyen fiúval vagyok együtt. xD Ha azt mondom, ma nem szexet akarok, hanem beszélgetni, meg bújni, akkor szó nélkül átölel, simizi a hátam, vagy a buksim, és beszélgetünk. :)
Jajjjjjdeszeressem ♥ ♥ ♥ ♥ (Szombaton lesz a 4. évfordulónk ^¸^' Már tök zizi vagyok :D )
10:35
4
Mar
26
Solange írta:
Egy részről jó h van ilyen jellegű "megoldás", más részről viszont szomorú h ilyen pótdolgokhoz kell folyamodniuk a nőknek. Főként a kapcsolatban élőknek, hisz azt, amit ezek a pótfiúk megadnak, a saját párjuknak kellene. De hát ugye, dolgoznak. Nagyon távol áll tőlem a japánok gondolkodás módja, nincs az a munka, ami miatt hagynám magam elhidegülni a Férjemtől, a Családomtól.
10:39
5
Mar
26
whitetulip írta:
szerintem ez nem fura..:) lehet, hogy mert sokat olvasok a gésákról..persze a gésák komolyabbak, mint egy bérelhető escort lány, vagy fiú..mindegy lényegtelen..:)
amúgy már a kezdet kezdetén voltak férfiak akik gésáknak öltöztek..:) ha egy gésa, vagy maiko magasabb mint az átlag, akkor gyakran hiszik, hogy fiú..:) szóval ez is olyan normálisnak számít szerintem..
10:43
6
Mar
26
Ribizli29 írta:
"Jó napot kívánok, Pin-Csi vagyok Tokióból, és egy David Beckhamre hajazó fiatalembert szeretnék estére. Ha lehet, akkor legyen otthon Kant nézeteiben, szeresse a sushit és a Chuck Norris filmeket. Tudnak ilyet ajánlani?"
11:05
7
Mar
26
Katyerina írta:
Szörnyű ez az egész. Az elidegenedés, főleg egymástól. És az is szörnyű, hogy ha valakinek rossz a párkapcsolata, akkor nem megoldani akarja, hanem inkább elmegy, és igénybe vesz egy ilyen szolgáltatást. Nekem rémisztő ez az egész, az, hogy milyen rossz irányba halad a világ.
11:06
8
Mar
26
alma írta:
Lelőttétek az 5letemet:P!!!!
11:13
9
Mar
26
Huhuuhu válaszaSolange írására:
Erre gondoltam én is...
Szomorú dolog hogy ilyet venni kell :(
11:15
10
Mar
26
whitetulip válaszaKatyerina írására:
de ha belegondolsz, hogy a japán férfiak már mióta csinálják ezt?
náluk az teljesen elfogadott, hogy gésákkal töltik az idejüket, amikor elegük van a abból, hogy a feleségükkel csak a számlákról tudnak beszélgetni..én örülök, hogy legalább már a nők ilyenfajta viselkedését is elfogadják..bár beletelt pár száz évbe..
11:15
11
Mar
26
bluemoon válaszaglobe írására:
Szia globe!
Köszönöm az 5letedet, de mivel sajna nem Bp-en lakom...
Más városokban mik a lehetőségek? :D :D
11:16
12
Mar
26
bluemoon válaszaRibizli29 írására:
:D :D :D
11:18
13
Mar
26
bluemoon írta:
Hogy megintcsak megvédjem a japánokat, mindeféle perverziójuk ellenére: tetszik, hogy náluk ebben is megmutatkozik az "egyenlőség"...
Gondoljatok csak bele: idehaza a média csak meztelen nőkkel van tele, míg "csupaszpasis" képeket tartalmazó linkeket nagyítóval kell keress, ha gyönyörködni akarsz egy kicsit :); a pasi ha rájön a gerjedelem, kismillió lehetősége van, hogy könnyítsen magán, de a nő, ha már nagyon padlón van testileg-lelkileg a pasihiánytól, hova forduljon???
Nos?
11:24
14
Mar
26
miju válaszaNeraya írására:
Boldog évfordulót!!
Én sem tartom ezt rosszanak. illetve valahol rossz,h idáig jutottunk, mind nők,mind férfiak! De a XXI. században a nő sikeres, férfiként dolgozik, miért ne merülhetnének fel benne ilyen kérdések. Félre ne értsetek, nekem nem kéne ilyen szolgáltatás, de lássuk be,h igenis legyenek fiúkák a nőknek is, ne csak mindenhol csajok a férfiaknak! Unalmas,h ők lassan már télleg bármit megtehetnek és azzal csak férfiasabbnak érzik magukat. unalmas a sok pucér csaj és ha adott egy idősebb,gazdag de magányos nő.. hát had érezze jól magát!
11:37
15
Mar
26
Fenan írta:
Vicces... De nem megalázó ez egy kicsit?? Hogy nincs senkid, akivel jól érezhetnéd magad, pénzt kell fizetni egy vadidegennek ezért?
12:03
16
Mar
26
anemona írta:
Japán-szerte ismertek az onnabék, azaz a férfinak öltözött nők, akik szintén nőknek kínálnak hasonló szolgáltatásokat.---->ez nekem már kicsit magas....
12:14
17
Mar
26
tiborka válaszaglobe írására:
szerintem egy ilyenröl pesten, csak egy az "éhenhalásom története" címü, postuum bestsellerböl értesülhetnénk...lol...különösen a jelen gazdasági helyzetben. viszont a múltkoz, amikor a fitneszstúdióból haza kerékpároztam, hallottam, hogy két utcalány magyarúl "beszélget", itt berlin-schönebergben...hááát igen...
12:46
18
Mar
26
tiborka írta:
ehmmm...japánban is van Kanton tartomány??? én csak a kínait ismerem...
12:47
19
Mar
26
hedvig írta:
Istenem, a barátnőimmel hányszor gondoltunk már arra, hogy de jó lenne egy fiú, csak úgy, talán csak egy éjszakára, még ha fizetni kellene érte, akkor is...
13:05
20
Mar
26
hedvig írta:
..akarom mondani, egy férfi(!)...
13:05
21
Mar
26
globe válaszabluemoon írására:
Őőőő, le kell, hogy szögezzem, hogy nem tudom, nem akartam sohasem tudni, és nem is fogom akarni tudni! A zserbót csak egy "postuum bestsellerben" olvastam (by tiborka), írhattam volna islert is, úgyhogy bármiféle egyezés a valósággal csak a véletlen műve.
Én a korombeli hölgyeket kedvelem +/- néhány év (kérdezd meg CocoChanel-t).
A krasznaja moszkvás mamikról nekem csak a templom előtt pletykázó falurádiók (özvegyasszonyok) jutnak eszembe, nem az alternatív pénzkeresési lehetőség!
Fenti hozzászólásomtól ezennel elhatárolódom, sajnos nem tudok más városokat illetően segíteni!

Kelt. 2009.03.26 13:23
Globe

;-)
13:14
22
Mar
26
EveDuncan írta:
Ebben az országban is lehet férfit "venni", akár szexre vagy bármi másra. Legalábbis én mintha hallottam volna pár éve ilyet. Az tényleg szomorú, hogy valaki kapcsolatban ennyire szenved, hogy külső emberhez fordul, én ezért sosem tenném. Ha viszont egyedül lennék miért ne? Valaki, akivel x témáról jól el lehet beszélgetni csak jó lehet, és ha tetszik nekem, akkor miért ne vehetném igénybe a szolgáltatásait is? Ebben semmi kivetnivalót nem látok.
13:56
23
Mar
26
Katyerina válaszawhitetulip írására:
Igen, azt tudom, hogy régóta csinálják és teljesen elfogadott. De – és lehet, hogy ezzel a véleményemmel egyedül maradok – ez mindkét fél részéről megalázó. Megalázó annak, aki igénybe veszi, mert pénzért kell igénybe venni ilyen szolgáltatást, tehát nem képes arra, hogy a meglévő párkapcsolatát helyrehozza és ebbe menekül inkább, vagy ha nincs is neki, akkor meg nem tud magának találni? Nem képes kapcsolatot kialakítani? De megalázó annak is, aki elszenvedi ezt – már ha egyáltalán megtudja valaha – hogy a párja ilyen szolgáltatást igénybe vesz, mert akkor valamit nem tud neki megadni, ami a másiknak hiányzik, illetve ő sem tudja helyrehozni a kapcsolatot. Szegénységi bizonyítvány ez mindenkinek szerintem.
14:00
24
Mar
26
janisjoplin írta:
szeretnék bérelni pasit, amúgy is japános, japán szakos vagyok....
14:16
25
Mar
26
lilaliba88 írta:
Ha igy belegondolok, hogy vannak emberek, akiknek a testi-lelki prostituciora (mert ez is az, barmennyire viragnyelven nevezzuk) szukseguk van, hat ez van, akinek jo, csinalja. Aki meg ebbol jol megel, az is csinalja. Semmi baj, nincsenek eloiteleteim. De ha belegondolok, hogy ilyenfajta szolgaltatasokat esetleg a Kedvesem vagy en igenybe vennenk, maris megirtozom, az az igazsag. Nem nezem le, aki ezt teszi, de magam nem tennem, mert nem tartom valami lelekepito cselekedetnek. Manapsag viszont a biznisznek, a kereset-kinalatnak nagyon nagy szerepe van az eletben, tehat akinek penze van, mindent megkaphat. Az ilyen emberek gyakran mennek tehat idegenekhez beszelgetni vagy egyebert, az idegen meg a jo penzert ugy tesz, mintha a kliense problemaja lenne a vilagon a legfontosabb szamara. Ez igy eleg lelombozoan hangzik. A penzert vett tarsasag, baratsag vagy szerelem nem az igazi, barmennyire uri modon is van lebonyolitva... Tehat engem ilyesmi nem orvendeztetne meg, az emberek velemenye azonban nagyon kulonbozo, igy lehet, hogy mast igen...
14:28
26
Mar
26
whitetulip válaszaKatyerina írására:
hidd el én sem viselném el! de ott nagyon mások ezek a dolgok, és a nők tudják, hogy gésához jár a férjük, és inkább ezt minthogy igazi kurvához menjen..sok esetben ismerik, és kölcsönösen tisztelik egymást ezek a nők! ez ott működik, nálunk nem müködne..úgyhogy európai fejjel én is úgy gondolom kapcsolatromboló, és én is egyből véget vetnék a kapcsolatomnak, ha ilyet megtudnék...de elfogadom, és megértem, hogy ott elég jól működik...
14:31
27
Mar
26
Csuvi válaszatiborka írására:
Hát ami igaz a japán prefektúrák régiókba tömörülnek és ott van egy Kantó ami ugye nem Kanton, szóval valóban kérdéses, hogy mennyire lehet elfogadni ezt a cikket.
15:39
28
Mar
26
vinitor válaszalilaliba88 írására:
na igen, ezt hívják prostitúciónak (bár szigorú értelemben véve "csak" a pénzért árult nemiséget nevezik annak, de igazából ez is egy formája a dolognak)

én azt nem értem, hogy ha egy ember/kapcsolat ilyen szintre jutott, akkor miért nem tesz ellene, miért csak "tüneti kezelést" csinál

ha magányos vagyok, akkor barátokat keresek, ha meg a partnerem hiányzik, akkor elmondom neki, és megoldjuk a dolgot

szóval szerintem elég ocsmány dolog, de hát mindenki azt csinál, amit akar
16:44
29
Mar
26
Purple írta:
szerintem a nőknek is ugyanúgy joguk van pénzért pasizni, ez mindenki magánügye, szerintem ha valakinek ez kell, hogy heppi legyen és pénze is van rá, hát hajrá



amúgy csak mellékesen jut eszembe, hogy miért van az, hogy a férfimagazinokon és a női magazinokon is majdnem ugyanannyira levetkőzött csajok vannak??? a női magazinokon miért nem lehetnek csávók?
17:20
30
Mar
26
eszty162 válaszaKatyerina írására:
egyetértek :(
ez csak önámítás, nem nem kéne olyan pasi aki csak azért van velem mert fizetek érte
17:43
31
Mar
26
eszty162 válaszaFenan írására:
De szerintem az, nem is kicsit. Tényleg nem éppen önbizalom növelő ha már senkinek nem kellünk csak, ha fizetünk érte, hogy velünk legyenek. Szánalmas...
17:49
32
Mar
26
amorfrock29 írta:
Nem furcsa,inkább célratörő és ötletes. Ez is egy "kiskapu"... Megoldás úgy,hogy mindenkinek jó legyen.. Nem biztos,hogy bántó a férjeknek,tán inkább felszabadító lehet,hogy tudják - jó kezekben van szívük hölgye.
Viszont tényleg ebben az országban minden újság címlapját pucér csajszik képei borítják,a lányok pedig hoppon maradnak.. Vajon miért van ez így? Nem fejezzük ki elég határozottan az igényeinket?
18:01
33
Mar
26
mrslowett írta:
Talán ez a cikk kicsit demonstrálja becses 'modern-korunkat', ahol az ismerőseinktől-kapcsolatainkból származó 'lelkitámasz' (természetes támogató közeg- ttk, szakszóval) egyre inkább elenyészik, és nem jut semmi ilyenre már idő a meló, meg a fene nagy emancipáltságunk miatt. egészségesebbnek tartanám a meglévő kapcsolatokra való több idő befektetését, de jogos az is, hogy ez a módszer, amit a cikk is említ: nem igényel energia-befektetést (mint amúgy a társas-, párkapcsolataink), csak anyagi befektetést. biztos egyszerűbb és gyorsabb. amúgy itt is feljött azért: férfiak inkább szexet, nők meg törődést 'vesznek'..
18:03
34
Mar
26
bubzi írta:
jó ez a cikk. pont arra gondoltam - meg ezt mondtam a barátnőimnek, amikor beszélgettünk -, hogy nekem a flörtölés hiányzik nagyon. lassan 7 éve vagyunk együtt a kedvesemmel, aki nagyon jó társam, és sosem bántanám meg azzal, hogy megcsalom.
persze a flörtölgetést nyilván megtehetem anélkül is, hogy fizetek érte vkinek, csak az a baj, hogy elég nehéz beadni, hogy "bocsi, engem vár valaki otthon, és eszemben sincs veled a továbbiakban randizni, de azért rajongjál már értem!". meg úgy érezném, hogy azt a "másikat" átverem + ráadásul még lelkiismeretfurdalásom is lenne a párom miatt. na mindegy, szóval nem hülyék ezek a japánok (legalábbis nem mindenben - a munkamániájuk nem vmi szimpi...)
21:29
35
Mar
26
bubzi válaszaPurple írására:
jó kérdés. talán ugyanazért, amiért bugyis lányokkal adják el a tisztasági betétet is.... biztos nem azért veszek meg egy alapvetően szükséges terméket, mert pl. az o.b. tamponos lánynak jó a feneke. de erről én többszáz bejegyzést tudnék írni, úgyhogy itt abba is hagyom.
21:34
36
Mar
27
mortisha válaszahedvig írására:
Akkor csípjétek ki magatokat a barátnőiddel és menjetek el szórakozni. Manapság már különösebb erőfeszítés nélkül találhattok egy pasit, egy éjszakára, csak úgy...
de csak úgy!
ha arra vágytok, hogy kis lelketekkel törődjön egy estén át, ahogy ez a cikkben hangsúlyosabb, akkor ez persze nem megoldás. az már keményebb dió...
08:57
37
Mar
27
csiliscsoki írta:
En abszolut nem itelem el a dolgot... sot igazabol azon sem akadok ki hogy fizetsz a tarsasagert.... most komolyan... ez egy szolgaltatas... fizetsz a mozijegyert, fizetsz a fodraszert, fizetsz egy finom ebedert es fizetsz a agyturkasznak csak azert hogy kibeszeld magad.... regen is voltak fizetett tarsalkodonok.... nincs ebben semmi kulonos... ami egy kicsit zavar, hogy egy parkapcsolat alakulhat ilyenne, ott a ferjed, a parod a gyerek, a csalad de megis olyan maganyos vagy hogy fizetsz egy idegennek egy ket- harom oras "baratsagert". Ha egyedul vagy, nincs partner, a karrierednek elsz, teljesen mas, de ha van csaladod mellette az nagyon szomoru.... :(
09:11
38
Mar
27
Kedves Hölgyek igazatok van!!! Ha nincs más béreljetek pasit , az mégiscsak hús-vér ember, de azt ne várjátok tőle hogy szerelmes lesz belétek, a bérelt pasi mint a női prosti csak a pénzért csinálja!!!Nincs érzelem ezért rossz ez a megoldás! Sokkal jobb egy nem szuper álompasi mint amire kezdetben minden nő vágyik , mint egy bérbika.
10:51
39
Mar
27
branermaster22cm válaszajanisjoplin írására:
Szia! A japán pasiknak nagyítóval kell megkeresni a fütyikéjüket, és számíts arra hogy csak a tudatod éli át a japán pasival a szexet Te nem fogsz érezni semmit, ezt egy barátnőm mesélte.
10:54
40
Mar
30
pyllango válaszabluemoon írására:
Talán igen, de szerintem régen rossz az, ha valaki addig eljut, hogy fizet a társaságért, de a legnagyobb baj ezzel mégis az amit sokan talán igyekeznek mellékesnek feltüntetni, hogy ez az egész nem igazi. Egy ilyen bérelt pasi/nő sosem saját magunk miatt fog velünk úgy viselkedni ahogy, hanem azért mert ebből él és a pénzért lehet, hogy nagyon őszintének és yoonak fog tűnni a találkozás, de akkor is csak színjáték marad, ami csak tünetileg kezeli a problémát, azaz a magányt.
01:33
41
Mar
30
Csillagszem válaszabranermaster22cm írására:
Ezzel egyetértek. Én így nem tudnám magamat jól érezni....tudván, hogy ez a pasi csak a pénzért van velem....én a férfiaknál is úgy tartom, hogy szánalmas, ha valaki kurvázik, mivel ez csak azt bizonyítja, hogy egy igazi nőt felszedni képtelen. Hát ugyanez a véleményem a nőkről is, akik bérelnek maguknak egy pasit....
08:54
42
Mar
31
Purple válaszabubzi írására:
de ez nem ugyanaz...

nekem igenis ne ilyen seggig dekoltált csajok vigyorogjanak az újságról, nekem is jogom van olyan nyálcsöpögtetős címlapokhoz mint ami a pasiknak jár
18:06
43
Apr
01
janisjoplin válaszabranermaster22cm írására:
ha neked ez számít.....nekem már nem számít a szex, kra nem érdekel!! :)
boccs
15:05
44
Jun
18
mzizi válaszabranermaster22cm írására:
nem is minden j. pasinak kicsi a farka ez baromság :)) :)
23:18
45
Aug
10
gigolo31 írta:
Gigolo 31 fiatal ember berelheto ha szukseges kuldok fotot tel; 70/432-71-98 a tobbi csak megbeszeles targya
21:03
46
Nov
24
koko56 válaszabluemoon írására:
nálam megoldhato minden megoldás
22:22
47
Nov
24
koko56 válaszaRibizli29 írására:
én igen.nézz körül nálam.pussy
22:24
48
Nov
02
Kedves hölgyek.
Miért ne lehetnének olyan hölgyek, akik élnének ezzel a szolgáltatással? Csak a férfiak teszik ezt, Továbbá szerintem egy ilyen "kapőcsolat" még intelligensebbeb is működhet, mint amikor férfi fizet nőnek!!!
Lehetnek nőknek is titkos vágyaik, vagy azért, mert régóta nem volt párban.
Ajánlom magam, de csak intelligens kapcsolatban.
Amúgy: caffeteria.blog.hu is.
12:42
49
Nov
21
leonardo írta:
Holgyeim !
Erdeklodessel olvastam a reagalasokat.... - ami szamomra feltunt, hogy a sorok mogul kicseng a 21. szazad ferfi-tarsadalmanak szembetuno hianyossaga.
Egyertelmuen demoralizalodott a nokkel valo banasmodunk, nem igazan tudunk langot gyujtani a noi szivekben. Sivar lelkuletu mediasztarjaink leszoktattak bennunket errol... gyakran erezheto a sovinizmus fojtogato koteleke a nok nyakan. Nagyon kell erteni ahhoz, hogy valaki csak egy kicsit is elmondhassa magarol: hasonlitani kezdek az idealhoz. Sajnos a mai ferfiak erosen tulertekelik magukat, fel evi hezagos edzotermi latogatas es egy maroknyi zsele hajba-maszatolasa utan ugy gondoljak, minden not meg tudnak hoditani. Ekozben nem ertik a jatek igazi lenyeget: a lelket kell megszerezni a nonek, nem csupan a testet ! Es en ugy gondolom, elerkeztunk az escort igazi lenyegehez: megsimogatni a lelket,- de bizonyos esetben, ha kell, a lelek felemelesehez a testet is kenyeztetni kell ! Mar ennek hatarait megtalalni is muveszet, es hol vagyunk meg attol, hogy teljesen azt adjuk egy nonek, amire odabent, legbelul, a szive melyen vagyik !!!
Finomsag, elegancia, gyongedseg... hogy csak egy-ket erzest emlitsunk a nagy egesz ferfitarsadalom szotaranak hianyzo jelentestartalmabol... legtobbjuk szamara ismeretlen fogalmak.
Nos, lattam mar szep testben ures lelkeket es forditva. Talan tobbet kellene a mentalis kepzesevel foglalkoznia a ferfiak nagy szazalekanak, es akkor kezdenenek kozeliteni ahhoz a hasznalhato "anyaghoz", ami az escort lenyeget kepezhetne. Meggyozodesem, hogy igazan profi escort sracokat talalni ma hasonlithato jelenseg lenne a tu a szenakazalban szindromahoz. Nagyon nehez....
Nem igaz, holgyeim ????????

kezuket csokolom ....












Es ezt a szive melyen minden no tudja !!! Ellemnkezo esetben ertelmetlenne vallik az escort letjogosultsaga, ugyebar....

22:12
Felhasználónév:
Jelszó:
Hirdetés