Közösség

Itt a panasz, hol a panasz

2821

Elkötelezett fogyasztóvédők vagyunk, bár ez inkább tudatos állampolgárságot jelent esetünkben, ismerjük jogainkat, s igyekszünk élni is velük, ha meg akarnak bennünket károsítani. Bármikor bárhol kikérem az üzletvezetőt, a panaszkönyvet vagy hivatkozom jogszabályokra, szélsőséges esetben teszek hivatalos panaszt a felettes szerveknél. Ebben semmi rosszindulat nincsen, csak nem túl kellemes, ha az embert éppen átverik, lekezelik, hülyének nézik, megkárosítják, sértegetik.

Nagyszerű lehetősége van most mindenkinek a lehető legjobbaktól tanácsot kérnie bosszantó fogyasztói kérdésekben, létezik ugyanis a panaszfal csapata most kiemelt figyelemmel kíséri az ünnepi eseményeket. A panaszfal egy olyan fogyasztóvédelmi fórum, ahova egyszerű regisztrációt követően könnyen felteheted saját történetedet, kérdésedet, hogy fórumozó társaid és a képzett moderátorok segítsenek, támpontokat adjanak, hogyan tovább.

Karácsony környékén nem csak az ajándékok és az elköltött tízezresek szaporodnak meg, de a gondok is a garanciákat, visszavételeket, pénzvisszafizetéseket, cseréket illetően, így a panaszfal munkatársai január 9-ig minden egyes kérdésre hat órán belüli választ ígérnek a kiemelt karácsonyi fórumokban. Most ez az idő még hosszúnak is tűnik, hisz saját kérdésemre, mintegy negyed órán belül segítő válasz érkezett a napokban, de az ünnepek után bizonyára nagyobb lesz az érdeklődés a szogáltatás iránt.

Kapcsolódó cikkek:
Hozzászólások