Divat

Márkák és koncertek

3361

Az éppen visszatérő pophercegnő, Britney Spears 2009. március 3-án kezdte meg egy New Orleans-i fellépéssel Circus névre keresztelt koncertsorozatát. Már megszokhattuk, hogy ha egy sztár turnézni kezd, akkor a koncertek alatt nem visel akármilyen ruhát. Többen terveztek már fellépő ruhát énekeseknek és énekesnőknek a nagy divatházak közül. Cavalli például Christina Aguilera és a Spice Girls turnéjára álmodta meg a színpadi kosztümöket, a Gucci tervezője Frida Giannini Lenny Kravitz európai Love Revolution koncertsorozatához  tervezett szetteket. Britney Spears pedig a kanadai tervezőpárossal, a Dsquared's mögött álló Dan és Dean Catennel terveztette meg a kosztümeit. A Britney-nek álmodott szettek teljesen illeszkednek a koncertsorozat nevéhez, hiszen valóban a cirkuszban láthatunk hasonló öltözékeket. 

Dsquared

A Dsquared márkanév mögött egy kanadai születésű ikerpár, Dan és Dean Caten áll. A testvérek 1965-ben születtek Torontóban egy kilenc gyerekes család legfiatalabb tagjaiként. 1991-ben a testvérpár elhagyta Kanadát és az olasz divat fővárosába, Milánóba költözött, hogy divattervezőkké váljanak. 1994-ben debütált első férfi kollekciójuk, majd 2003-ban indult el a női és a fehérneműs vonal.

A fellépő ruhák tervezésében már van gyakorlata a párosnak, hiszen Madonna 2000-2001-ben zajló Drowned World Tour-jára, valamint a Don't tell me című számból készült videokliphez is ők tervezték a ruhákat. A márkának egyébként Madonnán kívül olyan rajongói vannak még a zeneiparból, mint Christina Aguilera, Rihanna, Usher, Beyonce és Justin Timberlake.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások